AUDIENȚE. Nu contează cine dă meciul, cât timp joacă Steaua. O arată rezultatele de audiență ale partidei Steaua – Craiova, difuzată de DigiSport și de Dolce Sport.
Săptămâna trecută, un alt meci al Stelei a fost televizat: partida Steaua-Plzen, dată de Pro TV (o stație cu o altă forță decât DigiSport și Dolce Sport), a avut o medie de peste două milioane de români pe minut. Datele, aici.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele de duminică pe intervalul meciului Steaua – CSU Craiova (scor 1-1), difuzat de Digisport și de Dolce Sport (21.00-23.00):
- NAȚIONAL. Meciul Stelei a fost urmărit în fiecare minut de aproape 850.000 de români: 620.000 pe DigiSport și 220.000 pe Dolce Sport. Canalul RCS a fost pe locul al treilea, după Pro TV (cu filmul Greu de pensionat, cu Bruce Willis) și după Kanal D (cu Asta-i România pe interval).
DolceSport a fost cu meciul pe poziția a opta la nivelul întregii țări.
- URBAN. La orașe, partida de fotbal a fost văzută, în fiecare minut, de peste jumătate de milion de telespectatori. Cei mai mulți – 470.000, au fost pe DigiSport, care a ocupat locul al doilea pe interval, după Pro TV.
Locul zece pentru DolceSport, cu 80.000 de orășeni pe meci.
- COMERCIAL. Din publicul partidei FCSB (Steaua) – CSU Craiova, 240.000 de telespectatori au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani. Peste 200.000 au fost la DigiSport, locul al doilea pe interval, după Pro TV.
Poziția a șaptea pentru DolceSport cu 35.000 de telespectatori media pe segmentul comercial cu meciul de fotbal al Stelei.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Sursa: paginademedia.ro
Nota Redacției
Citește și:
AUDIENȚE. Steaua – Plzen, un meci cu peste 2 milioane de români în tribunele de acasă
Un post de nisa precum Digisport intra in top 3…
FCSB e STEAUA!