08-06-14 Filmul EU NU VREAU PERFORMANTA, EU VREAU BANI, varianta 2014Au trecut doua saptamani in care am decis sa astept, sa nu scriu sau sa imi dau cu parerea despre plecarea lui Laurentiu Reghecampf, bineinteles dupa ce totul a devenit oficial. Si am urmarit cu mare interes multe pareri si mai ales informatiile care se vehiculau prin presa scrisa si cea de la TV. Nu stiu daca unele dintre stiri erau oficiale, adevarate sau false, dar sunt un tip caruia ii place sa citeasca printre randuri si nu imi place sa iau un lucru direct, asa cum mi se trasmite. In special, am urmarit parerea suporterilor, parerea oamenilor , care vorbesc despre cea mai iubita si mai puternica echipa din Romania. NU am gresit cand am spus puternica si o sa va dati seama de ce am folosit acest compliment daca aveti rabdare si cititi tot articolul.S-a scris mult si poate o sa se mai scrie, ca a plecat pentru bani, ca a plecat din cauza finantatorului, ca a plecat pentru ca nu mai gasea motivarea sa continue la Steaua si bineinteles, s-a vorbit putin ca a plecat din cauza impresarului, din cauza lipsurilor de la Steaua, din cauza unor aranjamente. Cred ca daca scriam acest articol cu cateva zile in urma, un vanator de recompense era mai bogat cu cateva sute de euro. De acea am decis sa mai astept sa treaca o perioada si sa imi spun si eu parerea despre evenimentele care s-au perindat in jurul echipei Steaua Bucuresti in ultima perioada. Deocamdata brusc mi-am adus aminte cand, in 2007, dupa cele mai bine performante din epoca moderna a fotbalului, cel mai bun antrenor la acea data, semneaza brusc cu o echipa din Arabia Saudita. Pentru cei care au uitat, campionat in sezonul 2005-2006, semifinala Cupa UEFA 2006, calificare in grupele UEFA Champions League dupa o pauza de 10 ani a vreunei echipe romanesti, SuperCupa Romaniei 2006. Castigator al acestei mutari, nu este in prin plan Oli, ci surpriza, finantatorul echipei. NU stiu cati si-au dat seama, care mi-au citit articolele, ca spun finantator cu ghilimele de rigoare, sa nu ii folosesc numele sa se simta bagat in seama, unui agent de “ovis”, unui bisnitar, unui speculator, si cred ca va las pe voi sa continuati cu adjectivele. De ce spun ca altcineva a castigat de pe aceasta mutare!?. Pai ia sa vedem: renuntarea la cateva sume importante din partea lui Oli, cel mai scump transfer (6 milioane de euro pe Radoi), bani imprumut (cateva milioane , se zvoneste ca au fost cash) si cateva relatii de afaceri profitabile pentru finantatorul echipei. Acum in 2014, dupa doua sezoane foarte bune facute de echipa noastra, cu multe meciuri, cu un fotbal spectacol bazat pe multe goluri, cu cateva trofee importante aduse in vitrina, antrenorul decide sa plece de la echipa tot in Arabia Saudita. Si ca sa fie filmul complet, a urmat plecarea capitanului, pentru o suma, ce-i drept, mai mica de 2,4 milioane de euro, platiti intr-o singura transa. Castigator !!?? Stiu sigur ca ati ghicit si nu trebuie sa ma mai repet. NU vreau sa fac biografia acestui personaj, care datorita unor conjucturi si afacerilor sale fenomenale cu milioane de euro, a reusit sa fie finantator la cea mai iubita echipa din Romania. Nu vreau sa fiu ipocrit, dar daca acele cateva sute de suporteri care stau in spatele portilor nu impingeau echipa, nu influentau anumite rezultate, nu puneau presiune imensa pe staff si pe jucatori, care au adus performante, calificari, trofee la echipa, nu stiu cati bani ar fi avut sa sustina acest personaj si daca nu am fi avut si noi un film asemanator cu alte echipe. Bineinteles ca performantele