23-06-10
Radoii vechi si noiDaca inainte Steaua era cunoscuta ca echipa Armatei sau echipa "Vitejistilor" sau cea mai buna echipa din partea asta a Europei, acum Steaua e cunoscuta doar ca echipa Radoilor. Inca de cand a venit la echipa fostul capitan, impactul pe care l-a avut a fost asa puternic incat, in momentul cand au aparut primele oferte pentru el, s-a si inceput vanatoarea dupa noi Radoi.Asa a ajuns Steaua echipa noilor Radoi. Tudose, Alex Iacob, Onicas si Gardos, toti au ceva in comun, toti sunt noi Radoi. Scriu acest articol pentru a protesta din nou(oare pentru a cata oara?!) impotriva politicii clubului din Ghencea in ceea ce priveste promovarea tinerilor. Venirea lui Piturca a insemnat o schimbare a lotului, o schimbare normala, cunoscut fiind faptul ca Piturca nu aprecia prea mult lotul echipei din sezonul trecut. Au venit multi jucatori, au plecat multi jucatori. Deranjant e, insa, faptul ca au plecat multi jucatori tineri. Fara nici o explicatie, tineri ca Tudose, Ninu, Onicas sau Ionescu s-au trezit pe lista de transferuri. Interesant e faptul ca toti patru sunt internationali de tineret(Cred ca Tudose si Ninu au ajuns acum la varsta la care nu mai pot fi convocati la tineret), chiar oameni de baza. Astfel, se poate spune ca Steaua renunta la patru fotbalisti care, in viitor, pot ajunge oameni de baza chiar si la nationala mare. Da, Tudose si Ninu au facut gafe in sezonul trecut. Da, Onicas nu poate inca sa acopere de unul singur tot mijlocul terenului. Da, Ionescu e tot "micul Balaci", cu accent pe "micul", si nu un Balaci complet maturizat. Insa, nu se doreste formarea unei echipe? Pentru a forma o echipa, ai nevoie de rabdare. Iar cu acesti tineri nu a avut nimeni rabdare. Tudose si Ninu au fost tinuti pe banca o groaza de timp, neavand absolut nici o sansa in fata "veteranilor" Baciu sau Petre Marin. Intotdeauna, cand unul din titularii de drept a fost accidentat, a fost preferat jucatorul mai in varsta, nu tanarul dornic de afirmare. In aceste conditii, nu sunt normale unele greseli in jocul lor? Nu e normal startul greu, tracul? Nu e normala frica atunci cand stii ca ai doar o singura sansa? Nimeni nu a avut rabdare cu ei si acum sunt aruncati ca niste masele stricate. Un sezon de la un capat la altul, atat ar fi avut acesti tineri, repet, de nationala de tineret. Dupa un sezon intreg de meciuri pe Ghencea, cu presiunea publicului in spate, cu presiunea rezultatelor si chiar cu presiunea lui Becali, dupa un sezon intreg de meciuri jucate in rosu si albastru, acest tineri ar fi putut cu siguranta sa fie noii Radoi. Cand Mirel a venit la echipa, a gafat chiar la primul meci. A gafat, echipa a luat gol si....si nimic. Pentru ca Mirel a inscris si pentru Steaua in acel meci si a continuat cu multe alte meciuri bune, meciuri care l-au dus pana la Nationala. Tuns foarte scurt, cu un tricou care era parca cu 3 numere mai mare, viitorul capitan al Stelei a avut sansa sa joace langa oameni ca Belodedici si a crescut. A invatat de la "Caprioara", s-a maturizat si, dupa un sezon, tricoul ala i se potrivea perfect. De asemenea, perfect ii venea si banderola de capitan de pe brat. Tinerii astia, oricum am lua-o, nu vor fi niciodata ca Radoi. Nici nu vor avea vreodata sansa sa joace langa oameni ca Belodedici sau Gica Popescu. Dar, totusi, ar fi putut sa joace langa un Goian, un Ghionea, un Ogararu sau Ovidiu Petre. Ar fi putut juca langa ei dar cineva nu i-a lasat. Acelasi cineva care, atunci cand i-a adus, a aruncat pe ei o presiune enorma, ridicandu-i la rang de superstaruri cand ei erau doar niste necunoscuti. Acelasi cineva care i-a criticat inca de la prima greseala. Acelasi cineva care acum i-a dat afara fara sa ii pese de ei. Mai sunt la Steaua doi Radoi, Iacob si Gardos, viitorul cuplu de fundasi centrali ai Stelei II. Adrian FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
Doneaza acum!
