Dupa ploaia de la Brasov (bat-o vina), au inceput sa apara fanii lui olita, precum ciupercile... fara olita in Ghencea! a stricat destul! trebuie ceva nou la Steaua, nu olaroi sau dumitri, nici macar piturci...altceva...
sper sa nu vina olarcoiu la Steaua, ca iar ne vom face draci...la fel ca acum...
