08.06.2007 07:54
mda ar fi un bun exemplu. si cred ca ar mai sari cativa de prin conducere....dar nuuuuuuu el e un razboinic nu se preda. orice sut in funde un mare salt inainte si o indrumare de la cel de sus in lupta cu diavolii care vor sa acapareze suflarea romaneasca.
uite de exemplu cine e sef la man u ?
iar ferguson e antrenor de cand nici nu eram eu nascut....
