Liga 1: UTA 1-1 FC Steaua! Ianis Stoica sparge gheața la debutul în Liga 1

de | iulie 31, 2021

FC Steaua a debutat în meci sub șocul eliminării din Conference League. Din fericire, după pauză lucrurile s-au schimbat și vicecampioana putea câștiga partida, dar ratările au dus la o remiză în extremis. O notă slabă pentru arbitru Radu Petrescu. Centralul a tolerat anumite intrări dure ale aradenilor și nu le-a sancționat, permițând fragmentarea jocului și deposedări ca la rugby. În opinia mea, golul celor de la UTA a fost precedat de un fault asupra lui Oaidă.

?Video: https://www.facebook.com/1628952627120231/posts/4945798702102257/

?⚽️?Ianis Stoica sparge gheața în Liga 1 pentru FC Steaua. UTA 1-1 FC Steaua‼

?Video: https://www.facebook.com/1628952627120231/posts/4945875018761292/

??⚽️Câteva din ratările Stelei din Liga 1 în partida UTA 1-1 FCSB!

?Video: https://www.facebook.com/1628952627120231/posts/4946693132012814/

Rezumat

Cronica clubului

Egal obținut pe final!

by FCSB

Egal obținut pe final!>

FCSB a reușit doar un rezultat de egalitate, scor 1-1, pe terenul celor de la UTA Arad, într-o partidă disputată duminică seara.

După ce Ubbink a deschis scorul în minutul 20, roș-albaștrii s-au străduit să obțină egalarea, ratând câteva ocazii importante, prin Moruțan, Tănase sau Alexandru Crețu. Cel care a restabilit egalitatea a fost, însă, Ianis Stoica (90), atacantul intrat în locul lui Octavian Popescu, în minutul 74.

Pentru roș-albaștri urmează partida de duminica viitoare, de pe Arena Națională, împotriva celor de la Gaz Metan Mediaș.

UTA Arad: Fl. Iacob – Vukcevici, Erico, Medimorec, Şliakov – Antal (Roger ’56), Batha, Passaglia (Vorobjovas ’56), Ubbink (Bustea ’89) – Dangubici (Hora ’69), Miculescu.

Antrenor Laszlo Balint

FCSB: Straton – Haruţ, A. Creţu, I. Cristea (V. Creţu ’34), S. Şerban – Moruţan, Ov. Popescu (Fl. Coman ’46), Oaidă (Olaru ’34) – Oct. Popescu (I. Stoica ’74), Dumiter (Cordea ’34), Fl. Tănase.

Antrenor Dinu Todoran

Cartonașe galbene: Dangubic 65/ Moruțan 34, Coman 90+1

Arbitri: Radu Petrescu – Mircea Grigoriu, Mihai Marica – Iulian Călin

Sursa cronică: www.fcsb.ro

UTA vs FC Steaua. Show must go on!!!

Gata cu „înmormântarea și doliul” după UEFA Conference League. Suntem steliști adevărați, nu „simpatizanți de rezultat”‼?❤?

Să fim serioși! Dacă roș-albaștrii ar mai juca încă 10 duble cu Shakhter Karagandy, de 10 ori steliștii ar ieși învingători!!! Eșecul cu Shakhter Karagandy a fost un accident, chiar dacă pe teren a fost o echipă dictată nefericit de Gigi Becali. O conjunctură nefastă, dublată de un mixt ghinion-prostie managerială. “Vlad a dat un assist, și unul Vucur. Așa ceva nu am văzut în viața mea. Cum să iei golul ăsta?… Bine, acum nu sunt de vină numai ei…” a declarat Becali.

?Asta e! Show must go on!!! Ne rămân principalele obiective din acest sezon: Cupa și Campionatul!

⚽️???Duminică 1 August 2021, de la ora 22:00, se întâlnesc UTA și FC Steaua. Duelul va avea loc pe Stadionul Francis von Neuman din Arad și contează pentru etapa a 3-a din Liga 1. Meciul se dispută „sold out”!!!

?⚪UTA Arad a început bine acest sezon și suporterii au motive de bucurie. Deși lucrurile încă nu stau bine pe teren propriu, aradenii sunt fără gol primit după doua runde, un record pe care vor să il păstreze. In prima etapa, alb-roșii au terminat la egalitate acasă, 0-0 cu Farul Constanța. Echipa putea mai mult pe final, însă avantajul numeric nu s-a concretizat. A urmat o deplasare la FC Argeș, acolo unde UTA s-a impus cu scorul de 1-0. Dangubic a deschis scorul în minutul 4, din pasa lui Ubbink. Sezonul trecut, UTA a pierdut ambele partide cu FC Steaua.

??FC Steaua a suferit o umilință istorică în Europa, iar jucătorii abia mai pot scoate cu greu capul în lume. Însă în campionat lucrurile au stat mai bine pentru steliști, care au remizat la FC Botoșani (scor 0-0) și au învins-o pe CSU Craiova cu scorul de 4-1.

Echipa probabilă: Cătălin Straton – Valentin Crețu, Alexandru Crețu, Iulian Cristea, Risto Radunović – Răzvan Oaidă, Ovidiu Popescu, Florin Tănase – Andrei Cordea, Florinel Coman, Octavian Popescu.

FORZA STEAUA!?❤?

X Ray

177 de comentarii la „Liga 1: UTA 1-1 FC Steaua! Ianis Stoica sparge gheața la debutul în Liga 1

    1. alacuspreiatu

      De ce forza steaua si nu si forza pepsi sau forza audi? Toate sint companii. Sustine-le daca esti platit, altfel lasa-le frate sa dovedeasca ca merita sa existe pe piata. Auzi la el forza steaua…ma mir ca nu ti-ai tatuat pe spate forza banca transilvania hahahahha

      Echipele de fotbal sint produse bre, este penibil sa idolatrizezi un produs, precum drogatii cocaina 🙂 Ca sa nu mai zic ca este material de spitalul de nebuni sa susti o companie condusa de unu ca Becali…om cu suflet bun dar timpit la cap ce se crede cezarul Romei…ia mai da-l dreaq ca nu a facut nimic in viata sa justifice inguimfarea care o are si daca schimba astia banii miine moare de foame ca la cit de prost e nu stie nici sa schimbe o roata la masina…specimene de genul nu trebuiesc adulati trebuie pusa distanta intre prosti ca ala si produsele lor si tine. Forza steaua auzi la ala…de unde veniti fratiilor?

      1. Ioan FCSB

        Tarotule acel portar ne-a scos din Cupele Europene de trei ori Pana acum si din campionat 1 data. Se umpluse paharul. La tine de ce depinde sa iti incurajezi echipa? Sau tu tii cu CSA deja?

  1. alacuspreiatu

    Am citit ceva de rapid fiindu-i adresate insulte rasiste hahahaha. e clar, orice anti-rapid este rasist. Prevad CFR campioana, rapid pe 2, Steaua pe…nu ca imi pasa dar asa ca idee, au adus-o pe rapid de par in liga 1, nici nu se calificau in playoff cind deodata toti cu care jucau au uitat fotbalul si si asa au trebuit inventate penaltiuri in ultimele minute si acuma in liga unu o sa devina o forta peste noapte…asta este puterea inferioriilor ce se folosesc de mass-media sa faca lucruriile cum vor nu cum trebuie. Dinamo repeta ce a facut cfr cluj si sportul studentesc acum citiva ani, presa iti impune sa accepti rapidu ori altfel te fac rasist…si ne miram ca nu avem rezultate…fotbalul este o industrie infecta promovata de mass-media infecta deci atrage oameni mediocrii. Rezultatele de la Tokyo par corecte, fotbalul romanesc este cam la 0-4 de oricine. Echipe impuse gen rapid, echipe tolerate gen dinamo, presa ce nu explodeaza cind un antrenor fara acte devine antrenor la nationala…in toata lumea se fura sint sigur dar la romani e pura arta hahahaha sta mintea in loc.

  2. FortuneTeller_revived

    Daca aia e echipa care intra pe teren, inseamna ca Jiji n-a invatat nimic. Lemn-Tanase ar trebui sa fie pe banca pana isi doreste un transfer de pe banca pe teren, in loc de transferuri la alte echipe. Ce sa caute Coman in centrul atacului??? XRay, ce s-a intamplat cu shacterii nu a fost accident, ci confirmare. Daca jucau de 10 ori, cam de 8 ori iesea remiza , si de 2 ori ne bateau aia. Nu e inmormantare, dar e jalnic ca inca nu avem antrenor care sa transforme lotul actual de jucatori in echipa.

    4
    1
    1. Ioan FCSB

      Ce s-a intamplat cu kazahi a fost doar vina lui Vlad. Tarotule tu ai pierdut un pariu si ai zis ca il vei critica pe Vlad dupa acel pariu daca va fi responsabil prin gafele sale de pierderea calificarii. Dar tu nu faci decat sa ataci echipa incontinuu. Hai ca incepem sa vedem cine sunt stelistii adevarati si cine sunt intrusi pe aici. Vasglo si tarot comenteaza doar impotriva echipei.

