07-09-09
https://fcsteaua.ro:/
Dosarul lui Becali, aproape de finalUPDATE-declaratii oier date azi 09/09/09 dupa iesirea de la parchet unde ii este locul!Dosarul finanţatorului echipei Steaua, Gigi Becali, în care este acuzat de sechestrarea nelegală a unor persoane, este în fază de finalizare, anchetatorii citând pentru astăzi şi mâine ultimii martori, propuşi de apărare, susţin surse judiciare. Finanţatorul echipei Steaua a fost eliberat condiţionat în 17 aprilie, ulterior el a fost ales ca europarlamentar, ceea ce a făcut ca dosarul de cercetare penală să intre în competenţa procurorilor Parchetului Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, care au continuat cercetările în dosarul în care Gigi Becali a fost pus oficial sub acuzare, pentru sechestrare de persoane, de către Parchetul Tribunalului Bucureşti. Astfel, după ce au fost strânse toate probele, expertizele efectuate, urmând a fi audiaţi ultimii şapte martori, propuşi de Becali, procurorii vor trece la faza finală de prezentare a materialului de urmărire penală, spun sursele citate. În 17 aprilie, Gigi Becali părăsea arestul preventiv, după ce a fost eliberat sub control judiciar, instanţa Tribunalului Bucureşti admiţând recursul acestuia împotriva deciziei Judecătoriei sectorului 1 - care apreciase că nu se modificase temeiul legal care a stat la baza arestării lui Becali, cu atât mai mult cu cât în dosar mai fuseseră arestate alte persoane. Becali este acuzat de lipsire de libertate în mod ilegal, faptă pedepsită cu închisoare de la şapte la 15 ani (dacă fapta este săvârşită prin simularea de calităţi oficiale, prin răpire, de o persoană înarmată, de două sau mai multe persoane împreună sau dacă în schimbul eliberării se cere un folos material sau orice avantaj). Faptele lui Becali, pedepsite cu 15 ani închisoare Potrivit anchetatorilor, Gigi Becali le-a cerut gărzilor sale să-i găsească pe cei care i-au luat autoturismul, să-i ducă la sediul PNG, unde hoţii au fost puşi să dea declaraţii scrise, în care consemnau că ei sunt cei care au furat Mercedesul finanţatorului şi că nu vor reclama Poliţiei faptul că au fost urmăriţi cu maşinile, urcaţi cu forţa în vehicule şi duşi în Pipera. Unul dintre hoţi a fost împuşcat, glonţul de cauciuc fiind scos din piciorul victimei la barul din Pipera, care de fapt este sediul Partidului Noua Generaţie (PNG). Instanţa i-a impus lui Gigi Becali să nu părăsească Bucureştiul sau judeţul Ilfov fără o încuviinţare prealabilă din partea anchetatorilor, să se prezinte ori de câte ori este citat la instanţă sau la Parchet şi să nu se apropie de părţile vătămate din dosar, de martori sau de cei "alături de care a comis fapta". Hoţii, cercetaţi în libertate Becali fusese arestat în 3 aprilie, fiind acuzat, iniţial, alături de alte cinci persoane - Cătălin Otto Zmărăndescu, Ştefan Dediu, Nicolae Dumitraşcu, Dumitru Beciu şi Marius Petrinel Geavela - de trei fapte de lipsire de libertate în mod ilegal, infracţiune pedepsită cu închisoare de la 7 la 15 ani. Cei şase au fost acuzaţi că, în ianuarie, au prins şi sechestrat trei bărbaţi care îi furaseră maşina omului de afaceri. În 14 aprilie, respectiv în 17 aprilie au mai fost arestate două persoane în acest caz, una dintre acestea susţinând că ea este cea care a comis faptele de care au fost acuzaţi Becali şi Zmărăndescu. Ulterior, au fost arestaţi şi hoţii maşinii lui Becali, dar la scurt timp o parte dintre aceştia au fost eliberaţi, fiind cercetaţi în stare de libertate. Silvana Pătrăşcanu, Evenimentul Zilei Update "Deci eu, normal, ca parlamentar european, am imunitate, dar eu am vrut lucrul asta, ca am inteles de la avocatii mei ca aici la Parchetul General sunt oameni de buna-credinta si procurorul si am zis "bine domnule atuncia". Nu am nicio problema, renunt la imunitate si vin si dau declaratie, dar sa vad, prima data trebuie sa vin sa ma conving eu", a spus finantatorul Stelei. Astfel, Becali a mai afirmat ca nu poate fi trimis in judecata decat daca i se ridica imunitatea de europarlamentar. "Deci, imunitate inseamna imunitate, fix cum are imunitate un parlamentar, conform legilor nationale, adica raman toate anchetele la stadiul care sunt, adica sunt in cercetare, adica, cum e dosarul Valiza, e pe instanta, merge mai departe. Asta, ancheta... adica imunitate, citeste si tu", i s-a adresat unui ziarist Becali. "Nu au voie sa ia masuri de anchetare, de trimitere in judecata, deci in dosarul asta nu ma pot trimite in judecata decat daca ridica imunitatea", a precizat patronul stelist. Finantatorul Stelei a mai afirmat ca nu a fost chemat niciodata, pana acum, la audieri in dosarul in care este cercetat furtul propriu-zis al masinii sale. Sursa RL Asa sa ne ajute norocul si sa ramana unde ii este locul! | https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
Parihttps://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/ Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3
Otelul - Steaua 0 - 1 (0 - 0)Dupa doua rezultate slabe acasa, Steaua a reusit sa castige meciul de la Galati, cu Otelul, din etapa a patra a ligii 1. Trei puncte foarte importante care aduc din nou Steaua in apropierea locului 1.Steaua-Dinamo- AzzidoSteaua-Dinamo, atmosfera- OMbun |
senzor00 07.09.2009@14:08
LDS 07.09.2009@14:09
xray_rom 07.09.2009@14:41
Virgil 07.09.2009@14:43
Oricum, de pedeapsa nu va putea scapa la infinit. Intre 5 si 17 ani inseamna mult prea mult pentru a nu vinde. Si in momentul in care va intra la puscarie, ii va mai arde lui de Steaua?
casperx 07.09.2009@15:04
LDS 07.09.2009@15:05
Procurorii astia nu au invatat nimic din greseli. Dupa ce l-au facut europarlamentar acum cred ca vor sa-l scoata si presedinte.
Odata condamnat penal, Doamne ajuta, nu va mai putea candida decat cel mult la vreo functie de presedinte pe la vreo fundatie sau asociatie de locatari.
@virgil:
Mandatul de europarlamentar se anuleaza in cazul unei condamnari penale definitive, iar cum dementul a insultat procurori si magistrati, imediat dupa ce a fost ales in PE, sansele ca sa ajunga dupa gratii sunt destul de promitatoare. Sigur, primordial este rezultatul alegerilor prezidentiale din toamna. Cunoscatorii stiu de ce
Virgil 07.09.2009@15:19
@ casperx - urmarirea penala e in curs. Dupa finalizarea ei urmeaza judecata.
f234567k 07.09.2009@15:23
mad79 07.09.2009@15:24
Virgil 07.09.2009@15:43
E parerea ta. Marile belele vin din fapte minore. Legea e lege. Vom trai si vom vedea.
LDS 07.09.2009@16:09
casperx 07.09.2009@16:47
Multumesc pentru informatie LDS.
@ casperx - urmarirea penala e in curs. Dupa finalizarea ei urmeaza judecata.
Adica in zilele urmatoare vom afla daca va fi sau nu condamnat ?Urmand recursuri si amanari ?
Maye 07.09.2009@18:57
MoWeed 07.09.2009@19:11
Daca as fi sigur de asta, l-as vota pe Baselu imediat
Maye 07.09.2009@19:52
Daca as fi sigur de asta, l-as vota pe Baselu imediat
Am urmarit in ultimul timp iesirile ciobanului care nu tin de fotbal si simt frica de Basel , prentru ca Baselul l-a bagat in pivnita.
Si de ramane presedinte Baselu il baga la loc.
Cel putin asta sper
xray_rom 07.09.2009@20:14
Evenimentul zilei minte.
Au arestat cu tam-tam doar pe fratele geaman al unuia dintre presupusii hoti. Normal ca i-au dat drumul ca nu avea nicio treaba cu furtul.
Ridicolul situatiei este ca:
-Cei care au depus plangere penaa,'sechestratii' sunt un pic fugiti din tara si dati in urmarire pt suspecti in furtul masinii.
