23-11-13 Pandurii - Steaua 1 - 1Reprezentantele Romaniei in cupele europene s-au intalnit, sambata seara, in duel direct, in singura partida a zilei programata in etapa a 15-a din Liga 1.Cele doua echipe si-au impartit punctele dupa un 1-1 si doua reprize diametral opuse ca exprimare in joc. Pandurii au dominat prima parte a intalnirii cand au si reusit sa marcheze prin Eric la o respingere gresita a lui Tatarusanu cu piciorul. Laurentiu Reghecampf a schimbat decisiv la pauza si l-a aruncat in lupta pe rebelul Gabriel Iancu. Revenit cu mare pofta de joc tanarul mijlocas transferat de la Viitorul Constanta a schimbat radical jocul ofensiv al Stelei oferind numeroase pase de finalizare pentru coechipierii sai. Steaua a egalat in cele din urma dupa o lovitura de la colt prin Szukala. Fundasul polonez s-a inaltat in sase metri peste intreaga aparare adversa si a trimisa fara speranta pentru Mingote. Portarul celor de la Pandurii si-a salvat echipa in cel putin trei situatii clare de gol pentru Steaua. Mai intai a scos in corner sutul lui Iancu din lovitura libera, mingea ducandu-se sub bara daca nu intervenea portarul lusitan. In prelungirile partidei acelasi Mingote l-a blocat pe un Tanase ajuns nepermis de liber pentru apararea gorjeana in centrul careului. Acelasi Tanase ratase anterior o uriasa ocazie. Gasit ideal de Iancu in interiorul careului, decarul Stelei nu a reusit sa gaseasca spatiul portii din 10-11 metri. Reghecampf nu este lipsit de griji dupa meciul de la Targu Jiu dupa ce mijlocasul Andrei Prepelita a parasit terenul accidentat. OnlineSport FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3
wallpapers- lm-a |
Virgil sâmbătă la 21:07
Un meci strans, placut de vizionat, care ne-a tinut ca pe jar.
Pandurii este o echipa foarte puternica, dar Steaua este peste ea.
dalexandru20 sâmbătă la 22:20
L.E.: Parerea mea e mult influentata si de faptul ca ii consider pe Grigoras si Pustai mult mai buni tacticieni decat Reghecampf (sunt subiectiv dar imi place jocul desenat de echipele antrenate de ei), un antrenor cu potential, tanar dar care are drept principal adversar propriul orgoliu, nu-si vede si nu isi recunoaste greselile.
asprilia sâmbătă la 22:29
xray sâmbătă la 22:37
Daca in prima repriza Stanciu era "in joc"si fara golul bulanos ("marca Steaua" din ultimul timp), cred nu prea miscau nici in prima repriza.
M-a dezamagit atitudinea de echipa mica, prin tragerile de timp si tavalirile artistice, la o echipa ca Pandurii, solida, foarte bine articulata si capabila de exprimari fotbalistice de calitate in fata oricarui adversar.
Ca este foarte buna s-a vazut si in meciul cu Fiorentina. M-am ofticat rau, ca puteau scoate puncte cu italienii. Oricum, au avut muuult mai multe ocazii cu Fiorentina(tur-retur) decat azi cu Steaua.
Le urez succes joi cu Dnepr Dnepropetrovsk!
@asprilia
Pio nu a jucat ca nu este refacut. Abia de vreo 2 zile a revenit dupa o accidentare. A explicat Reghe dupa meci.
asprilia ieri la 00:17
100% corect, Virgil!
Daca in prima repriza Stanciu era "in joc"si fara golul bulanos ("marca Steaua" din ultimul timp), cred nu prea miscau nici in prima repriza.
M-a dezamagit atitudinea de echipa mica, prin tragerile de timp si tavalirile artistice, la o echipa ca Pandurii, solida, foarte bine articulata si capabila de exprimari fotbalistice de calitate in fata oricarui adversar.
