07.01.2008 13:41
Ar fi ceva :-j.
Ar fi ceva :-j.
defapt Becali e deja o mascota cu costum sau fara :biggrin:
avem o mascota......pe Argaseala
mascota=oaia
Nu credeti ca "faimosul" Fane are stofa de mascota ??
)
cine e mascota Stelei? spre cl steag3 steag3 dica10
ar fi:ori Becali spanzurat de cruce,ori o oaie la proțap