Lupta stransa la varf:->
Lupta stransa la varf:->
Etapa 17 new1gogo v s3rgyu_adriano_13 0-7 ...Am continuat si uite ce a iesit...
etapa 18
rusu_andrey2005 v dumy_wazzy 1-2
etapa 19
nanu_a2008 v dumy_wazzy 0-3
plec la mare si rog amanarea etapelor viitoare
la multi ani sergiule ... am auzit ca e ziua ta. sa ne traiesti ![]()
Hai mersi
...Sa traiesc multi ani de acu inainte si sa promovez in A ![]()
Etapa 18
Everton(yo_jeleus) v Celtic(nanu_a2008) 3-0 MV
Etapa 19
Roma(s3rgyu_adriano_13) v Everton(yo_jeleus) 0-1
Etapa 19 s3rgyu_adriano_13 v yo_jeleus 0-1 chiuw , chiuw ![]()
Etapa 19:
badboy_steaua vs. sory_2812 1-3
etapa 18
Enquist_ro v buli2buli 1-1
etapa 19
yamasha_tusca v Enquist_ro 0-1
:thumbup:
eTAPA 18 quitarr v s3rgyu_adriano_13 2-2
et18 quitarr v s3rgyu_adriano_13..2-2
et19 meph_frumossu v quitarr.... 2-2
Etapa 18 :
blady_rol v badboy_steaua = 4-0
una peste alta eu numai stau sa ma rog de ei sa joace ..numai cand au chef..plec de joi si mai vin luni ..etape ceva le joc de saptamana viitoare
blue killer o data nu l-am vzt online
cu new1gogo aman ca nu se oboseste .
sincer... nush care e treaba cu blue_killer ... a lipsit atat... a fost omu in vacanta (concediu) ... ar fi trebuit sa-i anulez etapele restante. Putea sa le amane macar ca a ajuns acasa.
new1gogo v meph_frumossu .....termenul limita sa dus , am vb cu el si nu vrea sa joace cer 3-0 la mv
Etapa 20 :
yo_jeleus v meph_frumossu 0-1
am si eu cu blu3_killer..... l-am cautat etc
Etapa 20
Everton(yo_jeleus) v Sevilla(meph_frumossu) 0-1
Etapa 21
Shalke(buli2buli) v Everton(yo_jeleus) 2-1
Etapa 22
Everton(yo_jeleus) v FC Porto(yamasha_tusca) 3-0
Etapa 20
rusu_andrey2005 v nanu_a2008 3-0 masa colorata
Etapa 21
blady_rol v rusu_andrey2005 1-2
Etapa 22
rusu_andrey2005 v s3rgyu_adriano_13 3-4 daca dai 3 goluri si tot nu castigi... ce poti sa mai ceri
cel mai slab meci facut cred ![]()
Etapa a 21 a
buli2buli v yo_jeleus 2 - 1
Restu etapelor le joc luni.
Etapa 19 :
nnmfifa08 v blady_rol
Nu l-am gasit deloc nu m-a cautat nici macar o singura data. cer 3-0 !
Etapa 20 :
blady_rol v nascut_stelist90 = 3-0 MV
et21 yamasha_tusca v quitarr.. 1-3
cate mesaje le`am lasat pe inv .... si tot eu pierd la masa verde ... in fine ... cer si eu MV
Etapa 10: new1gogo v blu3_kill3r zeci de mesaje i`am lasat ... niciunul nu a raspuns ... la fel s-a intamplat si cu ceilalti .. .da fie.
acelasi lucru cu 13:blu3_kill3r v dumy_wazzy.
Etapa 21:
nascut_stelist90 vs. sory_2812 0-3 MV
Etapa 22:
sory_2812 vs. blady_rol 3-2
Gol in ultima faza..Adversar bun..Bafta!!