Ca este foarte buna s-a vazut si in meciul cu Fiorentina. M-am ofticat rau, ca puteau scoate puncte cu italienii. Oricum, au avut muuult mai multe ocazii cu Fiorentina(tur-retur) decat azi cu Steaua.
Le urez succes joi cu Dnepr Dnepropetrovsk!
@asprilia
Pio nu a jucat ca nu este refacut. Abia de vreo 2 zile a revenit dupa o accidentare. A explicat Reghe dupa meci.
bine @xray ,nu a riscat cu el dupa accidentare ,oricum imi venea sa il bat pe tanase cu ce nonsalanta a ratat
choli ieri la 01:04
100% corect, Virgil!
Daca in prima repriza Stanciu era "in joc"si fara golul bulanos ("marca Steaua" din ultimul timp), cred nu prea miscau nici in prima repriza.
M-a dezamagit atitudinea de echipa mica, prin tragerile de timp si tavalirile artistice, la o echipa ca Pandurii, solida, foarte bine articulata si capabila de exprimari fotbalistice de calitate in fata oricarui adversar.
Ca este foarte buna s-a vazut si in meciul cu Fiorentina. M-am ofticat rau, ca puteau scoate puncte cu italienii. Oricum, au avut muuult mai multe ocazii cu Fiorentina(tur-retur) decat azi cu Steaua.
Le urez succes joi cu Dnepr Dnepropetrovsk!
@asprilia
Pio nu a jucat ca nu este refacut. Abia de vreo 2 zile a revenit dupa o accidentare. A explicat Reghe dupa meci.
bine @xray ,nu a riscat cu el dupa accidentare ,oricum imi venea sa il bat pe tanase cu ce nonsalanta a ratat
mie imi vine sa-l bat pe tase si cand joaca bine!
logica e simpla:
- cand joaca bine imi vine sa-l bat deoarece nu joaca mereu asa
si
- cand joaca prost imi vine sa-l bat deoarece nu joaca bine!
Am logica?
besliud ieri la 02:39
@ asprilia
Frate nu este vina lui Reghe ca Tanase nu a fost mai inspirat in fața porti la acest meci! Tu crezi ca Reghe nu a vrut sa câștige acest meci? La fazele care le-a avut Tanase necesita incredere de sine si putin sange rece si eu zic ca mai de graba un punct câștigat meritat, decat sa le dam Pandurilor 3 puncte nemeritate.
kaamas ieri la 07:09
xray ieri la 08:35
Fotbalistic, este unul dintre cei mai buni jucatori din Liga 1! La Steaua e cam singurul care dribleaza si da assisturi de efect. Aproape toate golurile lui, atatea cate a dat, sunt de geric!
PS
Pe langa betiile lui Dobrin, Dumitrache ... etc., prafurile si scandalurile lui Mutu ..., Tase a fost mic copil.
De fapt toata imaginea negativa i s-a tras de la fufa aia de Iulia, marca inregistrata la caterica: bomba lui Dodel.
Ghinionul lui a fost ca episodul Iulia s-a consumat inainte de a deveni, ca joc, ce este azi. Altfel, il durea in palarie, ca pe cei citati. In situatia lui de atunci este acum Mihai Costea, numai ca Tase este un caracter deosebit. Atunci Cristi nu avea in cap si fufa si fumurile lui Costea. A strans din dinti si cu umilinta si munca a incercat sa depaseasca situatia critica. Si a reusit! Bravo lui! Doar ca imaginea aia nu o va mai sterge niciodata din mentalul public. Mai ales al carcotasilor.
Korado ieri la 12:13
SSK ieri la 13:39
Noi am jucat foarte prost in prima repriza, dar bine spre foarte bine in a doua. Ma bucur ca i s-a dat o noua sansa lui Iancu si ca, macar partial, acesta a profitat de ea (2 pase excelente, plus lovitura aceea libera).
