11-04-14 Steaua - FC Vaslui 0 - 1. Prima infrangere din acest sezon al Ligii 1 !Un meci, care altadata era prefatat de declaratii belicoase ale finantatorilor si un iz de derby, a ajuns sa fie promovat cu un circ de non combat al moldovenilor: "uite echipa, nu e echipa".O echipa in forma, care este pe locul 3 intr-un clasament cu meciurile disputate din 2014, dupa Steaua si FC Botosani. In clasamentul Ligii 1 are sanse reale la locul 4, chiar si la un loc pe podium. Pana la urma totul a sunat ca o farsa din teatrul burlesc. Ciubotariu a aliniat echipa de baza, nu juniorii adunati cu surle si trambite de prin Barlad: Cerniauskas - Gilmerson Motta, Ortiz, Balaur, Musat - Abelairas, Razzotti, Madson, Viveiros - Antal, Temwanjera. Reghecampf a trimis in teren o echipa fara cinci titulari: Tatarusanu, Szukala, Latovlevici, Adi Popa, Sanmartean: Nita - Prepelita, Varela, Gardos, Pirvulescu - Pintilii, Stanciu - Chipciu, Keseru, Tanase - Piovaccari. Ce se anunta un galop de sanatate cu juniorii Vasluiului, s-a transformat intr-un film cu final horror. Asta si pentru ca Reghecampf a opus o echipa de "rezerve" unei echipe solide ca FC Vaslui in formula completa, cu exceptia lui Celeban. Meciul a inceput in nota de dominare a Stelei si ratarea lui Piovaccari din min. 2. Asezata pe doua linii, FC Vaslui s-a aparat bine. A blocat jocul ofensiv al Stelei si a dezvoltat actiuni periculoase pe contraatac. Desi Steaua a avut posesie 66% si a controlat jocul, ocaziile de a deschide scorul au fost de ambele parti. Dupa pauza, Reghecampf a schimbat surprinzator introducandu-l pe tanarul Gradinaru in locul lui Chipciu. Latovlevici a luat locul lui Pirvulescu. Repriza a doua a inceput in aceeasi nota de dominare a stelistilor, dar fara efect pe tabela. Apararea Vasluiului a aratat ca nu degeaba e a treia cotata in clasament. In min. 64 Reghecamf a facut alta mutare surprinzatoare, inlocuindu-l pe Stanciu cu "nejucatul" Radut. Pe final, Steaua a decontat ratarile si bara lui Prepelita din aceasta repriza. In minutul 85, pe contraatac, FC Vaslui a deschis scorul prin Mike Temwanjera. Dupa gol Steaua s-a aruncat in atac, dar fara orizont. Vasluiul mai lucida si fara presiunea scorului a stiut sa tina de rezultat. Inclusiv prin trageri reptate de timp si cu 3 schimbari dupa min 90 : Gilmerson Motta (Prahic 90), Temwanjera (Ad Patulea 92), Abelairas (Buziuc 93). Cu mental de "joc usor", fara multa inspiratie, forta si viteza (Adi Popa absent, Chipciu inlocuit) si schimbari neinspirate, pot spune ca Steaua si-a autoadministrat prima infrange din acest campionat. FCSteaua.ro FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3
La-ca-tus, Marius La-ca-tus !!!Acum 50 de ani pe data de 5 aprilie se naste la Brasov cel care avea sa fie supranumit "fiara" suporterii Stelei, legendarul Marius Lacatus. Isi incepe activitatea fotbalistica la clubul dinPrima din 27Dragi mei, va scriu putin indignat si suparat, dar nu din postura din care va ganditi voi. Aseara o problema familiala m-a tinut putin departe de stadion. Nu ploaia, cum i-a tinut pe unii si nici rezuIstorie in ROS ALBASTRU- toc71ccFC STEAUA- FCSBValy |
SteauaToronto 11.04.2014@19:50
P.S.: si sa inceapa comentariile de frustrati :)
steaua7iunie1947 11.04.2014@19:55
SteauaToronto 11.04.2014@19:56
cristian86 11.04.2014@20:03
Ei au inscris in '85, la o greseala de marcaj in defensiva.
Steaua a replicat imediat, avand o ocazie mare prin Piovaccari la o centrare a lui Keseru.
Sper ca acest 'dus' rece (si la propriu) sa fie de bun augur in vederea meciului din cupa.
V for Vendetta 11.04.2014@20:46
Asta e, sunt si ei oameni, pana la urma si Bayern a pierdut iar tinand cont ca prima infrangere vine in etapa 27 nu cred ca e o situatie deloc rea.
