13-03-12
Ultimul meci în libertateUmblă vorba că de la finalul acestei săptămâni, echipa de fotbal Steaua Bucureşti se întoarce în Ghencea.Nu ştiu cum, dar nu mă miră faptul că părţile au ajuns la un acord ca Steaua să joace meciul cu Astra Ploieşti acolo. Pentru cine, pentru ce au cedat ’’generalii’’? Iubesc Steaua, le este dor de publicul stelist, au un procent mare dintr-un eventual număr de bilete vândute din întoarcerea Stelei pe Ghencea? Le-a promis Gigi Becali, oare, că-şi va achita datoriile faţă de proprietarii bazei? Le-a promis acum, în disperare de cauză, acum când este izgonit şi din ultimul loc disponibil în Bucureşti pentru a juca? Stimaţi colegi, să reţinem că Gigi Becali se întoarce în Ghencea nu pentru că vrea, nu pentru că-i place, lui îi este ruşine cu locul unde noi ne strângeam să admirăm istoria şi performanţa. Gigi Becali se bazează pe o prezenţă mare la meciul cu Astra şi nu numai. Această proiecţie a capitalismului şi kitsch-ului urmăreşte doar profitul, bunăstarea personală şi a acoliţilor săi. Acum, în momentele pozitive ale echipei, se va folosi de acest aspect pentru a-şi atrage simpatizanţi, pentru a mai masca din răul pe care-l produce, fiindcă mulţi suntem acum de-a dreptul însetaţi de a vedea din interiorul stadionului chiar şi plopii din spatele tribunelor. Să vă gândiţi de două ori înainte să mergeţi la meci, gândiţi-vă când aţi văzut în ultima perioadă cu adevărat în libertate, un meci al Stelei ? Nu ştiu dacă suntem nevinovaţi, cert este că suntem acum prizonierii dorinţei de a vedea Steaua Bucureşti scăpată de sub domnia lui Gigi Becali. Acum , poate mai aproape ca niciodată, meciul cu Astra Ploieşti poate fi ultimul meci în libertate pentru aşa-zisul patron. Vrem Steaua liberă ! blindica FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3
Gigi Becali Football ClubUndeva mai spre vest, într-o lume puțin mai civilizată de a noastră, un mare club se îndreptă spre declinul final. Într-un oraș în care a luat naștere legenda lui Robin Hood, NottinghamOmagiu "Profesorului"Astazi comemoram 2 ani de la trecerea în nefiinţă a unui Monstru Sacru al clubului Steaua, prezentand un foarte frumos articol scris de Paul Suditu, publicat in urma cu un an într-un săptăSteaua-Twente, atmosfera- OMbunSteaua-Twente, 0-1- OMbun |
Claudiu 1995 14.03.2012@14:38
Raus 14.03.2012@14:44
kid4dia 14.03.2012@14:52
Personal, as merge. Prefer sa platesc un bilet si sa-l injur, pentru ca sunt sigur ca ciobanul ar renunta la 10 lei numai sa fie liniste
Ori la meci, ori la stadion, numai sa mergem !
Raus 14.03.2012@14:55
Personal, as merge. Prefer sa platesc un bilet si sa-l injur, pentru ca sunt sigur ca ciobanul ar renunta la 10 lei numai sa fie liniste
Ori la meci, ori la stadion, numai sa mergem !
Exact!
kid4dia 14.03.2012@15:13
Raus 14.03.2012@15:22
ebonyc 14.03.2012@16:03
Raus 14.03.2012@17:04
Ronnie 14.03.2012@17:17
Sandyyy 14.03.2012@17:46
ebonyc 14.03.2012@17:52
Raus 14.03.2012@18:57
red&blue_boy 14.03.2012@19:41
Si asta nu doar la meciurile Stelei. Si la meciurile nationalei.
Ar trebui sa se adune oamenii, oriunde se joaca fotbal in tara, sa mearga la stadion in zi de meci, sa nu intre la meci dar sa protesteze din fata stadionului.
In momentul actual, asta cred ca ar fi cea mai buna solutie.Dar slabe sanse de reusita...
