25-07-10
Piturca si Tinutul SecuiescVictor Piturca a revenit la Steaua exact cu si în stilul pe care il cunosteam. Discret, taciturn, orgolios, lipsit de respect. Asa cum il stiam. Evident, tonurile sunt cu mult ingrosate.Astfel, omul a tinut sa nu fie transmise meciurile amicale, conferinte de prese - nema si a dat niste jucatori pe criterii, permiteti-mi sa spun, total aiurea. Daca o eventuala secretomanie in pregatiri mai poate fi scuzata, lipsa unei macar formale conferinte de presa inainte de noul sezon nu e nimic altceva decat o bataie de joc la adresa suporterilor si a opiniei publice in general. Sigur, o sa-mi spuneti ca s-a intalnit cu suporterii, a dat jos gardurile, a deschis peluzele. Dar astea nu sunt decat gesturi goale, in care nu crede cu adevarat. Daca Steaua ar fi pierdut campionatul in ultima etapa cu o medie de 10.000 de oameni in tribune, l-ar fi durut undeva de toate cele de mai sus. Asa, a facut-o pur si simplu dintr-o nevoie: genul ala de chestie pe care n-o suporti, dar o faci ca nu se poate daca n-o faci. Cat despre politica de transferuri, permiteti-mi sa ma indoiesc de valabilitatea principiilor lui Piti. Despre ce proiect durabil vorbim cand aduci jucatori de 30 de ani, liberi de contract? Unde sunt tinerii cu care construiesti echipa viitorului? Ce motiv ai sa-l dai pe Onicas de exemplu? Altul decat ca a fost promovat de Bergodi? Permiteti-mi sa mi doresc un Onicas fortat sa joace, decat un Dorel Stoica uzat prin Arabia si cu un caracter dubios. Permiteti-mi sa ma indoiesc de valoarea lui Stanca, pe care il asociez cu infamul Gigi Netoiu, nu cu valoarea. Care-s criteriile pe care Martinovici, retrogradat cu Pandurii, va fi o rezerva mai buna decat Baciu? Sigur, o sa mi-l aruncati in ochi pe Radut, al carui talent nu-l contest, dar cu o floare nu se face primavara. Parerea mea este ca toate aceste transferuri sunt facute pe termen scurt si foarte scurt, pentru a putea trage la un loc de liga campionilor. Odata veniti banii de-acolo, Piturca va putea sa cumpere jucatorii Craiovei pe care si-i doreste atat de mult. Ca de fapt, despre asta e vorba: tot stafful sau, toate tintele sale tradeaza complexul Craiova de care sufera Victor Piturca. Ca toti oltenii generatiei sale, a fost si este un suporter infocat al Stiintei, pe care fara indoiala, a visat sa o conduca spre titlu. Numai asa se poate explica predilectia vecina cu obsesia pentru jucatori olteni, antrenori si colabolatori olteni a lui Piti. Acest conservatorism, de a avea incredere numai in ai nostri, de a lucra cu ai nostri, este una din trasaturile definitorii ale noastre, ale oltenilor. Tocmai pentru ca sunt ca el, imi permit sa spun ca stiu cum gandeste acest om. Chiar si asa, excesele sale nu sunt justificate. In lumea in care traim, ascunderea echipei, lipsa comunicarii cu presa, sunt aspecte care tin de trecutul comunist, nu de viitor. Sa zicem ca in liga 1 ii merge? Dar ce face in Cupele Europene? Cum va suporta curiozitatea din ce in ce mai mare a fanilor pentru a afla ultimele detalii inainte de marile meciuri? Cu momente de isterie? De gonire a ziaristilor? Sau de infierare a celor care vor sa "strice linistea echipii", ca sa-l citez pe "onorabilul" Viorel Paunescu. In aceste zile, un alt "onorabil", Laszlo Tokes, profita de un context favorabil pentru a cere minoritatii maghiare sa iasa in strada in numele autonomiei asa zisului Tinutului Secuiesc pe criterii etnice. Desi era clar de ani buni