24-01-11
Giovanni Becali dicteaza la Steaua! MM si Laca - spectatoriStoica şi Marius n-au avut nici un cuvînt de spus în plecarea lui Stancu şi nu sînt implicaţi nici în aducerea lui Moraes. De fiecare dată, decizia le-a aparţinut lui Gigi şi lui Giovanni BecaliSteaua e condusă din exterior, nu din interior! Managerul Mihai Stoica şi antrenorul Marius Lăcătuş n-au nici o legătură cu ultimele mutări spectaculoase din Ghencea. Nu doar că n-au fost implicaţi în vînzarea lui Bogdan Stancu la Galatasaray, dar nici măcar nu au avut informaţii despre acest transfer! Iar acum sînt spectatori la aducerea unui înlocuitor pentru "Motan". Giovanni Becali l-a dus pe Stancu la echipa lui Hagi şi tot el se ocupă de tratativele cu Junior Moraes, înlocuitorul golgeterului cedat în Turcia. Nici managerului, nici antrenorului nu le-a picat deloc bine statutul de spectatori care le-a fost rezervat în aceste afaceri. Mai multe episoade care au avut loc în ultimele zile le-au alimentat frustrarea de a fi fost lăsaţi pe dinafară. A aflat de la prieteni! Cînd Gigi, Giovanni şi Victor Becali se ocupau de tratativele cu Galata, MM îşi suna, din Antalya, prieteni din România pe care îi întreba ce se mai aude cu Stancu, în ce stadiu mai sînt discuţiile şi ce mai ştiu ziarele despre afacerea asta! În ziua în care Bogdan a părăsit hotelul Stelei ca să meargă la Istanbul, Stoica a fost pus în faţa faptului împlinit: cel mai important jucător din echipă fusese vîndut fără ca el, teoretic numărul 1 executiv, să aibă vreo implicare în asta. "Fiara" credea că e o invenţie! Antrenorul a fost şi mai rupt de "realitatea Stancu"! Ziarele au anunţat transferul cu o zi înainte ca el să se perfecteze. Lăcă a crezut atunci că e doar o informaţie falsă a presei şi că acordul cu Galata nu există. El a aflat abia în ultima clipă că va rămîne fără golgeterul echipei. L-a anunţat Valeriu Argăseală, după ce actele fuseseră deja semnate! A cerut înlocuitori şi numele lor sînt stabilite tot de terţi. Adică de Giovanni Becali, care negociază cu Junior Moraes, şi de Cosmin Olăroiu, care i l-a propus lui Gigi pe ghanezul Opoku Agyemang. "Transferul lui Stancu la Galata e sută la sută meritul lui Giovanni Becali! Nimeni din conducerea Stelei nu a lucrat la această afacere" Dinu Gheorghe, preşedinte Rapid "Junior Moraes vine la Steaua numai dacă semnează un contract de reprezentare cu mine!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Giovanni Becali, impresar Se tem de salariul lui Moraes Stoica şi Lăcătuş se gîndesc şi că atacantul pe care l-a ales Giovanni Becali, Junior Moraes, poate să strice atmosfera în vestiar din cauza banilor mulţi pe care îi va primi Andrei Ionescu in Ghencea. Brazilianul a cerut 300.000 de euro la semnătură plus cîte 300.000 de euro pe sezon. N-au decis nici pentru Ionescu Managerul şi antrenorul au mai fost puşi să aplice o hotărîre luată peste capul lor şi privind un jucător care se află în lot. Gigi Becali le-a transmis de la Bucureşti că Andrei Ionescu nu trebuie să joace nici un minut, sperînd că astfel îl va convinge să accepte să plece de la Steaua. Urmarea: olteanul n-a fost folosit nici un minut contra lui Hoffenheim II(2-0). GSP FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3
Pentru veteranii Armatei Romane: suntem alaturi de voi!Cand spui "Armata Romana" spui "Steaua" si invers. De la infiintare si pana-n zilele noastre, cele doua institutii s-au confundat. Intr-un fel, ambele au (re)prezentat demnitatea, mandria si gloria acInceput de drumData de 19 decembrie este o data de referinta in istoria glorioasa a Stelei. Putini cunosc acest fapt si chiar mai putini cunosc de ce aceasta data este una istorica. Pe 19 decembrie 1949, Steaua, peIstorie Europena... in FANIOANE- toc71cc |
goesteaua luni la 03:19
Tupac Amaru luni la 07:19
Pana la urma avem de-a face cu inca un dinamovist care dicteaza in Ghencea.
