Un egal chinuit scos de steliști cu un lot subdimensionat valoric și numeric. Atunci când ai pe bancă echipa FCSB 2 din Liga a 3-a și în teren un singur fundaș central “de meserie”, dar și el adaptat dintr-un mijlocaș, pretenția la titlu devine o glumă bună…
Astfel, FC Steaua este la 2 pași de finalul sezonului, dar s-a îndepărtat la 3 pași de titlu, în urma CFR-ului. Apoi, când doi se ceartă, al treilea câștigă, CFR-ul. Așa se întâmplă în războiul patronilor FCSB și CSU Craiova. Sezonul trecut Steaua a “dat” meciul CFR-ului pentru ca titlul să nu ajungă la CSU. În acest sezon, olteni au făcut la fel, dar după ce au mai făcut Stelei figura asta și cu meciul “dat” Viitorului în sezonul de Play off 2016- 2017.
?Oricum, nu avem lot și joc de campioni‼Vinovat este managementul sportiv al clubului care a destructurat valoric și numeric lotul de jucători ratând toate obiectivele de la prima și a doua echipă. Poate în sezonul viitor…
FORZA STEAUA!❤?
X Ray
Titlul se îndepărtează!
by FCSB8
FCSB a ratat șansa de a reveni la un punct în urma celor de la CFR Cluj, după 2-2 pe terenul celor de la Sepsi OSK și nu mai depinde de propriile rezultate în lupta la titlu, cu două etape înainte de finalul campionatului.
Petrila (69) și Dumiter (72) le-au adus covăsnenilor un avantaj care părea imposibil de remontat, însă Buziuc, în minutul 81 și golgheterul Ligii 1, Tănase, în minutul 90+2, au adus egalarea și o mică speranță pentru roș-albaștri.
Șansele FCSB de a se lupta pentru titlul de campioană depind, în primul rând, de rezultatul pe care CFR Cluj îl va înregistra marți seară la Botoșani (în cazul unei victorii, CFR Cluj devine campioană), iar miercuri seară o vor întâlni, la Giurgiu, pe Universitatea Craiova.
SEPSI OSK – FCSB 2-2 (0-0)
Au marcat: Petrila 69, Dumiter 72/ Buziuc 81, Tănase 90+2
Sepsi: Niczuly – Aganovic (Kovacs ’89), Ninaj, B. Mitrea, M. Ştefănescu – Fofana (Tincu ’84), Vaşvari – Dumiter, Eder Gonzalez (Purece ’46), N. Păun (Petrila ’63) – Safranko (Golofca ’63). Antrenor: Leo Grozavu
FCSB: Straton – V. Creţu, I. Cristea, D. Nedelcu (Buziuc ’31), Radunovic – Ov. Popescu (Perianu ’49), Oaidă (Niţă ’75), D. Olaru – Moruţan, Fl. Tănase, Oct. Popescu. Antrenor: Anton Petrea.
Cartonașe galbene: Eder 39, Păun 57, Golofca 87, Niczuly 90+3/ Moruțan 42, Tănase 74
Arbitri: Marcel Bîrsan – Valentin Avram, Daniel Mitruți – Ionuț Coza.
Sursa: www.fcsb.ro
AVANCRONICĂ
?⚽️?Meciul de fotbal Sepsi vs FC Steaua va avea loc duminică, 16 mai 2021, în etapa a 8-a a Play-off-ului Ligii 1, pe stadionul “Municipal” din Sfântu Gheorghe, de la ora 22:00. Meciul va fi arbitrat la centru de bucureșteanul Marcel Bârsan și va fi transmis în direct de Digi Sport 1, Telekom Sport 1 și LookSport+.
?⚪Sepsi OSK ocupă poziția a 4-a în clasamentul din Play-off, având 36 de puncte, cu unul mai puțin decât CSU Craiova situată pe locul al 3-lea.
Sepsi are 4 succese în ultimele 5 meciuri din Play-off și este echipa momentului în România, învingând-o în runda precedentă, la Cluj, și pe CFR, campioana en titre. Echipa antrenată de Leo Grozavu a reuşit performanţa de a le bate în Play-off pe toate pretendentele la titlu: CSU Craiova (2-0), FC Steaua (2-1) şi CFR Cluj (1-0)! Covăsnenii s-au apropiat la un singur punct de olteni şi speră la un baraj cu Chindia Târgoviște sau FC Argeș pentru a juca în Europa Conference League.
Bryan Nouvier, Panagiotis Deligiannidis, Rachid Bouhenna și Simone Rapp au contractele reziliate, în timp ce Istvan Fulop, Péter Gál-Andrezly, Aleksa Markovic și Radoslav Dimitrov sunt accidentați. Totuși, Leo Grozavu are un lot valid competitiv din care poate alcătui fără probleme o echipă solidă pentru meciul de duminică cu FC Steaua.
??FC Steaua se află pe poziția a 2-a în Play-off, având 44 de puncte, cu 1 mai puțin decât CFR Cluj. Roș-albastrii au avut o evoluție modestă în cele 7 etape de Play-off, bifând 3 victorii, 2 egaluri și 2 înfrângeri.
În runda precedentă steliștii au remizat cu Academica Clinceni (2-2). Totuși, în acel meci FC Steaua a avut un gol marcat regulamentar, însă arbitru nu a observat că mingea a intrat în poarta, iar Oaidă a ratat incredibil cu poarta goală în aceeași fază. Astfel, echipa antrenată de Anton Petrea a ratat o şansă mare de a urca pe primul loc în clasament, pentru că CFR Cluj pierduse. Cu 3 etape înainte de finalul sezonului, roş-albaştrii încă depind numai de ei ca să cucerească titlul cu numărul 27, dar pentru asta trebuie să câştige ultimele 3 meciuri, cu Sepsi, CSU și CFR. Adică, cele mai grele partide.
În precedentele 5 întâlniri directe cu Sepsi, FC Steaua a avut numai 2 succese. Însă în actualul sezon roș-albaștrii n-au avut niciun succes, doar 2 remize și o înfrângere. În turul Play-off-ului, Sepsi s-a impus în deplasare la Giurgiu cu scorul de 2-1. Deci, steliștii vor avea un meci foarte greu, cu o echipă de cotonogari super motivată de perspectiva de a termina sezonul pe podium și cu speranțe de participare în cupele europene.
Din păcate, FC Steaua are mari probleme de efectiv. Titularii Andrei Miron, Adrian Șut, Ionuț Panțîru și Florinel Coman sunt accidentați și nu vor mai evolua în actuala stagiune. Panțîru și Șut au fost deja operați în Italia la Clinica Villa Stuart din Roma, de celebrul doctor Pier Paolo Mariani.
Echipa probabilă
FC Steaua (4-3-3): Cătălin Straton – Vali Crețu, Iulian Cristea, Denis Haruț, Risto Radunović – Răzvan Oaidă, Ovidiu Popescu, Darius Olaru – Ovidiu Moruțan, Florin Tănase, Octavian Popescu.
FORZA STEAUA!❤?
#liga1 #playoff #etapa8 #sepsifcsb #fcsb #steaua #fcsbesteau #SteauaRosAlbastra1947
X Ray
Imi permit sa gandesc cu voce tare, “daca luam trei puncte de la secui, iesim campioni!…
Da, Doamne!…
Greu.Dar nu imposibil.Eu sunt apt pt.o victorie ‘!
Mai avem un meci important pentru soarta clubului maine. Returul cu CS Afumati de la 11:30.
FORZA STEAUA!
Probabil ca ghinionul lui Florinel Coman se trage și la modul în care își trata coechipierii in trecut. Nu cred ca exista o pasa de gol dată de el către Edy Gnohere spre exemplu. Eu nu imi aduc aminte despre acest lucru.
Ai vazut-o pe cumătra lui Florinel?
Zic ca trebuie să execute ceva??
???
Si eu la 1′ 87as da totul?
Va fi o partida deosebit de importanta. Cu Sepsi este o partida de 2 x 1. Dacă ne numim FCSteaua Bucuresti este obligatorie victoria. Chiar dacă am juca numai cu jucătorii de rezerva. Toți titularii și rezervele trebuie sa constientizeze ca sunt jucători la FC STEAUA BUCURESTI ! Club cu cele mai importante performanțe din fotbalul romanesc. Este obligatorie victoria, atât cu Sepsi cât și cu CSU și CFR !!! Hai, Steaua ! Totul pentru 3 victorii !!!
Ioane, Ioane.. toata lume doarme, numai tu… vrei s-o iei… 🙂
Lasa iubitii matele cu care corespondezi in Liga a 3-a, zi in gura mare .. “batem Sepsi si luam titltu!” …. Ti-o fi greu?!…. 🙂
Chiar dacă batem Sepsi titlul este departe de noi. Clona Csu2012 s-a aliat cu cfr cluj deja. Avem 2 clone care distrug fotbalul românesc de când s-au înființat și până astăzi. A început intai Csu2012 și s-a văzut pe plan european. Si continua cu clona csa2017. La nivel european suntem deja inexistenti. Clonele trebuie eliminate din fotbal.
Nimic nou sub soare! …
Dupa ce cufuristii unguri s-au distrat cu oltenii, sa vedem ce face si Al Nostru cu secuii, un fel de “machidoni” ai ungurilor! 🙂 🙂
O dedicatie pentru prietenul nostru, Ioan FCSB, alias Jean FARUL 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=LI5NVRIIGy8
??