ca de asta se merge, erau multi care ne bagau placa: " Dom'le, sunt alte vremuri. Nu mai merge ca-n trecut, acum suntem toti europeni, bla, bla". Cu alte cuvinte: oamenii trecutului acum s-au schimbat si lupul de ieri e mielusel azi. Ma bucur nespus pentru declaratia domnului Tokes. Astfel, poate se vor trezi si cei care isi inchipuie ca daca 1000 de ani te-ai comportat ca un dusman, in 20 de ani te schimbi cu 180 de grade si esti un prieten adevarat. CUM PUTEM CREDE CA POTI INCEPE O ERA NOUA, A PROGRESULUI, CU OAMENI ANCORATI IN MENTALITATI TRECUTE? Acum poate vor intelege toti ce interese servesc cei care ne spun sa uitam trecutul, desi AM FOST VICTIMELE, si sa-i cinstim pe cei care ne-au chinuit in numele "europenismului". Cum poate exista ceva durabil si corect, daca nu construit pe adevar? Daca nu e construit pe asumarea responsabilitatii pentru greselile comise? Americanii nu au recunoscut niciodata Basarabia ca pamant romanesc si pentru ca am indraznit sa ne facem singuri dreptate, ne-am trezit ca suntem mari cotizanti la Holocaust. Asa si cu Piturca. Daca Steaua continua pe drumul evolutiei pe care pasea odata cu Zenga, Protasov si Olaroiu, n-ar mai fi aparut in veci circumstantele pentru intoarcerea lui fostului selectioner. Piturca, Tokes sunt oameni cu mentalitati clare, vulpi batrane care nu se vor schimba. Dar nu ei sunt problema: ci cei care in spatele intereselor obscure, incearca sa ne convinga ca se poate face ceva nou si durabil cu oameni vechi si compromisi. Dumnezeu sa ne ierte, Alin, ca n-am stiut sa te pretuim! Mihai FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
Pariurihttps://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
',WIDTH,100);" onMouseOut = "return nd();" href="https://www.fcsteaua.ro/felicitari/steaua--11256--Steaua-Ujpest.html">
https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3 https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
Legendele Stelei, reunite! Steliştii vor sărbători pe 7 iunie 63 de ani de la înfiinţarea clubului din Ghencea.
Asociaţia Independentă a Suporterilor Stelişti a marcat evenimentul printr-o petrecere la care au par |
Inima ros-alb@str@ 25.07.2010@12:00
AmuntBoy 25.07.2010@12:27
eu ma multumesc cu ce este acum
bafta
tyn liege 25.07.2010@12:29
Oricum,bravo pt articol!
Mihai 25.07.2010@12:35
poate ai fost obisnuit cu circ si iti lipsteste
eu ma multumesc cu ce este acum
bafta
Eu inteleg ca a fost prea mult circ, dar asta nu inseamna sa cadem in extrema cealalta. Trebuie sa tindem spre normalitate, liniste, comunicare, FARA CIRC. Daca ne multumim cu putin, putin o sa avem.
AmuntBoy 25.07.2010@12:38
dar transferurile cu ce sunt mai rele ca in ultimi 10 ani?
eu ca suporter merg pana mana lui Piturca la transferuri in comparatie cu Lacatus, Hagi sau bergodi
adica sa pui numele lui Baciu in articol in comparatie cu cine vrei tu, este prea mult
si unul din tribuna pus in aparare e peste ala
Mihai 25.07.2010@12:42
ok si eu as fi vrut o conferinta dar atat
dar transferurile cu ce sunt mai rele ca in ultimi 10 ani?
eu ca suporter merg pana mana lui Piturca la transferuri in comparatie cu Lacatus, Hagi sau bergodi
adica sa pui numele lui Baciu in articol in comparatie cu cine vrei tu, este prea mult
si unul din tribuna pus in aparare e peste ala
Baciu era un excelent jucator de ECHIPA. Acela care sta pe banca si nu comenteaza. Sunt acei jucatori care nu au valoarea titularilor, dar intra atunci cand e nevoie.
