14-09-11
Monstrul nepasarii noastreBunavointa si filantropia nu s-au nascut in Pipera, ci intr-o Romanie care sta drepti in fata lenei, indiferentei, avaritiei si nesimtirii. O Romanie care prefera sa intinda mana, decat sa o puna la munca. O Romanie nedemna, neghioaba, ajunsa asa din cauza indiferentei Noastre.Nu ne place sa ne calculam veniturile lunare, dar ne place cand posesorii de Maybach ne platesc facturile. Ignoram, ba chiar uneori intretinem un sistem medical bolnav, neperformant si corupt pana in maduva oaselor - insa facem cozi pe Aleea Alexandru, ca acel cineva sa se indure si sa salveze cu bani viata copiilor nostri. Odata la patru ani, intindem mana pentru un kil de zahar si un litru de ulei, fara sa ne gandim cine si de cate ori va plati aceasta pomana electorala - evident, tot noi. De multe, multe ori... Esti bun, domnule Gheorghe Becali. Bun de pus pe rana, bun de pus in icoane platite de dumneata, bun sa ne faci seara sa radem, bun sa ne platesti facturile sau sa ne mai arunci cate 100 de euro. Esti unicat. Inegalabil. Si inteligent, pentru ca ti-ai dat seama repede ca suntem, probabil, cel mai usor de cumparat popor. Suntem lenesi, indolenti, nu ne plac planurile pe termen lung si vrem sa ne fie bine azi, nu si maine. Noi am inventat vaicareala. Noi am inventat cersetoria si am dus-o la cel mai inalt nivel. Noi ne lasam cumparate lacrimile si zambetele. Totul e de vanzare. Si tricolorul, si stampila de la europarlamentare, si dragostea fata de un club. Maine o sa iti aducem copiii nostri - poate vei avea tu, Luceafarul din Pipera, bunavointa de a alege din ei viitorii argati, cancelari, ciobanasi sau slugi. Si pentru asta, iti vom multumi din inima. Continua sa arunci, domnule Becali, cu banii furati de la noi. Ne place. Pune gazonul pe care noi nu am fost in stare sa il punem fara sa ne furam unul altuia caciula si sa o trimitem acolo, in Vrancea, unde multe lucruri se fac si se desfac. Fa tu ceea ce noi nu suntem in stare. Pentru ca suntem praf. Ne-am facut de ras a mia oara, in fata tuturor. Si, daca nu ne vom trezi curand, vom pierde tot. "Somnul natiunii naste monstri". Monstrul s-a nascut deja. Ranjeste, incepand de aseara, la toate posturile TV. Insa Romania nu doarme. Mai rau. Romania plange cu mana intinsa, la Palat, dupa care zambeste fericita dupa ce si-a primit pomana si portia de circ. chris1978 |
Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3
FULL VIDEO - A 21-A CUPA!STEAUA a cucerit cea de-a 21-a Cupa a Romaniei (a 22-a, daca e sa socotim manevrele lui Il Muce din '88!) si a saptea in fata celui mai mare simbol al frustrarii din fotbalul romanesc, Dinamo. DiAISS: "Atentionam conducerea Stelei sa inceteze cu declaratiile iresponsabile!"In urma declaratiilor finantatorului Stelei, domnul George Becali, premergatoare meciului retur dintre Steaua si TSKA Sofia din preliminariile Europa League, Asociatia Independenta a Suporterilor Stel |
apa_plata 14.09.2011@13:56
Stanici 14.09.2011@14:10
Parerea mea.
Pana sa aduciin discutie numele acelui partid, mie nici prin cap nu imi trecuse asa ceva.
VPM 14.09.2011@14:28
Rated 5.
ENDer 14.09.2011@15:54
Nu cred ca trebuie sa ne raportam la marea masa. Ciuma bolsevica a distrus spiritul acestui popor complet.
Trebuie sa ne gandim ca un popor fara elite isi pierde complet identitatea! Eu am fost, sunt si voi fi mandru ca sunt roman!
Situatia se va schimba, incet incet! Momentan majoritatea este complet infecta! Dar este doar vina lor? Peste tot majoritatea sunt prosti de duduie, dar sunt educati intr-un anumit spirit. Aplica educatia si sistemul de valori in Romania si ai sa vezi ca peste 2-3 generatii totul va fi schimbat. Din pacate conducatorii nu au nici un interes sa faca asta ...
In fine, ar fi foarte multe lucruri de vorbit pe tema asta, dar va rog frumos: respectati-ne neamul! Si cercetati istoria: dacii au fost prezenti in spatiul actualei Romanii de foarte multe mii de ani! Si au avut o cultura si o civilizatie infloritoare.
p.s. Scuze ca postul n-are cap si coada, dar asa se intampla cand faci alt-tab la servici
red&blue_boy 14.09.2011@17:00
Mihai 14.09.2011@17:33
Si apoi sa te plangi.
gabitzubrasov 14.09.2011@17:35
mare e gradina...
scuze de off dar imi plac oamenii inteligenti
ssinpadureacualune 14.09.2011@17:42
Situatia se va schimba, incet incet! Momentan majoritatea este complet infecta! Dar este doar vina lor? Peste tot majoritatea sunt prosti de duduie, dar sunt educati intr-un anumit spirit. Aplica educatia si sistemul de valori in Romania si ai sa vezi ca peste 2-3 generatii totul va fi schimbat. Din pacate conducatorii nu au nici un interes sa faca asta ...
Este vina lor. Pentru ca toti oamenii au posibilitatea de a alege in viata. Este vina lor pentru ca au ales prost. Nimeni nu a impiedicat natia romana sa aplice acele valori si acea educatie. Au trecut 22 (douazeci si doi) de ani!!! 22 de ani in care am mers 50 inapoi! Pentru ca oamenii au ales sa fie bine azi si maine o'm vedea. Exact cum scrie autorul.
Faptul ca suntem noi mandrii si demni nu inseamna nimic atata timp cat majoritatea e infecta asa cum ai zis tu.
Suntem departe de a fi un popor demn si brav.