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
',WIDTH,100);" onMouseOut = "return nd();" href="https://www.fcsteaua.ro/felicitari/steaua--11256--Steaua-Ujpest.html">
https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3 https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
Legendele Stelei, reunite! Steliştii vor sărbători pe 7 iunie 63 de ani de la înfiinţarea clubului din Ghencea.
Asociaţia Independentă a Suporterilor Stelişti a marcat evenimentul printr-o petrecere la care au par |
David 22.06.2010@23:00
shack3r 22.06.2010@23:59
Chiar nu inteleg ce vrei tu de la Steaua in momentul de fata..
wonderboy 23.06.2010@05:11
Sper ca glumesti cand te referi la Tudose si Ninu...
Onicas si Ionescu, intr-adevar le-as da cate sanse trebuie, ca se vede cu ochiul liber ca e loc sa creasca bine, sa ajunga jucatori, in schimb Tudose si Ninu , sa fim seriosi, sunt petarde.
L am vazut pe Ninu de atatea ori, live pe Ghencea, nici nu stie sa alerge!! n are nicio treaba cu fotbalul, in afara de fizic.
Tudose, baiatul lui tata, da senzatia ca il doare fix in cot de orice meci, chiar daca ar juca cu Real Madrid, e slaban rau.
Cum am mai zis, sunt pt : Onicas si Ionescu si m-a mirat si pe mine ca noul manager a preferat sa i dea in alta parte, in loc sa i creasca la noi.
Andrei^ 23.06.2010@05:27
armanovici 23.06.2010@06:09
O bila neagră pentru Piţurcă la inceput de mandat. S-a investit atât in el pentru ca sa fie aruncat precum o carpa. Scarba si deja vu!
Marius 23.06.2010@06:15
oricum, din ce am inteles astia doi vor fi doar imprumutati pt. un sezon.
P.S. Daca l-as regreta pe Ninu, ar trebui sa regret si un eventual transfer al lui Banel, ca doar si asta e tanar si de perspectiva.
Adrian 23.06.2010@06:16
Eu vreau, in acest moment, un singur lucru: plecarea ciobanului.
Totusi, am fost batut la cap de multi utilizatori ai acestui site cu idei cum ca trebuie sa existe cai de mijloc, trebuie sa lasam si noi de la noi, trebuie sa intelegem, etc, etc. Cine ma stie, stie ca jucatorii tineri(mai ales tinerii stelisti) inseamna, pentru mine, un pic mai mult decat cei de la echipa mare. Tin mult mai mult la tinerii de la Steaua II decat la multe din "vedetele" de la prima echipa.
Eu am tot venit cu propuneri de "cai de mijloc". Am tot aratat cum se poate face performanta cu ce are Steaua acum. Tudose, Ninu, Onicas, Ionescu, Mustata, Iacob, Filip, Lungu si altii, toti copii astia sunt internationali de tineret. Asta inseamna ca au valoare. Si, atunci, de ce aduci la echipa jucatori trecuti de 30 ani daca vrei sa reconstruiesti?
Prin astfel de articole am aratat ca Steaua nu vrea sa reconstruiasca. Am aratat ca la Steaua se doreste banul rapid, atat. Am aratat celor care vor cai de mijloc ca nu exista cai de mijloc cu becalii, pentru ca el nu vrea, chiar daca noi vrem.