Oricum nu e vorba de Baciu sau de o conferinta, ci de niste principii sanatoase. Pe care Piturca nu le are.
Peste 1 an, maxim 1 an jumatate o sa-l vreti toti plecat.
AmuntBoy 25.07.2010@12:46
daca Baciu e super, scuze excelent ))
i'm out
elisavn 25.07.2010@12:59
Ce, Dumnezeu, stelistii sunt vesnic nemultumiti? Asteptati macar meciul de debut..apoi veniti cu critici...
De ce nu luati aceasta vara ca un nou inceput pentru FC Steaua? De ce nu va bucurati de fotbal, asa simplu, fara patron sau alte intrigi care sa va distraga de la bucuria sincera... Serios, suntem majoritatea tineri si nu are rost sa ne umplem sufletul cu venim, ca pana la urma: "este doar un sport"
Va salut - acesta este primul coment pe site dupa ce mai multe luni am tot citit articole!
Va doresc tot binele din lume!
stix 25.07.2010@13:10
Mai bine sa vorbeasca pe teren cu niste rezultate bune, decat asa ... Magica Steaua !!!
Corect!!!
Imi place postul tau, scurt si la obiect!
Asta asteptam cu totii!
Azzido 25.07.2010@14:20
xray 25.07.2010@14:21
In rest, articolul este o constructie logica ridicola prin contradictii si baliverne, da capo al fine:
1) Nu Piturca a interzis transmiterea meciurilor amicale (nici nu putea), ci televiziunile nu au fost interesate. Probabil costurile ridicate si criza. Austria nu e Turcia.
2) Autorul critica transferurile, ca fiind de jucatori uzati, retrogradati, etc., dar imediat se contrazice singur si afirma :
"aceste transferuri sunt facute pe termen scurt si foarte scurt, pentru a putea trage la un loc de Liga Campionilor. Odata veniti banii de-acolo, Piturca va putea sa cumpere jucatorii Craiovei pe care si-i doreste atat de mult."
"
Pai cum poti ajunge in CL si sa iei banii aia cu "petarde", prietene?
3) Acuza de oltenizare a Stelei suna rudimentar cu "mentalitati trecute" in gura oricarui roman al secolui 21.
Bine ca nu a acuzat nimeni si de columbinizare cand aveam vreo 4!
De curiozitite, ai numarat cati olteni au venit in comparatie cu restul? Nici macar cifrele nu te sustin, darmite bunul simt de roman.
4) Cireasa de pe tort a autorului este asemanarea dintre diavolul in sutana, Tokes, si Piturca! O gogomanie mai mare, rar mi-a fost dat sa aud. Un eroul al Romaniei fotbalistice asemenat cu coada de topor a iredentismului si sovinismului maghiar in Romania. RUSINE!!!
5) Toti ne dorim ca Steaua sa revina la spiritul si mentalitea pe care a avut-o in anii de glorie fotbalistica si morala, numai autorul NU vrea pt ca ne scrie cu majuscule:
"CUM PUTEM CREDE CA POTI INCEPE O ERA NOUA, A PROGRESULUI, CU OAMENI ANCORATI IN MENTALITATI TRECUTE? "
Exact ca-n Caragiale, coane:)
In fine ...
Trec la pozitiv, tonul si absenta atacurilor indreptate spre alti stelisti!
weedandweird 25.07.2010@14:22
Subscriu 100% afirmatiilor tale.In aceste zile,putini au taria de afirmare a punctelor lor de vedere,indiferent
de directie.Este mai simplu si mai comod asa..nu risti nimic,este caldut si confortabil.