-Presupusul faptas, Becali are imunitate pe care o poate pierde daca aproba parlamentul european, iar Parchetul nu a miscat un deget pt. ca cererea trebuie justificata cu dovezi juridice si nu cu gogosi media. Ce sa spuna? Ca il cerceteaza pe euro-paramentar in baza unei plangeri penale depuse de 3 "cetateni", care la cateva zile au fugit din tara fiind dati in urmarire pt furt?
Acum au fost audiati la parchet niste martori din bar. Au trecut 7 (SAPTE) luni de la arestarea lui Becali si ei inca nu au incheiat dosarul pt o fapt banal de simplu de cercetat si instrument juridic: sechestrare de persoane.
Pai pt un caz complicat de coruptie sau spalare de bani le-ar lua 7 ani!!Ne mananca banii de pomana!In 7 luni trebuia sa fie deja judecat si condamnat, daca era vinovat.
De ce abia dupa 8 luni de la fapta ii audiaza pe martorii din bar? Simplu.
Sa faca valuri pre-electorale cu strinsul probelor si atat.
Pentru a continua cu trimiterea in judecata trebuia sa aiba in primul rand "victimele" si in al-2-lea rand, cererea de ridicare a imunitatii trimisa si deja aprobata.
Ei acum nu-l mai pot nici macar ancheta pe cioban.
THE RADICAL 07.09.2009@20:17
bebeto 07.09.2009@21:53
stie cineva regulamentul FRF si LPF.poate cineva cu cazier sa aiba legatura,de orice fel,cu un club profesionist de fotbal?
Tupac Amaru 07.09.2009@21:59
Nu uitati ca este "judecat" de cea mai corupta dintre "puterile" "statului de drept", am numit inchizitia.
Pentru care grevele tuturor categoriilor sociale sunt ilegale, iar cand vine vorba ca lor insile sa li se ia sporurile (pentru incompetenta datorita careia toti romanii platim la greu daune), brusc santajul lor (ilegal) devine legal!
Oricum, Fecali, la cat de corupt este, am impresia ca este mult sub cel mai "corect" inchizitor.
Justitia romana = Noua Inchizitie
Secolul XXi in Europa = Ev mediu in Romania.
kata_roby 07.09.2009@22:21
Asa dar nu se stie ce se poate intampla .... J A I L Jiji !!!!!!!!
LDS 08.09.2009@00:17
@LDS, Virgil
Evenimentul zilei minte.
Au arestat cu tam-tam doar pe fratele geaman al unuia dintre presupusii hoti. Normal ca i-au dat drumul ca nu avea nicio treaba cu furtul.
Ridicolul situatiei este ca:
-Cei care au depus plangere penaa,'sechestratii' sunt un pic fugiti din tara si dati in urmarire pt suspecti in furtul masinii.
Suspectii sunt in arest, cercetati in alte dosare de furturi de masini si au fost audiati in dosarul de sechestrare, unde sunt parti vatamate, dosar care este separat de cel al furtului masinii, unde respectivii sunt invinuiti.
Asta nu intelege Gigi si nici fanii lui. Sunt doua fapte separate, care nu au legatura una cu cealalta. Furtul masinii nu a fost reclamat la Politie, Voievodul - Vataf a decis sa-si faca singur dreptate retinandu-i pe hoti. In orice tara ce se vrea a fi un stat de drept, cazul Romaniei, singurele institutii abilitate sa retina oameni sunt Politia si serviciile secrete. Cand Politia retine un om se cheama arestare, cand un "cetatean", fie el si un babuin interlop, se apuca sa retina oameni de capul lui, fara a instiinta "organele abilitate", acest lucru se cheama sechestrare de persoana, infractiune pentru care se distribuie cu ciocanelu' multi ani de bulau.
Cu alte cuvinte, Gigi a ajuns din pagubit, inculpat, numai datorita arogantei sale. Daca ar fi anuntat si Politia atunci cand a trimis cohorta de gorile pe urmele hotilor, astazi ar fi fost bine mersi, in ciuda unora si spre bucuria altora. Dar asa, se cam strange latul, in ciuda unora si spre bucuria altora.
Gresit. La Bruxelles nu se exista imunitate de Dambovita. Ciobanul nu are niciun fel de imunitate parlamentara, in cazul unei condamnari penale definitive mandatul sau de europarlamentar este revocat. Singurul avantaj care ii este oferit de acest statut este faptul ca acum, datorita demnitatii publice pe care o are, nu mai este cercetat la Parchetul de pe langa Judecatorie, ca orice gainar de rand, ci este cercetat de catre Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie (fosta Curte Suprema). Atat si nimic mai mult. In plus de asta, eu n-as crede ca acest lucru ar fi in avantajul ciobanului.
Pai pt un caz complicat de coruptie sau spalare de bani le-ar lua 7 ani!!Ne mananca banii de pomana!In 7 luni trebuia sa fie deja judecat si condamnat, daca era vinovat.
De ce abia dupa 8 luni de la fapta ii audiaza pe martorii din bar? Simplu.
Sa faca valuri pre-electorale cu strinsul probelor si atat.
Pentru a continua cu trimiterea in judecata trebuia sa aiba in primul rand "victimele" si in al-2-lea rand, cererea de ridicare a imunitatii trimisa si deja aprobata.
Ei acum nu-l mai pot nici macar ancheta pe cioban.
Dupa cum am spus mai sus, ciobanul nu are imunitate. Soarta lui depinde de alegerile din toamna.
Oameni buni, nu va pati nimic, stati linistiti ! Parca ati uitat brusc in ce tara traim si cum functioneaza justitia romana ! Cati bogatani au primit vreo condamnare in Romania pentru o fapta penala ? Repet ce am scris pe alt topic, daca s-ar dori cu adevarat sa-l intemniteze, l-ar intreba cum e cu ciorditorii din Spania...Cate nu s-ar putea afla de acolo...
Asa s-ar parea la prima vedere, ca nu va pati nimic. Asa se spunea si in urma cu 14 - 15 ani despre Miron Cozma, un om mult mai puternic decat ciobanul. Nu din punct de vedere financiar, insa Cozma avea o influenta politica majora, in spatele lui stateau cateva sute de mii de sindicalisti, o imensa masa de manevra care a si rasturnat guverne, dupa cum bine stim. Cu toate astea, cand "i-a venit timpul" a cazut si s-a dus.
Gigi Becali se incadreaza perfect in acest scenariu. Un maimutoi care are o imagine de mogul intangibil, un escroc sentimental cu o oarecare carisma la mase. Orice om cu capul pe umeri isi poate da cu usurinta seama ca acest inapoiat n-ar fi fost in stare sa-si faca o astfel de avere, sa aiba acest statut de magnat. Gigi Becali este doar o marioneta si ca orice marioneta acesta are si un termen de valabilitate. Odata expirat acest termen, marioneta va fi sacrificata in doi timpi si trei miscari, fara prea multe regrete.
Vom trai si vom vedea, insa evolutia lucrurilor in cazul lui Gigi ma face sa cred ca acesta va avea, Doamne ajuta, soarta lui Miron Cozma.
xray_rom 08.09.2009@05:26
Nu stiu ce surse de informatii ai, dar esti in eroare.
1. Nici unul din cei 3 nu este in arest. Au deschise urmariri penale si pt alte cauze(furturi), dar si in cauza furtului masinii lui Jiji. Prin autosesizare, pe baza declaratiilor TV si a plangerii depuse de el. Sesizarea si plangerea au fost facute dupa arestarea ciobanului. De aceea au descins procurorii sa-i salte pe hoti, dar nu i-a mai gasit.
Deci, exista plangere de furt al masini. El nu a facut-o cand i-a fost furata, dar au depus-o avocatii dupa ce a fost arestat ciobanul.
2. Confunzi si interpretezi gresit ce am scris.
Eu nu am spus prostia asta, ca ciobanul are imunitate parlamentara, in cazul unei condamnari penale definitive!!??
Omule, nu intelegi ca dupa 7 luni, nici macar dosarul nu este gata pentru a fi intentat proces la judecatorie! Si tu vorbesti de condamnare definitiva...
Imunitatea este peste tot in lume la fel. Si la Bruxelles si pe Dambovita si prevede ca un parlamentar nu poate fi cercetat si judecat fara ridicarea imunitatii.
Asa este, demnitarii sunt cercetati de catre Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, dar ca sa poata fi cercetati trebuie sa-si piarda iunitatea prin decizia parlamentului.(Vezi si cazul Nastase}.
3. Ai scris:
"Dupa cum am spus mai sus, ciobanul nu are imunitate. Soarta lui depinde de alegerile din toamna."
Iarasi gresit de 2 ori.
1) Are imunitate acum.
2) Chiar daca nu ar avea, alegerile prezidentiale din toamna l-ar ajuta doar daca ar candida si ar iesi presedinte, ceea ce ar fi absurd sa crezi. Deci soarta lui nu are nicio legatura cu rezultatul acestor alegeri.