De aceea eu unul nu cred in proiectul Piturca.
Wonderboy
Eu am vazut si meciuri bune facute de Ninu si Tudose. L-am vazut pe Tudose jucand la Gloria Buzau si facandu-le fata unor atacanti destul de puternici ca Bratu sau Danciulescu. L-a vazut si pe Ninu facand meciuri bune in Europa League. Totusi, cu tinerii astia trebuie sa ai rabdare, sa castige experienta. Vorbim de niste fundasi, nu de atacanti sau mijlocasi, oameni care pot sa duca un meci bazandu-se doar pe calitatile lor fizice sau tehnice. Ca fundas ai nevoie si de experienta. Or ei nu au asa ceva. Nu au experienta in tricoul rosu si albastru.
Oricum, e pacat ce se intampla cu acesti copii. Au venit la Steaua crezand ca ajung la mai bine si acum sunt aruncati pentru ca nu pot sa dea randament imediat. Nu asa se cresc juniorii. Nu putem cere ca toti sa fie Messi, sa faca performanta inca de la prima atingere de balon. Asa ceva e imposibil. Astfel de jucatori sunt foarte rari, chiar daca Champions League-ul ne-a obisnuit cu el si cei ca el.
P.s.
Am citit acum ca Onicas e doar imprumutat la Targu Mures si ma bucur enorm. Eu imi pun mari sperante in tinerii astia pentru ca cred ca, dupa ce pleaca becalii, cu ei se poate face recontructia Stelei. Sper doar ca becalii sa plece cat mai repede, ca sa nu aibe timp sa ii strice pe acesti copii si sa compromita viitorul echipei.
Si inca ceva. Am vazut ca Piturca a luat cu el multi tineri de la Steua II in cantonament. Vreau sa vad cati dintre acei tineri vor ramane la echipa mare si dupa terminarea pregatirilor. Doar asa ne vom putea da seama de intentiile lui Piturca. Daca ii trimite pe toti inapoi la Steaua II, e clar.
txavi 23.06.2010@07:03
wonderboy 23.06.2010@07:05
Nu sunt avocatul lui Piturca, dar nu e in totalitate adevarat ce spui, ca Piturca nu acorda sanse tinerilor prin simplul fapt ca :
- a luat doi jucatori f tineri, Radut si Gordos (20 de ani)
- a chemat in pregatirile cele 2 cantonamente din Austria 4 tineri de la echipa 2. Cei drept probabil nu va ramane niciunul dupa cantonamente, acum sunt luati pt acumulare de experienta dar e un semn bun totusi.
Poti sa aduci si 2 jucatori de 30 de ani, pe langa care sa creasca tinerii.
Cel mai urat antrenor din punctul asta de vedere, a fost Stoichita, care incredibil pt mine, lua numai jucatori de peste 28 de ani, dar el a vrut performanta imediata si a luat o in mana.
Sunt de acord cu tine, ca decat sa l vad pe Toja,Karamienii(ex Steaua) etc mai bine vad un tanar care sa creasca de la an la an la echipa mare, dar sincer am vazut sezonul trecut vreo 10 meciuri ale Stelei 2, si sunt de parere ca exagerati cu laudele la adresa lor. In afara de Batfoi si maxim inca 1-2 jucatori care mai promit pe ici pe colo, restul inca nu promit nimic. Fac foarte ff multe greseli si inca mai au nevoie de Steaua 2 pt a creste si a putea face pasul catre echipa mare. E adevarat ca nici antrenor nu au acolo.
Tupac Amaru 23.06.2010@07:44
Oricum, cam comunista denumire, ceea ce e explicabil daca ne gandim la cel care a inventat-o, Eugen Barbu...
MariusBogdanSB 23.06.2010@07:55
Am si eu o singura intrebare, cine crede de cuviinta imi raspunde...Credeti ca Pacurar, superstarul Pacurar de la galacticii din Tg.Jiu e CU MUUUUULT MAI BUN decat Fl.Matei?