      1. FortuneTeller_revived

        Am pierdut jumatate de pariu, Vlad a gresit brutal dar la sfarsit FCSB a ratat calificarea (si) din alte cauze. Oricum, mi-am tinut promisiunea si l-am aratat cu degetul pe Vlad, asa cum merita. Insa nu inteleg de ce esti atat de fericit ca am pierdut calificarea? Doar pt ca ego-ul tau a fost satisfacut?

        1. Ioan FCSB

          Ai pierdut un pariu intreg. Golul luat de petarda de Vlad a contat Mai mult de 90%. Si la fel habar nu are sa apere un penalty. Putea executa si medicul lui Karagandy. Te rog sa duci pariul Pana la capat si sa il critici pe Vlad Pana pleaca de la echipa. Unde vezi tu ca ma bucur? Eu ma bucuram ca speram sa se trezeasca prostul de Becali si sa il trimita in Liga 3. Dar nu am nicio sansa…nu l-ai aratat cu degetul doar pe el. Cand ataci toata echipa il scapi pe El. EL ESTE SINGURUL VINOVAT. Si incep sa cred ca si tu si Vasglo si toti prostii care i-ai dat incredere. Sa ni va Mai vedem pe aici. Cred ca Peluza Nord se va retrage din proiect.

          1. FortuneTeller_revived

            Pariul nu a fost sa-l critic pana pleaca, ci sa-l critic. Facut, pupat Piata Independentei. Meciul a fost pierdut de toti cei 11.

  3. alexandru-h

    Pa si Vlad, probabil pa si Morutan. Stai sa vezi ce nimic pe bat vei scoate de acum de la Tanase si Coman, ambii mai cu vechime la echipa decat Morutan…

    Cat despre teoriile „daca mai jucam un meci, te bateam cu 8-0” – credeam ca le-am lasat definitiv in curtea scolii 😀

    7
    2
  4. saviola3_7

    Nu mai am chef de nimic dupa rusinea cu amatorii aia. Cat timp antreneaza gigi e clar ca sansele noastre la performanta sunt nule. Cu toate astea… forza Steaua! Cu Steaua pana la moarte!

    6
    3
  5. saviola3_7

    Apropo. Iulian Cristea a fost pedepsit cu kazacii… Un fundaș decent aveam si noi si pe ala l a tinut mourinho jiji pe banca. Acun cica scăpăm de Vlad. Nu imi pare rau dar e incorect sa i punem in carca eliminarea. Marea vina e e antrenorului oligofren jiji. De Morutan imi pare rau. Asa inconstant cum era nu avem altul mai bun sa il înlocuiască. De Oaida nu vrea sa scape oieru? Ca vad ca de ondrasek sau altii s a convins dupa un meci, câte meciuri ii trebuie sa se convingă de nulitatea aia de Oaida? In fine… Poate aduce un antrenor… Poate. Daca nu puteti considera cs si ratat si sezonul asta.

    8
    2
    1. Ioan FCSB

      Saviola tu furi current pe aici. Vlad a pierdut calificarea pe care o aveam in mana. Un portar trebuie sa dea siguranta echipei. Nu la fiecare sut pe poarta sa te sperii ca va Lua gol.

  6. vasglo

    „Pa si Vlad, probabil pa si Morutan”, zice un „veteran al site-ului, full de fotbal si subtilitati cu oute! 🙂

    Pai nu ziceati voi, intr-o veselie, ca „bufonul site-ului” a ghicit-o cu Vlad si ca merita temenelele noastre?!… Acu’ sunteti ingrijorati ca Becali s-a conformat cerintelor bufonului 🙂
    Cat despre Morutan, chiar aveti o memorie asa de scurta incat nu va amintiti ca Olimpianul a ratat, nonsalant, o lovitura de departajare decisiva, dupa ce, cu cateva zile inainte, le dadu oltenilor gol de la 30 de metri, incat Terim semnase deja cecul de bulioane? .. Nu declarase acelasi Morutan, dupa meciul cu oltenii, cu zambetul pe buze, de juisase Moraru si ai lui….”da, am jucat mai slab pana acum, ca sa nu ceara Nea Gigi prea multi bani pe mine!” 🙂

    Pe astia ii plangeti acum?! Hai sa fim seriosi!…

    „Stai sa vezi ce nimic pe bat vei scoate de acum de la Tanase si Coman, ambii mai cu vechime la echipa decat Morutan…” , zice acelasi veteran!..

    Cum adica astia nu au valoare fara Vlad si Morutan??!! 🙂
    Cred ca rade si Ioan, cica, FCSB de asta sau, mai stii, poate e o idee pentru o noua obsesie a bufonului care, vad ca e cam slabut la ora asta. Numai o postare din zece, e ingrijorator! Sper ca baiatul sa nu aiba problems!..

    A bon entendeur, salut!…

    1
    2
    1. Ioan FCSB

      Vasglo, eu de acum voi merge pe stadion. Nu o sa Mai comentez asa Des aici. Trecem la fapte. Te voi saluta din Peluza alaturi de Mustata. FORZA STEAUA! LOLOLOLOLLOLOLOOOOOO STEAUA BUCURESTIIII!!!

    2. Ioan FCSB

      Apropo de Morutan si ratarea cu kazahi. Pana la urma un stelist tot rata deoarece kazahi marcau lui Vlad toti 22 de jucatori din lot si chiar si medicul echipei ii da gol lui Vlad din penalty.

      1
      5
      1. alacuspreiatu

        Daca as fi Vlad si as citi conentariul tau mi-as cere transfer imediat, si medicu echipei auzi hahahahah. Unii sint neplatiti desi merita, Vlad merita sa fie platit in mesajele semnate Ioan. Bah portare…citeste femeia ta ce zic astia de tine.. te descinsidera vreo saptamina apoi usi gaseste pe altu…cere transfer Ori iti pierzi femeia…Vlade…nu glunesc, si naica-ta daca aude ce zice lumea de tine se dezice si ea sareaca si isi face alt copil, poate Mai priceput la portarit.

  7. Tudz

    Cică Vlad n-ar vrea să plece.
    Ioane, nu te panica, oricum nu joacă diseară (probabil nici în următoarele jocuri). 🙂

    „Andrei Vlad l-a refuzat pe Gigi Becali. Portarul de la FCSB nu vrea să revină la Universitatea Craiova, aşa cum a anunţat patronul roş-albaştrilor după eliminarea ruşinoasă din Conference League.
    Conform fanatik.ro, portarul venit chiar de la Craiova, în 2017, i-a transmis lui Becali că nu ia în calcul revenirea în Bănie şi l-ar fi rugat pe acesta să îl lase să îşi caute altă echipă. Gigi nici nu a vrut să audă de aşa ceva şi i-a dat o replică clară.
    Dacă nu va pleca de la FCSB la Craiova chiar acum, el nu va mai juca pentru echipa lui Dinu Todoran. Straton este cel care, de altfel, va fi titular în meciul cu UTA, din această seară.”

    https://as.ro/fotbal/fotbal-intern/andrei-vlad-nu-vrea-sa-auda-de-craiova-scandal-urias-cu-gigi-becali-cum-l-a-amenintat-patronul-de-la-fcsb-117020.html

    1. Ioan FCSB

      Tudz nu Mai cred nimic din ce zice domnul Becali. Este probabil sa il vedem si diseara pe Vlad in poarta. Asa cum nu scapam de oaida, vorba cuiva de aici, de pe teren nici de Vlad este posibil sa nu scapam. Gigi cam rade de noi… Sa vedem cat Mai poate sa rada.

      1
      3
  8. Tudz

    Se pare că Moruțan rămâne. Eram destul de sigur că nu vor plăti turcii 10 milioane.

    https://www.telekomsport.ro/un-sef-de-la-galatasaray-il-face-praf-pe-gigi-becali-dupa-ce-acesta-a-anuntat-transferul-lui-morutan-lovitura-de-teatru-20330651?utm_source=prosport&utm_medium=cross&utm_campaign=Cross

    Apropo, de Pigliacelli ce părere aveți? 🙂

    https://www.prosport.ro/fotbal-intern/universitatea-craiova-vrea-sa-l-trimita-pe-mirko-pigliacelli-la-fcsb-19302996

    1. Ioan FCSB

      Orice portar ne vine este un castig pentru echipa. In acest moment jucam fara portar. Probabil ca nici Straton nu isi Mai doreste sa fie umilit si nu va accepta El sa joace de abia acum. A avut posibilitatea sa ne califice in Conference League daca il lasa macar la loviturile de departajare sa apere.

  9. Ioan FCSB

    Vasglo si Pana la urma daca nu iti convine ce se intampla la fcsb te rugam sa il iei pe tarot si sa plecati impreuna la csa2017. Hai ca aveti meci poimaine acolo. Noi ramanem langa fcsb este STEAUA!

      1. Ioan FCSB

        Bai prostule eu comentam acolo inca din 2017 tarane cu diploma. Si de la inceput eram impotriva lor. Am vorbit chiar si cu Jean Pavel pe Facebook la inceputurile lor. Si ii ziceam si lui tot csa2017. Dar pe tine te doare rau cand vezi ca s-a trezit Becali la realitate si il inlatura pe cel care ne-a distrus toate obiectivele timp de trei ani. Pe care tu si tarot il sustineati sa ne distruga in continuare. UE CSA2017, ue Vasglo. UE tarot.

