16-07-12
Kapetanos: "Becali NU ESTE aşa cum pare la televizor"Atacantul echipei CFR Cluj Pantelis Kapetanos a declarat, luni, într-un interviu acordat presei locale, că Gigi Becali este vinovat de lipsa de performanţe a Stelei, iar omul de afaceri i-a răspuns fotbalistului făcându-l "nenorocit" şi ameninţându-l că poate îi "rupe capul" cineva în discotecă."El numai vorbeşte. Nu face nimic. Pentru mine... vorbeşte mult, dar nu face. Echipa dacă nu merge, vine acolo la vestiare, vorbeşte două minute şi după face caterincă. Nu e cum il vedem la televizor. Pentru asta echipa nu a câştigat nimic cu el, e doar vina lui. Prima oară când am venit, am semnat şi am plecat direct în cantonament. Şi când mergeam cu autocarul, am oprit la un palat şi am zis: ?ce facem aici?? ?Aici e preşedintele?, dar eu nu ştiam cine e preşedintele. Am stat acolo la o masă mare şi a venit şi a făcut show", a declarat Kapetanos, despre perioada când evolua la Steaua, potrivit citynews.ro. El a povestit cum au fost împărţiţi bani jucătorilor în autocarul echipei după o întâlnire cu Becali: "A început să vorbească cu jucătorii şi toată lumea, "hahaha, huhuhu", iar când am plecat, a dat un pachet şi când am mers la autocar a venit unul şi mi-a dat bani, iar eu am întrebat: "ce e asta?" "Păi a dat preşedintele!", mi s-a răspuns. Incredibil". Într-o intervenţie televizată, Becali a izbucnit şi l-a ameninţat pe fostul fotbalist stelist că poate va fi bătut într-o discotecă. "Eu sunt un tip credincios, dar vii tu, un nenorocit, să vorbeşti? Asta îi transmit, să aibă grijă de fractură acum. Ar trebui să-l înjur puţin, dar sunt la televizor. Să-şi vadă de treaba lui, a luat 25 de mii pe lună, să joace fotbal acolo şi gata. Altceva nu are ce să comenteze decât minciuni? Că dacă era adevărat spuneam, da bă, am dat bani. Ce, e ruşine să dai primă la jucători? Poate a luat un pachet în cap şi s-a sclerozat. Am dat şi prime aşa, nu e problemă, dar nu i-am dat lui. Trebuia să nu-i primească dacă e incredibil pentru el. Ce mare rahat a făcut? Ne-a mai făcut şi belele. Dar asta e. Dar vii acum şi vorbeşti tu de patron într-o ţară străină, după ce ai luat 25.000 pe lună de la un om. Bă, nu te gândeşti căte duci la discotecă şi îţi rupe unu capul? "De ce vorbeşti mă, de Gigi, urât?" poate să zică unul. Că sunt mulţi în România. Poate îi rupe unul capul la discotecă, să se înveţe minte să nu mai vorbească el de un om care i-a dat 25.000 pe lună. Eu mi-aş dori şi să-l reclam la comisii şi să-i rupă şi unul capul în dicotecă. Cum să vii, mă, în România şi să vorbeşti de patron urât? În Grecia aşa vorbea el despre patron? Poate îl prinde unul în discotecă şi îi dă vreo două picioare ca să se înveţe minte. Eu aşa mi-aş dori. Să se înveţe minte. Băi, puşcărie, cine eşti tu mă?", a declarat Becali la GspTV. Gigi Becali a continuat afirmând că Pantelis Kapetanos nu are trebui să se plângă deoarece Steaua şi-a achitat toate obligaţiile faţă de el. "Dacă nu îşi lua toţi banii, nu mă dădea la comisii? Şi-a luat toţi banii până la ultimul şfanţ. Nici nu a jucat şi a luat şi în plus bani. A fost şi suspendat şi şi-a luat până la ultimul şfanţ. Nu pot să-mi dau seama dacă a fost o investiţie proastă pentru că am avut şi calificări cu el. Afacere proastă nu pot să spun că a fost, a mai dat şi goluri, am fost mulţumit una peste alta, i-am dat banii şi la revedere. Când văd obrăznicie nu pot să suport", a adăugat patronul stelist. Pantelis Kapetanos a jucat la Steaua între iulie 208 şi ianuarie 2001, când s-a transferat liber de contract la CFR Cluj. Mediafax FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