Mihai 14.09.2011@18:44
Situatia se va schimba, incet incet! Momentan majoritatea este complet infecta! Dar este doar vina lor? Peste tot majoritatea sunt prosti de duduie, dar sunt educati intr-un anumit spirit. Aplica educatia si sistemul de valori in Romania si ai sa vezi ca peste 2-3 generatii totul va fi schimbat. Din pacate conducatorii nu au nici un interes sa faca asta ...
Este vina lor. Pentru ca toti oamenii au posibilitatea de a alege in viata. Este vina lor pentru ca au ales prost. Nimeni nu a impiedicat natia romana sa aplice acele valori si acea educatie. Au trecut 22 (douazeci si doi) de ani!!! 22 de ani in care am mers 50 inapoi! Pentru ca oamenii au ales sa fie bine azi si maine o'm vedea. Exact cum scrie autorul.
Faptul ca suntem noi mandrii si demni nu inseamna nimic atata timp cat majoritatea e infecta asa cum ai zis tu.
Suntem departe de a fi un popor demn si brav.
Imi pare rau sa te contrazic, dar 22 de ani e foarte putin. Si in plus, vorbesti de parca acesti 22 de ani au fost niste ani paradisiaci, uitand ca in fapt, la putere au fost tot activistii si nomenclaturistii de odinioara. Doar ca aia din randul 2.
In rest, se da usor cu piatra. Ce simplu e sa vorbesti de alegeri cand ai timp de pierdut pe net...Sau cel putin, ai net.
Marius 14.09.2011@20:08
Sistemul medical e asa cum e pentru ca baietii care decid il prefera in felul asta, "noi", ca sa ma includ aici, nici sa vrem si tot n-am reusi mai nimic pentru a indrepta situatia.
Apoi, vorbesti ca "o data la 4 ani intindem mana pentru..." complet aiurea, in conditiile in care absenteismul de la vot este mai mare de 50%, deci ne cam doare la salam de alegeri, de kile de zahar si restul rahaturilor.
Continui atribuind niste atributii hotarate poporului roman, popor pe care ma indoiesc ca il poti analiza ca un tot unitar, dai verdicte si condamni de parca tu, asta care ai scris, ai avea vreun drept ca sa faci treaba asta.
Iar chestia cu cumpararea, suntem atat de usor de cumparat pe cat de saraci suntem. Probabil suntem mai greu de cumparat decat somalezii care crapa de foame si de sete si mult mai usor decat vest-europenii cu venituri apreciabile. Chestie de perspectiva.
Mai sunt si alte prostii prin articol, insa pana in momentul in care tu, ala care ai scris, nu te poti oferi ca exemplu de probitate morala, sociala si de care mai vrei tu, fara sa epatezi cu treaba asta, nu prea ai dreptul sa scrii asa ceva.
Daca vrei, e ca si cum ar veni acum Nicolita sa ne spuna ce jucator prost e Martinovici in banda dreapta.
LDS joi la 01:01
Somnul ratiunii, pentru ca si o natiune trebuie sa aiba... ratiune
VPM joi la 11:16
VPM, suntem un popor demn, curajos, brav, curat si inca mai multe!
Nu cred ca trebuie sa ne raportam la marea masa. Ciuma bolsevica a distrus spiritul acestui popor complet.
Trebuie sa ne gandim ca un popor fara elite isi pierde complet identitatea! Eu am fost, sunt si voi fi mandru ca sunt roman!
Situatia se va schimba, incet incet! Momentan majoritatea este complet infecta! Dar este doar vina lor? Peste tot majoritatea sunt prosti de duduie, dar sunt educati intr-un anumit spirit. Aplica educatia si sistemul de valori in Romania si ai sa vezi ca peste 2-3 generatii totul va fi schimbat. Din pacate conducatorii nu au nici un interes sa faca asta ...
In fine, ar fi foarte multe lucruri de vorbit pe tema asta, dar va rog frumos: respectati-ne neamul! Si cercetati istoria: dacii au fost prezenti in spatiul actualei Romanii de foarte multe mii de ani! Si au avut o cultura si o civilizatie infloritoare.
p.s. Scuze ca postul n-are cap si coada, dar asa se intampla cand faci alt-tab la servici ;)
Nu crezi ca trebuie sa ne raportam la intreaga masa dar din pacate pentru noi majoritatea decide.Realitatea este ca majoritatea oamenilor din Romania sunt niste manelisti inculti si superficiali.
Nu,nu pot respecta pe cineva doar pentru ca face parte dintr-un anumit neam.Nu mi se pare un criteriu care sa impuna respect. Respecta-l pentru ca e neamt,roman,francez. Nu nene,fa ceva care sa merite respect si din ce vad zilnic in jurul meu cu parere de rau spun,nu vad foarte multe motive sa respect acest neam.
Si sunt satul de argumentul istoric. Mi se rupe cine-am fost si ce-am facut atata timp cat uite in ce hal suntem acum. Situatie aproape identica cu ce se intampla momentan la Steaua mentinand diferentele
Marius joi la 11:20
Pai atunci fa tu un pustiu de bine si da verdicte d-astea individual. Daca nu poti sa respecti un individ pentru ca face parte dintr-un anumit neam, cu ce tupeu jignesti un intreg neam din cauza consideratiilor personale facute asupra unui grup de indivizi.
Sau poate tu ai interactionat pana acum cu vreo 10-11 milioane de romani, toti au fost intr-un anume fel si asa poate ca ai indreptatit sa spui ca "majoritatea romanilorface si drege".
asmodai joi la 11:25
@autor: constructie contradictorie, un fel de "din cauza ca suntem indolenti, am devenit buni si generosi". Nu-mi dau seama cum se poate sta drepti in fata lenei si indiferentei...
VPM joi la 11:37
Pai atunci fa tu un pustiu de bine si da verdicte d-astea individual. Daca nu poti sa respecti un individ pentru ca face parte dintr-un anumit neam, cu ce tupeu jignesti un intreg neam din cauza consideratiilor personale facute asupra unui grup de indivizi.