Hai, capul sus ca vine meciul cu javrele! M.U.I.E Dinamo!
SteauaToronto 11.04.2014@21:01
Andreisyr 11.04.2014@21:32
Empyro 11.04.2014@21:49
FCSBValy 11.04.2014@22:13
Empyro 11.04.2014@22:43
xray 11.04.2014@23:38
Stiam ca va fi un meci foarte greu, cum au fost cam toate meciurile cu ei. Vaslui nu e mai demult o echipa de 3 lulele, iar circul ala mirosea. Pe de-o parte aia plangeau ca sunt neplatiti, pe de alta Porumboiu trambita la TV ca le-a promis prime pentru meciul cu Steaua.
Stiam ca vasluienii vor intra in teren supermotivati sa demonstreze ca isi merita banii si nu vor face doar act de prezenta.
Ok, Steaua trebuia sa castige si putea. Victoria Vasluiului nu a fost ca au jucat foarte bine, ci dintr-un concurs de imprejurari "shit happens", atat la nivel de lot Steaua, cat si la ce s-a intamplat pe teren.
Steaua - Vaslui
POSESIE 58-42 %
CORNERE 6- 1
SHOTS ON TARGET 6-3
SHOTS WIDE 8- 7
Steaua nu a jucat prost, ci ineficient. Aceeasi ineficienta manifestata si in etapa trecuta cu Poli, chiar daca in ambele meciuri a jucat cu varf-varf si nu varf-fals.
A facut cateva faze spectacol, a pasat relativ bine, si-a creat si ocazii, a ratat, a dat-o in bara, dar uneori s-a si lasat descoperita in aparare. Pe acest fond, Vaslui a avut cateva ocazii bune pe contraatac. Din una a inscris ... decisiv.
Dar in sport trebuie sa-ti menti moralul si dupa o infrangere. Mai devreme sau mai tarziu tot venea. Nu exista echipa invincibila.
choli sâmbătă la 00:43
Prost=ineficient
xray sâmbătă la 01:42
- Jocul bun sau prost este o caracterizare pe prestatia colectiva a echipei.
- Ineficienta (ratarea ocaziilor) este o caracterizare pe o prestatie individuala in fata portii a celui care rateaza.
Echipa creaza ocazii(joaca bine), dar X sau Y le rateaza(ineficienta). Stanciu a dat 7 bare pana acum. Inseamna ca a fost ineficient, nu ca el(sau echipa) a jucat prost in acele partide!
Eficienta este daca ai ocazia si golul sau, sa zicem, fructifici peste 50% din ocazii. Ineficienti eram si pe vremea lui Rusescu. Se marca in sub 30% din ocazii. Echipa juca bine, nu prost, dar se rata mult, in frunte cu Raul. De ratat rateaza si aia de "jde" meleoane. Nu ai vazut in CL sau EL, de exemplu?
Ok, de regula, pentru a ne simplifica viata, punem stampila "prost" fara a mai despica firul in 4.
Chiar daca intr-un meci o echipa a dominat, a avut n de ocazii in fata portii, dar s-a ratat.
E efectul scorului asupra perceptiei si impresiei finale.
PS
Este si reversul. O echipa joaca prost, dar in 90 min trage doar un sut la poarta si inscrie. A jucat prost, dar eficient!
Empyro sâmbătă la 02:30
matador sâmbătă la 03:37
aporpo de bara lu Prepelita, mi-am amintit de un meci ciudat Steaua- dinam0 cand inca mai juca Lacatus. In anul cand au luat tiganii titlul, meciul s-a term 0-0 de statea Ritli lipit de bara la loviturile libere si dinam0 tot nu era in stare sa dea gol. Intra Ciocoiu in min 60 si se duce tavalug pac ...bara...astia " baaa, ce faci ba esti nebun??!"
Oricum Reghe ramane un mare antrenor ! Asta e situatia
steaua7iunie1947 sâmbătă la 12:16
Si iata cum la prima infrangere incep sa iasa la iveala si "caracterele". Cat de "meserias" trebuie sa fii, sa ceri demisia antrenorului care ti-a castigat un campionat, ti-a umilit dinam0 si te-a cocotat pe primul loc la un numar reconfortant de puncte .
Eu m-am saturat de declaratii penibile prin presa, cum ca "eu sunt cel mai bun", dupa care sa dam vina pe adversari ca au venit mai tarziu pe teren sau ca au facut circ inainte de meci. Frate, Steaua cu echipa actuala, daca juca cum trebuia sa joace, facea scor si la 3 noaptea. Si chiar daca ar fi meciul asta pe bune, nu pot sa nu fiu deranjat de faptul ca unii jucatori se plimba pe aici doar pt ca e doamna palmer impresarul lor. Si nu pot sa nu fiu deranjat cand antrenorul nostru (pe care de altfel il respect pentru tot ce a facut pentru Steaua in acesti doi ani) il lauda pe Dragos Grigore(o gluma de fotbalist, pardon, jucator de fotbal - care mai joaca si la Dinamo) si zice ca l-ar aduce la Steaua...