        1. vasglo

          Hopaaa!…Johnel al nostru, zis FCSB- istul, s-a dezbrăcat de caracter, probabil e la plajă, și l-a piscat o …. rază! Asta că sa vedem și noi cam ce hram poarta acest troll, care 24 din 24, 7 zile pe săptămână, moare de grijă echipei pe care își închipuie că o iubește, fara să știe care-i ia! Unii l-au dat afara in șuturi, alții, miloși din fire, îl acceptă, facandu-se că nu știu cu cine și de-a
          face! ????⚡

          1. Ioan FCSB

            Vasglo nici nu stii cat de mic incepi sa fii. Pai cu tine altfel nu se poate. Tu si Vlad trebuie sa fiti luati la suturi sa plecati de la Steaua. Poate Vlad va merge la CSA unde te rugam sa pleci si tu. Esti urmatoarea mea „obsesie” daca Mai continui sa faci mizerie pe acest site.

    1. FortuneTeller_revived

      @Ioan FoarteChinuitSaraculBaiat:
      1. Daca Becali poate face ce vrea la FCSB pt sunt banii lui, tu nu poti sa trimiti pe nimeni de aici catre csa2017. Nu ai nimic care sa demonstreze ca esti mai cu motz, ca esti in pozitia de a schimba ceva vis-a-vis de atasamentul meu. Cu alte cuvinte, esti insignifiant.
      2. Se pare ca esti si inconsistent, uiti repede ca tocmai tu esti cel mai nemultumit de FCSB, mai ales de portar. Ti-ai auto-sugerat plecarea la csa2017?
      3. Probabil te crezi un mic Ceausescu, iti imaginezi ca vorbesti in numele mai multor persoane. „Noi ramanem” inseamna cumva tu si celalte conturi care le ai aici? Caci in mod sigur nu reprezinti pe nimeni altcineva.
      4. Ma acuzi pe mine de „linsaj”, zici ca iubesti Steaua (desi conditionezi dragostea de numele portarului), si totusi Gigi e domn pt tine??? Sa fie oare ca tu iubesti stapanul, iar nu Steaua?

      Suficiente motive sa iei o pauza la tastatura pt reflectie si meditatie, se pare ca ajuta.

      6
      1
        1. FortuneTeller_revived

          @Ioan FoarteChinuitSaraculBaiat:
          Mesajul meu spune tot, chiar ma ingrijoreaza starea ta, pare sa evolueze din ce in ce mai rapid. Multiple personalitati, teama de a reflecta la ce ti se spune. Hmmm….

          3
          1
        1. FortuneTeller_revived

          Amice, esti idiot si n-ai maniera. Daca n-ai cu tine cuvintele necesare sa-ti exprimi parerile si sa construiesti suportul pt cazul Vlad, cel putin admite asta. Dar nu e nevoie de insulte personale, nu ajuta pt influentarea opiniei publice vis-a-vis de mine, vasglo, Vlad, etc.

  10. Tudz

    Gata, Ioane, poți să stai liniștit. Vlad e istorie…

    https://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/gigi-becali-andrei-vlad-istorie-la-fcsb-solutii-portar-19303107

    „Nu mă interesează ce face Vlad ăsta. Dacă face figuri și nu înțelege cu vorba bună e treaba lui, dar la noi el este deja istorie. Dacă nici eu nu l-am susținut și nu am tras pentru binele lui, atunci cine? I-am spus clar lui Meme că am luat o decizie față de el, iar la noi Straton o să fie numărul unu.
    Îl am și pe copilul ăla de la Iași, dar am înțeles că mai este și un copil bun pe la echipa a doua. Dar cu Vlad lucrurile sunt clare. Nu are nicio treabă și mi-a mâncat o grămadă de meciuri. I s-a urcat la cap că a fost luat pe la națională și a crezut că la noi el o să fie pe viață titular. Dar m-am săturat.
    Am pierdut campionate și ne-am facut de râs în cupele europene din cauza lui. Eu sunt principalul vinovat fiindcă m-am bucurat la bunul altuia și Dumnezeu m-a lovit. M-am luat după unul și altul…că e Messi al portarilor și voi rupe norii cu el. Vlad îmi datorează multe, iar el știe asta. Totul are o limită. Nu mai are niciun viitor la noi.”, a declarat Gigi Becali pentru ProSport.

          1. Ioan FCSB

            XRay te rugam sa iei masuri cu acest Vasglo care ne spameaza site-ul deja. Zici ca este platit de csa2017 sa comenteze impotriva binelui echipei. In acest moment binele echipei il reprezinta plecarea lui Andrei Vlad de la Steaua. Iar el comenteaza impotriva binelui echipei noastre de suflet.

    1. Ioan FCSB

      Are dreptate Becali. Se simte frustrarea in cuvintele lui. Sa speram ca am scapat de blestemul numit vlad. Mai avem doua blesteme pe aici. Vasglo si tarot. Sa speram ca vom inlatura si pe acestea doua.

          1. FortuneTeller_revived

            Pai hai sa-l intrebam pe alex-h daca vrea sa plec, de ce sa te credem pe tine? Si daca totusi omul n-are nimic cu mine (sau vasglo), nu crezi ca ar fi timpul pt o scurta pauza de reflectie si meditatie?

    1. Ioan FCSB

      Tudz astia la fel ziceau si ieri si Pana seara au zis ca nu Mai pleaca. Hahaha. Cred ca este vrajeala lui Gigi sa vada cati il vrem plecat pe Vlad de la echipa. Eu cred ca doar tarot si Vasglo inca il Mai vor. Pentru ca ei sunt rapidisti. Hahaha

  11. Ioan FCSB

    Tudz incep sa cred ca Becali s-a luat dupa Vasglo si tarot de a fost Vlad atatia Ani titular la echipa. :)))) Citea pe aici comentariile lor. :)))) Ca este un tanar portar de viitor. Ca bla bla BLA. Hahaha. Vasglo nici nu stii cat de mic incepi sa fii.

      1. Ioan FCSB

        Hahaha. Si de ce nu l-a Mai luat la Olimpiada Nationala? De bun ce a fost nu? Si nici macar clona CSU nu il Mai vrea inapoi. Tarot esti Mai prost ca Becali. La fel zicea si El ca este portarul Nationale ca BLA BLA. Si a ajuns de il injura toti stelistii pe toate site-urile. Mai bine il Lua la Tokyo si nu Mai discutam despre El acum. Dar tu aveai un pariu de indeplinit. Ai pierdut pariul cu Toata Nationala lui Vlad. Nu Mai discut cu tine ca nu esti om de cuvant. Mergi cu Vasglo la CSA.

  12. Ioan FCSB

    „ATAROM
    41 minutes ago
    YO ZIC CA IE CEL MAI SLAB PORTAR DAN ISTORIA ROMINIEI

    DOMNU ZAHARIA VA DAU LEGATURA

    9
    Reply

    Avatar
    Constantin Zaharia ATAROM
    40 minutes ago
    SANT TOTAL DE ACORD, DOMNULE, DAR TOTUSI AS VREA SA RAMINA LA FCSB DACA ESTE POSIBIL”
    Am aflat cine este Vasglo. Zaharia tu esti?

    1
    1
  13. saviola3_7

    Vestea buna e ca Morutan nu pleaca. Asa pare acum, cel putin nu pe suma aia. Vestea rea e ca in continuare ne antreneaza Jiji deci ramane cum am stabilit. Inca un sezon ratat. Sa dea divinitatea sa ma insel dar nu cred! Forza Steaua!

    2
    1
    1. Ioan FCSB

      Nu Gigi ne conduce ci setea acestuia de bani. Nu poate intelege in ruptul capului ca a fost inselat de CSU in cazul lui Vlad si vrea cu orice pret sa isi recupereze dauna apropae totala.

  14. Ioan FCSB

    „Vlad mai are contract cu noi, iar eu nu oblig pe nimeni să facă ceva. Va juca el, va fi titular.

    EdE portar de națională, o să apere și poate îl vând în străinătate. Ce am spus a fost la supărare”, a transmis Gigi Becali.
    Hahaha, exact ce va spuneam. Vrea sa isi scoata parleala. Delireaza!

          1. Ioan FCSB

            Ce ai? Eu nu cred ca ai nimic. Poate o sapca cu Steaua de cand aveai patru Ani.

  15. vasglo

    Daca, dintre stelistii adevarati, mai avea cineva vreo indoiala despre cine e acest saltimbanc care traieste numai din obsesii, va rog sa vedeti postarile pesonajului dupa un meci castigat de echipa pe care pretinde ca o iubeste, respectiv:
    „Liga 1: FC Steaua 4-1 CSU Craiova! Le-a dat cu Arena-n cap!” !
    Evident, omul era la Tokio!… 🙂

    3
    1
    1. Ioan FCSB

      Si pe kazahi de ce nu i-am eliminat tarane cu diploma? Vorbim de prezent nu de trecut. Meciul cu clona CSU nu prea conteaza. Si ma face sa cred ca a fost blat acel meci daca in meciul urmator am luat bataie de la niste amatori. Plus ca si in acel meci prostul de Vlad a luat gol.
      pS: vezi ca nu te Mai crede nimeni pe aici. Mergi sa iti iei medicamentele si apoi mars la CSA2017.

