20-07-10
Blestemata chestiune a Stelei lui PiturcaOrice suporter stelist "cu atitudine" e in dilema zilele acestea: sa tina sau nu cu Steaua noua a lui Piturca? Sa se uite spre jumatatea plina a paharului (cele 12 sau cate-or fi transferuri, Emeric Ienei presedinte) sau spre jumatatea goala, in spatele careia se lateste figura insuportabila a lui Becali?Greu de raspuns sau de dat sfaturi in astfel de momente. In fond, faptele nu sunt chiar atat de albe sau negre pe cat le zugravesc cei care au numai certitudini: e clar ca intre Steaua lui "Lippi" de la sfarsitul sezonului 2009-2010 si cea a lui Piturca de-acum sunt diferente foarte mari, macar ca lot si ca atmosfera. E tot atat de clar ca Becali a ramas seful, chiar daca rolul si expunerea lui in aceasta vara au fost incomparabil mai mici decat in anii trecuti. La fel de clar e ca domnul Ienei e presedintele Stelei, pe scaunul ocupat candva de domnul Ioan Alecsandrescu. Si tot clar e ca se vand abonamente (inclusiv la Sud), se dau jos garduri iar suporterii sunt abordati pe "canalele" acelea subterane care exista mereu intre un club si nucleul cel mai fidel de suporteri. Si atunci, ce e clar din toate astea? As incepe cu singura mea certitudine (pentru ca e chiar singura): nu il poti injura pe cioban, facand abstractie de echipa, cand presedinte este Ienei si nu i-ai dat macar o sansa acestei echipe a lui Ienei. Sigur, functia va fi mai degraba simbolica si sigur, a fost in primul rand o "achizitie" din considerente de imagine, dar nu putem uita ca Steaua aceea cu "valori" pe care obisnuim s-o clamam a fost facuta mare de oameni ca Ienei. Iar oamenii ca Ienei au dreptul sa fie sprijiniti neconditionat. Mai mult, oameni ca Ienei au inclusiv dreptul sa greseasca si merita sa fie iertati cu precadere. Pentru ca Steaua se sprijina cu unul din picioarele istoriei sale de 63 de ani pe oameni ca Ienei. Despre Piturca, as rezuma totul asa: in conditiile in care Becali a ramas la echipa, el e singura sansa ca de echipa asta sa nu se aleaga praful (pentru ca se poate si mai rau, intotdeauna, sa nu ne amagim). In rest, Piturca va ramane acelasi comunicator catastrofal, acelasi antrenor fixist si acelasi pocherist pe care vom ajunge sa-l alintam "barbugiu". El nu e in niciun caz calaretul pe un cal alb pe care presa de la noi il tot perie de doua luni (urmand ca ea sa fie prima care ii va sari in cap la primul silenzio stampa - si n-ar fi clar ca e Piturca antrenor daca nu vom avea un silenzio stampa cat de curand...). Si nici nu va aduce jocul frumos in Ghencea, cum nu l-a adus nici acum 9 ani, dimpotriva. Dar intr-un campionat asa ciufut ca al nostru, Piturca poate duce Steaua catre un nou titlu, chiar daca probabil nu anul asta. Si va lasa, probabil, in urma lui 2-3 jucatori mari, inventati de el, pe langa ceilalti 5-6 catastrofe care ne vor scoate peri albi (remember Mitrita & Pompilica). Suporterii "activi" se vor diviza, in timp ce cei "neangajati" vor sustine Steaua lui Piturca. Ultrasii dezbat si vor mai dezbate eterna dilema a "principiilor" versus "realizari" (in fond au trecut ceva ani buni de cand nu s-au mai facut coregrafii memorabile in Ghencea). Cei mai multi vor alege sa faca un pas inapoi, in asteptare, si vor da o sansa echipei. Chiar si cei care nu il vor face tot vor face jumatate de pas. In primul rand pentru domnul Ienei. Insa in problema suporterilor de peluza simt nevoia sa mai subliniez o data o idee: nimeni nu estea deasupra greselii si oricine poate gresi, mai ales in astfel de ocazii, cu alegeri atat de complicate. Ceea ce conteaza cel mai mult este ca in spatele alegerii sa nu fie vreun interes material. In rest, orice greseala e in firea lucrurilor. Mai mult de atat, n-as sti ce sa va spun. Va pot spune ca, dupa un sezon in care Steaua nu mi-a trezit aproape nicio emotie si in care n-as sti probabil sa va spun 10 rezultate ale meciurilor Stelei, astept cu nerabdare sa vad un meci al Stelei. Becali e tot acolo in loja si de la el au pornit si pot porni toate relele, da... dar deocamdata am obosit sa-l urasc si astept sa merg din nou la un meci de fotbal. Ovidiu FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/
Doneaza acum!
