30-10-11
Legi impotriva fotbaluluiScriu la cald, cand jucatorii au intrat la vestiare si orice e posibil: fie ca galeria ploiesteana sa fie evacuata, fie meciul sa fie oprit, fie sa se incerce o tinere a situatiei sub control.Ma refer in primul rand la decizia arbitrului Robert Dumitru de a-i elimina pe Martinovici (respect!) si pe Stanca: nu cunosc regulamentele jocului si nu neg ca decizia respecta regulamentul. Dar aceasta decizie este flagrant impotriva jocului si impotriva oricarei notiuni de dreptate! Un suporter - bine facut, destul de stapan pe el, deci nu vreun exaltat drogat exhibitionist - intra pe teren si ii aplica o lovitura "de profesionist" lui Galamaz. Dupa care, calm, continua in pas usor alergator sa caute...ce? probabil urmatoarea victima. Aici intervine Martinovici. Daca oricine cu capul pe umeri, adept al ordinii sau al drepturilor si libertatilor cetatenesti, imi spune verde-n fata ca coechipierii lui Galamaz trebuiau sa stea linistiti si sa astepte "interventia fortelor de ordine", in vreme ce un tip se plimba linistit pe teren dupa ce-i aplicase un pumn in plina figura unui coleg de-al lor, acela e un ipocrit si un ignorant. Inclusiv pe normele de drept, Martinovici era in legitima aparare si avea dreptul sa intervina. Sa penalizezi sportiv o echipa in aceasta situatie este pur si simplu aberant, oricat de regulamentar ar fi! later edit: ART. 44 Legitima apărare (1) Nu constituie infracţiune fapta prevăzută de legea penală, săvârşită în stare de legitimă apărare. (2) Este în stare de legitimă apărare acela care săvârşeşte fapta pentru a înlătura un atac material, direct, imediat şi injust, îndreptat împotriva sa, a altuia sau împotriva unui interes obştesc, şi care pune în pericol grav persoana sau drepturile celui atacat ori interesul obştesc. (2^1) Se prezumă că este în legitimă apărare, şi acela care săvârşeşte fapta pentru a respinge pătrunderea fără drept a unei persoane prin violenţă, viclenie, efracţie sau prin alte asemenea mijloace, într-o locuinţă, încăpere, dependinţă sau loc împrejmuit ori delimitat prin semne de marcare. (3) Este de asemenea în legitimă apărare şi acela care din cauza tulburării sau temerii a depăşit limitele unei apărări proporţionale cu gravitatea pericolului şi cu împrejurările în care s-a produs atacul. Deci: atacul ploiesteanului era direct si imediat si era indreptat impotriva altei persoane decat Martinovic! Prin urmare, pe Codul Penal, Martinovic e in legitima aparare si nu raspunde penal. In schimb, pe ROAF el e eliminat?!? Ovidiu FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3
FULL VIDEO - A 21-A CUPA!STEAUA a cucerit cea de-a 21-a Cupa a Romaniei (a 22-a, daca e sa socotim manevrele lui Il Muce din '88!) si a saptea in fata celui mai mare simbol al frustrarii din fotbalul romanesc, Dinamo. DiDistrugerea jucatorilor - specialitatea caseiDacă săptămânile trecute ne-am ocupat de umilirea antrenorilor vezi articol si de frauda financiară făcută în club vezi articol, această mică trilogie ajunge la final, când vom face � |
steauanews ieri la 23:09
devil86 ieri la 23:12
crezi tu ca eu nu as vrea sa fie altfel?! sa avem alta echipa alta conducere?! alti jucatori?! crezi ca eu nu-mi doresc alte lucruri de la echipa asta?! asta crezi tu?! dar nici nu pot sa stau linistit sa vad ce am vazut azi, ce am vazut cu Dinamo , cum am vazut ca s-au pisat ciorile pe noi pe national arena.. daca noi am fi facut ce au facut aia la ploiesti , eram batuti impuscati gazati .. De ce tot timpu noi le luam?!
