FC Steaua Arhiva Forum
Arhiva forumului FC Steaua — conservata in regim doar-citire. Postarea a fost dezactivata. Inapoi la site

Divizia B. Procesul Etapei

«1111213141518»
crist3a26.01.2008 15:35

Etapa 21

tuscacristea-frangeti_razvan 3-0

Etapa 22

reebok_nr1-tuscacristea 0-1

Nedelcu Narcis26.01.2008 19:10

Etapa 21

 

reebook_nr1 v nanu_a2008 0-3

 

 

Etapa 24

 

nanu_a2008 v guerilla_cristiano 3-0

ronaldo_020127.01.2008 09:07

in ritmu asta ne vedem sez viitor in a narcis:X:X:X

EMPORiO27.01.2008 09:25

playmaker nu mai da nici un semn de viatza ...

crist3a27.01.2008 10:15

Etapa 24

tuscacristea v savubogdanus 3-1

EMPORiO27.01.2008 10:37

Etapa 24

 

fifa_emporio v marianbolohan 1-2

crist3a27.01.2008 10:42

6 retrogradeaza din B fara drept de inscriere 3 sezoane nu?

EMPORiO27.01.2008 11:02

ceva de genu`...

Nedelcu Narcis27.01.2008 11:03

Etapa 23

 

tuscacristea v nanu_a2008 1-2

 

inca un pas spre Liga 1 :D

EMPORiO27.01.2008 11:28

Etapa 23

 

julica_maniaku v fifa_emporio 2-0

ciprian_127.01.2008 13:44
Etapa 23

 

julica_maniaku v fifa_emporio 2-0

MEci bun . Dar fifa_emporio merita victoria

ultrastf27.01.2008 14:02

Restanta - etapa 17.

 

savubogdanus v ultrastf .... 1-3

 

in continuare nu dau de playmaker pentru a juca ultima restanta

 

 

ETAPA 23 marian_bolohan v ultrastf 1-1

marianb27.01.2008 14:33

etapa 21: marian_bolohan v guerilla_cristiano 3-0

etapa 22: catalin_dobre2006 v marian_bolohan 0-3

etapa 23: marian_bolohan v ultrastf 1-1

etapa 24: fifa_emporio v marian_bolohan 1-2

ultrastf27.01.2008 15:18

ETAPA 22 ultrastf v julica_maniaku .... 3-3

ciprian_127.01.2008 17:26
ETAPA 22 ultrastf v julica_maniaku .... 3-3

3-4 mah nu 3-3

RobYnho27.01.2008 17:31

@ asta de sus : Ce'ai mah ?? Cred ca te retinem pe threadu' asta, si ar fi bine sa'ti bati coasa pe altundeva.

 

* Clasament in curand ! Cam ocupat cu chestionare + alte materii, alea-alea.

ciprian_127.01.2008 17:35
@ asta de sus : Ce'ai mah ?? Cred ca te retinem pe threadu' asta, si ar fi bine sa'ti bati coasa pe altundeva.

 

* Clasament in curand ! Cam ocupat cu chestionare + alte materii, alea-alea.

Sincer cred ca a fost 3-4

RobYnho27.01.2008 17:37

Yo cred ca esti redus la minte. ;)

GOD27.01.2008 18:19

ba numai pot=))))=))))))),

ManiaCU27.01.2008 20:05
Sincer cred ca a fost 3-4

 

Lasati mai baiatul in pace, poate ca a fost observator la meciul asta sau cine stie...daca zice el trebuie sa-l credeti.

EMPORiO28.01.2008 15:30

Etapa 22

 

fifa_emporio v only_babbardel1 3-0

 

bafta mai departe, babbardel !

 

 

 

@playmaker: traiesti ??

Nedelcu Narcis28.01.2008 18:14

Etapa 22

 

nanu_a2008 v laurentiu_state 1-1

RobYnho28.01.2008 18:39

Clasament :

 

 

clasament.PNG

micutZu' Deni28.01.2008 19:36

Diavolo_Dany v Guerila_cristiano = 3-0 .... masa verde :)

luchingo28.01.2008 21:48
etapa19:tuscacristea v adinutza_bertha 0-2
«1111213141518»