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/ Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3 https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/ https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
Legendele Stelei, reunite! Steliştii vor sărbători pe 7 iunie 63 de ani de la înfiinţarea clubului din Ghencea.
Asociaţia Independentă a Suporterilor Stelişti a marcat evenimentul printr-o petrecere la care au par |
Azazello 19.07.2010@21:08
Nimic nu mai este de adaugat.
Adrian 19.07.2010@21:28
Faci cateva greseli foarte mari.
1. Steaua e Steaua. Nu e Steaua lui pippi sau Steaua lui Piti. E doar Steaua, echipa care e violata in continuu de Gigi becalii.
2. Nimic nu s-a schimbat. Au venit jucatori noi. Si? Sunt niste mercenari care vor vinde cele doua culori ale clubului nostru la prima oferta buna din strainatate. Credeti ca pe Todorov il doare de Steaua? Poate doar in fund.
Asa cum in sezoanele trecute de multe ori jucatorii ne-au intors spatele, asa va fi si acum.
Au plecat de la Steaua(sau sunt pe picior de plecare) oameni care au avut caracter si bun simt. Ma refer aici la Golanski cel care, cand a iesit din teren la meciul cu tiganii, a pupat stema de pe tricou doar ca sa crape ciorile de ciuda. Ma refer si la Zapata, un om adevarat. Au venit in locul lor oameni ca dorel(care pana ieri injura Steaua) si alti mercenari.
3. Daca il injuram pe omul care l-a injurat pe Ienei ce are? Sau am uitat deja de "Ienei e un batran senil!"?
4. Ienei a venit pentru a fi Lacatus 2, adica un scut destul de mare cat sa ii poata proteja pe Piti si Gigi impotriva suporterilor. Sunt curios ce putere de decizie are dumnealui in club.
5. Piturca e acelasi Piturca de acum cativa ani, acel Piturca care era personajul principal in : "Piti, Piti, Piti, lasa-ne!". Unii se pare ca au uitat insa de treaba asta. Asta e. Nu poti sa tii minte tot ce canti, nu?
narcis_n 19.07.2010@21:38
carc0tasu 19.07.2010@21:45
Eu unul merg spre acordarea unei sanse noului proiect, pt ca sunt sigur, daca si acum va da gres, va fi greseala decisiva pt el.
LE si am observat o chestie ... la articolul "Uitam prea repede, iertam prea usor" sunt 88 de comentarii, iar la "Emeric Ienei este noul presedinte al Stelei" sunt doar 80. Mai e ceva de spus?!?!?
shack3r 19.07.2010@21:56
Consider ca astea sunt doar miscari facute de Becali ca sa ne inchida gura,nu da doi bani pe valorile in care credem noi,el vrea doar banii din Liga .
Andrei^ 19.07.2010@21:57
Si sunt de acord cu tine, merita sa-i dam o sansa lui Emeric Ienei. Nu stim insa cat de mult si-a pus sau isi va pune amprenta asupra echipei. Pentru ca eu nu-l vad pe Ienei lucrand sub conducerea lui bec@ly, sau cel putin nu imi doresc sa il vad. Si in legatura cu protestul, am zis-o si o mai zic: sunt de parere ca el trebuie sa continue. Oricum nu conteaza parerea mea, dar o zic asa, ca fapt divers.
green.boy 19.07.2010@22:00
xray 19.07.2010@23:48
"Indiferent de adevar, eu am intotdeauna dreptate, pentru ca scopul meu justifica orice mijloace. Ai o alta parere? Deci, nu existi, Creier spalat!"
Ador protestele, dar urasc fetisizarea lor!
Si comunismul a aparut ca un protest fata de degradare morala si inechitatea sociala din acele vremuri, dar a sfarsit el insusi intr-o degradare morala prin devorarea celor in numele carora s-a constituit ca doctrina sociala.
De ce?
