02-05-10 Lupt, deci existSi daca nu pleaca, ce-o sa faceti? CE-O SA FACETI? Iata intrebarea esentiala. De stabilit cine este diavolul, am stabilit. Nu mai incape in indoiala, restul sunt doar vorbe, apoi aceleasi si aceleasi argumente anti mafie pentru ca lucrurile sunt clare: Becali nu are legatura cu Dumnezeu, slaveste doar ritualul bisericesc si nu pe Insusi Domnul nostru incalcandu-I invataturile pentru ca este mincinos, corupt si razbunator.Mai rau, nu se pricepe la fotbal si s-a straduit din greu in ultimii ani sa ne convinga ca Steaua nu castiga datorita spiritului ei ci datorita lui, Marele OM George Becali. Iar pe cei care inca mai credeau in spiritul Stelei, i-a linistit repede. A ucis spiritul si l-a inlocuit cu imaginea oitei si a papaciosului de cas in loja centrala a rusinii Stelei. Din pacate nu are simtul masurii care i-ar putea da de inteles ca a venit timpul sa se retraga. In continuare nociv, continua sa ne faca sa suferim tocmai pentru ca este constient de raul pe care ni-l produce. Principiul “esti al meu, eu te omor” si l-a insusit si se va incapatana ca sa reziste pe baricade nu pentru a se bate cu Milan ci pentru a demonstra natiei romane cat de tare este el atunci cand alege sa lupte. Iar Steaua va muri SI FIZIC pentru ca niciun om valoros si sanatos la cap nu va mai fi interesat sa lucreze pentru George Becali. Santaj? Amenintari? Sabotaj? Rugaminti? Agresiuni? Cum naiba sa scapi de un astfel de dictator? Cum poti sa-l convingi de propria-i nebunie sau sa-i explici ca o incercare fireasca de reconstructie a Stelei ar trebui sa inceapa cu indepartarea LUI, a inegalabilului gropar de legende, George Becali. Si cum naiba sa reusesti sa produci o schimbare in conditii legale in cadrul democratiei mondiale care-ti impune sa obtii aprobare de la autoritati pentru a organiza un mars de protest impotriva acestora? Suporterii au ales. Multi au optat pentru lupta si o fac cum pot. Grafitti, bannere, injuraturi, internet, AISS, comunicate. Logic, ca in cazul oricarei miscari de protest au fost declarati huligani. Mereu cautatorii de dreptate si cei care deranjeaza binele „oranduirii” vor fi catalogati in acest mod in Romania. Asa a fost la Revolutie, asa a fost si in cazul Golaniadei, asa a fost de-a lungul intregii si zbuciumatei noastre istorii. Altii au ales sa nu se implice in acest conflict. Tac cand echipa este la greu (Iasi, Timisoara si lista e luuunnggaaaa), scandeaza atunci cand marcheaza un gol (mentalitate si iubire doar pentru Steaua, m-ai inteles?) si arata cu degetul spre huligani in numele „altei filosofii” pe care au imbratisat-o. Cu toate acestea problema Stelei in ceea ce priveste proprii suporteri nu se pozitioneaza aici. Da, marea problema este reprezentata de suporterii care nu vin la stadion. E un soi de lasitate pe care nu o voi intelege niciodata. As prefera sa vad si sa aud 25.000 de oameni care-l aclama pe George Becali sau tot atatia care-l injura. Atunci ar fi cu adevarat ceva, pentru ca s-ar opta pentru o tabara anume, iar lucrurile s-ar transa mult mai rapid. In realitate, acesti „nu mai merg acolo pentru ca....” dau dovada de un soi de perversitate. Ei stau. Ba nu, fac si ceva. ASTEAPTA. Ce asteapta? Sa se intample ceva, DAR FARA CA EI SA SE IMPLICE. Fie asteapta sa castige Sudul si AISS si sa scape de un om de care si ei vor sa scape, fie asteapta ca Steaua sa revina la ce a fost macar in urma cu patru ani ca sa-si insface de dupa usa goarna si din dulap tricoul nepurtat de multa vreme pentru a merge in stadion. Intrebarea revine: ce facem daca nu pleaca? Cu siguranta nu ne vom ascunde. Nici nu vom imbraca haina raului necesar, a nocivitatii admise, a raului mai mic sau a celui acceptabil. Nici nu ne vom refugia in filosofie. E mai bine sa fii infrant stiind ca ai ales sa stai vertical impotriva curentului decat sa te bucuri de o victorie pe care o impartasesc cateva mii de maimute. Conflictul cu George Becali va mai dura ceva