      1
      4
  16. vasglo

    Dandanache, zis si Ioan, cica FCSB-ist:
    „… Eu, familia mea, de la patuzsopt… luptă, luptă şi dă-i, şi dă-i şi luptă… şi eu mă-nteledzi tocmai acuma să remâi pe dinafară… fără coledzi!… şi cât p-aţi, neicusorule, să nu m-aleg…”
    (IL Caragiale, O scrisoare pierdută)

      1. vasglo

        Totusi, nu ma asteptam de la clona mea sa nu stie: 🙂 🙂 🙂

        „Dandanache: Cum îţi spui, să nu m-aleg, puicusorule, nu merdzea… Eu, familia mea, de la patuzsopt… luptă, luptă si dă-i, si dă-i si luptă… si eu mă-nţeledzi tocmai acuma să remâi pe dinafară… fără coledzi!… Şi cât p-aţi, neicusorule, să nu m-aleg…”

  17. dang

    Așteptând cu nerăbdare meciul din această seară și cu speranța că totul va fi bine!

    ”Gigi Becali versus FCSB – clubul la care la care o bună parte din valoarea acțiunilor este constituită din iubirea fanilor”

    Gigi Becali e un om cu frică de Dumnezeu.
    Numai că această frică nu-l ține în frâu tot timpul!
    S-a dovedit de atâtea ori că este posedat de păcatele lăcomiei și trufiei.
    Nu știu dacă e un lucru bun faptul că se justifică față de sine prin faptul că își răscumpără păcatele prin donații și rugăciuni.
    Și nu am nimic împotriva faptului că e religios sau că își apleacă urechea la sfaturile duhovnicești .
    E numai treaba lui!
    Doar aș fi curios să aflu dacă călugării l-au sfătuit vreodată să se controleze, să fie echilibrat, să dea dovadă de înțelepciune, etc.
    Nu doar să-l îndemne să-și răscumpere păcatele cu pomeni și donații.
    Este evidentă lăcomia lui Gigi Becali pentru avere, dar mai ales pentru imagine publică.
    Ca patron al echipei de fotbal și le satisface zilnic, în ciuda faptului că a devenit antipatic marii majorități a suporterilor propriei echipe.
    Ca om de afaceri nu e rău sa fii lacom dacă păstrezi echilibrul în ceea ce faci.
    Dar Gigi Becali nu cunoaște noțiunea de echilibru, doar pe cea de ”pofta ce-am poftit”.
    El e ”stăpânul” absolut! El e chiar Dumnezeu, uneori!
    El decide acțiuni și destine pe baza unei simple impresii.
    El are obiective personale: ultimul e să promoveze jucători tineri pe care să-i vândă cu foarte mulți bani!
    E convins că adevărul absolut îl ”vede” doar el. Nu are nevoie de specialiști!
    La ce să mai cheltuiască bani pe antrenori de top, când el este cel mai bun antrenor?
    Noroc că nu stă bine cu tonusul muscular, altfel ar fi fost tot el și preparator fizic!
    Pe Mihai Stoica l-ar fi dat de mult afară, dar nu vrea să-și piardă ”aura” de protector al fraților de pușcărie.
    În fotoliu are inspirație divină, nu trebuie să coboare în iarbă alături de muritori.
    Nu trebuie să meargă la școală pentru că el are ”școala vieții”.
    Clubul de fotbal este jucăria cu care poate arăta lumii întregi cât de bun este.
    Uită că acest club de fotbal are o personalitate juridică și un patron nu poate să facă chiar tot ce vrea.
    Pentru că viața unui om nu este atât de lungă ca a unui club de fotbal iubit de milioane de suporteri.
    Gigi Becali a fost deja cam de toate în clubul pe care îl iubim: și creditor, și finanțator, și patron sub acoperire și acționar.
    A făcut destule lucruri bune pentru acest club.
    Dar ar trebui să calculeze cineva și pierderile pe care Gigi Becali le-a general clubului de fotbal în urma deciziilor sale dictate din prostie, la supărare sau din vanitate.
    Câți jucători cumpărați pe sume considerabile, pentru că ”i-a văzut” numai Gigi Becali că erau valoroși ori aveau potențial de creștere, au fost dați afară la scurt timp tot de el?
    Câte transferuri pe bani buni nu s-au mai efectuat pentru că Gigi Becali s-a lăudat înainte de termen.
    Câte contracte de sponsorizare nu au mai fost acordate FCSB din cauza imaginii dezastruoase a lui Gigi Becali?
    Câți spectatori nu mai vin la meci pentru că au ajuns să nu-l mai suporte pe Gigi Becali?
    Gigi Becali uită că FCSB este o societate la care o bună parte din valoarea acțiunilor este constituită din iubirea fanilor.
    Pentru noi, FCSB nu este o jucărie!
    Acest patron al FCSB uită că fanii se hrănesc din rezultatele sportive.
    În ultima perioadă, rezultatele majore lipsesc.
    Lipsa rezultatelor relevante este datorată unui cumul de factori.
    Dar stăpânul tuturor acestor factori este Gigi Becali!
    Oare nu-i spune nimeni că echipele formate din prea mulți jucători tineri și foarte tineri, oricât de talentați ar fi, nu pot obține rezultate sportive deosebite în mod constant.
    Chiar nu știe că jucătorii tineri nu au musculatura suficient de consolidată încât să reziste la un nivel înalt de efort din trei în trei zile?
    Oare nu-l convinge nimeni că atunci când echipa joacă împotriva unor echipe de jucători maturi, bine clădiți fizic și bine conduși tactic de un antrenor priceput (cum au fost cazurile CFR Cluj, Sepsi, Shakhter Karaganda) este bine să arunci în luptă pe jucătorii tăi cei mai bine pregătiți.
    Oare nu-i spune nimeni să nu desconsidere adversarul?
    De ce să introduci doi juniori la pauza meciului tur cu Shakhter Karaganda, când aveai doar un avantaj de un gol. Părerea mea este că atunci s-a pierdut calificarea deoarece kazahilor li s-a dat ocazia să vadă că se poate.
    De ce să-l introduci titular pe un portar tânăr care dovedise de multiple ori că gafează în meciurile cu miză mare.
    De ce să schimbi un jucător cu randament mare în returul aceleiași confruntări din cupele europene cu un jucător tânăr care se accidentase în meciul precedent.
    De ce să riști pierderea majoră a coeficientului UEFA doar pentru speranța că vei face tu, Gigi Becali, vânzări record de jucători tineri!
    Concluzii:
    1) Eliminarea prematură a FCSB din cupele europene este consecința directă a folosirii, la ordinul lui Gigi Becali, a prea multor jucători tineri si foarte tineri în speranța că o dată scoși pe taraba europeană vor fi mai vizibili pentru transferuri bănoase ulterioare.
    2) Regula FRF de utilizare obligatorie a jucătorilor U21 în echipele care joacă în Liga I a influențat mult structura loturilor din Liga I și a indus indirect o lipsă de forță și de omogenitate a echipelor, care a generat rezultatele dezastruoase înregistrate de majoritatea echipelor românești în cupele europene.
    3) Nu ne mai rămâne decât să iubim în continuare această echipă de fotbal și să sperăm că în seara asta va fi mai bine!

    6
    2
    1. vasglo

      @dang

      Felicitari!! …
      Totusi, nimic despre Vlad, ideea fixa a unui fcsb-ist de frunte, ce se lupta pentru echipa asta de cand se juca in tarana in curtea bunicului de la tara!.. 🙂 🙂

    2. Ioan FCSB

      Punctul trei este punctul culminant? Pai tu anulezi prin punctul trei tot ce ai zis la punctele anterioare. Precum tarot, care il ataca intr-un comentariu pe Vlad (il mangaie de fapt) si dupa aceea ii ia apararea in 10 comentarii. ???

  18. vasglo

    Ioan, cica FCSB

    „Si pe kazahi de ce nu i-am eliminat tarane cu diploma?”..

    Ti-ai pierdut complet ratiunea, asta daca o si aveai!..Pai, nu matale, neicusorule, te-ai introdus pe site-ul asta zicand ca ai devenit stelist de cand auzeai la difuzorul bunicului de la tara meciurile Stelei comentate de Ghitulescu?
    Ce faci, iti renegi si originile? Revino-ti, esti inca tanar! 🙂

    p.s.- Bag de seama ca ai si bani de un miel!… 🙂

    1
    1
    1. Ioan FCSB

      Eu Mai am ratiune. Tu nu prea ai. Esti cam singurul stelist care inca Mai crede in prostul de Vlad… Ai intrat din curiozitate pe pagina de Facebook a FCSB sa vezi cati il injura? Dar stai ca te ia de la stomac daca vezi ceva despre prea iubitul Tau portar.

