21-07-10
Trup si suflet pentru culori, noul slogan al FC SteauaFC STEAUA BUCURESTI prezinta astazi, in premiera, sloganul clubului. Acesta este "TRUP SI SUFLET PENTRU CULORI" si reprezinta spiritul clubului ros albastru, fiind preluat dupa cunoscutul cantec al suporterilor stelisti.Sloganul clubului nostru reprezinta devotamentul jucatorilor fata de club si suporteri, profesionalismul, corectitudinea, ambitia de a castiga mereu, dorinta de a fi langa echipa la bine si la greu. "TRUP SI SUFLET PENTRU CULORI" este esenta efortului urias facut de jucatori in atatea si atatea meciuri in care si-au apropiat victoria, incepand cu jocurile cu Dinamo si continuand cu celebra semifinala cu Anderlecht, cu finala Cupei Campionilor Europeni castigata la Sevilla sau cu Supercupa Europei. Pentru inegalabilii suporteri stelisti, sloganul lansat azi este echivalent cu prezenta alaturi de idolii lor in toate deplasarile dar si pe stadionul Ghencea, in soare, ploaie, viscol sau zapada, cel mai elocvent exemplu fiind meciul cu Villareal, din Cupa UEFA, amanat din cauza viscolului, la care fanii ros-albastri au creat o atmosfera nemaiintalnita pe stadioanele din Romania, fara sa le pese de ger sau ninsoare. Acesta este spiritul Stelei care se regaseste perfect in sloganul prezentat astazi. "TRUP SI SUFLET PENTRU CULORI" este o marca inregistrata la OSIM si va fi prezenta incepand cu acest sezon pe spatele emblemei ros-albastre de pe tricoul oficial de joc, in dreptul inimii, pe biletele de acces in stadion, pe abonamente, legitimatii de serviciu, legitimatii de acces, carti de vizita, mape de prezentare, plicuri, coli cu antet, site-ul oficial al clubului si pe panourile de la conferintele de presa, zona mixta si flash interviu. In curand va fi lansata si o gama de materiale promotionale cu sloganul clubului nostru, "TRUP SI SUFLET PENTRU CULORI". SteauaFC.com Nota redactiei: Clubul sustine ca sloganul a fost preluat dupa un celebru cantec stelist, ceea ce este partial adevarat. Oare doar de acolo s-au inspirat ? Va dam un hint: FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
| https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
Doneaza acum!
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
Personalizare
https://fcsteaua.ro:/
Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc,https://fcsteaua.ro:/://www.fcsteaua.ro/cantece/">pagina cu player-ul mp3 https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/
VideoNews
Imagini
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
Legendele Stelei, reunite! Steliştii vor sărbători pe 7 iunie 63 de ani de la înfiinţarea clubului din Ghencea.
Asociaţia Independentă a Suporterilor Stelişti a marcat evenimentul printr-o petrecere la care au par |
diamond_man 21.07.2010@11:09
I-auzi, ba Guie, ce echipa ai ajuns sa ai, deshuma-te-ar astia ca pe Ceasca !
south-side 21.07.2010@11:22
Alte vremuri, alta distractie si o echipa ce facea "furouri"
Adrian 21.07.2010@11:27
"Puteti sa ardeti steagul Stelei dar sa nu il injurati pe becalii."
Da' imi place asta cu "devotamentul fata de suporteri". Cel mai bine s-a vazut acest devotament cand suporterii au fost interzisi si cand jucatorii nici macar nu ii salutau prin deplasari.
Ma mir cum de nu au aparut inca aplaudacii becalieni pe aici ca sa isi dea cu parerea despre cat de bun e acest nou slogan.
*Alecs* 21.07.2010@11:29
Cum adica pe spatele embemei ? In interior ?
Maye 21.07.2010@11:33
KuzMaN 21.07.2010@11:38
Eu credeam ca sloganul e:
"Puteti sa ardeti steagul Stelei dar sa nu il injurati pe becalii."