*Alecs* 14.03.2012@20:10
Duceti-va...poate il ajutati sa plateasca mai usor chiria...
Cand a fost momentul potrivit si protestele erau in punctul maxim, tot nu s-au alaturat cati ar fi trebuit. Acum, nici atat, sunt chiar mai putini. Cum zicea si Lari mai sus, e degeaba, daca nu suntem toti de aceeasi parte. Si asta nu se intampla doar la Steaua, ci la nivelul intregului fotbal romanesc (vezi conferinta FRF de azi).
Bogdan 14.03.2012@21:10
blindica 14.03.2012@22:30
Din ce-am citit eu din comentariile voastre,pare-mi-se ca ar fi cea mai buna solutie un protest la portile stadionului,dar cine raspunde de acesta? Intr-adevar,un protest in stadion n-ar fi rau,dar eu il vad mai strident la un meci de o mai mare importanta,impactul poate ar fi mai mare.
Altfel...isi trage iar bani pe spinarea suporterilor.
optarul 14.03.2012@23:23
mountytoma joi la 00:22
La finalul unui meci, (din tur sau campionatul trecut, nu mai stiu exact) ciobanul a iesit din stadion si in fata stadionului era un grup de 20 de insi care scandau "la puscarie becali la puscarie" si "ciobane sa-ti dam la m***" in fata lui. S-a uitat cateva secunde la respectivii si a trecut mai departe ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. Nu-mi ziceti mie ca-l deranjeaza pe el scandarile.
stai tu linistit ca sigur a facut spume la gura, chiar daca pe moment a tacut si nu a zis nimic. daca i-o da la bot tot stadionul, in direct la TV, din primul pana in ultmul minut, nu va mai da declaratii sforaitoare la sfarsitul meciului. va fi prea ocupat sa isi spele botul
eu cred ca protestul prin neprezentarea la meciurile de acasa ar trebui abandonat. vin alegerile, si cred ca e foarte important ca luma sa vada ca si-o ia la bot!
nu cred ca un protest in afara stadionului este indicat. acolo departe de reflectoare jandarmii isi pot face de cap, nuu ii vede nimeni, va mai si aresteaza/amendeaza pentru miting neautorizat. pe stadion nu pot face asta asa usor
parerea mea, de la 1300 km departare...
si mai cred ca e momentul sa ii luam si familia in p..a. daca si-o iau si nevasta si fetele lui la bot in direct la TV, poate il conving ele sa renunte la Steaua! impotriva lui, orice ar trebui folosit...
Lari joi la 00:49
Nu-l intereseaza decat doua lucruri: ca Steaua sa ajunga cat mai sus in cupele europene si sa vanda bilete.
Dar, dincolo de vanzarea biletelor, protestele de pe stadion i-au innegurat viata cum nici nu va imaginati!
Raus joi la 01:07
@Lari
Subscriu in totalitate!
blindica joi la 06:17
kid4dia joi la 07:32
Un fapt care NU TREBUIE UITAT NICIODATA: a avut COSMARURI din cauza protestelor de pe Ghencea. Iar cei care s-au aflat acolo, meci de meci, sunt niste EROI. Iar ce s-a intamplat cu "Deschide geamu', sa-ti ..." a fost cireasa de pe tort!
Nu-l intereseaza decat doua lucruri: ca Steaua sa ajunga cat mai sus in cupele europene si sa vanda bilete.
Dar, dincolo de vanzarea biletelor, protestele de pe stadion i-au innegurat viata cum nici nu va imaginati!
Corect. In ciuda faptului ca deseori a incercat sa para nemiscat de protestele noastre, a avut si momente in care a aratat de fapt ca e macinat de asta. Il stresam,il enervam, nu e usor sa auzi mereu , cata uie de M iti iei tu si fam ta! DECI , DUMINICA HAIDETI CU TOTII LA MECI SA II DAM CE MERITA javrei !
mighy07 joi la 15:38
Adrian joi la 16:33
O sa il ajutati sa castige o imagine buna in presa si, in acelasi timp, ii veti plati si chiria.