  19. saviola3_7

    Uitati va ce face ciobanu. A inebunit de tot. Jir ca aproape imi doresc sa piarda Steaua sa mai ia o palma oieru cu schimbarile lui mexi de meci. Au dreptate comentatorii. Oieru se joaca football manager cu persoane reale, cu echipa noastra de suflet. Cine mm lui i o fi spus ca se pricepe el la fotbal nu stiu… Mi as… In natia lui de infect. Jeg de om, ca nu ne mai scapă dracu de el odata!

    10
    2
  20. saviola3_7

    Asta pana nu distruge de tot echipa nu se lasa. Asa jeg de om nu am intalnit in viata mea. In loc sa isi pună un antrenor bun, ca vv lui, are 8 milioane in cont, si sa stea linistit sa se uite la meciuri, el se joaca manager, mi as… In rasa lui de oier si in mm lui si ai alora care ne au pricopsit cu el. Fmm nu mai pot de nervi.

    6
    2
    1. alacuspreiatu

      Ca-n Luceafarul, compania lui becali, fcsb, ma lasa nemuritor si rece. Sintem in 2 lumi diferite, nu inteleg sau simpt nimic din ce fac ei si ei nu inteleg cum de ma amuz de ghinioanele lor. Rapid, Dinamo, aia detest, nu ma intereseaza, nu dau click, FCSB ma intereseaza doar cind se fac de ris ei si vin doar sa citesc comentariile

  21. Ioan FCSB

    Este si normal ceea ce I se intampla lui Straton in acest meci. Pai sa aiba doar 5 partide ca si titular de cand a venit inseamna un regres in viata sa sportiva. Are nevoie de cateva partide de acomodare la „noua” sa echipa.

  22. Tudz

    Îmi explică și mie cineva de ce ar mai trebui să ne consumăm pentru jucăria unui cioban oligofren? Chiar n-are rost…

    https://www.digisport.ro/fotbal/liga-1/gigi-becali-uimeste-dupa-umilinta-cu-karagandy-nu-mai-stiu-despre-ce-i-vorba-care-e-aroganta-care-l-a-costat-1211783

    ”Mi-a trecut definitiv, am uitat definitiv. Nici nu mai știu despre ce-i vorba. Nu mi-am propus să fac performanță, ci să fac bani. E adevărat, dacă faci performanță faci de 5 ori mai mulți bani.
    Au fost tot felul de hinghereli, de lupte împotriva mea, am rămas fără stadion, nici Steaua nu mai sunt, ce pretenții să mai aveți? Dar am jucat în Europa, am adus vreo 300 de mil de euro în România, eu, Gigi Becali.
    Îmi asum, dar nu dau raportul cuiva!
    Acum s-a întâmplat asta, nu-mi convine, e extraordinar așa ceva, nu credeam că mi se va întâmpla mie. Sunt vinovat, aroganța mea a făcut necalificarea.
    I-am băgat pe Musi, pe Ianis Stoica, că ne distram cu ei. Greșeala mea, i-am luat prea de sus. Îmi asum, dar nu dau raportul cuiva!”, a declarat Gigi Becali la realitateasportiva.net.

  23. FortuneTeller_revived

    Portarul s-a schimbat, rahatul a ramas. Evident, problema e A1. Degeaba investeste in jucatori si baza sportiva, daca le foloseste aiurea. Pacat. E debandada, „vedete” inscaunate dupa 2-3 meciuri mai reusite, antrenor de care nu asculta nimeni, management care se chinuie sa explice profesionist ce nu se intampla profesionist in club. Oare cum isi poate imagina Jiji ca Popescu, Morutan sau Coman asculta ceva de la Todoran (Petrea, Andone, etc)? Pai ei sunt vedete, au telefon direct cu palatu’, ce mai tre’ sa vorbesca prin intermediarul Todoran? Iar ailalti deja sunt resemnati, isi dau coate si fac mistouri, ca tot nu conteaza. Jiji vorbeste despre disciplina, dar e sat fara caini, anarhie totala. Ma intreb, nu cumva exista niste sume mari pariate undeva in lume pe shacterii aia? Sau pe Arad? Caci altfel nu-mi pot explica politica consistenta de auto-sabotaj. Lotul actual de jucatori are ceva talent individual, si ar putea avea ceva resultate daca ar avea antrenor. Boloni, Petrescu, Olaroiu.

  24. FortuneTeller_revived

    https://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/gigi-becali-schimbari-uta-fcsb-gradinescu-638511.html

    Emil Grădinescu, comentatorul partidei de pe postul Look Sport, a avut o reacție acidă după schimbările efectuate de patronul-antrenor de la FCSB.

    „Până și o turmă de oi e condusă de cioban, nu de proprietarul oilor. Îl lași să-și facă treaba, apoi te uiți câtă brânză și lapte ți-a adus ciobanul. Asistăm la un faliment managerial, Becali își sabotează jucătorii”, a spus acesta.

    Oare chiar nu e nimeni in preajma lui Jiji care sa poata vorbi normal cu el???

    4
    1
  25. decebal22

    Tare mi-e teama ca asta e inceputul nebuniei papusarului sef aflat la butoane.Un nou an,aceleasi scenarii si la final acelasi deznodamant.Noi suferim si credem in acelasi timp ca poate anul asta luam titlul,ca poate se intampla o minune.Noi nu trebuie sa scapam de X jucator sau de Y antrenor , a1 din loja e problema Stelei.Daca se continua in felul asta ajungem niste anonimi in fotbal.

    1
    1
  26. vasglo

    „adrian paunescu

    31 iul. 2021 la 20:12
    O s-o iau pe urmele lui Ioan.
    Cât timp joacă oaidă, nu mă uit la meciuri
    Să meargă la oină, eventual…”

    „bandit

    01 aug. 2021 la 10:31
    oaida titular?!!?
    Am scapat de vlad…dar de „talentul” asta de oaida nu scapam…”

    „Ioan, cica FCSB

    01 aug. 2021 la 14:31
    Are dreptate Becali. Se simte frustrarea in cuvintele lui. Sa speram ca am scapat de blestemul numit vlad. Mai avem doua blesteme pe aici. Vasglo si tarot. Sa speram ca vom inlatura si pe acestea doua.”

    Gigi Becali:

    „Ziceau comentatorii că mă joc cu sufletul oamenilor. În țara asta e mare sărăcie. Sunt familii care muncesc pentru 15.000 de euro în 10 ani. Oaidă ia 15.000 de euro pe lună, tată! Hai, dacă pierde o minge, înțeleg. Dar el greșeșe tot. Cu ce l-am stricat? Cu ce l-am batjocorit? La 23 de ani ia 15.000 de euro pentru familia lui”
    (a reacționat Becali la adresa mijlocașului venit de la FC Botoșani, în direct la Digi Sport)

    Oare cate clone are Al Nostru aici pe site??
    Nu cumva ar trebui sa fim mai retinuti in ai combate pe unii care gandesc, chiar anticipeaza, schimbarile jucatorilor precum Antrenorul din fata TV-ului??! 🙂 🙂 🙂

    1. Ioan FCSB

      Este bine ca se trezeste la un moment dat. Dar dupa ce se trezeste se culca la loc crezand ca Mai poate drege busuiocul. Pe Vlad l-a mai scos o data din lot si dupa alte gafe, peste maxim 3 meciuri era din Nou titular. Daca Mai continua asa si in acest moment are toate sansele ca, cei trei citati de tine Mai sus sa paraseasca ei definitiv aceasta echipa.

  27. Ioan FCSB

    Era o gluma pe net: „Daca reuseste an de an antrenorul 1 sa obtina locul 2 inseamna ca nu este asa slab acel antrenor. ” Si la acest moment este pe locul 4. Peste Sepsi chiar, care a facut o figura frumoasa in Cupele Europene. Meciul imi da sperante pentru viitor cel putin pe faza defensiva. Am castigat un portar dornic sa se afirme… FORZA STEAUAAAAA! Ne vedem pe stadion la urmatorul meci. Promit sa revin aici cu Victoria! Pana atunci NO COMMENT!

    1. vasglo

      P.S. – tinant cont de „expertiza” fotbalistica, mai ales in domeniul portarilor, arata si pe la noi, pe aici, cred ca Ioan, cica FCSB, e autorul principal al mesajului Peluzei Nord, cu precadere al urmatorului paragraf adresat domnului Becali: 🙂 🙂

      „Încercăm să înțelegem partea financiară dar nu putem înțelege cum nimeni nu face un calcul matematic simplu: – antrenor bun, lăsat să-și facă treaba = jucători bine pregătiți = meciuri câștigate = cupe europene = stadioane pline = suporteri mulțumiți = bani mulți = sponsori puternici = bani mulți = jucători valoroși vânduți în campionate puternice = bani și mai mulți. Ce este cu această nepăsare și bătaie de joc față de suporteri, legende, galerie, oameni care iubesc necondiționat acest club?… „

      1. Ioan FCSB

        Ceva interesant de pe GSP.ro:
        „CSA Steaua, gata s-o lase pe FCSB în Ghencea! Comandantul clubului dezvăluie: „Dacă legea îi dă voie, vom respecta legea”…
        Ce parere aveti? Avem si noi o Sansa oare sa jucam in casa noastra?

