04-08-10
Putintica rabdare, stimabililorDupa un meci mai bun decat ma asteptam cu oltenii (chiar daca nu foarte bun, in sine), Steaua pare sa treaca (aparent) prin noi momente dificile, odata cu ultimul schimb de replici dintre suporteri si Gigi Becali. Evident, presa speculeaza si asteapta ruperea armistitiului fragil care a facut ca dupa multa, foarte multa vreme in Ghencea cele doua peluze sa incurajeze echipa.Eu unul nici nu m-as grabi cu verdictele si nici n-as merge prea departe cu intransigenta: absolut intamplator am ascultat interventia lui Becali pe un post tv tabloid si sincer sa fiu am fost surprins de tonul destul de impaciuitor adoptat de respectivul. Daca aveti putin timp si interes, luati discursul de ieri si comparati-l cu orice delir verbal din colectia toamna-iarna 2009: veti vedea ca vorbim de lucruri diferite. Ieri, dincolo de stridentele care tradeaza un ego supradimensionat (de genul „nu ma sui doar pe masina, ma sui pe acoperis, daca vreau” sau „io, care am bagat milioane la Steaua, sa n-am dreptul sa vorbesc” sau „n-o sa ingenunchez io ca vor ei”), atacurile directe la adresa suporterilor au lipsit. Din contra, creditorul a spus ca „ei pot sa spuna ca iau ei titlul, ca-l ia Piturca, ca-l ia Steaua, dar si eu il iau…macar o picatura il iau si eu”. A adaugat ca „eu i-am iertat pentru ce-am facut, dar ei nu vor sa ierte” (ceea ce, chiar daca nu-i adevarat, nu e nici o declaratie de razboi), a impartit apele – „io vorbesc cu aia care m-aplauda, n-am treaba cu cine ma contesta” si a incheiat cu „sa fie ei sanatosi si familiile lor”. Nu am facut niciodata analiza de text pe discursul lui Becali, indeosebi pentru ca de vreo 3 ani de zile il evit pe cat posibil cand dau de el la televizor. Dar aseara am avut rabdare si l-am ascultat si nimic n-a fost atat de dramatic-belicos nici pe cat m-asteptam, nici pe cat presa anunta. (Acea presa care a citat partile tabloide ale unui articol de ieri de pe fcsteaua.ro, fara sa fie in stare sa observe ca articolul – poate prea subtil – era o ironie fix la adresa acestei prese care de o luna de zile ii cladeste un soclu nemeritat lui Piturca, de unde tot ea il va dobori cu prima ocazie). Izbucnirea aceea isterica a lui Becali de care multi sunt absolut convinsi ca va veni si pe care destui o asteapta n-a sosit…inca. Poate ca va sosi, dar asta nu ne da dreptul sa fim mai „razboinici” decat e cazul. Poate fi un semn de realism sa te astepti la rau, dar sa provoci raul, cand el ar putea fi totusi macar intarziat, e doar un semn de iresponsabilitate. Mi se va aminti de urcatul pe Maybach si de acel „eu vreau sa iau titlul, cu butoane sau fara”: corect, dar asta nu tradeaza mai mult decat prostul-gust al lui Becali si al sustinatorilor sai, membri PNG, domicilianti in Ilfov si posesori de abonamente la tribuna I (fara sa generalizez). Ar fi nerezonabil (ca sa nu zic pricinos) sa-i pretindem ciobanului sa-si piarda proasta-educatie sau megalomania intretinuta de apropiati si de acesti telespectatori marca OTV. Afecteaza asta imaginea Stelei? Desigur, dar nivelul catastrofal al educatiei si civilizatiei la care au ajuns unii dintre romani afecteaza multe alte valori nationale, mai presus chiar decat Steaua si constituie o stare de rau pe care n-o putem vindeca doar prin faptul ca o acuzam. Ce vreau sa spun cu asta? Nimic mai mult decat ca ar trebui sa nu ne batem joc de acest inceput bun al Stelei (cu Onicas cu tot, desigur) si sa nu transformam acest armistitiu intr-o perioada de ascutire a sabiilor. Pana una alta, Piturca incearca sa impuna o liniste si o disciplina la echipa, domnul Ienei este in loja (da, in loja aceea in care este si Becali), Balan si Majearu sunt printre juniori. Unii suporteri s-au intors in tribune. Indiferent daca credem sau stim ca pe Becali n-o sa-l tina, mai important decat atat este sa avem constiinta curata ca nu noi am provocat urmatorul cataclism care s-ar putea termina foarte prost pentru Steaua. Si da, mereu se poate si mai prost decat atat. Ovidiu FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
Doneaza acum!