Deoarece nu am nici macar o urma de apreciere pentru FC Steaua 2003, nu ma intereseaza cine conduce si ce face.
E o echipa care n-are nimic in comun cu Steaua, cu Templul, cu suporterii, cu performantele marilor jucatori si antrenori care au trecut pe aici.
Am mai spus-o: Guie sa-si ia gloabele si palmaresul de doi lei si sa se uscheasca de urgenta in Pipera, acolo unde le-ar sta atat de bine!
PS Dar parca varul Ioan nu mai avea voie sa fie impresar, de cand cu evaziunea aia fiscala impreuna cu Gica Popescu (altii, pentru sume mult mai mici, infunda puscaria pentru astfel de acte de "criminalitate economica", asa cum pompos le denumeste guvernul de handicapati si infractori care cica ne conduce).
ebonyc luni la 11:39
CNCT luni la 12:01
red&blue_boy luni la 12:35
Tupac Amaru luni la 13:24
Sunt criminali astia de la gsp: "Junior Moraes, poate sa strice atmosfera in vestiar din cauza banilor multi pe care ii va primi Andrei Ionescu in Ghencea." Deci se strica atmosfera in vestiar pentru ca Junior Moraes va primi Andrei Ionescu bani multi.
Uite un element pe care nu l-am observat! Multumesc, ebonyc!
Logica ziaristica.
Si, cand ii fac eu cretini pe acesti papagali (scuze acestor pasari minunate!) analfabeti, multa lume nu-mi da dreptate....
south-side luni la 13:29
zloty luni la 13:34
Korado luni la 13:44
elisavn luni la 14:16
(las deschisa lista)
Co-Steaua luni la 14:53
R.I.P!!
alexny2ko luni la 15:38
Ce se intampla cu noi toti, cu vechiul SUD, nu mai lupta nimeni? toti sunt soldati doar pe net, asa vreti sa salvam Steaua?
NU SE MAI REIAU PROTESTELE ODATA PENTRU TOTDEAUANA ?
danimarcu luni la 15:47
Eu stiu:
-se saturase de cutia de carton;
-pentru bani;
-pentru a fi din nou in centrul atentiei;
-pentru a-l mai linge putin pe fostul si actualul stapan;
-si nu in ultimul rand pentru a mai incerca sa-l stoarca pe cioban de niste bani la un eventual transfer realizat de Mita biciclista prin metodele folosite in ultimul mandat!
MM s-a intors,dar nu va mai fi cel din trecut.Nici nu are cum,intre timp si-a pierdut bruma de onoare pe care parea sa o aiba...
Maye luni la 16:41
Nu pot sa cred!
_Answer_ luni la 17:07
Costi luni la 17:29
Ce se intampla cu noi toti, cu vechiul SUD, nu mai lupta nimeni? toti sunt soldati doar pe net, asa vreti sa salvam Steaua?
NU SE MAI REIAU PROTESTELE ODATA PENTRU TOTDEAUANA ?
Protestele ar trebui sa se reia din dorinta suporterilor, nu la comanda cuiva sau impinsi din spate de cineva. Stadionul e mare, cine vrea sa protesteze poate sa o faca si sunt sigur ca usor-usor isi va atrage langa el alti protestatari.
leoSUD luni la 18:16
tavyto luni la 18:58
R.I.P Steaua Bucuresti !!!!!
Steaua nu a murit!! Spiritul Stelei si al CSA-ului este inca in viata prin toti cei care nu isi uita istoria, prin toti cei care nu se lasa pacaliti de cioban si de acolitii lui, prin cei care continua protestul si prin toti cei care stiu ca ciobanul NU e Steaua...
alexny2ko luni la 19:09
Insa o revenire in forta a SUD-ului cu proteste violente si permanente va avea un efect puternic.