In continuare cred ca transferul lui Kapetanos a fost o greseala. Si mai cred ca ne va fi foarte greu daca pleaca Bourceanu.
choli ieri la 14:22
tu ai impresia ca eu ma "inspir" din ce spune "presa" de tase?
pe mine ma intereseaza si ma uit la ce face in teren.
sa fie clar, tanase este cel mai prost numar 10 din istoria clubului.
si am sa o dovedesc la meciul cu shalke. il voi monitoriza pe tanase tot meciul si va voi da statistica dupa meci. sa vedeti cate mingi jucate va avea, cate pase decisive va da, cate suturi pe poarta etc.
rtj ieri la 18:45
si am sa o dovedesc la meciul cu shalke. il voi monitoriza pe tanase tot meciul si va voi da statistica dupa meci. sa vedeti cate mingi jucate va avea, cate pase decisive va da, cate suturi pe poarta etc.
Exact asta voiam sa fac si eu:))
UnisoL ieri la 19:59
xray
tu ai impresia ca eu ma "inspir" din ce spune "presa" de tase?
pe mine ma intereseaza si ma uit la ce face in teren.
sa fie clar, tanase este cel mai prost numar 10 din istoria clubului.
si am sa o dovedesc la meciul cu shalke. il voi monitoriza pe tanase tot meciul si va voi da statistica dupa meci. sa vedeti cate mingi jucate va avea, cate pase decisive va da, cate suturi pe poarta etc.
Dar ca sa poti sa il "judeci" pe Dodel.. va trebui sa ai cu cine sa il compari!
Asta daca tot te apuci sa ii numeri pasi pe teren..
xray ieri la 21:53
Ce am scris despre Tanase nu are legatura cu ce ai scris tu si nici nu a fost replica la tine.
1) Pot da n exemple de oameni, care au fost marcati in perceptia publica datorita unei publicitati negative. Uneori false. Exemplu notoriu este Vacaroiu, pe care Catavencu l-a botezat "Vodcaroiu", desi omul nu bea alcool pentru ca are diabet.
Pe cind era prim-ministru, Mircea Dinescu i-a cerut sa ii dea o casa din patrimoniul statului, o vila superba, numai ca juristii au semnalat ca nu e legal si nu i-a dat-o. Dinescu l-a amenintat ca "il face" in Catavencu si...l-a "facut", lansind porecla "Vodcaroiu", bazindu-se pe faptul ca figura lui Vacaroiu lasa impresia ca ar bea alcool.
A urmat o campanie de caterinca pe tema asta pana cand a iesit din viata publica. Mentalul colectiv fusese inoculat cu "Vodcaroiu". Tot ce a facut de atunci in functii publice, bine sau rau, a fost pus pe seama alcoolului.
Daca intrebi pe strada de Vacaroiu, cred ca 8 din 10 romani iti vor spune: un betiv.
2) Referitor la ce ai spus tu de meciul cu Schalke, nu exista jucator de pe planeta care sa fie meci de meci 100%. Mai mult, intr-un meci cu o echipa tare, Cristi nu poate iesi in evidenta decat cu echipa. Nivelul lui Tanase nu este al lui Ronaldo/Messi sa faca singur diferenta in compania unor echipe ca Schalke. Aminteste-ti pe cand era Maradona antrenor al Argentinei. Messi rupea norii la Barca, iar nationala era cvasi-anonim.
In meciul cu Schalke, Tanase a jucat in media echipei.
Dar eu il analizez dupa evolutia si contributia lui la Steaua din ultimii 3 ani si nu ii iau gatul dupa un meci pierdut cu 3-0. A crescut de la an la an, este printre primii la testele din pregatiri, se antreneaza f bine etc. Sezonul trecut a fost jucatorul cu cele mai multe assist-uri! A dat si goluri, in Liga 1 si Europa: 2011-2012=7, 2012-2013=9. Unele esentiale si mai toate de generic!
Nu e vina lui ca unii i-au umflat aiuristic cota de au crescut artificial niste asteptari suprarealiste.
