22-07-10
Avem 3 posibilitati...Cosider ca momentan userii fcsteaua.ro se impart in 3 mari categorii, si anume:Prima categorie: sunt acei oameni care vor ca protestul sa continue in aceeasi forma ca si pana acum (atacuri dure la adresa patronului) A doua categorie: sunt cei care sunt mai moderati, si doresc sustinerea echipei si un protest civilizat pe stadion Si in final, a treia: masa de oameni care doresc stergerea cu buretele a tuturor mizeriilor facute de cioban, si incurajarea echipei indiferent de ceea ce face si zice Becali, ca de' e patron si are tot dreptul sa zica ce vrea si cand vrea. Ce este de facut? Daca ramanem pe aceleasi coordonate ca si pana acum, sunt doua posibilitati. Una dintre ele este sa reusim ce ne-am propus, sa plece Becali. O ipoteza sf dupa parerea mea deoarece nu exista destula sustinere pentru asta. Sa poti inlatura conducerea clubului fara sustinere este imposibil. Razboaiele se castiga ori prin numarul mare de combatanti ori prin tehnologia superioara, iar noi nu avem nici oameni si nici tehnologie (presa, foste glorii, tv etc.). A doua posibilitate, cea care mi se pare mai relevanta, in momentul cand vor reincepe protestele dure, marea majoritate din stadion va incepe sa huiduie, sa ii injure pe cei care protesteaza iar la tv va aparea Becali si ne va distruge mediatic, nea Imi va spune ca nu se procedeaza asa, ca echipa are nevoie de sustinere s.a. Din a doua categorie fac si eu parte, din cei mai moderati. Propunerea mea este sa-l lasam pe Becali sa se afunde singur in propria-i mizerie, asa cum a mai facut si in trecut, si apoi se reincepem protestele dure. Ca urmare a bataliei, am castigat cateva puncte din celebra "lista a doleantelor suporterilor", cum ar fi: readucerea gloriilor la echipa, crearea unui mediu propice performantei, neamestecarea conducerii in deciziile antrenorului, disparitia de la tv. a lui Becali, redeschiderea portilor pentru "suspendati" etc (in mod cert, toate aceste lucruri ar fi trebuit sa existe fara proteste). Pentru a putea sa obtinem victoria finala ne trebuie tact. Incurajarea echipei si proteste prin bannere cred ca este cel mai bun lucru. Cum se traduce asta? Noi iubim Steaua si suntem alaturi de baietii care ne reprezinta dar in acelasi timp nu te-am uitat jigodie! Nu am uitat abuzurile tale, nu am uitat umilintele la care ne-ai supus! Trebuie sa lasam putin mandria la o parte daca vrem sa castigam. Cum ar fi daca sustinem echipa si Becali calca-n strachini din nou? Vom putea spune "Ce, e vina noastra ca e nebun? Noi am incercat sa sustinem echipa si el isi bate in continuare joc de ea si de noi. Vom reincepe protestele dure!" si cred ca nimeni nu-l va mai ierta din nou. La un moment dat se va satura toata lumea de acest idiot! Pe marginea grupului din a treia categorie nu voi zabovi prea mult pentru ca nu ii pot intelege oricat m-as stradui. Cum poti sa iubesti Steaua si sa lasi un papagal sa-si bata joc de ea? Voi, cei care vreti stergerea cu buretele a pacatelor ciobanului, va rog sa va imaginati ca in locul Stelei este familia voastra! Adica patronul vostru de la servici iti dicteaza cand mananci, cand te scoli, cand bei apa, etc. Atunci se mai pune zicala "e patron si are tot dreptul sa zica ce vrea si cand vrea"? choli FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
Doneaza acum!
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
Personalizare
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc,https://fcsteaua.ro:/://www.fcsteaua.ro/cantece/">pagina cu player-ul mp3 https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
Legendele Stelei, reunite! Steliştii vor sărbători pe 7 iunie 63 de ani de la înfiinţarea clubului din Ghencea.
Asociaţia Independentă a Suporterilor Stelişti a marcat evenimentul printr-o petrecere la care au par |
Cris07 22.07.2010@12:36
greenyes 22.07.2010@13:00
Un lucru este clar. Daca nu o sa se protesteze deloc protestul de pana acum o sa fie asociat cu lipsa rezultatelor sau mai stiu eu ce le trece prin capul celor care ne vor "binele", si nu cu faptul ca se dorea salvarea Stelei.
Om trai si om vedea!
MariusBogdanSB 22.07.2010@13:19
Cu siguranta , a doua posibilitate este cea mai buna decizie in acest moment!
suporterbetiv 22.07.2010@13:26
eu zic ca loc de omenie exista si la noi,protestele trebuie continuate ok dar,sa o facem cum trebuie(nu ma intelegeti gresit,pana acum nu s-a gresit cu nimic)
Steaua nu a murit!
muje dinamu
wlladdy1 22.07.2010@14:01
1. Ca vrem ca nu vrem, in acest moment Steaua are ca principal investitor o anumita persoana. Daca omul vrea sa plece, pleca pentru ca are alte prioritati ca nu mai poate sustine financiar echipa sau alte probleme personale. CU SIGURANTA NU VA PLECA IN URMA ACESTOR PROTESTE...nu a plecat campionatul trecut nu va pleca nici in actualul
2. Contestatarii au avut o intalnire cu Piturca....sau expus punctele de vedere al celor doua parti...Multe cerinte din partea contestatarilor...una singura si perfect normala din partea celui responsabil sa le rezolve.
Asadar in prezent...Piturca si-a respectat aproape toate promisiunile....fara persoane interzise...fara garduri... Emeric Jenei presedinte...mare parte din gloriile Stelei in cadrul echipei...finantatorul fara comentarii la TV legate de echipa !!!(nu de alte lucruri)... abonamente la preturi rezonabile...cu multe avantaje pentru cei care au avut abonamente si anul trecut...interzicerea interventiei abuzive din partea celor care asigura ordinea la meciuri.
Singura solicitare venita diin partea lui Piturca a fost aceea ca suporterii sa-si sustina echipa...pe care se pare ca multi dintre cei care au participat la acele negocieri nu sunt in stare sa o indeplineasca.
Cine vrea binele Stelei in acest caz ? Cel care vrea ca echipa sa beneficieze de aportul suporterilor si isi indeplineste multe din promisiunile facute ? sau cei care desi au solicitat multe puncte de indeplinit nu reusesc sa-l indeplinesca pe singurul cerut de Piti.
3. Ce rol mai au suporterii la meciuri...pentru ce vin ei acolo ? pentru Steaua sau pentru a contesta acea persoana ?
O sa-mi spuna multi ca e spre binele Stelei sa faca acele contestatii....CARE BINE ? are cineva singuranta ca este inspre binele echipei ? Sa vedem acel bine: suspendari...am fost aproape de a fi exclusi din cupele europene...echipa a terminat campionatul unde a terminat...iar acea persoana este inca finantatorul echipei....CARE E BINELE ECHIPEI ? cu ce a fost ajutata ?