Din cauza unora care l-au fetisizat, rupandu-l de realitate si plasandu-l doctrinar intr-o lume utopica, prezenta doar in lozincile cu vorbe mari, dar goale si purificata prin toleranta zero fata de alte pareri.
Din pacate, acum traim paradoxul in care moderatia este stigmatizata, iar extremismul lozincard tinde sa fie aplaudat ca o stare de normalitate.
De aceea acest articol este o oaza de normalitate in desertul dialogului extremist, pro sau contra, care a cuprins virtualul.
Well done, Ovidiu!
bogdan_p 20.07.2010@06:37
"Suporterii "activi" se vor diviza, in timp ce cei "neangajati" vor sustine Steaua lui Piturc".Care sunt unii si care sunt ceilalti?Cei care vor alege sa sustina echipa vor face un pas inainte poate,nu inapooi,de ce crezi ca dreptaatea este de partea ta?Ca tu cunosti adevarul absolut?Poate cei care o sustin vor face alegerea ea buna iar cei care nu,pe cea proasta.
Ce interes material?Crezi ca dl Enei sau Piturca vor incerca sa dea bani suporterilor?
Varza articolul.
Bogdan 20.07.2010@06:44
joseph 20.07.2010@07:26
daca esti fair-play... ar trebui sa recunosti ca extremismul este de ambele parti. nu imi par pesimistii mai extremisti decat optimistii. din punctul meu de vedere, normalitatea nu este in niciuna din "tabere". toti sunt prea incrancenati pentru a putea sa mai gandeasca normal. fiecare o tine pe a lui si nimeni nu este in stare sa vada ca impreuna suntem mult mai puternici.
daca tot ni s-a cam dat sah la protest, este normal sa schimbam fata acestuia si sa stam macar o perioada in expectativa, pentru a vedea ca schimbarile facute nu sunt doar de ochii lumii. dar dupa cate s-au intamplat, unii totusi vor sa semnam inca un cec in alb.
ultramoro 20.07.2010@08:01
Eu nu vad decat unu singur. UNUL!
O icoana Stelista mutata de o mana scarboasa, diabolica, precum altele ce au fost mutate tot de aceeasi mana: Hagi, Lacatus.
Va pun o intrebare, celor care indruma spre toleranta si inobitocire:
Daca acestui proiect i s-ar alatura toate elementele Stelismului: Ion Alexandrescu(D-zeu sa-l ierte), A. Iordanescu, Ghe. Constantin s.a., sub acelasi patronat, voi ati mai tolera asa ceva ?
Oamenii astia sunt curati ca o lacrima, prin ei Steaua va dainui tot timpul. Dar nu se vor mai putea intoarce. Si de aceea Steaua nu va murii.
La acest proiect al lui becalii&Piturca (frati pana la maorte, sau doua maini care spala de 7 ani aceeasi fata) nu i s-a alaturat decat Jedei, om de o bunatate rar intalnita, care si-a pus imagina sub bici pentru cei care vor sustine echipa, pentru cei care mai vor inca un titlu, pentru cei care il mai vor pe becalii la Steaua, pentru fanii Stelei amagiti in ultimii ani de neperformanta. Omul asta este batran, are 73 de ani, voua nu va este rusine??
Stelistul1995 20.07.2010@08:58
Piece of Mind 20.07.2010@09:57
Daca dl Enei merita o sansa,dc "Piturca va ramane acelasi comunicator catastrofal, acelasi antrenor fixist si acelasi pocherist pe care vom ajunge sa-l alintam "barbugiu"?.Nu e la fel de stelist?Nu a facut destule pt Steaua?Amanadoi merita.De unde stii tu ce joc va aduce in Ghencea?Esti aasa un bun cunoscator al elementelor tehnice?Pariu ca nu.
"Suporterii "activi" se vor diviza, in timp ce cei "neangajati" vor sustine Steaua lui Piturc".Care sunt unii si care sunt ceilalti?Cei care vor alege sa sustina echipa vor face un pas inainte poate,nu inapooi,de ce crezi ca dreptaatea este de partea ta?Ca tu cunosti adevarul absolut?Poate cei care o sustin vor face alegerea ea buna iar cei care nu,pe cea proasta.
Ce interes material?Crezi ca dl Enei sau Piturca vor incerca sa dea bani suporterilor?
Varza articolul.
Asa, ca fapt divers, autorul a expus un punct de vedere personal si care, din pacate pentru tine, chiar este corect.
