19-12-10
Bronz european pentru Romania! Felicitari fetelor!Naţionala de handbal feminin a României a învins duminică, la Herning, reprezentativa Danemarcei, scor 16-15 (9-7), în finala mică a Campionatului European, câştigând medaliile de bronz, care i-au adus şi calificarea directă la CM din 2011.După 10 minute din meci, România conducea cu 3-1, într-un debut plin de durităţi din partea nordicelor, susţinute la fiecare acţiune de peste 7500 de fani. Danemarca a egalat rapid şi a preluat conducerea, 4-3, după două contraatacuri ale extremei Norgaard, dar şi câteva ratări ale tricolorelor. Timp de 7 minute, România nu a înscris, Ardean-Elisei având apoi o reuşită pe contraatac, 5-4 (min. 17), după care Neagu a adus egalarea, de la 7 metri, 5-5 (min. 19). Tot ea a marcat spectaculos, cu 8 minute înaintea pauzei, aducând România în avantaj, 7-6, pe care l-a mărit, de la 7 metri, 8-6 (min. 24). Antrenorul Pytlick a cerut urgent time-out, urlând la jucătoarele sale, lucru puţin obişnuit în handbalul nordic. Micuţa galeriei a României a încercat să se facă auzită, dar a fost huiduită rapid şi redusă la tăcere de fanii danezi, altădată plini de fair-play. Geiger a marcat pentru 9-6 (min. 25), iar la pauză, tabela arăta 9-7, în favoarea fetelor noastre. În ultimul minut, portarul Talida Tolnai, care avea deja 11 intervenţii, a fost lovită violent în figură, de mingea aruncată de extrema Aaen, având nevoie de îngrijiri medicale. Tolnai a continuat intervenţiile miraculoase şi în repriza secundă, iar în atac a apărut şi zâmbetul pe feţele handbalistelor României, 9-11 (min. 37). Rikke Skov a jucat "criminal" în apărare, cu lovituri la faţă şi chiar la gât, dar nu a primit nici măcar un cartonaş galben din partea arbitrelor franceze Charlotte şi Julie Bonaventura. România a pierdut patru mingi consecutive, dar nici danezele nu au strălucit, diferenţa în favoarea tricolorelor fiind păstrată, 10-13 (min. 47). Nordicele au ripostat însă în următorul minut, cu două goluri consecutive, 12-13, iar tensiunea a început să atingă cote din ce în ce mai mari. Nechita a marcat pentru 12-14 (min. 52), după o pasă de excepţie a Cristinei Neagu, care a înscris şi ea, 13-15, când mai erau 7 minute. Stanca a scos un 7 metri providenţial, dar Neagu a ratat, mărind şi mai mult tensiunea din sala de la Herning. Pytlick a cerut un ultim time-out, cu şase minute înaintea finalului, dar Dalby a pierdut atacul, la revenirea pe teren, la fel şi Ardean-Elisei. Nechita a înscris pe contraatac ulterior, 13-16 (min. 55), iar pe banca României, jucătoarele abia îşi mai puteau ţine emoţiile. Brădeanu a ţintit bara (min. 57), Dalby a redus, 14-16, a urmat un fault în atac al României, iar Danemarca a redus şi mai mult, 15-16 (min. 58). Radu Voina a cerut şi el time-out. "Două minute mai avem fetelor şi avem medalie", s-au încurajat jucătoarele, dar Geiger a tras în bară la revenirea pe teren (min. 60). Tolnai a apărat în faţa lui Skov, iar România a avut ultimul atac, dar nu a mai tras la poartă, câştigând incredibil, cu 16-15, după o dramă rar întâlnită. Tricolorele nu au mai putut fi oprite din plâns, Cristina Neagu oferind imaginea zilei, în braţele antrenorului Radu Voina. Marcatoare: Danemarca - Skov 4 goluri, Norgaard 4, Thorsgaard 2, Kristensen 1, Kviesgaard 1, Dalby 1, Moller 1, Jorgensen 1. România - Neagu 6 goluri, Nechita 4, Stanca 2, Ardean-Elisei 2, Geiger 1, Fiera 1. Fetele sosesc in tara luni la ora 02:00, pe aeroportul Otopeni. MEDIAFAX FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3
Acum 28 de ani: Primul transfer al lui Hagi la SteauaPe 11 septembrie 1982, Gheorghe Hagi era debutat in prima divizie de catre Emanoil Hasoti, in deplasarea pierduta cu 3-0 de FC Constanta, la SC Bacau. Junior de mare perspectiva, descoperit si indrumaSteaua - oglinda decaderiiAuzi la ei, „ghinion”. Nu dragilor, e neputinta si un blestem aroman care joaca table si mulge oi. Ghinion a fost cand am avut doua bare in returul semifinalei CCE din 1988 cu Benfica sau cand ne-Colectie fulare Steaua- stelistul^ |
Azzido duminică la 18:51
Hai Romania !