A inebunit lumea cu Fl. Matei asta,are 16 ani baiatul ,nu poti juca cu el acum bine pe la 18 19 atunci da ,dar acum cum poti sa l pui sa joace de ex. langa N'doye sau Pavlovic.
M ai lasati l sa creasca si dupa vorbim de el ,acum mai degraba vorbim de un Onicas,Lazar, Filip asta e generatia nu Matei
Adrian 23.06.2010@08:02
Cand am zis Vitejist m-am referit la Vitezist, de la viteza, nu de la vitejie. Numai ca aceasta varianta, vitejist, imi place cum suna, chiar daca e mai comunista
De aia am si pus-o in ghilimele.
ariven21 23.06.2010@08:03
Sunt curios daca aceasta Steaua pitileana va rata campionatul ce se va alege din echipa...
In rest, va re-amintesc ca sunt alte echipe ale clubului Steaua care, in aceste momente merita mai multa atentie...
txavi 23.06.2010@08:29
Si totusi, e chiar atat de bun Pacurar asta incat sa nu aiba rival?
Hassan 23.06.2010@08:39
Numai Bergodi, atat de putin cat a stat, a vrut cu adevarat sa promoveze tinerii si i-a impins in fata meciuri intregi, oficiale, cu miza.
micul pitzi ii izoleaza, ii da deoparte, ca sa faca ceva cu super-valorile de 28-30 de ani aduse de el de la retrogradata Pandurii.
Chiar sunt curios ce o sa iasa.
Una e sa formezi un tanar, direct sa aiba foamea de campion, alta e sa iei un jucator care toata cariera s-a batut la mijlocul clasamentului sau la retrogradare pe la echipe obscure, si sa-i schimbi mentalitatea deja formata pentru a-l transforma in campion.....
paolo 23.06.2010@08:45
sunt de acord ca Tudose a fost de mai multe ori in primul 11 decat ceilalti si a gafat. eu cred ca e indolent si delasator, cu toate ca ar avea talent. insa un antrenor cu adevarat bun ar fi incercat sa-l resusciteze, sa-l "repare". si chiar daca nu ar fi reusit, macar mai incerca un sezon cu el.
ninu mi se pare un fundas bun. dar bineinteles, cum Dayro moreno a venit la Steaua din postura de atacant (golgheter al columbiei) si a fost transformat in mijlocas, la fel si ninu . el e FUNDAS CENTRAL! asta juca la FC National, asta a jucat la inceput si la Steaua. porcaria asta cu ninu fundas lateral e gaselnita lui bergodi pentru a acoperi un post pe care nu avea om, insa nu e locul lui ninu acolo si asta s-a vazut de la primele meciuri (nu viteza, nu centrari). in fine acelasi rationament ca la Tudose. un bun antrenor l-ar fi pastrat si antrenat sa fie mai bun, mai ales ca are 24 de ani. dar deh jucatorii de la super-retrogradata Pandurii sunt muuult mai buni si mai tineri.
onicas si ionescu plm. nici eu nush dc slbz pleaca. dar nu conteaza. marele strateg cacareziano-piperian si olteanul flegma (vezi doamne cu principii ma-ntelegi) au un plan pac-pac mioare zburdand prin Champions League.
salvarea a venit...doar ca pacientul e mort! R.I.P.Steaua!
Bogdan 23.06.2010@08:46
S-a incercat anul trecut. TInerii jucau, se legau, s-a schimbat obiectivul din mers pentru ca era nevoie de titlu.
