UEFA lămurește încă o dată disputa FCSB – CSA în programul pentru Euro 2020

de | iunie 21, 2021

UEFA, în programul oficial al Euro 2020, o consideră pe FCSB continuatoarea echipei care a cucerit Cupa Campionilor Europeni în anul 1986. Programul oficial al Euro 2020, redactat de UEFA, conține o întreagă pagină în care FCSB este numită continuatoare a Stelei. Este vorba despre capitolul dedicat fotbalului bucureștean, în care este prezentată și Arena Națională, cea care găzduiește 4 partide la turneul final. 

„Bucureștiul este de departe cel mai de succes oraș din istoria fotbalului românesc, când vorbim despre performanțele echipelor de club. Steaua București, cunoscută acum drept FCSB, are de departe cele mai multe trofee interne, urmată de Dinamo și de Rapid. 

Cea mai mare rivalitate este cea dintre FCSB și Dinamo, numită „Derby-ul etern”, dar FCSB a adus cele mai importante performanțe pe plan internațional, în special datorită echipei din anii 1980, cea mai importantă find Cupa Campionilor Europeni. 

FCSB a uimit Europa în 1986, când a învins Barcelona în finala de la Sevilla. A mai ajuns o dată în ultimul act, în 1989, dar a fost învinsă de AC Milan. Marius Lăcătuș, Dan Petrescu și Gheorghe Hagi au fost trei din vedetele din acea echipă. Toți au avut cariere impresionante în continuare, în afara țării. 

În acest timp, Dinamo s-a bucurat de serviciile unor fotbaliști precum Bogdan Stelea sau Cosmin Contra”, scrie în Programul oficial al Euro 2020, redactat de UEFA.

UEFA nu s-a oprit aici. Într-o secțiune specială a programului este notat: „FCSB deține recordul european pentru meciuri consecutive fără înfrângere în prima ligă, 104 partide, între iunie 1986 și septembrie 1989”.

X Ray

156 de comentarii la „UEFA lămurește încă o dată disputa FCSB – CSA în programul pentru Euro 2020

  1. Ioan FCSB

    Singura diferenta este ca Dinamo are stadionul ei de fotbal si in prezent. In timp ce noi stam la mila UEFA indiferent de echipa care se pretinde a fi Steaua. 🙁
    Dinamo poate juca oricand vrea ea un meci la ei acasa. Asta in timp ce Steaua trebuie sa joace la Giurgiu, Pitesti sau Ploiesti.

    1
    5
  2. alexandru-h

    E cumva hartie de la UEFA, FRF si LPF (adica cele trei organizatoare de competitii) pusa la dosarul ce se judeca acum? Aha… deci suntem in aceeasi situatie ca acum 6 ani – interesul ciobanului e exclusiv monetar – nu are nicio problema cu spetele sportive si de imagine. Niciun trepadus de la club nu a incercat sa faca un dosar solid cand vine vorba de palmaresul sportiv, nu s-a angajat un avocat specializat pe drept sportiv (si apelezi la aia elvetieni, care intra la orice ora in sediul din Nyon si pot astfel obtine un document oficial prin care UEFA admite continuitatea sportiva intre cele doua entitati), nici macar FRF-ul sau LPF-ul nu au fost deranjate cu vreo floare pe problema asta.

    Daca procesul se pierde (si probabil se va pierde), va fi o consecinta a lipsei de interes a clubului. Mi-ar fi si jena sa pierd procese pe spete sportive in fata unuia ca Talpan – dar se pare ca fcsb nu are nicio problema cu asta.

    6
    4
    1. calinel

      Care e legatura intre un avocat bun si justitia in Romania. In procesul cu sigla jj a cistigat la fond, la apel si a pierdut la CSJ adica acolo unde nu se poate face recurs.
      CSA a inregistrat la OSIM aceeasi marca pe care o avea Steaua (si pe care nu a purtat-o niciodata echipa cind apartinea armate) desi aceasta este interzis explicit si apoi prin proces i-a luat marca lui jj. Ce justitie e asta?
      Steaua platea 800mii pe an chirie pentru stadion si baza, iar statul a reziliat contractul dind cu piciorul in mln de euro doar ca sa isi impuna ideea.
      In cazul cu chiria pentru sigla, tot ei au evaluat-o si tot ei i-au stabilit lui jj prejudicii pe 10 ani … in urma. Si culmea ca poate sa cistige si acesti bani. In Romania statul daca doreste poate strivi orice afacere la discretie. Si culmea inca o afacere care aduce mln la buget din taxe.

      7
      1
        1. calinel

          Asa cum statul si-a batut joc de o investitie privata si si-a insusit sigla asa va face si cu palmaresul. Doar ca aici va avea loc o ineptie si mai mare: un club de fotbal amator infiintat in 2017 va deveni detinatoarea CCE in 1986 in destrimentul unui club profestionist care joaca neintrerupt in prima liga din 1947. E o timpenie, dar in Romania asta e posibil.

          9
          1
  3. vasglo

    Se pare că UEFA zice in van ceea ce zice, de vreme ce sunt inca mulți, așa-ziși suporteri ai echipei care joacă neintrerupt din 1947 și până azi in Liga 1, care o contesta din motive de patron ori stadion. Interesant este că acești așa-ziși suporteri apar in public că sa combata o știre favorabila echipei pe care pretind că o iubesc! Sa mai zicem ceva și de „culorile” sub care se afișează, înseamnă să ne pierdem timpul cu ei, ori „time is money” ?

    4
    1
    1. Ioan FCSB

      Da. Vasile. Uite ca noi jucam acum in Conference League si datorita faputului ca gazonul din Giurgiu i-a dat gol in minutul 94 lui Vlad. Poate cel de pe Arena Nationala nu ii dadea gol.

      1
      3
  4. vasglo

    To whom it may concern!

    Adica, pentru cei care mor de grija ca nu are cine s-a apere Campioana Europei in fata talpanistilor incartiruiti in UM 02301!

    https://stiripesurse.directorylib.com/florin-talpan-pus-in-incurcatura-in-sala-de-judecata-ce-s-a-intamplat-la-proces-n-a-stiut-sa-raspunda-la-aceasta-intrebare-de-ce-fcsb-detine-palmaresul-si-nu-csa-steaua-507174.html

    N.B – Asociația Salvați Steaua este condusă de Gheorghe Mustață și avocatul Virgil Boglea, în timp ce Asociația Steaua 1947 are sediul în Anglia și e condusă de către președintele Mihai Dincă și vicepreședintele Cătălin Biriș.

    Dar, important nu e sa zici ca le stii, ci sa vrei cu adevarat sa stii! 🙂

    6
    4
  5. vasglo

    „Chiar dacă am plecat, voi rămâne alături de ei. În prima săptămână mi-a fost foarte greu, asimilam destul de greu ceea ce mi se întâmpla. Dar până la urmă e un ciclu care s-a terminat. A fost o perioadă frumoasă și sper ca și de acum încolo să am momente frumoase. Eu nu sunt genul de jucător care să se plimbe de la un club la altul. Mi-a și plăcut echipa, clubul, am și legat o prietenie trainică cu oamenii de acolo.

    Pur și simplu, a fost o perioadă care s-a încheiat, se știu problemele mele medicale. Clubul a venit cu o altă propunere pentru mine, dar încă nu mă simt pregătit să trec de cealaltă parte a fotbalului. Mi-au propus să rămân în staff-ul tehnic, le-am și mulțumit. Știam ca patronul vrea sa reînoiască echipa, principiile lui sunt pentru a crește jucători tineri. Oricum, le mulțumesc! Am avut parte de cele mai bune condiții de recuperare” (Lucian Filip, la Digi Sport.)

    Deh, caractere si caractere! Depinde si de cine le apreciaza! 🙂 🙂

  6. quark

    „Steaua pe care a preluat-o domnul Viorel Păunescu a ajuns mai apoi la Gigi Becali. Că sunt lupte prin tribunal… sunt lucruri care țin eu știu ce ambiții sau probleme judiciare. Una peste alta, am citit în presă că UEFA atribuie FCSB-ului continuitatea și palmaresul Stelei. O autoritate sportivă fotbalistică europeană recunoaște că FCSB este continuatoarea.

    De mult timp am militat să terminăm cu echipele ministeriale, inclusiv FIFA a dispus această problemă a cluburilor departamentale sau de drept public și are dreptate. Știm bine că în Liga 3 primarul face echipa, își bagă și copilul și așa mai departe. Astfel de echipe, și o spun răspicat, nu au ce căuta la nivelul primelor trei eșaloane. Pot juca fără probleme în Liga 4 sau Liga 5”, a spus Mircea Sandu, la ProSport Live.

    9
    1
    1. Ioan FCSB

      Despre CSU ce parere are? UEFA ii cam ignora si nu le da palmaresul Stiintei. Nu am auzit niciodata UEFA sa spuna despre CSU ca a ajuns in semifinalele Cupei UEFA in anul 1983. Il intrebam ca parca El a dezafiliat Stiinta in 2012. No?

    1. Ioan FCSB

      Partea nasoala este ca am vazut multi fraieri care sustin fcsb care zic ca vor sa mearga la acel meci pentru ca este inaugurarea stadionului. Of… Nu degeaba ne denumesc aia OI. 🙁

      1
      6
  7. Ioan FCSB

    „Acelasi fan fcsb: este un stadion modern făcut din bani publici. Pe vechiul stadion am peste 100 de meciuri. Pentru mine acel stadion este o parte a identității Stelei. Că joacă FCSB, CSA, FC Scuipă în Dunăre, nu-mi pasă deocamdată. Evident că să văd FCSB acolo e una dintre cele mai mari dorințe ale mele. Chiar mai mare decât să câștige titlul. ” Aceeasi sursa.

