01-11-10
Avem cu ce, dar nu stim cumRecunosc ca, personal, devine enervant sa ma uit la meciurile Stelei si sa vad cum ne chinuim cu adversari inferiori din punct de vedere valoric. Da, ma incapatanez sa sustin ca Steaua are cel mai bun lot de la "Generatia Boro" incoace si da!, continui sa cred ca transferurile de la Urziceni au ridicat valoarea echipei.Bonfim o zbarceste in aparare, dar este cel mai bun fundas dreapta ofensiv de la Ogararu incoace (si ma refer la Ogararu din 2005). In centrul apararii cred ca avem o problema, pentru ca Geraldo nu-mi pare mare fotbalist, iar Galamaz a jucat extrem de prost aseara. Pe de alta parte, Gardos mai are nevoie de timp pentru a-si atinge potentialul, imi aduce aminte de Rada cateodata. Pe stanga, Brandan e cel mai bun...fotbalist care a ajuns fundas stanga la Steaua, dar el nu e fundas stanga! Nu stiu cine i-a bagat in cap lui Lacatus ca ar fi, dar nu este: in defensiva aseara a fost aproape zero. Latovlevici insa e mai mult decat onorabil si in orice caz mai bun decat Petrica Marin din ultimii ani. La mijloc, avem atatea variante insa parca suntem blestemati sa le alegem pe cele mai proaste. Spre exemplu, Nicolita si Tanase (nu aseara, ma refer in general). Nicolita aseara a fost inexistent, locul lui ar fi putut fi umplut mult mai eficient de Szekely sau, candva, de Radut (desi Radut nu e mijlocas de banda). Sau chiar de Matei, care ar putea sa-i tina locul si "capitanului" Tanase, ceea ce ar putea sa-l motiveze pe pitestean ceva mai mult decat banderola. Brandan ar fi de asemenea o varianta mult mai buna la mijloc in stanga. In centru, Ricardo, Brandan, Apostol, Radut sau chiar Marinescu (care imi pare bun, dar temator sa se implice in joc) ar asigura o concurenta mai mult decat decenta. Si fiecare dintre ei este peste ce am avut in ultimii ani pe pozitiile respective (de la plecarea lui Radoi, adica). In atac, Stancu e batut in cuie (chiar daca aseara a fost sters), mai trebuie umplut locul al doilea. As merge pe mana lui Kapetanos, pentru ca Bilasco a ratat prea multe sanse oferite si trebuie sa simta putin gustul bancii de rezerva. In fine, Surdu e o rezerva buna si e oricum de un profil diferit fata de Kape/Bila, ar putea fi folosit in meciuri cu echipe mai greoaie in aparare (Utrecht?). Nu pot, prin urmare, sa inteleg de ce Steaua, la un asemenea efectiv, ia bataie de la o Gloria Bistrita care nu doar ca ne-a batut, dar ne-a depasit din toate punctele de vedere - si in primul rand ca atitudine (e drept ca cei doi Moraes ai ardelenilor ar cam avea loc la orice echipa din Romania, inclusiv la noi). De fapt, pot sa inteleg dar ma jenez s-o spun. A spus-o voalat Vochin, multi o gandesc si au gandit-o inca de acum o luna. Pentru prima oara dupa multi ani, ceea ce vad la Steaua nu este neputinta, ci nestiinta, ceea ce - din punctul meu de vedere - ne lasa fara niciun fel de scuze pentru acest sezon. Sa nu stii sa scoti macar 70% din potentialul acestor jucatori, multi dintre ei de nationala, reprezinta inca o dovada - daca mai era nevoie - a managementului bezmetic si "dupa ureche" din Ghencea. Colectia toamna-iarna 2010 nu pare sa aduca nimic bun si, cat timp loja este aceeasi, nu vad ce s-ar putea schimba in bine. Ovidiu FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3
Marcel Raducanu. Copilul sufletului de stelistMarcel Raducanu este una dintre cele mai fascinante figuri ale Clubului Steaua, reprezentand, in mod clar – pentru toti cei care l-au admirat creand – bucuria pura si absoluta a jocului de fotbalFERICITUL FERIFeri, adică Francisc Zavoda I, fratele mai mare al lui Zavoda II, a fost unul dintre pilonii permanenţi ai echipei de fotbal C.C.A., în cele două distribuţii legendare ale deceniului 6 al secolul26.500 de absenti si copiii lui Stalin26.500 de oameni. Un stadion. O singura echipa. Steaua. Suntem foarte aproape de capacitatea maxima a arenei din Ghencea. Aceasta este nota de plata a epocii domnului becali in calitate de sef al StelDinamo-Steaua, atmosfera- OMbunSteaua-Sportul, 1-1 (4-2 d.p.)- OMbun |
Alex 01.11.2010@13:32
Da, este lent, dar are un simt de pozitie incredibil si experienta cu duiumul. In orice caz mult peste Galamaz.
