13-12-13
Steaua si "rivalii"
Toti rivalii urla ca vezi domnule Steaua a stabilit un record negativ de 23 de meciuri fara victorie in Liga Campionilor.
Sarind peste faptul ca ei nici nu au strans 23 de meciuri in Europa, anul acesta Steaua din nou a adunat cele mai multe puncte pentru Romania
(vezi foto jos).
FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri.
Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
Korado 13.12.2013@17:10
asprilia 13.12.2013@18:48
naiyba 13.12.2013@22:01
Nu-i nimic, ne-ntalnim toti pe lumea ailalta si cum eu sunt "doar un pervers lasciv, ii f*t numai fara prezervativ"( ca sa citez un clasic in viata - Cedry2k), pana le sangereaza spiritul!
VsiP!!!!Gonflabilule!
Alexandru H. 14.12.2013@00:13
Punctul 2. Faptul ca Steaua a contribuit cel mai mult la coeficientul de tara nu anuleaza faptul ca aceeasi Steaua e detinatoarea recordului de 23 de meciuri fara infrangere. Daca autorul anonim al articolului vrea sa critice atitudinea "rivalilor", o poate face pornind de la un punct foarte simplu: sa accepte faptul ca noi, suporterii acestei echipe, nu ne simtim foarte bine in prezenta acestui record negativ. Dupa aceasta recunoastere, putem bine-mersi sa justificam atitudine, valoare, meciuri, calificari etc. Sunt de acord ca nu au de ce sa rada dinamovistii, rapidistii sau ceferistii de parcursul european al Stelei... dar de aici pana la a scoate din cur articole de slava si mandrie e deja o infinitate.
SteauaToronto 14.12.2013@00:30
suporterii acestei echipe
care echipe ? asta nu e un articol despre FCM Bacau.
Alexandru H. 14.12.2013@01:09
calinel 14.12.2013@08:16
Despre ce vorbim aici? Liga nu e o competitie judeteana. Aici joaca cele mai tari echipe de in Europa si, posibil, de pe glob.
Galtasaray cu Drogba si Sneijder a luat 10 goluri in doua meciuri de la Real, Shakhtarul lui Lucescu a luat 4 de la Bayer, Olympique de Marseille are 6 infringeri, Real Sociedad a cistigat 1 punct, campioana Rusiei, TSKA (playmaker-ul lor se va transfera in iarna la AC Milan), are doar o victorie din 6 meciuri. Napoli, Benfica, Ajax, Juventus, Shakhtar nu au putut iesi din grupe.
Acest lucru arata nivelul foarte ridicat al echipelor din Liga. Voi credeati ca Steaua are vreo sansa la primele 2 locuri in grupa? Da, anul asta Steaua a avut o grupa relativ usoara. Si, cu exceptia lui Chelsea s-a vazut ca, daca ar fi fost mai atenti, daca ar fi avut un pic de noroc si creieri, ar fi putut lua mai multe puncte, dar, valoarea unei echipe se vede in detalii.
SSK 14.12.2013@18:30
Un microbist neafiliat insa, are dreptul. Precum si noi, suporterii stelisti, avem tot dreptul. Nu poate sa ne placa treaba asta, mai ales daca ne tot prevalam de blazonul Stelei, detinatoare de Cupa Campionilor, plus Supercupa, plus finala, plus semifinala etc. etc.
Mandela 14.12.2013@20:01
Cele 23 de meciuri fara victorie ale Stelei sunt:
2 infrangeri cu Real Madrid (sezon 2006-2007);
1 egal cu Lyon (2006-2007);
3 infrangeri cu Lyon (2006-2007/2008-2009);
1 egal cu Dinamo Kiev (2006-2007);
1 infrangere cu Slavia Praga (2007-2008);
1 egal cu Slavia Praga (2007-2008);
2 infrangeri cu Sevilla (2007-2008);
2 infrangeri cu Arsenal (2007-2008)
1 egal cu Fiorentina (2008-2009);
1 infrangere cu Fiorentina (2008-2009);
2 infrangeri cu Bayern (2008-2009);
2 infrangeri cu Chelsea (2013-2014);
1 infrangere cu Shalke (2013-2014)
1 egal cu Shalke (2013-2014);
2 egaluri cu Basel (2013-2014);
Deci, Steaua a fost invinsa de Real Madrid, Bayern, Arsenal, Chelsea sau Lyon (cu Benzema sau Juninho, ca sa fim clari). Si, unde-i umilinta, unde-i surpriza? De ce se simte nevoia de a se insista asupra acestei cifre? Ne mira faptul ca echipe ca cele mai sus amintite ne bat fara drept de apel. Eu vad ca, daca pastram realismul si ne uitam la performantele Stelei in fata echipelor de nivelul sau, vom observa ca Steaua a jucat de la egal la egal cu Dinamo Kiev, Basel, Slavia Praga si, uneori, chiar cu Schalke, Fiorentina sau Lyon.