  8. Ioan FCSB

    „Alt fan fcsb : gândește te cum ar fi dacă castigam ?? bine, lume o sa fie că e inaugurarea, dar eu ma duc doar la meciurile echipei noastre acolo și la dinamo ma duc dacă ar juca acolo ?? nu la clona aia infecta.” De pe Facebook adunate.
    In concluzie Bai c..c.. astia suntem. Doi dintre cei care vor merge pe stadion ca sa sustina Csa2017. Pai in astfel de oameni avem noi incredere? Si probabil ca 80% dintre cei care comentati aici sunteti la fel ca aia doi. Inclusiv Gosu si c..c..

    1
    6
  9. vasglo

    Ne place, nu ne place, ca niste buni crestini ce suntem, cred ca ar fi cazul sa-i uram La Multi Ani de ziua lui celui care ne exaspereaza din 2003 si pana azi!! 🙂
    Ne rugam Domnului sa-i dea minte si intelegerea misiunii pe care o are fata de cei peste 40% dintre iubitorii de fotbal din Romania care sufera pentru echipa pe care o pastoreste! 🙂 🙂

    2
    3
  10. Ioan FCSB

    „Gheorghe Mustață a făcut anunțul pentru fanii FCSB: „În fața mea Gigi Becali l-a sunat pe Valeriu Argăseală și l-a pus să se ocupe de toate procedurile pentru a juca în Ghencea!” Prosport
    Suporteri avem. Echipa ne Mai trebuie. ?

    5
    4
  11. Ioan FCSB

    „De ce UEFA consideră că FCSB este continuatoarea Stelei
    Înainte de anul 1998, când a avut loc înființarea AFC Steaua, UEFA a calculat coeficientul echipelor pe cinci sezoane anterioare. Regula s-a păstrat și după 2003, când Gigi Becali a preluat Steaua de la Viorel Păunescu. În acest context, FCSB ar deține coeficientul pe cei cinci ani anteriori momentului preluării clubului de către Gigi Becali.” Prosport
    Acelasi argument il aveam si eu pe site-ul alora de la CSA Libera. Si asta este si logic… Dupa 4 Ani de zile de confruntari tot nu pot trece de acest argument. ?

  12. Ioan FCSB

    Nu inteleg de ce se intarzie. Daca ar fi castigat CSA aveam deja stirea. Mai ales ca statistica nu ne da prea Mari sanse sa castigam noi. Inseamna ca Virgil Boglea i-a pus in dificultate. ?

  13. Tudz

    A apărut decizia!

    Ora estimata: 09:00

    Complet: S3-Completul nr.12 Apel

    Tip solutie: Schimbat în parte

    Solutia pe scurt: Admite apelul. Admite cererile de intervenţie accesorie. Schimbă în parte sentinţa apelată, în sensul că: Admite excepţia lipsei calităţii procesual active a reclamantului CSA în privinţa cererii având ca obiect dreptul la palmares pentru perioada 1998-2003 şi respinge această cerere în consecinţă. Menţine restul dispoziţiilor sentinţei referitoare la soluţia în privinţa constatării că palmaresul echipei de fotbal Club Sportiv al Armatei „Steaua Bucureşti din 1947 şi până în 1998 aparţine reclamantului CSA şi referitoare la soluţia în privinţa cererii conexe. Obligă intimatul-reclamant la plata către apelanta-pârâtă a sumei de 3000 lei, cheltuieli de judecată (onorariu avocaţial, taxă de timbru), cu aplicarea art. 453 alin. 1 şi 2 şi art. 451 alin. 2 C.Proc.Civ. Cu drept de recurs în 30 de zile de la comunicare. Pronunţată azi, 28.06.2021, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. PEA/TPC

    Document: Hotarâre 28.06.2021

    1. Ioan FCSB

      Nu inteleg aceasta decizie. Cica admite apelul. Dar solutia este aproape aceeasi. Hahaha…
      Eu zic sa acceptam solutia. Sa nu o Mai atacam. Sa mearga cu ea la UEFA diseara la meciul Frantei de pe Arena Nationala. Sa spuna celor de la UEFA ca ei au castigat CCE in 1986 si nu fcsb. Sa vedem ce le zice UEFA. Adica in perioada 1998-2003 nu a jucat Steaua in Ghencea? Ca ei asa sustin ca a jucat Steaua. Deci Belodedici si Lacatus au jucat in 1999 la Fcsb? Hahaha…

      1
      2
  14. vasglo

    Din pacate, e ceea ce am presimtit, justitia civila identifica echipele si sportivii cu forma organizatorica in care isi desfasoara activitatea, considerand ca forma organizatorica/entitatea/societatea e cea care face performanta, nu echipele si sportivii. Nu echipele/sportivii au palmares, ci entitatile in care isi desfasoara, vremelnic, activitatea…

    Din punct de vedere al continuitatii in competitia sportiva ramane cum am stabilit.. „UEFA lămurește încă o dată disputa FCSB – CSA în programul pentru Euro 2020”, respectiv fcsb este continuatoarea echipei de fotbal din 1947 si pana in prezent.

    O nelamurire, totusi, fata de sentinta! Sper sa fie elucidata in corpul intregii hotarari:

    „Menţine restul dispoziţiilor sentinţei referitoare la soluţia în privinţa constatării că Menţine restul dispoziţiilor sentinţei referitoare la soluţia în privinţa constatării că palmaresul echipei de fotbal Club Sportiv al Armatei „Steaua Bucureşti din 1947 şi până în 1998 aparţine reclamantului CSA”

    Ce se intampla cu „palmaresul echipei de fotbal Club Sportiv al Armatei „Steaua” Bucureşti din 1947 şi până în 1998..”, ca aceasta echipa a disparut in 1998?!
    Poate fi el atasat unei clone aparute in curtea UM 02301 in anul 2017 ?? 🙂

    Hai sa fim seriosi, numai niste talpanisti pot sustine asta!…

    2
    2
  15. Tudz

    Pregatit-va pentru recurs, domnilor. Circul continua…

    Asociatia Salvați Steaua · acum 12 minute

    „Astăzi, după îndelungi așteptări, avem soluția pronunțată de instanța de apel în privința palmaresul. Recunoaștem că nu concordă cu susținerile noastre întru totul, dar nu ne recunoaștem învinși.

    Instanța a decis să admită în parte apelul fostei Societăți Fotbal Club Steaua București S.A. și, astfel, să respingă acțiunea C.S.A. privitoare la constatarea existenței dreptului asupra palmaresului echipei de fotbal din 1947 până în 2003. Totuși, DEȘI NU S-A CERUT ASTA, forul jurisdicțional dispune că palmaresul aceleiași echipe aparține C.S.A. din 1947 până în 1998.

    Oricât de ciudată ni s-ar părea acum această soluție, prin aceea că instanța s-a pronunțat asupra unei chestiuni nesolicitate, singurul remediu este formularea căii de atac a recursului.
    Avem în vedere că Legea – art. 397 alin. (1) C. proc. civ. – stabilește că „Instanţa este obligată să se pronunţe asupra tuturor cererilor deduse judecăţii. Ea nu poate acorda mai mult sau altceva decât s-a cerut, dacă legea nu prevede altfel.” Pe cale de consecință, dacă s-a cerut constatarea existenței dreptului de proprietate asupra palmaresului din 1947 până în 2003, instanța nu poate acorda acest drept până în 1998, dacă s-a cerut altceva.

    Vom formula RECURS!

    Am făcut doar un pas mic pentru moment, dar, cu perseverență, avem încredere că motivele noastre vor fi înțelese „în întregime”, așa cum s-au transmis și tradițiile glorioase.”

    1. vasglo

      „Totuși, DEȘI NU S-A CERUT ASTA, forul jurisdicțional dispune că palmaresul aceleiași echipe aparține C.S.A. din 1947 până în 1998.”

      Doamne, cum seamana asta cu decizia in recursul pentru marca. Livia Stanciu is back, ori nu a plecat niciodata! :)..

      2
      2
      1. vasglo

        p.s. – iti dai seama ce interventii s-au facut ca instanta sa se pronunte si pentru ce nu s-a cerut, numai ca sa le salveze pielea lui Talpan@ Co??

        Acum imi pica fisa! Azi dimineata, a aparut in prosport, zis si vuvuzela lui Talpan, aceasta atentionare:

        „Cum poate pierde Florin Talpan definitiv procesul cu FCSB.
        Clubul Sportiv al Armatei, reprezentat de către Florin Talpan, a solicitat palmaresul Stelei până în anul 2003, când a apărut în peisaj Gigi Becali. Totuși, Asociația „Salvați Steaua” susține faptul că gruparea din Ghencea ar putea solicita palmaresul doar până în anul 1998, când a fost înființată AFC Steaua și echipa de fotbal s-a desprins de CSA.

        Dacă instanța va respinge dosarul depus de către Florin Talpan, pe motiv că între 1998 și 2003 CSA Steaua nu mai avea dreptul să solicite niciun palmares, atunci această decizie va avea efecte nimicitoare pentru clubul din Ghencea.

        În acest context, Florin Talpan nu mai poate reveni cu o solicitare privind palmaresul doar până în 1998, pentru că va interveni „autoritatea de lucru judecat”, ceea ce înseamnă că nu se mai poate formula o altă acțiune cu același obiect, aceleași părți și aceeași cauză juridică.”

        Mai sa fie, cum i-a apucat pe astia deodata grija ca CSA poate pierde?.. 🙂

        Tot astia sunt cei care exulta la aflarea deciziei Curtii de Apel:

        „Lovitură catastrofală pentru FCSB! CSA Steaua a câștigat procesul pentru palmares”…..