Multi ca mine se vor alatura si, parerea mea, ciobanul va ceda intr-un final. El e deja foarte labil dar ii lipsesc ultimele lovituri. Un loc in afara Europei si protestele continue il vor termina.
Dar, repet, este doar parerea mea.
Dragos_G luni la 20:46
Costi luni la 20:53
Eu singur protestand nu voi reusi nimic.
Insa o revenire in forta a SUD-ului cu proteste violente si permanente va avea un efect puternic.
Multi ca mine se vor alatura si, parerea mea, ciobanul va ceda intr-un final. El e deja foarte labil dar ii lipsesc ultimele lovituri. Un loc in afara Europei si protestele continue il vor termina.
Dar, repet, este doar parerea mea.
este si a mea, dar consider, in acelasi timp, ca nu are cine sa o faca, si daca se vrea ceva ar fi bine sa nu mai stati dupa Sud, Nord, Est-Vest.
south-side luni la 22:08
Eu singur protestand nu voi reusi nimic.
Insa o revenire in forta a SUD-ului cu proteste violente si permanente va avea un efect puternic.
Multi ca mine se vor alatura si, parerea mea, ciobanul va ceda intr-un final. El e deja foarte labil dar ii lipsesc ultimele lovituri. Un loc in afara Europei si protestele continue il vor termina.
Dar, repet, este doar parerea mea.
Reveniri cu totii astetptati minuni cum asteptau unii americanii sa ne salveze de comunism. Cel mai bine s-a vazut cand a inceput lumea sa ne injure si sa ne fluiere lucru ce a culminat cu intrarea in tribuna. Vedeti Sudul asta ca pe nu stiu ce. Oricat te-ai incrancena singur nu poti sa reusesti. Prostimea si indiferenta ne vor ingropa la loc. Clubul se scufunda si mare parte din suporteri trec cu vederea si poate se mai amuza ca mai apare ne-a gg la TV sa mai zica o anecdota. Altora nu le mai pasa.
Nu mai asteptati ca nu vine nimeni. Cel putin in conditiile date...
stix luni la 22:31
Eu singur protestand nu voi reusi nimic.
Insa o revenire in forta a SUD-ului cu proteste violente si permanente va avea un efect puternic.
Multi ca mine se vor alatura si, parerea mea, ciobanul va ceda intr-un final. El e deja foarte labil dar ii lipsesc ultimele lovituri. Un loc in afara Europei si protestele continue il vor termina.
Dar, repet, este doar parerea mea.
Reveniri cu totii astetptati minuni cum asteptau unii americanii sa ne salveze de comunism. Cel mai bine s-a vazut cand a inceput lumea sa ne injure si sa ne fluiere lucru ce a culminat cu intrarea in tribuna. Vedeti Sudul asta ca pe nu stiu ce. Oricat te-ai incrancena singur nu poti sa reusesti. Prostimea si indiferenta ne vor ingropa la loc. Clubul se scufunda si mare parte din suporteri trec cu vederea si poate se mai amuza ca mai apare ne-a gg la TV sa mai zica o anecdota. Altora nu le mai pasa.
Nu mai asteptati ca nu vine nimeni. Cel putin in conditiile date...
Eu cred ca se aplica vorba aia: ,,mortul de la groapa nu se mai intoarce" asta referitor la ,,revigorarea Sudului".
Atunci cand Sudul a luptat si a protestat, nimeni de pe stadion nu-i recunostea vreun merit, nu a vazut in proteste ,,o oaza de normalitate", o reactie absolut normala a oamenilor care se saturasera de ceea ce se intmpla la Steaua in ultimii ani.
Acum, ca Sudul a ,,disparut", normal ca au inceput sa apara si ,,bocitoarele" care vezi doamne, regreta faptul ca opozitia a fost anihilata, ca de ajutor nici nu poate fi vorba, ca daca doreau se alaturau si ei demult la continuarea protestelor......da' nuuuuuuu, las' ca fac altii, noi doar suntem buni la regrete ,,fara numar, fara numar".......