Pur ii simplu i se rupe de aceste alegeri.
Am vazut ca din confuzie, s-a tot batut moneda pe aici ca Jiji vrea liniste in Ghecea pt alegeri, tratandu-le de parca ar fi parlamentare, unde ar fi avut interes direct sa castige PNG-ul voturi si locuri... Dar astea vor fi peste 3 ani!
liquid squad 08.09.2009@09:45
LDS 08.09.2009@11:34
@LDS
Nu stiu ce surse de informatii ai, dar esti in eroare.
1. Nici unul din cei 3 nu este in arest. Au deschise urmariri penale si pt alte cauze(furturi), dar si in cauza furtului masinii lui Jiji. Prin autosesizare, pe baza declaratiilor TV si a plangerii depuse de el. Sesizarea si plangerea au fost facute dupa arestarea ciobanului. De aceea au descins procurorii sa-i salte pe hoti, dar nu i-a mai gasit.
Deci, exista plangere de furt al masini. El nu a facut-o cand i-a fost furata, dar au depus-o avocatii dupa ce a fost arestat ciobanul.
Cel putin unul dintre ei este arestat. A fost dat si la stiri, datorita faptului ca partenerii sai de clan au facut tam - tam datorita brutalitatii mascatilor. N-am stat eu sa urmaresc "odiseea" acelor ciorditori, dar asta o stiu cu siguranta. Cat despre "sesizarea" cu pricina, facuta dupa ce imbecilul a fost saltat, are acelasi efect cu cel al apei de ploaie sau al frectiei la piciorul de lemn. Cum am mai spus, cele doua cauze se judeca separat, sechestrarea de persoana fiind o infractiune mult mai grava decat furtul de masini.
Eu nu am spus prostia asta, ca ciobanul are imunitate parlamentara, in cazul unei condamnari penale definitive!!??
Omule, nu intelegi ca dupa 7 luni, nici macar dosarul nu este gata pentru a fi intentat proces la judecatorie! Si tu vorbesti de condamnare definitiva...
In astfel de cauze condamnarea vine destul de repede. Daca ar fi sa fac un pariu, as zice ca pe la primavara, cand da firul ierbii, imediat dupa zapada mieilor, dosarul lui Gigi va intra in linie dreapta.
Asa este, demnitarii sunt cercetati de catre Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, dar ca sa poata fi cercetati trebuie sa-si piarda iunitatea prin decizia parlamentului.(Vezi si cazul Nastase}.
Te afli in eroare. Parlamentarii europeni nu beneficiaza de imunitate in fata organelor de cercetare, spre deosebire de parlamentarii autohtoni, pentru care trebuieste "acordul" colegilor de breasla, pentru a fi adusi in fata justitiei. Intra si tu pe portalul PE, urmareste ordinea de zi si te vei lamuri, in sensul in care nu vei vedea niciodata supusa dezbaterii plenului vreo cerere de ridicare a imunitatii parlamentare, pentru simplul fapt ca acest statut de europarlamentar nu confera acest privilegiu.
Asta si datorita faptului ca Parlamentul European are deocamdata un rol decorativ, puterea decizionala revenind parlamentelor nationale. De aia Parlamentul European nu adopta legi, ci doar decizii si recomandari.
"Dupa cum am spus mai sus, ciobanul nu are imunitate. Soarta lui depinde de alegerile din toamna."
Iarasi gresit de 2 ori.
1) Are imunitate acum.
2) Chiar daca nu ar avea, alegerile prezidentiale din toamna l-ar ajuta doar daca ar candida si ar iesi presedinte, ceea ce ar fi absurd sa crezi. Deci soarta lui nu are nicio legatura cu rezultatul acestor alegeri.
Pur ii simplu i se rupe de aceste alegeri.
Am vazut ca din confuzie, s-a tot batut moneda pe aici ca Jiji vrea liniste in Ghecea pt alegeri, tratandu-le de parca ar fi parlamentare, unde ar fi avut interes direct sa castige PNG-ul voturi si locuri... Dar astea vor fi peste 3 ani!
Singurele avantaje pe care i le confera acest statut, sunt faptul ca acum este judecat din postura de reprezentat al Romaniei intr-un organism international, faptul ca poate parasi tara, desi este urmarit penal si faptul ca poate invoca scuza participarii la sedintele PE pentru a justifica neprezentarea la audieri sau pentru a cere amanari, atunci cand dosarul va intra pe rol.
Lucrurile sunt cat se poate de clare in acest dosar, tolomacul s-a laudat singur la televizor cum i-a retinut el pe hoti, cum i-a judecat el la bar si cum le-a dat el drumul. Condamnarea penala pentru sechestrare de persoane este inevitabila in acest caz, iar in clipa in care se va pronunta sentinta, mandatul de europarlamentar al lui Gigi Becali va fi anulat de drept, iar "maria sa" va reveni la binemeritatul sau statut: cel de infractor de drept comun.
Cand vorbesc despre faptul ca soarta ipochimenului depinde de rezultatul alegerilor din toamna, ma refer la celebra sintagma: "traim in Romania". Nu ma refer la "candidatura" lui Gigi, care este echivalenta prafului de pe toba. El candideaza acum din disperare de cauza, in speranta negocierii procentelor obtinute pentru turul al doilea al alegerilor. Ecuatia e cat se poate simpla: daca va miza pe "cartea castigatoare", va scapa de griji, daca va paria pe un cal mort, destinul sau va fi similar cu al lui Miron Cozma.
xray_rom 08.09.2009@14:44
Vad ca o ti pe-a ta si dezinformezi lumea:))
Ok!Da-l dracu' cu tembel cu problema lui cu tot.
Nu mai consum timp si spatiu cu demontarea afirmatiilor tale prin exemple concrete, super mediatizate, chiar si din Parlamentul European, trimiteri la texte de lege, la stiri, declaratii de presa, etc.!
Evenimentele viitoare iti vor demonstra arata ca te-ai inselat amarnic:)
PS.
Sa vezi si tu care-i treaba cu imunitatea europarlamentara iti dau asa, just for your info, un caz de pe HotNews:
-----------------
"Tribunalul de Prima Instanta al Comunitatilor Europene a decis ca ridicarea imunitatii unui membru al Parlamentului European a fost justificata si a respins cererea de anulare a deciziei.
Aceasta a fost formulata in urma cu trei ani de Ashley Mote, care, la acea vreme, era cercetat penal pentru fraudarea statului britanic cu o suma echivalenta cu aproximativ 100.000 de euro.
[...]
Dezbaterea privind imunitatea lui Mote a inceput in 2004, dupa trimiterea sa in judecata, atunci cand a devenit europarlamentar.
In februarie 2005, procurorul general britanic a cerut Parlamentului European ridicarea imunitatii celui ce se afla in plin proces de frauda pentru primirea necuvenita de ajutoare de la stat in perioada 1996-2002.
Patru luni mai tarziu, dupa ce comisia de specialitate a aprobat in unanimitate cererea autoritatilor, Parlamentul s-a conformat.[...]"
------------------
Pt conformitate vezi aici:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-482242...cetat-penal.htm
Deci ti-e clar ca Procuratura trebuia sa ceara pana acum ridicarea imunitatii lui Becali pt ca ARE IMUNITATE (nu cum gresit susti tu contrariul.
Eu am spus in primul comentariu, ca treaba e neserioasa din moment ce procurorii inca nu au avut curajul sa ceara Parlamentului european ridicarea imunitatii.
THE RADICAL 08.09.2009@14:49
E foarte adevarat cand zici ca e o marioneta, la fel si asemanarea cu Miron Cozma poate fi corecta, dar si aici e de discutat. Banuiesc ca realizati totusi ca sarlatanul nostru are destui oameni infiltrati si platiti in servicii, ca macar lectia asta si-a insusit-o si el. Aia il invata multe, cand sa taca si cand sa mascareasca, cu cine sa se inhaite pe moment si cu cine nu. Asa cum privesc eu lucrurile nu vad cine ar avea interes nici acum nici in viitor sa-l infunde. Chiar daca se schimba guvernarea, mai bine s-ar folosi unii de banii si influenta lui in media decat sa-l neutralizeze si sa starneasca si scandal. Cozma avea intr-adevar zeci de mii de oameni in Vale, dar aia acolo raman, nu se aud pe RTV sau pe Antena 3 si nici nu pot merge in fata la Parchet. In plus Bucurestiul (locul unde se decide totul pana la urma) il ura din ficati pe Luceafar. In concluzie, cand s-ar pune problema de o arestare pe bune, cat se da el de viteaz in realitate ar deveni un fricos, un alunecos si un las fara seaman si tot ar scapa. Sper sa ma insel, dar...