Robert Aeroth duminică la 18:58
makavelli19 duminică la 18:58
( http://rares19.wordpress.com/2010/12/19/br...pentru-Romania/ )
zenga duminică la 19:11
gio_stgloria duminică la 19:25
south-side duminică la 20:10
Diana.S duminică la 20:39
Kellerman duminică la 21:09
Piece of Mind duminică la 22:41
Bravo, fetelor!
stelista_cristina duminică la 22:50
red&blue_boy duminică la 22:51
f234567k duminică la 23:14
Andrei^ duminică la 23:16
MoWeed duminică la 23:16
f234567k duminică la 23:20
Sa nu-l maniem pe Dumnezeu. Tinand cont ca in meciul cu Suedia am avut doar portar, inter-stanga si pivot, nu se putea mai mult. Daca am fi avut-o pe Cristina Varzaru apta de joc, pe Ramona Maier si pe Elisei macar la 50% din forma pe care a avut-o in Rusia2005 am fi avut extreme si la ora asta aveam aur sau argint.
Alex duminică la 23:36
Daca il fac pe Voina antrenor slab il flatez, execrabil e mai inspre valoarea lui.
A facut lotul cu de-alde Paraschiv, Geiger care aveau ce sa caute acolo cat aveam si eu. Bese, Luca si Amariei poate nu mai erau de top (desi e discutabil) dar cu siguranta aveau experienta necesara pentru momente gen 20-19 cu Suedia din semifinala. Daca era Luca acolo noi nu luam gol nici 100 de ani atunci.
Bun, ai facut un lot de piticoti fara interi masivi, ok, unde e jocul pe extreme? In meciul cu Suedia noi jucam pe inter si centru si atat asta in conditiile in care in afara de Neagu NIMENI nu avea curajul sa traga la poarta. Meirosu si Bradeanu au ce vor ele da tupeu nu. In putinele momente cand am dat drumul la minge elisei si nechita au avut succes de pe extrema, elisei venind pe invaluire ca inter stanga sau dublu pivot. O bagi pe Stanca in atac, care pe langa faptul ca nu are viteza, nu are nici gabaritul Oanei Manea sa se lupte pe semicerc si te trezesti ca e fortare la 2/5 atacuri.
In aparare in loc sa ne aparam 5 1 sau chiar 4 2 ca aveam o linie mica de 9m noi ne aparam 6-0 si ne miram ca vin alea de pe inter si sutau in poarta. Nu venea nimeni pe bratul de aruncare. Adica Suedia juca exact ce vroiam noi sa jucam doar ca ele au si interi de inaltime si gabarit ca sa poata face asta.
In concluzie, lot ales prost, tactica zero, raspunsuri la mutarile adversarilor zero. Da eu asa zic sa il pastram pe marele strateg Voina ca sigur luam medalie la mondial.
anti_fomisti ieri la 00:13
punkeru ieri la 00:19
adica in 2 ore?
f234567k ieri la 00:31
Bese, Luca si Amariei poate nu mai erau de top (desi e discutabil) dar cu siguranta aveau experienta necesara pentru momente gen 20-19 cu Suedia din semifinala. Daca era Luca acolo noi nu luam gol nici 100 de ani atunci.
Amariei a fost accidentata, Bese abia a revenit dupa o accidentare foarte grava, Luca e foarte batrana si retrasa din nationala, Ramona Maier e accidentata si Varzaru s-a accidentat la inceputul meciului cu Serbia. In conditiile astea, cam ce i se poate reprosa lui Voina in afara unor greseli in meciul cu Suedia cand nu a cerut time-out la timp? Atunci cand Oana Manea rateaza 3-4 ocazii foarte mari si Cristina Neagu rateaza un 7m intr-un moment decisiv si Romania nu marcheaza aproape de 10 minute nu prea ai ce sa ii reprosezi antrenorului.Chiar nu ar fi putut face o selectie mai inspirata de atat.