De unde se vede ca oltenii se lupta numai cu cine nu trebuie, sau ca nu stiu pe ce lume traiesc, nici in ziua de azi! 🙂
https://www.dacoromania-alba.ro/nr31/mihai_viteazul_a_fost_ucis.htm
Aveai așteptări, asa-i? ??
Aia nu sunt olteni. Sunt niște mercenari care se folosesc de numele de olteni. Oltenii adevărați au revenit în Liga 1 anul asta. Si joaca cu Rapid pe 17 Mai 2021. Aia nu vor face niciodată blat cu Cfr Cluj.
Să ne calmăm Goooosfraba
….https://youtu.be/d27gTrPPAyk
Oh, my dear friend, chiar nu stiam ca Sting is a “real stelist” whose Romanian name is, of course, John , “the little alien” 🙂 :)(
p.s. – oare de unde vine muzica asta buna ?? !! Cumva, din stele? … 🙂 🙂
https://m.youtube.com/watch?v=-R7OXa6SOw8
Campionatul e pierdut, FCSB 2 cred ca pierde barajul cu Afumati, inca un sezon de succes
Cred ca jocurile sunt facute pentru CSA si CFR. La golul 2 al CS Afumati a fost clar fault în atac. Vin vremuri grele frati stelisti. Becali nu va avea forta lui Mititelu sa revina din propria cenușă. Trist. Cred ca voi deveni fan FC U CRAIOVA 1948 adevarata Știința. FCSB nu se luptă deloc pentru ce este al ei.
Hai, mă Ioane las-o baltă. FCSB 2 nu joacă nimic. Zero ocazii,zero șuturi,zero pe toată linia. Copie fidelă a primei echipe. Afumați arată fotbal, greu va fi pt Steaua București
Ady80 nu ma uit la meci dar recunoaște că a fost fault în atac. Trage de el de parca vrea sa îl ia la bătaie pe stelist. Cs Afumati se va da la o parte din fata CSA. Scopul lor a fost atins.
Asa-i, dar Ioan se pricepe la fotbal precum Al Nostru. Cred că Oprita s-a albit deja la fata când a văzut că joacă cu Afumați. ?
Ba Ioan, mai poti mult cu bullshit’u asta? Numa arbitraje si conspiratii, gata frate, il intreci imd pe meme la vaicareala.
Tu niciodata nu te uiti la meciuri, da vorbesti de arbitrii… ai vazut ca portarul de la afumati a plecat in min 10 dupa o saorma pasta medie si inca nu s a intors si fcsb2 inca nu a dat sut pe poarta… dar da, arbitru ii de vina
Nu mă uit ca nu am timp. Dar am văzut faza. Acum ca este 4-0 pentru Afumati nici nu mai conteaza. Sper sa aveti dreptate si Afumati sa joace fotbal și cu CSA.
Deci v-ați convins ca “academia” fcsb nu poate produce jucători decât pentru un maxim 0-4 cu afumați/copaceni/Ulmeni etc. Asta e valoarea investiție umane în pupători de moaște și icoane, gen Vintila.
FCSB 2 a ratat obiectivul și mai avem câteva ore pana vom vedea ce face și fcsb 1.
Obiectivul FCSB 2 nu era sa promoveze. Ci sa oprească CSA de la promovare. Poate Becali le oferă prima celor de la Cs Afumati sa ne îndeplinească obiectivul. Am văzut că încă se poarta premierea altor echipe chiar și în liga 1.
Am fost echipa de titlu pana in playoff,avem cea mai slaba banca de rezerva dintre toate echipele care au intrat in playoff.Era normal ca la programul asta din 3 in 3 zile sa se accidenteze jucatori,dar na, preapriceputul in toate in loc sa cumpere 3-4 jucatori de valoare egala cu titularii o preferat sa-si umple contul cu banii luati pe Man.Deja viseaza si face din nou lista de transferuri rasunatoare si parca vad ca cumpara din nou ciurucuri.
Deseara cred ca spunem pa!pa!la titlusi devenim incet loseri de serviciu abonati la locul2.Ma doare sufletul cand ma gandesc ca inca un titlu se duce pe apa sambetei,sper sa nu fie asa si sa castigam pe ultima suta de metri ,sa suflam titlul cfr-istillor,nu de alta dar anula acesta cred cu tarie ca Cfr nu merita sa castige.Forza Steaua!
eu nici acum nu imi dau seama cum poti sa gestionezi asa irational perioada de mercato: termini sezonul regular pe primul loc la mustata si in loc sa iti maximizezi sansele la titlu, pierzi unul dintre principalii marcatori ai echipei, renunti cu satisfactie la singurul numar 9 in loc sa incerci sa-l pregatesti si sa-l integrezi (Sg.Bus), nu aduci un fundas central experimentat care sa acopere gaurile stiute din centrul apararii si arunci o suma indecenta pentru liga I pe un fundas care nu-i nici de banda, nici central
cam asta inseamna sa-ti sabotezi investitia an de an
@quark
ECCE HOMO!…
https://www.digisport.ro/fotbal/liga-1/afacerea-fcsb-becali-a-afirmat-ca-nu-l-intereseaza-trofeele-4-jucatori-urmeaza-sa-fie-vanduti-pe-bani-multi-1086873
Jos palaria pentru sinceritate! …
In rest,…. vai de noi! 🙂 🙂
Exact ce spuneam dinamo este in acest moment la 1 punct in spatele celor de la FC Argeș. Are șanse mari să prindă locul de baraj pentru Cupele Europene. ???
Vai ce banca de rezerve avem, mm si gigi bravos!
Meciurule astea cu Sepsi sunt jenant de proaste pentru noi. Jucăm cu o echipă de mediocrii care aleargă bine și dau la gioale. Și cumva nu numai că nu suntem în stare să creăm ocazii, dar le mai oferim șanse din nimic ungurulor. Singura șansă e ca Tănase sau Olaru să dea gol la prima șansă. Și după aia ceva șansă în apărare și poate îi prindem pe contraatac.
Vai de plm… Daca asta este echipa care sa emita pretenții la titlu inseamna ca s-a intors fotbalul cu curul in sus. Si cand am zis ca avem o echipa slaba, ati sarit ca arsi. Baaaaa treziți-vă :))) a vazut cineva 3 pase legate in repriza asta? Aaa si cu cine? Cu marea echipa pepsi osk. Vai plm
Campionatul asta s a pierdut de când a început :)) .. cu becali acolo nu vom mai pupa performante , etapa trecută am capitulat , suntem 0 la toate capitolele in meciul asta …
Sa trăiască finanțatorul , sus pe “maibac” , “forța csaaaaa” , “”iii ce bucurie “
La cât mai multă M.U.I.E leprelor !!! La cât mai multă pentru ca distrugeți orice urma de pasiune in noi , 6 ani de seceta , mori ciobaneeeee!
VindePleacaMori!!!!
Sepsi – Steaua 0-0 (pauză): au fost 45 de minute jucate cu determinare de cele două echipe, iar amfitrionii au fost avantajați datorită calităților fizice superioare. Mijlocul stelist a legat cu greutate acțiuni de atac și a suportat presiunea constantă a omologilor din formația covăsneană. Îngrijorător este că elevii lui Petrea ajung foarte greu în preajma careului advers, ca atare eventualul succes poate veni dintr-o fază fixă sau dintr-o execuție de excepție.
Straton 6 – atent în situațiile în care a fost solicitat;
Crețu 5 – a jucat multe baloane, dar a fost depășit în flanc în două rânduri și amfitrionii ar fi putut modifica tabela;
Ov,Popescu 6 – decent;
Cristea 6 – acceptabil, sper să facă față atacanților covăsneni și în partea secundă;
Radunovic 6 – acceptabil;
Nedelcu 4 – ca de obicei …
Oaidă 4 – a navogsat fără orizont între cele două careuri;
Olaru 5 – lăsat de izbeliște de colegii de compartiment, n-a reușit prea multe;
Moruțan 4 a pierdut multe mingi, n-a izbutit angajarea celor din față, s-a descurcat greu împotriva lui Ștefănescu;
Tănase 6 – ceva mai util la mijloc, unde a ordonat acțiunile echipei;
Oct.Popescu 5 – intimidat de intrările tari ale jucătorilor adverși, a fost destul de reținut.
…………………………………………………………………………………………………………….
Buziuc 4 – pieton …
ca de atâtea ori în ultima vreme, banca de rezerve nu prea oferă soluții. Poate doar Perianu.
Ce încâlcit jucam
Cam asta a fost si anul asta. Greu cu un oier analfabet la timona…
Nu fiți triști, trofeele nu contează,doar meleoanele. Acum sincer,cum să pui suflet pt aceasta echipa ,indiferent de cum se numește ,patronată de de acest bișnițar intitulat Gigi. Cum câinii doar au visat la CL așa și FaciCeSpuneBecali doar va visa la câștigarea campionatului. Hai pe Maybach
Au revenit talpanistii! La infrangeri se ivesc ei si prind glas! 🙂
Ma bucur ca ai realizat cine sunt talpanistii.
Pe cine mai dai vina acum meme?? Felicitari Sepsi!!
titlul corect este “Cronica unui dezastru anuntat”, era suficient sa lecturam primul ’11’ si banca de rezerve ca sa anticipam deznodamantul
cand jupanul iresponsabil persevereaza an de an in strategia habarnista, lucrurile devin simple – un titlu daruit kvsc-ului
Acum se vede cat cantaresc golul luat in min 94 de la cufuristi si egalul cu ex-stelistii de la Clinceni!