Desigur,ulterior,functie de turnura evenimentelor,se pot face multe nuantari.Acum,nu!Este prematur si oarecum
riscant.Adicatelea,de ce?Sa risti oprobiul public?Nu,"man",asta nu se face.
ovidiu11 25.07.2010@14:52
2) Autorul critica transferurile, ca fiind de jucatori uzati, retrogradati, etc., dar imediat se contrazice singur si afirma :
"aceste transferuri sunt facute pe termen scurt si foarte scurt, pentru a putea trage la un loc de Liga Campionilor. Odata veniti banii de-acolo, Piturca va putea sa cumpere jucatorii Craiovei pe care si-i doreste atat de mult."
"
Pai cum poti ajunge in CL si sa iei banii aia cu "petarde", prietene?
Mi-e greu sa cred ca nu intelegi, cred ca doar iti place sa nu fii de acord.
Cand va fi Stanca mai de viitor decat Cezar Lungu, Dorel Stoica decat Onicas sau Pacurar decat Alexandru Lazar, atunci poti vorbi de un plan pe termen lung. Momentan, se observa de pe luna dorinta obtinerii milioanelor din Liga.
Personal, am fost de 10 ori mai optimist la inceputul campionatului trecut, avandu-l pe Bergodi antrenor. Ala chiar era un proiect gandit, un proiect de viitor. Daca nu luam titlul nici anul asta, schimbam iar 10-15 jucatori, tre' sa fii tampit sa nu vezi asta.
xray 25.07.2010@14:54
Pentru a nu se interpreta malitios.
Am spus "Un eroul al Romaniei fotbalistice ", pentru ca:
- statul roman i-a recunoscut oficial meritele prin ordine si medalii.
- e una din legendele Stelei '86, port-drapelul fotbalului romanesc.
- e antrenorul echipei nationale care a calificat Romania la 2 turnee finale seniori si 1 la under 22.
xray 25.07.2010@17:13
Tu nu ai inteles.
Eu nu i-am contestat parerea lui despre transferuri, ci am punctat contradictia autorului in logica.
Adica, el ne spune ca Steaua a facut transferuri "proaste"(uzati, retrogradati, etc.) pentru ca vrea doar sa se califice in CL si sa ia bani...
Pai te poti califica in CL daca s-au transferat "petarde", in fata CFR-ului, etc.?
ovidiu11 25.07.2010@17:25
Adica, el ne spune ca Steaua a facut transferuri "proaste"(uzati, retrogradati, etc.) pentru ca vrea doar sa se califice in CL si sa ia bani...
Bineinteles ca tu ai dreptate, nici nu ma asteptam sa iti schimbi parerea.
Eu inca nu vad unde scrie ca transferurile sunt proaste dar Steaua SE VA CALIFICA in CL. Daca tu imi arati asta, contradictia la care tu faci referire sta in picioare. In caz contrar, bati campii de mama focului. Ahh, ca se face referire la faptul ca se urmareste doar obtinerea performantelor pe termen scurt, adica banii din CL, asta e cu totul altceva, iar daca nu esti capabil sa vezi diferenta, discutia noastra asupra acestui subiect se incheie aici.
rar 25.07.2010@17:32
xray 25.07.2010@17:41
Hai sa te ajut, sa nu mai bati tu campii cu "campii" mei.
Despre transferuri:
Permiteti-mi sa ma indoiesc de valoarea lui Stanca, pe care il asociez cu infamul Gigi Netoiu, nu cu valoarea.
Care-s criteriile pe care Martinovici, retrogradat cu Pandurii, va fi o rezerva mai buna decat Baciu?
Sigur, o sa mi-l aruncati in ochi pe Radut, al carui talent nu-l contest, dar cu o floare nu se face primavara.
si apoi continua:
Deci, cu "uzati" ca Stoica, non-valoare ca Stanca, retrogradatul Martinovici, si cu o singura floare Radut, poti trage la CL, daca ar fi adevarat?