6 ani de la 22-07-2006 Aparitia grupului E.R.AMeciul castigat contra rapidului in Supercupa Romaniei 2006, a fost primul meci la care, in peluza Sud, si-a facut aparitia grupul E.R.A (Elita Ros-Albastra)Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3
Veriga lipsa dintre TITLU si NOIMAAm împlinit, pe 18 mai, şase (6) ani consecutivi fără titlu câştigat. Pentru acele persoane care prezintă “ce-a fost înainte” (Istorica Steaua) ca o Vârstă de Aur a clubului, fărăSteaua e pe profit datorită lui Gică HagiPrincipalul creditor al Stelei a recunoscut că, dacă Gică Hagi nu-l cumpăra pe Bogdan Stancu, la Galatasaray, cu suma de 5 milioane de euro, Steaua înregistra pierderi şi în 2011, ca în mai toSteaua-Litex, 3-0- OMbunSteaua-Litex, atmosfera- OMbun |
SuperstaR18 16.07.2012@16:46
leoc980 16.07.2012@17:43
Tupac Amaru 16.07.2012@20:33
Si dupa aia tot ei se mira ca sunt vazuti ca un pericol la adresa integritatii statului.
pepsiboy 16.07.2012@21:30
drvladyk 16.07.2012@22:07
blindica 16.07.2012@22:46
red&blue_boy 16.07.2012@22:52
Ma mir ca se mai suporta pe sine, mi-e mila de el...
kid4dia 17.07.2012@08:56
Razvypitesti 17.07.2012@09:11
Daca pateste Kapetanos ceva...nu poate fi bou' baltii acuzat de instigare la violenta? De fapt...cred ca poate fi acuzat si fara sa pateasca nimic!
nu poate fi acuzat, ca nu a instigat in niciun fel, ce zice el acolo nu este instigare. Kapetanos are dreptate, in mare parte, dar eu pentru altceva i-as rupe capul. A jucat la Steaua, a jucat bine, a fost aplaudat. Cand s-a dus la CFR s-a bucurat de golul dat Stelei. Eu tin minte ca Niculescu nu s-a bucurat cand a dat gol echipei Dinamo, el juca la U, ce inseamna asta. galeria lui dinamu si-a educat o parte dintre jucatori, desi "isi fac meseria" la alte echipe ei respecta echipa care i-a facut mari. La Steaua sunt primiti de galerie toti care ne-au inujurat si adorati cei care nu ne respecta in niciun fel. Asa ca sa ii rupa unul capul, tare m-as bucura.
tavyto 17.07.2012@09:34
Daca pateste Kapetanos ceva...nu poate fi bou' baltii acuzat de instigare la violenta? De fapt...cred ca poate fi acuzat si fara sa pateasca nimic!
nu poate fi acuzat, ca nu a instigat in niciun fel, ce zice el acolo nu este instigare. Kapetanos are dreptate, in mare parte, dar eu pentru altceva i-as rupe capul. A jucat la Steaua, a jucat bine, a fost aplaudat. Cand s-a dus la CFR s-a bucurat de golul dat Stelei. Eu tin minte ca Niculescu nu s-a bucurat cand a dat gol echipei Dinamo, el juca la U, ce inseamna asta. galeria lui dinamu si-a educat o parte dintre jucatori, desi "isi fac meseria" la alte echipe ei respecta echipa care i-a facut mari. La Steaua sunt primiti de galerie toti care ne-au inujurat si adorati cei care nu ne respecta in niciun fel. Asa ca sa ii rupa unul capul, tare m-as bucura.
