18-11-12
"Babaeti", ne cam luati de prostiAm citit cu uimire, transformata pe parcursul lecturii in real dezgust, comunicatul Peluzei Sud (scriu cu litere mari din respect pentru ce-a fost odata). Bine... comunicat e mult spus. Am citit, asadar, insiruirea haotica de idei si presudo-argumente, in fapt minciuni sfruntate pe care nici autorul nu le crede, destul de tarziu, la mai bine de o saptamana dupa publicare, insa consider ca eu, ultrasul de tastatura, care si-a atras ura intregii Peluze Sud, am macar dreptul de a raspunde.Ei, bine: asa cum constata un amic, constat si eu usoara schimbare de atitudine a Peluzei (din moment ce comunicatul este postat in numele ei, inteleg ca este asumat la nivelul tuturor membrilor), care a gasit un nou inamic, mult mai puternic. Ce Gigi Becali, ce finantator / creditor de club, ce manager saltimbanc, ce inginerii financiare pe seama culorilor! Nu, prietene, mandrii "baeti" de peluza sunt deranjati de... comentariile facute pe internet! Ei bine da, dusmanul de clasa de la Steaua este "ultrasul de tastatura", denumire provenita dintre scaunele stadionului care tradeaza incomensurabila inteligenta care musteste acolo. Ma gandesc ca asta se poate intampla doar in acele momente, rare in istoria omenirii, cand totul merge bine. Adica echipa are niste jucatori pe care presa ii ridica in slavi 24 de ore pe zi, cand antrenorul nu mai este o sluga paralela cu fenomenul si da impresia ca stie meserie, in fine, atunci cand rezultatele aduc pe stadion peste 40-45.000 de oameni la fiecare meci mai important. In momentele astea e de prost gust sa fii impotriva curentului, insa, pentru ca inca de la formarea ta ai dus o lupta, trebuie sa iti gasesti si de data asta un adversar. Si atunci iti aduci aminte ca exista unii pe care nu ii cunoaste nimeni, un grup nu foarte mare si destul de disipat pentru a nu fi o amenintare certa, pe care ii provoci cu vorbe mestesugite si comunicate sclifosite, incercand sa iti demonstrezi asa cum stii mai bine semidoctismul. Mi-ar fi extrem de usor sa demontez lista de "explicatii argumentate" din comunicatul Peluzei Sud. As putea vorbi despre ipocrizia fabuloasa de care dau dovada cei care acum anunta ca il ignora pe creditor, dupa ce, nu cu atat de mult timp in urma, chemau lumea in strada si se alaturau multimii in mitinguri anti-creditor. Dar, deh, opiniile se schimba, mai ales atunci cand sunt rezultate. As putea, la fel de bine, sa amintesc de multiple cazuri in care managerul echipei a sicanat si chiar a jignit grav membrii Peluzei Sud. Ba chiar as putea sa spun de momentul in care acelasi manager clama sus si tare ca Steaua are o singura galerie, care este prezenta intr-o anumita parte a stadionului. Dar echipa are rezultate acum. As putea spune multe despre patronul firmei de paza si despre firma de paza in ansamblu. Dar m-a pufnit rasul atunci cand am citit despre torte si despre motivul pentru care ele nu apar in peluza. Ras amar, ce-i drept, dar unde-s rezultate nu-i loc de tocmeala. Despre relatia cu "galeria adevarata" sunt atatea de spus incat m-as pierde in detalii si s-ar pierde esenta bunelor relatii cu partenerii de jogging de pe vremuri. Dar, cand echipa are rezultate, pana si barbatii (barbatii, nu muierile) ajung la intelegeri barbatesti. Concluzia este, insa, absolut fabuloasa. Imi aduce aminte de vremurile in care un glas hahait dicta din loja ca echipa este a lui si ca, cine are o problema cu lucrul asta, e mai bine sa isi vada de treaba lui. "Babaeti", uite ca eu unul, "ultrasul de tastatura", "muierea din spatele monitorului" nu vreau, ba, sa imi vad de treaba mea. Uite ca si pe