M-am plictisit pana peste cap la lacrimile de crocodil ale unora de pe site-ul asta, ca de mere padurete, mai bine o lasati asa, toti cei care nu ati facut nimic, ati asteptat de la altii mereu sa faca ceva.
Intr-adevar asteptam ,,americanii", ,,croatii" si ,,grecii" sa vina pe Ghencea sa-l dea jos pe becaliot,daca noi nu suntem in stare, las' ca vin aia si ne rezolva.
P.s : Nici voi nu credeti in reluarea protestelor pe stadion si multi chiar va bucurati de situatia actuala, chiar daca sunteti foarte ipocriti si nu veti recunoaste asta niciodata!
alexny2ko luni la 23:34
Eu doar mi-am exprimat parerea si vad ca se ajunge la generalizari mai mult decat universale.
Abia anul asta am ajuns in Bucuresti. Deci, in mod logic si practic, cand protestele au fost in vigoare nu am putut sa le sustin mai mult decat postand pe site diferite articole si comentarii de sustinere.
Daca afirmi mandru ca reprezinti "o oaza de normalitate" de ce ai renuntat? Oare anormalitatea te-a lasat cu sechele asa de mari incat nici acum, dupa destul timp, nu ai puterea sa revii si sa o iei de la capat? Din ce spui nu reiese decat o concluzie : ca nu ai nici pe departe acea atitudine pe care crezi c-o ai. Si tu faci parte din majoritatea aia pe care o critici.
Hai sa stam la caterinca pe net, sa speram ca se va intampla o minune si ca Gigi va pleca.
Ei bine, nu se va intampla !
In al treilea rand, ce e cu expresiile astea rahoviene? gen "bocitoare...care vezi doamne regreta...da' nu...las' ca fac altii...noi suntem buni la regrete..."
Pai atunci mergand tot pe firul subtire al gandirii tale vom ajunge iarasi la concluzia de mai sus. Dar repet, acea minune nu se va intampla. Gigi trebuie fortat sa plece, restul sunt doar iluzii.
Eu fac apel la SUD pentru ca dupa cum s-a vazut nu exista alternativa. Hai sa ne punem sperantele in Nord ca poate-l dau ei jos pe Gigi. Sau nu, hai sa facem revolutie cu cetatenii de la tribune. Sau mai bine cu lojele.
P.S.: FOARTE MULTI cred in reluarea protestelor si in afara de sclavii stanei nimeni nu se bucura de situatia actuala. Si nimeni nu e ipocrit, asa ca nu mai incerca sa pari un dur care are dreptate. Pentru ca nici nu impresionezi si nici dreptate nu ai.
Andrei Dobre luni la 23:41
SuperstaR18 luni la 23:49
Multi sunt prea scarbiti de ce se intampla acum. Iar restul sunt prea orbi...sau asa au fost educati: ca banul inseamna totul! Daca ai bani, poti sa calci orice in picioare --> profesionalism, camaderie, fair-play sunt chestii prea putin importante.
Oricum, daca s-ar mai organiza ceva, eu as veni. Eu si cu inca 2-3 persoane maxim din toti cunoscutii mei. Ca restul... sunt prea multumiti de ne-a Gigi.
alexny2ko luni la 23:51
Lari luni la 23:52
Daca ai stii cat de mult te inseli, te-ar apuca depresia, crede-ma!
south-side luni la 23:59
Aici te inseli cu atitudinea. Ea exista numai ca intre timp stii ce s-a intamplat, unii s-au trezit si s-au uitat in jur si si-au dat seama ca nu suntem asa de multi de precum credem. Valul ala creat cu revolutia asta de fapt il calaream in mare parte doar noi. S-a gresit si cu protestul pentru ca nu au existat optiuni viabile si solutii, s-a mers asa inainte din inertie si la un moment dat lumea a simtit ca se macina in gol. Ca putem sa ne dam cu capul de pereti pana maine ca nu schimbam nimic. Pentru ca nu exista sustinere. Nu avem niste parghii clare care sa ne garanteze nu succesul sau macar o directie. Cu din astea gen dam cu molotoave, pietre, facem haos, astea sunt fumate.
