etapa 14
niculaeflorinel 5-4 marianbolohan
etapa 14
niculaeflorinel 5-4 marianbolohan
Etapa 13 :
heruand20 vs. quitarr 2-3
et 13 - heruand20 vs. quitarr 2-3
Etapa 14 : i0nutz83 4 - 6 roby29steaua
Etapa 13-peridrome vs. i0nutz83 6-2
Etapa 14-klaus_e89 vs. peridrome 4-2
Etapa 15-peridrome vs. mihai1411 1-4
______________________________________
peridrome- 15 10 1 4 50-39 31p
Etapa 15 :
heruand20 vs. sory2812 3-4
etapa 3
klaus e89 2-2 niculaeflorinel
Etapa 1 : Klaus_e89 vs. ¡ulica_maniaku
Etapa 3 : klaus e89 2 - 2 niculaeflorinel
Etapa 6 : sory_2812 3 - 4 klaus_e89 ... unul dintre cele mai frumoase meciuri jucate in FCS; m-a condus cu 2-0, 2-1, 3-1 si in final in ultimele 30 minute a cedat presiunii 3-2, 3-3, 3-4 SPECTACOL MUTD PE VAL !!! bafta mai departe sory
Etapa 8 : blind1ro vs. klaus_e89
Etapa 10 : fallenangell002000 vs. klaus_e89
Etapa 11 : klaus_e89 vs. i0nutz83
Etapa 6:
sory_2812 (OL) 3-4 klaus_e89 Un alt meci in care nu am stiut cum sa abordez finalul.Bafta si tie klaus!
Etapa 15:
heruand20 (OM) 3-4 sory_2812 (OL) Meci frumos,foarte asemanator cu cel jucat impotriva lui klauss,doar ca de data asta am avut un final reusit.
etapa 15: marianbolohan vs. quitarr 3-2
mai am de jucat :
et 14 - quitarr vs. julica_maniaku
nu prea e de gasit iar cand era on nu avea timp
nu aman
13:dark_da_rapper - sory_2812
A zis ca are probleme cu internetul si nu poate sa-si joace etapele.Va las pe voi sa decideti.
14.sory_2812 - f1or_cs 3-6
@ Sory
Ai 3-0, la fel ca toti cei care au sau au avut etapa cu dark.
sergiu adryano s-a retras parca, nu?
Nu.
etape,ceva
?
ETAPE NOI!!!
clasament putin mai incolo
spor
Etapa 16
blind1ro vs. f1or_cs 0-4
Etapa 19
marianbolohan vs. blind1ro 5 - 4 Mariane,ce aer respirati la Gura Humorului?Era echitabil un egal... ![]()
Etapa 1 : Klaus_e89 vs. ¡ulica_maniaku
Etapa 10 : fallenangell002000 vs. klaus_e89
Etapa 11 : klaus_e89 vs. i0nutz83
Etapa 16 : klaus_e89 vs. s3rgyu_adriano_13
Etapa 17 : ady_adinho vs. klaus_e89
Etapa 18 : klaus_e89 vs. badboy_steaua
Etapa 19 : dark_da_rapper 0 - 3 klaus_e89
Etapa 18 : varga_nandor2005 0 - 3 roby29steaua
15. s3rgyu_adriano_13 vs. i0nutz83 4-6 !
Si la faulturi vreo 0-10
... Fara sa te acuz , dar sunt uimit cat de mult bagi alunecari . Oricum victoria e meritata , am jucat prea ofensiv.
Alunecarile fac parte din joc. O echipa mica, Aston Villa, a umilit ditamai Barcelona ! ![]()
Etapa 16
mihai1411 vs. roby29steaua 3-5,slaba apararea
Etapa 16 : mihai1411 3 - 5 roby29steaua