  28. Vally118

    Lasati ma baieti tentativa asta de club hybrid si veniti in Ghencea sa va faceti abonamente la Steaua Bucuresti in pentru sezonul 2021-2022.

    Daca nu va place la echipa de fotbal, poate va identificati cu sectiile de handbal, volei, rugby, polo, etc…., toate sub emblema CSA Steaua Bucuresti.

    Exceptand FRF-ul copupt al lui Burleanu, la sectiile mentionate mai sus Steaua Bucursti joaca in prima liga cu destule participari in cupele europene.

    Renuntati la Berceni si reveniti in Ghencea!

  29. Tudz

    Poate acest articol va deschide ochii unor utilizatori de aici. Lectură plăcută vă urez.

    3 MOTIVE PENTRU CARE BECALI TE SCOATE DIN MINȚI – de Ștefan Beldie (30 iulie 2021)

    În mare, Becali enervează multe persoane care fac parte din următoarele categorii:

    1. Suporterii echipei sale
    2. Suporterii echipelor rivale FCSB
    3. Suporterii echipei CSA Steaua
    4. Oamenii de fotbal – antrenori, glorii, patroni etc.
    5. Ziariștii și alți nepricepuți în ale fotbalului
    6. Oamenii care n-au treabă cu fotbalul
    7. Oamenii cu micropenis (atitudinal vorbind)

    După cum poți concluziona singur, anumite categorii din cele enumerate mai sus se pot întrepătrunde cu altele. Adică poți avea micropenis și să fii în același timp ziarist sau suporter CSA Steaua.
    Depinde de la caz la caz.
    De asemenea, dacă tragi linie, observi că Becali are capacitatea de-a scoate din sărite prin faptele și atitudinile sale cam toată țara.
    De ce se întâmplă asta?
    Cea mai simplă explicație exprimată într-un limbaj popular ar fi că omul este un idiot și că, precum mulți idioți, stârnește reacții nervoase în ceilalți.
    Problema cu o astfel de explicație este că-i comodă și cam atât.
    Adică satisface aroganța celor care se cred „mai superiori” decât Becali, dar e incompletă.
    Realitatea este că deși Becali poate avea momentele sale de idioțenie evidentă, ca mulți dintre noi (ahahaha), lucrurile sunt ceva mai complexe.
    Astfel, printre argumentele pentru care Becali te scoate din sărite sunt și unele care nu-ți vor plăcea.
    Argumente care e posibil să ți se pară că-l pun pe el într-o lumină bună, iar pe tine într-o lumină proastă.
    Ți se va părea corect.

    I. BECALI TE ENERVEAZĂ PENTRU CĂ NU JOACĂ DUPĂ REGULILE TALE:

    Regulile tale sunt, de obicei, regulile pe care tu le respecți ca să te integrezi social.
    Așa că e posibil ca ceea ce tu numești regulile tale să fie de fapt regulile societății. Reguli care sunt ale tale doar pentru că te supui lor.
    De ce ai vrea să te integrezi social?
    Răspunsul parțial adevărat spune că integrarea socială este un model de succes atunci când este urmat.
    Corect, doar că întrebarea nu era dacă integrarea socială reprezintă un model de succes, ci de ce ai vrea să te integrezi social.
    Răspunsul la fel de simplu, dar mai complet include și ideea că dorința de-a te integra social este bazată pe nevoia de securitate.
    Concret, oamenii au tendința de-a respecta regulile sociale pentru că-n istoricul speciei noastre a existat o perioadă uriașă (peste 99% din timp) în care respectarea acestor reguli ducea la acceptarea ta de către cei din jur.
    Pe atunci, să nu fii acceptat de cei din jur nu însemna doar că nu erai băgat în seamă, însemna și să fii dat afară din peșteră.
    Adică să mori de foame, frig etc.
    Prin urmare, în structura psihică a omului există programată această sensibilitate legată de integrare socială, de dorința de-a fi plăcut de cei din jur.
    Astăzi, lucrurile s-au schimbat și un individ care n-are chef să respecte regulile sociale nu ajunge să moară de foame sau frig.
    Doar că pentru majoritatea oamenilor, sfidarea acestor reguli este dificilă tocmai pentru că am fost programați să le respectăm în interesul fundamental al speciei – supraviețuirea.
    Acum, Becali este un individ integrat social?
    În mare, da.
    În amănunt, nu.
    Adică o bună parte din regulile pe care societatea le impune majorității indivizilor sunt sfidate de Becali.
    Nu respectă nimic din ce nu vrea să respecte.
    Ceea ce tu nu prea-ți permiți pentru că ai bun simț, ești educat etc.
    Sau ești fricos.
    Tu știi cum stau lucrurile, nu pot răspunde eu petru tine.
    Oricare ar fi răspunsul, faptul că Becali sfidează anumite reguli sociale îți provoacă furie.
    De ce?
    Pentru că sfidarea regulilor pe care tu le respecți este un atac direct sau indirect la siguranța ta.
    A sfida ce tu respecți înseamnă a spune că ceea ce ție îți oferă siguranță este lipsit de valoare.
    Automat, la nivel de percepție, propria ta siguranță scade. Și dacă scade la nivel de percepție, te vei simți în pericol.
    Așa că ești furios.
    Sau speriat.
    Sau amândouă.
    Sigur, să constați asta înseamnă să ai o așa-zisă capacitate autoexploratorie în ceea ce privește emoțiile tale. Puțină lume o are și mai puțini oameni doresc să facă un astfel de demers.

    II. BECALI TE ENERVEAZĂ PENTRU CĂ FACE PIȘU’ PE LOGICA TA:

    Logica ta fotbalistică poate fi o logică excelentă.
    Adică să fie aceeași logică pe care o îmbrățișează și marele cluburi de afară atunci când se organizează în vederea participării la o competiție.
    Un consiliu de administrație numește un președinte căruia îi cere să îndeplinească niște obiective. Președintele, în baza acelui mandat, își formează o echipă potrivită pentru structura clubului, inclusiv numește direct un antrenor sau deleagă un om priceput să facă asta.
    La fel se procedează în ceea ce privește formarea lotului, în ceea ce privește politica de relaționare cu fanii etc.
    Becali micționează însă pe logica ta (și pe a mea) pentru că el crede că-n România nu se poate lucra ca afară.
    Că dacă se lucrează ca afară, se ajunge la faliment. Și dă imediat exemplul Negoiță, „care a lăsat specialiștii și s-a ales praful”.
    Sub pretextul că dacă procedează așa cum spune logica ta și a ălora de afară se va ajunge la faliment, el acționează după cum îi place lui.
    Și pentru că una dintre alternativele majore la logica fotbalistică din fotbalul civilizat este să acționezi de-o manieră primitivă, Becali se simte ca peștele în apă pe acest drum nepetruit.
    Simplitatea sa îl face să se bucure de faptul că a descoperit această teorie a eșecului aplicării modelelor moderne la fotbalul românesc.
    Cultura și credințele sale sa îl fac să structureze realitatea în funcție de ce-i convine și să ignore orice semn că lucrurile ar putea sta diferit.
    Partea și mai spectaculoasă este că anumite principii de viață pe care Becali le are chiar sunt valoroase tocmai prin primitivismul lor. Adică sunt lucruri valabile în relațiile interumane din cele mai vechi timpuri și sunt valabile inclusiv astăzi.
    De exemplu, deși este imoral să te consideri stăpân peste angajații tăi, adică să-i transformi într-un fel de sclavi, este un model de a face lucrurile care s-a dovedit profitabil pentru stăpân.
    Ca și mai sus, faptul că Becali face pișu pe logica ta este enervant pentru că direct și indirect îți dă impresia că ce gândești tu nu e corect.
    Chiar dacă tu ai o grămadă de exemple că e corect, totuși îl vezi pe unul care spune că-i incorect. Și nu doar că spune că-i incorect, dar vine cu exemple concrete care-ți arată că modelul lui are un anume fel de succes.
    Genul de succes care contează pentru el și genul de succes care contează și pentru o bună parte a societății atunci când societatea nu e ipocrită.
    Financiar, clubul lui Becali are un succes superior celorlalte cluburi. Sigur, poți spune cum spuneam și eu când eram mai naiv că e un succes parțial sau un succes sub nivelul a ceea ce s-ar putea obține.
    Probabil ai avea dreptate, un FCSB organizat ca un club modern ar avea șanse să producă mai mulți bani decât produce.
    Becali vrea mai mulți bani, dar știe să-i facă doar apelând la modelul său arhaic și ilogic după bunul simț de astăzi. Face lucrurile cum știe să le facă și cum îi place să le facă. Nu-i pasă de logica ta sau de a altora.