Si totusi, cu echipa asta a noastra se putea lua titlul! 🙂 🙂
Oare pe ce prima vor juca moldovenii etapa viitoare?! 🙂 🙂
Tu chiar crezi ce spui? Cum sa se poată lua titlul cu echipa asta? Eu ma mir daca prindem si locul 2 până la final.
Alo, baiatu’, tu la ce sport te uiti de zici ca-i fotbal? Stii cum se puncteaza echipele si sa citesti un clasament? 🙂
Pai, fara egalul super norocos obtinut de cufuristi in meciul cu noi in min. 94 si daca arbitrul ne acorda golul valabil inscris in finalul meciului cu Clinceni, noi eram acum pe locul 1, cu un punct in fata cufuristilor! Vad ca ghinioanele astea ale echipei pe care pretinzi ca o iubesti iti creaza o stare de euforie, demna de unul care asteapta cu sufletul la gura sa scrie un eseu si despre prima vizita pe Noul Ghencea, alaturi de clona Talpanista.
Ciocu’ mic si joc de glezne, ca nu mai pacalesti pe nimeni, trolule mic si trist! 🙂
Vrei sa zici ca fara Vlad i poarta si cu Straton. Nu ai cum sa iei un gol im asemenea fel si in minutul 90+4. Nu cred ca mai avem un portar în Istoria Stelei in aceasta situație. Apropo de punctaj vezi ca am mai raspuns o dată. Citeste tot și apoi raspunde.
Evident, un troll mic si trist nu vede ca mingea a intrat in poarta la golul neacordat in meciul cu Clinceni si ca a fost deviata de o groapa din fata lui Vlad la golul norocos marcat de cufuristi!….
Nici ca-i trebuie vreo cateva erate dupa ce elucubreaza despre un sport la care nici nu se uita, dar zice ca-i fotbal! 🙂
Cat despre aberatiile cu clona talpanista te înșeli amarnic. Eu nu am fost la stadion deși ma aflam la 3 statii de tramvai de el. Pe motiv că nu mă mai reprezintă acel stadion. Tu cred ca aveai deja selfie facut cu stadionul clonei daca erai in locul meu. Am primit chiar invitatie de la un suporter al clonei sa merg si l-am refuzat.
Noroc ca mai sunt doar meciuri până la finalul campionatului deși eu nu imi aduc aminte sa fi jucat 2 meciuri cu Clinceni si Botosani in acest play-off.
Ba da’ am jucat cate 2 meciuri cu toate echipele din play off mai puțin cu csu2012 si cu cfr. Nu mai imi dau seama pentru ca de la meciul cu Dinamo in Cupa nu m-am mai uitat la meciuri. Si am avut dreptate sa nu ma mai uit. Nu avem echipă ‘ antrenor. Din păcate aveam portar dar nu l-am folosit.
Sepsi – Steaua 2-2 (0-0), elevii lui Petrea au evitat înfrângerea în prelungirile disputei mulțumită golului înscris de Tănase. Altfel, în cele mai multe momente, meciul a fost dominat de echipa gazdă. O echipă pe care steliștii n-au învins-o în nici una din cele patru partide disputate în prezentul sezon.
Straton 7 – fără vină la goluri, în schimb a prat în câteva situații limită;
Crețu 5 – dezordonat, a comis erori importante în momente importante ale meciului;
Cristea 6 – cel mai sigur fundaș;
Ov.Popescu 6 – păcat de accidentare;
Radunovic 5 – decent în prima parte, nesigur în partea secundă (complice la golul al doilea al gazdelor);
Nedelcu 4 – fără alte comentarii;
Oaidă 4 – mai slab de la meci la meci;
Olaru 5 – randament suboptimal;
Moruțan 6 – catastrofal în primele 45 de minute, bun în partea secundă, când a creat câteva faze periculoase de atac, inclusiv golul egalizator;
Tănase 6 – va cuceri titlul de golgeter, poate va prinde și un contract avantajos în străinătate;
Oct.Popescu 6 – l-a servit pe Buziuc la primul gol al steliștilor, a fost și la originea altor acțiuni din final de partidă;
……………………………………………………………………………………………………………….
Buziuc 5 – a marcat, în sfârșit, în campionat (mai reușise în preliminariile EL), dar nu are calități pentru a ajuta substanțial echipa;
Perianu 5 – n-a jucat prea grozav, dar antrenorul a improvizat cu el în centrul apărării;
Niță 4 – nimic …
Steaua nu mai este la mâna ei în acest final de sezon, pe care îl va încheia pe locul secund. Cu toate acestea, meciurile cu Craiova și Cluj ar trebui tratate serios.
Corect’ Steaua este la mana CS Afumati in acest moment. Ma refer la existența Stelei.
Nu Vasglo. Eu văd că Steaua a jucat cu rezervele meciul cu Dinamo din cupa. Pe vlad poti sa il treci la rezerve deja și nu la titulari. Vad ca nu a dat 2 bani pe Supercupa României. Dar vrea sa aiba noroc și arbitrii savada toate fazele și fără greseli. Păi de ce nu vrea nici macar Becali sa avem VAR in fotbal? Poate stie ceva. Poate stie ca nu vom mai avea echipă de fotbal din 14.06.2021. Poate de asta nici nu îl mai intereseaza. 🙁
Bai, nene, opreste-te! Becali e mic copil fata de elucubratiile pe care mintea ta le debiteaza cu obstinatie, vecina cu mania! 🙂
https://www.prosport.ro/fotbal-intern/gigi-becali-mesaj-fara-precedent-19206497
https://www.digisport.ro/fotbal/liga-1/gigi-becali-gest-fara-precedent-pentru-implementarea-var-in-liga-1-dau-cat-vor-ei-1016752
https://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/gigi-becali-fcsb-liga-1-arbitraj-video-lpf-631867.html
https://www.prosport.ro/fotbal-intern/gigi-becali-mesaj-fara-precedent-19206497
Păi si de ce nu a retras echipa? Asa este vrajeala.
PS: Dacă jucătorii au dreptul să se transfere la alte echipe și fără remușcări’ declar deschis ca si eu imi doresc un transfer ca si suporter către Știința FC U 1948. HAI STIINTA CRAIOVA! UE CLONA CSU’ UE CLONA CSA!
Acum, sa incercam si o analiza de chibit a factorilor, altii decat potenta sportiva propriu-zisa, care ne fac sa fim pe cale sa pierdem si anul acesta titlul:
1. – Formatul campionatului, cu doua faze, play-off si play-out, cu injumatatirea punctelor si rotunjirea lor, in caz de punctaj impar, si cu numai 6 formatii in play-off. Acest format se dovedeste a fi total dezavantajos pentru noi.
Ultimul titlu a fost castigat intr-un sistem competitional normal, care functioneaza in campionatele mari din Europa.
De ce, nu ne prieste acest sistem? Pentru ca sunt numai 10 meciuri (in play-out se joaca 18), iar “politica de aliante” in play-off se dovedeste total defavorabila noua. Cel putin 3 formatii vor favoriza contracandidata noastra daca ele insele nu mai au sanse.
Cum s-a ajuns aici? Goana dupa bani a televiziunilor despre care vad ca nu vorbeste nimeni. Deci, in fotbal toti alearga dupa bani. E una dintre cele mai banoase industrii, cu jucatori care se transfera pe zeci si sute de milioane de euro/dolari/lire…
2. – “Micile detalii”, extrasportive practicate de contracandidatii nostri din ultimii ani, cufuristii clujeni, respectiv : jucatori imprumutati la echipele adversare si care joaca pentru echipa “mama”, mai ales cand intalnesc competitoarea directa a acesteia (cazul Petrila de la Sepsi care ne-a dat doua goluri in play-off, vaduvindu-ne de 4 puncte in lupta cu CFR); influenta la arbitri (Kovacs, Petrescu etc..); racolarea de jucatori de la echipele adverse (cazurile Balgradean, algerianul de la Sepsi)…
Si nimeni nu se mai sesizeaza! 🙂
Imi aduc aminte ca, cu ceva ani in urma, pentru fapte menite sa pastreze fair-play-ul sportiv, si nicidecum sa-l altereze, Al Nostru a fost bagat la zdup, tocmai intr-o lupta cu adversarul nostru de azi, devenit si “traditional”…
Si cand ii mai aud pe unii ca noi cu Dinamo ne luptam, ma apuca rasul. 🙂
La polul opus, ne aflam noi. Ex-stelistii ajunsii la alte echipe s-au “razbunat” pe noi, luindu-ne puncte pretioase in lupta la titlu. In schimb, au cam facut figuratie cu adversarul nostru, cedandu-i toate punctele (cazul Clinceni).
Ma intreb, oare ce “avere uriasa” ar fi cheltuit Al Nostru daca il tinea pe Popa si ii repatria el pe Rusescu, Gardos si Tanase-al batran? Castigam si niste puncte si niste jucatori pe posturile cronic deficitare, fundas si atacant! Deh, asa patesti cand “esti scump la tarate si ieftin la faina..”
3.- Si, ultimul pe lista, cu voia dvs, Al Nostru, care l-a orice se pricepe, numai la fotbal nu! : )
Dar, mai grav este ca el crede ca e “expert” si se baga unde chiar nu-i fierbe oala, viata echipei si jucatorilor.