Si s-a ratat si titlul si nici tinerii nu au fost crescuti.
txavi 23.06.2010@08:48
strezahuzum 23.06.2010@08:53
blackyank 23.06.2010@09:19
in schimb la Steaua2 am observat ca Filip a jucat bine in sezonul trecut. cred ca ar fi o solutie de viitor pe stanga, la concurenta cu Emeghara. Cezar Lungu mi s-a parut iar o solutie. mi-a inspirat siguranta in poarta, spre deosebire de cei 2 titulari de la echipa mare, schimbati pe rand de la un meci la altul.
parerea mea este ca jucatorii tineri din ziua de astazi isi dau prea multe talente si se cred prea fotbalisti in afara terenului, iar pe teren fac prea putin, vezi cazurile de la dnm0. asta face ca drumul lor in fotbal sa ajunga de la juniorii unei mari campioane, la o echipa mediocra din ligile inferioare. de aceea imi intaresc afirmatia facuta mai sus, cu cei 2 echipieri ai Stelei2, care pe langa faptul ca au avut prestatii bune, mi-au lasat impresia de jucatori seriosi, fara aspiratii si visuri gen Mutu.
SPRE MAI BINE!!!
MOTRI JAVRA!!!
ultrash 23.06.2010@09:31
De ultimii trei imi pare cel mai rau.
Un club curat mai presus de toate
Corneliu90 23.06.2010@11:01
2.Odata cu venirea lui Piti sper sa inceapa promovarea tinerilor,macar sa le dea cate 10-15 minute pe final de meci,la fel a facut si Barcelona cu Bojan sau Pedro cand ii baga mereu pe final iar cu timpul cei 2 au devenit si titulari.E un exemplu de urmat.
3.Excelent articol,nu ma asteptam la asa ceva din partea lui Adrian dupa ce ii citisem unele postari.Bv mai,la mai multe astfel de articole si la mai putine postari/articole in care Piturca sau o parte din fostele glorii(Bumbescu,Duckadam) erau criticati sau jigniti.
Adrian 23.06.2010@11:09
Critica e si la adresa lui Piturca. Pentru ca el i-a dat afara pe acesti baieti si pentru ca el a adus la echipa necunoscuti gen Abrudan, Stanca, Martinovici sau Pacurar in loc sa dea credit unor tineri ca Alex Iacob, Cezar Lungu, Alex Lazar, Filip, Mustata, etc.
Dupa cum am spus si la sfarsitul articolului, nu am prea mare incredere in Piturca si presimt ca tinerii vor juca la Steaua II, nu in echipa mare.
Corneliu, tu esti tanar. Tu ai crescut cu Steaua lui becalii(din pacate) si nu stii cum a fost acum 15 ani(ca sa nu zic cum a fost acum 25 de ani, ca mergem prea departe). Daca ai fi stiut, cu siguranta nu ai zice ca o calificare in CL e ceva special. Daca ai stii cate a facut Piturca in precedentele 2 mandate, nu i-ai mai lua apararea.
Eu stiu ca e greu pentru voi, cei care ati crescut cu Steaua lui becalii, sa intelegeti ca nu asta e adevarata Steaua. Dar, iti garantez atat eu cat si alti oameni de pe site, oameni care au prins si perioada Sevillana, ca echipa de azi nu se apropie nici macar un pic de ce insemna Steaua(si nu ma refer doar la performante).
Piturca nu este salvatorul Stelei. Piturca e doar o alta problema. Timpul va arata ca am dreptate. Asa cum am avut dreptate si cu Lacatus, Stoichita si Bergodi.
blackyank 23.06.2010@11:28
in schimb, ciobanul trebuie sa plece! ciobanul va pleca! (inspirandu-ma din comentariul mai mult decat entuziast de la penalty-ul sevilian) si basta! cand, cum, unde? ma intereseaza doar raspunsul la prima intrebare si sper ca el sa fie "acum!".
SPRE MAI BINE!
MORI JAVRA!
dalexandru20 23.06.2010@11:32
blackyank 23.06.2010@11:56
nemilosul 23.06.2010@13:04
Tudose si mai ales ninu sunt dezastru o adevarata imagine a academiei lu` Becali,Simion si rusu marile noastre sperante din atac ramase la stadiul de sperante,onicas un jucator mediocru bun pentru o echipa de mijlocul clasamentului iar ionescu sa zicem cu un antrenor priceput putea sa fie un jucator acceptabil numai bun pentru pretentiile Stelei de azi.