Toata lumea isi aduce aminte de jocul execrabil prestat in majoritatea covarsitoare a meciurilor din mandatul Piturca, toata lumea isi aduce aminte petardele de fotbalisti pe care i-a adus in Ghencea si marginalizarea celor care, avand personalitate, l-au contrat in anumite momente (Vladoiu, Lincar, Miu, Danciu, etc), toata lumea isi aminteste ca a sacrificat interesele Stelei in razboiul lui personal cu Giovani Becali, toata lumea isi aminteste de umilintele din meciurile cu spurcatii, numai tu se pare ca ai uitat . )))
Si vezi ca e Jenei, nu Enei ))
Ca suporter stelist, desi voi fi macinat permanent de dilema dintre "principii" si "rezultate", voi da o sansa cuplului Jenei-Piturca, o merita cu prisosinta pentru ceea ce inseamna pentru acest club.
bogdan_p 20.07.2010@10:14
noname 20.07.2010@10:24
SebahSTEAUA 20.07.2010@10:52
Adrian 20.07.2010@11:08
Adriane, du-te tare,tata, si lasa-ne. Zici ca esti pus pe repeat. Aceleasi tampenii le debitezi mereu cu pretentia ca spui "doar adevarul". E paranoia curata, pe cuvant!
Asa e. Spre 24!
SebahSTEAUA 20.07.2010@11:09
Bogdan 20.07.2010@11:10
Adrian 20.07.2010@11:19
Nu, spre Cluj sau de unde postezi tu, suporterule adevarat care esti!
Acolo o sa ma duc. Pentru ca ai dreptate. In paranoia mea, am inceput sa cred ca ciobanul face rau Stelei. Ori asta nu e adevarat. Ciobanasul e cel mai bun lucru care s-a intamplat Stelei si acum ca a venit Piti, bunul sau prieten si unul dintre cei care a garantat pentru valiza ciobanului, e clar ca lucrurile vor fi si mai bine decat au fost pana acum. Pentru ca Piturca, in mandatele precedente, a aratat ca e un antrenor valoros si suporterii nu l-au injurat niciodata.
Paranoia care mi-a luat mintile nu ma lasa nici sa inteleg care e rolul lui Ienei la Steaua. In nebunia mea eu am crezut ca domnul Ienei a fost adus la fel ca Lacatus, Hagi sau Adi Ilie, pe post de scut in fata suporterilor. Dar nu e asa, asa-i sebah?
Va rog sa imi spuneti care e rolul domnului Ienei la Steaua si ce puteri are dansul acolo. Ajutati-ma sa inteleg!
Daniel-Ionut 20.07.2010@11:23
Vom vedea dupa ce domnul Ienei va reveni din vacanta, si va semna contractul... rolul dansului in club.
bogdan_p 20.07.2010@11:30
Adrian 20.07.2010@11:37
Ienei e un om prea bun si iubeste Steaua prea mult ca sa zica "nu" cand crede ca Steaua are nevoie de el. Emeric Ienei e un domn, dintr-un timp mult mai elegant, lipsit de cocalari, total diferit de ceea ce e acum in lume.
Dumnealui judeca lumea asa cum a fost invatat. Ii trateaza pe toti ca pe niste domni si crede ca asa ar trebui sa procedeze toti.
Din pacate, ciobanul nu poate sa fie domn. Daca ciobanul avea in el macar 1% din educatia si bunul simt pe care le are Domnul Emeric Ienei, era plecat de mult de la echipa. Si asta din cauza rusinii ca nu face nimic la echipa. Nici nu s-ar fi ajuns sa il huiduie fanii.
Nu e prima data cand ciobanul se foloseste de astfel de oameni pentru propriul sau castig. Exemplele sunt cu zecile si nu numai din fotbal. Si, cand nu o sa mai aibe nevoie de el, ce crezi ca se va intampla?
Domnul Ienei face greseala sa creada ca Piturca e seful. Gresit. In momentul cand lucrurile vor merge in jos sau cand banii vor aparea din nou la Steaua, jegul va calca din nou pe bec.
