Avand in vedere indisponibilitatile din lot: Coman si Goian(suspendati),Nesu,Badea si Cristocea(incerti), cred ca asa va arata echipa diseara:
Carlos
Saban-Baciu-Ghionea-Marin
Nicolita(Oprita)-Lovin-Paraschiv-Bostina
Dica
Thereau
Va fi un meci dificil dar trebuie neaparat sa castigam, un egal ne-ar indeparta de dinam0 la 11 puncte...