Cine sa vina antrenor? Tadici? O sa imi spui ca Tadici a adus argintul in 2005... sa nu uitam ce a iesit cand Romania a ratat cu Tadici calificarea la Europene in barajul cu Serbia si a dus nationala pe 7 la olimpiada de la Beijing. In ce fel le-a spurcat pe unele jucatoare( ex Hutupan).
Romania a plecat in Danemarca fara obiectiv si a venit cu o medalie de bronz. Nu zic ca Voina este un super antrenor dar, dupa parerea mea, merita sa antreneze nationala si in Brazilia.
Pentru faptul ca este un simbol al handbalului stelist ar trebui sa fie putin mai respectat.
Pana la urma, va ramane in istorie ca antrenorul cu care Romania a realizat, momentan, cea mai buna performanta la un CE. Practic, a dus nationala pe locul 3 in lume. Din celelalte tari de pe restul continentelor, in afara de Coreea de Sud, nicio echipa nu ar emite pretentii.
Legat de jocul pe extreme, iti dau dreptate. Elisei, Paraschiv si Nechita, atat cat au jucat, au fost 0. Nu le-a intrat nimic. Chiar daca niciodata jocul Romaniei nu s-a bazat pe extreme si nu a excelat pe acea parte a terenului, dupa ce s-a accidentat Cristina Varzaru cu Serbia, am fost varza la acest capitol.
In alta ordine de idei, pentru calificarea la Campionatul Mondial din Brazilia 2011 se vor lupta:
Cehia-Muntenegru
Franţa-Slovenia
Croaţia-Serbia
Olanda-Turcia
Spania-Macedonia
Islanda-Ucraina
Germania-Ungaria
Polonia-Danemarca
Se pare ca vor ramane acasa tari cu traditie in handbal precum Germania, Ungaria, putin probabil Spania si Macedonia.
gio_stgloria ieri la 00:42
Jucatoarele de care mentionezi tu acolo sunt accidentate dupa cum zice si f234567k.
Bucurati-va cu medalia asta, cu absentele si accidentarile pe care le-am avut, nu se putea mai mult de o medalie de argint.
Cat despre antrenor, aceleasi critici romanesti din partea poporului asta de "antrenori".
Mihai ieri la 01:07
Haideti sa nu mai sarim etapele. Pe mine chiar m-au impresionat prin daruire fetele.
Repet, haideti sa TRAIM momentul, pentru ca esecuri am mai tot trait. Stiu ca poate suna ciudat, dar eu prefer un loc 3 decat un loc 2.
Pur si simplu nu-mi place locul 2. Acest loc 2 pentru invinsi.
Faptul ca ne dam in cap,( ex: noi romanii etc, suntem romani ca altfel....) chiar si cand reusim o PERFORMANTA dovedeste ca problema e in capul nostru si niciunde altundeva. Orice popor sanatos la cap s-ar grabi sa se bucure si sa savureze o performanta nemaireusita demult.
Mihai ieri la 01:07
Da.
Andrei^ ieri la 01:22
Nu ma intelegeti gresit, nu critic neaparat jocul sau ce au realizat fetele la acest european, ci mai degraba mentalitatea unora si anumite declaratii pe care le-am auzit astazi. Poate macar uneori ar trebui sa admitem ca am gresit, chiar si atunci cand obtinem o medalie de bronz la CE. Asta este, atat am putut. Cu asta poate sunt de acord. Dar am avut meciul in maini, si l-am pierdut. Ce rost are sa ne ascundem dupa declaratii de genul "un loc 3 e mai bun ca un loc 2"? La fel si la Napoli, cand marele Meme (defapt nu sunt sigur daca el a declarat asta) zice ca mai bine pierdea cu 3-0 decat sa manance bataie in minutul 92.
notorious68 ieri la 01:54
pacat pt meciul cu Suedia .. din cate am inteles majoritatea suedezelor sunt jucatoare semi-profesioniste de handbal.Nu inteleg cum nu am trecut de ele, probabil si oboseala acumulata . Inca o data felicitari !
optarul ieri la 03:18
red&blue_boy ieri la 07:37
Ce rost are sa ne ascundem dupa declaratii de genul "un loc 3 e mai bun ca un loc 2"? La fel si la Napoli, cand marele Meme (defapt nu sunt sigur daca el a declarat asta) zice ca mai bine pierdea cu 3-0 decat sa manance bataie in minutul 92.
Parca Duckadam a declarat asta.