Bilasco este PENIBIL cel putin. Imi aduce aminte de Lovin la dueluri aeriente. Cum e posibil sa ai peste 1,85 sa sari la cap cu unul de 1,75 si sa pierzi mai multe dueluri la rand e pentru mine INEXPLICABIL. Bilasco e o varza de fotbalist. L-as fi preferat pe Litu sau pe Batfoi.
Apostol e terminat ca fotbalist, ca UN terminat era el de mult. De ce Apostol si nu Lazar de la Steaua II? Sau Matei (celalalt nu cel ce a jucat cu Sportul)?
Onofras - no comment.
Marinescu - n-am inteles de ce ne trebuie Marinescu sau pe ce post exact joaca el. Pana acum a jucat prost pe orice post.
Ricardo - Cu Utrecht gherle, cu Dinamo in pom. Pana acum chifla transferurilor. Ca sa nu mai discutam ca isi pune coechipierii in situatii foarte foarte grele.
Brandan - singurul decent pana acum doar ca nu e fundas stanga ci mijlocas. Da Lato nu e pe placul fiarei.
Avem cel mai nicio treaba lot de la Generatia Boro incoace, pentru ca avem jucatori blazati, neinteresati si in general NESTELISTI.
Spre 24!
SSK 01.11.2010@13:47
Alex 01.11.2010@14:39
Ultima data cand chiar discutam de fotbal Olaroiu era zerOli care nu lasa loc gloriilor Hagi si Lacatus sa se afirme in Ghencea ca antrenori.
Suntem la al 3lea mandat al lui Lacatus si unul al lui Hagi si ultimul titlu tot al lui sclavaroiu este.
Ca sa nu mai discut ce lot de MARE valoare aveam pe atunci, dintre care enumerez doar cateva vedete: Lovin, Stancu, Balan, Baciu, Carlos, Cristocea, Croitoru.
gio_stgloria 01.11.2010@14:43
SSK 01.11.2010@14:47
radutheodor 01.11.2010@14:54
Din N-shpe antrenori care au acceptat biletele si schimbari din loja - zerOlaroiu a luat titlu si semifinala de Cupa UEFA. SEMIFINALA bai baieti, SEMIFINALA ! Putea sa o bage si pe mama lui Oierul in teren - ca sa ajungi in semifinala TREBUIE sa fii antrenor. Drept dovada absolut toti antrenorii care au urmat au acceptat "sfaturi" de la Cioban - dar au fost calcati in picioare de puteri ale europei precum Utrecht sau Seriff Tiraspol.
Si sa nu intru in discutii despre superstarurile (porno) Bilasco, Apostol si Galamaz. Jucatori cu grele cariere in urma, care il fac de ras pe Messi si Cr Ronaldo, care domina fotbalul la toate capitolele, stelisti inca dinainte sa se infiinteze Steaua, cu o conduita morala de nota 10 in teren si in afara lui - veniti de la mari echipe ale Europe, care au scos din teren un Gardos sau un Radut.