au adus si bani, multi bani, si nu vreau sa vorbim de premierea forurilor europene, de bani veniti din drepturi TV, de bani din publicitate, sa ne gandim doar la numarul imens de bilete vandute, chiar si atunci cand echipa nu juca cu forte uriase, cu echipe gigant ale Europei si sa nu uitam ca suporterii vin la Steaua pentru A INCURAJA si SUSTINE echipa noastra, nu pentru a vedea adversarii. Dupa multe statistici cea mai mare cerere de bilete este la Steaua Bucuresti, indiferent de numele adversarului sau competitia unde joaca. NU ma intereseaza si nici nu vreau sa stiu cati bani a bagat in echipa, dar pentru orice om care stie ca 2 este mai mare ca 1, este clar ca s-au scos si s-au rulat sume uriase in ultimii 10 ani. Orice om care are o mica afacere stie ce inseamna ca la o data fixa stabilita sa primesti toata suma in cont, stie ce inseamna un rulaj financiar, stie ce inseamna investitie, stie ce inseamna profit si stie ca orice investitor care nu are profit, nu are cum sa continue afacerea si mai ales nu are motive pentru a finanta mai departe. Intradevar, unele lucruri ar trebui sa ramana documente secrete, dar eu unul tare mult mi-as dori sa vad o balanta sau un bilant al acestui club, sa vedem cati bani are datorie acest club catre finantator, mai ales ca in ultimii ani se stie clar din declaratii oficiale, ca Steaua este pe profit. Ce inseamna profit?, pai dupa ce iti platesti toate datoriile ramai cu bani. Pai atunci unde sunt banii datorati acestui milionar in euro, care se lauda ca el sustine Steaua, ca fara el Steaua nu ar rezista, ca el este cel care aduce performanta acestui club ?!!! Acest cancer care a pus stapanire pe acest club profita din plin de o afacere pe care noi toti, cei care iubim Steaua, o sustinem si o facem profitabila. Nici o afacere a acestui business-man nu este pe profit, nici o alta afacere nu a reusit sau a rupt gura targului. Cei mai multi bani pe care ii face sunt din specula, cumperi ieftin si vinzi mai scump, si de cele mai multe ori nici nu cumpara initial, ci plateste dupa ce primeste bani din tranzactia de vanzare. Se foloseste de numele acestui club imens si ar trebui normal sa plateasca drepturi de autor. Se foloseste de performante, care de cele mai multe ori sunt datorita acelor fanatici care vin sa sustina si sa incurajeze peste tot Steaua. Nu ma credeti? Luati exemplu altor echipe ale caror suporteri au decis sa nu mai puna presiune pe jucatorii, uitati-va la cei care au intrat in silenzo-stampa asteptand rezultate, crezand ca daca intorci spatele echipei ,ea va avea performanta. Niciodata la Steaua nu s-a pierdut si nici nu se va intampla asta, ca suporterii sa nu INFLUENTEZE echipa, staff-ul, conducerea. Cred ca multi stiu ca datorita presiunilor celor care vin cu 10 lei in buzunar (5 lei biletul si 5 lei berea), acest aducator de performanta a cumparat diversi jucatori, a schimbat antrenori, a fost fortat sa ia anumite decizii spre binele echipei; ganditi-va cati jucatori au fost shimbati sau trecuti pe banca de rezerve datorita presiunii celor din peluze; ganditi-va la atmosfera creata in stadion pentru a intimida adversarul si la cate rezultate au fost influentate de cei care striga “FORZA Steaua !!!” In mai 2014 s-a mai consumat un alt episod din filmul EU NU VREAU PERFORMANTA, EU VREAU BANI regizat de aceasta data de pe platoul de la Poarta Alba. Nu vreau sa intru in polemica ca nu ar mai fi ramas Reghe sau nu ar mai fi avut performante, dar nu imi explic cum poti sa te bati cu pumnul in piept si sa spui ca vrei trofee europene, cand tu nu