timp. Sase luni, un an sau doi, important este ca acest camatar sa plece. Cu toate efectele negative ce rezida din acest razboi, protestele nu trebuie incetate pentru ca o continuare a lui Becali va aduce rau inzecit. Declaratiile sale, comportamentul sau, ne-au demonstrat in atat de multe ocazii ca avem de-a face un un om perfid si instabil psihic. Faptele sale de coruptie si personalitatea sa antisociala ne obliga sa-l contestam, sa-l facem uitat, sa-l alungam din sport si din societate. Sa refuzam sa ne identificam ca natie printr-un om ca George Becali. In realitate e vorba de zvacnet ultim al unor oameni care refuza sa plece capetele intr-o noua ordine mondiala in care spalatul creierelor a devenit o practica acceptata si chiar dorita de cei carora le este lene sa gandeasca si sa traiasca independent. "Becali nu a făcut absolut nimic în fotbal. A fost un om care a profitat de Steaua, este o ruşine! Asta se vede şi din modul în care suporterii se comportă faţă de un om care a supt de la Steaua. Gigi Becali miroase a căcărează de oi! El e o malformaţie, un născut aiurea, o dramă, eu îi respect familia. Părinţii lui sunt oameni sfinţi. Numele Becali nu trebuie asociat cu el, Gigişor e un rebut genetic", (Cornel Dinu, SURSA - Sport.ro). "Mai bine se nastea oaie si nu putea sa vorbeasca. Era mai bine pentru toata activitatea romaneasca. Este un produs nefast al mass-media, care, nemaiavand spirit national sau ceva autocenzura, nu stie sa-si ascunda malformatiile existentiale. Ceea ce au facut si fac chiar cu sabia popoarele adevarate. Si la ei s-au mai rasturnat prin revolutii tomberoanele istoriei, dar nu au iesit la iveala cacarezele respiratorii. Au stiut sa si le ascunda. "Da, accept să mă numească el cerşetor pentru că este situaţia ţării mele şi a valorilor ei. El, Gigişor, această urmă doar excrementală, ce va fi repede ascunsă sub glie prin behăitul sfînt al oiţelor pe care nu le-a înţeles niciodată! Doar le exploatează, ca şi pe Steaua! A furat şi a făcut numai nenorociri. Gigi Becali e un băiat senzaţional, e sufletist, a pus mîna pe Steaua cu Păunescu, iar acum are o jucărie şi se joacă. E puternic, vin băieţii la palatul lui şi-l filmează stînd pe tron de aur, dar asta e o ruşine, e o decadenţă infernală. (Cornel Dinu, SURSA - Gsp.ro) "Noi scriem doar despre Steaua. Daca am face-o despre intreg sportul romanesc, probabil am fi cel mai bun site din Romania" FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/
nu cedam!https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
',WIDTH,100);" onMouseOut = "return nd();" href="https://www.fcsteaua.ro/felicitari/steaua--11256--Steaua-Ujpest.html">
https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3 https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
mormant 2
',WIDTH,50);" onMouseOut="return nd();" href="https://www.fcsteaua.ro/index/section/galleries/mode/viewPicture/picture/15964/mormant 2"> https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
Doneaza 2%!Posibilitatea acordata contribuabililor de a-si directiona o parte din impozitul pe venit catre o entitate non-profit a fost una din deciziile intelepte ale statului român. Ea ne da fiecaruia o liInterviu Ion Voinescu: Top in absolutDacă piramidele din Egipt ar putea povesti, dacă Acropolele ar putea să-şi scrie memoriile, ori dacă dealul Golgotei ar putea să vorbească, istoria lumii s-ar schimba aproape instantaneu. Din |
klassen 02.05.2010@14:21
Probabil ciobanul iar va iesi si va improsca cu noroi , din pacate pentru el lumea incepe sa-si dea seama cine e defapt .
Era o vorba ... Se strange latu' .
VPM!
clausblaus 02.05.2010@14:28
-Se amageste de unul singur,greu de crezut ca la judecata de apoi ii vor fi trecute cu vederea toate faptele!
"Iar pe cei care inca mai credeau in spiritul Stelei, i-a linistit repede. A ucis spiritul"
-Atata timp cat exista macar un stelist care sa conteste, actiunile nocive ale ciobanului,inseamna ca spiritul nu a murit.