        3
        1
  16. quark

    in toti acesti ani de dispute, eu nu am inteles de ce n-au fost angajati niste avocati capabili sa faca o intampinare agumentata la departamentul juridic / competitii al UEFA astfel incat sa vina negru pe alb de ce FBSB a primit in toti anii coeficientul aferent participarilor anterioare in cupele europene s.a.m.d.

    1
    2
    1. alexandru-h

      @quark

      Mai trebuie sa intrebam sau stim deja raspunsul? In 2015 era suficient sa apelezi la o casa de avocatura specializata pe drept sportiv din Elvetia si acum nu am mai fi avut discutii de astea. In sase ani Jiji nu a fost capabil sa deschida o actiune la UEFA prin care sa obtina o justificare a existentei fotbalistice a FCSB-ului: de ce am primit dreptul la coeficientul uefa al CSA si mai apoi al AFC? De ce scrie pe site ca am castigat CCE 86? etc.. Lene si indolenta.

      3
      1
  17. alexandru-h

    Chestiile astea s-au discutat si rediscutat in 2015-2016, pe cand unii de pe aici scriam articole despre problematica asta… si vad ca nu ne-am dezvatat in a merge pe linia gresita.

    Nu a fost vorba niciodata despre palmares ca activ al entitatii juridice, proprietara asupra echipei de fotbal. Dar daca am ales exclusiv linia justitiei civile, am acceptat tacit aceasta definitie eronata – ceea ce nu putea duce decat la rezultatul pe care-l vedem in fata ochilor: CSA are palmaresul 47-98 pentru ca in perioada aia echipa apartinea ministerului; AFC, FC si ulterior FCSB il au pe cel dintre 98-21 pentru ca s-a schimbat proprietarul in acte.

    In cei 6 ani nu s-a facut un efort serios in a obtine de la cei care au organizat respectivele competitii sportive un act cat de mic care sa puna aspectul fotbalistic pe primul loc. Unde sunt adresele de la UEFA ce confirma faptul ca pentru acel for continuitatea sportiva intre CSA-AFC-FC-FCSB e tot ceea ce conteaza in stabilirea palmaresului? Unde sunt actele de la FRF si LPF? E strigator la cer dezinteresul clubului – jucam in 3 competitii fotbalistice diferite si nu suntem in stare sa-i intrebam pe organizatori pe ce motiv ne-au primit sa jucam acolo.

    O veste totusi buna in urma deciziei de azi. CSA a pierdut legal perioada 98-03, ceea ce inseamna urmatoarele:

    1. Becali nu mai poate fi folosit ca tap ispasitor cand vine vorba de infiintarea „unei clone”. Ci dimpotriva – cei care au manageriat infiintarea AFC si desprinderea de CSA au creat problema juridica cu care ne confruntam azi. Care sunt aia? MAPN si generalii.

    2. Daca palmaresul nu e transmisibil (ca si in 1998 s-a zis ca se dau glorioasele traditii si se pare ca nu s-au mai dat), visul talpanistilor de a-si vedea echipa in Liga I s-a terminat. Cum mai transfera palmaresul la un club de drept privat, infiintat special pentru asta?

    Eu zic sa mai deschidem niste procese. Sa-i aducem ca ajutoare pe Mustata, pe Boglea, pe ASS. Sa nu care cumva sa lasam chestiunea palmaresului in mana unor avocati de drept sportiv din strainatate (de genul astora https://www.monteneri.com/), cu ani de experienta lucrand pentru UEFA si mai apoi reprezentand terti la Nyon. Ca nu vrem sa dam impresia ca palmaresul e o treaba pur sportiva sau ca stiu altii mai bine decat judecatorii romani…

    2
    1
    1. vasglo

      Frumos eseull! Ma intreb, insa, ce argumente „decisive” ar fi putut aduce, in plus fata de cele prezentate, „avocatii de drept sportiv” – si straini- intr-o instanta civila romaneasca care judeca POLITIC, SE PRONUNTA SI PENTRU CE NU E SESIZATA numai ca asa vor muschii unora.

      Demersuri la UEFA?! 🙂 Ce demersuri sa faci la UEFA cand ea confirma constant o REALITATE de nediscutat, Catigatoarea Cupei Campinilor Europeni din 1986 este echipa care continua si azi in competitia sportiva, nu a disparut niciodata!..

      Astept faza cand Talpan sau cineva de la FRF se va duce la UEFA sa le zica ca echipa care a castigat Cupa Campionilor Europeni a disparut in 1998 si a reaparut in 2017! 🙂 🙂

      1. alexandru-h

        @vasglo

        1. Nu folosesti avocatii de drept sportiv intr-o instanta romaneasca. Ii folosesti la Nyon. Si te folosesti de avocati elvetieni care au activat la UEFA in trecut – pentru ca au know-how-ul si conexiunile pentru a-ti obtine actul de care ai nevoie.

        2. Tocmai ca UEFA nu confirma oficial continuitatea sportiva din 47 si pana acum. Site-ul, programele de meci sunt ceea ce sunt – dar nimic mai mult. Tu acum judeci ca suporterul de pe strada, nicidecum ca un judecator sau ca un avocat. Inscrisurile ce nu sunt asumate in mod oficial n-au ce sa caute intr-o sala de judecata.

        3. Nu se duce nimeni. Si asta e tragedia. Ne batem pentru palmares iar entitatea care il confera nu e intrebata. Si obligatia ii apartinea in primul rand lui Jiji.

        2
        2
        1. vasglo

          @alexandru-h

          Recunosc, am limitele mele si ti-as fim recunoscator daca mi-ai spune si cum ar fi putut arata o interventie la Nyon, cu „avocati elvetieni care au activat la UEFA in trecut – pentru ca au know-how-ul si conexiunile pentru a-ti obtine actul de care ai nevoie.” De ce act ar fi nevoie si ce ar trebui sa contina, astfel incat sa fie luat in considerare de o instanta civila din Romania. Cumva ceva de genul :

          …”Noi, subsemnatii UEFA certificam ca actuala echipa cu numele fcsb este continuatoarea…bla, bla, fostei echipe Steaua Bucurestii…si este sub egida noastra din ..bla, bla…. Se elibereaza prezentul document spre a-i convinge pe judecatorii romani ca, pe cale de consecinta, si palmaresul este tot al fcsb, bla, bla.. Cu stima, UEFA 🙂

          1
          1
          1. alexandru-h

            @vasglo

            Poate ar trebui sa verifici ce au facut UEFA si avocatul echipei Rangers imediat dupa intrarea in faliment a vechii entitati sportive. Hint: au lucrat impreuna pentru recunoasterea rapida si fara echivoc a palmaresului in dreptul noii echipe infiintate in Liga a 3-a Scotiana. Am scris un articol in 2017 care a atins tema asta – ceea ce dovedeste disponibilitatea entitatii din Nyon de a raspunde la asemenea interpelari.

            „Taking into account that the ‘new entity’ also acquired the goodwill of the ‘old entity’, it was held by the ECA executive board that the goodwill, taking into account legal and practical arguments, also included the history of the ‘old company’.

            Sigur, conditiile sunt altele dar nu pot sa nu observ ca UEFA detine un organism (European Club Association) care reprezinta interesele cluburilor profesioniste de fotbal si care da verdicte in problema palmaresului. Si la care FCSB-ul lui Jiji nu a apelat deloc.

            1
            1
          2. alexandru-h

            Era scris articolul in 2015 dar l-a repostat xray in 2017… pe site-ul asta nu mai gasesti aproape nimic din perioada aia.

            3
            2
  18. Ioan FCSB

    Mergem la ICCJ! Acolo se va decide tot. Oricum decizia a inflamat si Mai mult spiritele. Cupa Romaniei din 1999. Poate cea Mai frumoasa din Istoria competitiei nu Mai este la CSA asa cum era dupa prima decizie. Hahaha. Frumos… Ce mei a fost atunci intre Rapid si Steaua. Castigat de Steaua dupa Loviturii de departajare. Lacatus si Belodedici au facut diferenta.

  19. quark

    pe aceleasi principii, palmaresul pana la un anumit moment de dupa ’89 ar apartine cluburilor sportive (cs dinamo, cs rapid etc.), sa explice instanta cum FeCeRî si-a insusit titlul din ’67 la o licitatie (!)

  20. Saviola_7

    Mda. Oricum este ambiguu pentru cineva care nu stapaneste termenii juridici. Alexandru a spus mai sus destul de clar care ar fi concluzia acestei decizii, dar na, Giginhio cred ca stie dar nu stiu cat il mai intereseaza.

    Indiferent de ce manevre mai fac talpa iute si gheneralii, natura firii si logica va spune ca Steaua este actuala echipa din Liga 1.

    In rest sa fim sanatosi si ne bagam plw in mama lui talpa iute !

    Forza Steaua!

  21. alexandru-h

    @Saviola_7

    Jiji e responsabil 100% de situatia in care ne aflam. Intre 2015-2017 am avut timp berechet sa punem stop prostiei asteia. Si nu am facut-o – CSA-ul a avut timp sa stea 2 ani fara echipa, apoi 2 ani in Liga 4, apoi mai sta pe bara din neputinta de a promova – si nu a fost atinsa cu nimic. Dupa sase ani au ajuns suporterii sa se bucure la o pagina din programul de meci pentru EURO.

    3
    2
  22. Tudz

    Va dati seama in ce jeg am intrat din cauza unor incompetenti care aparent n-au fost in stare sa faca in mod corect niste acte in 1998? Toate demersurile alea pentru crearea AFC-ului, noua marca AFC Steaua… Totul a fost facut degeaba.