Puteti sa fiti 60 de mii ca pentru el tot aia "20-30" veti ramane.
Inca o data va spun, JEGUL NU ARE BANI! NU II MAI DATI BANI!
Lasati-i pe adevarati sa mearga sa incurajeze echipa.
La cum o incurajeaza ei, cu siguranta se va simti mai bine in deplasare decat acasa.
Pacifistii care merg oricum nu pot sa faca atmosfera decenta.
Sau credeti cumva ca "am avut si vom avea mereu" e considerata incurajarea perfecta?
bbbogdan joi la 18:41
Cel mai bun exemplu, contra , e ce s a intamplat in ultimul timp cu protestele la adresa lui Sandu si Dragomir . Pana acum i a durut undeva , e clar ca i deranjeaza prezenta si contestarea pe stadion . Practic prin neprezentare le indeplin dorinta "spectacolul sportiv"
Singurul lucru care ii deranjeaza pe baietii astia, daca nu v-ati prins inca, e banul. Sau mai bine zis lipsa banului.
Atat timp cat nu le bagati bani in buzunar, ei vor suferi.
Chiar daca nu vor face scandal la televizor, vor suferi.
Fiecare bilet, fiecare om la meci, inseamna bani pentru ei. Bani din respectivul bilet(aia 1-2-10 lei), bani din publicitate, televizare, etc.
Asta trebuie sa intelegeti.
Stadioane goale -> 0 bani din bilete, 0 interes de la televiziuni si, deci, 0 bani din televiziune si, nu in ultimul rand, 0 bani din reclame.
0 bani inseamna mitica out, Gigi out, Sandu out, Borcea out, fratii becalii out, toti out.
Lor le convine cand oamenii merg pe stadion sa faca scandal. Aia e publicitate. Si mai mult, e un motiv in plus ca sa se dea ei mari pacifisti, oameni de treaba, nevinovati pe care ii ataca toti.
Suporterii nu au glas in presa. Ei au.
Suporterii nu vor putea sa raspunda la acuzele pe care ei le arunca. In schimb ei pot nega totul.
Daca sunteti oameni seriosi, trebuie sa incepeti sa ganditi pe termen lung.
Daca vreau fotbal curat in viitor, azi nu merg la meci. E atat de simplu.
Puterea suporterului vine din prezenta lui.
Baietii astia considera ca prezenta suporterilor e un lucru normal, ca pot ei sa fure cat vor ca oricum vin suporteri. Ia sa fie stadioane goale cateva etape, sa vedem cum vor sari disperatii sa faca sa fie bine.
p.s.
Intelegeti ca fiecare suporter conteaza.
Intelegeti ca nu merge cu mentalitatea "daca nu merg eu, merg altii, asa ca nu conteaza".
Daca merg doar cetatenii linistiti, tot se va vedea. Echipele romanesti vor juca in liniste totala. Si atunci ce vor face?
Chiar daca astia care nu merg sunt 2-3 zeci de oameni, foarte bine.
Mai bine sa nu mearga 2-3 zeci de oameni decat sa mearga 20030.
Nu e chiar asa , pe langa "noi" , care chiar daca nu umplem stadioanele sa ii injuram , se gasesc alte mase , care nu au legatura cu fotbalul , galerii sau ce inseamna Steaua , care sunt miscate de scandalul de la televizor , ambitionarile si lacrimile care le varsa conducatorii in direct si se duc la stadion , deci cei pe care i-ai pomenit nu simt diferenta . Stadionul e plin drept urmare ei cred ca totul e in stare de normalitate si ca mai sunt cativa golani care se mai aduna prin spatii publice sa ii injure , nu e cum zici tu .
blindica joi la 19:07
makaveli2steaua joi la 20:06
Cred ca e si mai buna ideea de a pleca dupa 10-15 min de la inceputul meciului si scandari fara injuraturi.