Poate ca nu asta ar fi rau cel mare la noi, mai sunt patroni care “se implica”. Raul cel mare si-l face Al Nostru, si ni-l face si noua suporterilor, atunci cand isi striga in gura mare “inocenta” din gandire si ataca pe toata lumea, facandu-si dusmani peste tot, care abia asteapta sa i-o/ne-o traga! Inclusiv, factorul politic, caci nu cred ca e cineva naiv care sa creada ca asta nu e bagat si in fotbal! 🙂
Evident, lista e deschisa….
Vasglo tu esti meme deghizat?
Antos. Ma gândeam si eu sa il întreb asta. Hahaha…. mai are putin si imi da un pumn pe site. :)))
@vasglo ,ai văzut aseară părerea oierului despre fotbal. Banii contează, în rest totul, suporteri, performanță ,trofee ,sunt cantitate neglijabilă. Atunci pe mine de ce m-ar interesa de o așa echipă. Da,sunt talpanist pt că nu rezonez cu ideile Preamăritului. În schimb CFR a pus accent pe performanta,nu poate nega nimeni asta. Deci ,tu mulțumește că face zestre fetelor pe spatele echipei de fotbal.
Ai dreptate Ady80 in ceea ce il priveste pe becali. Dar la Csa2017 crezi ca vei gasi ceva
diferit? Ei nu luptă nici macar pentru tot palmaresul Stelei ci doar pentru perioada 1947-2003.
Nu vei gasi nimic diferit acolo ba chiar te vei enerva mai rau decat cu Becali. Stii tu vorba unui oltean renumit:” când am plecat de aici v-am lăsat săraci și proști ‘ când m-am întors v-am gasit si mai săraci și mai prosti!” Cam asta vei gasi și tu.
Eu daca echipă mea de suflet nu va mai exista din 14.06.2021 voi avea dreptul să îmi aleg cu totul alta echipă. Csa2017 nu este Steaua.
Eu voi alege oltenii adevărați care stiu sa lupte pentru ce este al lor. Mai exact tot palmaresul Științei. Nu doar anumite perioade. 1948- anul dezafilierii ilegale… nu mai stiu exact cand a fost și apoi revenirea spectaculoasă în liga 1.
Ioan,eu fotbalul românesc îl urmăresc din ce în ce mai puțin, singura satisfacție o am când pierde echipa lui Gigi. Pt CSA am o simpatie că e Ogararu acolo și am o mică speranță că ar putea fi ce a fost. Dar nu îmi fac iluzii să nu am deziluzii. Așa că, doar crizele dementului mă mai bucură. Și cum a zis și el singura șansă de scăpare e să piardă financiar destul de mult încât să renunțe. Poate ar trece apoi echipa prin chinurile facerii dar ar renaște. Altă soluție nu există, eventual un RIP Gigi neașteptat.
Păi să îl întrebam pe Ogararu el la ce echipă a jucat fotbal? Mai exact cu ce echipă a ajuns în semifinalele UEFA în 2006… Nu prea il intreaba nimeni acest lucru.
De am vedea și noi mari proteste împotriva ciobanului, așa cum au făcut suporterii lui Manchester United acum vreo săptămână împotriva fraților Glazer care dețin clubul…
Ciobanul este un mare șobolan, iar Mimi e precum un parazit, o căpușă… Fără ei 2 ce bine ar fi, sau măcar fără Mimi dacă de cioban nu putem scăpa prea curând…
Tudz și în locul lui MM pe cine ai vrea? Ca Narcis răducanu am văzut cu toți în ce liga joaca.
Pacat ! Mare pacat…
Am mai spus-o , anul asta am dat senzatia ca in sfarsit era randul nostru. Sa conduci atat timp clasamentul si sa te duci la fund ca ti.. la mal.
Ca si curiozitati statistice, pare-se ca de la instaurarea sistemului cu p.o , va fi si primul an cand echipa care a castigat sezonul regulat nu va castiga si campionatul. Cu mentiunea totusi ca totii liderii din sezoanele precedente au terminat sezonul regulat cu o diferenta fata de locul doi mult mai mare (Astra +3 , Viitorul +4, CFR +4, +5, +6).
In timp ce noi pare-se ca am ajuns “luzarii” de serviciu, KVSC se indreapta spre o performanta istorica si anume 4 titluri consecutive , lucru reusit in perioada postbelica doar de Steaua in doua randuri.
Acum referitor la atitudinea asta drastica, pur si simplu eu personal nu-i pot acuza pe jucatori. Tanase pare totusi ca a vrut mai mult ca oricand , Olaru a fost o surpriza placuta, Man a avut niste prestatii bune, dar cam atat se poate. Petrea cu fata lui usor tampa si in calitate de A2, mie personal imi pare ca a reusit mai mult decat toti predecesorii lui de la Galca incoace, raportat la toate elementele enumerate mai sus.
Si ca sa intram nitel si in Al Nostru, pe langa faptul ca ar putea sa scrie si el o carte ca Hagi, “arta de a te autosabota in afaceri”, ne arata ca performantele obtinute sub carmuirea lui au avut o ciclicitate dar si multa sansa (ex. jucatori foarte buni castigati la partide de poker). 2000-2005 vremuri tulburi, 2009-2013 vremuri tulburi, 2016-2021 ati ghicit vremuri tulburi. Tot statistic asta inseamna cam o generatie de succes pe decada.
Am sa insist acum mai mult pe partea asta cu “valoarea” jucatorilor. Diferenta fata de echipele din trecut e ca atunci oierul chiar a bagat si bani. Doar daca te gandesti la mijlocul trupei lui Reghe , Pintilii capitanul pandurilor care la vremea respectiva se batea pe la podium, Bourceanu vicecampion cu Timisoara. Acum sa ai pretentia de performanta cu Oaida , Sut , Perianu, Popescu, e cam exagerat. Si sa nu aducem in discutie defensiva sau portarul, unde Vlad cred ca a demonstrat de mult prea multe ori ca nu e vreun Tatarusanu tanar.
Practic ultimele investitii au fost in lotul Astra / Viitorul. Dar ce sa vezi , nestematele lui gicuta s-au dovedit umflate artificial , iar astralii baieti saturati de performanta dupa doar un titlu cu multe sarmalute si gratare la Sumi. Si temerea cea mai mare e ca reusita transferului lui Man il va face sa se afunde si mai mult in “reteta de succes” a Regelui , adica echipa de retrogradare.
Meme Stoica e pe post de ficus la FCSB. Oameni priceputi exista destui prin tara asta, daca si stai sa cauti. Dar gigi nu vrea unul care sa si faca ceva , ci unul care sa fie pe post de portavoce.
Pacat ! Mare pacat…
Am mai spus-o , anul asta am dat senzatia ca in sfarsit era randul nostru. Sa conduci atat timp clasamentul si sa te duci la fund ca ti.. la mal.
Ca si curiozitati statistice, pare-se ca de la instaurarea sistemului cu p.o , va fi si primul an cand echipa care a castigat sezonul regulat nu va castiga si campionatul. Cu mentiunea totusi ca totii liderii din sezoanele precedente au terminat sezonul regulat cu o diferenta fata de locul doi mult mai mare (Astra +3 , Viitorul +4, CFR +4, +5, +6).
In timp ce noi pare-se ca am ajuns “luzarii” de serviciu, KVSC se indreapta spre o performanta istorica si anume 4 titluri consecutive , lucru reusit in perioada postbelica doar de Steaua in doua randuri.
Acum referitor la atitudinea asta drastica, pur si simplu eu personal nu-i pot acuza pe jucatori. Tanase pare totusi ca a vrut mai mult ca oricand , Olaru a fost o surpriza placuta, Man a avut niste prestatii bune, dar cam atat se poate. Petrea cu fata lui usor tampa si in calitate de A2, mie personal imi pare ca a reusit mai mult decat toti predecesorii lui de la Galca incoace, raportat la toate elementele enumerate mai sus.
Si ca sa intram nitel si in Al Nostru, pe langa faptul ca ar putea sa scrie si el o carte ca Hagi, “arta de a te autosabota in afaceri”, ne arata ca performantele obtinute sub carmuirea lui au avut o ciclicitate dar si multa sansa (ex. jucatori foarte buni castigati la partide de poker). 2000-2005 vremuri tulburi, 2009-2013 vremuri tulburi, 2016-2021 ati ghicit vremuri tulburi. Tot statistic asta inseamna cam o generatie de succes pe decada.
Poate s nebun sau un om ajuns la capătul răbdării dar dacă CSA va câștiga palmaresul pana n 2003 și va putea prin orice mijloace sa găsească oameni puternici financiar cum ar fi frății Dedeman și partea suprema alungarea șobolanului din lumea fotbalului , indiferent de câți bani bagi ( vorba vine) nu poți sa ne tratezi ca pe niște c.u.e.v.e bai fariseule !!!! Dacă lucrurile aste se vor întâmpla indiferent ca e Talpan sau nu acolo ei vor avea asigurata partea mea de cotizație , nu poți tu “finanțator” sa te joci așa cu suporterii ca nu ne ai făcut tu ma iubitori de Steaua , cioban infect !!!
VindePleacaMori in p.u.l.a mea , ciobane la STEAUA nu ai ce cauta…..multă M.u.i.e slugilor becaliote
Am sa insist acum mai mult pe partea asta cu “valoarea” jucatorilor. Diferenta fata de echipele din trecut e ca atunci cgigica chiar a bagat si bani. Doar daca te gandesti la mijlocul trupei lui Reghe , Pintilii capitanul pandurilor care la vremea respectiva se batea pe la podium, Bourceanu vicecampion cu Timisoara. Acum sa ai pretentia de performanta cu Oaida , Perianu, Popescu, adusi de pe la echipe modeste sau din ligi inferioare, e cam exagerat. Si sa nu aducem in discutie defensiva sau portarul, unde Vlad cred ca a demonstrat de mult prea multe ori ca nu e vreun Tatarusanu tanar.