Oricum, nu este jucator roman in Liga 1 care sa-l concureze valoric pe post. Cu atat mai mult in lotul actual al Stelei. Si mai presus de toate este deja stelist! In peste 4 ani, nu l-am auzit o data ca abia asteapta sa plece de la Steaua, undeva pe bani multi(vest, rusi, arabi etc)! Mai mult, si-a prelungit si contractul pe 5 ani! Asta daca vorbim si de caracter!
Despre asta-i vorba, dincolo de "bomba lui Dodel" si un meci slab!
rtj ieri la 22:25
@choli
Ce am scris despre Tanase nu are legatura cu ce ai scris tu si nici nu a fost replica la tine.
1) Pot da n exemple de oameni, care au fost marcati in perceptia publica datorita unei publicitati negative. Uneori false. Exemplu notoriu este Vacaroiu, pe care Catavencu l-a botezat "Vodcaroiu", desi omul nu bea alcool pentru ca are diabet.
Pe cind era prim-ministru, Mircea Dinescu i-a cerut sa ii dea o casa din patrimoniul statului, o vila superba, numai ca juristii au semnalat ca nu e legal si nu i-a dat-o. Dinescu l-a amenintat ca "il face" in Catavencu si...l-a "facut", lansind porecla "Vodcaroiu", bazindu-se pe faptul ca figura lui Vacaroiu lasa impresia ca ar bea alcool.
A urmat o campanie de caterinca pe tema asta pana cand a iesit din viata publica. Mentalul colectiv fusese inoculat cu "Vodcaroiu". Tot ce a facut de atunci in functii publice, bine sau rau, a fost pus pe seama alcoolului.
Daca intrebi pe strada de Vacaroiu, cred ca 8 din 10 romani iti vor spune: un betiv.
2) Referitor la ce ai spus tu de meciul cu Schalke, nu exista jucator de pe planeta care sa fie meci de meci 100%. Mai mult, intr-un meci cu o echipa tare, Cristi nu poate iesi in evidenta decat cu echipa. Nivelul lui Tanase nu este al lui Ronaldo/Messi sa faca singur diferenta in compania unor echipe ca Schalke. Aminteste-ti pe cand era Maradona antrenor al Argentinei. Messi rupea norii la Barca, iar nationala era cvasi-anonim.
In meciul cu Schalke, Tanase a jucat in media echipei.
Dar eu il analizez dupa evolutia si contributia lui la Steaua din ultimii 3 ani si nu ii iau gatul dupa un meci pierdut cu 3-0. A crescut de la an la an, este printre primii la testele din pregatiri, se antreneaza f bine etc. Sezonul trecut a fost jucatorul cu cele mai multe assist-uri! A dat si goluri, in Liga 1 si Europa: 2011-2012=7, 2012-2013=9. Unele esentiale si mai toate de generic!
Nu e vina lui ca unii i-au umflat aiuristic cota de au crescut artificial niste asteptari suprarealiste.
Oricum, nu este jucator roman in Liga 1 care sa-l concureze valoric pe post. Cu atat mai mult in lotul actual al Stelei. Si mai presus de toate este deja stelist! In peste 4 ani, nu l-am auzit o data ca abia asteapta sa plece de la Steaua, undeva pe bani multi(vest, rusi, arabi etc)! Mai mult, si-a prelungit si contractul pe 5 ani! Asta daca vorbim si de caracter!
Despre asta-i vorba, dincolo de "bomba lui Dodel" si un meci slab!
Hai sa fim seriosi, Sanmartean la 40 de ani are 10 clase peste el. Ai vazut ultimul meci al Vasluiului? Ai vazut ultimele meciuri ale lui Dodel? Ai dreptate ca a crescut din punct de vedere fizic, am remarcat si eu ca alearga si recupereaza foarte mult, dar pierde o groaza de baloane aiurea si da dovada ca nu gandeste deloc in unele faze.