Cedeaza repede fraierul si se face ( din nou ) de cacao.
mountytoma joi la 23:06
mai flacau, cu un astfel de individ trebuie sa lupti prin orice mijloace. ORICE mijloace. daca trebuie sa ii jignesc nevasta, pentru ca ea sa il faca pe maimutoi sa renunte, o sa ii jignesc si nevasta.
el mi-a jignit tot ce era mai frumos si mai bun la Steaua! eu de ce l-as menaja? s-a dat el inapoi de la ceva, sau a calcat in picioare totul? vreau de la tine un raspuns la intrebarea asta, te rog!
parerea mea este ca dupa un meci in care si-a luat-o in gura non stop, in direct la TV, Behaila nu va mai iesi in presa dupa meci cu gura asa de mare, nici cu pieptul prea vanjos... ci cu gura mica (si plina), si cu umerii stransi, ca atunci cand si-o lua de la detinutii din rahova!
blindica joi la 23:35
De asemenea,pot spune ca la umbra distantei geografice care te separa acum de meciul cu Astra,iti este foarte usor sa tot instigi asa,sa mearga lumea,sa faca ,sa dreaga,sa-l extermine,desi,suntem cu totii de acord ca individul si le merita. Ce faci ,ii trimiti pe baietii acestia care iubesc Steaua sa protesteze acum violent pentru a-i expune si elimina de la primul meci?
Te rog frumos,nu este cazul sa imi spui ''mai ,flacau'' . Dumneata ai nevasta? Copii ? Ce vina au respectivii pentru actiunile negative ale dumitale? Hai sa fim seriosi,dom'le!
Ai scris foarte in regula acele doua articole despre Behaila,dar acum...ce fac,ma maimutaresc precum gibonul?
Mie sa-mi spui,te rog, ce sanse ai sa atragi partea suporterilor de rezultat,aceea era intrebarea!
Din contra,daca Steaua castiga cu Astra,va iesi...nu numai cu pieptul si prostia inainte,dar,mai rau,va iesi pe ''maibac'' ,iar primul sau gand va fi ''uite,cei 20-30 care s-au strans acolo si sunt platiti de nu stiu cine,dar o sa aflu,si vor raul Stelei''.
Daca tot ar fi prezenta,eu merg pe ideea lui makaveli2steaua ''Cred ca e si mai buna ideea de a pleca dupa 10-15 min de la inceputul meciului si scandari fara injuraturi.'', eventual si niste mesaje pe banner,cu care sunt de acord cam in proportie de 90%,mai putin ca nu cred ca ''ne'' ia nimeni locul.
ebonyc ieri la 11:00
mountytoma ieri la 16:57
Te rog frumos,nu este cazul sa imi spui ''mai ,flacau'' . Dumneata ai nevasta? Copii ? Ce vina au respectivii pentru actiunile negative ale dumitale? Hai sa fim seriosi,dom'le!
Ai scris foarte in regula acele doua articole despre Behaila,dar acum...ce fac,ma maimutaresc precum gibonul?
Mie sa-mi spui,te rog, ce sanse ai sa atragi partea suporterilor de rezultat,aceea era intrebarea!
cred ca m-ai inteles gresit, nu sunt deloc partizanul protestului violent, nu vreau sa fie nimeni nici amendat macar.
flacau ti-am spus prieteneste, la fel cum prieteneste am considerat si bre-ul tau la adresa mea.
completare:
nu sunt deloc partizanul protestului violent, pentru ca nici unul dintre noi nu trebuie sa sufere in mod direct din cauza prostului pamantului. sunt partizanul protestului activ, insa legal
adica, in loc de "m..e Gigi" eu zic sa strigam "Gigi, Gigi, te iubim! da-n gura!"
numele lui nu l-as rosti deloc, in acest fel nu ar avea de ce sa faca el plangere la politie. daca strigam "pleaca ciobane, prostul pamantului!" nu cred ca se va duce el sa depuna plangere. ar insemna ca recunoaste ca este prostul pamantului.
uite cam asa as protesta eu.
la mitingul din aprilie pe tricoul meu scria "imi vreau Steaua curata inapoi" si "behaitul dauneaza grav sanatatii". asta e genul meu.
blindica ieri la 19:28
Andreea 17.03.2012@11:30