FC Steaua Arhiva Forum
Arhiva forumului FC Steaua — conservata in regim doar-citire. Postarea a fost dezactivata. Inapoi la site

Divizia A - Procesul Etapei

«18910111232»
Allexx10x04.12.2009 21:00

etapa 14

 

niculaeflorinel 5-4 marianbolohan

Viper2205.12.2009 17:18

Etapa 13 :

 

heruand20 vs. quitarr 2-3

quitarr05.12.2009 18:04

 

et 13 - heruand20 vs. quitarr 2-3

RobYnho05.12.2009 20:45

Etapa 14 : i0nutz83 4 - 6 roby29steaua

f234567k05.12.2009 21:07

Etapa 13-peridrome vs. i0nutz83 6-2

Etapa 14-klaus_e89 vs. peridrome 4-2

Etapa 15-peridrome vs. mihai1411 1-4

______________________________________

 

peridrome- 15 10 1 4 50-39 31p

Viper2206.12.2009 13:38

Etapa 15 :

 

heruand20 vs. sory2812 3-4

Allexx10x06.12.2009 13:52

etapa 3

 

klaus e89 2-2 niculaeflorinel

klaus_e8906.12.2009 13:52

Etapa 1 : Klaus_e89 vs. ¡ulica_maniaku

Etapa 3 : klaus e89 2 - 2 niculaeflorinel

Etapa 6 : sory_2812 3 - 4 klaus_e89 ... unul dintre cele mai frumoase meciuri jucate in FCS; m-a condus cu 2-0, 2-1, 3-1 si in final in ultimele 30 minute a cedat presiunii 3-2, 3-3, 3-4 SPECTACOL MUTD PE VAL !!! bafta mai departe sory

Etapa 8 : blind1ro vs. klaus_e89

Etapa 10 : fallenangell002000 vs. klaus_e89

Etapa 11 : klaus_e89 vs. i0nutz83

s0r1n11106.12.2009 15:41

Etapa 6:

sory_2812 (OL) 3-4 klaus_e89 Un alt meci in care nu am stiut cum sa abordez finalul.Bafta si tie klaus!

 

Etapa 15:

heruand20 (OM) 3-4 sory_2812 (OL) Meci frumos,foarte asemanator cu cel jucat impotriva lui klauss,doar ca de data asta am avut un final reusit.

marianb06.12.2009 21:40

etapa 15: marianbolohan vs. quitarr 3-2

quitarr07.12.2009 13:52

 

mai am de jucat :

et 14 - quitarr vs. julica_maniaku

 

nu prea e de gasit iar cand era on nu avea timp

nu aman

s0r1n11107.12.2009 19:56

13:dark_da_rapper - sory_2812

A zis ca are probleme cu internetul si nu poate sa-si joace etapele.Va las pe voi sa decideti.

 

14.sory_2812 - f1or_cs 3-6

 

RobYnho07.12.2009 20:47

@ Sory

 

Ai 3-0, la fel ca toti cei care au sau au avut etapa cu dark.

i0nutz8307.12.2009 20:57

sergiu adryano s-a retras parca, nu?

RobYnho07.12.2009 21:14

Nu.

mihai141108.12.2009 17:09

etape,ceva :P?

DoctorLov08.12.2009 21:59

ETAPE NOI!!!

clasament putin mai incolo :) spor

blindica09.12.2009 15:28

 

Etapa 16

 

blind1ro vs. f1or_cs 0-4

 

 

Etapa 19

 

marianbolohan vs. blind1ro 5 - 4 Mariane,ce aer respirati la Gura Humorului?Era echitabil un egal... :chair:

klaus_e8909.12.2009 15:29

Etapa 1 : Klaus_e89 vs. ¡ulica_maniaku

Etapa 10 : fallenangell002000 vs. klaus_e89

Etapa 11 : klaus_e89 vs. i0nutz83

Etapa 16 : klaus_e89 vs. s3rgyu_adriano_13

Etapa 17 : ady_adinho vs. klaus_e89

Etapa 18 : klaus_e89 vs. badboy_steaua

Etapa 19 : dark_da_rapper 0 - 3 klaus_e89

RobYnho09.12.2009 15:33

Etapa 18 : varga_nandor2005 0 - 3 roby29steaua

i0nutz8309.12.2009 16:53

15. s3rgyu_adriano_13 vs. i0nutz83 4-6 !

Sergyu1609.12.2009 16:57

Si la faulturi vreo 0-10 :P ... Fara sa te acuz , dar sunt uimit cat de mult bagi alunecari . Oricum victoria e meritata , am jucat prea ofensiv.

i0nutz8309.12.2009 17:02

Alunecarile fac parte din joc. O echipa mica, Aston Villa, a umilit ditamai Barcelona ! :P

mihai141109.12.2009 17:10

Etapa 16

 

 

mihai1411 vs. roby29steaua 3-5,slaba apararea

 

RobYnho09.12.2009 17:11

Etapa 16 : mihai1411 3 - 5 roby29steaua

«18910111232»