Prietene nu prea ai dreptate in ceea ce priveste "educatia" facuta de suporteri. Kapetanos s-a bucurat pt ca nu e legat de Steaua cum e Niculescu de Dinamo. Fiind roman este mult mai posibil sa te atasezi de o echipa pe care ai vazut-o jucant si la care ai jucat multi ani, cum e Niculescu la Dinamo, decat sa vii intr-o tara straina, sa joci vreo 2-3 ani si sa pleci certandu-te cu patronul. Kapetanos mai mult s-a bucurat ca i-a dat gol ciobanului, decat Stelei. Oricum si-a facut datoria la Steaua si asta e bine.
ebonyc 17.07.2012@09:57
Razvypitesti 17.07.2012@10:08
Daca pateste Kapetanos ceva...nu poate fi bou' baltii acuzat de instigare la violenta? De fapt...cred ca poate fi acuzat si fara sa pateasca nimic!
nu poate fi acuzat, ca nu a instigat in niciun fel, ce zice el acolo nu este instigare. Kapetanos are dreptate, in mare parte, dar eu pentru altceva i-as rupe capul. A jucat la Steaua, a jucat bine, a fost aplaudat. Cand s-a dus la CFR s-a bucurat de golul dat Stelei. Eu tin minte ca Niculescu nu s-a bucurat cand a dat gol echipei Dinamo, el juca la U, ce inseamna asta. galeria lui dinamu si-a educat o parte dintre jucatori, desi "isi fac meseria" la alte echipe ei respecta echipa care i-a facut mari. La Steaua sunt primiti de galerie toti care ne-au inujurat si adorati cei care nu ne respecta in niciun fel. Asa ca sa ii rupa unul capul, tare m-as bucura.
Prietene nu prea ai dreptate in ceea ce priveste "educatia" facuta de suporteri. Kapetanos s-a bucurat pt ca nu e legat de Steaua cum e Niculescu de Dinamo. Fiind roman este mult mai posibil sa te atasezi de o echipa pe care ai vazut-o jucant si la care ai jucat multi ani, cum e Niculescu la Dinamo, decat sa vii intr-o tara straina, sa joci vreo 2-3 ani si sa pleci certandu-te cu patronul. Kapetanos mai mult s-a bucurat ca i-a dat gol ciobanului, decat Stelei. Oricum si-a facut datoria la Steaua si asta e bine.
si cum sa porti un respect unui astfel de jucator...si-a facut datoria, l-am respectat atunci...nici eu nu ma pot atasa de el sa-l respect cum faceti voi (pt ca nu e roman - asta nu tine)...acum i-as rupe capul...se putea bucura altfel de gol...nu in felul in care s-a bucurat el. NU mai aruncati cu respect in stanga si dreapta ia sa-i mai dam si in plm de jucatori....mai vedeti si partea asta. Vezi milogul de galamaz, mai avea sa stea in genunchi sa isi ceara iertare ca i-a rupt unul maxilarul. pai merita inca una din asta. sa fi ramsa la u Cluj sau sa nu-si fi cerut ierate. maine ne injura la meciul direct cu galeria lor. NU AM CUM SA RESPECT ASEMENEA MIZERII - a fost dat afara de cioban sa isi pastreze demnitatea si respctul fata de Steaua. cerandu-si ieratare eu m-am simtit jignit. Am respect pt Radoi, Goian, Thereau. Nu mai scoateti voi la suprafata ura fata de Gigi aruncand cu respect in gunioaie. eu care il urasc pe Gigi niciodata nu o sa ma duc in galeria lui Dinamo sau sa-i respect.