Aia cu caracterul m-a omorat ))). Despre cine vorbesti aici? Iti zic eu ca daca avea oferte pleca demult, nu ramanea trup si suflet pentru culori. Problema e ca nimeni nu il baga in seama, iar aia care il baga o fac la insistentele impresarului albanez, nicidecum ca au referinte bune de la scouteri. In plus, mi-e greu sa cred ca are ceva de spus legat de viitorul sau. Genul asta de jucatori nu se duc la toaleta daca nu au acordul impresarului.
Spui ca nu l-ai auzit in peste 4 ani zicand ca vrea sa plece. Stai linistit, l-am auzit eu o data la un interviu. Trebuia sa i se repete de 2 ori intrebarea si tot raspundea cu totul si cu totul aiurea. A fost de ajuns ca sa imi dau seama de ce la televizor apar numai Chiriches, Chipciu sau Rusescu, care cica mai stiu sa lege 2 vorbe.
Iti respect enorm parerea si dreptul de a posta, dar te rog, daca intra un Meme scoica nemtalau sau englez pe aici, cine stie ce impresii false isi face si ne pierdem credibilitatea de cunoscatori ai fotbalului.
xray ieri la 23:49
Stai linistit! Nu am ce credibilitate "de cunoscator al fotbalului" am sa-mi pierd. Nu o data m-am declarat public ca sunt doar un suporter anonim al Stelei, care-si da si el cu parerea, nu vreo somitate in ale fotbalului! De asta ma bazez in afirmatii pe date concrete si nu pe supozitii.
Ceea ce am scris eu despre Tanase sunt informatii, declaratii stelisti/antrenori (Hagi, Laca, Stan, Reghe ...) si statistici, accesibile cu banalul Google, nu doar de user neamt/englez "undercover" pe fcsteaua.ro
Diferenta dintre Sanmartean si Tanase o fi de 10 clase, cum spui, dar in favoarea lui Tanase.
1. Sanmartean alearga vreo 30 min. si apoi se stinge. Daca alearga 31 minute, 2-3 meciuri se reface pe teren.
2. Cate meciuri a jucat Sanmartean si cate Tanase si cu ce frecventa? Pune si nationala.
3. Tanase e jucator complet. Sanmartean e doar cu pianul si pe chef, gen Cristea. La Steaua nu merge asa. S-a vorbit mai sus de Dayro, care era f bun, mie imi placea, dar era incomplet. Pentru el a scos Radoi replica aia celebra cu "pianul". Steaua, cu Reghe, era fizic peste toti in Liga 1, dar ati vazut cand a jucat cu echipe tari sau ce a patit Raul la Sevilla? Au zis ca nu era pregatit fizic! Oare de Sanmartean ce ar fi zis?
4. Pana si Bourceanu si Pintilii mai pierd baloane prin pase jenante la adversar. Ei care trebuie sa fie "ceas" in pase. Dar asta nu inseamna ca sunt praf!
Referitor la oferte, te inseli.
Ciobanul nu a fost niciodata interesat sa-l vanda pentru ca trebuia sa dea si lui Penescu.
El era doar interesat sa-i tina o anumita cota pana cand va expira clauza aia cu Penescu:
"Administratorul judiciar al clubului FC Arges, Nicolae Enoiu, a dezvaluit ca Steaua nu-l poate scoate liber de contract pe Cristi Tanase inainte de a-l vinde, deoarece acest lucru ar obliga-o sa plateasca 2 milioane de euro.
"In cazul in care Steaua il pierde liber, trebuie sa plateasca 2 milioane de euro catre FC Arges", a dezvaluit Enoiu.
Tanase este detinut in coproprietate de Steaua si FC Arges, insa Becali sustine ca va astepta ca jucatorul sa-si incheie contractul pentru a nu plati niciun ban familiei Penescu."
http://www.ziare.com/articole/becali+vinde+tanase
Ceea ce se va intampla la vara, cand expira contractul din 2009!
xray ieri la 23:55
Cand m-am referit la caracter, am vizat modestia lui si capacitatea de a trece peste hopurile vietii.