  23. vasglo

    @alexandru-h

    Dragule, pai daca sunt spete diferite – faliment, retrogradare, in cazul scotian, continuitate indiscutabila si recunoscuta de forul european, in cazul nostru – ce rost are sa venim cu astfel de exemple.
    Cu regret trebuie sa-ti spun ca, dintr-o adversitate manifesta fata de Al Nostru, nu ca nu ar fi de cele mai multe ori intemeiata, ai tendinta de a arunca totul in carca lui, si cand e cazul si cand nu e cazul.
    Daca nici argumentele celor doua asociatii care au intervenit in proces nu te conving ca problema e la justitia noastra nu in alta parte, nu am ce sa mai zic..( vezi postarea mea de mai sus, 28 iun.2021 la 12:36).

    In fond, chestia cu palmaresul si continuitatea in competitii a Stelei este o chestiune de Credinta, crezi sau nu crezi. Cei mai multi cred, dar mai sunt si atei! 🙂

    3
    2
  24. Saviola_7

    „Dacă ne-a dat nouă palmaresul din 2003, e al nostru. Palmaresul este palmares și din 2003 l-am preluat noi. Nu taie trofeele, nu au cum să împartă. Este benefic pentru noi. Dacă palmaresul este din 2003 la noi, e la noi, nu mai e la ei.

    Ce despăgubiri să mai ceară? Dacă palmaresul este la noi din 2003 ce despăgubiri să mai ceară. Dacă din 1998 până în 2003 nu a fost la nimeni și din 2003 este la noi, ce mai vrei mai mult de atâta?

    Mai bine nu se putea să se dea. Nu putea să dea că este al nostru dintotdeauna pentru că noi nu am avut societatea. De când am făcut casa, mobila este a noastră. Încă o dată. Dacă palmaresul este la noi din 2003, atunci este la noi.

    Se deduce că noi suntem continuatoarea Stelei. Ce să vrem mai mult? Palmaresul a fost la CSA Steaua până în 1998, iar din 2003 este la noi. Ce să vreau mai mult?”, a declarat Gigi Becali, pentru Fanatik.

    Îmi scapă mie ceva sau doar interpretează Giginhio cum are el chef ?

    4
    1
    1. vasglo

      @Saviola_7

      Judecand acum, mai la rece, decizia instantei si zisele lui Al Nostru ar rezulta ca:

      – instanta civila, asa cum a fost sesizata, A FACUT NUMAI O CONSTATARE, respectiv ca palmaresul din perioada 1947 si pana in 1998 a apartinut CSA Steaua, entitatea care a administrat echipa – PERFECT ADEVARAT.

      – instanta civila nu spune nimic, SI NICI NU ARE COMPETENTA S-O FACA, despre cum se transmite mai departe acest palmares echipei si entitatii sportive care continua activitatea competitionala din 1998 si pana azi. Acest lucru este de competenta AUTORITATILOR SPORTIVE CARE ORGANIZEAZA COMPETITIILE!

      – in 1998 echipa de fotbal nu s-a desfiintat, ci continua si azi activitatea competitionala, mai intai in cadrul AFC si apoi al FCSB. Toate aceste predari-preluari s-a facut conform Legii, in proceduri normale care nu au implicat „accidente” in functionare (falimente, retrogradari..)

      – concluzie: palmaresul sportiv a fost la CSA pana in 1998 ca asa zice instanta si asa si este. Mai departe, instanta civila nu zice nimic, ca nu are competenta s-o faca!…
      Daca acest palmares nu s-ar transmite mai departe, ar fi ca si cum echipa de fotbal care l-a generat „a murit” in anul 1998, lucru TOTAL NEADEVARAT!..

      HAI STEAUA=FCSB !…

      5
      3
  25. Saviola_7

    Asta ar trebui sa ajute:

    Adrian Căvescu, avocat FCSB: „Palmaresul se transmite, adică societatea care preia clubul, preia tot istoricul echipei. Instanța spune că, după 1998, CSA nu mai are calitate procesuală activă. Dar procesul are pe FCSB ca pârât, despre care nu spune că nu ar avea calitate procesuală pasivă.

    Dorința CSA, de a asocia echipa din 2017 cu palmaresul din 1947, nu s-a îndeplinit deoarece instanța spune că, după 1998, nu mai ai palmaresul deoarece l-ai predat odată cu echipa, inițial, către Asociație și din 2003, către FCSB.

    CSA a recunoscut, implicit, că Palmaresul a fost preluat de FCSB din 2003 deoarece a depus acest proces împotriva FCSB, iar instanța nu a invocat lipsa calității procesuale pasive a FCSB. Decizia trebuie înțeleasă coroborând toate aceste date.

    Acest lucru prezintă relevanță juridică și anume: pentru CSA, palmaresul a încetat în 1998, iar azi FCSB deține palmaresul deoarece a asigurat continuitatea echipei Steaua. Nu au relevanță denumirea clubului sau marca sub care joacă dearece drepturile de proprietate intelectuală nu cuprind și Palmaresul”, a spus avocatul Adrian Căvescu, pentru Digi Sport.

    Teoretic are dreptate …. practic?!

  26. alexandru-h

    @vasglo

    Ce spete diferite? Ai 2 cluburi care fac parte din acelasi organism UEFA si care au o problema legata de continuitatea sportiva. Una apeleaza la acea organizatie si primeste verdict favorabil; cealalta nu face nimic in privinta asta si e spalata cu sapun de dumneata.

    Tot spui aberatia aia cu „continuitate indiscutabila si recunoscuta de forul european”. Arata actul, documentul, opinia asumata prin semnatura de cineva de acolo. Ca se poate obtine dar necesita dorinta, investitie, efort din partea clubului. Dumneata aperi inactivitatea idolului Jiji care a stat 6 ani ca o vita belita.

    E pe bune socant cum de te faci ca nu intelegi. Orice act emis de forul european si care scrie, negru pe alb, ca actuala echipa e considerata a fi mostenitoarea echipei castigatoare in 1986 ar muta opinia publica inspre FCSB. Indiferent de judecatorii romani, de tipetele talpanistilor etc… Or Jiji nu a intreprins vreun demers in directia asta. Niciunul. Nici macar nu a platit cateva ore de consultanta juridica vreunui avocat de prin Elvetia care face treburile astea in mod profesional – ca poate ii zicea ala ca are vasglo dreptate si nu are de ce sa obtina ceva de la UEFA. Dar nu a facut-o. Din motiv de bani. Sau de orgoliu. Sau de prostie.

    Relax, am citit argumentele asociatiei si sunt weak as hell. In primul rand ca nu a inteles miza procesului – nu e pentru castigarea palmaresului sportiv ci cel institutional. Justitia nu are cum sa decida asupra palmaresului sportiv din moment ce nu a interogat tocmai entitatile ce au decernat respectivul palmares (FRF/UEFA). Judecatorul s-a uitat doar pe identitatea juridica a clubului din acei ani si a decis, logic, ca palmaresul institutional e la entitatea ce detinea echipa de fotbal in acel moment. Ca de aia se explica si faptul ca FCSB nu are palmaresul din 1998-2003 (cf. justitiei): ca nu exista in acei ani iar palmaresul institutional nu poate fi transferabil (CSA si nu FCSB a castigat CCE in 1986), spre deosebire de cel sportiv (echipa de fotbal care e acum in proprietatea FCSB a castigat CCE in 1986, pe vremea cand era in proprietatea CSA).

    Acum, nu ar fi asta o problema majora daca palmaresul sportiv din dreptul FCSB ar fi betonat de acte oficiale emise de entitatile ce l-au decernat. Am fi avut un avantaj major pe tema asta ca echipa ce a continuat neintrerupt activitatea. Dar in astia 6 ani nu s-a intreprins nimic pe tema asta. Ai oameni din FRF care sustin tema FCSB = Steaua dar cu exceptia unor declaratii publice, nu ai nimic la mana. De UEFA nu mai amintesc ca mi s-a luat. Concluzia e ca Jiji e un inamic al Stelei, indiferent ca pupatorii de moaste sunt de acord sau nu. Faptele vorbesc.

    4
    2
      1. alexandru-h

        Numai astia ca tine ce au aterizat de doi ani pe site-ul asta pot zice mizerii de astea. Vezi, indivizi ca tine, ce nu au vreo treaba cu istoria, apar precum sobolanii – si lasa doar gunoaie in urma lor.

        3
        3
        1. vasglo

          Hai, nu-mi spune ca plangi de grija fcsb-ului! Cum te scutura cineva si incepe sa cada din tine spoiala de telectual! Daca esti asa de atasat culorilor, pune mana si fa-i matale Ciobanului interventia la UEFA, FIFA, TAS, evident in engleza, prin care sa salvezi echipa pe care zici ca o iubesti… Sau si asta e o mizerie!? 🙂

          6
          3
          1. vasglo

            p.s. – o trimiti pe adresa oficiala a clubului si promit sa fac lobby cu Mustata &Co ca Argaseala s-o trimita unde trebuie…. 🙂

            4
            3
  27. Ioan FCSB

    „Din păcate, doarece procesul pentru palmares este o acțiune în constatare iar o decizie dată aici nu are caracter executoriu” Steaua Libera ?
    Eu oricum o vad ca pe o victorie. Atat timp cat ei trebuie sa plateasca cheltuielile de judecata inseamna ca ei au pierdut. Si am inteles ca Virgil Boglea va merge si la ICCJ… Eu zic sa mearga cu Toata increderea. De acum incolo numai de castigat vom avea. Si daca le Mai luam inca 15 Ani din palmares si tot e bine.