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
Personalizare
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/ Pentru alte melodii, cantece ale https://fcsteaua.ro:/vitiati pagina cu player-ul mp3 https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
1 https://fcsteaua.ro:/
',WIDTH,50);" onMouseOut="return nd();" href="https://www.fcsteaua.ro/index/section/galleries/mode/viewPicture/picture/16721/1"> https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
|
SteauaToronto 04.08.2010@19:02
mdionis 04.08.2010@19:06
Nu tocmai, in comunicat se vorbeste despre iesirile "necontrolate ale creditorului acestui club".
titi preda 04.08.2010@19:27
adevarat ai grait!
Eu zic ca purtatorii de cuvint ai AISS ,sa nu mai puna botul la "nade" aruncate; noi ceilalti apreciem ce-au facut in perioada cind TREBUIA, dar nu sa inceapa un razboi inutil (in momentul asta)!
Si AISS si noi ceilalti le-am dat credit lui Jenei si Pi'tzurca, SA-I LASAM PE EI SA (RE)ACTIONEZE, altfel nu mai stim cine e Jiji cine AISS!
Cum zici si tu Ovidule, Jiji nu are cum sa se schimbe, va ramine acelasi ghiolban; si sunt adeptul unui raspund , mai puternic decit pina acum, daca actuala formula va da gres, va fi luata la goana de ciobanenko !!
Bogdan 04.08.2010@19:34
SteauaToronto 04.08.2010@19:41
am zis eu asta ? AISS a facut lucruri bune dar se lasa folosita de presa de scandal...si automat nu e liniste la club dar oricum hai ca bogdane orice ti-as zice tu tot pe a ta o tii
Bogdan 04.08.2010@20:16
stelistul^ 04.08.2010@20:16
noname 04.08.2010@20:20
SteauaToronto 04.08.2010@20:24
http://www.prosport.ro/fotbal-intern/Liga-...rbeasca-6773575 ))))))))
noname 04.08.2010@20:32
offtopic: Toronto, declaratia lui Jenei este perfecta!
stelist para siempre 04.08.2010@21:14
Dar va veni si reversul medaliei
ADRIAN PACURAR 04.08.2010@21:21
canadiene ramai te rog la crosele tale.
south-side 04.08.2010@21:21
Observati oricum ca discursul de la inceputul campionatului s-a schimbat, nu mai e: domne am rabdare cu Piti face el echipa in timp, acum am trecut direct la cu sau fara arbitrii tre sa iau...
suporterbetiv 04.08.2010@21:29
muje dinamu
stelistnr1 04.08.2010@21:39
ADRIAN PACURAR 04.08.2010@21:42
te regasesti sau grupul din care faci parte va regasiti in ce am zis ? asta e, adevarul doare cateoadata ))
canadiene te rog ramai la fapte si vorbe pe care le cunosti,cred ca suferinta ta e una imensa,dar de alta natura si natura se numeste 'deformarea faptelor'.te rog sa comentezi despre ce vrei tu,hochei si ce mai vrei, dar sa ne lasi pe noi sa ne vedem de ale noastre.
tyyu 04.08.2010@21:50
saptemai 04.08.2010@22:00
nu va convine, veniti la meciuri si acoperiti-ne cu cantecele pt FC Becali.
si raspunsul AISS A FOST PREA BLAND, asta ca sa ramana mentionat.
xray 04.08.2010@22:14
Corect!