Sau poate tu ai interactionat pana acum cu vreo 10-11 milioane de romani, toti au fost intr-un anume fel si asa poate ca ai indreptatit sa spui ca "majoritatea romanilorface si drege".[/quote]
Intamplarea face sa lucrez intr-un loc unde am contact zilnic cu destule persoane pentru a reusi in timp sa-mi formez o opinie,de fapt nu sa-mi formez,sa-mi intaresc mai bine spus convingerile cand vine vorba de neamul roman. Bineinteles,nu toti romanii sunt la fel cum nu toti americanii sunt idioti,din pacate voi refuzati sa pricepeti esentialul din discutia asta. Acela este un singur cuvant : MAJORITATEA!
Ia 30 de romani de varste diferite de pe strada,intreaba-i ce muzica asculta,la ce se uita la televizor,cand au citit ultima carte,ce sistem de valori au iar apoi pune-i sa scrie dupa dictare doua file A4 si-ti garantez ca cel putin 25 o sa rupa stiloul.
Nu stiu pe unde traiti voi de nu vedeti dodei,banei,botezati,laurete si mai stiu eu ce toampe si ce cocalari.N-ar fi foarte grav,dar mai grav e ca astia au fani prin randul neamului nostru si iti este imposibil sa nu afli despre ei oricat te-ai chinui.Ca sa nu intram in subiectul "tiganii".
Imi pare rau ca te simti jignit de ceea ce cred eu despre noi ca neam,nu asta intentionez si-mi cer scuze dar nu fac altceva decat sa spun ceea ce vad si ceea ce cred eu ca este real. Nu ma hranesc cu trecut si cu iluzii,vad doar realitatea
Marius joi la 11:50
Ia 30 de romani de varste diferite de pe strada,intreaba-i ce muzica asculta,la ce se uita la televizor,cand au citit ultima carte,ce sistem de valori au iar apoi pune-i sa scrie dupa dictare doua file A4 si-ti garantez ca cel putin 25 o sa rupa stiloul.
Ma indoiesc sincer ca in locul ala unde lucrezi si unde iei contact zilnic cu atat de multi oameni vin romani din toate colturile tarii, din toate categoriile sociale si cu toate nivele de educatie.
Iar cand vorbesti de majoritate, din nou esti in eroare pentru ca, asa cum ti-am spus, nu ai luat contact cu intreaga populatie ca sa vorbesti in cunostinta de cauza despre majoritate. Esantionul ala propus de tine, pentru ca asta se vrea a fi, nu este deloc reprezentativ, daca o dai in studii d-astea savante trebuie sa tii cont de varsta, de mediu, de educatie si cate si mai cate, pentru ca macar sa te apropii de adevar.
Si cand citesc ce exemple dai, cu dodei, banei, laureti, toampe si cocalari realizez ca, de fapt, "studiul" tau a fost facut pe tabloide, tabloide care, din fericire, aduc in prim plan individualitati, fie ele bune sau rele, nu majoritati.
Eu nu ma simt jignit de caracterizarea pe care o faci tu neamului, pentru ca oricum ea e una bazata pe o opinie personala si nimic altceva, cat ma simt iritat de usurinta cu care aruncati cu verdicte si caracterizari despre o intreaga natie. Bun, ai interactionat cu 10, cu 1000, cu 10000 de cocalari si toape. Asta nu inseamna ca restul de 21-22 de milioane de romani sunt obligatoriu la fel si pana nu demonstrezi lucrul asta altfel decat cu "stiu eu ca i-am vazut in Click si seara la scara blocului" scrii tampenii.
VPM joi la 11:53
Zi-mi din pura curiozitate,ce te face pe tine sa te simti mandru ca esti roman,sa fii bucuros ca faci parte din acest popor? Ma refer la ce te face in momentul actual sa simti asta,ce trezeste in tine acest sentiment? Nu ma intereseaza trecutul pentru ca acesta ( ca si in cazul Stelei ) conteaza prea putin si nu schimba cu nimic prezentul.
Da,poate am fost odata un popor curajos,brav si cu coloana vertebrala.Asa ... si ? Am fost...
Mihai joi la 12:19
VPM, suntem un popor demn, curajos, brav, curat si inca mai multe!
Nu cred ca trebuie sa ne raportam la marea masa. Ciuma bolsevica a distrus spiritul acestui popor complet.
Trebuie sa ne gandim ca un popor fara elite isi pierde complet identitatea! Eu am fost, sunt si voi fi mandru ca sunt roman!
Situatia se va schimba, incet incet! Momentan majoritatea este complet infecta! Dar este doar vina lor? Peste tot majoritatea sunt prosti de duduie, dar sunt educati intr-un anumit spirit. Aplica educatia si sistemul de valori in Romania si ai sa vezi ca peste 2-3 generatii totul va fi schimbat. Din pacate conducatorii nu au nici un interes sa faca asta ...
In fine, ar fi foarte multe lucruri de vorbit pe tema asta, dar va rog frumos: respectati-ne neamul! Si cercetati istoria: dacii au fost prezenti in spatiul actualei Romanii de foarte multe mii de ani! Si au avut o cultura si o civilizatie infloritoare.
p.s. Scuze ca postul n-are cap si coada, dar asa se intampla cand faci alt-tab la servici
Nu crezi ca trebuie sa ne raportam la intreaga masa dar din pacate pentru noi majoritatea decide.Realitatea este ca majoritatea oamenilor din Romania sunt niste manelisti inculti si superficiali.
Nu,nu pot respecta pe cineva doar pentru ca face parte dintr-un anumit neam.Nu mi se pare un criteriu care sa impuna respect. Respecta-l pentru ca e neamt,roman,francez. Nu nene,fa ceva care sa merite respect si din ce vad zilnic in jurul meu cu parere de rau spun,nu vad foarte multe motive sa respect acest neam.
Si sunt satul de argumentul istoric. Mi se rupe cine-am fost si ce-am facut atata timp cat uite in ce hal suntem acum. Situatie aproape identica cu ce se intampla momentan la Steaua mentinand diferentele
Da' de propria ignoranta cand o sa devii satul? Auzi, e satul de argumentul istoric...