esti in stare sa faci o sala de forta la nivel european, cand tu nu esti in stare sa faci o baza de pregatire demna de o campioana, cand tu nu esti in stare sa intelegi ca oricat de mult ai incerca Europa nu este Romania si in actele contabile nu schimbi cifrele cum vrei tu, sau in notele de plata nu umfli sumele dupa bunul plac. Performanta nu se castiga prin spaga, devalorizare sau minciuna, se castiga prin seriozitate, dorinta si sustinere neconditionata. In acest moment Steaua inseamna pentru acest personaj doar o fabrica de ambalaj care da roade mereu, care ridica cotele extraordinar de mult celor care trec pe aici,antrenori, jucatori. Pentru el este suficient acest lucru, dar din pacate pentru noi cei care ne iubim traditia, culorile, valorile clubului reprezinta ceva ce el nu o sa inteleaga niciodata. Noi suntem cei care aducem performanta si vom continua sa iubim Steaua sperand ca ne vom bucura de ziua cand acest cancer va fi extirpat. Dani Stroe FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3
[FOTO & VIDEO] Steaua - Otelul. Festivitatea de premiere pentru titlul 25STEAUA 25 from OMbun on Vimeo. OMbunFC STEAUA- FCSBValy |
xray 16.06.2014@12:07
2) Ai ajuns sa dai citate din pindean cand tu il injurai pe unde apucai. Faci ca vitto: Incepi cu un micut adevar, apoi o tona de minciuni. Ma mir cum de te-au facut astia redactor.
1) Cand omul spune adevarul fie e becalist, fie MM-ist, fie mai stiu eu cum. Va cunoaste lumea lozincille.
Ia citeste tu si aplaudacii tai la care te referi, cat de becalist am fost eu(articol scris in 2009!):
Scarba si imunitatea nesimtirii
Ce am scris acum 5 ani s-a dovedit ca am avut dreptate. Nu l-a dat jos de la Steaua nici mu*a, nici VPM-ul, nici protestul, nici puscaria! Nici epurarile stelistilor de pe site, la care ai fost si tu partas, fiind membru in staff.
2) Vezi, asta nu o sa intelegi tu(si cei ca tine) NICIODATA.
Eu stiu sa apreciez cand cineva face bine si cand face rau.
Exact cum am facut cu Filip Pindean, am facut si cu ciobanul, MM si altii.
Adevarul pentru mine nu este functie de simpatia sau antipatia fata de o persoana, ca in cazul tau si al celor in cercul carora iti invarti opiniile!
Si pe tine, de exemplu, te-am apreciat ca moderator, chiar daca nu sunt de acord cu toate opiniile tale. Asta ti-am spus-o direct si acum 1 an, cand a venit Greco, si te-am rugat sa revi moderator. Mi-ai spus ca nu te mai intereseaza site-ul ca treci pe facebook la Steaua libera. Ai uitat?
Deci, si cu tine am facut exact ca si cu Pindean, Adrian, Becali, MM etc. Eu nu sunt posedat de ura, partizanat si prozelitism, de asta pot sa fiu obiectiv!
vitto 16.06.2014@12:52
Bai vitto, esti un foarte mare propagandist si dezinformator. Nici pe vremea comunistilor nu cred ca aveau aia ceva ca tine. Se vede ca te tragi din nomenclaturisti.
bai ronnie (am vazut ca-ti place strigatura asta),
ma bucur ca ai inteles ca sunt platit! din pacate cam prost, banii sunt putini acum la vremuri de restriste ..... asa ca daca stii vreun "stapan" mai cu dare de mana ....sunt disponibil!
asta ca sa fiu ironic!
ca sa fiu insa direct iti spun asa: amice ronnie esti idiot, iar onanismul verbal te prinde de minune! in rest replici la mizeriile pe care le debitezi in umbra unui pseudonim nu ma pasioneaza! sigur ca as putea sa te caut mai atent in lumea animalelor...... ma rog! o sa reflectez!
vitto 16.06.2014@13:02
2) Ai ajuns sa dai citate din pindean cand tu il injurai pe unde apucai. Faci ca vitto: Incepi cu un micut adevar, apoi o tona de minciuni. Ma mir cum de te-au facut astia redactor.
