dinamovistii au iesut aseara in Stefan cel mare pt a se bucura de infrangerea Stelei. suporterii lui Poli au ars steagurule Stelei.
dinamovistii ies sa se bucure in strada doar cand ia Steaua bataie pt ca ei nu au cand sa se bucure pt ca echipa lor nu le da motive sa iasa in strada.