Sau voi credeti ca becalii e un om care invata din greseli?
siki27 20.07.2010@12:27
Esti mereu Gigi Contra
SebahSTEAUA 20.07.2010@13:14
zzip 20.07.2010@13:50
Mai degraba,majoritatea doresc sa acorde o sansa pentru ca stiu ca inevitabilul se va produce,mai devreme sau mai tarziu,iar atunci toata lumea va fi de partea contestatarilor .
bine spus
clausblaus 20.07.2010@13:54
Ti s-a pus tie pata pe Adrian!
De unde stii tu la cate meciuri se prezinta X sau Y?Daca el vrea sa continue protestul,este problema lui,daca tu vrei sa incurajezi echipa cine te impiedica,Adrian?
In viata e bine sa faci ceea ce crezi tu ca nu-ti incalca principiile dupa care te ghidezi si sa nu te uiti in curtea vecinului.Fiecare este liber sa-si exprime simtamintele,sa gandeasca un pic diferit de ceilalti si actioneze in consecinta.
Nu esti mai stelist decat Adrian,asa cum nici el nu este mai stelist decat tine,doar ca priviti problemele diferit.
Incercati sa va respectati intre voi,stelistii.
Prea multa patima,directionata prost,nu duce la nimic bun!
SebahSTEAUA 20.07.2010@14:10
De-acord cu tine. El oricum nu prea are pe unde sa continue protestul, dar asta e alta discutie. Pata mi s-a pus pe Adrian nu pentru ca a venit la X meciuri, ci pentru ca nu mai conteneste cu exprimarea opiniei lui. O face prin toate locurile posibile si, daca asta nu e suficient de deranjant, o exprima cu pretentia ca ar fi "purul adevar", de parca noi suntem niste maimute coborate ieri din copac. Nu am nimic nici cu cei care vor sa injure jigodia, nici cu cei care vor sa sustina echipa. Numai ca mi s-a luat de toti semidoctii cu impresii de intelectuali.
Adrian 20.07.2010@14:14
Le stim si noi, repeat-boy. E o chestiune de alegere.
Corect. Tu ai ales sa ignori ce face becalii cu Steaua. Eu nu.
S T 3 L ! S T U 20.07.2010@14:31
crouch 20.07.2010@14:53
@clausblaus,
De-acord cu tine. El oricum nu prea are pe unde sa continue protestul, dar asta e alta discutie. Pata mi s-a pus pe Adrian nu pentru ca a venit la X meciuri, ci pentru ca nu mai conteneste cu exprimarea opiniei lui. O face prin toate locurile posibile si, daca asta nu e suficient de deranjant, o exprima cu pretentia ca ar fi "purul adevar", de parca noi suntem niste maimute coborate ieri din copac. Nu am nimic nici cu cei care vor sa injure jigodia, nici cu cei care vor sa sustina echipa. Numai ca mi s-a luat de toti semidoctii cu impresii de intelectuali.
Poi si ce ai vrea sa faca frate cand vin unii pe aici(nu ma refer la tine) si ii acuza pe cei care vor sa continue protestul ?Ii ironizeaza sii ii condamna pt situatia de la club.Cum el nu a trecut cu vederea peste toate nedreptatile pe care infectul le-a adus clubului nu va trece nici peste toate acuzele gratuite care li se aduc celor care vor sa continue protestul.Dupa cum spunea toata lumea,fiecare e liber sa aleaga insa trebuie sa respectam alegerea celuilalt.O discutie cu argumente pro/contra protest nu cred ca are rolul de a arata ca X detine adevarul absolut.Decat sa vina unul sa zica "Nu mai injurati echipa mergeti si o sustineti daca sunteti stelisti" mai bine o discutie cu argumente pro/contra protest bazata pe ultimii 3 ani de experiente neplacute in care clubul nostru a luat parte.Nimeni de aci nu vrea sa para mai destept decat e,scopul fiecaruia e de a ajuta suflarea stelista.Doar o simpla parere...
mNiosu 20.07.2010@16:53
george84 20.07.2010@17:20
cam asta e si parerea mea,pana la urma tin cu Steaua si nu cu Becali!!!
Andrei^ 20.07.2010@21:19
Cred ca solutia cea mai buna ar fi ca protestul sa continue, dar in liniste cu banere si eventual mitinguti din cand in cand, nu cu scandari in timpul meciurilor si in nici un caz cu injurii adresate conducerii ca in sezoanele trecute, lucru de toata jena in parera mea, ce nu ne face nici un serviciu, ci doar pateaza imaginea Stelei. Nici eu nu il suport pe cioban dar injuriile aduse in gura mare pe stadion acestuia nu fac decat sa ne aduca la nivelul respectivului. Un protest pasnic nu strica si nu afecteaza nimanui din cei ce nu sunt vizati, plus nu va da sadisfactii "capitulari" unor anumite persoane, cel putin pentru moment, cand "par" ceva mai limpezi "apele" in club...
