FCSTEAUA.RO

AUDIENȚE. Steaua – Plzeň, un meci cu peste 2 milioane de români în tribunele de acasă

AUDIENȚE. Steaua, indiferent că se numește FCSB, rămâne un magnet pentru audiență. Meciul cu Plzen, dat de Pro TV, a ținut în fața televizoarelor peste două milioane de români în fiecare minut.

Partida de pe Arena Națională (scor 2-2) a fost mult în fața celorlalte posturi pe intervalul de difuzare. La orașe și pe segmentul comercial, cifrele Pro TV au fost duble cu meciul din preliminariile Champions League.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele:

Locul trei pentru Antena 1 și patru pentru România TV.

Kanal D, Antena 1, Antena 3 și România TV completează clasamentul urban.

În top cinci pe comercial a intrat, pe intervalul meciului, și Prima TV.

*Rating(Rtg): numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Sursa: paginademedia.ro

Nota Redacției
Citește și:
AUDIENȚE. Steaua face rating oriunde: Digisport, locul doi după Pro TV cu Steaua – Craiova

Share să vadă dușmanii!!!!

Exit mobile version