mine ma intereseaza echipa asta, chiar daca nu in acelasi mod ca si pe voi, iar dragostea mea pentru culori nu este direct proportionala cu locul din clasament si numarul de articole laudative din presa. Si, ca sa vedeti si voi cum e viata asta, din moment ce va asumati statutul de galerie, parte a clubului deci, ma intereseaza, ba, si activitatea voastra ce musteste (nu va ganditi la prostii) de ipocrizie. Si v-o spun in fata, la modul virtual, pentru ca cineva trebuie sa va aduca si pe voi cu picioarele pe pamant. "Babaeti", nu ne luati de prosti! Marius FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3
Ref: PUZ/24Administraţiile serioase lasă în urmă mult mai mult decât eventuale – şi foarte aparente – rezultate imediate. Contribuţiile reale la identitatea şi soliditatea – adică valoarea unuiDă culoare peluzei!Tu poți ajuta să fim o peluză așa cum toți ne dorim. Pentru că urmează bătălii grele cu Dinamo și în Europa League, poți dona orice sumă pentru: >> coregrafia de la meciul cu DiSteaua-Dinamo, 3-1- OMbunSteaua-Dinamo, atmosfera p.2- OMbun |
Zec98 19.11.2012@21:58
1on marţi la 00:16
LDS marţi la 00:56
noname marţi la 01:38
1. Comunicatul le este adresat celor care "dau din casa" pe site-uri frecventate de caini, tigani etc. Voi, cei de pe fcsteaua si de prin AISS nu ati fost niciodata in casa Sudului, deci nu va este adresat. Multi ati fost musafiri si ati fost primiti. Dar la gospodarirea peluzei nu ati contribuit.
Cade premisa articolului.
2. Decizia a fost luata cu majoritate (subtire) de voturi INAINTE de inceperea sezonului. Unii au ales sa nu mai vina deloc, altii au ales sa se supuna majoritatii dar sa nu cante.
Cade ipoteza cu "are echipa rezultate".
3. Decizia a fost respectata(in termenii descrisi mai sus) si de GRUPURI care au votat impotriva. Logica a fost urmatoarea: oameni care nu voiau sa protesteze sau care credeau ca forma de protest aleasa este gresita, atunci cand a fost vorba de proteste, s-au supus si ei deciziei majoritatii si au stat cat se poate de drepti in fata diferitelor elemente care i-au "vizitat" pe acasa, pe la scari de bloc, pe la serviciu. Respect. Asta inseamna. Nu d-ala de la televizor, d-ala adevarat, de pe strada. Grupul GLAS, despre care pot sa vbesc, a fost cu siguranta cel mai implicat in proteste. Membri grupului s-au ocupat de si (multi dintre ei au format) AISS. Grupul GLAS merge actualmente la toate meciurile si in toate deplasarile. Mai multe explicatii nu-si au rostul si nici nu le-as da aici.
4. Nu toate deciziile pe care le luam sunt bune, nici eu nu sunt de acord cu multe dintre ele. Dar m-as certa si m-as impaca de o mie de ori cu un baiat din SUD pentru ideile pe care le am in loc sa las pe cineva, ORICINE, din afara SUDului, sa il jigneasca.
noname marţi la 01:44
daca voiam sa va cenzuram, va cenzuram.
daca voiam sa va schimbam opinia, reuseam in mare proportie.
si la noi in grup avem o vorba: "doar istoria ne poate judeca".
Marius marţi la 08:18
1. Comunicatul le este adresat celor care "dau din casa" pe site-uri frecventate de caini, tigani etc.
Cade premisa articolului.
2. Decizia a fost luata cu majoritate (subtire) de voturi INAINTE de inceperea sezonului.
Cade ipoteza cu "are echipa rezultate".
La fel de concret:
1. Comunicatul are o "adresa" certa, inteleg, insa prin modul in care a fost scris si chiar publicat face si victime colaterale. Una dintre victime sunt. Nu m-am simtit vizat de cele scrise acolo, de altfel "culisele" peluzelor ma intereseaza tot atat de mult cat ma intereseaza imperecherea la ursii panda, ci m-au deranjat acele "argumente" de tot rasul. Daca esti interesat, dezvolt.