"Din pacate nu are simtul masurii care i-ar putea da de inteles ca a venit timpul sa se retraga"
-Pai atata timp cat mai exista "cocosati" in preajma slavitului,el o sa se creada pe veci mantuitorul neamului romanesc.
Cat despre cele afirmate de Dinu,daca nu ma insel,este singurul care spune lucrurilor pe nume,dar doar pentru ca a fost atacat la randul lui de catre babuin.
Joint 02.05.2010@14:29
Il Soldatino 02.05.2010@14:31
Pe langa multe atribute de gen "javra", "securist", "comunist" sau "nebun" pe care i le-au indicat stelistii, Cornel Dinu are si multe calitati. Din pacate sunt multi aceia care vad doar aspectele negative (pentru ca Dinu este un simbol dinamovist) dar uita declaratiile sale de fair play din anii 90 cand recunostea superioritatea Stelei in fata dinamovistilor.
crossman 02.05.2010@14:51
stelist para siempre 02.05.2010@15:46
Becali a distrus echipa de fotbal Steaua Bucuresti, acesta e adevarul. Nici o prezenta a fanilor la stadion pentru a incuraja echipa, nici un pact, nici un compromis, nimic nu va mai salva aceasta echipa. Plecarea lui Becali e singura solutie.
citat din alt articol, oare ce mai este de spus?
ScutStelist 02.05.2010@16:09
makaveli 02.05.2010@16:20
LDS 02.05.2010@17:00
johnnyfer 02.05.2010@17:26
am mai scris p-aici ca nu sunt de acord sa-i bag bani ciobanului in buzunar pentru a protesta impotriva lui. am fost la mars, as veni in fata stadionului, la el la palat sau oriunde, dar niciodata n-o sa accept sa-i mai dau mizeriei din loja vreun leu. cu atat mai mult cu cat mai risc si bataie sau dosar penal, sub aplauzele inteligente ale celor din Peluza Nord sau de la T1.
suntem multi care am merge sa-l strangem de gat la el la palat, dar care nu mai calcam prin Ghencea si voi, cei din Sud si AISS ar trebui sa va intrebati de ce inainte sa ne caracterizati ca "lasi" sau "perversi" in atitudinea noastra.
ENDer 02.05.2010@18:05
diamond_man 02.05.2010@18:26
stelist para siempre 02.05.2010@19:18
Marius 02.05.2010@19:30
Intre Cornel Dinu si Gigi Becali, eu il prefer pe Gigi Becali. Daca pentru Becali se pot gasi epitete, asa cum o face, chiar foarte bine, aceasta scursura purulenta, pentru Cornel Dinu limbajul uman este incapabil ca sa-l clasifice, sa-i gaseasca un loc in regnul mizeriei, in infectia in care a trait si traieste.
de ce?
Serilius 02.05.2010@19:31
THE RADICAL 02.05.2010@20:19
Serilius 02.05.2010@21:03
Pacat de ideile f. bune exprimate de articol, daca el s-a inchieiat cu citate din " Cornel Pete" . Sunt destui oameni, fara un caracter atat de murdar, care au enuntat aceste adevaruri despre Nemernicia Sa, chiar daca nu intr-un mod la fel de plastic. Sunt convins ca Soldatino l-a ales pentru citate fiindca a vorbit ultimul si pentru ca n-a avut timp sa caute ce au spus Boloni si Hagi, de exemplu ! In nici un caz fiindca Dinu e un Mucescu la scara mult mai mica, adica un caine frustrat, care tuturor suferintelor pricinuite de Steaua ( si nu numai !!) le-a gasit alte cauze decat cele sportive reale.
si ce vrei sa puna citatul lui Hagi: "Gigi nu face bine, si din aia e greu la Steaua,ca nu e cum ar trebui conducerea" gen. Mai bine pete, chiar mi s-au parut interesante replicile lui,si sunt de acord cu el. E intotdeauna incerdibil cum se screme omu` sa scoata astfel de cuvinte.
Il Soldatino 02.05.2010@21:15
Acum se protesteaza si cu toate acestea tot nu vin oamenii, iar taberele pro si contra raman la fel.
Il Soldatino 02.05.2010@21:17
Un om lipsit de caracter sau cu un caracter murdar poate rosti si adevaruri. Atunci avem de ales: luam ce e bun sau negam ce a spus respectivul doar pentru ca e un caracter murdar? Din punctul meu de vedere Cornel Dinu este singurul care l-a definit cat mai fidel pe Becali, iar Bergodi a fost singurul antrenor care i-a indicat locul: la colt si in spatele unei usi inchise.