Da' imi place asta cu "devotamentul fata de suporteri". Cel mai bine s-a vazut acest devotament cand suporterii au fost interzisi si cand jucatorii nici macar nu ii salutau prin deplasari.
Ma mir cum de nu au aparut inca aplaudacii becalieni pe aici ca sa isi dea cu parerea despre cat de bun e acest nou slogan.
Sloganul este bun, dar n-ar trebui folosit acum. Nu in perioada asta, cand inca clubul este in mainile unui interlop.
ady17 21.07.2010@11:44
stix 21.07.2010@11:46
Imi dai voie sa cred ca te grabesti in afirmatii... ai rabdare un picut!
Acus apare gasca cea vesela, inflcarati si cu ochii plini de lacrimi de fericire care o sa tremure de emotie cand o sa vada chestia asta.
Ce bucurie, ce satisfactie, ce slogan frumos, induiosator de a dreptul...........de acum incolo totul va reveni la normal, Steaua o sa fie cea mai tare din parcare.
Ai rabdare jumatate de ora!
Adrian 21.07.2010@11:53
Doamne, voi nu sunteti multumiti cu nimic asa-i? FC Steaua incearca prin atatea si atatea, sa incheie conflictul cu suporterii, sa fie din nou liniste in Ghencea, dar nici macar nu vreti sa va ganditi la asta, sad...
FC Steaua incearca?
Da' noi suntem in conflictu cu FC Steaua sau cu becalii prietene?
Sau in viziunea ta becalii=Steaua?
Mi se face greata cand vad ce mentalitate si ce gandire au unii.
ady17 21.07.2010@11:56
Adrian nu imi zice "prietene" ca nici nu te cunosc, mentalitatea "unora" este mai realista si mai eficienta decat a majoritatii. Da-l naibii pe Becali, Doamne Dumnezeule. Daca vii pe stadion sa-l contesti, nici nu te obosi sa-ti iei bilet. Nici daca ar castiga Champions League sau Europa League, si Becali sa nu fi aparut o data la TV, nu cred ca ati fi satisfacuti.
Adrian 21.07.2010@12:00
Nici daca ar castiga Champions League sau Europa League, si Becali sa nu fi aparut o data la TV, nu cred ca ati fi satisfacuti.
Nu. Pentru ca performanta facuta fara onoare nu e performanta.
Realismul despre care vorbesti tu sunt doar povesti.
Ai zis ca becalii nu mai vorbeste. Cum numesti injuraturile pe care i le-a adresat lui Porumboiu la TV?
Ai zis ca s-au daramat gardurile. Dar cine le-a pus? Ar trebui acum sa fiu recunoscator pentru ca la club se intampla lucruri normale?
Fostele glorii s-au intors la echipa dupa ce becalii le-a dat afara. Asta e super.
Dar cel mai tare e faza cu ofertele promotionale la bilete, tricouri, etc. Asta il intereseaza pe suporterul stelist de rand, nu?
ady17 21.07.2010@12:06
conform dex: SUPORTER = Sustinator inflacarat care simpatizeaza si sustine cu pasiune o echipa sportiva sau anumiti sportivi, cand au loc competitii cu participarea lor.
opinia mea:
SUPORTERUL STELIST IDEAL = persoana civilizata care iubeste si se regaseste in spiritul Stelei; are abonament in Templu, merge pe stadion (inclusiv deplasari) de cat mai multe ori, participa la o atmofera cat mai incendiara in Ghencea (si nu doar sparge seminte), cumpara materiale Originale cu insemnele clubului, se informeaza periodic despre noutatile din jurul echipei ros-albastre, sustine si apara in societate valorile ros-albastre...
ce anume din actiunile impotriva patronului, sunt "civilizate"? evident el nu este, dar asta nu-i o scuza
Bogdan 21.07.2010@12:09
Daniel-Ionut 21.07.2010@12:11
joseph 21.07.2010@12:11
sunt curios sub ce forma crezi ca exista clauza asta in contract? si daca a vazut cineva contractul? si daca exista un contract serios sau unul de forma si intelegeri verbale pe langa? asta ca sa ne dam seama in ce fel de noua era a seriozitatii intram.
si mai sunt curios si doar timpul ma poate lamuri daca fostele glorii sunt aduse sa ne inchida gura noua(cum a mai facut de cateva ori) sau chiar a realizat de ce este nevoie de ele. ca daca umple clubul de glorii care nu au nici un cuvant de zis, degeaba o face...