O persoana se judeca atat prin prisma trecutului cat si a prezentului. Este valabil si la o comunitate, natiune, popor.
A spune ca nu te intereseaza decat prezentul e dovada de IGNORANTA si mai ales de EGOISM. Ca si cum ai judeca un om bolnav, pe patul de spital, neintesandu-te cum s-a imbolnavit si i-ai zice: "bolnavule! esti handicapat, slab si neputinciost! Neam prost ce esti!"...
Asta-i mentalitatea "superioara" pe care o propui, in comparatie cu cocalarii pe care-i blamezi? Pai inseamna ca matale esti primul cocalar al tarii!
Nu exista doar alb si negru, manelist-nemanelist. Sunt mii de nuante. Apropo de asta, stii cumva care sunt audientele TV? Stii cati romani se uita la circ, manele, etc? Ai habar macar?
Sau crezi ca daca locuiesti in Bucuresti, si vezi mii de oameni in fiecare zi, gata, ai pus diagnosticul intregii tari?
Ca sa nu mai spun ca nici macar Bucurestiul nu este asa de rau precum il faci sa para: e de-ajuns sa ne uitam in metrou la cati oameni citesc o carte si deja teoria ta e la pamant...
Traiesti intr-o formula plina de goluri, care crezi ca explica totul si te face mai destept. Un sfat si pentru autorul acestui articol: nu va mai expuneti parerile, doar va faceti de ras. "Formula" voastra nu se aplica, e plina de improvizatii si de "asa mi se pare mie".
Sunteti spalati pe creier de manipularile din ultimii 50 de ani. Vi se pare ca aia care ne injura neamul "au argumente", "sunt logici", dar habar n-aveti cine sunt ei si ce interese au. Habar nu aveti care sunt criteriile dupa care se judeca un popor, un neam. Vedeti si voi pe net ca se bat grecii cu politia si gata, daca romanii nu fac asta inseamna ca sunt inapoiati. Nestiinda ca poporul asta are alte valori, atacate si umilite in ultimul hal.
Eu va propun sa va carati in Europa cea minunata, nu va mai opreste nimeni la granita.
Dar sa nu veniti fugind inapoi cand o sa dea foc italienii si englezii masinilor imigrantilor...Poarta va fi mereu inchisa pentru lasi.
Marius joi la 12:37
Pai arata-mi mie unde te-am contrazis, unde am zis eu ca poporul asta e asa su pe dincolo.
Tocmai pentru ca nu-s atat de informat, prefer sa nu fac asemenea aprecieri si sa ii contrazic pe cei care le fac din bravada sau prostie.
Ca vrei tu sau nu vrei, indiferent de cum si ce iti place sa scrii, o faci prost. Si ma refer aici la capitolul argumente.
Inainte de a-mi spune sa ma uit la TV si observ (bine ca nu ma pui sa citesc Click si Libertatea, pentru ca ti-as spune ca o fac), te-ai intrebat vreodata cati dintre romani au acces la TV? Din aia care au acces la TV, cati se uita la posturile de muzica si din astia cati asculta posturile de manele?
Nu mai facem nimic pentru ca nu mai am chef sa imi pierd timpul acum, concluzia ramane, scrii tampenii nedocumentate.
VPM joi la 12:38
VPM joi la 12:47
A spune ca nu te intereseaza decat prezentul e dovada de IGNORANTA si mai ales de EGOISM. Ca si cum ai judeca un om bolnav, pe patul de spital, neintesandu-te cum s-a imbolnavit si i-ai zice: "bolnavule! esti handicapat, slab si neputinciost! Neam prost ce esti!"...
Prefer sa-ti evit restul de replici acide la fel ca si-n topicul trecut pentru ca nu te consider capabil de mai mult.
ENDer joi la 12:48
Si de ce trebuie sa te raportezi la majoritate? Mie imi este de ajuns sa stiu ca romanii pe care ii cunosc si cu care am contact sunt oameni de calitate cu care nu se poate decat evolua!
Si cum poti sa zici ca nu te intereseaza istoria? Cum vrei sa intelegi prezentul si sa poti sa faci ceva in privinta viitorului daca n-ai habar de istorie? Mai omule, istoria e cel mai important lucru! Istoria iti da identitatea si mandria si dorinta de a te ridica la acel nivel! Dai alte popoare drept exemplu, dar nu realizezi ca acei oameni isi pretuiesc istoria si de aceea sunt acolo.
Pune-ti putin mintea la contributie inainte sa arunci cu noroi!
Adrian joi la 12:50
ENDer joi la 12:53
Andrei* joi la 12:55
trecut vs prezent si viitor sau glorie vs haos si dezastru!dispar valorile,azi,acum,nu se vede nimic care sa dea o urma de speranta pentru natia asta!cat o sa mai traim din amintirile a ce am fost?!daca in mediul urban exista o sansa ca 30% sa fie logici si cu anumite valori,la rural e dezastru...lipsesc normele elementare de igiena,de contraceptie,nu iau in calcul gusturile privind muzica sau exprimarea verbala sau modul de a scrie ca deja e jale!uneori sunt bucuros ca aici pe site vezi oameni ce au idei in cap si care pot discuta in limita bunului simt,in viata reala insa...coada la palat,imbulzeala la mocaciuni,cocalari,tot felul de dudui siliconate si nu numai cu aere de mari doamne,masini in care maneaua urla la maxim si chiar daca cerul e senin totul e cenusiu!minunata tara pacat ca-i locuita de o majoritate de foarte proasta calitate...noroc cu Mihaita Nesu ca ne mai da o palma peste ochi noua astora orbi,naivi si creduli!!!
chris1978 joi la 13:03
1. de ce au venit doar 700 de oameni la protestul antibecali, iar comunicatele AISS pe tema asta au avut peste 1000 de vizualizari? Replica: "nici eu nu-l plac pe GB, dar daca ma duc acolo ce o sa rezolv?" va spune ceva?
2. cum au ajuns "oameni" ca GB sa ne reprezinte in Parlamentul Europei? Cine i-a votat si pe ce considerente? Cati dintre cei care l-au votat pe GB ii cunosc platforma politica (daca exista)?