2. Decizia de a merge la meciuri o fi fost luata inainte de a incepe campionatul, dar ati anuntat-o cand echipa e pe primu' loc. Asta lasa loc interpretarilor. Eu as putea sa te cred pe cuvant, si chiar am s-o fac, insa asta nu inseamna ca, daca tot o ardem in comunicate, nu trebuia sa dati un astfel de comunicat prin iunie-iulie. Nu trebuia sa spuneti decat ca renuntati la protest si ca mergeti la meciuri ca si Peluza Sud din motive care va privesc (desi ar fi fost corecta, pentru cei care v-au sustinut, o detaliere) si evitam discutia despre sustinere vs. rezultate. Asa insa...
vlad_wss marţi la 08:54
La ciripit pe net e clar ca sunteti maestrii. Ce SUD ma, ce NORD ma (pana sa renunte), ce proteste la palat ma, aici era adevarata lupta pt eliberare. Ati fost prima baricada a luptei contra zdrentei, fara voi spiritul temerar al luptatorului ros-albastru pt eliberarea clubului de sub jugul de branza era din fasa pierdut. Hai ma ca deja o dati in diverse.
O voi adevaratilor. Deja va alintati prea mult si deja va dam prea multa atentie.
Nu va convine? Atunci fuga pe stadion si protestati voi, faceti voi ce credeti ca e de facut PE STADION, si lasati ultraseria pe net cu tastatura in brate. Cine sunteti voi sa ne criticati? Ce ati facut voi, astia care aveti literele VPM sterse de tastatura de la atata ''protest''?
Noi cand voi rupeati tastatura in 3 de la atata protest eram la T1 si la T2 si va faceam pe voi sa salivati de placere. Mi-e sila de voi, sincer.
Asa cum va spuneam si cand eram in protest (poate nu eu personal) asa va spunem si acum; faceti voi ceva daca noi ne-am curvit.
Unde erati adevaratilor cand ne-am strans doar 400 la palat?
Unde erati adevaratilor cand eram doar 200 la T1 si T2 si ... protestam?
Unde erati adevaratilor cand ne luam interdictii si ne bateam cu garda ca sa va creasca voua ''dick-ul'' mare ca vedeati maibacul facut praf de la bolovani?
Unde erati voi adevaratilor cu SUD-ul chiar protesta?
Tot aici, tot pe net cu vpm in brate si salivand de placere ca cineva chiar a luat atitudine. Hilarilor.
V-am jignit noi cu ceva pe voi? Ne-am bagat noi in ceea ce faceti voi? Adevaratilor. Stati dreaq in banca voastra daca aveti de gand sa fiti ''baeti'' doar pe net. Veniti pe stadion, luati atitudine si cu siguranta nimeni nu va v-a spune ceva.
Ca sunt probleme si in SUD, este adevarat, dar e problema noastra asta, nu v-am cerut parerea si nici ajutorul si nici nu ne intereseaza ce taste mai tociti criticandu-ne. Stati jos, 4. VPM , hey hey
dar tu unde erai carcotasule? ca eu nu te-am vazut!
carc0tasu marţi la 10:39
@Vlad, ai PM daca ai nelamuriri, stai jos.
tziry1984 marţi la 10:57
Ma intreb, conflictul vostru(sau mai degraba discutia)de unde a plecat pana la urma? Nu prea sunt la curent cu protestele, cu divergentele intre peluze, intre peluze si patron, etc...eu nu sunt un "Ultras", eu sunt un om, care tine cu o echipa, cu cea mai frumoasa echipa din tara, cu Steaua, si care merge pe stadion, in 99% din cazuri in peluza(NORD), si care canta PENTRU ECHIPA, nu pentru patron, nu pentru verii patronului, nu pentru URMASII LUI. si in nici un caz nu cant pentru vreuna dintre peluze.
discutiile dintre voi ma fac sa ma gandesc la un banner pe care Nord-ul l-a afisat in meciul cu dusmanii de-o viata, de acum doua saptamani. este vorba de cel cu "in peluza stati frate langa frate/ pe strazi...". Il stiti, e ala cu cutitul in spate. Pai mai aveti un pic si se ajunge si intre voi la fel? Doar pentru ca SUD-ul s-a hotarat sa se intoarca in peluza si sa cante? Pentru ca i-a acuzat/sau nu pe unii ca sunt "ultrasi de tastatura" ? imi cer scuze daca vorbesc aiurea, nu sunt foarte informat, si poate vorbesc prostii, insa vad ca deja creste tensiunea dintre voi. Nu inteleg ce vor cei care ii cer lui Marius sa vina sa le zica in fata ce are de zis. Vreti sa-i rupeti capul, pentru ca a avut curajul sa comenteze ceva cu care nu sunteti de acord?