    III. BECALI TE ENERVEAZĂ PENTRU CĂ E CEL MAI LIBER OM DIN ROMÂNIA:

    Asta e o chestie greu de sesizat când te uiți la Becali, dar nu-i problemă, ți-o sesizez eu.
    Cei mai mulți dintre noi ne trăim viața sub influența a tot felul de limitări / condiționări.
    De exemplu, mulți oameni sunt angajați și asta presupune prezența la un loc de muncă între anumite ore ale zilei.
    Și tot acolo, acei oameni trebuie să facă anumite activități pe care le decid alții.
    Măcar 8 ore zilnic, altcineva dictează cum trebuie să arate viața ta.
    Nu mai adaug timpul petrecut în trafic, că nu vreau să demoralizez pe nimeni.
    Apoi, te întorci acasă și-n funcție de relația pe care o ai cu propria familie, s-ar putea să mai petreci alte ore făcând lucruri care nu-ți plac.
    Ghinion, asta este.
    În paralel, mocofanul pe care-l disprețuiești face cam ce vrea el.
    Nu se duce la muncă, nu are șefi, nu îi suflă careva-n ciorbă.
    Sigur, poți veni cu povești frumoase și să zici că „Becali e sclavul banului, nu e așa liber precum pare”.
    Hehehe, în momentele noastre de luciditate, amândoi știm că Becali e mai liber decât pot fi majoritatea oamenilor.
    Și e atât de liber încât îndrăznește să sfideze bunul simț social prin tot felul de poziții publice pe care tu nu ți le permiți.
    De exemplu, dacă ai o afacere și ți se pare că femeile nu-s angajați potriviți pentru afacerea ta, ai avea curaj să spui asta public?
    Mocofanul o face.
    Becali privește corectitudinea politică în ochi și spune că el nu face afaceri cu femei, că nu discută cu femei, că femeia e inferioară bărbatului.
    Și se comportă de această manieră în orice privință dorește. Nu prea are limite pe care să i le impună alții, are doar limite care-i convine lui să și le impună.
    Prin urmare, chiar dacă nu-ți place, el e un om liber în nemernicia lui, mai liber decât majoritatea oamenilor cu bun simț, cu morală acceptată social, cu dreptatea de partea lor.
    Normal, ce spun eu aici presupune să filosofăm lucid în jurul realității, ceea ce poate fi neplăcut.
    E mult mai plăcut să îl faci bou pe Facebook și să te întorci apoi la activitățile de copil târziu – vizionare de meciuri, Netflix, jocuri video etc.
    Toate astea te ajută să fugi de realitate când nu-ți place cum arată realitatea.
    De altfel, cum să-ți placă o realitate căreia nu-i pasă că tu ții cu Steaua sau că tu ai dreptate?
    Pe de altă parte, să-ți mai spun un secret: mocofanul nu doar că-i mai liber decât majoritatea oamenilor, dar și trăiește în realitate mai mult decât se trăiește în societatea de astăzi.

  30. keyser-soze

    Privind rezultatele echipelor angrenate în cupele europene, egalul nostru de la UTA nu mai pare chiar rău. Craiova înfrângere acasă, Sepsi înfrângere acasă cu Mioveni. Doar cfr a ieșit mai bine dar ea a avut meci acasă în cupele europene….cu Gibraltar.
    Nu comentez meciul pentru ca m-a umplut de nervi. Felul în care se baga Becali peste echipa, ma face sa vomit. Speram în vremuri mai bune când Becali își va da seama ca îți trebuie antrenor dacă vrei rezultate.

    1. Ioan FCSB

      Corect Keyser… O analiza perfecta. Pai Sepsi a luat bataie de la Mioveni si noua nu ne convine un egal cu Batrana Doamna in deplasare? Si Mai au curaj unii de pe aici sa imi zica mie ca nu sustin echipa. ?

  31. FortuneTeller_revived

    @keyser-soze:
    Nu cred ca ai dreptate100%. In primul rand nu cred ca evolutia de la Arad are ceva in comun cu CS Prazu sau Sepsi, ci doar cu problemele noastre interne. Care se stiu. Apoi, cred ca lincolnii din Gibraltar sunt mai buni decat shacterii caragandei, si daca jucam cu ei era si mai evident ca FCSB are o turma pe teren.

    Observatie independenta: pechinezii au 6 pct (peste noi!) desi au numai 3-4 seniori pe teren si sunt antrenati de o boneta prapadita.

    1. Ioan FCSB

      Tarot pe bune? Tu conditionezi sustinerea echipei de clasamentul in acest moment? Pai rapid vine din Liga 4 prietene. Aia ar fi trebuit sa nu se uite la niciun meci Pana acum in opinia ta.

        1. Ioan FCSB

          Pai vad ca ne compari cu Dinamo si ca au nu stiu Cate puncte peste noi. Ce legatura are asta cu jocul echipei? Echipa a jucat bine la Arad. Cu Dinamo vedem in meciul direct cum stam. Sper sa nu jucam cu echipa a doua cum s-a intamplat anul trecut in Cupa Romaniei.

          1. FortuneTeller_revived

            Ioane, esti incoerent si tragi concluzii aiurea. Deci nici vorba de vreo conditionare, sau de a chestiona atasamentul. Observatia vis-a-vis de jocul „echipei” este legata de comentariul lui keyser (influenta becaliana): acolo unde antrenorul isi face treaba (cu un lot clar inferior, si chiar valoarea antrenorului e chestionabila), rezultatele sunt mai consistente. Capisci?

    2. keyser-soze

      @fortune,asta cu lincolnii sunt mai buni decât sahtior e relativa. Eu cred ca nu. Cat despre dinamo….sa mai așteptăm. Steaua a avut trei meciuri dificile (Botoșani, Craiova, UTA) în timp ce dinamo a jucat cu voluntari, clinceni și FC Craiova.

      1. FortuneTeller_revived

        @keyser-soze:
        E discutabil daca lincolnii sunt sau nu mai buni decat shacterii. Si cred ca m-ai inteles gresit, eu nu ridic in slavi Dinamo (vai de ei), ci zic doar ca FCSB poate si trebuie sa joace mai bine, pt ca lotul actual are valoare. Din nefericire, valoarea individuala este subminata de lipsa unui antrenor cu atributii clare, ceea ce duce la lipsa de rezultate. Singura comparatie pe care am incercat-o este dpv al antrenorului, la o echipa (chiar mai slaba) unde un antrenor cat de cat profesionist e lasat sa-si faca treaba valoarea colectiva e mai mare decat suma celor individuale.

        1. Ioan FCSB

          Atat antrenorul cat si echipa sunt la inceput de drum fortune… Echipa va creste de la meci la meci. Eu vad un progres la echipa in meciul de la Arad fata de dubla cu Karagandy sau egalul nul de la Botosani. Cel Putin din punctul de vedere Al sigurantei in defensiva. Meciul cu clona nu il iau in socoteala. Este doar o clona so este normal sa fie umilita. O va umili si Stiinta in curand.

  32. FortuneTeller_revived

    Patronu’:
    „Și îți mai zic ceva. Am văzut că tot spuneți voi că Gigi face, drege, umilește și așa mai departe. Tată, cui nu îi convine cum lucrez eu e liber să plece. La FCSB nu joci pe doi lei. Aici joci pe bani frumoși, iar eu am spus de la început cum lucrez eu și ce pretenții am”, a spus Gigi Becali pentru ProSport.

    Da, Gigi, ii platesti regeste (chiar mai mult decat merita), dar nu intelegi ca o echipa de fotbal nu e doar o colectie de jucatori echipati in culori similare. Nu ca ar fi aceeasi situatie, dar exemplul Chelsea fata de Man City sau PSG e relevant. Patroane, la munca in echipa conteaza nu numai valoarea individuala, ci si felul in care oamenii se potrivesc, relatiile care se dezvolta intre ei. In plus, conteaza si valoarea sefului care le da sarcini de serviciu, in asa fel incat per total echipa sa-si faca treaba. Patroane, cand ii minimizezi importanta antrenorului si iti asumi responsabilitatile lui, trebuie sa uiti de faptul ca esti patron si ai cheltuit bani. Gigi, evident nu poti face asta. Si bietul A2 nu e nici cal, nici magar. Nici nu ia decizii, nici nu-l baga nimeni in seama. Gigi, e total gresita ideea ca poti cumpara un jucator de valoare, ii dai tricou, si a 2-a zi joaca perfect. Si sa nu uit: Gigi, mai multa smerenie nu-ti strica, ai inceput sa crezi ca ai dreptate intotdeauna, si mai ales ca orice greseala se poate repara. Poate ar fi bine sa inveti din greseli, sa nu le repeti (mai ales pacatul orgoliului), in loc sa tot repari.

      1. FortuneTeller_revived

        Da tu cine esti, mai Ioane? Am nevoie de bilet de voie de la tine pt a posta un link? Sau pt orice opinie, in general? Apropos, cand bagai materiale la greu la adresa portarului de 22 ani, aia nu era destabilizare? Oricum, e o intrebare retorica, nu ma astept la un raspuns rational si respectuos.

        1. Ioan FCSB

          Pai una este sa nu iti convina portarul cel Mai slab din Istoria acestei echipe, si alta este sa te apuci sa postezi video in care niste neic-nimeni isi dau cu parerea daca Steaua o sa Mai existe sau nu in 2023… Pai ce ai tu vreo previziune in acest sens? Si te intreb, daca nu va Mai exista pentru ca exista si posibilitatea falimentului ca si la altii tu vei merge sa sustii echipa lui Talpan? Sau o alta Steaua care ar trebui in mod logic sa reinceapa din Liga 4 la momentul falimentului echipei reale. Tu ce zici?