Pai il aveti pe Mustata.Ca aia carora le pasa nu mai vin.
Nu am mai fost la meci de la finala de la Brasov, dar de acum ma duc la toate pentru ca imi pasa de Steaua , nu de mustata, nu de cioban, imi pasa de ce inseamna Steaua in viata mea!
superdorex ieri la 23:15
devil86 ieri la 23:18
Azzido ieri la 23:19
miscarea ultras inca exista.
presa asta scarboasa din rom nu constientizeaza ca 90% e vina lor pt modul in care se desfasoara fenomenul acum in rom.
asta nu e ultraserie bah ratatule...si inca ceva...daca asta inseamna sa fii ultras, atunci ma pis pe el de fenomen..
subscriu. daca asta e ultraserie, atunci ma dezic de ea si imi doresc sa dispara ea si toti care o sustin, sa o faca din fata televizorului.
Adrian Pacurar ieri la 23:28
ala e un tampit,cretin,handicapat care a facut o mare,mare tampenie.Rar cand mai ma uit la cate un meci de fotbal dar bravo Martinovici si multa sanatate pentru Galamaz!
AntiLoja ieri la 23:28
Vlad Chiriches in urma cu 2 minute pe contul sau personal de Facebook!
akebono ieri la 23:38
superdorex ieri la 23:39
steauafaf ieri la 23:41
Andrei Dobre ieri la 23:51
*Alecs* ieri la 23:55
Mai important e sa discutam cum de s-a ajuns in situatia asta si sa-i multumim lui Novak pentru modul cum a reactionat. Baiatul asta, care nici macar nu e roman, si-a aparat colegii, echipa, culorile, clubul !
udaradu astazi la 05:57
ba dar sunteti batuti in cap. da-i undeva pe aia care tin cu FC oaie. lasati-i sa behaie fara sa le dati importanta. hai sa ne vedem si noi intr-o peluza la un meci si sa ii aratam o data ciobanului ca existam ca m-am saturat in plm sa stau si sa nu fac nimic.
ANIMALULE
GRYG astazi la 07:19
nemilosul astazi la 07:28
GRYG astazi la 07:45
A47V astazi la 07:53
ba dar sunteti batuti in cap. da-i undeva pe aia care tin cu FC oaie. lasati-i sa behaie fara sa le dati importanta. hai sa ne vedem si noi intr-o peluza la un meci si sa ii aratam o data ciobanului ca existam ca m-am saturat in plm sa stau si sa nu fac nimic.
10
Bogdan astazi la 08:18
Remember arestarea lu` Gigi cand era nebunia cu Popoviciu...
george84 astazi la 08:26
bgm79 astazi la 08:38
ebonyc astazi la 09:15
joseph astazi la 09:19
miscarea ultras inca exista.
presa asta scarboasa din rom nu constientizeaza ca 90% e vina lor pt modul in care se desfasoara fenomenul acum in rom.
asta nu e ultraserie bah ratatule...si inca ceva...daca asta inseamna sa fii ultras, atunci ma pis pe el de fenomen..
subscriu. daca asta e ultraserie, atunci ma dezic de ea si imi doresc sa dispara ea si toti care o sustin, sa o faca din fata televizorului.
"tocmai ai luat ban pt postarea asta. la revedere!"
zugu astazi la 09:35
twetwet astazi la 09:45
Hai sa nu defecam pe noi insine. Si cu toate respectele pentru Martinovici (nu ar trebui sa se puna problema de respect, e o reactie normala), arbitrul a aplicat regulamentul. Cum vine aceasta dubla masura? Cand e pentru noi ne convine, cand e impotriva, ardem regulamentul.
Si simt ca boul ala de petrolist a mai daramat putin ce s-a construit pana acum. Parca vezi ca se umple stadionul la urmatorul meci al Stelei. Deja becali e baiatul bun acum.
Bag p**a, m-am saturat.