Au ajutat in schimb echipele adverse care jucau fara presiune publicului...au ajutat echipele adverse care aveau meci cu jucatori timorati, injurati etc.
In plus...sa fim seriosi ...la deplasarea lor in Ghencea nici nu aveau nevoie de suporteri...le faceam noi treaba.
4. Incepe un nou campionat...multi din cei prezenti in lotul actual sunt la prima aparitie in Ghencea sub aceste culori...au nevoie de sprijinul nostru, au nevoie de intelegerea noastra in anumite momente...au nevoie de SUSTINEREA NOASTRA !!!
Poate am reusit sa ma fac inteles....astept acum lamuriri de la cei mai infocati protestanti...sa-mi explice si mie cum poti spune ca esti suporter stelist cand prin ceea ce faci...reusesti sa faci rau echipei si nu acelei persoane. Sa-mi spuna si mie daca a fost satisfacut cand echipa a jucat fara suporteri...cand era sa fie exclusa din competitiile europene...cand era sa fie depunctata...Astea sunt modalitatile gasite pentru a demonstra atasamentul si iubirea fata de Steaua ? nici javrele n-ar fi reusit sa faca atat rau Stelei cat au reusit unii dintre voi !
ultrash 22.07.2010@14:01
E opinia ta si ti-o respect. Dar sunt si unele puncte cu care nu pot fi de acord. Spui ca e o varianta SF sa poti inlatura conducerea clubului fara sustinere. Dar pana acum cine ne-a sustinut? Marsul de protest "62 ne vrem clubul inapoi", atragerea atentiei mediei (sa ne amintim ca toti editorialistii ziarelor de sport au scris impotriva lui Becali, dandu-ne dreptate), in fond, protestul nostru incepuse sa prinda contur: aminteste-ti meciul cu Bistrita cand ciobanul a inchis geamul, aminteste-ti cum alergau gorilele pe langa masina lui dupa meciuri, aminteste-ti la cate abuzuri ne-a supus, meciurile din Ghencea cu Otelul si Timisoara, deplasarea la tg Jiu, etc etc etc. La meciuri nu mai venea nici dracu`, stadionul era din ce in ce mai gol. Singuri reusiseram sa ajungem pana aici. Nu ne-a dat nimeni o mana de ajutor. Ba mai mult, eram la fel de huiduiti in Ghencea de "marea masa".
Gandeste-te de cat respect ne-am fi bucurat daca ne pastram si acum drumul, daca am fi continuat in acelasi mod. Nimeni n-ar fi avut ce sa ne reproseze. Da, stiu, e un compromis pt dorul de Steaua. Dar oricat v-ati stradui sa explicati asta cuiva tot ca un pas inapoi va fi vazut. Ca o infrangere. Chiar n-ati invatat nimic din greselile trecutului? Nu mai merge cu jumatati de masura. Ideea era sa ramanem pe drumul nostru indiferent de context. Sa credem cu tarie intr-un ideal. In fond, ce-ti pasa ce zic toti idiotii? Bun, au venit Piturca, Ienei, etc. Asa si? Cu ce sunt ei mai presus de Hagi sau Lacatus? Amintiti-va ce-a spus Iordanescu, sa nu ne imbatam cu apa rece. Sau Boloni, ca daca el invata sa manance cu betigase nu inseamna ca-i chinez. Cum sa fii atat de naiv incat sa te bucuri ca a dat gardurile jos? Cum sa vezi in asta un favor? E ca in bancul ala cu rabinul, cand Strul se duce si-i spune cat de amarat e, ca nu mai are loc in casa de atatia copii, iar rabinul il indeamna sa bage in casa si animalele si apoi sa revina la el. Strul le baga, se duce la rabin si-i spune ca e de zeci de ori mai rau. Atunci rabinul ii spune: scoate-le sa vezi acum ce bine e!!! Cum sa nu poti observa absurdul situatiei? De ce va incantati ca au fost adusi Geraldo care n-a mai jucat de 6 luni si are 30 de ani, Dorel si Anghelov care au peste 31 de ani, toti adusi liber de contract, Stanca, Martinovici si Pacurar care-au picat in B cu Pandurii. Ce e asa de bine in ce se intampla acum la Steaua? Al catelea scut impotriva ciobanului il reprezinta acum Ienei si Piturca? Asta au fost la vremea lor si Hagi sau Lacatus. Nu v-ati invatat minte?
Iar judecata conform careia sustinem acum echipa si daca mai calca in strachini e numai avantajul nostru pare la prima vedere una pertinenta. Numai ca e o iluzie. E exact invers. Daca mai calca o data in strachini e numai vina noastra, a celor care dau inapoi acum ascunzandu-se dupa cires. Atunci chiar n-am mai avea dreptul moral sa mai deschidem gura. Tineti minte ce le-au scris tiganii cainilor mai de mult? "Deviza care v-a ghidat, sa lingeti unde ati scuipat". Cam asta facem noi acum in ochii celorlalti. A cata mia oara dam inapoi, a cata mia oara ne mintim singuri, ne taiem craca de sub picioare? Cate decenii mai trebuie sa treaca pt ca poporul asta sa fie intr-adevar capabil de o Revolutie? Cand va aud pe toti cu "hai sa fim seriosi, Becali nu poate fi dat jos, n-avem noi forta asta" imi doresc sa nu ma fi nascut. Presupunem prin absurd ca n-ar putea fi dat jos, si-atunci ce faci? Il lasi sa te *** in c u r? Nu, te lupti pana la capat. Ori tu, ori el!
Victoria finala, despre care vorbesti nu se obtine atacand in reprize. Dand din cand in cand inapoi, sperand la cai verzi pe pereti. E nevoie de constanta in exprimarea unei atitudini ostile. Iar cei care au obosit n-au decat sa se retraga. Raman in lupta cei care pot. E un razboi dur, care-ti macina sufletul stiu. Dar pastrati-va mintea limpede. Ati fost din nou trasi pe sfoara...
wlladdy1 22.07.2010@14:11
Si eventual daca scapam de el....sa ne ocupam de urmatorul...ca si el are toanele lui...si apoi de urmatorul...
xray 22.07.2010@14:21
Totusi, cele 3 posibilitati sunt doar 2: a sustine echipa sau nu, indiferent daca se va continua sau nu protestul fata de Becali.
Miza si "Marul discordiei", care separa taberele este atitudinea viitoare fata de echipa, in noul context, nu cea fata de Becali.
Pe Becali l-au contestat aproape toti, fie direct pe stadion, fie indirect prin absenteism, deci el nu reprezinta o miza noua pt nimeni si nici un interes al cuiva de a nu mai fi contestat.
In schimb echipa, da!
ultrash 22.07.2010@14:27
"Trebuie sa lasam putin mandria la o parte daca vrem sa castigam" - cum sa-ti lasi mandria la o parte? adica sa lasi capul plecat? sa uiti de onoare? Eu nu pot sa cant pentru ceva in care nu cred spunea un user comentand articolul lui Lari. La fel si eu, nu pot sa ma fac ca ploua mici macar atunci cand in sufletul meu e cea mai mica urma de indoiala.