DanielT 17.07.2012@12:11
GRYG 17.07.2012@14:30
tavyto 17.07.2012@15:07
Daca pateste Kapetanos ceva...nu poate fi bou' baltii acuzat de instigare la violenta? De fapt...cred ca poate fi acuzat si fara sa pateasca nimic!
nu poate fi acuzat, ca nu a instigat in niciun fel, ce zice el acolo nu este instigare. Kapetanos are dreptate, in mare parte, dar eu pentru altceva i-as rupe capul. A jucat la Steaua, a jucat bine, a fost aplaudat. Cand s-a dus la CFR s-a bucurat de golul dat Stelei. Eu tin minte ca Niculescu nu s-a bucurat cand a dat gol echipei Dinamo, el juca la U, ce inseamna asta. galeria lui dinamu si-a educat o parte dintre jucatori, desi "isi fac meseria" la alte echipe ei respecta echipa care i-a facut mari. La Steaua sunt primiti de galerie toti care ne-au inujurat si adorati cei care nu ne respecta in niciun fel. Asa ca sa ii rupa unul capul, tare m-as bucura.
Prietene nu prea ai dreptate in ceea ce priveste "educatia" facuta de suporteri. Kapetanos s-a bucurat pt ca nu e legat de Steaua cum e Niculescu de Dinamo. Fiind roman este mult mai posibil sa te atasezi de o echipa pe care ai vazut-o jucant si la care ai jucat multi ani, cum e Niculescu la Dinamo, decat sa vii intr-o tara straina, sa joci vreo 2-3 ani si sa pleci certandu-te cu patronul. Kapetanos mai mult s-a bucurat ca i-a dat gol ciobanului, decat Stelei. Oricum si-a facut datoria la Steaua si asta e bine.
si cum sa porti un respect unui astfel de jucator...si-a facut datoria, l-am respectat atunci...nici eu nu ma pot atasa de el sa-l respect cum faceti voi (pt ca nu e roman - asta nu tine)...acum i-as rupe capul...se putea bucura altfel de gol...nu in felul in care s-a bucurat el. NU mai aruncati cu respect in stanga si dreapta ia sa-i mai dam si in plm de jucatori....mai vedeti si partea asta. Vezi milogul de galamaz, mai avea sa stea in genunchi sa isi ceara iertare ca i-a rupt unul maxilarul. pai merita inca una din asta. sa fi ramsa la u Cluj sau sa nu-si fi cerut ierate. maine ne injura la meciul direct cu galeria lor. NU AM CUM SA RESPECT ASEMENEA MIZERII - a fost dat afara de cioban sa isi pastreze demnitatea si respctul fata de Steaua. cerandu-si ieratare eu m-am simtit jignit. Am respect pt Radoi, Goian, Thereau. Nu mai scoateti voi la suprafata ura fata de Gigi aruncand cu respect in gunioaie. eu care il urasc pe Gigi niciodata nu o sa ma duc in galeria lui Dinamo sau sa-i respect.
Unde, la mine, in comentariu ai citit tu cuvantul "respect"? Eu l-am/il respect pentru ca si-a facut datoria cat a fost la Steaua, nu am zis ca-l respect pentru declaratii care oricum sunt, cred eu, adevarate. Acum, nici sa vreau sa-i rup capul cum zici tu nu pot pentru ca s-a bucurat la un gol. Asta ar insemna sa vreau sa-i rup capul si lui Dan Pentrescu, care intr-un moment in care neuronii nu i-au functionat, a sarutat steagul tiganilor, nu? Oricum ai dreptate cand zici sa-i mai dai in penisurile noastre pe jucatori, ca sunt cam falsi.
Ivanski 17.07.2012@18:59
clausblaus 17.07.2012@20:03
Asta este de coma,un veritabil puscarias sa se adreseze astfel unuia care nici prin fata puscariei nu cred ca a trecut.
La puscarie,Becali,la puscarie..............!!!!!
Arhimede 18.07.2012@04:05
Profesionista a fost atitudinea lui cand a venit la Steaua. A inchis gura ciobanului si a presei ... pe teren. A ignorat rautatile spuse la adresa lui, s-a pregatit f bine si a devenit din eternul jucator de min 80-90, un titular de drept. L-am admirat sincer.
Conflictele de interese le rezolvi prin justie si niciodata nu barfesti clubul care te-a ajutat sa-ti refaci cariera. A uitat ca a venit la Steaua un "noname", liber de contract, cum sarea mingea din el ... si apoi a ajuns in nationala. De la Steaua a ajuns in nationala, nu de la AEK sau CFR!