Doctoras 02.05.2010@21:29
nyykk 02.05.2010@21:36
ssinpadureacualune 02.05.2010@21:52
Il Soldatino 02.05.2010@21:55
Acest articol nu a fost conceput pentru a-i pune in antiteza pe Becali si Cornel Dinu. Am citat declaratiile facute de Cornel Dinu tocmai pentru ca au intarit ce am scris eu in text. Motivele sunt simple:
1. Definitiile puse sunt foarte aproape de ceea ce gandesc multi dintre stelisti despre George Becali.
2. Niciun stelist nu a avut o astfel de declaratie fata de George Becali si raportat la raul pe care-l produce acest personaj (cu mare bucurie as fi dat citate "din gloriile steliste" si l-as fi omis pe Dinu DACA ar fi fost cazul si daca ar fi avut muschi sa adopte o astfel de pozitie. Inca asteptam...) De altfel, l-am tot citat pe Balint si Boloni atunci cand a fost cazul dar aici trebuie sa-ti readuc in prim plan punctul numarul 1
3. Dinu aduce in prim plan mass media, adica un mesaj pentru care personal mi-am tot luat injuraturi de-a lungul timpului de la gsp-isti (inclusiv de la persoane care lucreaza sau care colaboreaza cu respectiva institutie). Apoi, formularea "sabiei" poate ca nu e intamplatoare si ar trebui sa dea de gandit...
4. Marea diferenta dintre Dinu si Becali este ca primul "a facut rau" prin declaratii in timp ce al doilea a distrus cel mai frumos club de fotbal al Romaniei.
Daca vrei totusi sa facem o comparatie intre cei doi si sa excludem etichetele de "javra" sau "caracter infect" putem sa avem o conversatie pe privat. Din punctul meu de vedere procurorul castiga detasat.
Il Soldatino 02.05.2010@21:56
De acord cu tine, in aceasta maniera mi-am creionat si eu textul.
florin_anya 02.05.2010@22:10
stelist para siempre 02.05.2010@22:26
Jiji ERES UN IJO DE PERRA CABRON DE MIERDA
danimarcu 02.05.2010@23:14
Esti Raducioiu cumva?
On-topic: Pacat ca a ajuns un mare rival sa spuna lucruri pe care ar trebui sa le auzim din gura unor legende steliste!Lucruri stiute de toata lumea,dar pe care putini le spun...
Mai important insa este mesajul articolului,nu cine este mai de kkt dintre cele doua personaje.
stelist para siempre 02.05.2010@23:18
NU SUNT RADUCIOIU DAR SUNT LUCRURI CARE NU SE POT SPUNE IN ROMANA, DACA AI INTELEGE AI STI DE CE.
SteauaToronto 03.05.2010@00:27
skrapete 03.05.2010@02:08
SteauaToronto 03.05.2010@02:23
Cand am zis eu ca il sustin pe Becali ? asta e ideea a ta, ideea peluzei inchise, cand MM am zis eu ca il sustin pe Becali ? Becali pentru mine este o zdreanta, un cioban, eu vreau sa sustin pe Steaua. Ghinionul a facut ca el sa fie la conducere asta este, eu sustin pe Steaua nu ma intereseaza cine e acolo sus. Daca voi apreciati articolul asta mizerabil care il apreciaza pe dinu, un spurcat dinamovist securist doar ca e anti-cioban e o ticalosiune. Rusine !
Protasov 03.05.2010@02:47
Nu stiu cine a scris articolul pt ca nu s-a semnat. Dar va rog sa imi permiteti sa iau drept naiva fraza citata. Sa ne faca sa suferim? Voi chiar nu pricepeti? Omului nu-i pasa nici cat de negru sub unghie de noi. Singurul zeu la care se inchina este banul.
Sa recapitulam - acest exemplar se ocupa cu afaceri imobiliare, mai exact cu vanzari de terenuri. Aceste terenuri nu valoreaza absolut nimic daca el devine un personaj fara impact media. Pe seama Stelei s-a imbogatit pentru ca Steaua i-a oferit notorietate si in acest fel Pipera a devenit din pasune cartier rezidential.
In momentul in care personajul isi pierde importanta zonele pe care le controleaza isi pierd valoarea pana la preturi de terenuri agricole. Asta este motivul pentru care nu da Steaua! Pricepeti?
