cdi si lt . sigur si 2 nume pot da : manu ( http://theChicoLocco.hi5.com )si keke : ( http://kekelt.hi5.com ) am confirmare de la un tigan de la ultra stil .astept sa vad ce mai pot scoate de la el .
ce fugea tampitu ala al 2-lea in giulesti... daca nu ma insel si el a aruncat cu foc.