    1
    2
  28. quark

    interpelarea UEFA ar fi avut impactul major, ar fi fost ilar ca, daca se ajungea pe cai juridice la arbitrajul UEFA, sa fi aparut vreo hartie de genul „…palmaresul a ramas la CSA, cu toate astea, noi, UEFA, am atribuit coeficientul celor de la FCSB”; toate acestea ar fi necesitat colaborarea cu forurile interne FRF si LPF, pornind de la circulara care interzicea cluburile departamentale, daca noi nu suntem capabili sa ne clarificam pe plan intern, o lamurea UEFA

    sigur ca Becali ar fi putut angaja case de avocatura de cu totul alt calibru, dar tind sa cred ca il intereseaza palmaresul asa cum il intereseaza titlul de campioana, scopul lui este sa nu primeasca o decizie in ceea ce priveste despagubirile

    Ca de fapt ii place situatia actuala, ne-a spus-o Piturca la inceputul lui aprilie:

    „Băi, Piţi, eu vorbesc, dar eu sunt mulţumit cu echipa care o am eu. Steaua este altceva, brandul e mare, acolo nu pot să fac ce vreau eu. Aveam probleme, nu eram liniştit”

    „El putea în continuare să fie patronul Stelei, dar când eşti patronul Stelei e cu totul altceva. Nu mai e echipa ta, e echipa suporterilor! Eu cred că îi este bine lui aşa cum este” – a declarat Victor Piturca

    3
    1
  29. vasglo

    Si acum sa le dau un fel de dreptate si celor care se straduiesc sa justifice o asa-zisa infrangere a lui Becali prin lipsa lui de actiune la FIFA, UEFA, TAS, ONU, NATO etc.. 🙂

    Consider ca o astfel de actiune ar fi necesara NUMAI in situatia in care hotararea instantei civile din Romania ramane definitiva si in baza ei se solicita radierea din palmaresul sportiv fcsb la FIFA si UEFA a perioadei 1947-1998. Astfel, impreuna cu avocatii in drept sportiv reputati, la care viseaza unii, sa se clarifice lucrurile pe baza continuitatii neintrerupte in competitie!.. Da, atunci ar fi necesar si POSIBILA o astfel de actiune. Pana atunci, un vechi proverb zice ca „nu e bine sa-ti bati singur cuie in talpa!”

    2
    1
  30. Ioan FCSB

    Deocamdata noi trebuie sa ne regrupam si sa mergem la recurs increzatori in sansele noastre. Justitia le Mai poate Lua si lor din palmares. Nu numai noua. Acum le-a luat Cupa din 1999. Poate cea Mai frumoasa finala din Istoria Cupei Romaniei. La recurs poate le luam si CCE din 1986. Intre timp sa le uram succes sportivilor stelisti si nu numai la Olimpiada din Tokyo. Hai Romania!

    1
    2
  31. bucur

    DECIZII STRÂMBE ! E o foarte mare tâmpenie, dar în România lui Johannis Vodă și al său Ministru de Justiție orice e posibil. Cum adică ? CSA poate acum să considere că tot palmaresul de până în 1998 să fi atribuit noii clone CSA-Talpan din 2017 ?? Și coeficient UEFA? Desigur ca Steaua din liga a 3 a nu avea cum sa câștige Cupa CE deoarece nu exista în 1986. Sau vreun titlu de campioană, ori Cupă…. O TÂMPENIE ÎN ABSOLUT ! Aceasta mică echipă este INFIINTATA în 2017 prin CUMPARAREA echipei AS Regal Sport Club Ferdinand I…( echipă fără niciun palmares in Liga 1 !!!!!)…. FCSB fiind echipa CONTINUATOARE numai in LIGA I este logic și DETINATOARE A ÎNTRGULUI PALMARES ! Toți adevărații steliști știu că asta….este REALITATEA…

    1. Ioan FCSB

      Pai ce sa ne asteptam de la fostul avocat Al lui Radu Mazare, Stelian Ion. Pe vremea lui Basescu nu existau asemenea decizii ale Justitiei. Nu dadea nimeni teapa la nimeni. Pe vremea lui Basescu s-a rezolvat si cazul FNI care a lasat fara bani pe vremea CDR si dupa aceea pe vremea pdsr foarte multi Romani. Romani care in 2009 datorita lui Traian Basescu si-au recuperat banii. Dar toate astea le uitam. Si noi votam cu usr plus pnl si psd aceeasi mizerie… Care se cearta de ochii lumii prin sparlamentul rusinii..

  32. Tudz

    Eu zic ca alex-h a explicat foarte bine cum sta treaba cu palmaresul sportiv si cel institutional. Insa presa ca de obicei, nici macar nu stie despre ce scrie (sau poate nu vrea sa scrie ce e adevarat)… Tocmai de aia FRF si UEFA au considerat ca FCSB este continuatoarea pe plan sportiv al Stelei, pentru ca palmaresul sportiv a fost instrainat in 1998 catre AFC, nu cel institutional…

    1. alexandru-h

      @Tudz

      Astea erau evidente de prin 2015. Dar s-a insistat pe ruta justitiei civile absolut nejustificat. E halucinant cum clubul de fotbal FCSB nu si-a cautat dreptate pe ruta sportiva, acolo unde Talpan&CSA nici macar nu puteau fi parte a procedurii. UEFA si FRF nu organizeaza procese populare – ci emit acte, raspunsuri, notificari si verdicte pe linie sportiva.

      Dar jiji a ignorat toate astea. Iar pensionari natangi precum vasglo ii canta in struna. Asa se face ca in anul 2021 partea talpanista are verdicte judiciare ce „par” a duce palmaresul sportiv catre CSA iar partea becalista posteaza imagini cu programe de meci. Pe cine sa creada opinia publica? Chiar nu intelege nimeni ca a repeta poezia „FRF si UEFA au considerat ca FCSB este continuatoarea pe plan sportiv al Stelei” e inutil fara patalama la mana? Si atentie, eu zic ca aia se poate obtine relativ usor, atat de la FRF cat si de la UEFA – dar trebuie sa intreprinzi niste pasi, sa cheltuiesti niste banuti, sa muncesti un pic.

      Nu mai zic – daca obtii asta, ai mutat conversatia din sala de judecata pe terenul de fotbal. In loc sa-l vezi pe Talpan la tribunal cu dosarele, ii vei vedea pe talpanisti invadand internetul, scriind epistole lacrimogene celor de la UEFA, bagand petitii la FRF. E ceea ce trebuia sa se intample inca din 2015 – si e socant ca vorbim despre treburile astea ca fiind neindeplinite in 2021.

      Putem rade de Talpan – si sunt motive suficiente. Dar omul si-a dus fixatia pana la capat, si-a hranit-o, si-a intretinut-o, si-a satisfacut-o. Ai vrea sa vezi o asemenea pasiune si de la cei ce conduc FCSB-ul. Nu am mai fi stat azi sa vorbim despre destinatia palmaresului.

  33. vasglo

    Asta cu „palmaresul sportiv si cel institutional” e precum Secretul lui Polichinelle! Numai ca unii il cred altii nu-l cred, dupa cum ii duce mintea de suporter! 🙂

    „N-a luat echipa de fotbal palmaresul. A luat clubul palmaresul. Echipa nu poate să promoveze. Clubul e una, echipa e altceva. Echipa nici nu va mai fi la CSA, va trebui să fie privată. Aceste lucruri se știau de la început. Va trebui să găsească un investitor, cineva care să bage bani mulți, ceea ce va fi foarte greu, pentru că nu mai văd oameni dispuși să investească. Iar problema cu palmaresul va fi chiar o problemă serioasă, pentru că nu vine nimeni acolo să dea niște bani la o echipă care, practic, nu are palmares. Dumnezeu știe. Vom vedea”
    (declaratie Helmut Duckadam pentru ProSport)

    Deci, cine stie, cunoaste! …..

    https://www.prosport.ro/fotbal-intern/helmut-duckadam-nu-vede-cu-ochi-buni-viitorul-stelei-19287436

    1. Ioan FCSB

      Trebuie sa fim multumiti cu aceasta decizie. Pana la urma procesul cu palmaresul este Mai mult pentru noi. Pentru fanii Steaua Bucuresti. Sa stim adevarul… Adevarul care ne-a fost ascuns la prima Hotarare a Tribunalului Bucuresti cand au spus ca in 1998-2003 CSA detinea palmaresul. Acum recunosc fara probleme ca nu este asa. Si-au mintit proprii suporteri si acestia accepta bucurosi minciunile celor de la CSA. Am observat ca fanii fcsb sunt mult Mai cu picioarele pe Pamant. Nu a exaltat nimeni de bucurie, ba Mai mult lasandu-se manipulati active dintre ei chiar au cazut in capcana lui Talpan si au sustinut ca noi am pierdut… Pai sa le spun acum eu poate sw trezesc. Mai suparati ar fi trebuit sa fie dupa prima decizie la care s-a facut apel decat la apel. Atunci am pierdut din palmares si perioada 1998-2003… Acum cand am castigat inca 5 Ani la palmares ei sunt Mai suparati. Asta este efectul Talpan asupra lor. Talpan care clameaza Victoria Mai ceva decat la prima decizie cand s-a vazut clar ca fcsb a pierdut pentru ca era obligata si Plata cheltuielilor de judecata..de data asta Talpan este obligat sa plateasca. Deci se bucura Desi a pierdut procesul. De aceea cei de la CSA nici nu il baga in seama. Pe ei nu ii pot minti ca pe prostii de la Peluza Sud printre care multi juristi cu Studii la facultati particulare neacreditate…

  34. Tudz

    @vasglo

    Uite ce cred eu ca s-a întâmplat, și sunt șanse foarte mari să fie așa.