Ok, a dat goluri, dar pentru ca a avut colegi care l-au pus in valoare. Au adus mingea in careu si i-au pasat in gura portii. Nu e nici Messi, nici C. Ronaldo Golurile nu le-a dat pt cioban, ci pt el. Pentru cei 25.000 de E/luna. Stia ca daca nu va marca, va zbura din schema. Simplu.
Ca i s-a urcat la cap a aratat-o si la Steaua, cand a inceput sa ia pe banda rulanta cartonase rosii pt faulturi inutile si tembele. Basca tupeul cu acea halucinanta conferinta de presa, dupa rosul luat in meciul cu Napoli. A lasat echipa in 10 timp de o ora si a fost suspendat de UEFA 4 etape.
Acum, dupa un an jumate, cand a inceput sa mai ia apa la moara si la CFR, se pare ca i s-a urcat iar la cap. De fapt, nici celor de la CFR nu le-a cazut bine declaratia lui si l-au bagat in sedinta. Ori, Muresan si Paszkany nu pot fi banuiti ca sunt fanii ciobanului, dar i-au sanctionat comportamentul neprofesionist. Ei il platesc acum.
red&blue_boy 18.07.2012@06:17
Ca a spus ceea ce multi stim despre Becali? Apoi, l-a jignit cu ceva pe acesta?
Si scuza-ma, i-a inchis gura lui Becali si pe teren, din moment ce el a luat titlul cu CFR .
Arhimede 18.07.2012@08:43
Kape a adus titlul la CFR ? Barele de pe Arena Nationala si arbitri.
In rest ... am scris destul de clar.
In cazul ciobanului, asa este. Grecul nu a spus nimic nou sau neadevarat.
Dar de ce crezi ca s-au scandalizat sefii de la CFR?
Nici in Burkina Faso, un jucator profesionist nu barfeste in media despre alta echipa, la care a jucat sau nu, chiar daca spune adevaruri.
Si asta, dupa un an jumate si despre o contracandidata. E si o chestie de fair play.
red&blue_boy 18.07.2012@09:57
Kape a adus titlul la CFR ? Barele de pe Arena Nationala si arbitri.
Nu intelege ce vrei tu.
Nu am zis ca el le-a adus titlul celor de la CFR. Am spus ca e campion cu CFR. Becali ce-a facut, in afara de a trancani toata ziua la TV?
Si daca tot vrei, Kapetanos a avut o contributie majora in retur la acest titlu, cu cateva goluri foarte importante.
Dar de ce crezi ca s-au scandalizat sefii de la CFR?
Nici in Burkina Faso, un jucator profesionist nu barfeste in media despre alta echipa, la care a jucat sau nu, chiar daca spune adevaruri.
Si asta, dupa un an jumate si despre o contracandidata. E si o chestie de fair play.
Ce sa iti spun, acum s-a trezit fair play-ul in fotbalul de la noi, la CFR ...
Punem ramasag ca cei de la CFR sunt chiar incantati de ce-a zis grecul? Pentru ca asta l-a afectat si iritat pe europarlamentar.
Si cu ce s-au scandalizat asa tare? I-au dat amenda lui Kapetanos?...
Arhimede 18.07.2012@10:32
E vorba de pozitia oficiala si publica(in media) pe care a luat-o Muresan fata de declaratia lui Kape, nu ca in sinea lor nu s-au bucurat. :)
Crezi ca ei au uitat ce a spus Kone despre ei dupa ce a plecat? :)
"Patronul Arpad Paszkany intra in vestiar si ne spunea ca, daca nu castigam, nu ne mai luam banii. Sau le zicea unor jucatori Esti un nimic, esti un nenorocit!. Uneori venea pe banca in timpul meciurilor si ii dadea indicatii antrenorului! In doi ani am avut opt antrenori!", a marturisit Kone in publicatia norvegiana Nettavisen.
sursa: "http://www.ziare.com/articole/yssouf kone CFR Cluj"
Doar noi, suporterii, putem spune ce vrem, cand vrem, unde vrem si despre oricine. Nu trebuie sa dam socoteala nimanui. Jucatorii sub contract, nu.