Vreau va rog sa-mi comparati carierele de antrenori ale lui Olaroiu, Hagi si Lacatus - in cifre si statistici. Ca oricum - fotbal spectacol n-am vazut la nici unul din ei (nici cel mai urat meci ever al Stelei pe vremea lui Olaroiu n-a putut sa semene cu meciul de aseara de la Bistrita).
Cei mai mari antrenori pe care i-a avut Steaua in ultimii 10 ani sunt: Protasov, Piturca, Olaroiu, Zenga. Atat. Lacatus si Hagi sunt praf. O sa vedeti si rezultatele Regelui la Galata - fara biletzele de la patron.
Alex 01.11.2010@15:01
Si au venit. Hagi l-a scos pe Badoi din echipa la ordinele lu' sefu apoi a plecat cand si-a dat seama ca nu se poate, drept pentru care desi eu il consider pe Hagi un zero ca antrenor il respect ca a avut bun simt sa plece.
Si apoi de Laca nu mai comentez. Nu imi amintesc VREODATA sa zica Olaroiu: "Acum Gigi, acum il bag". Olaroiu il mai vrajea pe Gigi, stai asa ca sa vezi ca de-aia il bag, da tu ai dreptate si el si MM il faceau pe Gigi si faceau tot ce vroiau ei.
Avand in vedere ca juca urat si defensiv aveam al doilea atac al campionatului. Putem sa ne uitam un pic pe statistici dupa ce a plecat sa vedem ce s-a mai intamplat. Sa iti amintesc ca el era fluierat la 3-0 in deplasare cu National sau 3-0 acasa cu Ceahlaul ca jucam defensiv? Dar nu are rost, discutam asa doar de dragul discutiei. Acum orice discutie de logica, antrenament si tactica e doar SF sau pentru pasionatii de Football Manager.
La Steaua, fotbalul e in moarte clinica deocamdata dar se intrevede o speranta si cand zic asta ma refer la faptul ca ciobanul a ramas fara lichiditati, terenurile nu mai merg, alte afaceri nu mai sunt si CEL MAI IMPORTANT se mai schimba chestii in politica si isi pierde sprijinul deci poate fi eliminat si scos tap ispasitor.
radutheodor 01.11.2010@15:03
SSK 01.11.2010@16:11
Olaroiu a fost primul, asta a fost un fapt. Pana la el, Zenga si Protasov nu cedasera sau cel putin n-am aflat noi. Faptul ca tu ai fost sceptic (sustinand ca si ceilalti vor accepta), iar varianta ta sceptica s-a adeverit nu mi se pare extrem de relevant pentru discutia de la ACEL moment.
In alta ordine de idei, Steaua lui Olaroiu chiar juca urat. Aseara, de exemplu, Steaua n-a jucat nici frumos, dar nici oribil (cum sustine radutheodor mai jos). As putea enumera (daca as avea memorie) vreo 30 de meciuri in ultimii 10 ani (inclusiv prima domnie a lui Piturca) in care Steaua a jucat cu adevarat oribil, spre deosebire de ce a jucat aseara. Printre astea 30, s-ar putea sa fie chiar si vreo 3-4 victorii a la Olaroiu.
Tupac Amaru 01.11.2010@16:27
Il Soldatino 01.11.2010@17:17
Bilasco este PENIBIL cel putin. Imi aduce aminte de Lovin la dueluri aeriente. Cum e posibil sa ai peste 1,85 sa sari la cap cu unul de 1,75 si sa pierzi mai multe dueluri la rand e pentru mine INEXPLICABIL. Bilasco e o varza de fotbalist. L-as fi preferat pe Litu sau pe Batfoi.
Spre 24!
Bilasco e un jucator extraordinar. Din pacate stilul sau de joc este total diferit de ceea ce se joaca la Steaua.
Cand era la Urziceni castiga peste 90% dintre duelurile aeriene indiferent de numele fundasilor care-l marcau.
Era si o schema tactica indelung exersata la antrenamente cu minge lunga pe Bilasco urmata de o deviere cu capul a acestuia. Cu o astfel de schema a castigat Unirea campionatul.