Daca nici acum nu ai priceput, asta e!
PS
Cat de "uzat" e Stoica s-a vazut si azi.
ovidiu11 25.07.2010@17:47
Da, scrie ca transferurile sunt slabe. Da, scrie ca scopul e calificarea in CL pentru banii de acolo. Dar arata-mi, te rog, unde scrie ca Steaua se va califica in CL.
Unde mai pui ca, la valoarea campionatului Romaniei, nu-ti trebuie cine stie ce valori pentru a castiga campionatul si, implicit, pentru accederea in grupe.
Iar eu nu zic ca jucatorii aia sunt sau nu jucatori de valoare. Eu doar ti-am zis ca ai inteles ce-ai vrut tu dintr-o parte a articolului, de dragul de a mai combate pe cineva.
Asta chiar e ultimul comment, ca am impresia ca tu faci chestia asta la misto, altfel nu-mi pot explica.
xray 25.07.2010@18:09
Tu faci pe niznaiu si te joci cu cuvintele pe acelasi sens.
Pai daca un transfer e slab, e bun sau prost pentru a ocupa loc de CL, dupa romana si logica ta?
Poti emite pretenti la CL cu transferuri slabe/proaste, cum zice autorul ca intentionat si-a propus Piturca?
Hai sa inchidem ca deja dam in Gaga!
ovidiu11 25.07.2010@18:17
Poti emite pretenti la CL cu transferuri slabe/proaste, cum zice autorul ca intentionat si-a propus Piturca?
Finally, speram sa scrii asa ceva.
Deci, reluam:
- esti de acord ca autorul a scris ca jucatorii transferati sunt salbi;
- esti de acord ca cel care isi propune calificarea in CL este Piturca;
Cumva Piturca e autorul articolului si eu nu stiu? Daca da, ierata-mi fie scaparea, ai dreptate, autorul se contrazice.
Insa autorul spune in articol ca jucatorii sunt slabi (sau prosti, sau cum vrei tu) si ca Piturca are ca obiectiv calificarea in CL. Unde o fi zicand autorul ca Piturca va si reusi calificare in CL (caz in care ar fi, intr-adevar, o contradictie), doar tu stii. Ti-am mai zis de vreo 2-3 ori, arata-mi in text unde scrie ca Steaua se va califica in CL, si tu ai dreptate. In caz contrar, n-ai!
Daca nici acum n-ai inteles, eu talent la desen chiar n-am.
xray 25.07.2010@18:54
- esti de acord ca autorul a scris ca jucatorii transferati sunt salbi;
- esti de acord ca cel care isi propune calificarea in CL este Piturca;
Cumva Piturca e autorul articolului si eu nu stiu? Daca da, ierata-mi fie scaparea, ai dreptate, autorul se contrazice.
Insa autorul spune in articol ca jucatorii sunt slabi (sau prosti, sau cum vrei tu) si ca Piturca are ca obiectiv calificarea in CL. Unde o fi zicand autorul ca Piturca va si reusi calificare in CL (caz in care ar fi, intr-adevar, o contradictie), doar tu stii. Ti-am mai zis de vreo 2-3 ori, arata-mi in text unde scrie ca Steaua se va califica in CL, si tu ai dreptate. In caz contrar, n-ai!
Daca nici acum n-ai inteles, eu talent la desen chiar n-am
E fals! Bati la usi straine!
- da, autorul a scris ca jucatorii transferati sunt slabi.
- dar tot autorul presupune ca Piturca a facut aceste transferuri pt a putea trage la un loc in CL pt a castiga bani si a lua superjucatorii lui Mititelu:)
Citez:
"Parerea mea este ca toate aceste transferuri sunt facute pe termen scurt si foarte scurt, pentru a putea trage la un loc de Liga Campionilor"
Deci e presupunerea/parerea autorului, si nu obiectivul declarat al lui Piturca, cum insinuezi tu! Autorul i-a fixat obiectivul asta lui Piturca.