Pitzi_86 22.07.2010@15:53
Aprob !!! Desi sunt un contestatar vehement al ciobanului si prin resursele mele am incercat sa ajut AISS-ul si baietii din sud sa ajunga la TV si sa faca public tot ce ne doare pe noi, pledez pt acest "plan". Imaginati-va cum ar fi ca noi sa sustinem echipa si ciobanul sa calce gresit, iar (pt ca o va face, SIGUR !!!) va dati seama ca in clipa aia chiar si acei din cea de-a treia "posibilitate" vor realiza ca el e cel care distruge si care trebuie sa plece. Ca vrem ca nu vrem, am ajuns in situatia in care trebuie sa fim "CURVE", e dur cuvantul dar asa trebuie sa fim, sa fim un pic parsivi. Ca sa ne atingem scopul acela de a avea UN CLUB CURAT MAI PRESUS DE TOATE, trebuie sa facem asta. In dragoste si in razboi totul e permis, aici pt noi totul e permis, e vorba de dragostea noastra fata de Steaua, de culorile ei, de legendele ei, de palmaresul ei si de tot ce a insemnat acest club pe de-o parte, iar pe de alta parte de razboiul nostru impotriva gibonului, asadar ambele, atat dragostea cat si razboiul fac parte din aceasta ecuatie !!! Inca ceva, legat de Piturca eu zic ca trebuie sa-i acordam toti credit, indiferent de greselile din trecut, omul e profesionist n-ai ce-i spune, e stelist pur sange, a dus glorii langa echipa, a curatat se pare echipa de uscaturi, ne ia apararea noua, fanilor si inca ceva sa nu ne facem mari iluzii, e posibil sa nu luam titlul, dar echipa trebuie reconstruita!!! Ca vrem ca nu vrem Piturca si-a pus umarul la reconstructia Stelei din perioada 2000-2004 iar cine spune ca el nu a avut niciun merit la performanetele ulterioare ale echipei din Cupa UEFA si din CL, greseste amarnic, cel putin din punct de vedere al disciplinei tactice si al apararii Piturca are tot meritul !!!
Adrian 22.07.2010@16:22
In acest sezon se intampla ceea ce isi doresc cei moderati. Echipa e sustinuta, ciobanul e lasat in pace sa se afunde singur in propria-i mizerie.
2 posibilitati:
1.Echipa merge mediocru, ca si pana acum, cu un joc slab si chinuit(pentru ca asa o sa fie. Piturca e antrenor slab, orice ar zice fanii lui.), se bate la mijlocul clasamentului. becalii isi taie singur craca si cei moderati sar si il huiduie.
Ce se intampla in acel moment?
Apar intrebarile: "De ce nu ati protestat de la inceput, de ce protestati doar acum?"
Si concluzia: "Voi vreti doar raul Stelei, incurajati echipa si ignorati-l pe cioban!"
2. Echima merge greu dar profita de lipsa de valoare a contracandidatelor si se mentine sus in clasament, asa cum a facut-o sezonul trecut, cu sanse matematice la titlu. becalii calca stramb, moderatii sar.
Ce se intampla?
Apar aceleasi concluzii ca si anul trecut: "Voi vreti doar raul Stelei. Acum cand echipa are sanse la titlu, de ce nu o incurajati? De ce ati tacut pana acum daca becalii face rau?"
Si, evident, exista si o parte la care nici nu vreau sa ma gandesc.
Datorita jocului slab al echipei, gloata fara minte se da de partea lui becalii: "Da' de ce il injurati pe el? El joaca? Injurati-l pe Piturca! Ca becalii i-a adus 12 jucatori si l-a lasat in pace si el nu a facut nimic. Sa plece Piturca si Ienei!"
Caz in care... no comment.
Atunci nu ne ramane altceva decat sa ne retragem toti, sa nu mai fim implicati deloc in sportul asta si sa privim totul ca o parte neutra, sa nu ne mai dam cu parerea, sa nu mai facem nimic.
Nu subestimati prostia si cocalarismul care se gasesc in tara asta!
Daniel-Ionut 22.07.2010@16:30
Adrian 22.07.2010@16:32
Si varianta SF: Joaca Steaua zici ca-i Barcelona, iar Piturca zici ca-i Guardiola, castiga cupa sau campionatul (sau ambele)... ce se intampla atunci?
Vine Will Smith din Men In Black si foloseste pixul ala al lui ca sa ii faca pe oameni sa uite tot raul pe care l-a facut becalii.
Stelistul1995 22.07.2010@17:26
Harald 22.07.2010@17:37
Iar judecata conform careia sustinem acum echipa si daca mai calca in strachini e numai avantajul nostru pare la prima vedere una pertinenta. Numai ca e o iluzie. E exact invers. Daca mai calca o data in strachini e numai vina noastra, a celor care dau inapoi acum ascunzandu-se dupa cires. Atunci chiar n-am mai avea dreptul moral sa mai deschidem gura. Tineti minte ce le-au scris tiganii cainilor mai de mult? "Deviza care v-a ghidat, sa lingeti unde ati scuipat".
pe langa asta din nou se vor trezi unii sa spuna dar cand bateam Betis cu 3-0 de ce nu ati protestat, cand maybachul era la universitate de ce nu ati protestat, cand am luat titlul 2 ani la rand de ce nu ati protestat, cand a venit nea Imi si ceilalti de ce nu ati protestat etc...
choli 22.07.2010@17:40
Dupa pararea mea nu te poti reapuca de proteste cu o mana de oameni! Nu ai avea nicio sansa! Pai nici macar sudul nu se mai implica! Nu vedeti ca incepe campionatul si nu au dat niciun comunicat din care sa reiasa cum vor proceda? Cu cine vrei sa mai protestezi ca pana acum? NU MAI AI CU CINE! Si era de datoria lor sa faca acest lucru deoarece ei au fost %u201Csufletul%u201D protestului.
Vb. ca stadionul era gol%u2026aproape tot campionatul %u2026au fost diverse incidente, mereu au fost injuraturi, ba mai mult au fost si vreo 3000 de suspendati%u2026Cine era sa mai vina cand pe stadion era ca la razboi? Crezi ca daca stadionul este gol atunci castigi? Eu am alta vedere..vei castiga atunci cand stadionul este plin si 25000 de oameni canta impotriva lui bkl%u2026atunci cred ca vei castiga.
Pe mine nu ma intereseaza ca au venit gloriile inapoi, in proportie de 50% situatia era aceeasi si daca nu ar fi venit ei. Nu intelegi ca oamenii s-au saturat de injurii, mascari, scandaluri..etc., ei vor sa incurajeze Steaua indiferent cine ii conduce din loja, sau indiferent cine e presedinte..? atat timp cat ei asta doresc, oricat mi-ar place sa cred altceva, e de prisos. Nu ai ce le face unor oameni care nu au valori si coloana vertebrala, asa sunt ei%u2026trebuie sa le desenezi pt. a te face inteles.