          1. FortuneTeller_revived

            Eu graiesc ca e doar o dezbatere, niste opinii. Personal, nu cred ca FCSB va inceta sa existe, desi cu Jiji orice e posibil. Cel mai probabil nu va exista faliment, dar daca ar reincepe in Liga 4, tot alaturi de ei as fi. Nici o posibilitate sa sustin clona 2017, nu pt ca e sub marca „Steaua”, ci pt felul in care incearca sa fure de la un cetatean roman. Indiferent de parerile celor liberi si Talpanului, echipa a fost transferata catre altii, ulterior ajungand la Jiji. Previziunea finala e ca Jiji va continua sa saboteze propria afacere (si obiectul pasiunii noastre), in timp ce arunca bani pt tot ce-i mai bun in Romania.

    1. Ioan FCSB

      Eu cred ca oricum nu ne calificam cu ei. Sunt foarte ambitiosi. Cred ca vor ajunge in grupe cei de la Karagandy. Campionatul nostru a scazut foarte mult. Pai Steaua pe vremuri(2006, 2009, 2010, 2012) se califica fara probleme in fata celor de la Young Boys Berna. Noi ne luptam cu Napoli de la egal la egal cu Lacatus antrenor.

  33. Ioan FCSB

    „#Liga1 #Etapa4 #FCSBGazMetan #bilete

    Bilete pentru FCSB – Gaz Metan, la case de sâmbătă!

    FCSB anunță că biletele pentru partida cu Gaz Metan Mediaș (duminică, 22:00, Arena Națională), din etapa a patra a Ligii 1, sezonul 2021-2022, vor fi puse în vânzare începând de sâmbătă, la casele de bilete de pe Bulevardul Basarabia.

    Tichetele sunt disponibile la următoarele prețuri:

    PELUZĂ – 10 LEI
    TRIBUNA 2 – 20 LEI
    VIP 3 – 50 LEI
    VIP 2 – 75 LEI
    VIP 1 – 100 LEI

    Programul caselor de bilete va fi următorul:

    SÂMBĂTĂ – 11:00 – 19:00
    DUMINICĂ – 11:00 – 22:00

    Menționăm faptul că în ziua partidei vor fi deschise și casele de bilete de pe Strada Maior Coravu.

    Persoanele care doresc să efectueze teste antigen rapide înainte de meci, vor avea posibilitatea de a o face, grație parteneriatului dintre FCSB și DOM VISTA MEDICAL, la intrările Arenei Naționale de pe Bulevardul Basarabia și Str. Maior Coravu, în ziua partidei, începând cu ora 11:00. De asemenea, personalul DOM VISTA MEDICAL va fi disponibil pentru informarea spectatorilor, la casele de bilete, încă de sâmbătă.

    Prețul unui test este de 25 LEI, iar rezultatul va fi eliberat în aproximativ 10 minute.

    Conform noului protocol de desfășurare a competițiilor de fotbal, la acest meci pot asista spectatori ocupând până la 50% din capacitatea Arenei Naționale. Au acces pe stadion următoarele categorii:

    – Persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare.

    – Persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid nu mai vechi de 24 de ore.

    – Persoanele care certifică faptul că se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi de la confirmarea infectării cu SARS-CoV-2.

    Documentele medicale care atestă apartenența spectatorilor la una dintre cele 3 categorii de mai sus vor fi prezentate la stadion împreună cu biletul. De asemenea, este obligatorie prezentarea, alături de documentele medicale, a unui document de identitate.

    Facem un apel către suporterii care doresc să participe la această partidă să se asigure că se încadrează într-una dintre categoriile amintite mai sus înainte de a-și achiziționa biletele la meci, acestea fiind NERAMBURSABILE!

    Accesul în incinta stadionului se va face prin Bulevardul Basarabia și Strada Maior Coravu.

    Vă mulțumim și vă așteptăm alături de noi!”

    Avem preturile biletelor dar nu stim ce „actori” joaca in film. XRay ne poti ajuta sau nici tu nu stii? ???

      1. Ioan FCSB

        Vasglo degeaba faci pe desteptul ca nu iti merge. Sunt zeci de intrebari pe pagina oficiala a FCSB despre echipa probabila. Toti zic ca doar Gigi o stie. O va divulga cu 1 ora inainte de meci. Tot atunci voi cumparat si eu bilet la meci. Cu o ora inainte. ?

  34. Ioan FCSB

    „Tupac Amaru · august 4, 2021 at 12:16:06 · →
    Ha, ha, ha!
    Băi, ce rușine îmi e că nu știu noutățile de la Cicsereda! Sunt complet pe dinafară! Mi-e rușine, cer să fiu biciuit de ne-a Gi2!
    Hai, schizofrenicule, că ai fost citit și de alți steliști, Faptul că ai amintit de vasglo îmi confirmă spusele.
    Fă spume, troll ordinar!

    @Steaua liberă, troll la orizont!” Preluare CSA Libera. Ce mult seamana in exprimarea Vasglo cu nenea Tupac Amaru. :)))

  35. vasglo

    Ioan, cica FCSB, ai nevoie de ajutor, crede-ma! …
    Tu citezi din mine sau sunt niste elucubratii emanate de, cica, mintea matale? …
    De citare, cu ghilimele, ai auzit! 🙂
    Cate ajutoare ti-ai adus de la laberi?!… 🙂

    1. Ioan FCSB

      De emotii nu Mai vezi ghilimelele? Era citat de pe CSA Libera. Acelea sunt spusele lui Tupac Amaru. Vrei sa Ramana doar paragraful in care se refera la persoana dumitale? Uite-l :”Faptul că ai amintit de vasglo îmi confirmă spusele.” Tupac Amaru. Deci esti un personaj arhicunoscut deja… Nu stiu care din noi „are nevoie de ajutor”! Mai degraba mataluta.

      1. vasglo

        ”Faptul că ai amintit de vasglo îmi confirmă spusele.” Tupac Amaru. …

        Ioan, cica FCSB, cine ti-a permis sa vorbesti despre mine in alta parte decat aici! Tu chiar crezi ca eu sunt emanatia elucubratiiilor din mintea matale, precum acest Tupac cu care te jucai matale in curtea bunicului de la tara?? ..

        Si daca tot ai pomenit de mine, fara acordul meu, intr-un mediu pe care il frecventezi cu asiduitate, te somez sa reproduci si cum a fost folosit numele meu! Asta daca ai o minima intelegere asupra folosirii datelor pesonale!..

        Chiar crezi ca internetul a devenit joaca unor copii in suferinta??! 🙂

        1. Ioan FCSB

          Ce date personale indrugi tu acolo Bai baiatule? Nick name-ul de pe un site nu reprezinta date personale. ??? E clar ca lumea te cunoaste de aici. Cand cineva de acolo vorbea despre mine am crezut ca esti tu acel cineva.

          1. vasglo

            ”Faptul că ai amintit de vasglo îmi confirmă spusele.” Tupac Amaru. …

            C

          2. vasglo

            ”Faptul că ai amintit de vasglo îmi confirmă spusele.” Tupac Amaru. …

            Ce ai amintit de mine, obsedatule!?…

        2. Ioan FCSB

          Oricum cel care administreaza site-ul CSA libera a sters comentariul meu. Ei acolo sterg comentariile care nu le convin. A ramas in schimb doar comentariul mosneagului Tupac Amaru. Cel de Mai sus.

          1. Ioan FCSB

            Doar comentariul lui Tupac Amaru a ramas acolo. Celalalt in care eu ii spuneam lui Mazikeen ca seamana cu tine a fost sters. Aia a fost tot. Ti-ai Mai revenit?

          2. vasglo

            Obsedatule, orice nick name este proprietatea personala a celui care si l-a dat.
            Asa ca, obsedatule, daca mai folosesti nick-name-ul meu in afara acestui site, fara acordul meu, te trimit la origine, in curtea bunicului, sa te joci cu….. in tarana! 🙂

  36. Ioan FCSB

    Si totusi nu ai raspuns la intrebare Vasglo: Mergi Duminica la meciul cu Gaz Metan Medias? Sau nu ai timp pentru echipa pe care ne pacalesti ca o sustii. Eu daca nu joaca Vlad in proportie de 99% voi fi pe stadion. Pe tine ce te retine?

  37. Ioan FCSB

    Vasglo, vorbeste frumos natangule. Nu ti-a dat nimeni nicio data personala pe nicaieri. Eu am rugamintea ca de acum incolo sa nu Mai folosesti Nick name-ul Ioan FCSB in niciun comentariu nici macar aici.

  38. Ioan FCSB

    Si stai linistit ca eu nu Mai intru niciodata pe site-ul CSA Libera. Am pus un pariu ca daca CSA2017 castiga cu Miercurea Ciuc nu voi Mai intra niciodata acolo. Eu ma tin de pariuri. Nu ca altii de pe aici.

Lasă un răspuns