MariusBogdanSB 23.06.2010@13:52
@MariusBogdanSB Messi a debutat la 16 ani si ceva, la 17 marca primul gol pentru. Barca. Se pare ca lor nu era frica sa-l puna de ex langa Marcos Senna. Comparatia e fortata, stiu. Din cate am inteles Matei nu a fost luat nici macar in Austria.Intreb si eu, oare nu cumva pentru ca el, ca si Zapata, are salariu mare?
Si totusi, e chiar atat de bun Pacurar asta incat sa nu aiba rival?[/quot
Se stie ca in Romania nu se promoveaza tinerii , asta e cert .
Messi din cate stiu eu a debutat la 17 ani si ceva la Barca ,eu ma refeream la Matei ca nu are masa musculara ca sa se poata bata cu N'Doye (e de 4 ori mai mare,iar daca ii pune un umar, cade)
mad79 23.06.2010@15:01
C'EST LA VIE!!!!!!
xray 23.06.2010@18:07
Normal, prestatia lor a depins si de echipa si de antrenorii care s-au perindat, dar poate cu exceptia lui Andrei Ionescu, ceilalti faceau gafe individuale impardonabile la nivel de Steaua. Ma refer in special la preluari aiurea si pase jenant de gresite din 2-3 metri.
Hai sa zici de un trac la debut, sau la unu, doua meciuri dupa, dar la ei pasele bune erau exceptii, nu cele rele. Tinerii Alexe, Torje, Ionita, etc. de la dusmani, cred sunt mult peste ei.
Daca nu au confirmat nici la Buzau, nici la Steaua, nici la Iasi, cred ca nici nu vor confirma intr-un viitor apropiat. Poate mai tarziu. Eu le doresc asta.
Dintre toti, doar pe Onicas nu l-as fi dat. Cred ca mai putea fi lucrat pentru Steaua, dar ma gandesc ... decat sa frece tusa la Steaua, mai bine prinde loc de titular la Tg. Mures si se formeaza.
De Andrei Ionescu cred ca a vrut sa scape, din cauza clauzelor pe care ciobanul le-a inghitit ca pelicanul de la Mititelu. Oricum, nici el nu emana forta, coordonare, control si siguranta in joc.
De Tudose si Ninu ... sa auzim numai de bine!
suportera_nr.1 23.06.2010@18:47
ultramoro 23.06.2010@19:20
Corneliu90 23.06.2010@21:21
Asa e nu am crescut cu acea Steaua de care zici tu,dar eu nu impart Steaua de acum sau Steaua de acum 25 de ani,cu toate ca e o diferenta, pentru mine Steaua este una singura.Steaua pe care am urmarit-o an de an,am vazut finala din 86 de cel putin 5 ori iar la Replay(cea mai tare emisiune de sport din Romania) am vazut foarte multe meciuri din acele vremuri si am aflat foarte multe despre Steaua de atunci.De altfel pe acest site tot din acelasi motiv am intrat,sa aflu cat mai multe despre Steaua.
E prea mult spus ca il apar pe Piturca,il respect in primul rand ca fost jucator,cea ce poate ca nu ar fi rau sa o faceti si voi(sa respectati pe toti pentru ce au facut pe teren nu pentru ce declara sau cum se comporta acum),dar asta este problema fiecaruia, si am incredere in el chiar daca trecutul sau la Steaua nu e chiar roz.Poate ca gresesc ca imi pun sperante in el,dar asta e fotbalul si de aia e minunat,sa iti pui sperante in jucatori sau antrenori,nu ai nimic de pierdut.Am incredere in Piturca,in nea Imi,vad ca vine si Falemi,si voi fi alaturi de ei,fie ca voi fi pe stadion fie ca voi urmari meciul acasa sau in alta parte.Ii voi sustine indiferent de rezultatele avute la inceput.
