FC Steaua Arhiva Forum
Arhiva forumului FC Steaua — conservata in regim doar-citire. Postarea a fost dezactivata. Inapoi la site

Divizia B. Procesul Etapei

«12319»
bubutza14.02.2009 12:21

rezultate, comentarii, etc.

sharkybv14.02.2009 13:17

etapa 4: zmarius_88 v varga_nandor2005 0-3

RobYnho14.02.2009 13:20

Etapa 1 : badboy_steaua 6 - 4 roby29steaua

BADboySteaua14.02.2009 13:21

Etapa 1

 

badboy_steaua v roby29steaua [6-4]

sharkybv14.02.2009 13:46

etapa 2: Roby29steaua v varga_nandor2005 2-1 ...

RobYnho14.02.2009 13:48

Etapa 2 : roby29steaua 2 - 1 varga_nandor2005

Vitali_Steaua14.02.2009 14:10

Etapa 3 : nnmfifa 4-2 hattrick_bihoru

RobYnho14.02.2009 14:30

Etapa 3 : yamasha_tusca 2 - 3 roby29steaua

Vitali_Steaua14.02.2009 14:32

Etapa 4 : hattrick_bihoru 2-3 badboy_steaua

BADboySteaua14.02.2009 14:33

Etapa 4

 

hattrick_bihoru v badboy_steaua [2-3]

 

Etapa 3

 

badboy_steaua v zmarius_88 [2-3]...

 

 

B33KTA14.02.2009 15:56

Et1: kta1412 v serilius_2005 2-1

Et2:otaku332004 v kta1412 0-2

Et3:kta1412 v sorin_simuleac 3-3

Et 4: Roby29steaua v kta1412 0-1

Et 5: kta1412 v Julica_maniaku 2-0

mariusz14.02.2009 15:59

Etapa 5

yamasha_tusca v zmarius_88 2-2

RobYnho14.02.2009 16:41

Etapa 4 : roby29steaua 0 - 1 kta1412

Figoevil14.02.2009 17:33

Etapa 5 : i0nutz83 v figo.evil 4 - 6 a ratat mult :)

sharkybv14.02.2009 18:40

etapa 5: varga_nandor2005 v hattrick_bihoru 4-2

i0nutz8314.02.2009 19:05

2. hattrick_bihoru v i0nutz83 4-7

 

costinha_stelistu14.02.2009 19:24

Etapa 2 : figo.evil v costinn_89 2-2

crist3a14.02.2009 19:29
Etapa 5

yamasha_tusca v zmarius_88 2-2

poftim???

prietene am reluarea... o dau cui vrea sa zica de unde o fost golul, iar nu esti corect?

o sa i dau reluarea la bubutza sa decida el, nu mai intru in polemici.

mariusz14.02.2009 19:41

Amice,golul din corner l'ai dat din afara careului mic,insa mingea centrata a cazut in careul mic mai intai dupa care a ajuns la jucatorul tau care se afla in afara .Regulamentul este clar,este interzisa Centrarea in careul de 6 m al portarului la loviturile de colt.Bafta

costinha_stelistu14.02.2009 19:48

Etapa 2 : figo.evil v costinn_89 2-2

Etapa 3 : costinn_89 v serilius_2005 3-0

 

BADboySteaua14.02.2009 21:02

Etapa 2

 

Julica_maniaku v badboy_steaua [1-6]

costinha_stelistu14.02.2009 21:06

Etapa 2 : figo.evil v costinn_89 2-2

Etapa 3 : costinn_89 v serilius_2005 3-0

Etapa 5 : costinn_89 v sorin_simuleac 3-2

 

Serilius15.02.2009 01:26

etapa 4: figo.evil v serilius_2005 2-2

 

Figoevil15.02.2009 05:34

etapa 1

klaus_e89 v figo.evil 4 - 4

 

etapa 2

figo.evil v costinn_89 2 - 2

 

etapa 3

quitarr v figo.evil

 

etapa 4

figo.evil v serilius_2005 2 - 2

costinha_stelistu15.02.2009 08:34

Figo pe toti ne-ai egalat in min 90 ? :hmmm:

«12319»