Kellerman 18.07.2012@12:17
danimarcu 18.07.2012@13:24
Anul acesta e Arhimede,il putem trece macar pe el la transferuri reusite:)...
Nu putem spune ca nu-si face bine treaba...
Acu' despre articol,cred ca Gigi e prea mult bagat in seama!Daca presa nu i-ar baga in seama toate besinile,nu ar aparea astfel de discutii.
Mi se pare normal sa i se raspunda cand jigneste.Dar daca ai caracter o faci cand lucrezi pentru el ,fara sa jignesti si in mod civilizat.Dupa ce pleci e usor sa o faci pe smardoiul si nici credibilitatea nu mai e la fel de mare...
ebonyc 18.07.2012@13:31
Arhimede 18.07.2012@14:00
Mereu apare cate unul de zici ca-i Argaseala sau MM...
Anul acesta e Arhimede,il putem trece macar pe el la transferuri reusite:)...
Nu putem spune ca nu-si face bine treaba...
Acu' despre articol,cred ca Gigi e prea mult bagat in seama!Daca presa nu i-ar baga in seama toate besinile,nu ar aparea astfel de discutii.
Mi se pare normal sa i se raspunda cand jigneste.Dar daca ai caracter o faci cand lucrezi pentru el ,fara sa jignesti si in mod civilizat.Dupa ce pleci e usor sa o faci pe smardoiul si nici credibilitatea nu mai e la fel de mare...
Referitor la Kapetanos, ai spus pe fond acelasi lucru ca si mine, dar ai crezut de e bon ton sa te mai impiedici o data de mine. E totusi ziua si la tine! Nu?
@ebonyc
Unde am facut confuzia asta ???
Ciobanul nu mai e Steaua nici macar in acte!
Altii il asociaza cu Steaua, in media, articole si comentarii, polemici ...
Altfel, vorba lui danimarcu, nu ar trebui sa-l mai bage nimeni in seama.
ebonyc 18.07.2012@14:34
Atunci cand ai zis ca Steaua l-a facut mare. Corect, Steaua l-a facut mare si nu are atitudine profesionista, dar el nu a facut comentarii despre Steaua, ci despre Gigi. Deci nu avem nimic sa-i reprosam. Eu asa inteleg.
danimarcu 18.07.2012@14:43
Referitor la Kapetanos, ai spus pe fond acelasi lucru ca si mine, dar ai crezut de e bon ton sa te mai impiedici o data de mine. E totusi ziua si la tine! Nu?
Ma impiedic pentru atitudinea ta in general,nu pentru ce ai scris la acest articol!
Am avut mereu aici pe site cate un xray sau altii,care tin partea conducerii,dar care nu reusesc sa convinga pe nimeni de nimic,doar sa irite si sa provoace.
Fii binevenit,oricum nu ai sa reusesti nimic!
Arhimede 18.07.2012@15:12
Atunci cand ai zis ca Steaua l-a facut mare. Corect, Steaua l-a facut mare si nu are atitudine profesionista, dar el nu a facut comentarii despre Steaua, ci despre Gigi. Deci nu avem nimic sa-i reprosam. Eu asa inteleg.
Din partea mea, putea sa-l si injure de mama. :)
Dar in comentariu el l-a asociat pe gibon cu Steaua, nu cu parlamentul Europei. Media si CFR-ul la fel.
In fine ... in fond e problema lui de PR, nu a mea :)
Oricum, danimarcu a spus mai direct si mai exact ce trebuia sa faca.
@danimarcu
Ok. Am inteles. Atunci poti sta linistit. :)
Multumesc pentru welcome!