Neaga69 08.09.2009@15:37
xray_rom 08.09.2009@16:02
Ce trebuie retinut din exemplu dat de HotNews:
1.La data cand a fost ales euro-parlamentar(2004), Ashley Mote era deja trimis in judecata, de peste 1 an cu dosar penal. La fel si Becali, cu 'infractiune' comisa inainte de a fi ales, numai ca era doar cercetat, fara dosar penal finalizat si trimis in instata.
2.Odata ales, procesul penal nu ar mai putut continua din cauza imunitatii de europarlamentar, fara cererea de ridicare a imunitati de la Bruxelles, desi in Anglia in lege nu exista imunitate parlamentara pt fapte penale. In cazul lui Becali, cercetarea lui si trimiterea in judecata se poate continua numai daca se face demers de ridicare a imunitati si se aproba la Bruxelles.
zyder 09.09.2009@10:14
armanovici 09.09.2009@11:04
Am dat de baut la toti prietenii in weekendul ala.
Si unora le era mila de el. Acum suportati-l!
LDS 09.09.2009@16:20
E foarte adevarat cand zici ca e o marioneta, la fel si asemanarea cu Miron Cozma poate fi corecta, dar si aici e de discutat. Banuiesc ca realizati totusi ca sarlatanul nostru are destui oameni infiltrati si platiti in servicii, ca macar lectia asta si-a insusit-o si el. Aia il invata multe, cand sa taca si cand sa mascareasca, cu cine sa se inhaite pe moment si cu cine nu. Asa cum privesc eu lucrurile nu vad cine ar avea interes nici acum nici in viitor sa-l infunde. Chiar daca se schimba guvernarea, mai bine s-ar folosi unii de banii si influenta lui in media decat sa-l neutralizeze si sa starneasca si scandal.
Tie ti se pare Gigi Becali un om care "se controleaza", un om calculat ? Nu e vorba de interesul cuiva de a-l arunca dupa gratii, e vorba de faptul ca maestrul papusar, cel care l-a inventat pe acest personaj,si-a luat mainile de pe el. Vorbim aici despre Viorel Hrebenciuc, care in opinia mea este adevaratul detinator al "averii" acestui latifundiar de carton. Cum am mai spus-o si cu alta ocazie, eu unul refuz sa cred ca acest inapoiat a fost in stare sa-si "cladeasca" singur o avere de asemenea proportii, ca a avut el "viziunea" de a cumpara terenuri virane, doar pentru a-si paste oile si ca intr-o tara in care nimic nu este lasat la voia intamplarii, atunci cand vine vorba de facut bani, dezvoltarea urbana a Bucurestiului s-a facut asa, in doru' lelii, taman pe pasunile unde isi pastea ciobanu' oile...
In plus de asta, faptul ca s-a combinat din disperare cu Vadim Tudor, cu care s-a porcait in ultimul hal, acesta fiind si un dusman declarat al lui Hrebenciuc, ma face sa cred ca protectia politica de care a beneficiat pana acum aceasta maimuta s-a cam dus pe apa sambetei. La acest nivel, al mafiotilor de categorie grea, mesajele sunt trimise prin intermediul "institutiilor statului", sub forma unui dosar penal, a unor audieri, a unor arestari si mai rar, chiar sub forma unor condamnari.
Ceea ce s-a intamplat cu el in aceasta primavara nu poate decat sa confirme acest lucru. Putem lua spre comparatie arestarile lui Puiu Popoviciu si Dinu Patriciu, doi oameni profund superiori ciobanului, atat din punct de vedere financiar cat si intelectual. In vreme ce acestia au fost arestati cu discretie si au fost tinuti doar o noapte, probabil un avertisment primit din partea rechinilor, imbecilul a fost saltat cu tambalau la ora sapte dimineata, asemeni tiganilor ciorditori sau pestilor, fiind ascuns timp de doua saptamani, timp in care "emotia publica" starnita in primele zile dadea semne de diminuare.
Cozma avea intr-adevar zeci de mii de oameni in Vale, dar aia acolo raman, nu se aud pe RTV sau pe Antena 3 si nici nu pot merge in fata la Parchet. In plus Bucurestiul (locul unde se decide totul pana la urma) il ura din ficati pe Luceafar. In concluzie, cand s-ar pune problema de o arestare pe bune, cat se da el de viteaz in realitate ar deveni un fricos, un alunecos si un las fara seaman si tot ar scapa. Sper sa ma insel, dar...
Intradevar, Bucurestiul il ura din ficati, dar "organele statului" erau legate de maini si de picioare cand venea vorba de a intreprinde ceva impotriva lui. Asta pana s-a schimbat puterea politica, moment in care Luceafarul Natiunii a devenit un umil licurici anomim, dupa ce si-a jucat ultima carte in Ianuarie 1999, cand a fost arestat. Cozma nu avea acces la RTV sau Antena 3,aceste posturi neexistand la acea vreme, dar aparea destul de des la Antena 1, la "Marius Tuca Show" sau la Pro TV, la "Procesul Etapei" moderat atunci de Ioanitoaia si Bella, unde individul era invitat destul de des in calitate de presedinte al clubului Jiul Petrosani. Iar daca e sa vorbim despre "masa de manevra", sa nu uitam ca atunci cand "Valea" se misca, se cutemurau pampersii guvernantilor acelor vremuri.
Asta ma face sa cred ca in cazul lui Gigi Becali lucrurile sunt cu mult mai simple, expunerea mediatica fiind egala cu zero atunci cand sforarii si aranjorii din spatele scenei politicii romanesti decid sacrificarea unui astfel de pion.
Asta este dealtfel si singura speranta palpabila de a scapa de acest gunoi care ne sufoca de aproape un deceniu. In conditiile in care liderii galeriei se inalnesc si negociaza ba cu Gigi, ba cu Argaseala, iar suporterii peluzelor sunt ocupati mai mult cu "coregrafiile" decat cu mentinerea unei linii coerente a acestui "protest", doar mana invizibila a razbunarii mafiote ne mai poate scapa. Iar implinirea acestui scenariu e mult mai plauzibila decat cred unii...
@LDS
Vad ca o ti pe-a ta si dezinformezi lumea:))
Sa stii ca in realitate eu il simpatizez pe Gigi. Doar ca acest statut, de "redactor (?) FC Steaua.ro" ma obliga ca macar o data pe luna sa lansez o diversiune sau macar o marsavie la adresa domnului George Becali. Altfel, domnul Puiu Popoviciu ne taie finantarea si ajungem cu totii sa vindem fier vechi la REMAT.
Ok!Da-l dracu' cu tembel cu problema lui cu tot.
Nu mai consum timp si spatiu cu demontarea afirmatiilor tale prin exemple concrete, super mediatizate, chiar si din Parlamentul European, trimiteri la texte de lege, la stiri, declaratii de presa, etc.!
Confirm. L-am dat la dracu'.
Evenimentele viitoare iti vor demonstra arata ca te-ai inselat amarnic:)
Corect. Sa urmarim evenimentele, care in cel mai rau caz imi pot demonstra ca m-am inselat asupra unui rationament, nefiind in niciun caz vorba de "inselare amarnica", intrucat eu chiar nu am nimic de castigat sau de pierdut daca nenorocitul va putrezi in puscarie sau va huzuri in continuare in tihna, la palat.
PS.
Sa vezi si tu care-i treaba cu imunitatea europarlamentara iti dau asa, just for your info, un caz de pe HotNews:
-----------------
"Tribunalul de Prima Instanta al Comunitatilor Europene a decis ca ridicarea imunitatii unui membru al Parlamentului European a fost justificata si a respins cererea de anulare a deciziei.
Aceasta a fost formulata in urma cu trei ani de Ashley Mote, care, la acea vreme, era cercetat penal pentru fraudarea statului britanic cu o suma echivalenta cu aproximativ 100.000 de euro.
[...]
Dezbaterea privind imunitatea lui Mote a inceput in 2004, dupa trimiterea sa in judecata, atunci cand a devenit europarlamentar.
In februarie 2005, procurorul general britanic a cerut Parlamentului European ridicarea imunitatii celui ce se afla in plin proces de frauda pentru primirea necuvenita de ajutoare de la stat in perioada 1996-2002.
Patru luni mai tarziu, dupa ce comisia de specialitate a aprobat in unanimitate cererea autoritatilor, Parlamentul s-a conformat.[...]"
------------------
Pt conformitate vezi aici:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-482242...cetat-penal.htm
Deci ti-e clar ca Procuratura trebuia sa ceara pana acum ridicarea imunitatii lui Becali pt ca ARE IMUNITATE (nu cum gresit susti tu contrariul.