Adrian 23.06.2010@21:53
Din pacate, Steaua de acum nu are nimic in comun cu Steaua adevarata.
Eu stiu ca ai vazut meciuri dar nu e destul.
Acum 15 ani, Steaua insemna o mentalitate, era o forta de temut. Cand jucau cu Steaua, la toti le tremurau chilotii. Echipa era respectata, era ca un General de Armata. Toti vorbeau frumos despre ea iar cei care ziceau ceva de rau nu erau bagati in seama.
Cand s-a trezit, prin 98, mucescu,sa zica de rau de Steaua, a venit Hagi cu avionul de la Istanbul si i-a dat peste bot. A venit cu avionul imediat dupa meciul Galatei.
Steaua era altceva. Eram prea sus ca sa ne poata atinge restul. Si ca joc si ca performante si ca tot.
Acum suntem atat de jos incat si niste zerouri ca cei de la CFR Cluj, niste nimicuri ambulante, niste prefabricati, niste nulitati care au furat si ei un campionat in cel mai pur spirit dinamovist, si astia isi bat joc de noi.
E pacat ca nu ai trait vremurile alea cand nu era ceva nou o participare in CL.
Piturca, tu nu stii, cand a venit, a luat un titlu. Si, apoi, in sezonul urmator, a distrus echipa cu care a luat titlul. Si-a adus pilele lui si a facut totul harcea parcea. Pe Danciu l-a dat la caini pentru 350de mii de euro(in primele luni la dinam0, Danciu le arata **** la suporterii dinamovisti intr-o veselie, la absolut fiecare meci jucat de el in tricoul cainilor. Tin minte un meci cu sportul in care jegurile i-au injurat familia. Danciu le-a aratat cum sug... Si asta minute in sir) A scapat repede de Miu, Bordeanu, Ciocoiu, etc. si a adus in locul lor vedete gen mutica sau silvian cristescu sau mitrita. Te durea capul.
A plecat la sfarsitul acelui sezon si in locul lui a venit Oli. Oli era la cautare atunci. Saracu' nu a stiut in ce s-a bagat. Dupa vreo cateva meciuri a fost dat afara. Stii de cine? De Piturca. Jegul s-a folosit de fostii lui jucatori sa il lucreze si apoi a revenit la echipa.
Asta e Piturca, omul pe care il respecti atat. Pe langa faptul ca el l-a adus pe becalii la echipa, e un egoist, e un caracter murdar si un jeg ca om. A fost un fotbalist foarte bun dar ca om e zero.
Daca proiectul lui era ceva serios, Ienei nu statea la discutii si semna. Ezita pentru ca stie ca o sa fie folosit pe post de scut uman impotriva fanilor. Si nu o sa accepte, o sa vedeti.
Iar Falemi, un om pe care il respect mult si pe care il pretuiesc, e unul dintre preferatii lui piti. Asa ca...
Joga Bonito 24.06.2010@09:38
Eu sunt f dezam%u0103git de plecarea lui Onicas. E un juc%u0103tor cu extraordinare calitati pentru v�rsta lui si sunt convins ca ar fi devenit un om de baza daca i de acorda credit.
O bila neagra pentru Pi%u0163urca la inceput de mandat. S-a investit at�t in el pentru ca sa fie aruncat precum o carpa. Scarba si deja vu!
Cine il opreste sa dea 7-8 goluri la Tg Mures si tot atatea pase de gol? E imprumutat acolo, Steaua ii plateste salariul, inca e al nostru si nu vad ce l-ar opri sa-si demonstreze cele "n" calitati si sa se impuna. Poate non-valoarea?
Nu s-a adus in discutie antrenoriul de la lotul de tineret - ce se presupune ca e un model moral si un adevarat profesionist pentru tanarul aspirant, spaga, educatia proasta primita de la familie, etc. E usor sa critici, dar mai greu sa intelegi.
Andreea 26.06.2010@08:29