1) Cand omul spune adevarul fie e becalist, fie MM-ist, fie mai stiu eu cum. Va cunoaste lumea lozincille.
Ia citeste tu si aplaudacii tai la care te referi, cat de becalist am fost eu(articol scris in 2009!):
Scarba si imunitatea nesimtirii
Ce am scris acum 5 ani s-a dovedit ca am avut dreptate. Nu l-a dat jos de la Steaua nici mu*a, nici VPM-ul, nici protestul, nici puscaria! Nici epurarile stelistilor de pe site, la care ai fost si tu partas, fiind membru in staff.
2) Vezi, asta nu o sa intelegi tu(si cei ca tine) NICIODATA.
Eu stiu sa apreciez cand cineva face bine si cand face rau.
Exact cum am facut cu Filip Pindean, am facut si cu ciobanul, MM si altii.
Adevarul pentru mine nu este functie de simpatia sau antipatia fata de o persoana, ca in cazul tau si al celor in cercul carora iti invarti opiniile!
Si pe tine, de exemplu, te-am apreciat cand ca moderator, chiar daca nu sunt de acord cu toate opiniile tale. Asta ti-am spus-o direct si acum 1 an, cand a venit Greco, si te-am rugat sa revi moderator. Mi-ai spus ca nu te mai intereseaza site-ul ca treci pe facebook. Ai uitat?
Deci, si cu tine am facut exact ca si cu Pindean, Adrian, Becali, MM etc. Eu nu sunt posedat de ura, partizanat si prozelitism, de asta pot sa fiu obiectiv!
xray,
nu mai da replici la toti maimutoii! mai scapa cate unul de la menajerie si tu te simti obligat sa conversezi cu pitecantropu'?
Cogliostro 16.06.2014@13:30
pentru cogliostro:
oricat ai nega, mesajul tau anterior razbate de nostalgia anilor "comunisti"! eu, care sigur ca sunt un nostalgic de anvergura, aici ma despart de opiniile tale! daca pentru becali Steaua nu este decat o "unealta", asa cum crezi tu, pai la fel iti spun si eu ca pentru comunisti, pentru familia ceausescu, Steaua a fost doar un instrument de propaganda, o jucarie personala!
(1) daca acum nu te poti bucura la un titlu din cauza patronatului, cum adica inainte de '89 te bucurai la fotbal cand tara, nu doar Steaua, era condusa de un analfabet criminal precum ceausescu? aici este o contradictie care te face incoerent in argumentatie! daca te bucurai atunci la victorii, nu prea inteleg reticenta de acum: niciodata becali nu va fi "raul suprem" pe care l-a reprezentat piticu'!
ce spun eu: fotbalul este fotbal si bucurati-va de el, bucurati-va de Steaua ..... lasati extrapolarile!
(2) da, eu lucrez cu oameni pe care ii evaluez dupa un singur criteriu: profesinalismul si eficienta lor! cine foloseste si alte criterii, cine introduce subiectivismul pe scara larga nu va ajunge decat la esec....in orice domeniu!
(3) lucrurile care au dus Steaua la un nivel de adoratie cvasi-nationala nu s-au petrecut doar in trecutul indepartat cum sugerezi. aceste lucruri se petrec mereu si mereu, iar admiratia provine de la victoriile din fiecare zi! daca urmaresti si ultimele sondaje, ai remarca ca in 5 ani (perioada pur becalista) procentul suporterilor declarati stelisti a crescut cu mai mult de 10%. de ce....? in parte din cauza valenciei, din cauza lui Betis, din cauza sfertului cu tomberoanele, din cauza galatei si a lui standard, din cauza lui Ajax si a lui Chelsea, din cauza de 5-2 cu Dinamo..... multimilor nu le plac looserii, dar adora pe cei care castiga! in plus, orice ati spune, cu bune si cu rele, becali a fost un vector suprem de imagine, el intelegand ca nu conteaza ce se scrie despre tine si afacerea ta, important este sa se scrie, sa se vorbeasca tot timpul, sa apari la televizor! iar oamenii, suporterii, in adancul sufletului lor simt nevoia de a se bucura nebuneste pentru Steaua, de a se sui pe masini si de a chiuii bezmetic! tine de natura uneori copilaroasa a rasei umane in general si a romanilor in special!