Adrian 21.07.2010@12:13
De mult nu am mai ras asa de tare.
Ad17, de ce ai sters linkul? Lasa linkul ca sa poata lumea sa acceseze pagina respectiva, sa vada ce inseamna suporter stelist ideal.
Ia fiti atenti, copy/paste de la pagina data de Ady17:
Asadar, prieteni, trebuie sa cumparati materiale ORIGINALE cu insemnele clubului.
Noi, astia care ne faceam steaguri ros-albastre cusute sau vopsite, noi nu suntem suporteri stelisti adevarat.
Ultrasii nu sunt suporteri stelisti pentru ca nu sunt civilzati.
N-ai abonament, nu esti suporter.
Finalul e totusi cel mai tare.
"Sustine si apara in societate valorile ros-albastre".
Bai, ady17, tu cum aperi valorile ros-albastre cand lasi ciobanul sa faca ce vrea cu Steaua? )
Traiasca suporterul stelist ideal!
ady17 21.07.2010@12:19
Imi respect principiile, si cred ca Steaua ar fi mult mai bine cu suporterii langa ea incurajand echipa si clubul, facand abstractie de patron. Sunt stelist si asta nu se va schimba niciodata.
Nu vreau sa ma cert cu nimeni, dar vad ca @Adrian nu mai poate de ras. Asta e, daca v-ati obisnuit sa fiti plini de ura si sa injurati, nu se va mai schimba nimic.
Adrian 21.07.2010@12:23
Eu nu ma cert cu tine si nici nu te urasc. Doar mi se pare penibil sa zici ca vrei binele Stelei cand asta inseamna sa il ignori pe cel care ii face rau.
Tu crezi ca doar pentru ca s-au intamplat niste lucruri normale la echipa, noi, toti suporterii, trebuie sa fim recunoscatori si sa uitam tot raul facut de becalii.
Kellerman 21.07.2010@12:35
Bogdan 21.07.2010@12:35
@jonah la subiect
Adrian 21.07.2010@12:50
Nu ai auzit ca nu sunt suporter adevarat? De ce ar vrea Ady17 sa se mai intalneasca cu mine atunci?Tre sa ma duc frate sa imi iau si eu tricou original cu banel16 ca sa fiu suporter adevarat.
ady17 21.07.2010@12:59
Alex88pl 21.07.2010@13:07
Stelistul1995 21.07.2010@13:16
Daniel-Ionut 21.07.2010@14:03
Tupac Amaru 21.07.2010@14:16
Hai ma @Adrian nu o lua pe ironii, ca n-am zis de nime ca nu ar fi stelist adevarat. Daca scrii in aceste posturi, se vede ca iti pasa destul de Steaua.
ady17, prin aceste posturi ai reusit sa fii chiar mai penibil decat Penibilul Absolut, l-am numit desigur pe politrucul de serviciu, zabrauteanul becalian.
Este o performanta negativa, dar este totusi o performanta!
RaDoooI 21.07.2010@15:17
E un lucru bun. Steaua e clar mult mai tare : Garduri ca in Marea Britanie, gazon schimbat, slogan nou, abonamente reduse, promotii si in primul rand, Becali nu mai vorbeste despre echipa! Forza Steaua!
La inceputul postului, am crezut ca-i o ironie, si am inceput prin a-l citi zambind.. pe parcurs, expresia fetei mele s-a schimbat radical..