@noname
Era evident ca presa asta va specula. De fapt am si spus in comentariile de la comunicat ca s-a trecut si ce nu era cazul intr-un mesaj oficial, care vor fi tocate de presa si de mustarul ciobanului.
Ste=47=aua 04.08.2010@22:27
AISS sa nu mai fie asa agresiv ca oricum nu se poate compara cum era Becali acum 1 an..2..e mare diferenta da sigur ca perfect nu are cum sa fie mai ca doar nu e Jenei..am impresia ca daca a vb mai putin in ultimul timp Becali vi sa urcat la cap si vreti acum si mai mult vrei s anu mai vina pe stadion deloc iar peste o saptamana sa place din tara, mai bine l-ati ignora pentra ca asta merita nu mai fiti obsedati si sa sariti ca arsi la fiecare cuvant care il zice de parca ar conta cuvintele lui.
[offtopic]/[ontopic]
Nu o lua personal, (defapt ramane la atitudinea ta)dar gramatica nu este punctul tau forte. In plus, aici toata lumea comenteaza despre "fanii au propus creditorului sa taca", nimic mai fals, totul a pornit de la subpunctul expus de AISS in care expuneau declaratia lunii/anului: "Cu arbitrii, fara arbitrii vreau sa iau campionatul" (aproximativ cu aceste cuvinte). Deci stimabile stelistnr1, inainte de a da curs unei cascade de ineptii, documenteaza-te sau intereseaza-te asupra motivului acestor "ragnete de disperare". Aceasta copie fidela a unei primate preistorice, insa imbracata la costum fin cu seminte de rosie uscate pe butoni de la micul dejun, ce va reprezinta in P.E. (P.E.: Parlamentul European)/("va" pentru ca eu nu traiesc in partea aceea de Romania, in care cultul personalitatii este mai presus de eleganta si bun simt) va sfarsii precum raposatii Ceausescu, pentru ca sa ne reamintim ca suntem un popor latin. Cum am mai spus, voi sunteti ca o fractura ce s-a vindecat stramb, fara sa-i fi fost "administrat" un gips la timp, ramaneti asa pe vecie; voi nu vedeti adevarul nici daca s-ar afla sub forma unui lingou de aur ce va intra in ochi.
Azazello 04.08.2010@22:27
Cred ca acest paragraf sintetizeaza cel mai bine esenta articolului.
Cu responsabilitate, sa fim alaturi de Steaua si gloriile ei revenite.
noname 04.08.2010@22:34
Ste=47=aua, iti bati degetele de pomana, n-ai cui sa-i explici. nr1, nr2, nr3, fara numar... toti sunt la fel .
Ste=47=aua 04.08.2010@22:40
Ste=47=aua, iti bati degetele de pomana, n-ai cui sa-i explici. nr1, nr2, nr3, fara numar... toti sunt la fel .
Nu mai pot frate stelist neadevarat, ma doare sufletul...
crouch 04.08.2010@22:47
@Ovidiu
Corect!
@noname
Era evident ca presa asta va specula. De fapt am si spus in comentariile de la comunicat ca s-a trecut si ce nu era cazul intr-un mesaj oficial, care vor fi tocate de presa si de mustarul ciobanului.