Un stadion intreg care sa-l injure? Perfect- nimic mai frumos pt un personaj atat de infect, prilej sa vb ore intregi la diverse posturi de rahat cu orele. Bataie in stadion cu firma de paza- si mai bine! Prilej pt ziaristi sa scrie despre asta luni intregi! Ce si-ar putea dori mai mult? Politie, jandarmerie, justitie - o suta de personaje care apar pe sticla si ii pronunta numele. Fie ca vreti sau nu in constiinta publica ( asta este lucrul care ma doare cel mai tare) numele lui spurcat este echivalent cu Steaua. Cand spui astazi Steaua, spui Becali, fie ca va place fie ca nu.
Asadar, desi e paradoxal, noi suntem cei care ii oferim ultimul prilej de scandal, singurul care il mai ajuta in situatia disperata in care se afla.
Singura alternaticva eficace este boicotul prin orice mijloace.
THE RADICAL 03.05.2010@10:11
Inca o data spun : nu fondul este problema, ci forma. Daca vrei sa argumentezi o teorie corecta, citezi in general din anumiti oameni pe care, in acest caz, puteai sa-i selectezi mai bine din pmdv. Doar te adresezi stelistilor, nu unei mase eterogene de microbisti. E la fel ca si in cazul primei doamne ( blonde) a acestei tari : l-a citat pe Goebbels, propagandistul lui Hitler, vrand sa-si sustina o afirmatie destul de simplista. Pe bune dreptate atunci lumea i-a sarit in cap.
VPM 03.05.2010@11:44
Bun, sunteti atat de convinsi si nu vreti sa-i dati bani ciobanului. Haideti in deplasari....sa fim 2000 de oameni care-i cantam ciobanului sa plece!!!
Ce te faci ca-n deplasari vand unii-altii biletele cu 100 ron?Faci cinste?Ca eu vin si mai am cativa tovarasi
ultramoro 03.05.2010@13:20
LDS 03.05.2010@13:41
Intre Cornel Dinu si Gigi Becali, eu il prefer pe Gigi Becali. Daca pentru Becali se pot gasi epitete, asa cum o face, chiar foarte bine, aceasta scursura purulenta, pentru Cornel Dinu limbajul uman este incapabil ca sa-l clasifice, sa-i gaseasca un loc in regnul mizeriei, in infectia in care a trait si traieste.
de ce?
Dintre foarte multe motive, as expune doar "piesa de baza": Cornel Dinu este cel care, in data de 22 Decembrie 1989, l-a adus pe Iliescu la Televiziunea Romana, locul de unde acesta s-a legitimat in fata maselor. Suficient ?
Acest articol nu a fost conceput pentru a-i pune in antiteza pe Becali si Cornel Dinu. Am citat declaratiile facute de Cornel Dinu tocmai pentru ca au intarit ce am scris eu in text.
Era o reactie la ceea ce se afirmase in comentariile anterioare de pana atunci, nu neaparat la ceea ce s-a scris in articol. Intr-adevar, cele spuse Dinu intaresc rationamentul articolului, insa, daca aruncam o privire asupra celui care face aceste afirmatii, se cam surpa temelia constructiei logice, ca sa spun asa... Foarte bine a punctat THE RADICAL.
1. Definitiile puse sunt foarte aproape de ceea ce gandesc multi dintre stelisti despre George Becali.
Ba chiar mai mult decat atat. Definitiile puse sunt foarte aproape de ceea ce gandesc multi dintre romani despre George Becali. Nu ma refer la masa mare de oameni, la multimea acestui popor abrutizat, pentru care Gigi Becali este un idol, ma refer la acei romani care sunt capabili sa-si formeze si sa-si expuna singuri o opinie, la acei oameni care nu pot fi pacaliti cu trucuri ieftine, care nu plang la telenovele si care cand rad nu hohotesc. As indrazni sa cred ca, in aceasta tara, ar fi cam cateva sute de mii de astfel de oameni, la asta vreau sa ma refer cand spun "multi dintre romani".
Cornel Dinu spune:
"Este un produs nefast al mass-media, care, nemaiavand spirit national sau ceva autocenzura, nu stie sa-si ascunda malformatiile existentiale. Ceea ce au facut si fac chiar cu sabia popoarele adevarate. Si la ei s-au mai rasturnat prin revolutii tomberoanele istoriei, dar nu au iesit la iveala cacarezele respiratorii. Au stiut sa si le ascunda."
si mai spune:
"...E puternic, vin baietii la palatul lui si-l filmeaza stand pe tron de aur, dar asta e o rusine, e o decadenta infernala"
Bine punctat, nimic de zis, doar ca... dansul este autorul moral al lui Gigi Becali. El are o contributie la ceea ce Gigi Becali a ajuns sa fie, sa insemne in societatea contemporana. El ne vorbeste de "revolutiile care au rasturnat tomberoanele istoriei", tocmai el, vidanjorul care l-a rasturnat pe Iliescu la Televiziune, ca sa revin la ceea ce am afirmat la inceputul comentariului.