    Totul a plecat de la o simplă confuzie! Deoarece în acel document din 1998 în care scrie că „AFC Steaua preia tradițiie glorioase de la Clubul Sportiv al Armatei”, termenul de „tradiții glorioase” a fost confundat cu palmaresul instituțional, când în realitate, reprezintă de fapt palmaresul sportiv.

    AFC-ul nu a preluat niciodată la propriu medaliile, sau trofeele obținute de echipă cât a fost sub tutela CSA, ci dreptul de a fi trecută pe listă ca fiind castigatoarea CCE 1986, etc. Adica palmaresul sportiv. De aici vine termenul de „continuitate sportivă”.

    Palmares instituțional = palmares fizic (adica medalii, trofee, etc).

    Palmares sportiv = listă în care se înscriu succesele sau victoriile (sportive, artistice, etc.) obținute de cineva; totalitatea unor astfel de succese sau de victorii.

    Pe scurt, iată cum stă treaba:

    – Palmares instituțional:

    1947 – 1998: CSA Steaua
    1998 – 2003: AFC Steaua
    2003 – 2021: FC Steaua (actuala FCSB)

    – Palmares sportiv:

    1947 – 2021: CSA Steaua ➔ AFC Steaua ➔ FCSB (continuitate sportivă).

    4
    1
    1. Tudz

      @Ioan FCSB

      Total de acord. Atât el cât și generalii MApN care au făcut acele demersuri în 1998 trebuie chemați în fața instanței.

      Mă mir cum de n-au fost chemați până acum.

      1
      1
  35. adi i.

    Setea de putere , banii , incompetenta sau răzbunarea nu a ținut cont aproape niciodată de cei mulți și mici. Chiar dacă becali se comporta urat, ei nu înțeleg ca el ca și noi suntem trecători iar in ziua când becali va pleca cei din sud / armata și alți puteau sa respire din nou aerul “ “elvețian” la care râvnesc atât , Dar când simți ca te sufoci si-ti pierzi răbdarea distrugi totul ( si cu participarea lui becali) club unitatea între suporteri nu mai ții cont de nimic . Nu știu cât de mare este vina lui Talpan pt ca este la ordinul generalilor , ci mai degrabă m-aș uita cu se reglează problemele in România , toate se fac prin pile sau facem așa și mai vedem noi după aceea . … Doua echipe U Craiova, 2-3 echipe ale Rapidului , micul Dinamo din diviziile inferioare așteaptă ca cei din liga 1 sa-și de-a duhul, iar noi suntem judecați de cineva care și-a stricat confortul zilnic cu aceasta poveste a palmaresului , așa ca a decis sa-l taie in doua părți și a lăsat o parte ca o zona liberă (tampon ) . Cei din sud sunt bucuroși ca au majoritatea trofeelor dar pe termen lung acest club rupt in doua a pierdut mai mult decât câteva toate trofeele . Cand te uiți de departe nu se vede decât : Setea de putere , banii , incompetenta sau răzbunarea de aproape este România .
    Nu uitați ca vânzare Stelei sa făcut in primul rând din cauza generalilor care au condus “f bine” clubul , aceeași care vor astăzi sa se ocupe din nou de el , dacă o făceau bine atunci nu auzeam niciodată de becali , dar na nu au toți șansa lor …. acum este un nou stadion la cheie și cu buget de la stat ca odinioară tot sa conduci . Vor înțelege oare ca nu mai trebuie sa încarce clubul iar cu datorii ca prima oară și sa-l vândă iar . Sa piardă și a doua șansa ar fi greu de digerat mai ales ca când sti ca a III-a sansa este greu de obținut… dar poate ca ei au mai multe , nu ca noi mici și fără importanță.

    1. vasglo

      @ adi i.

      Interesant e că pe toți gheneralii și ofițerii, vechi sau noi, inclusiv „marele Talpan”, cu litere mici ?, tot noi, ” ăștia mici și fără importanță” îi plătim, că și stadionul de 100 bulioane”. Și nu facem nimic! ?

      2
      1
  36. quark

    vanzarea/cedarea sectiei de fotbal s-a facut pentru ca CSA nu mai avea dreptul sa mentina dpdv al regulamentelor sportive o echipa la nivelul Diviziei A/Ligii I, ori predau echipa si locul (ceea ce s-a si intamplat), ori puneau lacatul ; dupa 23 de ani, regulamentul este acelasi si nici noua sectie de fotbal a CSA nu are dreptul de a participa in Liga I

    despre cum s-au gestionat banii incasati din transferuri o poate spune cel mai bine Marcel Puscas (cel care stie ce prapad a gasit prin conturi), dar si comandantul Otelea inca mai are de elucidat cum a reusit sa inregistreze in contabilitatea clubului lirele sterline incasate de la Spurs pe Ilie Dumitrescu la cursul dolarului

    in ’98, CSA a cedat tot ce tine de sectia de fotbal: locul in Divizia A (cum se numea), dreptul de participare in cupele europene (implicit coeficientul), lotul de jucatori, sponsori, dreptul de joc in Ghencea in culorile traditionale si cu marca pe piept, in anii urmatori a incheiat contracte juridice cu entitatile continuatoare si a incasat chirii

    Nu exista niciun document oficial catre FRF, LPF, UEFA, niciun comunicat catre suporteri cum ca Steaua s-a retras din campionat in 1998 si ca a pus lacatul la sectia de fotbal

    1. vasglo

      @quark

      Abia aștept momentul prin care Talpanistii vor solicita la UEFA punerea în aplicare a deciziei unei curți de justiție civile prin care palmaresul sportiv al unei echipe care joacă neintrerupt sub egida ei, de când s-a nascut , este transferat unei UM din România. ?

      1
      1
  37. quark

    o intrebare la care numai onoratul dom’ talpan si asociatii ar putea sa dea raspunsul: de ce au refuzat sistematic sa puna la dispozitia Asociației „Salvați Steaua” actele din ’98 prin care au cedat sectia de fotbal, astfel incat este necesara interventia justitiei pentru a fi scoase la lumina ?

    1. Ioan FCSB

      Pai ar putea sa scrie ce scrie deja pe site-ul http://www.csasteaua.ro. Si anume ca sectia de fotbal s-a desprins de clubul mama in anul 1998 si s-a transformat in AFC, la care Becali a devenit actionar majoritar in 2003. Daca descopera asta sunt terminati. Game Over. De aceea nu au dat vreun comunicat official cei de la CSA. Ei stiu adevarul si acum tremura.

      1
      1
  38. quark

    @Ioan FCSB

    de fapt, asta denota cat il intereseaza in realitate pe talpan de suporterul stelist si cat ascensiunea lui personala , omul a folosit toate tertipurile posibile pentru a tergiversa scoaterea de la naftalina a unor inscrisuri

    talpane, alea sunt documente de interes major pentru orice stelist, oricine vrea sa vada in ce conditii s-a desprins sectia de fotbal de clubul sportiv si cine sunt semnatarii

    pentru sustinatorii noii sectii de fotbal a CSA (ca sunteti destui care va vanturati pe acest site): voi chiar nu sunteti curiosi cum ati ramas fara fotbal din ’98 pana in 2017 ?

    1. adrian paunescu

      pentru sustinatorii noii sectii de fotbal a CSA (ca sunteti destui care va vanturati pe acest site): voi chiar nu sunteti curiosi cum ati ramas fara fotbal din ’98 pana in 2017 ?
      Au fost și susținut echipa FC Steaua București (FCSB)
      ?

      3
      3
  39. Tudz

    Interesant… deci Virgil Boglea a dat un raspuns pe live-ul lui Gabi Safta cu privire la palmaresul institutional si cel sportiv. Si a spus ca acest proces n-a avut vreo legatura cu un asa zis palmares institutional.

        1. Ioan FCSB

          Tudz am aflat de ce nu a dat Talpan documentele la public Pana acum. A inceput sa dea informatii secrete publicului pe http://www.steaualibera.ro. Daca intri si citesti articolul despre FC FCSB nu are nimic in palmares bei descoperi la un moment dat una dintre informatii. Si anume : Guvernul Nastase a rupt legatura dintre CSA si AFC Steaua Bucuresti. Hahaha
          Gluma se ingroasa.

    1. Ioan FCSB

      Tudz, cred ca ne pierdem prea mult timp sa discutam despre acest proces si uitam ca Andrei Vlad este inca portarul titular al Stelei. Aia de la CSA oricum ne spun noua sa nu Mai jignim fostele glorii dar ei din sluga nu il Scot pe Duckadam. Cred ca vorbim prea mult si jucam fotbal din ce in ce Mai Putin.

  40. vasglo

    Inspirat fiind de o postare anterioara ( Tudz – 30 iun.2021 la 11:30), hai sa vedem ce poate contine cele doua palmarese/CV-uri, la disciplina fotbal, respectiv palmaresul echipei fcsb=steaua si palmaresul CSA Steaua.

    1. PALMARESUL ECHIPEI CARE JOACA NEINTRERUPT IN LIGA 1
    – perioada 1947-1998 – am activat in cadrul CSA-UM 02301 si am purtat pe rand numele ASA, CSCA, CCA, CSA Steaua;
    – perioada 1998-2003- am activat in cadrul AFC Steaua Bucuresti si am purtat numele de Steaua Bucuresti;
    – perioada 2003 – in prezent – activez in cadrul SC. FCSB SA cu numele fcsb (fostul club steaua bucuresti).