(4) cel putin aceleasi rezultate ar fi avut reghe, ba chiar mai bune! dovada este ca in perioada cu becali liber Steaua ajunsese la cer si zdrobea ajaxul, luptand parte in parte si cu Chelsea! apoi, cand reghe a ramas singur, Chelsea ne-a parut o planeta mult prea indepartata! sigur acum am facut o analogie poate exagerata, dar sunt convins ca becali liber, ca MM liber, ar fi format alaturi de reghe o tripleta extrem de puternica. la fel, sunt aproape convins ca daca cei doi erau liberi, reghe nu ar fi plecat! asa, cand primii doi oameni din club sunt legati, pe motive extrem de discutabile, mirosim a mort.... iar reghe care este un mare smecher nu sta langa morti!
(5) Sfantu' Templu sa-si rezolve intai problema closetelor! apoi a copertinei de protectie pentru ploaie, a portilor civilizate de acces si a locurilor de parcare..... cand aceste lucruri simple vor avea solutii oneste din partea proprietarului (un mare minister, adica STATUL ROMAN) putem sa trecem la chestii de finete si traditie pe care sa le cerem patronatului echipei!
(6) anii aceia, 1946 - '89, au fost buni doar pentru cei care au citit despre perioada respectiva. pentru cei care chiar au trait-o efectiv, a fost o mare mizerie umana!
Vitto,
Hai sa te lamuresc:
1. "Piticu" niciodata nu a jignit gloriile! "Piticu" niciodata nu s-a afisat cu fular de la Dinamo!
Nimeni nu cunoaste adevarata istorie pentru a sti daca "piticul" a fost un criminal. Analfabet a fost- insa asa cum a fost, a construit Romania asa cum o cunosti, cu metrou, cu sosele - alea care sunt - cu autostrazi - alea care erau...combinate, fabrici, agricultura...pe care postdecembristii le-au vandut pe 2 bani... prietenii stiu de ce. Scz de offtopic dar chiar trebuia clarificat. Mai am si altfel de argumente, dar deja am intrat pe offtopic mai mult decat este necesar.
2. Sa inteleg ca daca cineva iti injura familia, oricat de profesionist ar fi, tu lucrezi cu el. Ei bine, eu, dar si altii,cu toata educatia de gentleman, cred ca i-as arata acelui "cineva" adevarata semnificatie a cuvantului "CONSECINTE";
3. Da. Lucrurile se petrec mereu si mereu. Dar, e ca in agricultura. La inceput semenni 10 fire de grau. La anul recoltezi 100. Peste 2 ani ai 500. In vreo 20...facem calculul.(e doar un exemplu) Asa e si cu adoratia. Semintele nu s-au pus dupa 90, s-au pus inainte. Abundenta adoratiei actuale se datoreaza semintelor de atunci plantate, nu s-a nascut in 1990.
4. Mult mai slabe. El poate cerea jucatori si ala nu vroia sa cumpere - sau liberi de contract. Cunoastem placa. Nu tine.
5. Creditorul daca s-a laudat ca el e unsul Domnului, ursul, zmeul, leul, tralala, trebuia sa rezolve problemele spuse de tine daca stia sa negocieze contractul cu ministerul, si daca ministerul era sarac.
6. Ma refeream la Steaua nu la istoria Romaniei. Daca discutam istoric, au fost 2 faze: 1948-1964 in care s-au distrus elitele (Maniu, Adamescu, pe 30 dec 1947 a avut loc odioasa abdicare a adevaratului lider al tarii) si cand s-a distrus proprietatea privata prin colectivizare fortata, detasare la munci agricole si 1965-1989, cand s-a construit "industria morman de fiare vechi" care dadea la export utilaj petrolier, masini de teren, otel, si care avea una din cele mai performante sisteme agrare. Pe scurt intre 1965-1989 exista disciplina muncii, la fel ca si la CCA. Nu se prea duceau baietii la cluburi, discoteci, nu se imbatau ca porcii sa verse pe asfalt (remember Nicolici), nu luau droguri si ne faceau de ras pe-afara (remember Mutu?).
vitto 16.06.2014@14:11
(1) nu, incorect. cred ca deviezi mult de la realitate! foarte mult..... piticu' jignea o natiune, un popor intreg!