Si cum ai fi vrut sa sune? "Stiti,noi suntem AISS si am dori daca se poate ca renumitul patron al echipei pe care o sustinem sa fie mai moderat in declaratii fiindca noi credem ca nu este bine ceea ce face" Nu omule! AISS a spus un lucru cu tarie ca sa-l auda toata lumea si sa-l inteleaga,pacat ca voi nu reflectati la mesajul AISS ci doar la prostiile ce au aparut in presa.In loc sa spunem bravo AISS ca a luat atitudine noi ii acuzam ca fac rau Stelei cerand normalitate.Sa fim seriosi,cat de moderati putem sa fim intr-un dialog cu presa/infectul ?Stim cu totii ce au in cap.Cu totii stim ca in urma nenumaratelor discutii purtate de catre lideri cu infectul acestia i-au explicat doleantele noastre.E a 100-a oara cand ii atrage cineva atentia infectului ca e spurcat la gura,iar voi veniti cu,stai domle ca e prea taios comunicatul,ca trebuia sa fim mai moderati.Am tot fost moderati si am tot asteptat ca lucrurile sa se schimbe si nu am rezolvat nimic decat dupa ce s-a luat atitudine.
Si sa nu uitam un lucru,ca trebuie privita treaba de la radacina.Acel comunicat nu ar fi existat daca infectul nu dadea acele declaratii(si dupa cum stim in proiectul Piti chestia asta era ceva important,dar ce sa-i faci asa e ne-a Jiji,asa a fost si asa va fii,ce va urma depinde doar de noi...
Lari 04.08.2010@22:56
Din punctul meu de vedere, prostul lui gust face un mare deserviciu Stelei. Nu asta face, printre altele, AISS? Sa protejeze imaginea Stelei?
Si poate sunt eu sub efectul halucinogenelor, dar, cand tot Becali iese si afirma ca:
... din punctul meu de vedere, este o victorie imensa a noastra. Ne-am atins scopul: noi l-am temperat, Piti l-a temperat.
Deci io nu vad care e problema, pe bune!
AISS si-a mentinut linia de pana acum, aparand valorile stelismului, printre care se numara si onoarea, sportivitatea, cinstea, fair-play-ul. Nu vad de ce ar trebui sa ne fie jena ca am facut ce am facut in ultimele 2-3 zile. Ba chiar trebuie sa fim mandri ca ne-am mentinut pe aceeasi linie ca in trecut in ceea ce priveste apararea acelor valori.
Da, scandalul trebuie evitat. Insa, din punctul meu de vedere, nu cu orice pret. Nu scandalul este idealul nostru, ci apararea acelor valori.
xray 04.08.2010@23:14
Cine a acuzat, mai AISS-ul?
Ti-am mai explicat 1 data si vad ca nu ai priceput!
Prietene, comunicatul putea sa inceapa cu m*ie si sa termine cu m*ie si sa-i treaca tot neamul la oral pe un format A4, putea cuprinde orice sau cum vrei tu. Era ok!
Nu continutul era important.
Important era ca scopul propus de AISS prin comunicat sa fie atins prin continutul lui.
Cum a spus si noname AISS nu a vrut nici razboi, nici scandal, etc. ci doar o atentionare.
Doar ca pentru o atentionare oficiala a fost prea caustic si lucrurile s-au inflamat mai mult decat a intentionat AISS.
Acum ai priceput?
xray 04.08.2010@23:51
Viata, prietene, mi-a soptit: "belesti ochii daca vrei sa nu belesti punga". Cand nu mai ai nici punga, nu trebuie sa fi clarvazator sa intuiesti ce mai ramane de belit.
Referitor la oferta, trebuie mai intai sa o intreb pe maman Omida de tarife.
Stiu ca voi nu agreati, "liberi de contract"!
robespierre 04.08.2010@23:54
Robert Aeroth 04.08.2010@23:56
cum sa fie liniste daca AISS se lasa folosit de presa de scandal...dupa meciul la Brasov o sa se dea comunicat ca nea cici a facut cu mana din loja...e chiar asa de greu de ignorat jegul? fiecare articol ii mentioneaza numele. daca noi nu reusim sa-l ignoram ce sa ne asteptam de la presa
Sa il lasam sa faca ce vrea p--a lui nu?
