Va anuntz oficial ca plec la 8 jumate spre mare! Mi-am jucat meciurile de cupa toate, astept optimile, iar in campionat am de jucat doar cu ionutz etapa amanata de altfel. Ne auzim in data de 8 august! Pana atunci bafta tuturor!
Va anuntz oficial ca plec la 8 jumate spre mare! Mi-am jucat meciurile de cupa toate, astept optimile, iar in campionat am de jucat doar cu ionutz etapa amanata de altfel. Ne auzim in data de 8 august! Pana atunci bafta tuturor!
Restanta Etapa a 12 a
buli2buli v badboy_steaua 4 - 1 ![]()
revin maine cu un clasament
Nu stiu daca mai era nevoie , dar anunt oricum. Eu mai am de jucat un meci cu i0nutz...E singurul ...
Clasament
Etape nejucate:
blu3_kill3r v i0nutz83
i0nutz83 v quitarr
quitarr v badboy_steaua
yo_jeleus v i0nutz83
i0nutz83 v dumy_wazzy
dumy_wazzy v badboy_steaua
i0nutz83 v s3rgyu_adriano_13
new1gogo v blu3_kill3r
i0nutz83 v buli2buli
blu3_kill3r v quitarr
Enquist_ro v new1gogo
yamasha_tusca v i0nutz83
i0nutz83 v rusu_andrey2005
blu3_kill3r v dumy_wazzy
new1gogo v quitarr
i0nutz83 v badboy_steaua
am probleme cu netu si drept urmare cer putina intzelegere. cand o sa mi se rezolve situatzia o sa-mi joc meciurile
. multzumesc!
nu prea am avut timp zilele trecute de fifa... o sa incep sa`mi joc restantele.
daca apar etape noi ceva ... de luni 4 august incolo pot juca
eu plec pana joia viitoare asa ca orice eventuale partide le disput atunci
Restanta Etapa 9 i0nutz83 v s3rgyu_adriano_13 2-5
Etapa 14
i0nutz83 v badboy_steaua 2-2
Etapa 6 (restanta)
Everton(yo_jeleus) v Fiorentina(i0nutz83) 3-0
restanta
et.6 quitarr v badboy_steaua .....5-3
Meciuri nejucate:
blu3_kill3r v i0nutz83
i0nutz83 v quitarr
i0nutz83 v dumy_wazzy
dumy_wazzy v badboy_steaua
new1gogo v blu3_kill3r
i0nutz83 v buli2buli
blu3_kill3r v quitarr
Enquist_ro v new1gogo
yamasha_tusca v i0nutz83
blu3_kill3r v dumy_wazzy
new1gogo v quitarr
Etape noi !
Etapa 16
rusu_andrey2005 v yo_jeleus 2-1 victorie muncita.
Etapa 15
Westham(quitarr) v Everton(yo_jeleus) 4-3
Etapa 16
HSV(rusu_andrey2005) v Everton(yo_jeleus) 2-1
Etapa 17
Everton(yo_jeleus) v Villareal(dumy_wazzy) 2-1
Lupta stransa la promovare...Sper sa prind si eu un baraj
...Andrei in primu sezon ai sanse mari la promovare...Ai 3 puncte in fata mea , dar si un meci in plus..>Te ajung eu ![]()
sansele inca sunt mici... mai am 17 meciuri de jucat ... daca le pierd pe toate ![]()
Mai am de jucat restante
et5 i0nutz83 v quitarr.. (nu dau de el ... sau atunci cand e online ori e away ori nu raspunde)
et11 blu3_kill3r v quitarr .(pe baiatul asta nu l-am vazut niciodata online .. o fi si el plecat cine stie)
et13 new1gogo v quitarr ..(O data a zis ca joaca si dupa aceea nu a mai raspuns .. dupa ce am bagat ip tot.. dupa aceea de inca 2 ori a zis maine.. iar azi inca o data nu raspundea .. intentionat l-am injurat si SurPriza !!!! omu' a raspuns:) in fine a zis ca nu are timp sa joace. )
Etapa 17 :
blady_rol v i0nutz83 = 3-0
Mai echilibrat decat arata scorul :noexpression:
Restanta : et5 i0nutz83 v quitarr 0-1
et15 quitarr v yo_jeleus ... 4-3
Restanta Etapa a 11 a
i0nutz83 v buli2buli 1 - 2
Etapa a 16 a
buli2buli v sory_2812 1 - 0
Etapa 15 :
blady_rol v buli2buli = 4-1
Etapa 17
nnmfifa08 v rusu_andrey2005 0-0 ... penibil... mai mult de cu+W nu stie ... noi sa fim sanatosi.