La mine se aude ireprosabil, dar, hei, eu sunt doar unul. Sincer, as vrea sa mearga bine si la meci, dau t.v.-ul pe mute.
se accepta dedicatii..asa ca e de test ![]()
Merge perfect !
Just Jack - Writer's block
De la mine pentru Rica Neaga.
am uitat sa zic ca nu am decat vreo 200 de melodii in lista :*(
Se aude beton , se incarca bine , nu are lag , melodii misto !!!! da pana la urma ce o sa fie pe radio asta ?? meciul Sevilla - Steaua ??![]()
Bagam fratii Chimici ca tot au fost pe aici ![]()
PS : Se aude perfect.
da, meciul
mai devreme a fost facut un test cu Gabi safta la telefon
s-a auzit decent si maine se va auzi mai bine pentru ca facem o imbunatatire
Mel asta te rog sa o dedici la toti moderatorii si admini si userii si tot de pe forum , cu speranta la o victorie la S evillia ![]()
Dj , mersi mult pentru imnu asta ..... :X :X
Da se auzi cam slab cand a vorbit .....
Se aude BINE DE TOT
keep it this way sper sa fie in sincron cu ce se da p TV sa il ascultam toti p Gabi Safta
Dedicatie pentru colegii patrupezi:
Gogol Bordello - Dogs were barking
Da acum cine e DJ , George Stan ??![]()
Edit : Mel asta cu : "Uite asa as vrea sa mor " as vrea sa o dedic lui Axl si mie ![]()
Pentru dedicatii si nu numai, SMS la numarul 072338317#.
0,18 eurocenti/SMS*
*fara TVA
_________________________________
George, m-ai uns la inima cu "Copa del mondo"
Se aude perfect. Cum se numeste melodia italiana care se aude acum, va rog? :biggrin:
LE: muzica se aude ok, vorbiti un pic mai tare ![]()
@Florin
Un'estate italiana
Gianna Nannini & Edoardo Bennato
G. Moroder - G. Nannini - E. Bennato
(1990)
Forse non sarà una canzone
a cambiare le regole del gioco
ma voglio viverla cosi quest'avventura
senza frontiere e con il cuore in gola
E il mondo in una giostra di colori
e il vento accarezza le bandiere
arriva un brivido e ti trascina via
e sciogli in un abbraccio la follia
notti magiche
inseguendo un goal
sotto il cielo
di un'estate italiana
e negli occhi tuoi
voglia di vincere
un'estate
un'avventura in più
Quel sogno che comincia da bambino
e che ti porta sempre più lontano
non è una favola - e dagli spogliatoi
escono i ragazza e siamo noi
notti magiche
inseguendo un goal
sotto il cielo
di un'estate italiana
e negli occhi tuoi
voglia di vincere
un'estate
un'avventura in più
notti magiche
inseguendo un goal
sotto il cielo
di un'estate italiana
e negli occhi tuoi
voglia di vincere
un'estate
un'avventura in più
un'avventura
un'avventura in più
un'avventura goal !
Merci frumos.
Va recomand si eu o melodie italiana: INTOLLERANZA - Come Il Vento
Alooooo, avem si-ascultatori minori!
E funny ca-l cenzureaza pe oier da' pe paraziti nu.
NU avem ascultatori minori, le-am cerut buletinul la conectare ![]()
Asta cu Ernesto mi-aduce aminte de noptile pierdute-n vama.
Muro shavo? Pentru Greco, SS Lazio si Toronto? :tongue:
___________________________
George, muzica se aude bine, vocea insa se aude groaznic de incet.
___________________________
Evident, toata lumea stie ca "Yellow submarin" este o reusita alegorie referitoare la consumul de droguri.
Stiu ca se aude naspa, asta e,cand va fi meciul dati si voi mai tare
oricum mai incercam imbunatatiri pentru vocea lui Safta, care va fi la telefon.
Se aude ok.
In FM nu emiteti ? :biggrin:
Ideea e ca vocea se aude bine cand este muzica Oprita. Cand canta in surdina nu se intelege mai nimic.
am ascultat o melodie cu ceva de genu Becali parazitii si spunea ai supt .. sa... in fine cine imi da melodia sau cine stie cum se numeste ?
Acum si muzica se aude cam bruiata.
Am steliștii dã ielitã, sã poate ? Pls, pls, pls.
![]()