    2. PALMARESUL ACTUALULUI CLUB SPORTIV AL ARMATEI (UM 02301)
    – perioada 1947-1998 – in cadrul Clubului a activat sectia de fotbal in care si-a desfasurat activitatea echipa avand ultima denumire Steaua;
    – in anul 1998 – am desfiintat sectia de fotbal si am transferat echipa de fotbal Steaua la AFC Steaua Bucuresti;
    – anul 2017 – am infiintat o noua sectie de fotbal si o noua echipa de fotbal in Liga a 4-a de amatori;
    – perioada 2017-2019 – echipa de fotbal amator a activat in liga a 4-a;
    – perioada 2019-2020 – prin masuri administrative echipa a fost admisa si a activat in Liga a 3-a;
    – perioada 2020 – 2021 – echipa a promovat in Liga a 2-a fara drept de promovare in Liga 1….

    Poate acum inteleg si talpanistii OPERA DE ARTA REALIZATA DE MENTORUL LOR!.. 🙂 🙂

    4
    2
    1. Ioan FCSB

      Are dreptate Gigi… Pai daca esti obligat sa platesti cheltuielile de judecata nu ai cum sa spui ca tu ai castigat procesul. Hahaha. De aceea CSA nici nu a dat vreun comunicat. Ei sunt institutie militara acolo. Nu te joci cu comunicatele. Nu poti sa zici ca ai castigat cand in termeni legali ai pierdut. L-au lasat pe Talpan sa se faca de ras in public. Oricum e obisnuit.

      1
      3
  41. Ioan FCSB

    Entitatea rezultată din asociere ar fi trebuit să le paseze cuiva. Nu le-a pasat. În 2003, a fost desființată rapid de Becali și acoliții lui. Locul său în Liga 1 a fost luat abuziv, FC Fcsb fiind introdusă acolo imediat după înființare. Asocierea a fost desfăcută rapid și în foarte mare liniște printr-o hotărâre a guvernului Năstase iar AFC Steaua București a fost băgată în faliment, aceasta din urmă desființându-se câțiva ani mai târziu.” Steaua Libera – cel Mai probabil Florin Talpan

    1
    4
  42. alexcol

    „UEFA lămurește încă o dată disputa…”, iar apoi poza cu fundalul stadionului din Ghencea, unde emblema CSA este strivita de emblema FCSB.
    Stadionul o sa fie inaugurat de CSA Steaua, deci nu stiu cine pe cine striveste.
    „Inaugurarea lamureste inca o data disputa…”

    1
    2
    1. vasglo

      @alexcoi

      Despre ce inaugurare vorbești? Daca te referi la
      meciul dintre o echipa de amatori din Liga a 2-a din Romania, fara drept de promovare, și o echipa din Liga a 3-a din Serbia, atunci ai dreptate, este o inaugurare demnă de o clona. ?

      5
      2
    2. Ioan FCSB

      Alexcol Mai bine intra pe pagina de Facebook a CSA Steaua Bucuresti sa vezi ce se chinuie saracii sa vanda biletele decat sa stai la noi pe site si sa freci menta pe aici. Au vandut de abia 10.000 de bilete Pana acum. Desigur ca voi veti da vina pe pandemie ca nu se va umple stadionul. Pai Pana acum ar fi trebuit vandute toate biletele puse la dispozitie. Cred ca Mai bine facem si noi o inaugurare cu fcsb ca sa vezi diferenta. :)))

      1
      2
  43. Tudz

    În urma ultimelor noutăți cu privire la Coman, așa cred că va arăta primul 11 la începutul sezonului, în formație 4-3-3:

    Portar: Cătălin Straton

    Fundaș lateral stânga: Risto Radunović

    Fundaș central stânga: Stipe Vučur

    Fundaș central dreapta: Alexandru Crețu

    Fundaș lateral dreapta: Valentin Crețu

    Mijlocaș defensiv: Ovidiu Popescu

    Mijlocaș central stânga: Darius Olaru

    Mijlocaș central dreapta: Florin Tănase

    Extremă stânga: Octavian Popescu

    Extremă dreapta: Olimpiu Moruțan

    Atacant central: Zdeněk Ondrášek

    La prima vedere pare un prim 11 destul de solid față de sezonul precedent. Acum să vedem cum decurge treaba…

    1
    1
    1. Ioan FCSB

      Asa crezi tu Tudz. Dar parca vezi ca ne trezim iar cu Vlad in poarta. :))) Eu unul daca Mai face vreo gafa si in Conference League ma las de acest sport. Inseamna ca generatia care vine din urma este prea slaba in general. Nu Mai avem ce sa vedem. Fotbalul este in primul rand un spectacol si in Al doilea rand un provider de fanatici. Am fost fanatic candva. Acum vreau sa raman un simplu spectator. Iar ca spectator vreau spectacol. Pai Andrei Vlad nu imi poate oferi asa ceva, poate doar pentru adversarii Stelei. A fost spectaculos pentru suporterii Rapid Viena cand dobitocul a scos mingea din aut de poarta si le-a dat-o cadou sa ne dea gol. A fost spectaculos cand i-a sarit mingea din gazon si El a avut o reactie demna de Stan Si Bran pentru fanii Cfr Cluj. A fost deasemenea spectaculos cand jucatorul lui CSU a tras la poarta si El a pus mana doar asa sa se atinga de minge Care si-a continuat traseul catre saraca lui poarta pentru fanii clonei CSU. Ei, eu unul m-am saturat de Andrei Vlad si cum ne face ei adversarii bucurosi aproape la fiecare meci important Al nostru. Nici nu vreau sa ma gandesc daca dobitocul va gafa si cu Rapid Giulesti. Aia chiar ii vor dedica un cantec ca se pricep. Hahaha. De genul Piti Piti Piti nu-i lasa…. Hai ca va salut.

  44. alexcol

    @vasglo(nu ti-am pocit numele si nu l-am batjocorit, desi material de lucru avem)
    Daca tot ai asa o inteligenta iesita din comun, poti te rog sa-mi raspunzi la urmatoarea intrebare:
    De ce nu inaugureaza acest stadion echipa de UCL FCSB vs o echipa de top din Europa?

    1
    4
    1. vasglo

      #alexco

      Scuze daca din neatenție am pus un deget aiurea, fără intenție! La întrebarea ta nu pot sa-ti răspund eu! La anomalii numai fanaticii pot răspunde! .. Chiar crezi că ‘Steaua” talpanista de azi, e Steaua din 1947, și UEFA nu știe despre ce e vorba, e o adunătură de prosti? Un sfat, intra și tu în rândul lumii! ?

      5
      2
    2. Ioan FCSB

      Alexcol mai bine ne-ati fi lasat pe noi sa il inauguram. Erau deja vandute toate biletele si erau si oamenii aia de la CSA Steaua Bucuresti multumiti acum. Asa sunt disperati ca nu stiu daca pot acoperi cheltuielile cu voi. Mai au si de platit 3000 de lei cheltuieli de judecata pentru incompetenta lui Talpan care nu poate dovedi ce s-a intamplat cu Steaua dupa 1998.

      2
      2
  45. Ioan FCSB

    Alexcol trebuie sa fiti constienti ca voi sunteti durere in plus pentru CSA. Nu aveti nici macar drept sa mergeti la Jocurile Olimpice la fotbal. Sa vezi ce glume faca cei de la rugby pe seama voastra. Cica Mai bine se inaugura stadionul cu un meci CSA vs fcsb si era sold out. Hahaha. Vezi cum va spun cei de la rugby? Va spun CSA si nu Steaua. Pentru ca nu le-ati dovedit ca sunteti Steaua. Sper ca nu aveti de gand sa intrati in conflict cu ei ca va zboara aia dupa stadion .:)))

    1
    3
  46. Saviola_7

    @alexcol

    Îți raspund eu la aceasta întrebare.

    Stadionul este o componenta de baza tehnico-materială iar proprietarul ei este Ministerul apărării și este normal sa decidă aceasta instituție cui ii închiriază stadionul.

    Și apropo de palmares: nimeni nu a negat ca rezultatele sportive au fost făcute de CSA pana in 1998(nici nu are cum sa fie altfel) pentru ca mulți dintre noi am fost pe stadion și am susținut echipa care a aparținut de armata pana in 1998.

    Dar din sezonul 1998-1999 armata a predat echipa DE FOTBAL către AFC Steaua și apoi mai departe către Sc Fc Steaua București Sa (actuala FCSB)

    Ca sunt unii bătuți in cap și NU vor sa accepte acest fapt e problema lor (sau a voastra)

    Intre ‘98 și 2017 Armata nu a mai avut DELOC echipa de fotbal, in concluzie echipa născuta in anul 2017 a împlinit 4 ani, NU 74 de ani cum spun cei de la CSA in frunte cu muwie in cur talpa iute.

    Iar acum in 2021 CSA, conform regulilor internaționale de fotbal, are dreptul sa facă DOAR FOTBAL AMATOR – de aceea nici nu puteți promova in Liga 1: atenție pe BANII NOSTRII pentru ca vin de la bugetul statului.

    Dar, na, e greu sa gândim cu creierul nostru, mai bine ne spun alții ce sa facem …

    Forza Steaua!

