etapa 34
figo.evil v drlv85 2-3
etapa 33
hattrick_bihoru v figo.evil 0-3
etapa 32
figo.evil v kta1412 4-0
etapa 34
figo.evil v drlv85 2-3
etapa 33
hattrick_bihoru v figo.evil 0-3
etapa 32
figo.evil v kta1412 4-0
Restanta:
19. drlv85 v serilius_2005 [-] - apare el de undeva .. ne-am intins cam mult cu meciu asta
Etape:
32. yamasha_tusca v drlv85 [1-2]
33. drlv85 v kta1412 [0-2]
34. figo.evil v drlv85 [2-3]
nici baraju nu cred ca il prind ![]()
Etapa 29 : costinn_89 v i0nutz83 5-3
Etapa 32 : varga_nandor2005 v costinn_89
Etapa 33 : costinn_89 v yamasha_tusca
Etapa 34 : kta1412 v costinn_89 1-1
nu dau de serilius, la inceputul saptamanii am vb cu el si mi-a spus ca trebuie sa reinstaleze fifa 09 dar de atunci n-a dat nici un semn de viata...![]()
Ramase!
19:drlv85 v serilius_2005 *
26:i0nutz83 v yamasha_tusca *
29:serilius_2005 v quitarr
29:costinn_89 v i0nutz83
32:varga_nandor2005 v costinn_89
33:Roby29steaua v i0nutz83
33:serilius_2005 v varga_nandor2005
33:costinn_89 v yamasha_tusca
34:yamasha_tusca v serilius_2005
pentru a posta in legatura cu meciurile astea nu mai dati edit la posturile anterioare.
felicitari badboy pentru primul loc !
Merci bubutza ![]()
Bravo badboy ,bravo roby ![]()
@Ronaldo
Ms......sa vezi ce derbiuri in A ![]()
Etapa 29 : costinn_89 v i0nutz83 5-3
33:costinn_89 v yamasha_tusca 2-4
Etapa 33 : roby29steaua 0 - 1 i0nutz83
ionutz tu bati pe toti dupa podium ![]()
Si in ce maniera.. Meci superb..
etapa 29 serilius_2005 v quitarr
iar nu dau de el .. inca o data spun NESERIOS
etapa 32 :varga_nandor2005 v costinn_89 2-3
etapa 33: serilius_2005 v varga_nandor2005 0-1
inca un sezon terminat
etapa 29 serilius_2005 v quitarr 1-1
34:yamasha_tusca v serilius_2005 4-1
19. drlv85 v serilius_2005 [2-2]
Numa' bine la toti !
ioane cu mai mult noroc te bateai la baraj.
26:i0nutz83 v yamasha_tusca *
32:varga_nandor2005 v costinn_89
hotaratoare in mare masura in privinta clasamentului.
termen sambata 28 martie ora 13:00
32:varga_nandor2005 v costinn_89 2-3
Mi-a zis yamasha la telefon sa postez pentru el , ca a uitat sa puna rezultatul in meciul cu I0nutz si ca au jucat. Acuma doar Ion poate confirma , eu fac doar ce mi-a spus tusca.
Etapa 26
i0nutz83 v yamasha_tusca 3-5 mi-a zis .
Repet poate o confirmare de-a lui i0nutz ar fi binevenita sa nu apara discutii.
Clasament Final!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Penalizari:
quitarr : -3p
nnmfifa08: -3p
serilius_2005: -6p
julica_maniaku: -3p
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Promovati:
1.badboy_steaua
2.quitarr
3.roby29steaua
4.kta1412
Baraj:
1.yamasha_tusca
2.costinn_89
Retrogradati:
1.serilius_2005 + cei exclusi/retrasi
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Departajare:
1.costinn_89 / figo.evil / varga_nandor2005
Rezultate:
figo.evil v costinn_89 2-2 / 2-2
varga_nandor2005 v figo.evil 0-2 / 3-3
costinn_89 v varga_nandor2005 5-2 / 3-2
Clasament:
1.Costinn_89 : 8p
2.figo.evil: 6p
3.varga_nandor2005 1p
Criteriu de departajare:
Art.8- Criterii de departajare-Daca sunt 3 sau mai multe echipe sau jucatori implicati in departajare, se va calcula pentru echipele si jucatorii in cauza, clasamentul intre ele. Criteriile de departajare pentru acest clasament sunt: numarul de puncte, meciul direct, golaverajul, golurile marcate, golurile primite.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Felicitari celor promovati!
Succes la baraj yamasha si costin ! (acum reusesti sa intri yamasha?
)
Ne auzim cu bine!
(si nu in ultimul rand: felicitari mie
)
Felicitari Badboy!
@roby tie de doua ori felicitari,ai promovat din primu sezon 09!! ![]()
@ Ronaldo : Ms, Ms. Dam o fuga saptamana viitoare pana in Vogue ? ![]()