Niciodata nu a pozat in vedeta cu aere, ca fratii Costea, de exemplu. Este un foarte cum coleg de echipa. Nu a creat probleme in vestiar, nu le-a raspuns suporterilor care-l injurau ca la usa cortului, nu a raspuns ziaristilor etc. Le-a dat la toti ignor, inclusiv ciobanului, si si-a vazut de treaba.
Cand s-a putut, le-a raspuns pe teren prin goluri superbe si assist-uri de manual. In rest, nu a fost egoist sau indolent cu nazuri ca Sanmartean, de exemplu, ci a luptat si s-a zbatut pentru echipa atat cat l-au dus capul si picioarele.
Asta inseamna tarie de caracter si lungul nasului!
rtj astazi la 00:33
2. Pai ambii joaca titulari la echipa de club. Vrei sa vorbim de nationala? Pai ultimul meci bun al lui Sanmartean e chiar ultimul pe care l-a jucat, cel cu Bosnia. Cred ca iti amintesti ce le-a facut bosniecilor si de bara transversala din partida respectiva. Cat despre Dodel, imi aduc aminte de un joc bun tocmai la 1-2 in Austria, meciul care practic l-a lansat. Diferenta a facut-o evolutia celor 2 in Europa. Ia tu frumos toate meciurile in EL sau CL al celor 2 echipe si vezi care si cum au evoluat jucatorii.
3. Tanase jucator complet? Esti departe de realitate. Singurele lucruri la care exceleaza in fata lui Sanmartean sunt capacitatea de efort si faptul ca recupereaza mingii. In rest, vasluianul il intrece la viziune, tehnica, pasa, poate doar la sut mai sunt egali.
4. Orice jucator pierde mingii, doar ca e diferenta intre a gresi o lansare pe un jucator sau o pasa si a pierde balonul din cauza ca iti inchizi unghiul sau ca te izolezi de echipa.
Intr-o echipa e nevoie 70% de caratori de pian. E absolut logic si normal. Dar din punctul meu de vedere aia nu sunt fotbalisti, sunt jucatori de fotbal, ca Bourceanu, Pintilii, ca mine, ca tine etc. Fotbalisti sunt aia care au atat creier, cat si glezna, care nu alearga ca prostii si prefera sa creeze o pasa buna. Fotbalisti sunt Raducanu, Balaci, Dobrin sau Hagi.
Sanmartean e departe de a fi un jucator perfect. A avut si ghinion in cariera cu accidentarile, de 1 an 2 nu prea mai are motivatie( echipa de club joaca sub asteptari, iar nationala e un subiect inchis din cauza selectionerului), insa sa spui ca Tanase e peste el mi se pare o blasfemie la adresa fotbalului de care ne-am indragostit cu totii.
rtj astazi la 00:40
Tot mi se pare hilar sa vorbesti de "tarie de caracter si lungul nasului" in cazul unui jucator ca Tanase ) Nu stiu de ce imi tot vine in minte filmul "Forrest Gump".
xray astazi la 04:50
Pentru un spotiv rezultatele/realizarile vorbesc, nu noi.
Ce a realizat Sanmartean la Vaslui si ce a realizat Tanase la Steaua din 2009-2013?
1) Tanase
- 3 calificari in grupa EL si 1 in grupe CL
- a castigat o grupa de EL
- 2 calificari in primavara europeana si una pierduta la mustata fata de Napoli.
- 1 calificare in optimi EL, cand a batut Ajax si Chealsea.
- 1 titlu, 1 Cupa si 1 supercupa.
Prezente la nationala :
U19 -3/1 gol, U21-4/0, Nationala(2008-2013)- 32/6 goluri
Realizari: locul 2 in grupa pt mondiale.
2) Sanmartean
- La Vaslui(2010), cu toata pleiada aia de brazilieni pe langa el si salariu de nabab ... nimic.
