AUDIENȚE. Steaua, indiferent că se numește FCSB, rămâne un magnet pentru audiență. Meciul cu Plzen, dat de Pro TV, a ținut în fața televizoarelor peste două milioane de români în fiecare minut.
Partida de pe Arena Națională (scor 2-2) a fost mult în fața celorlalte posturi pe intervalul de difuzare. La orașe și pe segmentul comercial, cifrele Pro TV au fost duble cu meciul din preliminariile Champions League.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele:
- NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, 2,05 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la meciul de pe Pro TV. Partida a avut cu 700.000 mai mulți telespectatori decât locul următor, ocupat de Kanal D.
Locul trei pentru Antena 1 și patru pentru România TV.
- URBAN. La orașe, meciul Steaua – Plzen a fost văzut de peste 1,1 milioane de telespectatori, aproape dublu față de locurile următoare.
Kanal D, Antena 1, Antena 3 și România TV completează clasamentul urban.
- COMERCIAL. Peste jumătate de milion de telespectatori între 18 și 49 de ani în fiecare minut pentru meciul de pe Pro TV. Cifra de pe targetul comercial este de două ori mai mare decât locul al doilea, ocupat tot de Kanal D.
În top cinci pe comercial a intrat, pe intervalul meciului, și Prima TV.
*Rating(Rtg): numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Sursa: paginademedia.ro
Nota Redacției
Citește și:
AUDIENȚE. Steaua face rating oriunde: Digisport, locul doi după Pro TV cu Steaua – Craiova
Cred ca si Talpan s-a uitat la meci:))
A tinut 90 minute “ghina”, degete incrucisate, numai sa nu castige. :))