Marius marţi la 10:58
Pai si eu ce-am facut in articol? Unde e atacul meu la Peluza Sud? Care cuvinte, propozitii, fraze din el sunt atacuri la Sud? Sau mai bine spune-mi unde vorbesc eu despre ce trebuia sa se intample cu protestul sau unde am condamnat eu revenirea pe stadion?
Ca si tine, am atacat o idee.
carc0tasu marţi la 11:11
Stanici marţi la 12:01
Paipulamea, daca unii dintre cei mai vechi si mai radicali impotriva lui jijel au acceptat hotararea majoritatii si se adapteaza situatiei prin diverse mijloace (absenta / venit la meci si nu cantat/), chiar ca nu au rost critici pe internet din partea unora care singurul sacrificiu pe care l-au facut pentru protest, la momentele respective, a fost achizitionarea unei tastaturi noi ca sa se lupte cu spor impotriva gazelor si bastoanelor pe care multi dintre astia din Sud si le-au luat. Si nu ma refer aici la acei adevarati "poeti", formatori de opinie, care au "bagat material" de-a lungul timpului si datorita carora, in oarecare parte, m-am convins, ca individ, ca jijel este cancerul Stelei.
Una peste alta, atitudinea corecta ar fi ca decizia acelei peluze sa fie respectata, chiar daca nu sunt de acord cu ea. Nu m-a tarat nimeni inapoi la stadion pana acum, la fel cum nici nu m-a dat afara, cand am fost. Cat despre comunicatul cu baietiadevarati si maiputinbaietiadevarati, mi se pare prea aprins si cu prea multa obida. Dar, vorba aia, nu sunt eu persoana care sa isi dea cu parerea in gospodaria acelei peluze .
P.S. Tare faza cu musafirii si gospodarirea. Si adevarata.
joseph marţi la 12:58
1. Comunicatul le este adresat celor care "dau din casa" pe site-uri frecventate de caini, tigani etc. Voi, cei de pe fcsteaua si de prin AISS nu ati fost niciodata in casa Sudului, deci nu va este adresat. Multi ati fost musafiri si ati fost primiti. Dar la gospodarirea peluzei nu ati contribuit.
Cade premisa articolului.
2. Decizia a fost luata cu majoritate (subtire) de voturi INAINTE de inceperea sezonului. Unii au ales sa nu mai vina deloc, altii au ales sa se supuna majoritatii dar sa nu cante.
Cade ipoteza cu "are echipa rezultate".
3. Decizia a fost respectata(in termenii descrisi mai sus) si de GRUPURI care au votat impotriva. Logica a fost urmatoarea: oameni care nu voiau sa protesteze sau care credeau ca forma de protest aleasa este gresita, atunci cand a fost vorba de proteste, s-au supus si ei deciziei majoritatii si au stat cat se poate de drepti in fata diferitelor elemente care i-au "vizitat" pe acasa, pe la scari de bloc, pe la serviciu. Respect. Asta inseamna. Nu d-ala de la televizor, d-ala adevarat, de pe strada. Grupul GLAS, despre care pot sa vbesc, a fost cu siguranta cel mai implicat in proteste. Membri grupului s-au ocupat de si (multi dintre ei au format) AISS. Grupul GLAS merge actualmente la toate meciurile si in toate deplasarile. Mai multe explicatii nu-si au rostul si nici nu le-as da aici.
4. Nu toate deciziile pe care le luam sunt bune, nici eu nu sunt de acord cu multe dintre ele. Dar m-as certa si m-as impaca de o mie de ori cu un baiat din SUD pentru ideile pe care le am in loc sa las pe cineva, ORICINE, din afara SUDului, sa il jigneasca.
1. Nu cred ca un comunicat de genul asta poate sa opreasca pe cineva sa dea din casa. Pumnul in gura are de multe ori un efect contrar, asa ca mai bine incercati sa insirati niste argumente bune sau sa le demonstrati prin actiunile din peluza ca v-au judecat gresit.