Eu am spus in primul comentariu, ca treaba e neserioasa din moment ce procurorii inca nu au avut curajul sa ceara Parlamentului european ridicarea imunitatii.
PS2.
Ce trebuie retinut din exemplu dat de HotNews:
1.La data cand a fost ales euro-parlamentar(2004), Ashley Mote era deja trimis in judecata, de peste 1 an cu dosar penal. La fel si Becali, cu 'infractiune' comisa inainte de a fi ales, numai ca era doar cercetat, fara dosar penal finalizat si trimis in instata.
2.Odata ales, procesul penal nu ar mai putut continua din cauza imunitatii de europarlamentar, fara cererea de ridicare a imunitati de la Bruxelles, desi in Anglia in lege nu exista imunitate parlamentara pt fapte penale. In cazul lui Becali, cercetarea lui si trimiterea in judecata se poate continua numai daca se face demers de ridicare a imunitati si se aproba la Bruxelles.
Te documentezi de pe saituri maneliste romanesti, unde stirile si dezbaterile despre legislatia europeana sunt amestecate cu stiri despre Nikita, Naomi sau Simona Senzual. Eu unul m-am uitat pe portalul PE si acolo n-am gasit nimic legat de imunitatea europarlamentarilor.
Bunaoara, daca dau un clic pe legatura postata de tine http://www.hotnews.ro/stiri-politic-482242...cetat-penal.htm "confirmarea" imi apare sub forma urmatorului mesaj: "Ne pare rau, pagina ceruta nu a fost gasita."
Legat de cazul acestui Ashley Mote, trebuie sa facem mentiunea ca acesta a fost condamnat in August 2007, cu toata "imunitatea" lui. Ma indoiesc ca in Anglia parlamentarii nu au imunitate, dar e posibil, intrucat acolo aia chiar au justitie si nu o parodie cum e la noi. Totusi, Parlamentul European nu poate adopta legi, care sa impuna ceva anume unui stat, ci doar decizii si recomandari, care sunt optionale in cazul fiecarui stat membru. Anglia poate ca a adoptat un statut al parlamentarului european, dar Romania se pare ca nu, intrucat, dupa cum bine tii minte, lui Gigi Becali nu i s-a dat voie o vreme sa paraseasca tara nici dupa ce a fost ales, iar din cate stiu, nici acum nu are voie sa poarte asupra sa arma de foc.
Oricum, acest aspect este secundar. Faptul ca oaia are sau nu vreo imunitate e total irelevant. Procurorilor nu le trebuieste catusi de putin vreun dram de curaj, intrucat chiar daca are imunitate, nu face parte din niciun grup major al PE, crestini democrati, socialisti, "verzi" sau liberali. Dansul e doar independent, iar singurii care il vor sustine in cazul in care se va ajunge la ridicarea acestei imunitati discutabile, vor fi doar CV Tudor si Dan Claudiu Tanasescu. Procurorii si judecatorii vor actiona doar in functie de indicatiile venite de la stapanire, care este singura in masura sa decida daca Gigi Becali ii mai este necesar sau nu. In lumina ultimelor evenimente petrecute in acest an, se pare ca in cazul ciobanescului se cam strange funia de par.
LDS 09.09.2009@18:48
Oare o fi avut imunitatea parlamentara la el ?
armanovici 09.09.2009@20:26
THE RADICAL 09.09.2009@21:29
Vis-a-vis de ce ai spus tu, de ce crezi ca Hrebe si-a luat mainile de pe el ? Asta ar fi prima chestiune, poate cea mai importanta. Apoi, cu Vadim s-a combinat ca sa catige amandoi : CVT-ul nu mai trecea in veci de 5% si a decis sa se urce si el ve valul de simpatie si compasiune nationala de la mijlocul lui aprilie, oferindu-i la schimb un loc pe lista. Aici nu e iubire , e un interes de 10 minute strict pe acea problema. Iar de ura tribunului cu guzganul...chiar nu cred asta, eu ii stiam chiar apropiati, acum vreo 10 ani ieseau numai impreuna de la oficiala Stelei, crede-ma, ii vedeam mereu, eu stand la tr. 1.
Oricum, ce n-ai reusit sa ma lamuresti este motivul pentru care marii sforari si mafioti ai tarii, (cu "institutiile statului" in mana) l-ar vrea legat in loc sa fie folosit in continuare, de-o guvernare sau de alta. Sa gandeasca ei ca noi care-l uram de moarte sau sa-i fi apucat mila de Steaua? Sa fim seriosi.
M-ai intrebat si daca eu il vad pe jeg un strateg, un calculat . Fireste ca nu, dar la faza cu arestatul (cand e vorba de o chestie serioasa) e cu totul alt om. Braveaza la TV, dar in realitate se caca pe el. La faza din toamna lui 2005 cu Bodu ( deci un portocaliu), iti spun sigur ca a sarit la cap si peste cateva luni devenea partenerul de spritz al piratului , adica al sistemului.
In fine, putem discuta mult cu argumente de-o parte si de alta si nu terminam. Macar sa ai tu, optimistul , dreptate si sa il vedem pe nemernic zbatandu-se in chinuri.
xray_rom 10.09.2009@03:48
Cu asa replici "spirituale" demonstrezi ca iti tragi seva inspiratiei din balta umorului cabotin.
Desi esti din P. Neamt, pe subiectul asta ai aerul "Plutashului de pe Bistrita":
1) La lectura comentariilor sau la intelegerea lor. Tu chiar esti turc? Evident ca l-au arestat pe Ashley Mote, dar numai dupa ce PE i-a ridicat imunitatea.
2) La propria informare din stirile cotidiene. Prinzi din zbor o fumigena de presa si o umpli repede cu ironie sa dai repede cu ea ca argument QED in polemica. Prietene, ciobanul avea imunitatea cu el, oricat de greu iti este tie sa pricepi cum sta treaba cu imunitatea parlamentara si cum se poate ridica ea.
In rest nu-ti mai comentez 'glumele' de pareri despre Anglia, Romania, procurori, asa-zisa stapanire si cioban. Cum ti-am mai spus, le vei comenta singur cand ti le va lumina timpul, evenimentele si viata.
PS. Referitor URL L-a trunchiat la salvarea editarii pe acest site-ul. Ia-l copy/paste de aici:
"http://www.hotnews.ro/stiri-politic-4822424-cum-trateaza-legislativul-strasbourg-europarlamentar-cercetat-penal.htm"
fiara7 10.09.2009@10:22
"https://ecprd.secure.europarl.europa.eu/ecprd/getfile.do?id=5062"
CHAPTER III, Art 10:
"http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:12006E/PRO/36:EN:HTML"
Un caz recent:
"http://www.euractiv.com/en/future-eu/lithuania-wants-millionaire-mep-stripped-immunity/article-185218"
"Requests by national governments that MEPs (Members of European Parl.) be stripped of their immunity in order to face justice are not uncommon. It usually takes about five months for the EU institution to make a decision, the Parliament's legal services told EurActiv."
Imunitatea e de 2 feluri: Non-liability (adica nu raspunde pt opiniile si voturile exprimate ca MEP) - asta nu ne intereseaza in cazul de fatza;
si INVIOLABILITY (adica nu poate fi arestat, condamnat, judecat, cercetat, etc) - care este valabila pe perioada mandatului de MEP, indiferent cand a comis fapta. Deci poate fi cercetat, judecat, etc, daca ii este ridicata imunitatea de catre PE (la cererea Parchetului) sau dupa ce ii expira mandatul de MPE; posibil si in cazul in care este sigur ca e nevinovat si nu vrea sa o foloseasca
xray_rom 10.09.2009@11:31
100% corect!Ai punctat excelent si la obiect!
LDS 10.09.2009@17:40
@LSD
Vis-a-vis de ce ai spus tu, de ce crezi ca Hrebe si-a luat mainile de pe el ?Asta ar fi prima chestiune, poate cea mai importanta.
Datorita felului in care a fost umilit atunci cand a fost arestat si mai ales datorita faptului ca dosarul isi continua cursul, chiar si acum, cand gasca lui Hrebe a ajuns la guvernare.
Apoi, cu Vadim s-a combinat ca sa catige amandoi : CVT-ul nu mai trecea in veci de 5% si a decis sa se urce si el ve valul de simpatie si compasiune nationala de la mijlocul lui aprilie, oferindu-i la schimb un loc pe lista. Aici nu e iubire , e un interes de 10 minute strict pe acea problema.