    13
    4
  47. vasglo

    Lecitina pentru haterii care au uitat cine e adevarata Steaua! 🙂

    „În România singura echipă care primește echipament gratuit e FCSB. Ea face parte dintr-un lot de 20 de formații cărora Nike le asigură echipament gratuit pe toată perioada competiției”
    (a explicat Dinu Gheorghe la ProSport Live despre echipamentul celor de la FCSB.) ”

    https://www.prosport.ro/fotbal-intern/diverse/fcsb-caz-unic-in-romania-primeste-gratuit-19289108

    2
    2
  48. Ioan FCSB

    Personalia
    Name
    Emeric-Alexandru Jenei
    Geburtstag
    22. März 1937
    Geburtsort
    Agrișu Mic, Rumänien
    Größe
    176 cm
    Position
    Defensives Mittelfeld
    Junioren
    Jahre
    Station
    1947–1950
    „7 Noiembrie“ Arad
    1950–1955
    Flamura Roșie Arad
    Herren
    Jahre
    Station
    Spiele (Tore)1
    1955
    Flamura Roșie Arad
    10 (1)
    1956
    Progresul CPCS Bukarest
    1956
    Flamura Roșie Arad
    11 (1)
    1957–1969
    CCA/Steaua Bukarest
    259 (7)
    1969–1972
    Kayserispor
    29 (4)
    Nationalmannschaft
    Jahre
    Auswahl
    Spiele (Tore)
    1959–1964
    Rumänien
    12 (0)
    Stationen als Trainer
    Jahre
    Station
    1972–1973
    Steaua Bukarest (Co-Trainer)
    1975–1978
    Steaua Bukarest
    1978–1979
    FC Bihor Oradea
    1981–1982
    CS Târgoviște
    1983–1984
    Steaua Bukarest
    1984–1986
    Steaua Bukarest
    1986–1990
    Rumänien
    1991
    Steaua Bukarest
    1992–1993
    Ungarn
    1993
    FC Fehérvár
    1993–1994
    Steaua Bukarest
    1995–1996
    Panionios Athen
    1996
    Universitatea Craiova
    1998–1999
    Steaua Bukarest
    2000
    Rumänien

  49. Ioan FCSB

    „#amical #FCSBChindia #victorie

    FCSB -CHINDIA 3-1

    FCSB a câștigat și cea de-a treia partida amicală a verii, de această dată împotriva primei divizionare FC Chindia Târgoviște, scor 3-1.

    Deși oaspeții au condus la pauză, grație golului lui Daniel Florea, din minutul 33, elevii lui Dinu Todoran au revenit în joc imediat după reluarea partidei, Răzvan Oaidă reușind să înscrie în minutul 46, din pasa lui Florin Tănase. FCSB a făcut 2-1 în minutul 52, pe aceeași filieră: Tănase pasator și Oaidă marcator. Olimpiu Moruțan a închis tabela două minute mai târziu, cu un gol de generic, din marginea careului.

    Roș-albaștrii au evoluat în următoarea formulă de echipă: Vlad – Haruț, A. Crețu, Vucur, Cordea – Ov. Popescu – Oaidă, Olaru – Moruțan, Tănase (cpt), Oct. Popescu. La pauză, locurile lui Vlad, Haruț, Vucur, Cordea și Ov. Popescu au fost luate de Straton, V. Crețu, Cristea, Radunovic și Perianu. Pe parcursul reprizei secunde au mai intrat Vînă, Stoica, Niță, Musi, Dumitru și Pantea.

    Următoarea partidă amicală va avea loc miercuri, 7 iulie, începând cu 17:30, împotriva celor de la CS Mioveni.

    Fotografii: Răzvan Păsărică (www.sportpictures.eu)”
    FCSB Facebook

    TUDZ UITE CA TOT VLAD ESTE TITULAR ASTA DESI TORNADO A FACUT UN SONDAJ IN CARE A REIESIT CA 60% DINTRE SUPORTERI NU IL MAI VREM IN POARTA.
    GIGI ESTI KNOCKOUTS. DACA VOR UMPLE STADIONUL AIA DE LA CSA AI ZILELE NUMARATE IN FOTBAL. SA ITI GASESTI ALT BUSSINES SA ITI INTRETI FAMILIA.

    1. Ioan FCSB

      Pai la amicale se testeaza cea Mai buna formula de joc. De obicei in amicale rezervele intra in repriza secunda. Daca se accidenteaza Straton Mai bine intra Becali in poarta decat Vlad. :)))

    2. Ioan FCSB

      4. Botosani – FCSB echipe probabile.
      Botosani (4-3-3) : Pap – Patache, Racovitan, Seroni, Tiganasu – Croitoru, Papa, Tircoveanu – Ongenda, Fili, Sila.
      FCSB (4-3-3) : Vlad – V. Cretu, Al. Crețu, Cristea, Radunovic – Ov. Popescu, Oaida, Olaru – Morutan, Tanase, Oct. Popescu

  50. quark

    ca FIFA si UEFA stiu foarte bine cum sta treaba si care sunt continuatoarele pe plan sportiv, o poate exemplifica urmatorul caz:

    istoricul club ucrainean Dnipro (cunoscula noi ca si Dnepr) Dnepropetrovsk este dizolvat, pe plan local a aparut un SC Dnipro-1 (actualmente in prima liga ucraineana)
    Some Ukrainian news media (such as UNIAN) announced that the club is a successor of FC Dnipro

    ramas cu drepturi banesti neincasate de la clubul dizolvat, un fotbalist s-a adresat FIFA pentru a-si recupera drepturile de la noua entitate

    On 22 February 2021, FIFA dismissed the claim of Jaba Kankava who appealed with a request to recognize SC Dnipro-1 a sports successor of FC Dnipro in order to recover his unpaid salary from FC Dnipro

    Deci, daca se vrea, se pot obtine (parerea mea) hotarari oficiale care sa ateste cine/cum a activat pe prima scena a fotbalului romanesc din ’47 pana in prezent, poate asa s-ar lamuri si doamnele judecator cum e treaba cu palmaresul sportiv

  51. Ioan FCSB

    „FCSB – CS MIOVENI 1-0

    FCSB s-a impus, miercuri după-amiază, în meciul amical disputat împotriva celor de la CS Mioveni, scor 1-0.

    Golul a fost înscris în minutul 86 de Cristian Dumitru, intrat în repriza secundă în locul lui Octavian Popescu. În altă ordine de idei, în această partidă a evoluat, pentru prima dată la roș-albaștri, noul atacant al FCSB, Zdenek Ondrasek. Acesta l-a înlocuit, în a doua parte a meciului, pe Florin Tănase.

    Dinu Todoran a folosit următoarea formulă de echipă: Vlad – Haruț, Al. Crețu, Vucur, Radunovic – Cristea – Ov. Popescu, Olaru – Moruțan, Tănase, Oct. Popescu. Imediat după pauză, locurile lui Vlad, Radunovic, Vucur și Haruț au fost luate de Straton, Cordea, Perianu și V. Crețu. De asemenea, în minutul 60 au intrat pe teren și Dumitru, Stoica, Vînă, Musi și Ondrasek.

    Următorul meci amical al FCSB se va disputa vineri seară (19:30), la Buzău, pe terenul celor de la Gloria.

    Fotografii: Răzvan Păsărică (www.sportpictures.eu)”
    Fcsb
    Iar a fost Vlad in poarta titular. TIC-TAC GIGI. Vine meciul din Conference League. Nimeni la MECI!

    2
    3
  52. quark

    26.05.2021
    Iftime (Botosani): „Pe Meleke nu-l dăm, nu pleacă la FCSB acum. Toate au un preț, ce am cerut eu nu dă Becali. Am cerut 500.000 de euro, Becali a oferit mai puțin, maximum 300.000 de euro”

    09.07.2021
    Iftime (Botosani):”Meleke mai avea trei ani de contract cu mine. N-am luat bani prea mulți pe el, așa cum mi-aș fi dorit… Doar 250.000 de euro”

  53. Ioan FCSB

    „La finalul junioratului, tatăl său a cerut clubului o mărire substanțială a salariului care atunci era de 350 de euro pe lună, mărire pe care clubul nu era dispus să-l ofere, iar părinții săi au refuzat contraoferta clubului, în condițiile în care ar fi fost obligat să semneze un contract pe minim 3 ani.[3] În cele din urmă, impresara Anamaria Prodan a convins clubul FCSB să îi ofere Universității Craiova suma de 400.000 de euro pentru a-l putea aduce.[4]” Wikipedia
    Uitati cum a ajuns Vlad la Steaua. Si este portarul nostru titular. Ma intreb cati prosti vor Mai merge pe stadion cand suntem sfidati in halul asta. Pai nu putea ajunge la nimeni acest portar din tot campionatul asta? Noi suntem cei Mai prosti?

  54. Ioan FCSB

    Se vede cand este Straton in poarta. Parca alta siguranta au jucatorii de camp. Parca simt ca au spatele asigurat. Cu Vlad in prima repriza de la Buzau zici ca erau in koorul gol .haha….

    In alta ordine de idei cititi textul de Mai Jos preluat de la B1TV:
    „A avut nişte probleme mai speciale. Eu am vorbit cu el, astăzi (n.r. miercuri) am stat mult timp împreună, ne-am plimbat.

    Oricum, cel mai important este că, cu sufletul, a fost cu noi şi ne-a transmis un cântec de Celentano, cred, că nu are sufieciente braţe ca să ne îmbrăţişeze pe toţi. E fantastic! V-am spus că este un om excepţional”, a declarat Loţi Boloni.

    Ladislau Boloni despre VALENTIN CEAUSESCU la inaugurarea stadionului Steaua!

    Respect campionule Loti Boloni!

    2
    2
  55. vasglo

    Totuși, incepe o noua ediție a campionatului de fotbal, in care băieții noștri sunt nelipsiți de pe prima scenă? Să-i întâmpinăm cum se cuvine și să strigăm in cor, HAI STEAUA !!!

    1
    1
  56. keyser-soze

    Avem și echipa de start.
    Vlad – V. Crețu, Haruț, Vucur, Radunovic – Moruțan, Al. Crețu, Oaidă – Cordea, Tănase, Oct. Popescu
    Rezerve: Straton, Ondrasek, Cristea, Stoica, C. Dumitru, Ov. Popescu, Perianu, Musi, Șerban
    Antrenor: Dinu Todoran
    Hai Steaua!

Lasă un răspuns