2-1 cu hahalacticii in semifinale la Peace Cup.
2-1 cu hahalacticii in semifinale la Peace Cup.
De data asta,chiar avem sanse la titlu.Melo,Diego si Cannavaro sunt achizitii bune,iar Ciro le poate insufla jucatorilor mentalitatea adevarata a lui Juve...adica aceea de a castiga tot!![]()
De data asta,chiar avem sanse la titlu.Melo,Diego si Cannavaro sunt achizitii bune,iar Ciro le poate insufla jucatorilor mentalitatea adevarata a lui Juve...adica aceea de a castiga tot!![]()
Mda... si la final...
Campenones: Internazionale Milano ![]()
Cu Melo si Diego nu am cum sa te contrazic ![]()
DelPiero, nu aveai sa dai de baut pentru sezonul trecut?![]()
DelPiero, nu aveai sa dai de baut pentru sezonul trecut?![]()
Cine,eu?:
Pai nu prea te-am vazut pe forum in ultimul timp.E adevarat,nici eu nu prea am mai fost. ![]()
a venit si Caceres acum cateva zile, echipa arata excelent, poate doar in afara de fundasii de banda. in sfarsit vad si eu un meci de-al lui Juve la TV dupa ~3 ani de asteptare. mutare buna facuta de Digisport.
Ce slaaaabi! ![]()
1-1 cu Bologna si am pierdut biletul din cauza lor!
O echipa de ratati care ma scoate mereu... ![]()
De 2 ori in ultimele 5 zile...
Se pare ca dupa infrangerea cu Bayern,lucrurile nu merg prea bine la Juventus,furand-o si la Bari...Sunt ceva probleme si la ei cu antrenorul Ferrara,iar achizitiile verii Diego si Melo nu prea mai joaca mare lucru...
hai cu Hiddink...
Felipe Melo a fost desemnat cel mai slab jucator din serie A,in cadrul anchetei Bidone d'oro . Nu mi se pare conform cu realitatea,nu e cel mai slab din serie A.
Sunt de aceeasi parere! ^^
premiul e acordat de catre o agentie din Florenta. si cum Melo a plecat in vara de la Florenta la Juventus, rivala lor...
Aha. Uite asta nu stiam. ![]()
Premiul Bidone d'oro e acordat de Tuttosport...Care din ce stiu eu,e parca din Torino...
Ce hal de gola primit Buffon cu Genoa... ![]()
Lasa aia Lari ... ce penalty a primit Juve.Nici macar nu l-a atins grecul pe Del Piero.
Au batut cu 3-2. Din pacate, nu am vazut faza penalty-ului. Oricum, frumos meci.
Lasa aia Lari ... ce penalty a primit Juve.Nici macar nu l-a atins grecul pe Del Piero.
Fata de penalty-ul primit cu Lazio, asta chiar a parut a penalty meritat! ![]()
Andrea Pirlo din sezonul viitor la Juventus ! ![]()
Da,in ultimele zile s-a vehiculat tot mai des asta.Era vorba si de Inter.Ramane de vazut daca e asa.
Asta e,pleaca un campion,mai sunt destui,dar parca pe Pirlo l-as mai fi vrut un sezon la Milan.
Juventus captain Alessandro del Piero has broken his silence on this week's announcement he is leaving.
Del Piero has so far refused to comment on the revelation, but was stopped by satirical television show Striscia La Notizia.
Let's say the President reminded me in advance when my contract expires, smiled 37-year-old Alex.
Le président de la Juventus Turin, Andrea Agnelli, a déclaré lundi que les portes du club "seraient toujours ouvertes pour Alessandro Del Piero", après avoir annoncé lui-même le 18 octobre que le capitaine de 37 ans vivait sa dernière saison en "bianconero".
"Les portes de la Juventus et de mon bureau seront toujours ouvertes pour Alessandro Del Piero. Lui et la Juventus sont une seule et même chose, et on ne peut dire cela que de lui, (Giampiero) Boniperti, (Michel) Platini et très peu d'autres", a dit Agnelli.
Les propos du 18 octobre avait provoqué une vive réaction de nombreux tifosi de la Juventus, qui trouvaient indigne d'annoncer ainsi à Del Piero qu'il ne finirait pas sa carrière dans son club de toujours.
"Il y a eu diverses interprétations de ce que j'ai dit lors de la dernière assemblée des actionnaires. En réalité, nous étions déjà d'accord que le contrat (d'un an) signé l'année dernière serait le dernier de Del Piero avec la Juventus", a précisé Agnelli, qui recevait à Parme le prix "Sport et travail".
"Nous aurons le temps d'évaluer ensemble un possible futur de dirigeant. Del Piero a fait 20 années extraordinaires et pourrait en faire autant" comme dirigeant, a ajouté Agnelli.
Del Piero a dit lundi au quotidien espagnol El Pais qu'il voulait "continuer jusqu'à 40 ans", et s'apprête donc à changer de club en fin de saison.
Par ailleurs le président Agnelli a expliqué que le recours déposé par la Juve le même jour auprès du Tribunal arbitral du sport (TAS) dans l'affaire du Calciopoli n'était que "la première de sept actions en justice prévues".
Le club turinois, dépossédé de ses titres 2005 et 2006 pour l'implication de ses dirigeants dans l'association qui a conditionné le Championnat d'Italie en influant sur la désignation des arbitres, essaie depuis de les récupérer, et veut d'abord faire annuler l'attribution du titre 2006 à son grand rival, l'Inter Milan.
pai bine bre da subtitrarea unde este? ca sa inteleg si eu cate ceva!
Tu nu intelegi franceza? Soc.