Practic ultimele investitii au fost in lotul Astra si Viitorul. Dar ce sa vezi , nestematele lui gicuta s-au dovedit umflate artificial , iar astralii baieti saturati de performanta dupa doar un titlu cu multe sarmalute si gratare la portughezul giulestean. Si temerea cea mai mare e ca reusita transferului lui Man il va face sa se afunde si mai mult in “reteta de succes” a Regelui , adica echipa de retrogradare.
Cat despre KVSC , de furtisagurile lor am vorbit cu alta ocazie, insa una peste alta Deac la cele 36 de primaveri inca stie fotbal cam cu doua clase peste Lampard Popescu sau baietii de la Academica. La fel cum Vinicius , tot un dinozaur inca arata de ce a jucat totusi in grupele UCL sau vreo 150 de meciuri in prima liga portugheza.
@antos
De unul care apare pe site numai ca sa ne arate cat e el de intelighent, incat ii da mintea pe afara, chiar mi-e jena sa ma apropii! Asadar, il tratez cu indiferenta! 🙂
@Ioan FCSB
Despre unul care se cloneaza instant dupa cel de mai inainte si care umple site-ul destinat suporterilor echipe pe care zice ca o sustine, zi de zi si ceas de ceas, cu tot ce-i trece prin cap, concluzionand in delir, “…Eu voi alege oltenii adevărați care stiu sa lupte pentru ce este al lor…..declar deschis ca si eu imi doresc un transfer ca si suporter către Știința FC U 1948. HAI STIINTA CRAIOVA! UE CLONA CSU’ UE CLONA CSA!..”, nu pot sa zic decat ca devine deja un caz patologic care, probabil in lipsa altor preocupari, isi gaseste refularea unde nu trebuie! 🙂
@Ady80
Iata unul, cel putin onest, care zice ca-i talpanist si posteaza pe aici numai ca
sa-si arate satisfactia cand echipa pe care nu o sustine, pierde sau nu castiga!..
Pentru cei trei de mai sus, si altii ca ei, ca mai sunt, am o intrebare:
…mai baieti, daca totul va pute la fcsb= steaua 1947, de la patron, la jucatori, conducere tehnica si administrativa, de ce va mai “chinuiti” pe aici??
De ce nu va duceti voi sa va sustineti echipele pe care, cu nonsalata, declarati ca le adorati sau sunteti pe cale a o face? ..
Lasati-ne pe noi, in durerea noastra!
Puneti mana de la mana, gasiti un patron si faceti din clona zamislita in 2017, in laboratoarele talpaniene, Steaua din 1947!
Recunoasteti macar ca sunteti suporteri de REZULTAT!.. 🙂
Am sa insist acum mai mult pe partea asta cu “valoarea” jucatorilor. Diferenta fata de echipele din trecut e ca atunci ciobanul chiar a bagat si bani. Doar daca te gandesti la mijlocul trupei lui Reghe , Pintilii capitanul pandurilor care la vremea respectiva se batea pe la podium, Bo.urceanu vicecampion cu Timisoara. Acum sa ai pretentia de performanta cu Oaida , Sut , Perianu, Popescu, adusi de pe la echipe modeste sau din ligi inferioare, e cam exagerat. Si sa nu aducem in discutie defensiva sau portarul, unde Vlad cred ca a demonstrat de mult prea multe ori ca nu e vreun Tatarusanu tanar.
Practic ultimele investitii au fost in lotul Astra si Viitorul. Dar ce sa vezi , nestematele lui gicuta s-au dovedit umflate artificial , iar astralii baieti saturati de performanta dupa doar un titlu cu multe sarmalute si gratare la portughezul giulestean. Si temerea cea mai mare e ca reusita transferului lui Man il va face sa se afunde si mai mult in “reteta de succes” a Regelui , adica echipa de retrogradare.
Cat despre KVSC , de furtisagurile lor am vorbit cu alta ocazie, insa una peste alta Deac la cele 36 de primaveri inca stie fotbal cam cu doua clase peste Lampard Popescu sau baietii de la Academica. La fel cum Vinicius , tot un dinozaur inca arata de ce a jucat totusi in grupele UCL sau vreo 150 de meciuri in prima liga portugheza.
Cat despre prostiile astea cu palmaresul pana in 1917 toamna , multi dovediti cat sunteti de ignoranti. Sunt o tona de articole scrise chiar pe acest site. Aveti google la dispozitie.
Despre instante si alte prostii, atat timp cat in cartele de aderare a unui club la o federatie, a unei federatii la o confederatie si alora la FIFA , se obliga sa recunoasca ca singura autoritate competenta pe LATURA SPORTIVA, TAS, apoi FIFA , UEFA , federatie nationala, vorbim , vorbe.
Cretinopatii din justitia romana pot scrie ce vor si-asa sunt habarnisti intr-ale legilor interne, asta nu inseamna ca va avea si o valoare sportiva.
P.S. : Niciuna din echipele din Craiova, CSU ori FCU (fondata in 2017 apropo), nu are vreo treba cu palmaresul defunctei echipe , cea dezafiliata. CSU la inceput nici nu a putut juca in europa fiind echipa fara vechimea de trei ani necesara.
Ba da FC U 1948 are legatura cu Știința. De curând pe adresa echipei nou promovată în liga 1 a venit o înștiințare de plata in contul echipei dezafiliate ilegal de Mitică Dragomir și Mircea Sandu. Asta dovedește că FC U 1948 este Știința.
În ceea ce priveste Steaua. Dacă deciziile Justiției nu sunt luate in calcul de FIFA si Uefa atunci de ce pe site-ul uefa nu mai scrie Steaua ci FCSB de când s-a dat p decizie definitivă în dosarul numelui? Tu crezi ca Mustata se bate ca fraierul in Tribunale ca sa stam noi sa râdem de el ca oricum nu contează?
@vasglo , tata si tu ai niste reactii bizare.
Daca oamenii sunt suparati , nu cred ca e cazul sa-i mai iei si tu cu trimisul la talpaniade. Acceptam ca suntem diferiti ca oameni, ca si caractere si asta e. Multi de aici habar nu au de Steaua aia boema, Steaua aia neserioasa care pana prin anii ’80 aducea ca stil mai mult cu Rapid. Care desi avea jucatori fantastici ca Iordanescu sau Marcel Raducanu, mai vindea si meciuri, Steaua aia care nu se atingea prea des de trofee, Steaua aia care in europa cand juca rar era si eliminata din primul tur. Cei mai multi sunt cu Steaua noua , Steaua “cazona” si serioasa , Steaua cu 10-11 titluri in 15 ani, Steaua cu performante europene. Unde mai vin peste si aia care au crescut fix cu Steaua lui becali si astia sunt si aia care o renega mai tare.
Si inca ceva. Credeam ca te-ai lamurit cu prietenul Ioan, dar in continuare il bagi in seama. Asta nu te face si pe tine tot un troll ?
Corect Gosule. Dar in ani 80 Steaua era cea mai bună echipă din Europa. Iar înainte de 1980 ni cred ca a prins echipă jucând cineva de pe acest site. Nu stiu cand a fost Steaua vreodată asa cum este acum.
@Gosu
Daca ai fi urmarit mai atent si constant postarile celor carora m-am adresat, ai fi realizat ca ei nu “sunt suparati” pe rezultatele echipei, ba din contra, ei sunt suparati si talpanisti din nastere, ce-i drept din cauza de Al Nostru.
In ceea ce-l priveste pe Ioan, recunosc ca mi-a placut initial aversiunea lui fata de clona talpanista si am pariat pe el. Ulterior vazand logoreea si nebuloasele lui legate de palmares, adica daca acesta este impartit in doua, el nu mai stie cu ce echipa sa tina si.. trece la olteni!..mi-am dat seama ca am pariat pe un cal mort!.
Oricum, in dialogul cu el, pornirea mea era sincera, crezand constat ca orice om merita si sanse la indreptare! 🙂
p.s. – apropo, a trecut Pastele si nu am vazut mielul! 🙂
Ioane, cred ca delirezi. Poate ai uitat ca sezonul trecut dupa ce Mimi isi luase talpasita, am inceput sa defilam in campionat cat a fost Narcis la noi…
Tudz uita-te cine este invitat la Scutariu in emisiune. celebrul suporter csa2017 Scutariu. Narcis Răducan. uita-te un pic la emisiune. eu nu am rezistat decât 5 minutee.TRADATOR!
https://m.youtube.com/watch?v=VRDnuyob7To&t=406s
Pai daca ciobanul si Mimi au facut manevra si l-au inlaturat. Ce voiai sa faca?
Păi acum ce facem ne ducem toți la csa2017 ca ne da becali afara? Pe mine nu ma plătește becali sa susțin această echipă. Ar trebui să mă duc și eu să zic ca csa2017 este Steaua? Asta înseamnă că sunt niște mercenari toți. Si Mm a stat pe bara mult timp dar nu a zis niciodată ca FCSB nu este Steaua! Si nu s-a dus să danseze cu dusmanul nostru. Dacă gândim așa veti migra toți către csa2017 cu toate că stiti adevărul. Eu prefer să susțină alta echipă decât csa2017. Nu pot fi prefăcut.