Andrei^ 21.07.2010@15:51
E un lucru bun. Steaua e clar mult mai tare : Garduri ca in Marea Britanie, gazon schimbat, slogan nou, abonamente reduse, promotii si in primul rand, Becali nu mai vorbeste despre echipa! Forza Steaua!
Steaua e clar mult mai tare, nu? Ce mai, avem valoare, nu gluma. O sa spulberam tot in campionat daca joaca baietii cu noul slogan pe piept. Forza Steaua! Spre 24!
xray 21.07.2010@16:29
Maye 21.07.2010@16:31
Ce spirite sa inflamez ba?
Sunteti obsedati si numai conflicte aveti in camaruta aia mica a creierului.
Termina dracu` si nu o mai arde tu aiurea cand nu e cazul.
@x ray
Tu nu te baga unde nu e cazul ca nu avem nimic in comun si nici nu o sa avem.Viteza!
danimarcu 21.07.2010@17:46
Ce spirite sa inflamez ba?
Sunteti obsedati si numai conflicte aveti in camaruta aia mica a creierului.
Termina dracu` si nu o mai arde tu aiurea cand nu e cazul.
Sloganul asta e similar cu acest site!Nu mi se pare o idee buna,stim cu totii ca vor purta pe piept acest motto jucatori care nu au nimic in comun cu mesajul lui.
Oare ce urmeaza?Sa fie suporterii de la Sud facuti cetateni de onoare?...
Daniel-Ionut 21.07.2010@18:01
Pai si la Barcelona ce au in comun Ibrahimovic, Adriano sau Maxwell cu 'mes que un club' ?
Ce mi se pare o tampenie este ca va fi imprimat pe sub tricou in spatele emblemei din ce am inteles... mai bine il puneau mic pe spate deasupra numelui la guler, sau tot mic sub emblema. Arata frumos.
Maye 21.07.2010@18:38
As pune un euro in joc pe asta.
mad79 21.07.2010@20:04
asta nu mai e Steaua!!!!
tu nu pricepi sau esti mai incet la minte????
saptemai 21.07.2010@20:59
Azzido 21.07.2010@21:56
sa nu cumva sa se uite: GUIE MIGI! VPM!
de acord, dar hai sa nu uitam: Forza Steaua! Da ?
mihai024 21.07.2010@22:10
Astristul 22.07.2010@10:30
MoWeed 23.07.2010@07:36
andreiashu 23.07.2010@08:34
Exista pe lumea asta oameni cu coloana vertebrala,oameni condusi de principii bazate pe onoare si demnitate. Oameni care nu pot fi cumparati cu promisiuni efemere si care isi sustin idealurile si ideile in drumul lor spre normalitate, indiferent de zidurile care se inalta in fata lor. Pe de alta parte, exista oameni care in viata prefera sa plece capul, sa se lase condusi, sa li se calce in picioare demnitatea, orgoliul si principiile.
Mana asta de "drogati" protestatari ale carei actiuni tie ti se par exagerari anormale, este formata din oameni cerebrali, realisti si dincolo de toate, demni. Asa ca, "prietene"(sic!) tu nu vei intelege niciodata "de ce?" !
xray 23.07.2010@10:15
1) Mai, Mo, tu ar trebui sa te intrebi de ce sunt "always on topic" si "nu provoaca" cei care, 24 ore din 24, injura si batjocoresc suporteri, jucatori, antrenor si echipa, indiferent de tema articolului?
Ce am scris, si ai sters, este exact ce se scrie "nesters" cam din 2 in 2 comentarii, ca un laitmotiv-slogan(ca tema e sloganul): "Sa "moara" echipa in retrogradare si sa nu ia "24"! "
2) Care "toata lumea", mai? Minoritatea minoritatii de la punctul 1) deranjata ca nu sterg si eu pe jos cu echipa si Piturca?
3) Aia cu "plansul" si cu "miratul" e o exagerare regretabila de-a ta.