- La nationala? Atunci cu Bosnia toti au jucat la superlativ!!!
2000-2001 U21-11/1 gol
2002-2011 -Nationala 7/ 0 goluri
De ce l-au ocolit selectionerii? Chiar toti au fost batuti in cap?
Nu-mi spune ca Steaua e Steaua si Vaslui, Vaslui.
Cine l-a tinut acolo daca era superfotbalist, constant in prestatii?
A iesit cu Vaslui in Europa. Chiar asa de chiori sunt aia din vest ca nu l-au vazut pe marele Sanmartean, cu 10 clase peste Tanase, zici tu, si l-au lasat sa-si consume talentul la "Taranoia", cum zicea Wesley?
C"mon!
Sa stii ca in viata pe nimeni nu intereseaza ce ai facut sau ai fi putut face, ci numai ce poti in momentul de fata! Nu spun ca Sanmartean e un jucator rau, dar el a pierdut trenul consacrarii! Din acest punct de vedere, intre el si Tanase nu mai exista termen de comparatie. Niciodata nu va mai realiza macar ce a realizat Tanase pana acum la Steaua.
Comparatia cu Dobrin, Balaci este atemporala. Ce fotbal se juca atunci si cum se joaca acum. Ma refer la nivel european/mondial. Si nu numai fotbal. Astazi numai cu figuri si floricele din glezna nu mai faci nimic. Marele Nastase recunostea ca nu ar fi facut fata la top cu jocul lui de atunci, in acest "ping pong" bazat pe reactie ultra-rapida si forta de lovire, cum a devenit tenisul de camp astazi.
Singurul jucator de top complet a fost Hagi, de asta este si regele. Dar si el pentru ca l-a pus/invatat Barca si Real sa alerge, si cum alerge, intre aparare si atac, nu doar sa stea la pian. Pana atunci era bun, dar era incomplet! Asta a recunoscut-o chiar el!
Si apropo de glezna fina, vezi golul asta cu Liverpool a lui Tanase:
http://www.trilulilu.ro/video-sport/golul-...iverpool-min-13
Mai vezi si alte goluri date la Steaua(nu sunt toate):
http://www.youtube.com/watch?v=7MKyDFZpQaA
In rest, despre Tanase numai de bine!
Este al Stelei si mie mi-a adus bucurii si cand mi-au sarit capacele pe el, ca si in acest meci cu Pandurii, unde a ratat la greu.
xray astazi la 06:23
P.S.:
Tot mi se pare hilar sa vorbesti de "tarie de caracter si lungul nasului" in cazul unui jucator ca Tanase ) Nu stiu de ce imi tot vine in minte filmul "Forrest Gump".
PS la PS
Asta pt ca faci confuzii in proprietatea termenilor.
Caracterul nu este gradul de inteligenta si/sau de cultura.Este o insusire morala care se manifesta prin perseverenta, vointa si corectitudine! Exact ce am spus eu de Tanase.
Poti sa fi analfabet sau prostul satului, dar sa ai un caracter deosebit, cum sunt si academicieni sau super-inteligenti cu caractere mizerabile.
Ce e nou aici?
Intamplator, iti vine in minte bine. Eroul din "Forrest Gump" avea caracter! Si in popor se spune ca daca esti om bun, smecherii de iau drept fraier/prost.
SSK astazi la 12:02
Mereu voi zice ca daca Tanase avea inteligenta, era un jucator de Serie A. La fel cum daca Dica ar fi avut viteza, era in spatele triadei Dobrin-Balaci-Hagi, intregind-o. Sau Mutu caracter (ca tot se vorbeste despre caracter).
xray astazi la 15:35
Cu asta sunt 100% de acord! Asa este!
Exact asta am vrut si eu sa punctez.
Numai din talent nu poti face performanta. Iti mai trebuie disciplina, munca, ambitie si capacitatea de a face fata la efort sustinut si la stres.
Andreea 25.11.2013@21:16