Eu nu militez pt incetarea protestelor, mai ma repet pt. a 100-a oara! Militez pt. alta strategie, una cu care cred ca avem sanse mai mari de victorie.
aaaaa si mai era ceva legat de al 2-lea post...daca faci alta strategie nu inseamna ca pleci capul, asta inseamna in opinia mea INTELIGENTA!
@Adrian
Am un scenariu pt. tine:
Iti cumperi bilet pt. meciul de duminica cu U, din orasul tau, Alba, si ajungi in galerie%u2026
Baietii canta pt. Steaua, tu ce faci? Canti cu ei, sau incepi sa injuri cancerul?
Raspunde sincer te rog!
Tupac Amaru 22.07.2010@17:53
Fiecare are dreptul la o opinie personala...constat insa ca cei care au alta opinie decat cei care sunt pentru continuarea protestelor sunt persoane de neinteles. O sa incerc sa ma fac inteles, desi la cat de porniti sunteti, o sa fie destul de greu.
1. Ca vrem ca nu vrem, in acest moment Steaua are ca principal investitor o anumita persoana. Daca omul vrea sa plece, pleca pentru ca are alte prioritati ca nu mai poate sustine financiar echipa sau alte probleme personale. CU SIGURANTA NU VA PLECA IN URMA ACESTOR PROTESTE...nu a plecat campionatul trecut nu va pleca nici in actualul
2. Contestatarii au avut o intalnire cu Piturca....sau expus punctele de vedere al celor doua parti...Multe cerinte din partea contestatarilor...una singura si perfect normala din partea celui responsabil sa le rezolve.
Asadar in prezent...Piturca si-a respectat aproape toate promisiunile....fara persoane interzise...fara garduri... Emeric Jenei presedinte...mare parte din gloriile Stelei in cadrul echipei...finantatorul fara comentarii la TV legate de echipa !!!(nu de alte lucruri)... abonamente la preturi rezonabile...cu multe avantaje pentru cei care au avut abonamente si anul trecut...interzicerea interventiei abuzive din partea celor care asigura ordinea la meciuri.
Singura solicitare venita diin partea lui Piturca a fost aceea ca suporterii sa-si sustina echipa...pe care se pare ca multi dintre cei care au participat la acele negocieri nu sunt in stare sa o indeplineasca.
Cine vrea binele Stelei in acest caz ? Cel care vrea ca echipa sa beneficieze de aportul suporterilor si isi indeplineste multe din promisiunile facute ? sau cei care desi au solicitat multe puncte de indeplinit nu reusesc sa-l indeplinesca pe singurul cerut de Piti.
3. Ce rol mai au suporterii la meciuri...pentru ce vin ei acolo ? pentru Steaua sau pentru a contesta acea persoana ?
O sa-mi spuna multi ca e spre binele Stelei sa faca acele contestatii....CARE BINE ? are cineva singuranta ca este inspre binele echipei ? Sa vedem acel bine: suspendari...am fost aproape de a fi exclusi din cupele europene...echipa a terminat campionatul unde a terminat...iar acea persoana este inca finantatorul echipei....CARE E BINELE ECHIPEI ? cu ce a fost ajutata ?
Au ajutat in schimb echipele adverse care jucau fara presiune publicului...au ajutat echipele adverse care aveau meci cu jucatori timorati, injurati etc.
In plus...sa fim seriosi ...la deplasarea lor in Ghencea nici nu aveau nevoie de suporteri...le faceam noi treaba.
4. Incepe un nou campionat...multi din cei prezenti in lotul actual sunt la prima aparitie in Ghencea sub aceste culori...au nevoie de sprijinul nostru, au nevoie de intelegerea noastra in anumite momente...au nevoie de SUSTINEREA NOASTRA !!!
Poate am reusit sa ma fac inteles....astept acum lamuriri de la cei mai infocati protestanti...sa-mi explice si mie cum poti spune ca esti suporter stelist cand prin ceea ce faci...reusesti sa faci rau echipei si nu acelei persoane. Sa-mi spuna si mie daca a fost satisfacut cand echipa a jucat fara suporteri...cand era sa fie exclusa din competitiile europene...cand era sa fie depunctata...Astea sunt modalitatile gasite pentru a demonstra atasamentul si iubirea fata de Steaua ? nici javrele n-ar fi reusit sa faca atat rau Stelei cat au reusit unii dintre voi !
Ai putea sa mergi chiar la palatul lui Fecali ca sa iti ceri scuze si in numele celor care l-au deranjat...
Parerea mea este ca divizarea stelistilor este definitiva si irevocabila.
Sunt unii suporteri care "incurejeaza echipa" indiferent de rezultat, indiferent de cine o conduce, indiferent de modul in care Guie si autoritatile se poarta cu suporterii.
Acesteia sunt suporterii lui FC Steaua 2003 (sau FC Becali), N-au nimic in comun cu spiritul stelist, ei vor doar ca echipa sa castige titlul 24 (nu conteaza cum! - cu arbitraje, cu valize sau prin alte metode);
Sunt altii, mult mai putini la numar, care nu ii mai vor pe Guie, bicicletele si zabrautenii in Templu, nu mai admit ca acestia sa poarte numele de Steaua, vor inapoi palmaresul pana in 2003, cand clubul a fost preluat de tziganul albanez, vor sa vada mai degraba retrogradata echipa decat sa mai asistam la situatia actuala.
Asemenea divizari au mai fost - asa au aparut Inter si Milan, Everton si Liverpool si or mai fi fost si altele.
Tupac Amaru 22.07.2010@17:54
"Trebuie sa lasam putin mandria la o parte daca vrem sa castigam. Cum ar fi daca sustinem echipa si Becali calca-n strachini din nou? Vom putea spune "Ce, e vina noastra ca e nebun? Noi am incercat sa sustinem echipa si el isi bate in continuare joc de ea si de noi. Vom reincepe protestele dure!" si cred ca nimeni nu-l va mai ierta din nou. La un moment dat se va satura toata lumea de acest idiot!"
Aprob !!! Desi sunt un contestatar vehement al ciobanului si prin resursele mele am incercat sa ajut AISS-ul si baietii din sud sa ajunga la TV si sa faca public tot ce ne doare pe noi, pledez pt acest "plan". Imaginati-va cum ar fi ca noi sa sustinem echipa si ciobanul sa calce gresit, iar (pt ca o va face, SIGUR !!!) va dati seama ca in clipa aia chiar si acei din cea de-a treia "posibilitate" vor realiza ca el e cel care distruge si care trebuie sa plece. Ca vrem ca nu vrem, am ajuns in situatia in care trebuie sa fim "CURVE", e dur cuvantul dar asa trebuie sa fim, sa fim un pic parsivi. Ca sa ne atingem scopul acela de a avea UN CLUB CURAT MAI PRESUS DE TOATE, trebuie sa facem asta. In dragoste si in razboi totul e permis, aici pt noi totul e permis, e vorba de dragostea noastra fata de Steaua, de culorile ei, de legendele ei, de palmaresul ei si de tot ce a insemnat acest club pe de-o parte, iar pe de alta parte de razboiul nostru impotriva gibonului, asadar ambele, atat dragostea cat si razboiul fac parte din aceasta ecuatie !!! Inca ceva, legat de Piturca eu zic ca trebuie sa-i acordam toti credit, indiferent de greselile din trecut, omul e profesionist n-ai ce-i spune, e stelist pur sange, a dus glorii langa echipa, a curatat se pare echipa de uscaturi, ne ia apararea noua, fanilor si inca ceva sa nu ne facem mari iluzii, e posibil sa nu luam titlul, dar echipa trebuie reconstruita!!! Ca vrem ca nu vrem Piturca si-a pus umarul la reconstructia Stelei din perioada 2000-2004 iar cine spune ca el nu a avut niciun merit la performanetele ulterioare ale echipei din Cupa UEFA si din CL, greseste amarnic, cel putin din punct de vedere al disciplinei tactice si al apararii Piturca are tot meritul !!!