Din pacate, Bilasco se va inscrie in categoria bogata a jucatorilor buni care nu au reusit sa confirme la Steaua.
Sunt de acord cu ce ai scris in legatura cu Geraldo dar nu cred ca Apostol e asa de slab. Dimpotriva, eu cred ca Dan Petrescu o stie cel mai bine.
Il Soldatino 01.11.2010@17:21
A si inca ceva: incetati cu rolul lui Meme Stoica. Meme a fost facut mare de antrenori - de Protasov, de Zenga, de Oli si de Dan Petrescu - antrenori super care au facut bici din rahat de jucatori precum Oprita, Gigel Coman, Bostina, Carlos, Elton, Galamaz, Bilasco, Apostol, Onofras, etc - daca un jucator precum Deac sau Ionitza (la 20-21 de ani si oricum 10 clase peste ce am mentionat mai sus) freaca tusha pe la orice echipa din Vest ... va dati seama unde s-ar clasa "campionii" astia ... cred ca la cules de capsune si la cules vitza de vie ...
MM stia cum sa-l pacaleasca pe Oierul. Ii aducea argumente, il determina pe Oierul sa creada ca el este cel care adopta deciziile pe care oricum Stoica le sugera subtil.
Ca sa fii presedinte trebuie sa fii inteligent si sa stii sa comunici.
Adevarat este ca eu m-am aflat printre oamenii care au simtit o usurare in momentul in care Stoica a plecat de la Steaua (pe langa lucrurile bune pe care le-a facut eu l-am gasit a fi incompatibil cu spiritul Stelei) dar sa-i negi orice merit e cam mult...
De altfel, realitatea prezentului ne-o dovedeste fara mila.
Alex 01.11.2010@17:22
1. Ce cauta la Steaua?
2. De ce joaca titular la Steaua daca el nu se poate adapta, deci din nou ce cauta la Steaua?
3. Daca tot e extraordinar, de ce nu schimbam sistemul de joc sa scoatem ce e cel mai bun din Bilasco?
Bilasco e un jucator mediocru, care la Urziceni fara niciun fel de presiune si cu un antrenor foarte bun care a scos tot din el a jucat la maximul pe care il putea atinge, maxim care e insuficient pentru a juca la Steaua. Bine nu aceasta Steaua unde si eu cu piciorul in ghips ca acum pot sa joc lejer.
Apostol e la fel ca Bilasco. E un fel de Cristocea mai nou. Vedeta la Farul, no-name la Steaua.
dakk 01.11.2010@19:29
Adrians 01.11.2010@19:37
- ce stil de joc se doreste la Steaua - se doreste stilul care reprezinta Steaua din totdeauna,acela tehnic si in viteza,cu devieri si fantezie in joc sau se doreste un stil tacticizat,mai italienesc ?
- functie de stilul ales,se trece la alegerea antrenorului si se merge pe mina unui antrenor tip Jenei/Protasov/Piti sau a unui antrenor tip Olaroiu/Dan Petrescu etc.
- avind aceste 2 raspunsuri se trece apoi la alegerea jucatorilor.
Este evident ca jucatori gen lotul Urziceni nu se vor incadra usor in stilul Lacatus deoarece ei vin dupa 3 ani de automatisme si sistem de joc tip Dan Petrescu.Sincer sa fiu ma surprinde ca nimeni din actuala conducere nu realizeaza aceste lucruri si arunca bani functie doar de numele jucatorului si eventualul loc ocupat de echipa unde activeaza.Ma surprinde ca nimeni nu a vazut ca aceasta era idea abordata de Piti in reconstructia echipei la inceputul acestui campionat,dupa cum ma mai surprinde faptul ca aceleasi principii sunt aplicate in alegerea antrenorilor ; imi pare rau sa o spun,dar cred ca GB a gresit nu atunci cind i-a dat afara ci atunci cind a angajat antrenori gen Hagi,Ilie Dumitrescu sau - chiar - Lacatus.fosti mari jucatori dar antrenori mediocrii.