E reconfortant sa vezi cum se scandalizeaza unii la marlania generalizata care a pus stapanire peste societatea romaneasca. Reconfortant, in sensul si din punctul de vedere al unuia scarbit de tot si de toate, pentru ca aceasta stare de fapt nu poate aduce nimanui nicio satisfactie.
Cornel Dinu este scandalizat de Gigi Becali, Radu Naum preda lectii de moralitate in editoriale, iar pe sticla televizoarelor modereaza emisiuni de cel mai josnic can-can, unde babuinii fotbalului romanesc se balacaresc nestingheriti. Florin Calinescu era scandalizat de cocalarii care "sufoca eterul, imput tubul catodic si ne violeaza la nivel celular, neuronii". Acelasi Florin Calinescu, precursorul manelismului modern, omul - te - uiti - si - castigi, cel care ne-a prezentat imnul national pus pe ritm de geamparale, autorul (m)oral al tiganiei ridicate la nivel de "arta" si subiect de film. As putea continua sa exemplific chiar si cu institutii, televiziuni, gen Pro TV, care duce campanii pentru "imaginea Romaniei", concomitent cu serialul "State de Romania", sau Antena, care ne "provoaca la cultura" prin indemnul sec "citeste", dar in acelasi timp, promoveaza un divertisment de hazna si cultiva cu o obstinatie demna de o cauza mai buna termenul de "rrom".
In concluzie, ajungem la stravechea vorba neaosa, romaneasca, "Hotul striga hotii", in speta, constatam dezgustul suveran al scandalagiilor satui de scandal.
2. Niciun stelist nu a avut o astfel de declaratie fata de George Becali si raportat la raul pe care-l produce acest personaj (cu mare bucurie as fi dat citate "din gloriile steliste" si l-as fi omis pe Dinu DACA ar fi fost cazul si daca ar fi avut muschi sa adopte o astfel de pozitie. Inca asteptam...) De altfel, l-am tot citat pe Balint si Boloni atunci cand a fost cazul dar aici trebuie sa-ti readuc in prim plan punctul numarul 1
Si o sa mai avem de asteptat, mult si bine. Atata vreme cat Gigi Becali ajuta foste glorii steliste, iar ajutorul acestuia este acceptat, atata vreme cat Helmuth Duckadam va fi membru PNG, cat timp Hagi traieste intr-o "dream world", in care merge pe la meciuri de handbal, da autografe si face poze cu copii si juniori. Ce mult ar fi contat un Gica Hagi, un Balint sau Boloni la o manifestare de protest a suporterilor... Peluza Sud a fost inchisa, acea Peluza Sud care il sustinea si il sustine neconditionat pe Marius Lacatus, asta in timp ce Marius Lacatus nu spune nimic, decat doar niste generalitati echivoce de genul "vinovatii sunt in ambele tabere".
Este o situatie tragica, dar parca n-ar trebui sa apelam la prim planul la care face trimitere punctul numarul 1
3. Dinu aduce in prim plan mass media, adica un mesaj pentru care personal mi-am tot luat injuraturi de-a lungul timpului de la gsp-isti (inclusiv de la persoane care lucreaza sau care colaboreaza cu respectiva institutie). Apoi, formularea "sabiei" poate ca nu e intamplatoare si ar trebui sa dea de gandit...
Dinu e un sarpe, un reptilian care "aduce in prim plan" doar ce-i convine si cand ii convine. Admiratiile lui parsive catre "popoarele adevarate" sunt asemanatoare urletului lupului, care desi uneori suna tanguitor, el cheama intotdeauna haita ca sa se adune, pentru a incepe sa prade.
4. Marea diferenta dintre Dinu si Becali este ca primul "a facut rau" prin declaratii in timp ce al doilea a distrus cel mai frumos club de fotbal al Romaniei.