Gosu
Corect. Si totul din cauza “nebuloasei fotbalistice”din capul lui Al Nostru, care schimba asa-zisele lui strategii precum costumele de clovn, de la banii din cupele europene, la banii pe jucatori cand, de fapt, astea doua nu se exclud, ci merg numai mana in mana.
Din pacate imbatraneste urat Al Nostru si uita cum a fost si in ce conditii a avut succes cu echipa. Chiar nu realizeaza ca performantele se obtin, in primul rand, cu apararea si un joc organizat. Tinerii pun numai “cireasa pe tort”! 🙂
Si eu credeam ca, odata cu varsta, ii vine si omului mintea la cap. Aduce langa el un co-investitor care manaca fotbalul pe paine si in care are incredere, ex. Oli, chiar Lucestii, stabilesc un targhet si investitii comune, ii lasa sa lucreze si el se retrage sa mediteze la Manastire, asa cum se tot lauda!.. 🙂
Cat despre jucatorii de la Viitorul, cu cateva exceptii, care este de fapt, una 🙂 , nu pot sa zic decat.. “afacere ratata de familie”, sau… “daca pana si Reghele s-a retras, nu mai e nimic de zis”…… 🙂 🙂
MM Stoica , am mai spus-o nu se pune problema ca n-ar cunoaste fotbal. Sigur ca pentru a-l analiza tre sa-i stabilesti o rata de succes obiectiva , insa nu cred ca e putin lucru Thereau, Piovaccari, poate chiar si Georgievski si multi altii. Problema e ca becali nu mai asculta de multa vreme de opiniile din club. Narcis Raducan ori Stanciu , au si ei niste probleme totusi de tot schimba echipele ca pe sosete. Posibil comisioane ascunse pe la jucatori , etc. Pe de alta parte sunt manageri sportivi chiar si in Liga 1 pe care nimeni nu-i cunoaste si care aduc jucatori interesanti. Chiar si cand vorbim de Botosani sau Pepsi. Pe urma sunt si agentii care propun jucatori…
Si aici ma refer in special la straini , caci efectiv nu vad ce poti aduce cu plus de valoare din Romania. Din punctul asta de vedere , al jucatorilor romani , chiar a ajuns mai rentabil sa cresti iar nu sa cumperi de la altii. De exemplu acel Chindris , in momentul de fata nu imi pare peste ceea ce avem deja in lot.
Probabil si Vukusic era mana lui MM si ar fi putut fi un pariu reusit. Nu vom sti asta niciodata, din pacate.
Problema de strategie…si aici nu vad vreun viitor. Cum-necum echipa asta e construita in jurul fostelor perle ale regelui ; daca Tanase iese din schema , nu stiu cum o sa mai mearga mecanismele. Popescu e prea mic , iar Coman nu poate fi lider.
@vasglo…recunosc ca nu prea ii pot urmari pe altii cand 1 din 3 postari sunt ale “specialului”. Si asta chiar e o problema. Se duce naibii orice discutie argumentata si normala cand o sacadeaza un troll.
Gosule daca despre mine vorbesti. Eu nu fac decât să vă răspund când mă atacați fara motiv.
Chiar ii spuneam lui Lexion sa terminam cu discuția interminabilă pe care o începuse ieri.
Dar stai linistit ca pe 14.06.2021 Este posibil să scapi de mine. Sau poate nu. Vedem ce se va întâmpla.
FORZA MUSTAȚĂ! Singurul stelist adevărat care se luptă fara interes pentru aceasta echipa.
@Vasglo,eu mai intru pe aici când am timp și lucrurile devin mai interesante,final de campionat, că în rest e anost cum e și campionatul nostru. Am fost șocat când am văzut că de la Vasglo+ Ioan se iubesc la infinit, a devenit “se urăsc”. Nu degeaba se spune că de la dragoste la ură e doar un pas. Tu, măcar ai rămas neschimbat, celălalt nu știe ce vrea. În concluzie ,avându-vă și pe voi drept exemplu,de ce nu ar putea ura față de Cioban să întreacă dragostea de Steaua ? Ai fi surprins să vezi câți steliști, ăia crescuți cu Steaua din anii ’80-90′ ,au devenit indiferenți datorită lui Al Vostru. De la cei crescuți cu Steaua lui Gigi nu am pretenții. Salut, vă mai vizitez la sfârșitul campionatului.
Cum adică nu stiu ce vreau Ady80? Păi eu de la meciul cu Dinamo din cupa României nu mai m-am uitat la meciurile echipei. Păi dacă au jucat cu rezervele cum sa te mai uiti.
PS: Eu nu am crescut cu Steaua lui Gigi. Dar da. Pe stadion ma duc din 2002. Cam de când s-a decis Becali sa investească. Dar asta a fost doar o conjunctură. Eu tin cu Steaua din 1989 cand am văzut primul meu meci european și l-am si inteles. STEAUA BUCUREȘTI VS GALATASARAY ISTANBUL. Omul meciului ILIE DUMITRESCU. Stii despre ce meci vorbesc. Sper.
@Ady80
QED!
Libertatea de atașament la un club sau altul e neîngrădită! Totuși, nu crezi că ar fi de bun simt sa nu mai ocupi spatiu pe site-ul dedicat unei echipe care îți repugnă, din varii motive?
Înțeleg că e spatiu suficient la talpanistii liberi! ?
Și totuși:
Cu toate deficientele de lot, management sportiv , etc. anul acesta am fost cel mai aproape, din ultimii 4, de titlu! Numai că necuratul, numit și “banul”, alias și “vărul”, i-a luat mințile celui care zice că se lupta cu el, facandu-l să-l vândă pe Man, golgeterul campionatului, tocmai atunci când dominam competiția și toți specialiștii ne dădeau mari favoriți, in anul in care clujenii și oltenii nu mai speriau pe nimeni. Cu Man in teren sunt sigur că nu ratăm titlul, jucam în preliminarii LC, iar Man putea să se transfere, pe bani mai multi, in perioada de transferuri din vara-toamna.
Și când necuratul își bagă coada, incep și accidentările, goluri luate în ultimul minut din prelungiri și din denivelări de teren, goluri valalbile anulate, etc.
Cu ce rezultat? Man retrogradează și Al Nostru și noi pierdem titlul.
Între timp, Al nostru se uită in oglinda și tot nu vede vinovatul ?
Petrea, în condițiile date, chiar s-a dovedit Antrenor!
@vasglo,
Conditia de echipa mica te impinge spre vanzare. In definitiv suma incasata (fie ea reala sau umflata) , tot e o suma buna pentru Romania. Si aici ciobanul a inteles in pragmatismul lui ca nu poate asigura o nota de plata ca la KVSC. Sigur o sa vina si la aia iar. S-au acoperit pana acum cu Europa League , dar de anul asta, greu spre imposibil.
Ma bucur ca ai observat totusi munca lui Petrea. Pana acum mi-am racit tastele degeaba pe aici sa prezint statistici si sa le explic altora de ce omul asta a facut o treaba buna. Ar fi iarasi pacat sa fie aruncat la gunoi . Totusi in ultimii ani ciobanul a lasat antrenorii “cuminti” pe banca mai mult timp. Sa vedem.
Dacă nu juca cu rezervele meciul din cupa eram de acord Gosu.
La meciul cu Dinamo ma refer. Asa ceva te descalifica ca si antrenor indiferent cat de bun ai fi. Mai dă-mi un alt exemplu de antrenor care să facă asta.
Gosu,
Totuși, nu știu ce patron cu judecata își vinde cel mai bun jucător, înainte de ultimele 10 meciuri din campionat, cand echipa lui e pe locul 1 și domina prin jocul prestat, lucru recunoscut și de mai toată lumea!
?
Ciobanul e un retardat.
Mm la fel, în plus e și handicapat.
Cu ciobani, negoiti, borci, paskani, walteri, mititei, coposi nu prea poți face treaba.
Ăștia sunt exponenții a ce e mai rău din capitalismul romanesc. Ei nu se pricep decât la businessul lor de baza și au impresia ca inteleg fenomenul fotbal compus din echipe, suporteri, întreceri și câștigarea competitiilor.
Lucrurile le-au mers la fotbal din ciupeli, tepe, combinații, pomeni, blaturi. Când astea le sunt stopate sunt reduși la niște pușcăriași și infractori în domeniu.
Vai de noi suporterii.
Cu jucătorii și antrenorii romani…. E vorba de valoare și pregătire care pe fiece sezon ce trece devin tot mai penibili…
Sper și mimi sa citească aici : “ești o c.u.r.v.a infecta” cutia de carton unde e?
Sa muriți in chinuri bă leprelor !!!!!
Ce le-a stricat Știința sărbătoarea la ti. Hahaha. In total cred ca le-au dat 9 goluri anul asta. ???
https://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/cosmin-olaroiu-contactat-liga-1-632035.html
Cin’sa fie, cin’sa fie..??
Dai, Doamne, lui Al Nostru mintea de pe urma!.. 🙂
@vasglo.
Am văzut și eu știrea ,răsfoind in grabă câteva pagini de pe net.Evident că la primul impuls speri și te duci cu gândul că ar putea fi vorba despre echipa pe care o sustinem.Dar, cu un minim raționament ,cădem în realitatea obiectivă și realizăm că Tembelu’ grandoman de la Palat n-ar intra niciodată într-o asociere cu nimeni.El trebuie să fie unicul de pe tron , numa’ el trebuie să facă și să desfacă (se și pricepe maxim?) , toți ceilalți fiindu-i umili supuși sau aduși pe calea supunerii.