Atita timp cit numirea antrenorilor si stabilirea lotului nu va avea niste criterii clare,vom ramine in in continuare in categoria " loseri de lux " iar GB va realiza curind ca la el se aplica perfect vorba americanului " easy come, easy go " sau mai pe romaneste spus - banii cistigati din speculatii cu terenuri nu sunt bani munciti si asa cum i-a facut,asa o sa-i si piarda.Imi este frica ca ne asteapta vremuri cumplite atit la nivel de FC cit si la nivel de CS,unde sectiile sportive pierd meciurile la foc continuu.Bine ca Dl.Cirlan,marele sef la hochei,promoveaza un marketing halucinant,cu "apropiere " de Rangers - ce gluma penibila - si concursuri de vampirite in Vegas,in timp ce echipa este ciuca batailor in cupa Mol iar in campionat am ajuns sa-i batem doar pe Sportul si Galati.
Tupac Amaru 01.11.2010@22:09
Cred ca in momentul de fata ar trebui ca cei din conducere sa-si dea un raspuns la urmatoarele intrebari :
- ce stil de joc se doreste la Steaua - se doreste stilul care reprezinta Steaua din totdeauna,acela tehnic si in viteza,cu devieri si fantezie in joc sau se doreste un stil tacticizat,mai italienesc ?
- functie de stilul ales,se trece la alegerea antrenorului si se merge pe mina unui antrenor tip Jenei/Protasov/Piti sau a unui antrenor tip Olaroiu/Dan Petrescu etc.
- avind aceste 2 raspunsuri se trece apoi la alegerea jucatorilor.
Este evident ca jucatori gen lotul Urziceni nu se vor incadra usor in stilul Lacatus deoarece ei vin dupa 3 ani de automatisme si sistem de joc tip Dan Petrescu.Sincer sa fiu ma surprinde ca nimeni din actuala conducere nu realizeaza aceste lucruri si arunca bani functie doar de numele jucatorului si eventualul loc ocupat de echipa unde activeaza.Ma surprinde ca nimeni nu a vazut ca aceasta era idea abordata de Piti in reconstructia echipei la inceputul acestui campionat,dupa cum ma mai surprinde faptul ca aceleasi principii sunt aplicate in alegerea antrenorilor ; imi pare rau sa o spun,dar cred ca GB a gresit nu atunci cind i-a dat afara ci atunci cind a angajat antrenori gen Hagi,Ilie Dumitrescu sau - chiar - Lacatus.fosti mari jucatori dar antrenori mediocrii.
Atita timp cit numirea antrenorilor si stabilirea lotului nu va avea niste criterii clare,vom ramine in in continuare in categoria " loseri de lux " iar GB va realiza curind ca la el se aplica perfect vorba americanului " easy come, easy go " sau mai pe romaneste spus - banii cistigati din speculatii cu terenuri nu sunt bani munciti si asa cum i-a facut,asa o sa-i si piarda.Imi este frica ca ne asteapta vremuri cumplite atit la nivel de FC cit si la nivel de CS,unde sectiile sportive pierd meciurile la foc continuu.Bine ca Dl.Cirlan,marele sef la hochei,promoveaza un marketing halucinant,cu "apropiere " de Rangers - ce gluma penibila - si concursuri de vampirite in Vegas,in timp ce echipa este ciuca batailor in cupa Mol iar in campionat am ajuns sa-i batem doar pe Sportul si Galati.
Raspunsul meu la toate nelamuririle tale este: pentru ca asa vreau euuuuuuuuuuuuuuuuu, voievodul si ursul si razboinicul luminii.
In alta ordine de idei, este evident ca singurul lucru pe care il fac excelent americanii este sa ucida in masa - vezi Hiroshima, Nagasaki, Coreea, Vietnam, Irak.