Comunicatul l-ati dat mai mult pentru imagine, ca daca vroiati doar sa transmiteti un mesaj unui grup tinta restrans(si cunoscut), o puteati face mult mai bine altfel.
2. Ai dreptate. Unii chiar nu vor sa inteleaga ca protestul si mai ales revenirea nu are treaba cu rezultatele, ci cu viata de peluza... si viata in general.
3. La fel cum oameni foarte activi din gurpul tau merg pe stadion, multi alti oameni foarte activi in perioada protestului nu mai vin. Nu sunt genul care sa dau din casa, asa ca mai bine nu intram in discutii legate de oameni care ne trimiteau la t2 inca de acum cativa ani sau cauzele pentru care ne-am blocat doar la stadiul de injuraturi la adresa ciobanului.
4. Eu nu fac parte din grupul tinta... refuz sa ma gandesc ca ati luat bani, dar mi se pare ca de la inceputul sezonului va multumiti cu foarte putin(poate o sa dezvolt cu alta ocazie). Daca incercati sa transformati o peluza de razvratiti impotriva sistemului, intr-o peluza de "ignoranti de la a la z", cred ca in timp o sa pierdeti multa substanta si s-ar putea sa omorati chiar voi SUD-ul pe care ziceti ca v-ati intors sa-l salvati. Daca acum s-a schimbat optica si nu va mai intereseaza decat strada, poate ar trebui sa va asumati si comentariile celor care s-au obisnuit cu un SUD rebel si vocal, care lupta si pentru niste cauze, nu doar cu adversarii.
5. Textul cu tortele m-a facut sa vomit! unii sudisti au fost tavaliti intr-o deplasare externa, tocmai pentru ca nu puneau botul la argumentul asta prezentat de prietenii de la nord(veniti in sejur platit cu echipa)
6. Prin faptul ca ati venit pe stadion 14 etape fara sa scoateti o vorba legata de motive, ati lasat impresia de pace, nu de ignorare. Este o diferenta sensibila din punctul meu de vedere si mi-e teama ca meci de meci va autocenzurati in priviinta asta. Chiar nu vad cu ce putea sa strice un mesaj sau un comunicat prin care sa se spuna clar si raspicat: "Am incercat, n-am reusit, ne-am lasat... dar am ramas cu aceleasi idei. Ne dorim un club curat mai presus de toate, nu credem ca domnul Ciobanul este in stare sa ne ofere asa ceva, dar revenim langa echipa. Mai departe lasam istoria sa ne judece"
STARforce marţi la 21:38
drvladyk marţi la 23:21
era inchis din start
Adrian ieri la 00:34
si inca un mic addendum, poate cel mai important:
daca voiam sa va cenzuram, va cenzuram.
daca voiam sa va schimbam opinia, reuseam in mare proportie.
si la noi in grup avem o vorba: "doar istoria ne poate judeca".
Aici e multa lauda si nimic mai mult.
Nu vad cum ma poti cenzura? Ma banezi pe site? Pfff.... cu ce ma opreste asta sa comunic cu restul prietenilor mei sau chiar cu alti oameni? Si nu ma refer aici la inregistrarea pe site a o mie de alte conturi clonate, desi e si asta o posibilitate.
Schimbarea opiniei? Asta chiar sunt curios cum ati face-o.
Gresesti daca tu crezi ca eu sunt antibecali datorita SUD-ului. Nimic mai gresit. Am ales sa merg pe acelasi drum cu SUD-ul pentru ca aveam acelasi scop. Acum SUD-ul a abandonat drumul respectiv. Nu vad de ce as face-o si eu si nu vad nici ce mi-ai putea face ca sa ma convingi sa o fac.
Ma bati? Presupunand ca ma bati bine, crezi ca te ajuta asta cu ceva? Poate doar m-ai convinge si mai mult ca drumul pe care merg e cel corect.
M-ai minti? Mai devreme sau mai tarziu adevarul tot iasa la suprafata. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca nu suntem toti copii de 14 ani, sa credem absolut tot ce ni se spune.
Ai incerca sa ma cumperi? Eu unul nu ma vand. Si chiar daca m-as vinde, nu vad de unde ai avea tu bani sa ma cumperi.