Cred că ne-am convins , în ultimele zile , că întunericul din mintea ăstuia a devenit perpetuu iar șansele de luminare sunt infime.Doar ălea 10 meleoane din cont care atârnă greu și-l atrag mai ceva ca inelu’ fermecat din Lord of the Rings contează.Nimic altceva , momentan.Până la următorul,-oarele transferuri.
Dacă tot iubește așa mult crăițarii , poate realizează totuși , într-un final, că obținerea de performanțe e modalitatea mai sustenabila de a genera venituri mai sigure și mai mari!!!
In rest…vom vedea ce mai rezervă viitorul echipei.Deși sunt tentat(fiind încă în stare de semi-șoc) nu vreau să dezvolt scenarii apocaliptice căci nu-s prăpăstios defel.
Să fim sănătoși !?
“…Dacă tot iubește așa mult crăițarii , poate realizează totuși , într-un final, că obținerea de performanțe e modalitatea mai sustenabila de a genera venituri mai sigure și mai mari!!!”…
Asta sper si eu, cu adaugirea …”mai ales ca un credincios practicant, care vrea sa fie pomenit (de bine, evident..) de cat mai multi, important este sa lase si ceva bun in urma lui pentru a merita pomenirea. “….
p.s.
Trecand de la vise la fapte, ar fi de zis ca prost e ala care nu realizeaza ca o asociere cu Oli, cel care l-a facut sa se urce pe Maybach :), este garantia depasirii normei fotbalistice pentru Romania. Ce l-ar cost pe Al Nostru, care are acum toate actiunile fcsb si notorietatea ajunsa la cer, sa-l coopteze pe Oli in actionariatul fcsb, contra bani, evident (o avea si Oli vreo cateva zeci de bulioane, adunate pe la arabi si chinezi), sa stabileasca termenii luarii deciziilor si sa-si imparta profitul la sfarsit de an, in functie de sumele investite? Cred ca numai limitarea in gandire! 🙂
De ce Oli? Pentru ca e un caracter deosebi in care, cred eu, si Becali ar avea incredere. Intre Oli si Piti, zis si satana, e diferenta ca de la cer la pamant! 🙂
Nu uit faza in care Oli, dupa succesele culminand cu semifinala UEFA, nu indraznea sa-i spuna lui Al Nostru ca are oferta de milioane de la arabi, considerandu-l pe Al Nostru, omul care l-a adus in fotbalul mare.
Norocul lui s-a numit nasul Hagi, pe care Al Nostru si-a dorit si s-a grabit sa-l aduca, dand cu piciorul, ca vaca in galeata cu lapte, unui viitor stralucit pentru el si… noi, astia care suferim acum…
Am speranta ca Oli si Al Nostru, niste copii la vremea aia, au ajuns oameni mari si se pot intelege pentru binele lor si al nostru, al tuturor! 🙂
O dedicatie din partea unei voci de aur care mi-a incantat tineretea!
https://www.youtube.com/watch?v=DFhyzathfSw
Știu sigur, că nici din colecția de viniluri a bătrânului meu, nu lipsește Aurelian Andreescu.?
Și,cum înca nu pot scăpa de reflecțiile asupra metodicii și gândirii Gibonului de Pipera ?….ar fi total greșit să considerăm primatele din clipul următor, ca fiind o treaptă evolutivă mai jos decât incriminatul.?
https://youtu.be/QtXby3twMmI
Asta ca să ne mai destindem un pic.
P.S.Versurile piesei nu sunt în acord cu clipul ci doar cu numele ei.
Cine vine la echipa n momentul asta e un mare mare dobitoc , nu ai cum sa ți asociezi numele de antrenor cu “faci ce spune becali” atâta timp cât ciobanul spune ca el deține controlul absolut , echipa sa se numește “faci ce spune becali” nu ai cum sa aduci pe cineva cu nume ca rămâne cu o pata urâta pe CV .. acest dobitoc trebuie de urgentă înlăturat prin orice mijloace , deposedare de palmares , orice ! STEAUA NU E JUCĂRIA UNUI PSIHOPAT …mori spurcatule , te urăsc mai mult ca pe cei de la rimano…
Mimi și Ciobi la M.U.I.E !!!!!
alex-0101
Cu tot respectul si compasiunea pentru suferinta ta, care e si a noastra, nu cred ca
“… mori spurcatule , te urăsc mai mult ca pe cei de la rimano…
Mimi și Ciobi la M.U.I.E !!!!!”… e solutia salvatoare! 🙂
relax, pana cand fetele, ginerele, viitorii gineri, Geambazi si alti nepoti nu-l vor pensiona cu forta pe Gigi, n-o sa mai vedem noi antrenori de talia lui Oli, ati citit cu totii proza lui din ‘facultate’ – omul nu accepta sfaturi si vrea ca ordinele sa ii fie respectate cu sfintenie
ideea e ca (cel putin) 4 din ultimele 6 campionate s-au pierdut infantil, pe ambitie personala si iresponsabilitate, daca omul avea placerea doar sa stea la loja cu amicii si sa faca audienta la tv, lasand un antrenor – manager harsait ca Olaroiu (situatie ipotetica – Oli a castigat in acesti ani lejer 20 mil, n-avea de ce sa stea sa-i bage bani in buzunar lui GB) sa isi faca treaba, astazi KVSC ori era prin play-out cu dinamoul, ori nu mai era deloc
s-a vazut ce inseamna antrenorul Oli cand s-a intors pentru cateva etape rezolvand degringolada si castigand Cupa la pas, cu o incercare hilara dar inutila a lui Avram jr. de a echilibra finala cu dinamoul
Oare cine stie ca astia sunt jucatorii nostri? Ne-ar fi putut ajuta ei in “epidemia” de accidentari care a dat peste noi? 🙂
https://www.sport.ro/liga-1/primele-mutari-facute-de-fcsb-la-finalul-sezonului-cine-sunt-fotbalistii-care-se-intorc-la-echipa.html
@Lexion Line
Tot pentru destindere, oare cine isi mai aminteste ca pana la castigarea de catre echipa noastra a Cupei Campionilor Europeni din 1986, o alta echipa din Romania a castigat Cupa Europei in 1971 ?! 🙂 🙂 🙂
https://topromanesc.ro/festivalul-international-al-cantecului-de-la-knokke-sau-cupa-europei/
https://www.facebook.com/Doina-Badea-Aurelian-Andreescu-272813636156880/videos/aurelian-andreescu-aura-urziceanu-mihaela-mihai/1135544626595641/
Merçi,Vasglo.
A.Andreescu , Aura Urziceanu _știuți și ascultați;
Mihaela Mihai_ revelație ;acum făcut-am cunoștință .
Sună liniștitor colajul cu cei trei.In ear headphones ,…aproape instantaneu mi s-a activat modul repaus.? Somnia își revendică drepturile după doar 3 ore în 2 zile. Quod est necessarium est licitum.
@Lexion Line
18 mai 2021 la 19:30
Intrucat are si “inteligenta artificiala” limitele ei, ma adresez aici, la oarece departare de postarea ta.
Ai grija de colectia de viniluri a batranului tau, ca incepe sa valoreze o avere, mai ales daca sunt prime editii! …
Cred ca Al Tau a pastrat si scula aia, cu masa rotativa, brat mobil si ac de safir pe post de cap de citire, fara de care plasticele alea sunt useless!
Ii zicea “Pick-Up”! 🙂 🙂
?Există! Chiar și un patefon perfect funcțional de pe vremea străbunicului.
P.S. Excelentă descrierea dispozitivului.Mai lipsea schema tehnica de funcționare .??
Cred ca am una de la Supraphon ! 🙂
Nu mai bine intrati voi doi pe site-ul Eurovision și comentați acolo? Nu aveti treaba cu fotbalul niciunul dintre voi doi…
Altul, neamule?!
Oare cum sa mai speri in asemenea conditii!?..
Si cand te gandesti ca atunci cand Al Nostru dadea din gura, ca de altceva nu era in stare, ca-i place vreun jucator de la adversari, toata presa urla din rarunchi! …
Acu’, cufuristii ii si cumpara pe ascuns, intr-o tacere vecina cu complicitatea!.. 🙂
https://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/fc-botosani-cfr-cluj-jonathan-rodriguez-absenta-632083.html
Botosaniul joaca bine. Ce bara a avut Țigănesc.. Țiganasu
Incredibil… Omul care loveste bara adversa isi marcheaza un autogol total intamplator, datorita calitatii terenului! …
Oare si Ogenda sa fie cumparat de cufuristi?!… 🙂
Cfr noua campioană a României. Nu cred ca Botosani mai poate egala… După ce am iesit rușinos din Cupa și am pierdut si Supercupa’ acum suntem la 25 de minute și de pierderea campionatului.
Vasglo’ te rugam concluzii. Domnule expert…
Sigur cufuriștii primesc la desert și rahat.Nu știu dacă turcesc .Câtă bafta să ai ?!Autogol , ai?
Lexioane schimba placa….
Troll de serviciu, te rugăm , părăsește incinta!
Cel mai bine ar fi ca tu si Vasglo sa plecati de aici. Trăiți in lumea voastră… realitatea este cu totul alta. Voi sunteți trollii
problema nu e ca s-a pierdut (inca) un campionat, ci ca omul nu a invatat nimic si nici macar nu e afectat, o sa ne spuna ca s-a distrat
@vasglo poate invata si becali de la CFR cum sa faca transferuri… si facem si noi un lot mai bun la anu, sau macar o banca de rezerve mai buna.
