ce naiba frate nu e posibil asa ceva... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Steaua - Tavria Simferopol 1 - 5 :cry:
doamne fereste era 5-0 in minutu 65 , in min 67 a dat Bostina din penalti, s-a dus naibi tot moralu si toate increderea jucatorilor care au avut-o pana la meciu asta, ce mama naibi ne facem.