Empyro sâmbătă la 14:09
Felicitari, baieti!
Aceiasi jucatori, acelasi antrenor, acelasi "impresar". La fix primul rezultat negativ te-ai sucit la 180 de grade. Ti se pare normal ?
Mie nu, ba din contra mi se pare un atac miselesc !!
P.S. : La bine invazie cu suporteri de ocazie !
xray sâmbătă la 15:01
Cu un singur aspect sunt de acord cu tine.
Asa este, intre "sunt cel mai bun" si justificarea "adversarii au facut circ si au intarziat" este o sincopa logica care nu da bine la imagine.
Ca un facut, intamplator sau predestinat, la Steaua arogantele amplificate se platesc. Imi aduc aminte ca aproape fara exceptie cand ciobanul zicea: "ii distrugem, le dam 3-0 la pauza ... sau va fi 17-0 etc.." Steaua pierdea sau facea egal. Cand il auzeam imi venea sa sparg televizorul.
Reghe vad ca pateste la fel, incepand cu grupa CL ... si recent 1-1 cu Dinamo sau acest 0-1 precedate de "sunt cel mai bun, sunt nr.1". L-a luat valul, agasat de presa pe tema nationalei.
Poate ar trebui sa nu mai cada asa usor prada capcanelor mediatice. In fotbal nu prea exista invincibil pe termen lung si la primul esec presa te incaleca virulent.
In rest nu cred ca ai dreptate.
- Reghe poate sa aiba opinia lui de specialist fata de un jucator.
- Si Laca a tinut cu Dinamo cand cand era pusti. Asta nu l-a impiedicat sa devina apoi simbolul Stelei!
Totusi, la faza cu Tucudean, Grigore ... era si o katerinka al lui Reghe cu dinamovistii. Cainii l-au acuzat de cateva ori pe Grigore de blat cu Steaua, inclusiv dupa acel 5-2, iar pe Tucudean nu si-l mai permit financiar din vara. Aici batea Reghe cu sageti.
- Pe la Steaua sunt "plimbati" sau tinuti numai jucatorii pe care ii vrea Becali, nu Reghe sau Ana.
Empyro sâmbătă la 15:29
steaua7iunie1947 sâmbătă la 22:20
steaua7iunie1947, stii care-i problema ? Uite hai sa te citez pe tine in data de 28 martie :
Felicitari, baieti!
Aceiasi jucatori, acelasi antrenor, acelasi "impresar". La fix primul rezultat negativ te-ai sucit la 180 de grade. Ti se pare normal ?
Mie nu, ba din contra mi se pare un atac miselesc !!
P.S. : La bine invazie cu suporteri de ocazie !
Imi pare rau, dar trebuie sa te contrazic! Vin de multa vreme pe stadion si am indurat multe situatii neprielnice, vezi ploi, zapezi, temperaturi joase, chiar si in conditiile in care ne scaldam in ape adanci, la - multe grade sub locul 1... Si nu ma laud, ca nu trebuie sa ma laud cu asta. Spun doar ca a fost o parere personala legata de acest rezultat care nu avea voie sa apara acum, in acest conditii, in acest moment, in fata acestei echipe. Mie mi se pare ciudat ca anul trecut ne-am incurcat tot in ultimele etape, si cu cine?, cu Viitorul lu' nasu'... Recunosc, poate am fost mai acid, poate un pic de toleranta nu strica, dar repet, a fost o opinie personala. Nu m-am dus sa dau in capul nimanui. Din motive personale in ultima vreme nu am mai putut ajunge pe stadion, dar am venit la meciurile mai importante, caci nu am putut lipsi. In rest, am urmarit intotdeauna cu sufletul la gura toate meciurile, chiar si pe cel cu Poli Aek Politehnica Acs Timisoara... Am fost, sunt si voi fi intotdeauna alaturi de echipa si o voi iubi neconditionat! Nu voi da niciodata in echipa, ci doar in cei care ii pateaza istoria si demnitatea.