3. cati oameni stau cu zilele in fata portii lui GB (fie la palat, fie in pipera), cu mana intinsa? OK, unii din ei sunt disperati, e vorba de operatiile copiilor lor etc DAR : cati dintre ei s-au dus la ministerul sanatatii sa ceara bani? probabil toti si au fost dusi cu vorba. Si atunci: cati dintre ei vor vota cu mintea, nu cu sacosa peste 4 ani, vazand ca daca votezi cu sacosa, copilul tau poate sa moara?
Mihai, nu facem politica aici. Dar au trecut 22 de ani, si noi inca nu am invatat sa ridicam capul din pamant si sa refuzam mita, mila si cerseala. Asa e, ne lipsesc elitele, le-au distrus cei ce au condus timp de 44 de ani tara. Dar asta nu inseamna sa ne complacem in situatia asta de kkt: "n-avem ce sa facem, suntem saraci, n-avem conducatori, nu e nimic de facut...". Dimpotriva, daca privim asa lucrurile, curand o sa fim si mai saraci, si mai fara elite (probabil o sa isi faca si Salam, si Dodel partid si vor deveni si ei parlamentari europeni, nu?), si fara ABOSLUT NICIO SANSA pentru un viitor mai bun.
ENDer joi la 13:06
alt exemplu - vb cu oamenii cu care aveti contact si la care se poate schimba ceva! educati!
Adrian joi la 13:07
Adrian, depinde foarte mult din ce punct de vedere privesti. Daca o privesti distantat si fara sa iei toti factorii in calcul este posibil sa ai dreptate. Dar, daca o privesti dintr-o perspectiva ROMANEASCA si stii tot ce s-a intamplat poate sa ti se para GLORIOASA!
Pai, priveste-o obiectiv. Sa vezi cum o sa iti para.
In timp ce altii se uneau pentru a face state puternice, romanii erau dezbinati si se mai si luptau intre ei. Dar spiritul national si dorinta de unire ardea in toti.
In timp ce altii se extindeau si cresteau, romanii erau multumiti cu nimicul lor.
Cineva de aici mi-a zis odata ca romanii nu au fost cuceritori pentru ca sunt prea buni crestini si nu voiau sa invadeze alte tari. Aahahahahhahahaha )
Glorioasa? Istoria noastra? Nu.
Si daca nu apareau curentele astea nationaliste, vestice, in secolul 19, noi nici acum nu eram uniti.
VPM joi la 13:11
Imi pare rau VMP, dar esti doar frustrat si nervos. Ai trait in alta parte? Ai vazut alte societati? Tarani, cocalari si manelisti sunt PESTE TOT! Numai ca li se baga anumite chestii in cap si ei le respecta!
Da,am trait in alta parte chiar daca pentru putin timp am avut ocazia sa vad oameni civilizati. De ce nu reusim si noi sa-i educam pe ai nostri,daca toata lumea are manelisti si cocalari,de ce ai nostri sunt in asa hal? Si de unde pana unde frustrare? Nici vorba de asa ceva.
Si de ce trebuie sa te raportezi la majoritate? Mie imi este de ajuns sa stiu ca romanii pe care ii cunosc si cu care am contact sunt oameni de calitate cu care nu se poate decat evolua!
Tot n-ati inteles inca.Se raporteaza la majoritate pentru ca MAJORITATEA FORMEAZA NEAMUL!!! Nu tu si doi trei prieteni ai tai de calitate cu care poti evolua.
Si cum poti sa zici ca nu te intereseaza istoria? Cum vrei sa intelegi prezentul si sa poti sa faci ceva in privinta viitorului daca n-ai habar de istorie? Mai omule, istoria e cel mai important lucru! Istoria iti da identitatea si mandria si dorinta de a te ridica la acel nivel! Dai alte popoare drept exemplu, dar nu realizezi ca acei oameni isi pretuiesc istoria si de aceea sunt acolo.
N-am spus ca nu ma intereseaza istoria,mai citeste o data te rog. Am spus doar sa incetati cu argumentul asta. Cu toate ca sunt multe de dezbatut si ca faptele care ni se predau in scoli sunt denaturate in mare parte sa spunem ca respect ce-am fost noi odinioara.Dar ma simt nevoit sa ma repet,am fost,nu mai suntem,nu ne mai identificam cu poporul ala brav.Chiar nu vedeti asta? Uitati-va la Steaua,uitati-va la noi ca suntem incapabili de un protest ca lumea,suntem cumparati si nu putem sa facem nimic in legatura cu asta.Nu putem sa facem nimic cu toate ca stie toata lumea ca guie a luat echipa fraudulos. Asta-i neamul cu care te mandresti? Cu hotii pe fata lasate la voia intamplarii? Nu am dat nici un alt popor ca exemplu,iar am impresia ca ai citit gresit.
Pune-ti putin mintea la contributie inainte sa arunci cu noroi! Inainte sa-mi spui mie sa-mi pun mintea la contributie uita-te in jurul tau,nu cumva esti inconjurat de un noroi pe care tu refuzi sa-l vezi?
ENDer joi la 13:14
chris1978 joi la 13:17
@Adrian: Tare rau ultimul comment. Asta vroiam si eu sa o zic, dar parea cam politica: am avut o sansa, in perioada ante / interbelica, dar am cam dat cu bata-n balta. Si de atunci, tot acolo dam
ENDer joi la 13:19
ENDer joi la 13:21
Adrian joi la 13:21
Noi am vrut doar sa traim bine in tara noastra si sa ne bucuram de viata! De ce e asta un lucru rau?
Nu ti se pare ca asta suna a lene? Lipsa de ambitie?
Ultima data cand m-am uitat, astea nu erau calitati.
Eu nu am primit nimic gratis in viata. Si cred ca nici voi. Cred ca nimeni nu a primit vreodata ceva gratis in viata. De obicei trebuie sa muncesti daca vrei ceva.
Noi vrem sa traim bine in tara noastra si sa ne bucuram de viata. Inca vrem. Doar ca am mai vrea si sa se ocupe altii de asta.