In rest,de acord cu tine,la fel cred si eu.
predatorpulse7 ieri la 08:38
Nu sunt vreun priceput in ale handbalului si nici mare fan al acestui sport insa marele rezultate la sporturile pe echipa in ultimii ani au venit in principal al handbal, fie masculin, fie feminin, la club sau la nationala. Noi nu avem sali in care sa joace acesti sportivi si ne plangem de ce nu s-au calificat in finala.
Au spus aia o chestie corecta la antena aseara, daca ieseam O DATA, locul 3 la fotbal in competitie internationala eram cu totii iesiti in strada. In schimb la hanbal ne plangem de ce nu iesim campioni sau macar vicecampioni in conditiile in care ne bazam pe elementul uman si atat. Ce sustinere a avut handbalul si sportul in general? Aproape zero. Insa rezultate vrem.
Iete niste rezultate ale fetelor la europene si mondiale in ultimii ani 10 ani:
Europene:
2000 - cand am fost gazde, locul 4.
2002 - locul 7 din 16 posibile.
2004 - locul 7
2006 - nu am participat
2008 - locul 5
2010 - locul 3
Asta e cea mai buna clasare a noastra la europene in ultimii 10 ani. Si o pasarica imi spune ca scandinavele,nemtoaicele,rusoaicele sunt in general platite mai bine si au mai multe sali decat fetele noastre.
La mondiale:
2001 - locul 17 din 24
2003 - locul 10
2005 - locul 2(cand am jucat cu matahelele de rusoaice)
2007 - locul 4
2009 - locul 8
Ideea este ca fetele(ca si baietii) nu prea au cine stie ce sustinere in tara, suntem cu mult in urma fata de tarile din top ale acestui sport(lucru declarat si de fetele care evoluaza in tarile scandinave) insa cu toate astea ne aflam mai mereu acolo sus. Am ajuns pe locul 3 la acest european practic stand doar in cateva jucatoare.
Insa mi-e groaza sa ma gandesc la viitorul handbalului, de fapt al sportului, in Romania. Cand se va duce dracu' elementul uman(pastrat la handbal si alte sporturi, spre deosebire de fotbal) si vom vedea realitatea, vom invata sa apreciem aceste rezultate.
Adrian ieri la 08:48
Pot doar sa ma intreb ce s-ar fi intamplat oare daca handbalul era la fel de popular ca fotbalul.
elisavn ieri la 10:05
fm2870 ieri la 10:36
Alex ieri la 10:58
Daca vrem medalie de aur, pentru ca avem valoare de aur ne trebuie si antrenor. Orice antrenor scandinav de valoare ar fi stat pe banca Romaniei la acest european am fi avut aur.
Jucatoarele alea nu sunt accidentate, ci vin dupa niste accidentari, e o diferenta. Steluta Luca e batrana la handbal cum e Anghelov batran si lent la fotbal. De batrana si obosita cum e o joaca Peter Kovacs ala la Oltchim mai nou si aparare si atac. Cred ca de prost face asta altfel nu imi imaginez, nu cred ca are de-a face cu valoarea.
Da, nu exista infrastructura, da e o performanta remarcabila daca judecam dupa sustinere,etc,etc, DAR si asta e un foarte mare DAR daca aveam antrenor care sa stie sa ceara time-out, care sa stie ce sa spuna in time-out (ca indicatii gen sa nu ajunga mingea pe extreme poate sa dea si bunica-mea, important e sa le spui CUM SA FACA sa NU ajunga mingea la extreme), noi aveam macar o sansa sa ne batem pentru primul loc. Revedeti meciul. 48 de MINUTE am jucat 6-0 aparare. La 17-19 a ridicat apararea pe 5-1 si 4-2. Au urmat 3 goluri ale noastre dintre care 2 pe contratac daca imi amintesc bine dupa recuperari. Atunci IMEDIAT se cerea time-out. In loc sa joci cu Nechita de la inceput, ai jucat cu 2 pivoti ca aveai si aparare la care se preta jocul asta NOT. Nechita a ratat prima ei aruncare dupa care a bagat-o in ate de fiecare data, la golul de 23-24 dintr-o pozitie extrem de dificila. Gol de extrema veritabila.
Greseli tactice, din astea de baza de le vedeam eu din fata televizorului, dar barem antrenorul Suediei.
