Etapa 21
tuscacristea-frangeti_razvan 3-0
Etapa 22
reebok_nr1-tuscacristea 0-1
Etapa 21
tuscacristea-frangeti_razvan 3-0
Etapa 22
reebok_nr1-tuscacristea 0-1
Etapa 21
reebook_nr1 v nanu_a2008 0-3
Etapa 24
nanu_a2008 v guerilla_cristiano 3-0
in ritmu asta ne vedem sez viitor in a narcis:X:X:X
playmaker nu mai da nici un semn de viatza ...
Etapa 24
tuscacristea v savubogdanus 3-1
Etapa 24
fifa_emporio v marianbolohan 1-2
6 retrogradeaza din B fara drept de inscriere 3 sezoane nu?
ceva de genu`...
Etapa 23
tuscacristea v nanu_a2008 1-2
inca un pas spre Liga 1 ![]()
Etapa 23
julica_maniaku v fifa_emporio 2-0
Etapa 23
julica_maniaku v fifa_emporio 2-0
MEci bun . Dar fifa_emporio merita victoria
Restanta - etapa 17.
savubogdanus v ultrastf .... 1-3
in continuare nu dau de playmaker pentru a juca ultima restanta
ETAPA 23 marian_bolohan v ultrastf 1-1
etapa 21: marian_bolohan v guerilla_cristiano 3-0
etapa 22: catalin_dobre2006 v marian_bolohan 0-3
etapa 23: marian_bolohan v ultrastf 1-1
etapa 24: fifa_emporio v marian_bolohan 1-2
ETAPA 22 ultrastf v julica_maniaku .... 3-3
ETAPA 22 ultrastf v julica_maniaku .... 3-3
3-4 mah nu 3-3
@ asta de sus : Ce'ai mah ?? Cred ca te retinem pe threadu' asta, si ar fi bine sa'ti bati coasa pe altundeva.
* Clasament in curand ! Cam ocupat cu chestionare + alte materii, alea-alea.
@ asta de sus : Ce'ai mah ?? Cred ca te retinem pe threadu' asta, si ar fi bine sa'ti bati coasa pe altundeva.
* Clasament in curand ! Cam ocupat cu chestionare + alte materii, alea-alea.
Sincer cred ca a fost 3-4
Yo cred ca esti redus la minte. ![]()
ba numai pot=))))=))))))),
Sincer cred ca a fost 3-4
Lasati mai baiatul in pace, poate ca a fost observator la meciul asta sau cine stie...daca zice el trebuie sa-l credeti.
Etapa 22
fifa_emporio v only_babbardel1 3-0
bafta mai departe, babbardel !
@playmaker: traiesti ??
Etapa 22
nanu_a2008 v laurentiu_state 1-1
Diavolo_Dany v Guerila_cristiano = 3-0 .... masa verde ![]()