Piturca pana azi nu a dat nicio declaratie. Doar daca nu ti-a dat-o tie sau autorului in exclusivitate.
Daca nici asa mura-n gura de 3 ori ...
florin_anya 25.07.2010@19:37
Parerea mea este ca piti este foarte bun pentru contextul de rahat din tara asta.Doar genul sau ciudat putea socializa cu gg,doar prin stilul sau putea face ordine in vestiar.Nimic nu era normal incat sa se potriveasca clasa si prestanta mai moderna si europeana a lui bergodi.In acest moment avem nevoie de aceasta ,,satana,, pentru a ordona cu limita o anarhie.Sigur ca peste un an cand ajungem la o minima normalitate vom dori un manager peste piti.
eu continui sa cred ca gg pierde clubul,primit de la un sistem din care face parte Paunescu.
Deci transferuri bune sau rele,Nicolita capitan sunt amanunte.O tara de rahat condusa de sistem in care noi suntem niste nenorociti de cobai,care reactionam la stimuli sentimentali.Mihai te salut de undeva din alta lume.
saptemai 25.07.2010@20:18
stelistnr1 25.07.2010@20:20
tyn liege 25.07.2010@20:23
Ca Natie suntem condamnati! Regret dar asta e adevarul! Fratilor,va urez sa va fie de bine!Dar,asa cum au spus multi romani mari despre voi,nu meritati nimic!
Pitzi_86 25.07.2010@20:49
makavelli19 25.07.2010@21:05
sabin1307 25.07.2010@21:13
Prima problema care ar trebui pusa cred ca ar fi ¨daca s-a inteles trecutul¨. Mie prezentul imi arata ca nu prea. In baza a ceea ce s-a intamplat in trecut si continua sa se intample in prezent viitorul suna ingrijorator.
FireQ 26.07.2010@05:57
este parerea ta, dar da-mi voie sa iti zic ca nu ai dreptate! e o schimbare, pe care nu am crezut-o posibila cu oierul la conducere! multe s-au schimbat.
ne vedem pe stadion acolo unde ne este locul!
makavelli19 26.07.2010@06:07
Deocamdata astea sunt conditiile in prezent si le acceptam asa pana la proba contrarie. Si eu mi-as dori ce-si doresc cei mai multi...deocamdata Piti a facut o schimbare radicala si e mai bine decat atat de negrul an ce a trecut... Cat va tine minunea...vom vedea..
Mihai 26.07.2010@06:30
Mi-e greu sa cred ca nu intelegi ce am vrut sa spun. Aceste transferuri sunt de umplutura, adica pe termen scurt, plombe. N-am zis ca Angelov n-are valoare, am spus doar ca n-are niciun viitor la 30 de ani, si ca nu asa faci un proiect "pe termen lung", cum zice mereu domnul Paunescu.
La valoarea campionatului intern, Piturca poate reusi un loc 2, chiar titlul din prima. El e destept sa stie ca avem un campionat nivelat in jos si ca, cu un pic de sansa, Stoichita putea sa ajunga in Liga anul trecut.
Cat despre oltenizare: Boldici, Neagoe, Dorel Stoica, Radut, plus doi jucatori de la Pandurii, dar ei nu se pun. Ca sa nu mai zic de Andrei Ionescu. Probabil ai uitat de transferurile din primul sau mandat: Tibi Lung, Mitrita, Radoi, Mieila sau Cristescu.
In plus nu l-am acuzat de oltenizare, ar fi absurd: am explicat de ce predilectia sa pentru a colabora cu olteni. N-aveam cum sa acuz "oltenizarea" pentru ca daca nu te-ai prins din text, si eu sunt oltean.