Desi il dispretuiesc, Ancelotti a avut un discurs interesant trezindu-se contestat recent la Chelsea: atunci cand i s-au facut niste mesaje slabute pe la terenul de antrenament a zis ca nu-si face griji, mereu va exista o minoritate nemultumita nu-i poti satisface pe toti.Cantitate negliabila carevasazica. Si e bine totusi ca daca era in Italia altfel ar fi ca te trezeai cu vreo 2000 mii de tifosi furiosi pe cap. Era greu sa mai sfidezi. Trage tu concluzia uitandu-te la contextul actual de la noi.
alexny2ko ieri la 00:01
spuneti-mi si mie ca sa nu mai insist : ce credeti voi ca e de facut in continuare pt eliberarea Stelei? sa inteleg ca nimic, nu? cum am zis - asteptam o minune. Asta imi dati de inteles. Sau...exista o solutie...ceva..???
SuperstaR18 ieri la 00:10
Toata nebunia cu protestul contra imbecilului de cioban dura numai cat nu erau rezultate. Cum venea cate un jucator/antrenor/inceput de campionat nou, imediat 80% uitau de protest si de viitorul Stelei pe termen lung. Tineti minte cum a fost cu Bergodi, cand s-a ajuns la punctul cel mai inalt al protestelor. Si cum s-a musamalizat totul extrem de repede.
Apoi a mai fost si chestia cu raportul de forte disproportionate: noi suntem o mana de oameni, ei sunt: becaIi, verii, nepotii, body-guarzii, mass-media, tiganii din ilfov, si multi alti cocalari.
Si dupa ce ca suntem putini, mai avem si 216168121821 de mii de pareri diferite in privinta sustinerii unui protest.
Vorba crapidistilor: "Si cand ploua, sunteti(suntem) noua / Si aia impartiti in doua".
Ce bine ca suntem romani.
alexny2ko ieri la 00:13
Va multumesc si o seara buna in continuare !
SuperstaR18 ieri la 00:15
spuneti-mi si mie ca sa nu mai insist : ce credeti voi ca e de facut in continuare pt eliberarea Stelei? sa inteleg ca nimic, nu? cum am zis - asteptam o minune. Asta imi dati de inteles. Sau...exista o solutie...ceva..???
Eu, personal, daca tot nu se mai face nimic pe stadion (sau in fata palatului oierului) am de gand sa profit de faptul ca am membrii ai familiei lucrand la stat. Si cum oricum, de la stat se fura cel mai bine, o sa ma duc sa trag la xerox cati fluturasi pot si sa ii impart prin oras.
Si in plus, imi pun toti cunoscutii sa isi scoata din lista de programe posturile TV care ne spala pe creier si ne transforma in niste mici zombie.
Hai razi de mine pentru ca na... toti visam proteste cu sticle incendiare si lupte de strada, dar cand vine vorba de pus in practica...
Fiecare cum vede lupta mai bine, asa procedeaza.
stix ieri la 00:35
@alexny2ko
Aici te inseli cu atitudinea. Ea exista numai ca intre timp stii ce s-a intamplat, unii s-au trezit si s-au uitat in jur si si-au dat seama ca nu suntem asa de multi de precum credem. Valul ala creat cu revolutia asta de fapt il calaream in mare parte doar noi. S-a gresit si cu protestul pentru ca nu au existat optiuni viabile si solutii, s-a mers asa inainte din inertie si la un moment dat lumea a simtit ca se macina in gol. Ca putem sa ne dam cu capul de pereti pana maine ca nu schimbam nimic. Pentru ca nu exista sustinere. Nu avem niste parghii clare care sa ne garanteze nu succesul sau macar o directie. Cu din astea gen dam cu molotoave, pietre, facem haos, astea sunt fumate.