Adica, tu imi ceri sa respect regulamentul si sa va cer voua moderatorilor sa luati masuri cand sunt atacat si sa nu-mi fac dreptate singur, iar acum ma persiflezi ca "ma plang"?
Rusinica!
MoWeed 23.07.2010@13:40
Te plangi ca esti atacat, pe buna dreptate. Dar omiti faptul ca si tu ii provoci pe cei care nu-s de acord cu tine si ii instigi.
Poti sa-mi spui si mie ce rost avea postarea aia a ta? Avea un alt scop decat sa provoace? Ma indoiesc sincer...
LanDSharK 23.07.2010@14:50
xray 23.07.2010@15:04
2) Nu ai inteles ce am vrut sa zic sau te faci ca nu ai inteles. Te plangi ca esti atacat, pe buna dreptate. Dar omiti faptul ca si tu ii provoci pe cei care nu-s de acord cu tine si ii instigi.
1) Poti sa-mi spui si mie ce rost avea postarea aia a ta? Avea un alt scop decat sa provoace? Ma indoiesc sincer...
Pe cei care vor "moartea" echipei Steaua?
Sunt si din astia printre suporterii stelisti si trebuie menajati sa nu le sara cumva mustarul daca isi citesc sloganul scris de altii: "Trup si suflet, din demnitate si onoare, sa ajutam echipa Steaua sa moara la retrogradare!" ?
2) Nu am cerut NIMANUI sa fie de acord sau nu cu opiniile mele. Celui care a facut-o, dar indecent si prin atac la persoana, nu am omis sa-i dau replica, cum nici tu nu ai omis, fie sa stergi replicile ambililor, fie sa le sanctionezi, ceea ce a fost ok!
In ultimul timp, la recomandarea ta si a lui Bogdan, v-am lasat pe voi sa dati replica moderatorului celui care m-a atacat sau jignit si eu mi-am autocenzurat replica. Asta ca o normalitate si nu ca o slabiciune a mea(plans, mania persecutiei, etc.) cum "unfair" ai dat tu de inteles in [39].
BaDD 24.07.2010@02:59
Eu credeam ca sloganul e:
"Puteti sa ardeti steagul Stelei dar sa nu il injurati pe becalii."
Da' imi place asta cu "devotamentul fata de suporteri". Cel mai bine s-a vazut acest devotament cand suporterii au fost interzisi si cand jucatorii nici macar nu ii salutau prin deplasari.
Ma mir cum de nu au aparut inca aplaudacii becalieni pe aici ca sa isi dea cu parerea despre cat de bun e acest nou slogan.
Stai linistit... Nu Becali face marketingu`,sloganurile etc. 100% Nu el a fost cu ideea de a pune acest slogan. Asa ca n-au de ce sa apara "aplaudacii" ca ma gandesc ca ii duce si pe ei capu` atata incat sa inteleaga ca pe Becali nu l-ar duce mintea la asa ceva. Si inca ceva...astia anti-Becali se pare ca sunteti mai multe "anti-Becali" decat "pro-Steaua" ...Ce-ar fi sa vorbiti mai mult de Steaua decat de Becali. V-a marcat chiar asa viata omu` asta? Dati semne de obsesie deja. Pana la urma face si "lucruri bune"...bine ca nu suntem prin B. Sa asteptam sa vedem cat ii tace gura si ce face cu Piturca si dupa mai vorbim. Vorbiti de Steaua nu de Becali.
BaDD 24.07.2010@03:17
Bai, ady17, tu cum aperi valorile ros-albastre cand lasi ciobanul sa faca ce vrea cu Steaua? )
Traiasca suporterul stelist ideal!