Uiti, probabil, ca dupa ce a inceput sa fie injurat a inceput sa il si doara. Asa a interzis abonatii de la Peluza Sud, peluza pe care a si inchis-o. A luat masuri care l-au costat, fiindca incepuse si presa si lumea in general sa vada ca suporterii stelisti sunt abuzati.
Concluzia zic eu ca e simpla, si anume ca protestul trebuie continuat ca si pana acum. Pentru ca in niciun caz nu putem spune despre el ca e suficient de inteligent ca sa taca si sa inghita atunci cand e injurat. Pus sub presiune va gresi, isi va da masca jos si lumea va vedea din nou cine este omul care patroneaza Steaua. Si fiti siguri ca la o urmatoare mare greseala nu va mai veni nimeni din istoria Stelei sa ii salveze imaginea si sa il apere de protestele suporterilor. Si atunci va ramane singur impotriva noastra...
xray 20.07.2010@21:25
Prietene, nici nu am directionat mesajul catre vreo tabara!
Extremismul nu este doar pro sau doar contra! In alte comentarii, recente, chiar am specificat explicit.
Aici evidentiam normalitatea si echilibrul din tonul articolului raportat la extremismul omniprezent in comentarii, indiferent de parerea partizana exprimata.
Deci, nu era vorba de continut(pro sau contra), ci de forma, care deriva dintr-o intoleranta inveninata si exacerbata artificial prin etichete si lozinci si nu dintr-o divergenta de opinii!
florin_anya 20.07.2010@22:28
[quote]SebahSTEAUA:
Nu, spre Cluj sau de unde postezi tu, suporterule adevarat care esti![/quote]
Acolo o sa ma duc. Pentru ca ai dreptate. In paranoia mea, am inceput sa cred ca ciobanul face rau Stelei. Ori asta nu e adevarat. Ciobanasul e cel mai bun lucru care s-a intamplat Stelei si acum ca a venit Piti, bunul sau prieten si unul dintre cei care a garantat pentru valiza ciobanului, e clar ca lucrurile vor fi si mai bine decat au fost pana acum. Pentru ca Piturca, in mandatele precedente, a aratat ca e un antrenor valoros si suporterii nu l-au injurat niciodata.
Paranoia care mi-a luat mintile nu ma lasa nici sa inteleg care e rolul lui Ienei la Steaua. In nebunia mea eu am crezut ca domnul Ienei a fost adus la fel ca Lacatus, Hagi sau Adi Ilie, pe post de scut in fata suporterilor. Dar nu e asa, asa-i sebah?
Va rog sa imi spuneti care e rolul domnului Ienei la Steaua si ce puteri are dansul acolo. Ajutati-ma sa inteleg![/quote
deci,draga Adrian,vine sau nu Jenei?daca vine este de ajuns.inseamna ca este liber sa faca ce simte si nu depinde de nimeni.eu.Vrea doar sa transmita maturitate,prestanta,echilibru.isi doreste sa se formeze o familie.daca vine inseamna ca gg nu mai poate strica nimic,sau foarte putin.daca vine tu trebuie sa intelegi ca te pripesti,te grabesti si esti dor orbit de ura.
si mai vrea ceva,cel mai greu de realizat.isi doreste suporteri destepti,inteligenti,care prin comportamentul lor sa ridice standardul de comportament si prestanta acestui club.
Robert Aeroth 20.07.2010@22:43
Ce vrei tu cu jucatori care sa moara pentru echipa...nu mai sunt ! Asta e te multumesti cu ce ai!
@majoritatea care posteaza : de ce sunteti nerabdatori si aratati cu degetul de dinainte....putina rabdare om vedea ce-o fi la vremea aia...cum se comporta oaia basita din loja cum joaca echipa cum se comporta jandarmii(de astia deja stiu ca or sa puta a rahat) si tot asa.