Daca, totusi, propui o antiteza intre Dinu si Becali, eu iti voi rasupunde ca, inainte de a fi stelist, sunt roman. Poate ca suna oarecum gaunos si ar putea fi interpretabil, insa nu sunt un roman din ala patriotard, ci doar unul traitor in cadrul unor granite intre care s-a nascut fara a avea de ales, dar care, in acelasi timp, este constient de apartenenta sa. Plecand de la acest rationament, pot spune ca Dinu a facut un rau fizic, palpabil, intregii Romanii, in timp ce Becali distruge un club de fotbal, in speta, Steaua noastra. Numai ca un club de fotbal se poate reface in doi - trei ani, in vreme ce o tara se reface cu greu, chiar si dupa trei generatii.
Daca vrei totusi sa facem o comparatie intre cei doi si sa excludem etichetele de "javra" sau "caracter infect" putem sa avem o conversatie pe privat. Din punctul meu de vedere procurorul castiga detasat.
Mi-ar face placere sa discutam pe privat despre lucruri mai inaltatoare, nu despre cine e mai dihai dintre Mama Dracului si Talpa Iadului... Despre nimicuri, putem argumenta in public, fie si numai pentru a constientiza eventualii cititori asupra inconsistentei reale a nimicului. Cu sau fara etchetele de rigoare.
titi preda 03.05.2010@14:32
(o parafrazare plina de adevar)
dax47 03.05.2010@15:58
punkeru 03.05.2010@17:28
Hai cu falimentul... e singura sansa a Stelei.. e singura noastra sansa...
daca tu crezi ca e bine sa scapi de Jiji prin a-i face rau Stelei inseamna ca esti dinamovist!...ciobanu' nu pleaca din Ghencea din ambitie si tare imi e teama ca nu va pleca prea curand!...eu tin cu Steaua...Steaua joaca : hochei, handbal si multe alte sporturi, am fost sportiv la Steaua 10 ani de zile si nu mi-a parut rau de loc, in fotbal Steaua nu mai exista decat ca nume si oarecum culori!nu ma mai pot bucura la o golurile unei echipe care rade de Steaua, o echipa care poarta emblema, culorile si numele, celei mai bune echipe de fotbal din istoria Romaniei... Steaua Bucuresti 1947- 2003
punkeru 03.05.2010@17:33
LO QUE SUGUE ESTA POR VENIR ASI QUE PREPARATE PASTOR DE MIERDA VETE A TOMAR POR CULO
Jiji ERES UN IJO DE PERRA CABRON DE MIERDA
sunt perfect de acord
dalexandru20 03.05.2010@19:50
Revenind la ale noastre, "suporterii", " milioanele" de "stelisti" sunt doar marea masa consumatoare de un fenomen numit fotbal, fani de conjunctura a ceea ce a fost Steaua, vin sa vada echipa doar pentru ca vor sa vada un meci si numai daca echipa lor, marea lor preferata"Steaua" castiga; pentru "milioanele" de suporteri istoria incepe cu Sevilia, mai '86, mai stiu de Lacatus, de un Ienei, si se termina atunci atunci si acolo cu precizarea ca pe aici a trecut si Hagi. Ei nu asteapta ceva, doar observa si concluzioneaza: ba da rau a ajuns Steaua din cauza dobitocilor astora( a suporterilor/conducerii numai a lor nu), ce dracu sa te mai duci si sa vezi pe stadion sa-i vad pe aia cum injura si pe aialalti cum se impiedica de minge, mai bine stau acasa, si asa maine ma duc la munca!!!
Nu va mai bateti gura in incercarea de a atrage "din tabara becalista" luptatori pentru cauza pentru ca ei nu exista, sunt nevertebrate care misuna in functie de interes dintr-o parte in alta, aici se termina cu adevaratii suporteri: la cei care isi dau interesul si fac ceva, ceilalti nu exista sau, daca vreti, "suporterii" o sa revina dupa ce echipa o sa-si revina si nu daca Becali pleaca sau nu, si nu e vorba de lasitate sau alte convingeri la suporteri ci de indiferenta, marea problema a mentalitatii romanesti.
emil23 03.05.2010@21:47
weedandweird 04.05.2010@11:12
-sa convingem mari pesonalitati(sport,cultura s.a.m.d.)sa ni se alature fatis in aceasta lupta.
-subscriptii publice(nu,nu "un leu pt. Ateneu" ci mai degraba ceva gen"dand un leu NU ajuti doar Steaua,ti-ajuti TARA!"
-sa bombardam zilnic guvernul,institutiile statului,media,site-uri importante cu spam-uri,e-mail-uri de protest(sa-i convingem ca suntem multi,uniti si neimplicarea lor in acesta lupta va fi prompt sanctionata la viitoarele alegeri.)