Harald vineri la 14:05
Corect, dar a muncit el insusi, a alergat cu picioarele proprii, deci el a revenit pe munca lui. Faptul ca un club ii plateste salariul nu exclude si dreptul lui de a critica lucrurile anormale, sau mai rau, eventualele comportamente abuzive. Chiar daca e greu de crezut, jucatorii de fotbal, cat si angajatii unei firme, beneficiaza de drepturi, printre altele si libera exprimare.
Arhimede ieri la 18:03
La modul general, fara legatura cu Kape, se confunda dreptul la libera exprimare cu libertatea de "a spune tot ce vrei".
De exemplu, e "libertatea" mea de a jigni, dar si dreptul jignitului de a ma pedepsi prin lege.
In orice stat de drept, pentru corectia abuzurilor etc. este justitia, nu barfa
Orice firma are propria politica de imagine si de interese, care nu sunt, in mod obligatoriu, de domeniu public. Sunt confidentiale.
Ok, poti spune ce vrei, poti critica etc., dar te si zboara, daca se considera ca spusele tale publice afecteaza imaginea si interesul firmei. Trust me!
Da, dreptul la libera exprimare este constitutional.
Se refera la spatiu civic si public, dar nu poate fi invocat ca un drept de veto sau de imunitate, mai ales in domeniu privat, unde esti sub contract si ai o fisa a postului.
Nu-ti convine ceva si firma nu te intelege, demisionezi si/sau actionezi in justitie daca ti se incalca drepturile legale.
Si explimarea publica, ca drept la libera exprimare, este reglementata de legi. Doar parlamentarii au imunitate legiferata pe ce zic
Deci, nu poti spune chiar orice, oriunde si oricand.
De ce?
Pentru ca libertatea este o necesitate inteleasa. Mai pe romaneste: esti liber atat cat nu-i deranjezi pe cei din jur.
Harald astazi la 14:47
Personal consider ca un angajat are dreptul moral de a vorbi despre abuzurile la care a fost supus pe timpul unui contract de munca, chiar daca exista clauze de confidentialitate. Cred ca aceste clauze ofera circumstante pentru masuri care incalca drepturile angajatului si ale omului in general, adica un fel de stat in stat.
Felul in care te raportezi la libera exprimare ma face sa cred ca privesti lucrurile din perspectiva unui posesor de firma
Arhimede astazi la 18:30
Cine a spus ca un angajat nu are dreptul de a vorbi despre abuzurile la care a fost supus pe timpul unui contract de munca ? Dimpotriva! Trebuie sa dea in judecata!
Eu am privit lucrurile si m-am raport strict la angajat, nu la angajatori.
Dar ... Kape a vorbit despre un alt angajator, nu despre cel la care era angajat.
El nu a reclamat un abuz comis asupra lui atunci, ci l-a barfit in media pe cioban, ca "face caterinca", "show"..."vorbeste mult, dar nu face".
Mai mult, ca angajat la CFR, a vorbit de funie in casa spanzuratului:)
Cu ceva timp in urma, sefii CFR-ului au luat foc pt ca Yusof Kone a spus in presa despre Paszkany, cam aceleasi lucruri pe care Kape le-a spus despre cioban(vezi mai sus la #22).
Iti inchipui cum au privit ei si declaratia lui Kape, dar in primul rand pe el. De asta am considerat ca nu a fost profesionist.
Sa fiu mai explicit, iti dau un exemplu.
Tu esti specialist la Nokia si intr-o zi pleci la Apple.
Dupa ceva timp iesi in presa si spui ca Nokia pierde piata pt ca un presedinte de acolo "vorbeste mult, dar nu face".
Fii sigur ca Apple te va da afara si iti vei gasi greu alt job de top.
Nu pt ca nu ai spus un adevar, nu pt ca le-ai facut un serviciu atacand concurenta, ci pentru ca peste o luna poti pleca la Samsung si sa barfesti in presa si despre Apple la fel ca despe Nokia. Nu mai esti de incredere.
Adica nu ai un comportament profesionist.
Pe scurt, nu spui angajatorului ce te doare cand esti acolo, ci spui presei dupa ce pleci.
Andreea 22.07.2012@21:28