Apoi, sa nu uitam ca, in acest interval, Steaua a jucat in Europa League, unde a avut niste rezultate foarte bune in fata unor echipe precum Liverpool,Napoli, Chelsea, Ajax,Galatasaray, Copenhaga, Stuttgart sau chiar Shalke.
Sunt perfect de acord ca ne dorim toti ca performantele Stelei in Champions League sa fie mai mari. Sunt de acord ca nu suntem multumiti de prestatiile sale, dar as prefera sa pastram simtul realitatii si sa nu pretindem mai mult decat este posibil in acest moment.
As vrea sa fac o precizare: desi apreciez performantele CFR-ului sau Urziceniului in Champions League, consider ca aceste realizari sunt unele intamplatoare, venite mai degraba pe fondul unor circumstante favorabile, mai degraba decat in urma superioritatii jocului echipelor romanesti.
xray 14.12.2013@23:07
Nota +10 la comentarii, de adevarati stelisti cu capul pe umeri!
Felicitari!
SSK duminică la 10:16
Poate ca performantele CFR sau Urziceni sunt intamplatoare, dar nu ti se pare o coincidenta prea mare ca, jucand mereu cu echipe mai bine cotate decat noi (asta e esenta UCL, de altfel), noi sa nu reusim sa batem de 23 de meciuri?
In fotbal nu castiga intotdeauna echipa mai puternica/cu buget mai mare, castiga si echipa mai in forma, mai motivata, mai norocoasa. Noi n-am fost in niciuna din aceste pozitii de 23 de meciuri - nu e o coincidenta cam ciudata?
Repet, nu vorbim despre faptul ca, una peste alta, echipele mari bat echipele mici (asta e explicabil), vorbim despre un sir de 23 de meciuri fara victorie. Care arata, cred eu, ca noi n-am reusit in 5 sezoane de Champions League, sa progresam deloc. Adica progresul nostru a fost mereu acelasi: calificarea in grupe. Dupa aceea, invariabil am fost codasi.
Mandela duminică la 10:40
@Mandela
Poate ca performantele CFR sau Urziceni sunt intamplatoare, dar nu ti se pare o coincidenta prea mare ca, jucand mereu cu echipe mai bine cotate decat noi (asta e esenta UCL, de altfel), noi sa nu reusim sa batem de 23 de meciuri?
In fotbal nu castiga intotdeauna echipa mai puternica/cu buget mai mare, castiga si echipa mai in forma, mai motivata, mai norocoasa. Noi n-am fost in niciuna din aceste pozitii de 23 de meciuri - nu e o coincidenta cam ciudata?
Nu stiu ce sa zic. Eu cred ca am fost in pozitia asta de cateva ori in ultimii ani. Eu zic ca e si o chestie de sansa. Uite, de exemplu, am reusit sa batem Chelsea si Ajax, ceea ce nu vom mai reusi cred ca niciodata de-acum incolo, iar dupa cateva luni, abia am scos 2 puncte de la Basel, pe care ne era foarte la indemana sa o batem in macar unul din meciuri. Daca pierdeam grav cu Chelsea in iarna, dar ii bateam pe Basel, nu ar fi zis nimeni nimic, si nici nu s-ar fi insistat asa mult pe cifra asta.
SSK duminică la 11:10
radu_p ieri la 14:00
In primii ani e o performanta calificarea in grupe. Cu fiecare participare, usor usor trebuie sa creasca stacheta. La noi ramane consolarea "macar am fost acolo". Asta nu e atitudine de Steaua.
Mandela ieri la 17:55
Problema nu cred ca e faptul ca avem o seria de 23 meciuri ara infrangere. Problema e asa cum zicea si SSK, faptul ca nu am crescut deloc ca joc/atitudine.
In primii ani e o performanta calificarea in grupe. Cu fiecare participare, usor usor trebuie sa creasca stacheta. La noi ramane consolarea "macar am fost acolo". Asta nu e atitudine de Steaua.
Asta e o cu totul alta discutie, pe care trebuie sa o purtam noi, stelistii, nu orice flasnetar. Nu ai cum sa progresezi, daca nu iti propui niciodata (la propriu, nu doar la nivel sforaitor-declarativ) sa performezi mai mult de calificarea in grupe. Nu ai cum sa progresezi, atat timp cat nu ai o continuitate la nivel de echipa. Am sa iti dau doua exemple elocvente: In 2006, ne-am calificat in CL si am abordat grupele cu achizitii de genul Klemi Saban si Stancu Nustiucum de la Sportul. Asta in conditiile in care ne pregateam sa jucam impotriva lui Raul, Ronaldo si Roberto Carlos. La fel si anul asta. Vinzi cei mai semnificativi doi jucatori ai sezonului anterior pe 12 milioane de EUR si compensezi plecarile lor cu Piovaccari si Georgievski, de exemplu.
Deci, dupa cum spuneam, nu ai cum sa ceri mai mult de la aceasta echipa, atat timp cat niciodata nu i s-a oferit sansa de a aborda partidele din grupe macar intarita.
Andreea 17.12.2013@14:18