De-aia eu mi-am exprimat de la inceput reticenta in ceea ce priveste succesul acestui asa zis "proiect".
red&blue_boy 01.11.2010@23:00
radutheodor 02.11.2010@01:53
Cel mai mare antrenor din istoria omenirii ... plin de trofee, de indicatii tactice, el nu se indoaie niciodata in fatza patronului ...
radutheodor 02.11.2010@01:54
Nici nu mai vreau banii pe el inapoi ... imi scrieti si mie numele pe balonul de aur pe care o sa-l castige ...
radutheodor 02.11.2010@02:28
De ce e Ol%u0103roiu nr.1 �n Ghencea �n ultimii 10 ani
... pentru ca e ultimul antrenor care a adus �n Ghencea un trofeu: Supercupa Rom�niei (2006)
... pentru ca e ultimul antrenor care a reu%u015Fit sa c�%u015Ftige campionatul cu Steaua (2006)
... pentru ca a f%u0103cut cea mai mare performan%u0163a europeana a Stelei dupa '89: semifinalele Cupei UEFA (2005-2006)
... pentru ca a f%u0103cut 5 puncte �n grupa Champions League din 2005-2006, record neegalat �nca de Steaua
... pentru ca a avut cel mai lung mandat, reu%u015Find sa bifeze un an %u015Fi 6 luni ca antrenor �n Ghencea
Profit doar cu Ol%u0103roiu
Unul dintre motivele pentru care Oierul �l place at�t de mult pe Ol%u0103roiu e %u015Fi acela ca doar cu acest tehnician a reu%u015Fit, de c�nd a devenit patron, sa aiba profit �n exerci%u0163iul financiar. La finalul anului 2006, Steaua a raportat, conform bilan%u0163ului depus, un profit de peste un milion de euro!
George Stan 02.11.2010@09:14
Jucatorii Stelei nu-si doresc sa castige. Adica isi doresc asa, daca se poate, daca nu atunci asta e, viata merge mai departe.
Ovidiu, comparatia de la meciul cu spurkkatii a fost esenta, Steaua cu bucuria aia aproape mimata si spurkkatul rupand gardul la gol.
Bodanel 02.11.2010@11:13
@Ovidiu
Si eu sunt de acord ca dupa multa vreme avem cel mai bun lot din tara. Pacat ca nu are cine sa-l antreneze.
SSK 02.11.2010@11:17
joseph 02.11.2010@11:20
pai si vina cui este asta? a lui Lacatus sau tot a ciobanului care l-a numit(si este evident ce a urmarit prin asta)? parca ne invartim intr-un cerc vicios...
red&blue_boy 02.11.2010@11:58
Nu stiu,dar eu n-as fi asa sigur,nu cred asta...
SIMONICA 02.11.2010@12:12
SSK 02.11.2010@12:29
pai si vina cui este asta? a lui Lacatus sau tot a ciobanului care l-a numit(si este evident ce a urmarit prin asta)? parca ne invartim intr-un cerc vicios...
Nu retrag niciodata faptul ca ciobanul e primul, principalul si cel mai mare vinovat pentru ce se intampla la Steaua. Dar m-am gandit sa n-o repet, ca plictisesc. In situatia asta, e si vina lui Lacatus, ca a acceptat sa vina, ca nu-si vede limitele... In plus, eu incercam mai mult sa semnalez un fapt (ca Lacatus e un antrenor mediocru), decat sa stabilesc o vinovatie.
joseph 02.11.2010@13:03
mi-am cam dat seama de treaba asta, dar mi-e teama ca nu ne ajuta cu mare lucru. pana nu ne regasim puterea de a lupta cu ciobanul... o sa mai avem de semnalat multe fapte:)
Alex 02.11.2010@15:58
Pai ne trebuia cel de-al treilea mandat al lui Lacatus sa ne dam seama ca e un antrenor mediocru? Poate niste inocenti da, dar tu esti mereu mai echilibrat si sunt sigur ca nu te-au orgasmat alea nustucate victorii cu valizele.
E ca si cum ai zice ca incerci sa stabilesti un fapt: Nicolita e praf=))))
SSK 02.11.2010@17:24
Andreea 04.11.2010@09:51