Nu te prea te ajuta dovleacul dp umeri.
crouch 05.08.2010@00:49
Au fost destule acuze la adresa AISS-ului pe site,nu am nominalizat pe nimeni.Daca nu ne-am dat seama de ce fel de om e infectul e trist,cu presa la fel.Lui/ei poti sa ii spui frumos/urat, oricum tot ce vrea el/ea intelege,asa cum o fac unii de pe aici.Nu era logic ca asta se va intampla ?Cat de subtil sa fi fost comunicatul,cei din presa tot bomba faceau din el.Si atuncic e era de facut,de privit la TV cum infectul isi bate joc a n-a oara de tot ceea ce inseamna Steaua ?Parerea mea e ca cine a vrut cu adevarat sa inteleaga scopul comunicatului l-a inteles,cine nu, cauta pretexte inutile.
bogdan_p 05.08.2010@10:31
mandru 05.08.2010@12:21
zoloz2005 05.08.2010@12:44
scuza-ma, la meciul cu Craiova nu a fost nimic de acoperit.
sharpe87 05.08.2010@13:13
stix 05.08.2010@14:05
Ia uite, au aparut lupii moralisti de pe site.
Saptemai a fost deja pedepsit pentru ca a scis prostia aia pe site ( a fost o scapare la nervi.... asta e, se intampla ),a luat ban 7 zile, ce mai vreti bai, sa-l ardem pe rug in piata publica.........
Cum a mai zis cineva de pe site, fa si tu o parte din ce a facut saptemai pentru Steaua si dupa aia da cu piatra in el..... asa sa comentam aiurea pe site, e usor!!!
sharpe87 05.08.2010@14:39
axl 05.08.2010@16:57
SSK 05.08.2010@18:06
De-aia-s eu fanul declarat al lui Ovidiu. Daca era si nitel mai frumusel ajungea mare, mare de tot.
Ce nenorocit
bogdan_p 06.08.2010@00:19
Robert Aeroth 06.08.2010@01:00
stix 06.08.2010@09:29
Ca sa ne intelegem, nu il cunosc personal si nu stiu ce sau daca a facut ceva pentru Steaua ( am auzit si eu de la alt user pe aici, ca se duce la meciuri, in deplasari, ma rog....treaba lui ) si nici nu sunt avocatul lui pe site!
Eu m-am legat de un principiu, care nu are nici o legatura cu postarile userului,, saptemai".
Exista multi aici pe site care au injurat, au spurcat ce tot ce au putut, au dat cu laturi in Steaua, in jucatori sau suporterii din nord, sud, t2, nu conteaza asta, si acum vezi doamne i-a apucat moralitatea si smerenia, ca uite ce a zis userul x, sa nu mai posteze ala niciodata aici ca nu-i stelist adevarat.... dar si ei au facut EXACT ACELASI LUCRU!
Mie nu-mi plac ipocritii, asa din principiu, si de aia i-am luat apararea, nu din alte motive.
Uite pana si Robert e de acord cu mine, bine, el e pacifist in general, nu ca tine:))))))
bogdan_p 06.08.2010@11:06
sharpe87 06.08.2010@12:02
stix 06.08.2010@12:26
Exista multi useri care fac exact ce am scris eu mai sus ( se stiu ei)!!!
Si ca sa-ti dau un singur exemplu exista un user ( nu ii dau numele ca nu are rost ), dupa ce si-a bagat si scos toate cele in Peluza Sud, i-a facut pe aia in toate felurile...in mai mute postari( cretini, drogati,vor raul Stelei etc. etc ), scrie zilele trecute ,,RESPECT Peluza Sud"!!!! ( cum o respecta el sudul dupa ce ii injurase constant, chiar nu stiu )???!!!.
Deci nu m-am referit in nici un fel la tine, ci la astfel de useri care din nefericire zburda veseli si posteaza toate tampeniile pe aici, dar trebuie sa acceptam libertatea de exprimare, nu....?!
sharpe87 06.08.2010@13:24
Andreea 07.08.2010@00:24