Acest rationament pare plauzibil, la prima vedere. Doar ca, sa nu uitam, Gigi Becali a fost aruncat in valurile politicii, de catre acelasi Hrebe, tocmai pentru a-i strica apele lui Vadim. Era evident pentru toata lumea ca o alianta Vadim - Becali ar fi pus probleme serioase tuturor celorlalti competitori, mai ales la alegerile din 2004. Imagineaza-ti scorul electoral al unei astfel de aliante, intre un orator uns cu toate alifiile precum Vadim, la care s-ar fi adaugat banii lui Gigi Becali (in cazul in care am vorbi despre banii lui Gigi si nu ai lui Hrebe). Ar fi fost o chestie, zic eu...
Cu toate astea, Becali a fost cel care a refuzat de la inceput, inexplicabil, o astfel de combinatie castigatoare, ceea ce ma face sa cred ca rolul sau primordial in politica a fost acela de a-l trage in jos pe Vadim si nimic mai mult.
Acum, cand aproape a reusit acest lucru, cand Vadim si PRM erau cazuti sub pragul de cinci procente, a venit peste el acest binemeritat necaz al arestarii si vrand - nevrand s-a aruncat in bratele tribunului, care a speculat momentul. Eu si acum mi-l amintesc pe Giovani la OTV, negru de suparare, cand a anuntat cu un nod in gat candidatura varului sau inlantuit pe listele lui Vadim. Intre acestia este o ura de moarte, datorita tonelor de laturi pe care si le-au turnat in cap pe parcursul acestor ani. Asadar, mi-e greu sa cred ca Gigi ar fi acceptat o canditatura pe listele lui Vadim, dintr-un alt motiv in afara celui al disperarii.
Iar de ura tribunului cu guzganul...chiar nu cred asta, eu ii stiam chiar apropiati, acum vreo 10 ani ieseau numai impreuna de la oficiala Stelei, crede-ma, ii vedeam mereu, eu stand la tr. 1.
Intre Vadim si Hrebenciuc nu poate fi altceva decat ura in starea ei cea mai pura. Mai ales de la acel tur al doilea al alegerilor prezidentiale din anul 2000, cand Vadim a pierdut presedintia.
Oricum, ce n-ai reusit sa ma lamuresti este motivul pentru care marii sforari si mafioti ai tarii, (cu "institutiile statului" in mana) l-ar vrea legat in loc sa fie folosit in continuare, de-o guvernare sau de alta. Sa gandeasca ei ca noi care-l uram de moarte sau sa-i fi apucat mila de Steaua? Sa fim seriosi.
M-ai intrebat si daca eu il vad pe jeg un strateg, un calculat . Fireste ca nu, dar la faza cu arestatul (cand e vorba de o chestie serioasa) e cu totul alt om. Braveaza la TV, dar in realitate se caca pe el. La faza din toamna lui 2005 cu Bodu ( deci un portocaliu), iti spun sigur ca a sarit la cap si peste cateva luni devenea partenerul de spritz al piratului , adica al sistemului.
Bineinteles ca nu mila fata de Steaua poate fi motivul. Bunaoara Steaua, in aceasta ecuatie, nu poate fi mai mult decat o jucarie, care a fost data acestui psihopat paranoic cu creier de copil intarziat.
Mergand pe principiul conform caruia lucrurile cele mai ascunse se afla intotdeauna la vedere, gasesc ca fiind foarte plauzibil ca motivul pentru care "marii sforari si mafioti ai tarii" vor sa scape de acesta, sa fie tocmai acesta: cel al megalomaniei schizoid - paranoice in care a degenerat personajul. Un nebun poate fi folositor o perioada timp, atata vreme cat este amuzant si mai ales, cat timp se afla sub control si stie de frica stapanului. In clipa in care o ia razna de tot, vezi cazul lui Gigi de anul trecut, cand brava ca este cel mai puternic si cel mai bogat din Romania, el devine candidatul ideal pentru sacrificarea pe altarul unei justitii care este criticata in Europa pe motivul ca nu a condamnat pana acum niciun "mare corupt" al acestei tari.
In fine, putem discuta mult cu argumente de-o parte si de alta si nu terminam. Macar sa ai tu, optimistul , dreptate si sa il vedem pe nemernic zbatandu-se in chinuri.
Nu pot categorisi acest scenariu ca fiind optimist. In cazul in care ia pe cocoasa cativa ani, ma indoiesc ca ar vinde Steaua, are el destui nepoti, veri, cumnati sau fini care sa se "ocupe" de club si de afacerile sale cat timp va sta la bulau. Insa, daca acest scenariu ar presupune si foarte probabila sufocare financiara, atunci devine cel mai plauzibil in ceea ce priveste dorinta noastra de a scapa de acest buboi infect.
Cu asa replici "spirituale" demonstrezi ca iti tragi seva inspiratiei din balta umorului cabotin.
Nu stiam ca esti atat de sensibil, atat de feminin. Iti sare mult prea usor mustarul. Sper ca nu te-ai patat pe danteluta.
Desi esti din P. Neamt, pe subiectul asta ai aerul "Plutashului de pe Bistrita":
"Plutashul de pe Bistrita" e o specie demult disparuta, la fel ca si lampagiul de pe Calea Victoriei. Astfel de meserii au disparut inca de pe vremea cand transhumanta era sport national.
1) La lectura comentariilor sau la intelegerea lor. Tu chiar esti turc? Evident ca l-au arestat pe Ashley Mote, dar numai dupa ce PE i-a ridicat imunitatea.
Nu ai specificat nicaieri, de asta am fost nevoit s-o fac eu. Altfel credea lumea ca asa va scapa si Gigi.
2) La propria informare din stirile cotidiene. Prinzi din zbor o fumigena de presa si o umpli repede cu ironie sa dai repede cu ea ca argument QED in polemica. Prietene, ciobanul avea imunitatea cu el, oricat de greu iti este tie sa pricepi cum sta treaba cu imunitatea parlamentara si cum se poate ridica ea.
Intre timp m-am documentat si eu, nu din presa autohtona, ci direct de la sursa, si m-am lamurit cum sta treaba cu aceasta mult trambitata imunitate. Da, ciobanul o avea la el, o are si acum, insa si-o va pierde in clipa in care va fi trimisa cererea pentru acest lucru. Cu atat mai mult se poate vedea disperarea ciobanului, intrucat chiar si cu imunitate parlamentara la purtator, acesta se prezinta la audieri disciplinat, asemeni unui hot de doi lei gauriti.
In rest nu-ti mai comentez 'glumele' de pareri despre Anglia, Romania, procurori, asa-zisa stapanire si cioban. Cum ti-am mai spus, le vei comenta singur cand ti le va lumina timpul, evenimentele si viata.
E chiar tragic sa vezi cum un om atat de inteligent, trecut prin ale vietii valuri, inzestrat cu o inteligenta iesita din comun, se iroseste in astfel de polemici sterile si profund inutile. Astfel de glume, facute in spiritul unor astfel de polemici, nu ar trebui sa-ti afecteze pretiosul timp si nici viata ta, profund luminata de ecranul monitorului.
THE RADICAL 10.09.2009@19:50
Ca sa sintetizam, sforarii se pisa pe ei de ras cand il vad pe asta ca se lauda ca e c.m. puternic om din Romania, desi nu el nu trece de 5 %. Tu te-ai supara pe o potaie care doar latra dar care cand te faci spre ea se face nevazuta?
In tara asta, nimeni nu vrea sa sacrifice pe nimeni pentru motive hazoase. Daca maine i s-ar pune pata pe el, "baietii destepti" l-ar chema la ei mai intai: " mosule, uite ce avem aici si intr-o saptapana ii dam drumul pe piata. Nu vrei sa bagi niste cascaval si sa ne sugi si...tocul (e vb de cel al lui Udrea, sa presupunem)" . Ce crezi ca va face el ? Devine cel mai alunecos si mai cooperant om, devine un carlan.
Apoi, seara se duce la Nasul si iar se bate pumnul in piept ca are cele mai mari oo. In acelasi timp tintele lui devin uso-usor altele.
Stii ce e a fost insa cel mai trist : Ca in luna aprilie, cu facatura aia, n-am avut impesia deloc ca smecherii din tara asta isi doresc sa sustraga de la el acest bun national care este Steaua si sa-l directioneze spre altcineva. Miza a fost alta din pacate si d-aia nu vad vreo speranta ca singura posibilitate ( realizabila in acesti ani) de a se face trensferul de putere la Steaua este atat de ignorata.
xray_rom 10.09.2009@21:24
Surprinzator!
Daca tot ce am scris despre imunitate si povestea lui Ashley Mote ai interpretat fals prin metafore mioritice, aceasta metafora aluziva, adreasta tie, cu "Plutashul de pe Bistrita", ai inteles-o ad litteram, dar tot fals:))
1) La lectura comentariilor sau la intelegerea lor. Tu chiar esti turc? Evident ca l-au arestat pe Ashley Mote, dar numai dupa ce PE i-a ridicat imunitatea."