Dar bai Adrian, tu ce-i faci ciobanului sa nu mai faca ce vrea cu Steaua? Il injuri? Sau cum,ma rog,"aperi" tu valorile ros-alabstre? Mergand la meci si in loc sa strigi "Forza Steaua" strigi "Mu3 Becali"? Tu deja esti cum am mai spus,obsedat de gandul Becali! Acum cat pare a merge spre bine,s-o lasam mai incet cu numele Becali si sa ne gandim mai mult la Steaua. Ca ii dam iar prea multa importanta oierului si iar o sa inceapa cu crize,etc... Voi ce credeti ca daca il injuram non-stop pleaca? Lui i se falfaie de injuraturile noastre ma. Cu injuriile adresate lui Becali nu facem altceva decat rau Stelei. Nimic mai mult. Nici un bine! Ca de plecat, nu pleaca.Ce nu va intra in cap? Sau nu va duce capu` prea mult si nu realizati si voi astfel de lucruri? VOI care nu incetati scandalu` impreuna cu OIERU` distrugeti Steaua. Si VOI sunteti inclusi. Pt ca il injurati degeaba si face tot mai rau. Asa ca tu,Adrian,marele revoltat,vreau sa stiu dupa parerea ta,ce bine faci tu Stelei injurandu-l pe oier?
Adrian 24.07.2010@05:04
Cum se masoara acest "Pro-Steaua"? Ca sa stiu si eu. Ca eu sunt sigur ca sunt mai "Pro Steaua" decat domnul badd.
Nimic nu ma facem mai fericit decat sa vad prostii din astea:
badd, prietene, ti-as zice ce bine fac eu Stelei. Ti-as zice dar nu are rost. Ca am vazut ca pe un alt articol te-ai apucat sa faci campanie pro-Gigi cerand sa avem incredere in el(aahhahahaha). Pai, prietene, tu esti mai pro-Gigi decat esti pro-Steaua.
BaDD 24.07.2010@13:20
Pai, prietene, tu esti mai pro-Gigi decat esti pro-Steaua.
Eu te-am intrebat ceva,dar ca un "Roman tipic" ce esti,cand n-ai ce zice eviti sa raspunzi si ataci persoana care te intreaba cu alte? Am intrebat ce bine faci tu Stelei injurandu-l pe Becali? Unde-i binele Stelei? N-ai vazut ca oierului nu-i pasa de injurii si tot mai rau face? Cu ce ajuti tu Steaua? Ca am vazut ca acuzi pe aici pe unu si pe altu ca ei nu ajuta Steaua cu nimic. Si de unde ai dedus tu ca fac eu campanie pro Gigi? Tu crezi ca eu nu m-as bucura sa plece oieru` si sa avem si noi o conducere omeneeasca? DAR NU PLEACA,INTELEGE! Si ma acuzi ca sunt pro-Gigi? Ahahahah,asta e deja asa ca sa ataci cand nu mai ai ce zice. Am zis cumva sa avem incredere in Gigi Becali ca e om bun sau ceva de genu? Am zis sa avem incredere si optimism ca tace,adica un fel de speranta(daca stii sa deduci putin si tu niste fraze). Chiar nu sunt pro Gigi deloc. SI pro-Steaua si anti-Gigi se masoara asa,cat vorbesti de Steaua si cat vorbesti de Gigi,si cat te gandesti la Steaua si cat te gandesti la Gigi. Oricum din cate vad tu esti un fel de "boier Moflea",care cand e atacat si n-are ce sa zica,ataca si el ca sa evite sa raspunda. Oricum intr-unele chestii ai foarte mare dreptate,dar zic s-o mai lasam moale cu Gigi ca-i dam prea mare dreptate oierului. Si am mai zis asta de cateva ori,dar tu n-ai vrut sa vezi ca am zis asta,tu ai vrut sa vezi ca cica eu sunt "pro-Gigi". Halal om ce esti si tu.
Adrian 24.07.2010@13:26
Ma intrebi ce bine fac eu Stelei ca il injur pe becalii? Pai, e simplu: Il injur, se supara, pleaca. Punct. Stelei ii e bine.
Acum, da-mi voie si mie sa te intreb, ce rau fac eu Stelei ca il injur pe becalii?
BaDD 24.07.2010@13:34
Andreea 25.07.2010@12:49