(2) nu stiu cu cine esti tu ruda..... nu stiu cat de profesionist esti.... nu stiu multe..... intuiesc insa ca vorbesti mai putin din experienta de viata personala si mai mult din imagistica lecturilor. insasi formularea cu majuscule (CONSECINTE) mi se pare destul de copilaroasa! retine: nimeni nu are de aratat nimic nimanui! viata trece si problemele sunt altele.....
un ex. elocvent care te contrazice a fost colaborarea becali MM: s-au certat cumplit, dar pana la urma gg a inteles ca are nevoie de cel mai bun manager ca sa castige! de aceea a trecut peste jigniri, peste cearta de poveste, peste reprosurile rudelor, a pus tot deoparte! in afaceri nu exista inima: doar ratiune! la randul lui MM s-a lamurit ca in Romania nu lucrezi cu patroni ideali si l-a reales pe becali, cel mai competitiv angajator de pe piata fotbalului romanesc. asta e realitatea.... nu povestile pe care le auzim la altii!
(3) prea complicat comentariul tau! intuiesc ca oarecum imi dai dreptate, dar ti-a fost greu sa recunosti. de aceea m-ai cam aburit! sfat: niciodata sa nu-ti fie rusine sa recunosti o eroare!
(4) crezi ca cunosti! sigur este parerea ta.... cert insa este un singur lucru: reghe este o INVENTIE a lui becali! a lui personal, nicidecum a noastra sau a altora. pana la Steaua, reghe nu exista ca antrenor, iar numirea lui nu a starnit decat zambete condescendente. de aceea meritele succesului sunt doar la patronat. cat au fost impreuna rezultatele au fost foarte bune! nu mai incercati acum sa confiscati imaginea lui reghe! cum spui si tu: nu tine! reghe, MM si becali formau o troica invincibila pe plan intern.
(5) ministerul nu este sarac..... este doar parte a unui sistem populat de escroci! cand spui ca "daca becali bate si un cui in Ghencea, acel cui este cuiul armatei!" (citat zisu) atunci inseamna ca duci vagabonteala pe culmi nemaivazute! oricum daca Steaua, simbolul Romaniei, este in sarcina exclusiva a unui privat..... atunci vivat natiune!
(6) te rog nu mai insita in aceasta directie, esti complet in afara timpului! tu ai trait acele vremi? este o nenorocire ce spui! mai lipseste sa canti si Internationala! disciplina muncii, fabrici si uzine, oamenii muncii...... vrei sa emigrez!
naiyba 22.06.2014@17:07
Myrypy astazi la 15:09
pentru nea robson:
asta este romanu' neaos, tipic si etern..... ii scrii sute de randuri cu argumente si explicatii, pe care le citeste superficial si plictisit, ca sa concluzioneze apoi ferm si fara nici un dubiu: adversarul de idei este un nemernic, un vandut, unul care ia bani, un inamic al bunastarii celor multi! fericiti cei care nu sunt framantati de indoiala.......
pacat ca nu intelegi ca eu apar Steaua si ca imi pasa de Steaua. pacat ca nu intelegeti ca ne aflam pe marginea prapastiei si ca dezastrul ar putea veni oricand. pacat ca nu priviti mai atent in jurul vostru si ca nu invatati din exemplele aflate la indemana. pacat, de 1000 de ori pacat, ca nu stiti sa va bucurati de ceea ce aveti! in fapt, Romania si romanii nu au construit nimic serios in istorie, in schimb am devenit experti in a darama, in a macula si in a duce in derizoriu orice lucru bun care ni se mai intampla in viata!...... pacat pentru Steaua![/quot
Andreea 13.07.2014@15:50