Marius joi la 13:30
1. de ce au venit doar 700 de oameni la protestul antibecali, iar comunicatele AISS pe tema asta au avut peste 1000 de vizualizari? Replica: "nici eu nu-l plac pe GB, dar daca ma duc acolo ce o sa rezolv?" va spune ceva?
2. cum au ajuns "oameni" ca GB sa ne reprezinte in Parlamentul Europei? Cine i-a votat si pe ce considerente? Cati dintre cei care l-au votat pe GB ii cunosc platforma politica (daca exista)?
3. cati oameni stau cu zilele in fata portii lui GB (fie la palat, fie in pipera), cu mana intinsa? OK, unii din ei sunt disperati, e vorba de operatiile copiilor lor etc DAR : cati dintre ei s-au dus la ministerul sanatatii sa ceara bani? probabil toti si au fost dusi cu vorba. Si atunci: cati dintre ei vor vota cu mintea, nu cu sacosa peste 4 ani, vazand ca daca votezi cu sacosa, copilul tau poate sa moara?
Te duci dupa cires lejer. Au venit 700 de oameni la protest pentru ca atatia au considerat ca trebuie sa vina sau au avut posibilitatea de a veni. De cand e asta criteriu de analiza al unui popor?
Oameni ca ciobanul au ajuns in PE din pricina sistemului electoral de la noi din tara. A doua intrebare e buna, cati oameni l-au votat? Nu cunosc raspunsul exact, insa cred ca el exista undeva si as paria ca cifra aia nu depaseste, sa zicem, 50.000 de voturi. Desi si asta mi se pare mare. Calculeaza tu acum cat reprezinta 50.000 din 22 de milioane, ca sa continuam sa vorbim de majoritate.
In fine, aveam o perioada asta primavara cand treceam de doua ori pe zi pe la Aviatorilor si zau ca n-am vazut pe nimeni la "palat". Ca sunt oameni la el acasa nu neg, insa multi au facut din asta un job, ciobanul le da bani in fata camerelor si aparatelor foto dupa care ei revin si ii dau majoritatea banilor inapoi, oprindu-si firimituri. Astia sunt cateva zeci, cu indulgenta, deci din nou, unde e reprezentativitatea?
Discutia cu sanatatea e complexa si fereasca Domnul sa ajungem oricare dintre noi in spitalele din Romania pentru ca e jale. Asta nu din cauza contribuabilului, nu din cauza cadrelor medicale, ci din cauza sistemului
Iar in final, intrebarea este cati vor vota. Abia dupa aceea putem ajunge la de ce. Dar cand tu ai presedinte ales cu 5 milioane de voturi iar partidul de guvernamant nu stiu daca a strans doua milioane poti sa vorbesti de majoritate? Si mai ales, in contextul in care alternativa la votul pentru partidul x e absenteismul mai poti sa acuzi majoritatea, majoritate care nu s-a prezentat pana la urma la urne?
chris1978 joi la 13:47
1. au venit doar 700 de oameni la protest, iar restul de 22 milioane si ceva il plac pe becali. sau le e indiferent.
2. cine face sistemul electoral in tara asta? cine il voteaza? nu tot noi?
3. 50.000 de voturi fara o platforma politica reala si coerenta... excelent! Cred ca asta spune tot despre cei 50000 de oameni. Nu, nici nu e nevoie sa fie o majoritate. Sunt 50000. Deja prea multi.
4. nu vezi cozi la palat din cauza ca, mai nou, GB e stresat de prezenta cersetorilor si si-a angajat oameni care sa-i preia (un fel de consilieri, daca vrei). Dar te asigur eu ca vin zeci de cazuri pe zi (personal, prin posta, etc.).
5. sistemul sanitar... tot al nostru e. Sa-ti aduc aminte procedura prin care e numit Ministrul Sanatatii?
6. alternativa la a vota un anume partid nu e absenteismul! Eu am votat intotdeauna, chiar daca asta a insemnat sa fac sute de kilometri si sa caut o ambasada din strainatate. Alternativa in a vota un partid anume, e sa votezi ALT partid. E simplu. Si din cauza asta pot sa acuz absenteismul, si o voi face intotdeauna! Daca tu nu esti in stare sa iti misti kuru de pe canapea si sa votezi, de ce mai ai pretentia sa mearga bine lucrurile in tara? Ceva de genul :"eu te fur, si tu taci".
chris1978 joi la 13:51
Mihai joi la 13:53
@Mihai, Marius, etc.: Daca e ca voi, atunci spuneti-mi:
1. de ce au venit doar 700 de oameni la protestul antibecali, iar comunicatele AISS pe tema asta au avut peste 1000 de vizualizari? Replica: "nici eu nu-l plac pe GB, dar daca ma duc acolo ce o sa rezolv?" va spune ceva?
2. cum au ajuns "oameni" ca GB sa ne reprezinte in Parlamentul Europei? Cine i-a votat si pe ce considerente? Cati dintre cei care l-au votat pe GB ii cunosc platforma politica (daca exista)?
3. cati oameni stau cu zilele in fata portii lui GB (fie la palat, fie in pipera), cu mana intinsa? OK, unii din ei sunt disperati, e vorba de operatiile copiilor lor etc DAR : cati dintre ei s-au dus la ministerul sanatatii sa ceara bani? probabil toti si au fost dusi cu vorba. Si atunci: cati dintre ei vor vota cu mintea, nu cu sacosa peste 4 ani, vazand ca daca votezi cu sacosa, copilul tau poate sa moara?
Mihai, nu facem politica aici. Dar au trecut 22 de ani, si noi inca nu am invatat sa ridicam capul din pamant si sa refuzam mita, mila si cerseala. Asa e, ne lipsesc elitele, le-au distrus cei ce au condus timp de 44 de ani tara. Dar asta nu inseamna sa ne complacem in situatia asta de kkt: "n-avem ce sa facem, suntem saraci, n-avem conducatori, nu e nimic de facut...". Dimpotriva, daca privim asa lucrurile, curand o sa fim si mai saraci, si mai fara elite (probabil o sa isi faca si Salam, si Dodel partid si vor deveni si ei parlamentari europeni, nu?), si fara ABOSLUT NICIO SANSA pentru un viitor mai bun.