Eroul Romaniei fotbalistice ni l-a adus pe Becali, ne-a facut aurolaci pentru ca-l contestam si a fost prins trisand. A fost decorat pentru ce-a facut pe teren, dar din pacate, asta n-are nicio legatura cu personalitatea si caracterul sau, de interlop.
Asa si Tokes a fost sprijinit de statul roman sa ajunga vice presedintele Parlamentului European. Si asta nu-l impiedica sa lucreze impotriva aceluiasi stat.
Te-ai prins acu?
ovidiu11 26.07.2010@09:29
Te-ai prins acu?
N-ai nicio sansa, asta e pasiunea lui, sa faca pe interesantul. Nu cred ca e vorba de inteles, ca ingust la minte nu pare, dar odata ce-a zis/scris ceva, greu isi schimba opinia.
Mihai 26.07.2010@11:48
Stiai ca Tokes, "coada de topor a iredentismului si sovinismului maghiar in Romania", a fost decorat cu Steaua Romaniei?
Deci cine e eroul mai mare?
aklik 26.07.2010@14:20
Aici nu e vorba de inteles.. este clar ca lumina zilei care este directia, ce se urmareste in ciuda a ce se sustine, "intinerirea lotului si echipa de viitor" cu Dorel Stoica nu ai sa vezi.. ca sa nu mai zic si de restul ametitilor...
Dar mai clar consider ca se va vedea la incheierea turului... discutam atunci..
xray 26.07.2010@14:51
Stiam de atunci, nu ca tine de pe google acum.
Stiam ca Basescu in decembrie 2009, l-a rasplatit pentru voturile ungurilor la presedentie.
Piurca nu a vandut voturi, ci a facut Romania cunoscuta in lume in sensul pozitiv.
El a scos oameni in strada sa-si cante bucuria succesului, nu ca Tokes in martie '90, cu ciomege sa dea omor romanilor.
Tokes in '89, si dupa, a jucat NUMAI cartea Ungariei, nu a Romaniei.
Ti-as mai detalia sa vezi diferenta, dar tot nu cred ca ai pricepe, daca vi cu argumente de cascadorii rasului si ai plansului.
Eu nu am timp de pierdut cu destupatul unora si nici sa fac politica pe acest site.
Sa fii sanatos cu eroul tau Tokes!
Marius astazi@07:55
tokes nu este reprezentantul ungurilor, cu doar a unei parti insignifiante care are vise erotice de unire cu unguria. niciodata n-am inteles de ce i se acorda atat de multa importanta individului pe care nici macar ungurii nu-l baga in seama, dar probabil e vorba de tabloidizarea societatii, sa facem scandal cu orice pret.
Mihai astazi@08:14
Stiam de atunci, nu ca tine de pe google acum.
Stiam ca Basescu in decembrie 2009, l-a rasplatit pentru voturile ungurilor la presedentie.
Piurca nu a vandut voturi, ci a facut Romania cunoscuta in lume in sensul pozitiv.
El a scos oameni in strada sa-si cante bucuria succesului, nu ca Tokes in martie '90, cu ciomege sa dea omor romanilor.
Tokes in '89, si dupa, a jucat NUMAI cartea Ungariei, nu a Romaniei.
Ti-as mai detalia sa vezi diferenta, dar tot nu cred ca ai pricepe, daca vi cu argumente de cascadorii rasului si ai plansului.
Eu nu am timp de pierdut cu destupatul unora si nici sa fac politica pe acest site.
Sa fii sanatos cu eroul tau Tokes!
Cand Piturca a fost decorat, nu a fost intrebat poporul, cum nu a fost intrebat nici Tokes. Oficial, ambii au fost decorati de statul roman. Deci, oficial, amandoi sunt eroi. Ca tu ai venit cu argumentul asta, mai sus.
Neoficial, niciunul nu da doi bani pe statul roman. Ca tu nu intelegi nuanta e problema ta, nu te poate ajuta nimeni.
Andreea 27.07.2010@08:18