Tot ce comentez eu este un punct de vedere personal si trebuie luat ca atare...mereu mi-am dorit sa spun asta:)))).
aditud 20.07.2010@23:52
Adrian astazi@00:21
deci,draga Adrian,vine sau nu Jenei?daca vine este de ajuns.inseamna ca este liber sa faca ce simte si nu depinde de nimeni.eu.Vrea doar sa transmita maturitate,prestanta,echilibru.isi doreste sa se formeze o familie.daca vine inseamna ca gg nu mai poate strica nimic,sau foarte putin.daca vine tu trebuie sa intelegi ca te pripesti,te grabesti si esti dor orbit de ura.
si mai vrea ceva,cel mai greu de realizat.isi doreste suporteri destepti,inteligenti,care prin comportamentul lor sa ridice standardul de comportament si prestanta acestui club.
Florine, cu tot respectul, Ienei inca nu a venit la club. Si eu nu vad cu ochi buni aceasta amanare care tine de cateva luni bune.
Dar, ok, o sa vina, o sa semneze ca presedinte de onoare, o sa vina la fiecare meci sa stea in loja, o sa dea declaratii si o sa mearga la emisiuni, o sa fie purtator de cuvant. Si?
Toate astea nu vor face altceva decat sa aduca un plus imaginii ciobanului, cioban care va fi pus langa Ienei acum. Iar Ienei e unul dintre romanii cunoscuti si respectati in tara. E destul de greu ca pe cei asociati cu acest om sa ii consideri interlopi, nu?
Ciobanul isi spala imaginea si obtine un scut in fata suporterilor, asa cum a facut cu Lacatus.
Imi garantezi tu ca domnul Ienei va avea putere de decizie in club? Imi garantezi tu ca nu se vor putea face lucruri fara semnatura dumnealui?
Daca e asa, daca dumnealui are putere, da, hai sa fim alaturi de dansul, chiar si alaturi de Piturca. Eu sunt de acord cu asta. Dar, daca domnul Ienei vine doar ca imagine, atunci nu are rost.
Ciobanul jegos l-a jignit deja o data. Crezi ca nu o sa o mai faca iar? Ce l-ar opri?
Mama, frate, eu si acum stau si ma minunez cum jegul ala, un nimic, un zero, un cioban borat care nu a realizat nimic in toata viata lui spurcata, a indraznit sa vorbeasca despre Ienei si, cel mai important, sa nu fie taxat de nimeni!
Ienei, pe langa faptul ca a facut tot ce a facut, e si un om in varsta. Nimeni, nici suporterii, nici presa, nimeni nu a sarit la gatul ciobanului.
Stau asa si ma gandesc. Daca se trezeste Glazer sa il faca pe Fergusson in toate felurile, oare in cat timp dau ziarele din anglia cu el de pamant? De suporteri nici nu mai zic nimic.
florin_anya astazi@09:17
Sa ti aduci aminte,la club s a stricat totul cand cineva a a inceput sa vorbeasca mai mult decat putea sa faca.Daca comunicarea clubului ramanea cat de cat profesionala si cu prestanta nu ajungeam acum sa avem aceste dezechilibre si n conducere si intre suporteri.
VORBELE ,,PROASTE,, au creeat un mediu propice ,GOLANELII SI AMATORISMULUI.
Asa ceva trebuie sa repare Jenei.Sunt milioane de nuante si de detalii pe care cei mai multi nu le simt,nu le inteleg si apoi se trezesc ca ceva nu merge.
Daca vine,te asigur ca este coplesitor in relatia cu gg.In etate,dar nu ti poti imagina cat de ,,greu,, este prin comportament.
Daca vreti binele acestui club si vreti sa i respectati istoria,scoteti l din prezentul manelist,si tipic romanesc.
Cu oameni ca Jenei si noi putem evolua,pentru ca este singurul care poate ridica STANDARDUL DE COMPORTAMENT.
eu nu vreau 24,eu vreau sa nu mai fim niste ghertoi.
bogdan_p astazi@15:25
Bogdanhttps://fcsteaua.ro:/">astazi@16:10
bogdan_p astazi@17:31
stix astazi@18:32
Ca nu toti tipam, pur si simplu ne-am spus si noi niste pareri, de ce ne bagi pe toti in aceeasi oala?
Poate ca unii dintre am facut si noi ceva pt. Steaua sau pentru peluza, poate nu cat tine dar nu mai da in toti.... ca nu toti suntem la fel.
Andreea 21.07.2010@20:22