LDS:
Nu ai specificat nicaieri, de asta am fost nevoit s-o fac eu. Altfel credea lumea ca asa va scapa si Gigi.
Ia-o catinel, fara patima si pluta, in amonte pe firul comentariilor mele si o sa vezi un "PS2"(xray_rom 08.09.2009@16:02), unde era specificat "mura-n gura".
Barbat e cel care are puterea sa recunoasca cand greseste si isi cere scuze, nu cel insensibil si fara "mustar", de teama sa nu-i sara cumva prea usor ... "pe danteluta".
Desi erai prin balarii cu subiectul, eu nu te-am taxat ca "dupa blocuri", ci am incercat prietenos sa ti explic.
In schimb, tu ti-ai permis sa o iei tot prin balarii si cu "obrazul", si ai postulat, zeflemitor in aburi de doct, ca eu ma informez de pe "saituri maneliste", cand tie iti fredona adevarul la ureche melodia "Habar n-ai tu!".
Eu am spus sa-l dam dracu' pe cioban cu imunitatea lui si sa punem punct, dar tu ai insistat inducand in subtext ca eu habar nu am si ca tu ai dreptate. Si nu aveai!
Colac peste pupaza, in criza de dovezi si in dorinta de a iti impune propriile "neadevaruri" m-ai facut si discipol al "saiturilor maneliste". Rushinca!
Si cu asta chiar am pus punct acestei polemici!
LDS 11.09.2009@11:33
Eu am spus sa-l dam dracu' pe cioban cu imunitatea lui si sa punem punct, dar tu ai insistat inducand in subtext ca eu habar nu am si ca tu ai dreptate. Si nu aveai!
Colac peste pupaza, in criza de dovezi si in dorinta de a iti impune propriile "neadevaruri" m-ai facut si discipol al "saiturilor maneliste". Rushinca!
Pai tu mi-ai dat legaturi de pe saiturile romanesti de striri, ori toate saiturile romanesti de stiri sunt maneliste, adica preiau o stire pe care o interpreteaza dupa ureche. Eu unul, cand apare vreo lege sau ordonanta de urgenta care ma intereseaza, astept s-o citesc cu ochii mei, add literam, nu ma iau dupa diversele irealitati, antene sau alte baliverne.
Legat de chestiunea in cauza, a imunitatii oii:
Dupa cum am spus, eu nu ma documentez de pe portaluri romanesti atunci cand vine vorba de legislatie (in afara Monitorului Oficial, desigur). Am accesat portalul PE, nu am gasit nimic legat de imunitatea europarlamentarilor, stiind ca Parlamentul European nu poate emite legi, ci doar decizii si recomandari, era la mintea cocosului sa presupui ca statutul europarlamentarului este adoptat de fiecare tara europeana in parte, cu alte cuvinte, fiecare tara europeana decide cum sa-si trateze europarlamentarii. Coroborand acest fapt cu ceea ce i s-a intamplat oii, dupa ce a fost aleasa europarlamentar, cand nu i s-a dat voie sa paraseasca tara nici pentru a merge la ceremonia de investire, am dedus ca Romania nu acorda imunitate europarlamentarilor in fata cercetarii penale.
Nu i-as fi dat atata atentie si as fi dat-o la dracu', doar ca mataluta ai incercat sa decredibilizezi acest articol prin prisma acestui fapt. Ai incercat subtil sa introduci in dezbatere tema "victimizarii", ai vazut ca nu merge si ai trecut pe tema "imunitatii", un lucru secundar, insignifiant, intrucat ciobanul nu face parte din niciun grup europarlamentar major, aceasta imunitate ii va fi retrasa cu foarte mare usurinta. Dealtfel, insusi ciobanul stie acest lucru, drept dovada fiind constiinciozitatea cu care se prezinta si acum la audieri.
Asa ca da, recunosc, a fost greseala mea, in masura in care nu m-am cramponat de niste amanunte. Daca acest lucru ar fi avut o oarecare importanta in tema dezbaterilor pe marginea acestui articol, m-as fi documentat mai cu atentie.
Si cu asta chiar am pus punct acestei polemici!
Nervosule!
@LDS
Ca sa sintetizam, sforarii se pisa pe ei de ras cand il vad pe asta ca se lauda ca e c.m. puternic om din Romania, desi nu el nu trece de 5 %. Tu te-ai supara pe o potaie care doar latra dar care cand te faci spre ea se face nevazuta?
In acest caz, riscam sa sinetizam cam simplist. Ca sa ma exprim mai plastic, acesti sforari nu se pisa pe ei de ras, ci se pisa pe altii, in functie de nevoi sau chiar pentru placerea momentului...
Cand vorbim de Gigi Becali, trebuie sa avem in vedere ca dansul este o potaie, dar la nivelul lui, de "high class society", cu alte cuvinte, el este o potaie printre lei, o potaie care are acces la varful piramidei lantului trofic, nu face parte din plebea de rand, care viermuieste in cenusiul existentei de zi cu zi.
In cazul lui Gigi Becali se poate vorbi de sume de ordinul sutelor de milioane, daca nu al miliardelor de dolari sau euro, afacerile lui cuprind o plaja larga de activitati, incepand de la "avicola" si ajungand chiar pana la fabrici de armament si avand tangente chiar cu lumea serviciilor secrete.
Noi, oamenii de rand, il putem privi pe Gigi Becali ca pe un personaj comic, ca pe javra ordinara sau un idol, dar acolo sus, la nivelul lui, Gigi Becali este privit mai complex, atat de partenerii sai cat si de cei care ii pot decide soarta.
In tara asta, nimeni nu vrea sa sacrifice pe nimeni pentru motive hazoase. Daca maine i s-ar pune pata pe el, "baietii destepti" l-ar chema la ei mai intai: " mosule, uite ce avem aici si intr-o saptapana ii dam drumul pe piata. Nu vrei sa bagi niste cascaval si sa ne sugi si...tocul (e vb de cel al lui Udrea, sa presupunem)" . Ce crezi ca va face el ? Devine cel mai alunecos si mai cooperant om, devine un carlan.
Apoi, seara se duce la Nasul si iar se bate pumnul in piept ca are cele mai mari oo. In acelasi timp tintele lui devin uso-usor altele.
Astfel de practici se foloseau in urma cu zece - cincisprezece ani, cand tara asta se afla in faza incipienta a inceperii negocierilor pentru aderarea la UE.
Astazi lucrurile sunt mai complicate, intrucat sentintele judecatoresti nu mai sunt definitive si irevocabile in interiorul granitelor tarii, ele putand fi supuse casarii la Curtea Europeana a Drepturilor Omului. In plus de asta, Romania are acum o expunere mediatica majora, cat si o pleiada de organizatii, comitete si comisii pentru apararea drepturilor omului, dintre care unele nu tin de statul roman, ci direct de Uniunea Europeana. Iata ce ce Gigi Becali trebuieste sa fie condamnat "cu mainile curate", iar acest dosar, al sechestrarii de persoane, este beton armat, din acest punct de vedere.
Sigur, ramane cu titlu de rezerva, felul in care traseul acestui dosar va fi decis in culisele politicii. Daca se va decide ca "mielul" trebuie sacrificat, ceea ce tine foarte mult de rezultatul alegerilor prezidentiale din aceasta toamna, atunci dosarul va fi lasat sa-si urmeze traseul normal. Daca se va decide ca "mielul" mai este folositor, atunci dosarul va fi trecut pe linie moarta in asteptarea implinirii termenului pentru prescriptie. In acest caz, nicio organizatie de aparare a drepturilor omului, niciun comitet sau comisie nu va sesiza CEDO, totul se va rezolva in buna traditie romaneasca, a punerii batistei pe tambal.
Totusi, avand in vedere felul in care s-au desfasurat lucrurile pana acum, ma indreptateste sa cred ca balanta se inclina in defavoarea oii. Lucrurile vor fi cat se poate de clare in luna Decembrie, cand noi sau Gigi vom primi un cadou...
Stii ce e a fost insa cel mai trist : Ca in luna aprilie, cu facatura aia, n-am avut impesia deloc ca smecherii din tara asta isi doresc sa sustraga de la el acest bun national care este Steaua si sa-l directioneze spre altcineva. Miza a fost alta din pacate si d-aia nu vad vreo speranta ca singura posibilitate ( realizabila in acesti ani) de a se face trensferul de putere la Steaua este atat de ignorata.