-voluntariat,fiecare STELIST din Bucuresti,Tulcea, Iasi,Arad,din toata tara, sa raspandeasca pliante si sa lipeasca afise anti-jj,sa promovam tricouri anti-cioban.
-sa cumparam spatiu publicitar(media si panouri publicitare)
Sunt pregatit sa contribui lunar cu 25-30eur si cred ca multi ar face-o daca ar avea CUI sa dea banii.Cine nu are bani poate ajuta prin alte mijloace,important este ca toti sa ne implicam direct.
Nu stiu..poate toate astea s-au mai spus,poate sunt naiv sau chiar prost de-a binelea dar simt ca NU MAI SUPORT,mor in fiecare zi cate putin,ma doare sufletul si-mi vine sa plang de ciuda datorita situatiei actuale.Daca jumatate din cei care-l contesta pe cioban,s-ar implica direct,ei bine,atunci,am putea realiza tot ce ne propunem.
Deschis la idei noi si critici constructive si la slit pt. cei ce vor sa ma-njure.
Tanaru` Young 04.05.2010@16:32
Referitor la continut,consider ca nu este tocmai ideal ceea ce se intampla si , zic eu, poate ca unii sunt de inteles.Asa cum am mai spus,lehamitea-i mare,indignarea intocmai,iar acei "soldati ai patriei" care mai lupta pentru ultima picatura de stelism si nu o arata pe stadioane,prefera,probabil,sa se prezinte oriunde altundeva,numai pe stadion nu.Rationamentul este unul simplu,in opinia mea : Niciun ban in buzunarul oierului.Te poti auzi foarte bine si din afara stadionului,ori din fata "palatului" mizer al acestuia si fara a risca sa-ti iei bastoane,gaze ori sa te-alegi cu dosar sau o "simpla" amenda.
Una peste alta,felicit initiativa autorului,dar , cred ca trebuie privit din ambele perspective,inainte de a arunca invenctive,ori a cataloga diferite persoane,vorbind la general.
HAI Armata !
florin_anya 04.05.2010@23:21
Intrebarea esentiala ramane: CUM ACTIONAM PENTRU INLATURAREA PUTREGAIULUI?Parerea mea este(poate ma insel)ca miscarea noastra de protest a intrat pe o panta descendenta."Neutrii" au ajuns sa ne perceapa ca "aaa..uite-i si pe aia,contestatarii lu' jj".Poate este timpul sa regandim strategia,sa venim cu idei noi,pentru ca a ramane cantonati doar in aceasta contestare de la stadion este o greseala.Romanul trebuie zgaltait,trezit la realitate(plm doar este cufundat in somnul cel de moarte,nu-i asa)fortat sa gandeasca,sa actioneze.Haideti sa analizam impreuna cateva idei,cine stie..poate iese ceva bun de aici:
-sa convingem mari pesonalitati(sport,cultura s.a.m.d.)sa ni se alature fatis in aceasta lupta.
-subscriptii publice(nu,nu "un leu pt. Ateneu" ci mai degraba ceva gen"dand un leu NU ajuti doar Steaua,ti-ajuti TARA!"
-sa bombardam zilnic guvernul,institutiile statului,media,site-uri importante cu spam-uri,e-mail-uri de protest(sa-i convingem ca suntem multi,uniti si neimplicarea lor in acesta lupta va fi prompt sanctionata la viitoarele alegeri.)
-voluntariat,fiecare STELIST din Bucuresti,Tulcea, Iasi,Arad,din toata tara, sa raspandeasca pliante si sa lipeasca afise anti-jj,sa promovam tricouri anti-cioban.
-sa cumparam spatiu publicitar(media si panouri publicitare)
Sunt pregatit sa contribui lunar cu 25-30eur si cred ca multi ar face-o daca ar avea CUI sa dea banii.Cine nu are bani poate ajuta prin alte mijloace,important este ca toti sa ne implicam direct.
Nu stiu..poate toate astea s-au mai spus,poate sunt naiv sau chiar prost de-a binelea dar simt ca NU MAI SUPORT,mor in fiecare zi cate putin,ma doare sufletul si-mi vine sa plang de ciuda datorita situatiei actuale.Daca jumatate din cei care-l contesta pe cioban,s-ar implica direct,ei bine,atunci,am putea realiza tot ce ne propunem.
Deschis la idei noi si critici constructive si la slit pt. cei ce vor sa ma-njure.
felicitari,rabdare,tact,speranta.si salut.
mq_messi astazi@10:16
Burebistaaa astazi@21:34
Andreea 05.05.2010@21:34