Iti raspund punctual: Steaua si fotbalul in Romania de azi sunt chestii neimportante. In ciuda a ceea ce vrem sa credem, fotbalul nu este in varful scarii nevoilor in Romania. Milioane de oameni se gandesc cu groaza ca vine iarna si n-au cu ce plati intretinerea si noi vorbim de fotbal.
In al doilea rand, problema implicarii romanului in actiuni de tin de cultura civica este mult mai complexa decat AISS. Pe scurt: fie ca vrem sau nu, fie ca ne place sau nu, cultura si civilizatia poporului roman( adica felul nostru de a ne comporta, de a ne raporta la lume) este una RURALA. Ceea ce nu este un lucru rau in sine, doar ca este incompatibila cu cultura urbana, de tip occidental care ni se baga pe gat in ultimii 20 de ani.
Acum 70-80-90 de ani, desi era tot rural( dar mai PUR si SINCER cu el insusi), poporul roman era foarte implicat. Cititi presa vremii sa vedeti cate greve, manifestatii, marsuri, manifeste erau in tara. Era ceva ca-n Grecia de azi. Se lasa cu morti si raniti. Acest gen de implicare in viata societatii noastre rurale, asa cum o percepea romanul, a intrat in conflict cu modul de viata, OFICIAL, propus de stat. Dar poporul a reactionat prin generatia tineretului interbelic.
Problema e ca odata venit comunismul, acesta a SUPRIMAT toti liderii societatii romanesti care puteau AVEA PARERI, care erau REPERELE oamenilor de rand. Si i-a inlocuit cu activisti tradatori, lasi, oameni fara educatie, iubire de tara. Adica cam ce vedem azi in politica. Tin sa adaug ca acest proces A FOST UNIC in tot spatiul sovietic prin violenta si numarul victimelor. Aproximativ 300.000 de oameni.
Cum spuneam, acesti lasi, tradatori, corupti, oameni fara Dumnezeu au devenit MODELELE de urmat ale societatii romanesti. Dar ca sa fie siguri ca aceste modele se vor impune, comunistii au mai facut un pas: au DEZRADACINAT aproape jumatate din populatie, luand-o cu forta din casele lor, mutandu-i la bloc, la oras. Aici au gasit lume in care ei NU trebuiau sa faca mai nimic, ca LE DADEA STATUL TOT CE ERA NEVOIE. Astfel, o parte din popor s-a transformat intr-o populatie fara identitate, usor manevrabila, care nu vrea decat sa i se DEA. Ca atunci a fost Ceausescu, acum e Becali, nu conteaza.
Pentru ca dupa 89, cei care au venit la putere au continuat acest sistem. De aceea nu stim nimic de Piata Universitatii, acolo unde sute de mii de oameni: doctori, arhitecti, profesori, ingineri, etc, au PROTESTAT PASNIC IMPOTRIVA SISTEMULUI. Pentru ca noi trebuie sa credem in continuare ca TREBUIE SA NE DEA CINEVA ceva: paine, libertate, bunastare, etc.
Becali nu e decat un exponent al vechiului/actualului sistem. E o marioneta folosita de altii, pentru a tine "prostimea" ocupata.
Pe de alta parte, marea greseala a ta si a celor care injura neamul asta e ca va raportati mereu la "prostime". Asa cum pe vremea comunismului, existau luptatori in munti, detinuti politici cu miile de care prostimea nu stia, asa si azi exista sute de mii, milioane de oameni de bun simt, de care nu stiti. Motivul e simplu: daca vei considera ca exista doar "prostime", adica dusmani, sunt sanse minuscule sa lupti impotriva lor....
2. Raspunsul la intrebarea ca oameni ca Gb au ajuns in Parlamentul European se leaga de ce-am spus mai sus. Pe GB l-au votat cateva sute de mii de oameni. Ceea ce este aproape de numarul cocalarilor absoluti din tara asta. Uitandu-ma si pe audiente, consider ca in Romania nu sunt mai mult de 1.000.000 de cocalari absoluti. Ca in fiecare exista un anumit gen de cocalarism e un adevar. Fiecare are "goanga" lui. Dar cam asta e masa de manevra care se uita la OTV, manele, Pro TV, antena, etc. La emisiunile de sport, de exemplu, cand e becali in direct, se uita, maxim, cu indulgenta, cateva zeci de mii de oameni. Pe tara!
Dar sunt mereu scosi in fata, promovati, pentru ca fara ei multe afaceri ar falimenta si multi ar ramane fara obiectul muncii.
AISS fiind o organizatie anti-sistem, e normal sa fie blamata, atacata, ca s-ar trezi oamenii aia de bun simt si ar sustine-o si nimeni nu vrea asta...
3. Nu stiu cati oameni stau la becali cu mana-n intinsa. Oricum sunt convins ca foarte putini: cu indulgenta o suta?!
Faptul ca oamenii apeleaza la oameni pe care-i percep in afara sistemului( gen becali) este vina actualului stat. Dupa cum spuneam mai sus, avem un stat care nu are nicio LEGATURA cu felul de a fi al poporului roman( nu ma refer neaparat la actualii conducatori, ci la FORMA SI LEGILE STATULUI), cu nevoile si realitatile sale. Omul cand nu poate trai intr-un sistem, isi creeaza un altul paralel ca sa supravietuiasca.
De aceea, la noi, de forma suntem in DEMOCRATIE, dar de fapt si in realitate suntem intr-o OLIGARHIE spre dictatura. Sunt de acord cu tine, nu trebuie sa ne complacem, eu unul, sigur n-o fac.
Dar daca scriem ca "Romania sta cu mana intinsa la Palat" si "noi am inventat cersetoria" facem decat sa exageram si sa mintim. Gandeste-te doar asa: daca tu ai fi singurul om, nevinovat de ceva, ti-ar conveni sa fii bagat in oala cu cei vinovati, doar pentru ca esti ruda cu ei? Si daca mai era un om cinstit in tara asta, n-aveai dreptul sa-l jignesti bagandu-l in oala cu ceilalti.