MoWeed astazi la 10:06
1.Gestul lui Martinovici nu a fost regulamentar sau este, in cel mai bun caz, discutabil. Asta deoarece jandarmii nu schitau nici o reactie(ciudat cum, exact acum cand ala trebuia batut, nu au reactionat) si descreieratul ala trebuia oprit de cineva. Problema este ca, din punct de vedere moral, nu a facut nimic rau, a facut ceea ce ar trebui sa faca majortatea din noi intr-o situatie asemanatare.
Pana una alta, regulament sau nu, cretinul ala era pe teren, stewarzii/jandarmii nu au schitat vreo reactie, ce vroiati sa faca? Sa se uite la el? Eu, unul, desi nu suport violenta in general, regret sincer ca nu l-a lovit cum trebuie in cap, sa-l lase fara dinti.
2.Gestul va fi folosit de oi pentru a cere iarasi incurajarea echipei si a "eroilor de la Ploiesti". De parca ar fi fost la vreun razboi. Mai ales tinand cont ca, in afara de Martinovici, Tanase si Stanca, "eroii" gen Costea il ignorau.
3.Pe viitor, gestul asta va fi folosit ca exemplu al huliganismului de la noi. Cu ajutorul televiziunilor, cioara aia va deveni un stereotip care va descrie orice forma de organizare a suporterilor n general si orice suporter vocal in particular. Pe baza exemplelor de genul cretinului asta vor incepe noi represiuni impotriva suporterilor, cu aprobarea si acceptul populatiei indobitocite de la televizor.
4.Cu adevarat trist este faptul ca a fost nevoie de un astfel de incident ca sa simt ceva uitandu-ma la un meci de-al Stelei
mymaya astazi la 10:16
ba dar sunteti batuti in cap. da-i undeva pe aia care tin cu FC oaie. lasati-i sa behaie fara sa le dati importanta. hai sa ne vedem si noi intr-o peluza la un meci si sa ii aratam o data ciobanului ca existam ca m-am saturat in plm sa stau si sa nu fac nimic.
10
Sa le promiti ca au wireless in peluza.
Cesc. astazi la 10:33
GRYG astazi la 10:49
Adrians astazi la 11:20
Inciu-Ciuna astazi la 13:26
puteti sa ma acuza-ti de rasism...
cum adica sa te acuz-am?)
avem vreun motiv?
red&blue_boy astazi la 13:35
Mda, cam asta ar fi una dintre urmarile mai putin placute incidentului de aseara...
Vladynho astazi la 14:42
andreich astazi la 15:05
dubfire astazi la 15:12
altalx astazi la 16:04
Ce diferenta este intre ceea ce a facut huliganul ala aseara la meciul Petrolul - Steaua si gestul golanesc al lui Mihai Stoica de a-l bate pe suporterul stelist chiar pe stadionul Ghencea ?
arma alba ?!
zloty astazi la 16:08
Ce diferenta este intre ceea ce a facut huliganul ala aseara la meciul Petrolul - Steaua si gestul golanesc al lui Mihai Stoica de a-l bate pe suporterul stelist chiar pe stadionul Ghencea ?
arma alba ?!
Gorilele din spatele lui Meme unde ii clasezi??
altalx astazi la 16:30
Inciu-Ciuna astazi la 16:53
Alina Com%u0103ni%u0163a, purt%u0103torul de cuv�nt al Parchetului Ploie%u015Fti, a declarat: "La perchezi%u0163ia corporala n-a fost descoperit nici un element metalic sau vreun alt obiect contondent".
nici eu nu cred ca a avut zdreanta vreun box.daca avea box in mana,la felul cum a lovit si avantul pe care si l-a luat ii sfarama craniu`.
multi dintre voi vorbiti in necunostiinta de cauza,un box pe pumn face ravagii.el n are nici macar fractura.
altalx astazi la 17:14
altalx astazi la 17:23
Andreea 31.10.2011@18:42