FC Steaua Arhiva Forum
Arhiva forumului FC Steaua — conservata in regim doar-citire. Postarea a fost dezactivata. Inapoi la site

Divizia B. Procesul Etapei

«12321»
RobYnho20.02.2008 16:08

Rezultate, alea-alea..

B33KTA20.02.2008 16:38

Etapa a 2 a : buli2buli v i0nutz83 3 - 2

ciocanu8620.02.2008 17:01

etapa 3: ciocanu86 v buli2buli 3-2

Sergyu1620.02.2008 17:02

Etapa 1 badboy_steaua v s3rgyu_adriano_13 0-2

klaus_e8920.02.2008 17:02

buli daca nu promovezi ... jar mananci :))

BADboySteaua20.02.2008 17:05

Etapa 1 badboy_steaua v s3rgyu_adriano_13 0-2

B33KTA20.02.2008 17:08

klaus eu sunt boboc .. am fost alintat.. .se misca bine baietzii . ramane de vazut .

Sergyu1620.02.2008 19:21

Etapa 2 tazmania_bv v s3rgyu_adriano_13 0-0

TazMaNiaBv20.02.2008 19:23
Etapa 2 tazmania_bv v s3rgyu_adriano_13 0-0

 

Confirm

yzerman20.02.2008 19:38

etapa a 3-a yzerman_parazitu - yamasha_tusca 3 - 2

BADboySteaua20.02.2008 19:49

Etapa 2 zmarius_88 v badboy_steaua 2-1

mariusz20.02.2008 19:51

Etapa 2 zmarius_88 v badboy_steaua 2-1

crist3a20.02.2008 20:09

Etapa 2

tuscacristea-ciocanu86 4-2

B33KTA20.02.2008 23:01

Etapa 1 : marinescu_dani2005 v buli2buli 0-0 . un adversar de calibru . :cool:

Etapa a 2 a : buli2buli v i0nutz83 3 - 2

Etapa a 3 a: ciocanu86 v buli2buli 3-2

Dani200520.02.2008 23:02

E1:marinescu_dani2005 v buli2buli=0-0 meci frumos:)

E2:dumy_wazzyv marinescu_dani2005=0-1

st_194721.02.2008 12:50

Etapa I : ciocanu86 v gh_st_24 [ 0-2 ]

branica21.02.2008 13:35

Etapa 2

fifa_for_fun v luchi_steauafc 2-2 ... frumos meci , gol marica :x

TazMaNiaBv21.02.2008 15:16

Etapa 3

 

luchi_steauafc v tazmania_bv = 1-0

 

 

:(

Sergyu1621.02.2008 15:29

Etapa 3 s3rgyu_adriano_13 v zmarius_88 1-0

branica21.02.2008 16:00

Etapa 1

fifa_for_fun v tazmania_bv 1-1

TazMaNiaBv21.02.2008 16:01

Etapa 1

 

fifa_for_fun v tazmania_bv = 1-1

dumy3l21.02.2008 18:36

etapa 3

i0nutz83 v dumy_wazzy 0-3... bft i0ane

pauleta_198421.02.2008 18:44

Etapa a2a: Diavolo_Dany v pauleta_1984 (0-1)

RobYnho21.02.2008 18:57

@ diavolo_dany : Nu insista sa'ti dau accept pe mess, ca nu o voi face. Daca ai ceva nelamuriri discutam pe Pm'urile forumului.

 

P.S sau pe MiRc. ;))

crist3a21.02.2008 20:35

Etapa 1

i0nutz83 v tuscacristea 0-6

«12321»