Imi pare rau, dar nu esti destul de vehement daca vrei ca Guie sa mai ramana cel putin un an la Steaua!
mstef 22.07.2010@17:58
Mi-e mila de tine si de ce s-ar alege de Steaua daca toti ar gandi ca tine.
Daniel-Ionut 22.07.2010@17:59
Inadmisibil asa ceva...
Totul se "iarta" (pentru binele echipei), dar NIMIC NU SE UITA!
stix 22.07.2010@18:05
Fiecare are dreptul la o opinie personala...constat insa ca cei care au alta opinie decat cei care sunt pentru continuarea protestelor sunt persoane de neinteles. O sa incerc sa ma fac inteles, desi la cat de porniti sunteti, o sa fie destul de greu.
1. Ca vrem ca nu vrem, in acest moment Steaua are ca principal investitor o anumita persoana. Daca omul vrea sa plece, pleca pentru ca are alte prioritati ca nu mai poate sustine financiar echipa sau alte probleme personale. CU SIGURANTA NU VA PLECA IN URMA ACESTOR PROTESTE...nu a plecat campionatul trecut nu va pleca nici in actualul
2. Contestatarii au avut o intalnire cu Piturca....sau expus punctele de vedere al celor doua parti...Multe cerinte din partea contestatarilor...una singura si perfect normala din partea celui responsabil sa le rezolve.
Asadar in prezent...Piturca si-a respectat aproape toate promisiunile....fara persoane interzise...fara garduri... Emeric Jenei presedinte...mare parte din gloriile Stelei in cadrul echipei...finantatorul fara comentarii la TV legate de echipa !!!(nu de alte lucruri)... abonamente la preturi rezonabile...cu multe avantaje pentru cei care au avut abonamente si anul trecut...interzicerea interventiei abuzive din partea celor care asigura ordinea la meciuri.
Singura solicitare venita diin partea lui Piturca a fost aceea ca suporterii sa-si sustina echipa...pe care se pare ca multi dintre cei care au participat la acele negocieri nu sunt in stare sa o indeplineasca.
Cine vrea binele Stelei in acest caz ? Cel care vrea ca echipa sa beneficieze de aportul suporterilor si isi indeplineste multe din promisiunile facute ? sau cei care desi au solicitat multe puncte de indeplinit nu reusesc sa-l indeplinesca pe singurul cerut de Piti.
3. Ce rol mai au suporterii la meciuri...pentru ce vin ei acolo ? pentru Steaua sau pentru a contesta acea persoana ?
O sa-mi spuna multi ca e spre binele Stelei sa faca acele contestatii....CARE BINE ? are cineva singuranta ca este inspre binele echipei ? Sa vedem acel bine: suspendari...am fost aproape de a fi exclusi din cupele europene...echipa a terminat campionatul unde a terminat...iar acea persoana este inca finantatorul echipei....CARE E BINELE ECHIPEI ? cu ce a fost ajutata ?
Au ajutat in schimb echipele adverse care jucau fara presiune publicului...au ajutat echipele adverse care aveau meci cu jucatori timorati, injurati etc.
In plus...sa fim seriosi ...la deplasarea lor in Ghencea nici nu aveau nevoie de suporteri...le faceam noi treaba.
4. Incepe un nou campionat...multi din cei prezenti in lotul actual sunt la prima aparitie in Ghencea sub aceste culori...au nevoie de sprijinul nostru, au nevoie de intelegerea noastra in anumite momente...au nevoie de SUSTINEREA NOASTRA !!!
Poate am reusit sa ma fac inteles....astept acum lamuriri de la cei mai infocati protestanti...sa-mi explice si mie cum poti spune ca esti suporter stelist cand prin ceea ce faci...reusesti sa faci rau echipei si nu acelei persoane. Sa-mi spuna si mie daca a fost satisfacut cand echipa a jucat fara suporteri...cand era sa fie exclusa din competitiile europene...cand era sa fie depunctata...Astea sunt modalitatile gasite pentru a demonstra atasamentul si iubirea fata de Steaua ? nici javrele n-ar fi reusit sa faca atat rau Stelei cat au reusit unii dintre voi !
Ai putea sa mergi chiar la palatul lui Fecali ca sa iti ceri scuze si in numele celor care l-au deranjat...
Parerea mea este ca divizarea stelistilor este definitiva si irevocabila.
Sunt unii suporteri care "incurejeaza echipa" indiferent de rezultat, indiferent de cine o conduce, indiferent de modul in care Guie si autoritatile se poarta cu suporterii.
Acesteia sunt suporterii lui FC Steaua 2003 (sau FC Becali), N-au nimic in comun cu spiritul stelist, ei vor doar ca echipa sa castige titlul 24 (nu conteaza cum! - cu arbitraje, cu valize sau prin alte metode);
Sunt altii, mult mai putini la numar, care nu ii mai vor pe Guie, bicicletele si zabrautenii in Templu, nu mai admit ca acestia sa poarte numele de Steaua, vor inapoi palmaresul pana in 2003, cand clubul a fost preluat de tziganul albanez, vor sa vada mai degraba retrogradata echipa decat sa mai asistam la situatia actuala.
Asemenea divizari au mai fost - asa au aparut Inter si Milan, Everton si Liverpool si or mai fi fost si altele.
Ai dreptate, asta cu divizarea suporterilor stelisti exista de multi ani si in ultimul timp s-a adancit si mai mult.
Dar pe mine ma socheaza altceva, toti userii care intra pe aici si sustin frenetic incurajarea echipei (ii stii si tu, nu stau sa-i enumar ) n-au calcat in viata lor in peluza si de fapt nu stiu sa si incurajeze echipa, sa cante, sa faca coregrafii, mesaje.....NU!!!!!!
Ei stau pe net si posteaza asa prosteste ca niste roboti INCURAJATI ECHIPA, DUCETI-VA PE STADIONA ALEA, ALEA dar ei NU AU FACUT ASTA NICIODATA!!!!!!!!!!!!!