Randurile scrise de tine le citesc copii, tineri, care acum se uita si incearca sa inteleaga ce-i in jurul lor. Si daca le bagam in cap ca sunt inconjurati numai de lenesi si cersetori, manelisti si cocalari, o sa creada ca si ei sunt asa si ca asa e normal sa fie. E o problema de perceptie.
Iti spun cu cea mai mare sinceritate: in fiecare an, merg foarte mult prin tara. Sute, mii de kilometri. Pentru ca asa e imprastiat neamul meu. Si ceea ce vedem la TV, in presa si in special la Bucuresti NU ESTE relevant. Situatia este mult mai complexa, nuantata. Bunul-simt este inca majoritar.
Hai sa vedem si lumina, nu numai intunericul.
Eu nu sunt asa disperat cum sunt unii pe-aici, legat de faptul ca in istoria recenta stam mai rau: 22 de ani sunt putini. Abia se formeaza o generatie si aia e educata tot in stil comunist. Deci va mai trebui timp. Dar poporul asta a demonstrat ceva, pentru cine are ochi sa citeasca: indiferent de cat de greu a fost, mereu s-a ridicat.
@VMP
Majoritatea formeaza neamul? De cand s-a inventat teoria asta? Ai gandit-o tu in laboratorul personal de inventii patologice?
"Neamul", baiete, este format din toti cei care sunt, au fost si vor fi. Iar asertiunile tale despre "majoritate" sunt foarte usor de combatut. Cum spunea si Marius: peste 50% din populatie NU s-a prezentat la urne.
Deci MAJORITATEA a refuzat sa legitimeze o clasa politica infecta. Deci, practic, majoritatea este....pozitiva. Nu zice nimeni ca nu sunt cocalari, dar nu sunt majoritari. Acum, depinde si ce intelege domnia voastra prin cocalari: daca vrei gentlemeni care asculta muzica simfonica, du-te la Viena. Aici este un popor de oameni simpli, de la tara.
Si apropo de cocalari, iata-l pe numarul 1. Si nu e roman( socant, nu?). Ronaldo about Dinamo Zagreb fans: Fans envy my money and looks.I think that because I am rich, handsome and a great player people are envious of me."
Mihai joi la 14:08
Coloana Recunostintei Fara de Sfarstit( Infinitului), SIMBOLUL Romaniei.
http://www.adevarul.ro/actualitate/Coloana..._554345159.html
superdorex joi la 15:28
The Flyer joi la 18:25
revenind la bravul popor roman,mare razboinic si semintie neatarnata,de fapt,bravul popor a fost scos din mizerie de un MARE REGE GERMAN,care ne-a invatat ce inseamna apa menajera,canalul colector si independenta,ca natie!
ca dupa aceea ne-am **** conducatorii ne-am intors in pesteri si am inceput sa rescuipam seminte,asta e,e in gena noastra,degeaba ne dam rotunzi la apa mica!si la momentul actual,chiar daca ma uit cu parere de rau la ceea ce a ajuns tara asta si cretinii care o populeaza,nu pot sa spun decat ca ne meritam soarta!tot incercam sa ne ascundem dupa cires,ca nu majoritatea e ghiolbana,ca nu asculta manele si nu se tiganizeaza,ca avem elite,ca draci,ca laci,****!nu avem nimic!
majoritatea de la sate voteaza un rahat de om pentru o matura si nu ma luati cu sarmanii tarani care trudesc cu sudoarea fruntii!in momentul de fata,taranii lui moromete nu mai exista,exista doar niste asistati nenorociti care se bucura la 5 lei!mai exista taranul de Bucuresti,care vine pre aici in speranta ca-si face o viata in constructii,vulcanizare,curatenie si altele!si dupa 2 luni isi da seama ca nu mai are loc de munca,da' ramane aici,pentru ca si-a adus tot neamul imputit in orasul asta si se face de ras daca se intoarce in satul lui!sau,exista cazul in care un meltean isi face cheag aici,prin pile,relatii cumetrii si mai aduce inca 3-15 insi si fac un cartel!asta,da,viata!cine mai e ca ei,au si uitat drumul spre casa,ei sunt bucuresteni,da' *** in gura bucalele su bucurestenii,ca e de bonton!
sa continui?
Mihai joi la 18:57
"exista doar niste asistati nenorociti care se bucura la 5 lei" - Ce usor e sa dai piatra... Taranii aia de care vorbesti tu, exista, si sunt mult mai cinstiti, onesti si demni decat ai putea fi sau intelege tu vreodata. Dumnezeu sa te ierte, ca nu stii ce faci.
micodo joi la 20:37
Petre Tutea: ''am facut 13 ani de puscarie pentru un popor de idioti''
Oare nu si-a iubit el neamul? Ba da, ca nimeni altul, dar n-a ezitat sa spuna un adevar dureros.
Si eu imi iubesc patria si neamul dar numai in fata strainilor, printre ai mei nu ezit sa-mi exprim dezamagirea de ce vad in jur si mai ales de romanii intalniti in strainatate de care pur si simplu ma rusinez, incepand de la vestimentatie si terminand cu felul in care merg pe strada.
Curatenia in tara asta nu as porni-o cu tiganii, ungurii, jidanii, etc, ci chiar cu neamul meu, si n-ar mai ramane lemn in tara de cate tepe ar trebui ridicate!
ENDer joi la 22:06
micodo - poate nu ai cunoscut pe cine trebuia printre romanii din strainatate! eu cunosc cam 100 care traiesc peste hotare si niciunul nu cred ca ne-ar face tara de ras s-au s-ar integra in descrierea ta. Si nu este vorba de curatenie, ci de EDUCATIE!
Este clar ca multe sunt de cacao in momentul actual. Si nu se vor schimba peste noapte, trebuie cladit caramida cu caramida!
EDW joi la 23:12
Traiasca Legiunea!
The Flyer astazi la 09:18
Andreea 17.09.2011@19:01