Bineinteles ca nu i-au interesat Steaua, asta si datorita faptului ca toti acesti rechini care tin astazi fraiele tarii erau, nu mai departe de douazeci de ani in urma, niste bisnitari marunti. Nu i-au interesat industria, nu i-au interesat agricultura, nu i-au interesat sistemul medical, nu i-au interesat invatamantul, nu i-au interesat cultura, nu i-au interesat de tezaurul acestei tari, care si acum se afla sub "obladuirea" rusilor, nu-i intereseaza nici acum de imensul patrimoniu al Fundatiei Gojdu, un inestimabil tezaur cultural lasat in umbra uitarii. Ar fi fost culmea sa fi fost interesati de un club de fotbal...
Din pacate, destinul Stelei va fi hotarat de hazardul acestor evenimente.
Daca nemernicul va fi doar arestat, dar nu va fi si sufocat pe plan financiar, atunci e clar ca va pastra clubul, in speranta revenirii in prim planul vietii publice. Atata doar ca intre timp Steaua va apune in mocirla anonimatului, ceea ce se va intampla si in cazul in care oierul va fi lasat sa-si traiasca viata in tihna pe care a avut-o pana acum...
xray_rom 11.09.2009@19:18
Exact! Articolul pe care l-ai aparat 'de-a'n sulea' era o facatura prin omisiune. Up-date-ul la articol m-a confirmat!
Cand citezi un om cu imunitate "in vigoare", ori esti tembel, ori urmaresti un scop mediatic.
Cine ar fi pricipalul "beneficiar" neconditionat la mediatizarea din prostie sau planuita a cazului Becali?
Tot Becali!
Un om cu imunitatea in buzunar, citat abuziv contrar imunitatii, nu poate poza decat in victima a unui complot politc, ceea ce si astepta Becali.
El s-a prezentat, nu de frica, ci de arganta in a le da procurorilor peste nas cu imunitatea, iar populatiei impresia ca e nevinovat si gata sa renunte la imunitate. Deci, campanie gratuita pe spate unui Parchetu tembel.
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
De aceea am spus in primul comentariu la articol:
"Procurorii astia nu au invatat nimic din greseli. Dupa ce l-au facut europarlamentar acum cred ca vor sa-l scoata si presedinte. " https://fcsteaua.ro:/
Daca tu de aici ai inteles ce ai scris mai sus a fost problema ta. Ura in exces pasivizeaza obiectivitatea rationamentului.
Adrian 11.09.2009@19:49
Imi pare rau sa va spun dar sunteti toti niste fraieri. Sunteti toti fraieri foarte mari pentru ca nu vedeti ca xray_rom e doar un bagator in seama, fara habar si care tine neaparat sa aibe el ultimul cuvant.(asta de la el o stiu)
Degeaba ii spuneti baiatului ca 1 plus 1=2. Daca el vrea sa fie 3, e 3. Puteti sa ii demonstrati prin inductie matematica, prin metoda degetelor de la mana, a merelor, etc. Tot 3 o sa ramana pentru el.
De vreo 10 zile tot vad ca merge discutia asta si sfarsitul nu are cum sa se apropie.
LDS
Nu ai invatat pana acum cum sunt baietii gen xray_rom?
Asa era si redondo(ala de si-a luat ban).
La oamenii astia le place doar sa fie bagati in seama si sa isi dea cu parerea despre lucruri pe care nu le cunosc sau la care nu au luat parte(xray iti mai amintesti cand vorbeai despre incidentele de la patinoar desi tu nu ai vazut in viata ta un meci de hochei?)
Dintr-un becalist, xray_rom a devenit acum un suporter anti-becalii? Ce l-a schimbat? Probabil banul primit de redondo. (asta a luat ban pentru ca era suporter al altei echipe si isi batea joc de stelisti, in caz ca nu stiai xray)
Unele discutii cu anumiti oameni chiar nu isi au rostul. Dar na... daca sunteti masochisti si aveti chef sa va mancati nervii incercand sa explicati unui perete lucruri evidente, mult spor!
Lari 11.09.2009@20:17
Cu tot respectul, dar mi se pare complet deplasat ce ai scris. Omu' a adus argumente in TOT ce a spus. Putem fi de acord, sau nu. Insa cred ca e aberant sa te iei de oameni care incearca sa-si explice cat mai pe larg parerea.
Adrian 11.09.2009@20:38
Cu tot respectul, dar mi se pare complet deplasat ce ai scris. Omu' a adus argumente in TOT ce a spus. Putem fi de acord, sau nu. Insa cred ca e aberant sa te iei de oameni care incearca sa-si explice cat mai pe larg parerea.
Bine.
xray_rom 11.09.2009@23:02
@Adrian
Am crezut ca vancanta fortata la 'ciocul mic' pe care ti-au dat-o useri acestui ti-a folosit la ceva, dar se pare ca desi ai stat mai in umbra capul l-ai tinut tot in soare.
Sincer, ai ajuns pana si mie sa-mi fie mila de tine.
Adrian 11.09.2009@23:15
Ma rog, are intr-un anumit punct dreptate.
Utilizatorii ca el si alti visatori m-au facut pe mine sa nu mai postez pe acest site. Discutiile cu acesti oameni chiar nu isi au rostul. Ei totdeauna vor avea argumente. Si, cand nu vor mai avea, vor scoate "pt ca eu sunt sef la o firma", "pentru ca eu am in subordine n oameni", "pentru ca eu fac bani de nu stii tu", "pentru ca am facut n facultati", etc.
N-ai ce cu astia.
Degeaba a zis LDS mai sus ca ala a facut autodenunt. Tot se gasesc unii sa zica ca e nevinovat sau ca nu mai stiu ce. Degeaba a zis ca nu are imnunitate. Tot vin altii cu exemple de acum 100 de ani si gata.
Degeaba a zis becalii la televizor ca, daca nu il lasa sa plece din tara, face scandal ca sa faca de rusine intreaga tara.
Chiar sunt curios cum de nu a zis nimeni despre asta nimic.
Asta e clar dovada ca omul nu avea imunitate si ca era cu latul strans la gat. A blufat si i-a iesit. Pentru ca doar asta stie. Sa blufeze. Il ajuta gura mare.
A santajat pe cei de la conducere, ca sunt alegeri si nu e bine sa vada publicul ca cei ce se vor viitori sefi de stat au facut statul de rahat in Europa, si i-a iesit. Sa vedem cum ii iasa dupa alegeri.
Si cica de ce e cuminte si se prezinta la toate audierile...?!
Auzi, ca sa isi faca reclama )
Asta e o gluma buna. Avand in vedere ca nu are nici o sansa la presedentie e chiar o gluma buna )
EDW 12.09.2009@02:35
Noi cred ca suntem singura natie din lume care nu ar avea nevoie de nici un dusman. Ne suntem deajuns.
Singuri daca am fi pe planeta, ne-am ura si omora intre noi fara cea mai mica remuscare, fara cel mai mic regret... Uite asa, de-ai dracu! Noi insine ne suntem cei mai mari dusmani. Si toate numai datorita unor orgolii ieftine...
Mai toata istoria noastra este plina de tradari, intrigi, lupte interne,...etc. Ne jignim si dusmanim intre noi de moarte, de multe ori fara rost sau pentru fel de fel de maruntisuri, iar intre tihttps://fcsteaua.ro:/astra, se duc dracului de tot... https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
DAR, EU AM AVUT DREPTATE! ; I-AM ZIS-O! ; L-AM UMILIT! ...
Eu propun sa incepem o dezbatere "serioasa" sa vedem care anume manuieste cel mai bine tastatura, care are cea mai buna logica, cel mai bun discurs,...etc. Sa stabilim o ierarhie clara, si apoi sa incepem in sfarsit lupta impotriva ciobanului.
https://fcsteaua.ro:/
Incredibil! Nu reusim sa ramanhttps://fcsteaua.ro:/ra sa ne jignim, fara sa ne certam aiurea pe nimicuri, nici macar aici pe un amarat de site, impotriva unui cioban prost, semianalfabet.
Pai ce s-ar intampla daca ar trebui sa ne si implicam putin "fizic" in vreo lupta de idei impotriva lui, sau a altora in general? :-)
https://fcsteaua.ro:/
Ii tot injuram pe politichttps://fcsteaua.ro:/ta toata ziua, ca nu fac nimic,...etc. Pai ma, astia au fel de fel de interese contradictorii, afaceri necurate,..etc si ar fi oarecum de inteles sa se certe toata ziua timp de 20, 50 sau 100 de ani...
DAR NOI??? Noi, nu dorim toti acelasi lucru, si anume indepartarea jegului? Pai atunci?
https://fcsteaua.ro:/
In sfarsit...https://fcsteaua.ro:/
Scuzati, sunt cam obosit acum...
Anhttps://fcsteaua.ro:/"date">13.09.2009@19:00