Micutii soricei de internet....... cati dintre ei o sa fie pe stadion sa incurajeze echipa sezonul asta, iti spun tot eu NICI UNUL!!!!!!!!:))))
Tupac Amaru 22.07.2010@18:23
Fiecare are dreptul la o opinie personala...constat insa ca cei care au alta opinie decat cei care sunt pentru continuarea protestelor sunt persoane de neinteles. O sa incerc sa ma fac inteles, desi la cat de porniti sunteti, o sa fie destul de greu.
1. Ca vrem ca nu vrem, in acest moment Steaua are ca principal investitor o anumita persoana. Daca omul vrea sa plece, pleca pentru ca are alte prioritati ca nu mai poate sustine financiar echipa sau alte probleme personale. CU SIGURANTA NU VA PLECA IN URMA ACESTOR PROTESTE...nu a plecat campionatul trecut nu va pleca nici in actualul
2. Contestatarii au avut o intalnire cu Piturca....sau expus punctele de vedere al celor doua parti...Multe cerinte din partea contestatarilor...una singura si perfect normala din partea celui responsabil sa le rezolve.
Asadar in prezent...Piturca si-a respectat aproape toate promisiunile....fara persoane interzise...fara garduri... Emeric Jenei presedinte...mare parte din gloriile Stelei in cadrul echipei...finantatorul fara comentarii la TV legate de echipa !!!(nu de alte lucruri)... abonamente la preturi rezonabile...cu multe avantaje pentru cei care au avut abonamente si anul trecut...interzicerea interventiei abuzive din partea celor care asigura ordinea la meciuri.
Singura solicitare venita diin partea lui Piturca a fost aceea ca suporterii sa-si sustina echipa...pe care se pare ca multi dintre cei care au participat la acele negocieri nu sunt in stare sa o indeplineasca.
Cine vrea binele Stelei in acest caz ? Cel care vrea ca echipa sa beneficieze de aportul suporterilor si isi indeplineste multe din promisiunile facute ? sau cei care desi au solicitat multe puncte de indeplinit nu reusesc sa-l indeplinesca pe singurul cerut de Piti.
3. Ce rol mai au suporterii la meciuri...pentru ce vin ei acolo ? pentru Steaua sau pentru a contesta acea persoana ?
O sa-mi spuna multi ca e spre binele Stelei sa faca acele contestatii....CARE BINE ? are cineva singuranta ca este inspre binele echipei ? Sa vedem acel bine: suspendari...am fost aproape de a fi exclusi din cupele europene...echipa a terminat campionatul unde a terminat...iar acea persoana este inca finantatorul echipei....CARE E BINELE ECHIPEI ? cu ce a fost ajutata ?
Au ajutat in schimb echipele adverse care jucau fara presiune publicului...au ajutat echipele adverse care aveau meci cu jucatori timorati, injurati etc.
In plus...sa fim seriosi ...la deplasarea lor in Ghencea nici nu aveau nevoie de suporteri...le faceam noi treaba.
4. Incepe un nou campionat...multi din cei prezenti in lotul actual sunt la prima aparitie in Ghencea sub aceste culori...au nevoie de sprijinul nostru, au nevoie de intelegerea noastra in anumite momente...au nevoie de SUSTINEREA NOASTRA !!!
Poate am reusit sa ma fac inteles....astept acum lamuriri de la cei mai infocati protestanti...sa-mi explice si mie cum poti spune ca esti suporter stelist cand prin ceea ce faci...reusesti sa faci rau echipei si nu acelei persoane. Sa-mi spuna si mie daca a fost satisfacut cand echipa a jucat fara suporteri...cand era sa fie exclusa din competitiile europene...cand era sa fie depunctata...Astea sunt modalitatile gasite pentru a demonstra atasamentul si iubirea fata de Steaua ? nici javrele n-ar fi reusit sa faca atat rau Stelei cat au reusit unii dintre voi !
Ai putea sa mergi chiar la palatul lui Fecali ca sa iti ceri scuze si in numele celor care l-au deranjat...
Parerea mea este ca divizarea stelistilor este definitiva si irevocabila.
Sunt unii suporteri care "incurejeaza echipa" indiferent de rezultat, indiferent de cine o conduce, indiferent de modul in care Guie si autoritatile se poarta cu suporterii.
Acesteia sunt suporterii lui FC Steaua 2003 (sau FC Becali), N-au nimic in comun cu spiritul stelist, ei vor doar ca echipa sa castige titlul 24 (nu conteaza cum! - cu arbitraje, cu valize sau prin alte metode);
Sunt altii, mult mai putini la numar, care nu ii mai vor pe Guie, bicicletele si zabrautenii in Templu, nu mai admit ca acestia sa poarte numele de Steaua, vor inapoi palmaresul pana in 2003, cand clubul a fost preluat de tziganul albanez, vor sa vada mai degraba retrogradata echipa decat sa mai asistam la situatia actuala.
Asemenea divizari au mai fost - asa au aparut Inter si Milan, Everton si Liverpool si or mai fi fost si altele.
Ai dreptate, asta cu divizarea suporterilor stelisti exista de multi ani si in ultimul timp s-a adancit si mai mult.
Dar pe mine ma socheaza altceva, toti userii care intra pe aici si sustin frenetic incurajarea echipei (ii stii si tu, nu stau sa-i enumar ) n-au calcat in viata lor in peluza si de fapt nu stiu sa si incurajeze echipa, sa cante, sa faca coregrafii, mesaje.....NU!!!!!!
Ei stau pe net si posteaza asa prosteste ca niste roboti INCURAJATI ECHIPA, DUCETI-VA PE STADIONA ALEA, ALEA dar ei NU AU FACUT ASTA NICIODATA!!!!!!!!!!!!!
Micutii soricei de internet....... cati dintre ei o sa fie pe stadion sa incurajeze echipa sezonul asta, iti spun tot eu NICI UNUL!!!!!!!!)))
Asta asa e!
Daca-i intrebi unde-i Templul, habar n-au!
stix 22.07.2010@18:32
Daca-i intrebi unde-i Templul, habar n-au!
Asa ca sa radem, ma invata pe mine un pustiulica d asta de 15 -16 ani, cum iubeste el Steaua, cum o sa o incurajeze, cum sunt eu un suporter ingrozitor ca am dorit continuarea protestelor, in fine dobitocenii d'astea............ ca fac rau clubului, ma luase ameteala de nervi.. nu mi-am pus mintea cu el ca era dus cu ****l.
Stii cum spunea? Echipa din ,,Chencea", initial am crezut ca a scris prost, ca s-a grabit, dar nu SURPRIZA!!!!! in toata postarea a folosit cuvantu ,,Chencea", el asa credea ca se cheama cartierul CHENCEA!-))))))))))))
Si tot eu nu eram suporter adevarat si nu iubeam Steaua??????!!!!!!!!!!
Tupac Amaru 22.07.2010@19:50
Asta asa e!
Daca-i intrebi unde-i Templul, habar n-au!
Asa ca sa radem, ma invata pe mine un pustiulica d asta de 15 -16 ani, cum iubeste el Steaua, cum o sa o incurajeze, cum sunt eu un suporter ingrozitor ca am dorit continuarea protestelor, in fine dobitocenii d'astea............ ca fac rau clubului, ma luase ameteala de nervi.. nu mi-am pus mintea cu el ca era dus cu ****l.