Si eu sper!…
E adevarat ca moldovenii i-au invins pe ungurii lui Matias Corvin, dar in 1467, cand il aveau in frunte pe Stefan, nu pe ” sagalnicul Iftime”, care stie si el fotbal, numai bani sa iasa, nu conteaza de unde! 🙂 🙂
Oare cat primeste de la cufuristi pentru Onghenda, ala pe care Al Nostru i l-a refuzat?!… 🙂
Campioana, campioana,ole,ole ,ole. Forza Ardealul, și m..e Gigi și miticii. Campioni ați fost,campioni nu veți mai fi,CFR. Viva campionii,viva CSA,la furat FCSB. Noapte bună.
Get lost! Sper sa nu te superi! 🙂
Sa ne swugi pwula. Sa-ti iau tot ardealul in pwula și va dau la mwuie la toți: de la ăla cu barba alba pana la ăla in scutece …
Bozgori prosti care visează ca Ardealul e al lor…
Luați cu pâine … 6 ani de întuneric “””iii ce bucurie” !!
6 ani de prostie ciobaneasca,6 ani in care puteam lua lejer 4 campionate daca am fi avut un manager adevarat.
Fuck off!…
Talpane, Talpane, chiar ne urmaresti?… Rusinica! 🙂
Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.
Do not understand, in hungarian please! Any how, get lost! 🙂
vasglo, prost te-am lasat, mai prost te-am gasit! 😀
Numai de atat esti in stare? Chiar ma intreb ce mai cauti pe aici, ca te uitasem de mult? Constat ca iti revii cu o fata operata numai ca sa insulti lumea?! Asta e dashteptaciunea honvedului! 🙂 🙂
Ti-a spus doar adevărul. Doare așa-i?
???
Nu stiu ce dracu ma mai tine langa aceasta echipa? in halul in care am ajuns,fara nume,fara emblema,fara stadion,echipa asta nu mai are nicio legatura cu fosta Steaua.
Doar o deziluzie si un cioban nenorocit,imi aduc aminte de anii 2000,eram in liceu si se mai intampla sa nu am nici macar 5 lei pt un bilet la peluza,strangeam toate ziarele din casa si ma duceam cativa km la un centru de colectare sa fac rost de bani pentru meci,merita avand in vedere ce atmosfera frumoasa era pe vechiul stadion “Ghencea”,explozia de bucuria de la golurile Stelei rasunau pana in Rahova,nimic nu este vesnic,nici chiar Steaua.
Bun , a mai trecut un an fără titlu ?
Cred ca o sa vândă ceva jucatori și iar echipa 10-15 etape va caută omogenizarea, apoi un meci doua de Cupe europene…. poate , poate o minune și apoi toată energia pe campionat ( cupa nu-i importantă pt noi) , bine-nțeles ca de paști suntem deja campioni sau trecem pe primul loc ( depinde ce cerem de la Cel de sus)
Am un singur reproș sa STI ca jucam din trei in trei zile și sa nu cauți in iarna fundași ca sa nu mai vorbesc pe alte posturi ! ?
Golul primit cu CFR și apoi aceste ultime doua egaluri a făcut sa pierdem primul loc . Bine a fost și alte meciuri / jucatori scoși la pauza câte 4-5 etc
Nu inteleg de ce după ce veneau de la naționala jucam slab .
Totuși Hai Steaua
Mi-e unul mi-au ajuns astia 6 ani. Probabil o sa spuneti ca sunt suporter de rezultat. Cu tot respectul pentru toti cei care au nervii de otel sa mai ramana cu inima la FCSB, dar eu am devenit neutru. Dupa ce ciobanul se retrage, atunci voi reveni la sentimente mai bune. Bineinteles, voi fi la curent cu ce se intampla la echipa, dar nu voi mai urmari meciurile. Stima si multa sanatate.
cand contracandidatul iti este superior, iti scoti palaria,
cand vezi ca patronul tau saboteaza performanta si ii daruieste titlul, distruge pasiunea…personal, am anticipat ca nu se va termina bine ca urmare a pasivitatii din mercato, nu ca a fost vandut Man, ci ca nu s-a facut nimic pentru a ridica nivelul valoric si numeric al lotului (de exemplu ni se servea vechiul text – pai Nedelcu sau Filip nu pot juca fundasi centrali ?) in conditiile in care avansul in clasament era minimal iar play-off-ul a evidentiat in toti acesti ani afinitatea unora pentru contracandidata noastra, oricum s-a numit ea, din motive stiute
Cine zicea ca Al Nostru nu se pricepe si nu e receptiv si la ce zic si unii de pe aici?! 🙂 🙂 🙂
https://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/gigi-becali-cfr-cluj-merita-campionatul-patronul-de-la-fcsb-a-anuntat-transferuri-de-anvergura-632113.html
Sa nu disperam! …
Sunt unii, mai “destepti si mai potenti” ca noi, intr-o situatie mult mai rea decat a noastra! Au castigat Cupa Campionilor Europeni de 2 ori, dar in ultimii 22 de ani joaca in liga a 2-a.
Deh, chestie de Manager si… bani! 🙂
https://sportescu.ro/nottingham-a-uluit-europa/
https://www.youtube.com/watch?v=GmVTq8nKiTg
La noi, cand e vorba de ratarea unui obiectiv sportiv al unui club, e surprinzator sa vezi ca majoritatea postarilor pe site-ul destinat suporterilor acestuia sa fie de satisfactie/blamare, si nu de sustinere!.. 🙂
Asa ai exemple și în România. Nu te duce tocmai in Anglia. Să ne uitam la Petrolul Ploiești care are fanii alături indiferent de rezultate. Dar ei nu au antrenori care să își bată joc de ei. Niciodata Petrolul nu ar juca un meci cu Rapid cu rezervele. Avem si noi câteva derby-uri in campionatul nostru. Derby-uri de tradiție: Steaua vs dinamo’ rapid vs petrolul etc. Păi dacă jucam cu rezervele in astfel de meciuri le pierdem și pe acelea.
PS: nu compara niciodată Anglia cu România. Ei au echipe in campionat care pot juca intre ele finale de Champions League. Noi de abia daca avem echipe care să intre în grupele UEFA europa League.
Dacă nu simti diferenta înseamnă că nu înțelegi nimic din ce se intampla si chiar ar trebui sa te retragi. Sau poate ar fi mai bine sa ne retragem noi ceilalti si sa rămâneți voi trei zmei: tu’ Gosu și Lexion. Să vorbiti despre muzica l’ teatru sau bătăi pe stadioane.
Poate anul viitor, când copiii ăștia vor fi mai căliți și cu câteva transferuri (dar fără Crețu Alexandru; o să vedeți ce petardă de jucător este), vom atinge cununa cu lauri.
Un an în care speranțele la titlu au fost mari dar, cum s-a comentat și pe aici, gafele manageriale plus erorile de arbitraj, au făcut iarăși diferența.
Să fim uniți în momente ca acestea.
Vă doresc să aveți încredere în echipa noastră !
Steaua e FCSB !
Da, maestre, hai ca poate in editia viitoare va veni si vremea noastra! 🙂
https://www.sport.ro/liga-1/breaking-news-am-primit-un-mesaj-mutu-va-fi-100-antrenorul-cfr-ului-anunt-bomba-dupa-titlul-castigat-la.html
Penibili și retardati gg și mm.
Penibili și jucătorii.
Penibili și antrenorii.
Cfr a luat campionatul cu un autogol penibil.
Noi l-am pierdut prin Penibilitatea însumata a celor de mai sus.
Cred ca umbla falimentul pe deasupra…
As adauga: penibili și unii dintre suporteri(vasglo’ Gosu și lexion)
PS: Eu chiar ma retrag până pe 14.06.2021
SUCCES MUSTATA!
Concluzia mea la final de playoff….
Am pierdut acest titlu din 2 prostii majore:
1. – prostia de a fi egalati in ultimul minut de prelungire intr-un meci de 6 puncte, determinata de prostia unui jucator de a face un fault inutil, la marginea terenului, si de prostia unui portar care s-a lasat prostit de teren! 🙂
2. – prostia de a nu castiga un meci pe care toata lumea il vedea castigat in fata unei echipe pe care toata lume o credea aliata noastra!..
Fara aceste doua prostii, azi ne luptam la titlu!….
A bon entendeur, salut!…
Ne revedem odata cu calificarile europene!
…. si cu revenirea celui care face deliciul acestui site, antevorbitorul Ioan, cica si FCSB! 🙂
Vasglo nu te reaminti. :))))
.. and do not forget…
https://www.youtube.com/watch?v=OV5_LQArLa0
Nu te dezminti voiam să zic. QED
PS: EU AM ACASA PE FRIGIDER MAGNET CU FCSB. Eu asa imi arat atasamentul fata de echipa. TU ai cumparat vreun produs al FCSB de când nu mai are dreptul să se numească Steaua?
Indiferent de raspuns ne revedem pe 14.06.2021.
Indiferent de rezultat.
FORZA ASOCIATIA SALVATI STEAUA!
Vad ca nici tu nu vrei sa progresezi, ci sa zaci in PENIBILITATE….
Asa ca, de acum inainte, din partea mea catre tine va fi numai .. TACERE!
https://www.petreanu.ro/deconstructia-unui-trol-urmareste-procedeaza-poti-face/
Ok. Să trăiești bine! Ne revedem pe 14.06.2021!