Desi il dispretuiesc, Ancelotti a avut un discurs interesant trezindu-se contestat recent la Chelsea: atunci cand i s-au facut niste mesaje slabute pe la terenul de antrenament a zis ca nu-si face griji, mereu va exista o minoritate nemultumita nu-i poti satisface pe toti.Cantitate negliabila carevasazica. Si e bine totusi ca daca era in Italia altfel ar fi ca te trezeai cu vreo 2000 mii de tifosi furiosi pe cap. Era greu sa mai sfidezi. Trage tu concluzia uitandu-te la contextul actual de la noi.
Da, foarte bune explicatiile tale si eu subscriu la ele, dar nu poti sa-i ceri cuiva care nu a participat niciodata la vreun protest pe stadion sau in afara lui ( fiecare cum a putut ), sa inteleaga ceva din ce spui tu sau altii pe aici, daca nu ai ,,trait" asa ceva, crezi in tot soiul de miracole, de solutii care nu exista, de revolutii inexistente ( afara de cele de pe net, normal, ca astea-s facile, nu implica ,,riscuri" pentru participanti ).
@Andrei Dobre
Ai mai incercat in ultimul timp sa ajungi pe stadion, nu conteaza unde.....peluze, tribune?, ca eu am avut vreo 2 tentative de a ma reintoarce pe stadion si de fiecare data nu am rezistat nici macar o repriza intreaga....este o atmostfera absolut ingrozitoare, din toate punctele de vedere si ca suporteri si ca atitudine si ca absolut tot.
Crede-ma ca nu mai ai cu cine sa reiei protestele la ora actuala, nici daca vrei, momentan toti cei care s-au implicat candva au preferat sa se retraga, au simtit ca nu mai pot, ca nu se va face nimic daca nu sunt ajutati de nimeni ( si stii bine ca nu au fost ).
Daca nu ma crezi pe cuvant, du-te la primul meci din retur si spune-mi si mie cum te-ai simtit pe stadion si daca tu crezi in mod cinstit ca se pot relua protestele la ora actuala, eu promit ca ma intorc pe stadion sa le sustin.
Lays ieri la 04:56
Ce se intampla cu noi toti, cu vechiul SUD, nu mai lupta nimeni? toti sunt soldati doar pe net, asa vreti sa salvam Steaua?
NU SE MAI REIAU PROTESTELE ODATA PENTRU TOTDEAUANA ?
Protestele ar trebui sa se reia din dorinta suporterilor, nu la comanda cuiva sau impinsi din spate de cineva. Stadionul e mare, cine vrea sa protesteze poate sa o faca si sunt sigur ca usor-usor isi va atrage langa el alti protestatari.
ok, dar nu poti sa te duci singur de nebun pe stadion si sa incepi sa strigi contra ciobanului asteptandu'te sa inceapa si ceilalti
south-side ieri la 11:59
joseph ieri la 13:17
P.S.: FOARTE MULTI cred in reluarea protestelor si in afara de sclavii stanei nimeni nu se bucura de situatia actuala.
este un subiect foarte complicat si greu de dezbatut pe net, mai ales ca multi dintre voi nu cunoasteti situatia in detaliu. south-side a sintetizat destul de bine totul... dar pot sa-ti zic cateva lucruri pe tema asta si dpmdv(mai ales legat de unde am gresit, ca sa nu repetam in viitor... daca mai exista asa ceva):
1. am crezut la inceput, dar la un moment dat a devenit clar ca SUD-ul nu putea sa faca totul de unul singur. daca nu suntem uniti toti stelistii de pe stadion, este foarte greu sa reusim sa facem ceva si este evident ca nu poti sa ai mari rezultate cand unii protesteaza impotriva conducerii, iar in acelasi timp altii ii sustin si restul se fac ca nu vad nici o problema. e cam prea mult sa duci 2-3 razboaie in paralel si sa le mai si castigi pe toate.