Stii cum spunea? Echipa din ,,Chencea", initial am crezut ca a scris prost, ca s-a grabit, dar nu SURPRIZA!!!!! in toata postarea a folosit cuvantu ,,Chencea", el asa credea ca se cheama cartierul CHENCEA!-))))))))))))
Si tot eu nu eram suporter adevarat si nu iubeam Steaua??????!!!!!!!!!!
Doamne, de-a dreptul tragi-comic!
Sper ca tipu' sa fie o exceptie de-aia picata la bac!
Adrian 22.07.2010@20:17
Tu crezi ca, pana acum, nu am incurajat Steaua niciodata? Tu crezi ca, in toate zilele astea, luni, ani, cat a fost protestul, nu am incurajat echipa? Crezi ca aceste cantece pentru echipa nu pot fi cantate daca strigam si impotriva jegului?
Eu cant. Eu intotdeauna am cantat. Intrebarea e, daca eu il injur pe jeg, cei din jurul meu il vor injura sau vor sari sa ma bata pe mine, sa ma scuipe, sa ma injure, ca fac rau echipei?
p.s. De mers nu merg la meci. Cei ca mine nu sunt doriti acolo.
suporterbetiv 22.07.2010@20:37
Sa postezi cacaturi e usor dar,pe mine ma intereseaza ca echipa mea sa redevina ce a fost printr-o echipa puternica,cu destui tineri,dar si cu oameni de experienta,Becali intre timp e acolo,campionatul incepe,avem echipa destul de tanara se vorbeste de un proiect de lunga durata(stiu!),Toja nu mai e ,baietii par incarcati ne asteapta un campionat lug si sangeros care ar trebui sa ne faca sa fim mai uniti.PROTESTUL sa continue dar,echipa e cea mai importanta si trebuie sustinuta!
Am inteles ca 666 a declarat in repetate randuri ca nu promite titlul neeaparat ci formarea unei echipe pentru viitor si asta nu inseamna neeaparat ca urmatorul campionat suntem castigatori titlu 24,de fapt mult-ravnitul 24 e in palme gata,poate trebuie sa asteptam 3 ani sau poate 666 e bun(mie-mi place) si face treaba!
oricum,incepe campionatul si deabia astept,apropo pentru mine sunt suporteri si aia care stau in fata TV-uli,important e sa ti cu Steaua
muje dinamu
stix 22.07.2010@20:40
Eu cant. Eu intotdeauna am cantat. Intrebarea e, daca eu il injur pe jeg, cei din jurul meu il vor injura sau vor sari sa ma bata pe mine, sa ma scuipe, sa ma injure, ca fac rau echipei?
Daca tu protestezi la ora actula, oriunde vrei tu pe stadion si iti iei numai o flegma in ochi sau o injuratura te poti considera f.f norocos.
Eu iti spun ca ti vei lua pumni in gura la propriu si picioare in cap.
Treaba e sa ai asigurarile medicale platite la zi si sa speri ca te vei reface destul de repede ca sa ai tupeul sa te intorci pe stadion la urmatorul meci sa protestezi......
Bine la tine este si mai tragic, ca mai dai si multi bani pe transport, mancare, ma rog ca stai destul de departe.....
Eu barem in 10 min pe jos sunt la stadion si in jumatate de ora sunt la Municipal ( ma rog depinde de trafic
RaDoooI 22.07.2010@22:28
Daca stam asa, ca boii, si ne uitam, asteptand greseala, unde-i onoarea?
choli 22.07.2010@22:28
Choli
Tu crezi ca, pana acum, nu am incurajat Steaua niciodata? Tu crezi ca, in toate zilele astea, luni, ani, cat a fost protestul, nu am incurajat echipa? Crezi ca aceste cantece pentru echipa nu pot fi cantate daca strigam si impotriva jegului?
Eu cant. Eu intotdeauna am cantat. Intrebarea e, daca eu il injur pe jeg, cei din jurul meu il vor injura sau vor sari sa ma bata pe mine, sa ma scuipe, sa ma injure, ca fac rau echipei?
p.s. De mers nu merg la meci. Cei ca mine nu sunt doriti acolo.
EEEE, uite cum singur ai raspuns la treaba cu protestul..
drci se ajunge fix la ce am scris eu, nu mai are cine sa protesteze, si de aici concluzia este ca varianta a 2-a este cea mai indicata
multumesc pt. sinceritate
Adrian 22.07.2010@22:41
E bine de stiut ca lenea e mai puternica decat iubirea(pe care unii sustin ca o au) pentru aceasta echipa.
Mergem, vad ca, pe proverbul ala englezesc: "If you can't beat them, join them.".
In curand vor aparea laude pentru becalii.
Abia astept.
Pitzi_86 23.07.2010@06:33
dayra 23.07.2010@07:04
Pai tu cand ai mai injurat? Dupa cum insisti cu incetarea protestului, imi dai impresia ca nu l-ai sustinut niciodata.Daca stau sa-ti caut posturile, toate contin acelasi obsesiv "Sustineti echipa!", nu mai da atatea sfaturi, chiar crezi ca daca zici tu, asa vor face?
MoWeed 23.07.2010@07:42
Fac pariu ca "1995" din numele lui reprezinta anul nasterii. Ce sa te astepti de la un copil de 15 ani?
@stix, Tupac Amaru
Interesant este ca individul despre care vorbiti a continuat sa foloseasca termenul "Chencea" chiar si dupa ce i-am atras atentia.
mike_snook 23.07.2010@08:04
Ai grija la limbaj!
Bogdan 23.07.2010@08:18
red&blue_boy 23.07.2010@08:26
Aham,ce bine,ca nu stiam ca stelistii se impart in functie de Becali...Noi care-l vrem plecati pe Becali nu iubim Steaua,esti tu asa sigur?Iar asta nu inseamna ca avem in cap decat Becali si iar Becali...Ci ar fi un lucru ce-ar duce clubul spre normalitate...
dayra 23.07.2010@08:27
Si aia care jignesc ca sa se afle in treaba, ce sunt?
