FC Steaua Arhiva Forum
Arhiva forumului FC Steaua — conservata in regim doar-citire. Postarea a fost dezactivata. Inapoi la site

Ce Ascultati Acum?

«1565758596087»
Maye29.05.2010 12:30
MikStelista29.05.2010 13:26
red&blue_boy29.05.2010 13:37

 

:thumbsup:

Daniel-Ionut29.05.2010 13:48
dayra29.05.2010 22:13

BUG-In anii ce au trecut.

MoWeed29.05.2010 22:22
Tokio Hotel-Don`t jump. :))

Si mai zici ca nu esti emo....

ManiaCU29.05.2010 22:42

Felicitari Paula Seling si Ovi ! Romania locul 3 la Eurovision.

http://www.youtube.com/watch?v=_soHRmQ3jCw

Daniel-Ionut30.05.2010 05:58
Felicitari Paula Seling si Ovi ! Romania locul 3 la Eurovision.

http://www.youtube.com/watch?v=_soHRmQ3jCw

 

Chiar nu ma asteptam la o asemenea clasare. Felicitari.

MikStelista30.05.2010 08:25

 

http://www.youtube.com/watch?v=XbLA0wLI-dE

 

Piesele astea 2 mi-au placut :D

Bravo Romania!

Daniel-Ionut30.05.2010 08:45

 

Frumoasa melodia, pacat ca are asta miscari dubioase :D

TURKU30.05.2010 09:32

Bon Jovi - It's My Life

Tanaru` Young30.05.2010 11:22

Clar ! :))

LanDSharK30.05.2010 11:30

Doc & Deliric 1 - Eu iti doresc (Promo Concert Armada 2010) :worthy:

dayra30.05.2010 20:05

Metallica-Nothing else matters.

Daniel-Ionut30.05.2010 20:20

BUG Mafia - Pana cand moartea ne va desparti

greenyes30.05.2010 22:59
rezistenta_ultras30.05.2010 23:18

Florin Salam - Vine banii

godsaveultras31.05.2010 08:22

 

Grasu XXL feat Guess Who - Azi nu

 

 

"un fel de meci in deplasare..." :bananadance:

Ronnie31.05.2010 09:41

general trix - struggle inna babylon

Alex88pl31.05.2010 11:41

ad litteram cu cedry2k si bitza - ne-am pierdut nemurirea

Daniel-Ionut31.05.2010 15:32

Melodie de sezon ploios :))

Cargo - Daca ploaia s-ar opri

red&blue_boy31.05.2010 18:50

50 Cent - you should be dead .

 

Maye31.05.2010 19:04

Carbon & Deliric 1 - Palme morale

MikStelista03.06.2010 21:25

Manele :bananadance:

Maye03.06.2010 21:25

Emil Lassaria - Balada

«1565758596087»