2. nu ne-am folosit niciodata atuul nostru cel mai mare. ne-a fost prea greu sa ne gandim la o strategie si sa ne folosim capul si desi se resimtea nevoia asta cu mult inainte sa se puna cruce protestului, la sedinte era mai mult chef de caterinca... asa ca o mare parte din vina pentru esec este si a noastra si nu mi se pare chiar ok sa ne apucam sa aratam cu degetul pe altii.
niciodata nu am putut sa analizam la rece si sa ne hotaram ce vrem: sa ne vedem linistiti de peluza noastra, sa protestam "legal", sa ne axam pe proteste violente, sa boicotam meciurile... asa ca noi am incercat sa le facem pe toate odata si cum nu ne-am impus niste prioritati(macar pe o anumita perioada de timp)... am continuat sa ne vedem de peluza si de dusmani, in timp ce incercam sa adunam cat mai multa lume in jurul nostru pentru a actiona semi-violent(?!). din cauza asta s-a ajuns si la conflicte interne si tot din cauza asta presupun ca nu prea am reusit sa strangem multa lume. noi practic trimiteam mesaje relativ contradictorii si astia, "cei foarte multi" nu prea au parut atrasi de stilul propus de noi(deformat corespunzator si de presa). practic, nu am fost in stare sa gasim o linie si o idee care sa ne uneasca si pe care sa o urmam cu totii, dar care sa fie si eficienta in a pune presiune pe babuin. situatia asta s-a regasit si la nivel de peluza si de stadion... deci nu vad ce asteptari am putea avea de la marea masa de suporteri stelisti, daca noi n-am fost in stare. daca gaseam o pozitie comuna pentru noi, era mai simplu de trimis un mesaj clar catre cei multi si se puteau gasi idei relativ simplu de urmat si pentru cei care nu sunt dispusi sau nu pot sa faca prea multe, dar sunt totusi alaturi de noi(cum a fost campania cu mesajele de prin lume).
3. boicotul asta de acum este mai mult degeaba... sau doar ca sa nu zicem direct ca nu mai putem de scarba si ca ne-am cam lasat de stadion.
boicotul ar putea sa rezolve cate ceva, dar nu singur... si doar daca am reusi sa convingem lumea sa nu mai mearga pe stadion si daca etapa de etapa nu s-ar depasi 1000 de spectatori, dar nu prea incercam sa facem nici macar atat. se pare ca ultimii ani ne-au obosit foarte tare, pentru ca nu mai avem nici idei si nici tragere de inima. totusi putem sa fim relativ optimisti pentru ca ciobanul, ca de obicei, o sa ne cam faca el singur toata treaba si o sa scarbeasca din ce in ce mai multa lume. problema e ca nu vad in asta o presiune prea mare pentru cioban, pentru ca il vad stand fericit si cu doar 100 de oameni in medie pe stadion, daca are liniste si bani(de pe urma jucatorilor). asa ca ar mai trebui gandit un set de masuri de protest si pe langa boicot si daca vrem sa avem o sansa, trebuie lovit unde il doare: imagine si bani( daca alegem varianta asta "legala").
4. daca noi n-am fost in stare, nu inseamna ca altii nu pot avea succes cu o abordare mai buna... dar daca va asteptati de la SUD sa mai porneasca ceva, mi-e teama ca s-au dus vremurile de care zice south-side putin mai sus.
tipbv ieri la 14:08
Joga Bonito ieri la 20:14
4. daca noi n-am fost in stare, nu inseamna ca altii nu pot avea succes cu o abordare mai buna... dar daca va asteptati de la SUD sa mai porneasca ceva, mi-e teama ca s-au dus vremurile de care zice south-side putin mai sus.
Corect e: atunci cand nu a protestat nimeni, au protestat cei din SUD, care nefiind in stare sa sustina protestul au renuntat (sau se pregatesc). Concluzia sumbra la ce am vrut sa zic e ca nu mai vine nimeni din spate.
Nu m-ar mira ca peste 10 ani sa vedem bustul poleit cu aur al ciobanului la intrarea in stadion de unde sa fie admirat cirezile indobitocite si grabite, fiindca ei musai trebuie sa sustina echipa si sa vada spectacolul grotesc oferit de sclavii ciobanului. E practic o chestiune de timp.
Andreea 26.01.2011@03:29