Meriti un warn...
stix 23.07.2010@08:31
E, pai ce dracului sa vorbesc eu cu un individ care imi spune ca Steaua e in Chencea??!!!-)))))) Serios acum! Ce sa-i explic eu lui?! Despre faptul ca in tot timpul protestelor, eu m am gandit la binele Stelei?! Ca ma durea sufletul ca nu se incuraja echipa prin cantece?! Ca sufeream cand toata lumea din presa si televiziuni facea misto de echipa mea de suflet, pe care au ajuns sa o numeasca ironic steOAIA, ca imi era rusine de colegii mei de serviciu care imi spuneau de toate blaturile si si de toate mizeriile facute de cioban, ca nu trecea o singura zi in care sa sper ca o sa ma trezesc din cosmar, ca ciobanul n-a fost niciodata si noi vom putea incuraja din nou echipa???????? Avea rost sa-i spun toate astea unei nevertebrate care se duce pe stadionul din ,,Chencea "???? NUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!! Ii urasc din suflet pe toti stelistii astai, mai bine mai putini dar sa fim oameni de calitate decat multi si prosti!!!!!!!!!
wlladdy1 23.07.2010@09:16
Nu sunt suporter de peluza, si nu cred ca este relevant...am fost in peluza cand era condusa de jean pave...acum ca si el stau la tribuna O...asta inseamana ca nici jean pavel nu este un suporter adevarat ? Cine stabileste ce este bine pentru Steaua ? Adrian ? Tupac Amaru ? Cine pune eticheta de suporter stelist ? tot ei ? Nu vreau sa va considerati jigniti,...nu asta este intentia...dar trebuie sa acceptati si parerea altor suporteri ...care caonsidera ca in acest moment bine echpei este sustinerea ei.
Am un baietel si doresc sa mearga la stadion sa vada ce inseamna sa fi suporterul acestei echipe....cu ce pleaca el de acolo ? cu ideea ca a fi suporter inseamna sa injuri o anumita persoana ? ca atunci cand mergi la un meci al Stelei trebuie sa stii versurile in care este inclus numele Becali...si injuraturile aferente ?
Eu am fost la meciuri sa-mi sustin favoriti...si o fac din anul 1980...cand eram un pusti...in toata aceasta perioada...DOAR MI-AM SUSTINUT ECHIPA ! si cand nu avea rezultate ...acolo se vad adevaratii suporteri....Voi in momentul actual va doriti ca echipa sa nu aiba rezultate...doar pentru a avea un motiv sa protestati !!! Si voi sunteti suporterii Stelei ???
Scopul unei echipe de fotbal este sa castige tot ce se poate in intrecerile in care este implicata....suporteri trebuie sa incurajeze echipa in incercarea de a le castiga...mai ales in momentele mai grele..cand au nevoie de suport....Iar VOI va rugati sa nu castige campionatul, cupa etc...sa nu uite lumea de Gigi si de tampeniile pe care le face. Nu sunt un sustinator al finatatorului...nici nu ma intereseaza persoana lui....ma intereseaza doar Steaua...si consider ca pentru Steaua cel mai bine este sa aiba suporteri alaturi...
joseph 23.07.2010@09:57
legat de actiunile pe care le pomeneai mai sus, intradevar am fost singuri si pana acum, dar de jumatate de an sau mai bine si culminand cu momentul asta... am ajuns sa fim chiar foarte singuri. ce actiuni de succes ai mai vazut tu ca s-au organizat in ultima vreme impotriva ciobanului? ca mergeam 80 de insi in deplasari si oboseam sa protestam dupa 30 de minute? ca acasa eram tot putini? si poate ca ar fi fost de ajuns sa continuam asa daca nu se schimbau datele problemei, prin venirea lui Pitiruca, Jenei...
noi protestam ca sa ajungem la un scop, nu ca sa adunam respectul celorlalti. daca pentru a ajunge la scopul ala, trebuie sa ne regrupam pentru o perioada, pana se limpezesc apele, asta ar trebui sa facem. nici pe mine nu ma convinge proiectul, dar in conditiile date, daca il continuam ca pana acum, o sa omoram noi protestul... pentru ca acum chiar nu o sa ne inteleaga mai nimeni. asa ca daca il pandim pe cioban, ne facem un plan bun, asta greseste si noi pornim din nou la drum(cateva sute de oameni, prezenti in stadion), am avea sanse mult mai mari si atunci ar fi din nou ciobanul destul de singur in fata noastra, nu ca acum, dupa scutul fostelor glorii.
in orice caz, orice solutie alege orice reprezentant al oricarei tabere... ii doresc succes daca are ca scop binele clubului, dar inainte de asta... putina intelepciune...
ultrash 23.07.2010@11:13
@ ultrash
legat de actiunile pe care le pomeneai mai sus, intradevar am fost singuri si pana acum, dar de jumatate de an sau mai bine si culminand cu momentul asta... am ajuns sa fim chiar foarte singuri. ce actiuni de succes ai mai vazut tu ca s-au organizat in ultima vreme impotriva ciobanului? ca mergeam 80 de insi in deplasari si oboseam sa protestam dupa 30 de minute? ca acasa eram tot putini? si poate ca ar fi fost de ajuns sa continuam asa daca nu se schimbau datele problemei, prin venirea lui Pitiruca, Jenei...
noi protestam ca sa ajungem la un scop, nu ca sa adunam respectul celorlalti. daca pentru a ajunge la scopul ala, trebuie sa ne regrupam pentru o perioada, pana se limpezesc apele, asta ar trebui sa facem. nici pe mine nu ma convinge proiectul, dar in conditiile date, daca il continuam ca pana acum, o sa omoram noi protestul... pentru ca acum chiar nu o sa ne inteleaga mai nimeni. asa ca daca il pandim pe cioban, ne facem un plan bun, asta greseste si noi pornim din nou la drum(cateva sute de oameni, prezenti in stadion), am avea sanse mult mai mari si atunci ar fi din nou ciobanul destul de singur in fata noastra, nu ca acum, dupa scutul fostelor glorii.
in orice caz, orice solutie alege orice reprezentant al oricarei tabere... ii doresc succes daca are ca scop binele clubului, dar inainte de asta... putina intelepciune...
Vad ca va tot plangeti ca mai ramaseseram o mana de oameni, ca nu mai venea lumea, ca eram 30 astia care protestam. Si vedeti in asta ceva rau. Eu vad ceva minunat in asta. "Echipa familiei Becali" parasita, singura, ca o curva fara cautare. Usor, usor, ar fi murit.
Lari 23.07.2010@13:40
Nu se plange nimeni, man. Era doar o constatare amara.
@joseph
Te rog sa ma ierti daca am vorbit aiurea.
joseph astazi@10:53
daca tu crezi ca se putea continua la fel in conditiile in care noul proiect a atras de partea lui destui oameni de peluza si o sa aduca si destui cetateni la stadion... nu sunt de acord cu tine. chiar daca sunt foarte nemultumit de faptul ca nu prea avem o minte limpede in momentele astea(in nicio tabara) si ca nu se precizeaza o pozitie clara de "expectativa activa", doar uniti si destepti putem sa continuam protestul cu sanse sa facem ceva si chiar daca acum pare ca scopul principal al multora nu mai este inlaturarea ciobanului(lucru pe care nu il inteleg si care ar trebui spus clar daca asta este situatia), eu cred ca o sa se vada ca totusi multa lume sustine in continuare ideea asta.
nu e placut, nu o sa fie usor pana nu gasim o pozitie comuna care sa multumeasca pe toata lumea, dar nu prea vad alte variante realiste. dar daca toti o ardem cocosi si nu vedem ca la fel ca si pana acum, toti vor binele Stelei, dar ca mai tot timpul... avem viziuni putin diferite... o sa ne indepartam tot mai mult de rezultatul pe care il dorim.
Andreea 24.07.2010@12:45