Alte scenarii nu imi vin acum in minte, dar astept raspunsul tau.
Daca aveti vorba aia in grupare, esti sigur ca ati procedat corect? Nu de alta dar cei care au procedat ca voi, care au ales sa ignore in loc sa actioneze spre a schimba in bine, au fost judecati cam dur de istorie. Exemple sunt cu miile si cred ca fiecare de pe acest site poate enumera cateva.
1on ieri la 00:47
Priviti cum inlocuirea lui "doar" cu "decat" poate da peste cap cu totul sensul unui enunt si poate iesi fix pe dos fata de ce vrea sa spuna omul:
albanezul ieri la 10:49
V-am mai spus de nenumarate ori,facem ce vrem fiecare dintre noi. Nu e nimeni obligat sa urmeze un anume drum,nu e nimeni constrans sa nu se manifeste cum doreste.
Ati vrut inainte sa va alaturati SUD-ului pentru ca va reprezenta cel mai bine ideile. S-a mers pe un drum si sunt multi pe site-ul asta care ma cunosc si imi stiu implicarea mea pe perioada protestului (nu imi vine in minte decat o deplasare la Medias in 40 de insi cu 70 de lei biletul,ca deh..Horoba e sef de trib), drept pentru care poate ca sunt indreptatit sa vorbesc. Pe multi care comenteaza aici,nu va cunosc personal,poate doar din vedere.
Nu asta e important,important este ca ciobanul a facut cam tot timpul ce si-a propus. Ne-a divizat si ne-a divizat bine de tot.
Toate discutiile despre: "unde erai tu pe timpul protestului" sau "de cand vii tu in SUD",nu isi au rostul,creaza niste disensiuni inutile. In schimb,reflectati toti un pic,inainte sa aberati iar,cat de multa nevoie este de o unitate intre stelisti. Si aici nu ma refer la Gigel din Caracal si ghenosu din Targoviste, ci la membrii peluzelor si independentii.
Daca s-ar crea acea unitate, nu am putea face mai multe? E chiar asa de greu sa lasi de la tine? Te obliga cineva sa vii pe stadion sa incurajezi echipa daca nu vrei?
Ne place tuturor sa erijam in ceea ce nu suntem,iar daca va detasati un pic si priviti din afara veti vedea ca suntem toti fix o ****. 30 de insi care blameaza SUD-ul aici,150 in SUD la fiecare meci si inca 200 in Nord. Fenomenul ultras in Romania!
Bafta la balacareli... eu voi fi joi pe stadion sa vad Steluta!
GeamSpart ieri la 14:40
Hai, viata lunga, baietilor.
daculsalbatic ieri la 17:52
Iar celor care dau mai mult din tastatura decat din voce (pe stadion) amenintand, le sugerez sa fie mai ponderati
joseph ieri la 19:50
s-a strigat bingo!
as prefera oricand o deplasare pe deal la Medias, dar s-au schimbat vremurile din pacate...
drvladyk ieri la 23:25
punk astazi la 05:02
apa_plata astazi la 10:08
UITATI CA A MUTAT ECHIPA PE UN STADION CARE NU ARE NICI O TREABA CU ISTORIA Stelei
se pare ca lumea a uitat si de stadionul care are legatura cu istoria Stelei, atat cei care protesteaza, cei care nu sunt de acord cu incurajarea echipei, cat si cei care o sustin.
elvis astazi la 11:04
Te referi la :
https://www.fcsteaua.ro/index/section/articles/article/23277/ ?
"Da, am �ceput formalita%u0163ile pentru a pleca din Ghencea, eu chiar n-am glumit c�d am spus, am vorbit foarte serios. De fapt, sa va spun exact cum sta treaba. Steaua are un �mp%u0103rat, iar �mp%u0103ratul e Ciobanul. Ei bine, �mp%u0103ratul a luat decizia de a pleca din Ghencea. Cine iube%u015Fte �mp%u0103ratul %u015Fi i se supune �l va urma pe National Arena! Cine nu, va r%u0103m�e � Ghencea", a declarat Becali �ainte de a pleca spre Bra%u015Fov, pentru returul semifinalei Cupei Rom�niei.
Andreea 22.11.2012@13:57