PS, ca o idee off-topic: Atat de prost ma simt eu, ca stelist, atunci cand vad ca Becali este "fratele nostru mai mare", "cel mai important om de la club", ca "vorbim cu el zilnic - la puscarie -".... Un club de talia Stelei nu are voie sa se preteze la asa ceva. Un club de talia Stelei ar fi scapat de asemenea specimene inca de la primele declaratii deplasate la adresa fostelor mari glorii! Si e doar un exemplu..... Poate ca na, sunt si eu frustrat si suparat ca echipa mea de suflet traieste intr-o mocirla tot mai mare (desi pare sa aiba un pod foarte frumos construit deasupra...).
Toate cele bune! Voi continua sa sustin Steaua acum, maine si intotdeauna, indiferent de rezultate!
steaua7iunie1947 sâmbătă la 22:25
@steaua7iunie1947
Cu un singur aspect sunt de acord cu tine.
Asa este, intre "sunt cel mai bun" si justificarea "adversarii au facut circ si au intarziat" este o sincopa logica care nu da bine la imagine.
Ca un facut, intamplator sau predestinat, la Steaua arogantele amplificate se platesc. Imi aduc aminte ca aproape fara exceptie cand ciobanul zicea: "ii distrugem, le dam 3-0 la pauza ... sau va fi 17-0 etc.." Steaua pierdea sau facea egal. Cand il auzeam imi venea sa sparg televizorul. :)
Reghe vad ca pateste la fel, incepand cu grupa CL ... si recent 1-1 cu Dinamo sau acest 0-1 precedate de "sunt cel mai bun, sunt nr.1". L-a luat valul, agasat de presa pe tema nationalei.
Poate ar trebui sa nu mai cada asa usor prada capcanelor mediatice. In fotbal nu prea exista invincibil pe termen lung si la primul esec presa te incaleca virulent.
In rest nu cred ca ai dreptate.
- Reghe poate sa aiba opinia lui de specialist fata de un jucator.
- Si Laca a tinut cu Dinamo cand cand era pusti. Asta nu l-a impiedicat sa devina apoi simbolul Stelei!
Totusi, la faza cu Tucudean, Grigore ... era si o katerinka al lui Reghe cu dinamovistii. Cainii l-au acuzat de cateva ori pe Grigore de blat cu Steaua, inclusiv dupa acel 5-2, iar pe Tucudean nu si-l mai permit financiar din vara. Aici batea Reghe cu sageti. ;)
- Pe la Steaua sunt "plimbati" sau tinuti numai jucatorii pe care ii vrea Becali, nu Reghe sau Ana.
Mie nu mi s-a parut chiar o gluma cand a zis de Grigore si Tucudean...poate nu am prins eu ironia, rusine mie in acest caz...
Legat de Lacatus, da, asa este, dar il voi iubi toata viata pentru ca si-a "varsat sangele" pentru aceste doua culori.
Legat de parerile fata de alti jucatori, cred ca Reghe ar trebui sa fie mai temperat in ce priveste jucatorii rivalelor in principal. Macar in ce ii priveste pe ei. Nu da bine deloc... mai ales cand ei se afla la -20 de grade... Nici macar ironic nu da bine. Unde mai vedem noi, la cluburile mari, declaratii de genul acesta? Nicaieri, cred!...
Legat de ultima remarca, Becali ii face toate poftele lui Reghe pentru ca Reghe i-a bagat banutul in buzunar in ultimii doi ani. Nu si-ar permite sa-l supere. Daca ar zice iar ceva de doamna sotie de antrenor la Steaua, asa cum a facut-o in trecut, poate ca s-ar supara neamtul si ar pleca. Si nu cred ca lui Jiji i-ar conveni...
steaua7iunie1947 sâmbătă la 22:28
Dar xray, pe lista aia sunt atat de multi jucatori, de la Danciulescu la Vladoiu. Am mai spus-o daca schimba jucatori intre ei Inter si Milan sau Roma si Juve, sa inteleg ca in Romania e rusinos sa faci transferuri pe axa Dinamo-Steaua ?
Eu zic ca e rusinos sa lauzi in public un jucator sub-mediocru, mai ales daca e vorba de un jucator de la Dinamo, un jucator care nu rateaza niciodata ocazia sa ne umple frigiderele cand il cheama galeria la salut... Macar in public s-ar putea abtine Reghe, zau asa. Daca s-ar face transferul "pe silent", fara declaratii si tam-tam in presa, iar Grigore ar demonstra intr-un an-doi-trei ca e trup si suflet pentru Steaua, nu ar mai avea nimeni nimic cu el. Nu?
Empyro sâmbătă la 23:35
Pentru mai multe detalii iti dau spre lectura https://www.fcsteaua.ro/index/section/articles/article/18715/, atentie inclusiv la comentarii.
Andreea 14.04.2014@10:08