Si cam asta e ultima generatie de aur a handbalului feminin romanesc, ca din spate vine cam nimeni pe drum asa. O sa regretam ca ne-am batut joc de semifinala asta cum regretam ce sa intamplat la Boro. Mai vorbim la anul daca ramane Voina antrenor.
red&blue_boy ieri la 11:06
ADRIAN PACURAR ieri la 11:42
va rog plecati dracu din tara si cereti o alta nationalitate.Nu este acuma momentul pentru analize si critici, specialistilor.
Bravo lor pentru ce au realizat,sunt sigur ca vor cladi in timp o nationala mult mai puternica!Felicitari fetelor si celor care le-au asigurat un mediu propice pentru realizarea unor obiective marete!
stix ieri la 12:05
In sfarsit, un comentariu de super bun simt care mi-a placut si mie )))
y-jam ieri la 13:06
A fost cam cel mai slab antrenor prezent la acest campionat.
Da, dar uite, acelasi antrenor a dus Steaua in 1989 in finala Cupei Campionilor Europeni. Tot el a dus pe Oltchim in finala Champions League de anul trecut. Parerea mea, este ca Radu Voina este cel mai valoros antrenor roman, in acest moment. Iar fetele, desi au pierdut cu Suedia au luptat pana la ultima picatura de efort. A fost un turneu de vis...
danciu19 ieri la 13:40
Felicitari fetelor si celor care au fost alaturi de ele.Si nu in ultimul rand felicitari pt refuzul unei eventuale mascarade organizata de ciuma portocalie.
fm2870 ieri la 14:04
stelist para siempre ieri la 15:28
:-p
SSK ieri la 17:54
Infrangerea cu Suedia a fost ce-i drept enervanta, sacaitoare, mai ales ca ni se spusese ca Suedia nu era o favorita, in vreme ce de 10 ani incoace Romania este mereu acea favorita care nu reuseste sa confirme.
Personal, nu m-ar fi deranjat nici un loc 2, mai ales daca ar fi fost "obtinut" in fata unei echipe mai puternice. Nici in 2005 nu ne puteam masura cu Rusia, oricat am fi vrut.
E bronzul lui Tolnai clar, 53% mi se pare un procentaj INCREDIBIL. Din pacate, atacul a mers foarte prost, practic am stat in Neagu si-n Nechita (care-a fost omul desprinderii), la un campionat la care extremele aproape ca n-au miscat.
Meritau asteptate la aeroport fetele, in 2005 am fost vreo 20 de rataciti care am rezistat pe un frig cainesc pana la 5 dimineata pe Otopeni (afara, ca inauntru nu ne dadeau voie).
Alex ieri la 21:47
Performanta este remarcabila, fetele sunt extraordinare sunt cu totul de acord DAR asta nu scuza faptul ca Voina NU ESTE ANTRENOR.
A zis careva ca a dus Oltchimul in finala. Pai Oltchimul era FAVORITA numarul 1 la titlu. El trebuia nu sa le duca in finala ci sa CASTIGE FINALA (sesizati diferenta subtila?).
Si da sunt nemultumit de medalia asta pentru ca fetele MERITAU mai mult. Din pacate am avut o varza de antrenor si in loc de aur avem bronz. Pentru ca unde se poate acolo si cer performanta. La fotbal e clar, nu se poate nu se cere.
V-am zis, peste 3 ani o sa regretam amarnic ca nu avem aurul acum, ci doar bronzul.
Bogdan ieri la 22:28
Nu era prima favorita. Era in primele 3 dupa Viborg (investitii masive) si Gyor cu o Anita Gorbicz intr-o forma foarte foarte buna.
Si legat de campionatul asta european cand ai atatea accidentari si nu-ti merge jocul pe extreme esti pa.
Luca nu mai vrea la nationala. E batrana si a zis ca nu mai poate face fata. Bese nu a prea jucat deloc fiind mult timp accidentata. DOar ca ele sunt jucatoare defensive. Asa a si mers oltchimul bine anul trecut: Neagu+Vizitiu atac, Bese+Luca aparare.
Legat de alte jucatoare nu pot sa ma pronunt.
Pacat ca avem un viitor naspa. Fetele astea doua, Neagu si Vizitiu ce mai sunt tinere. In rest.. praf si pulbere si pe la valcea.
SSK ieri la 23:39
Dulce foc Cristina Neagu. )
Ea dulce, tu - insurat
Bogdan astazi la 10:34
SSK astazi la 13:20
Bogdan astazi la 14:13
Dar... e foarte buna
Andreea 21.12.2010@17:30