02-03-10
Articol tendentios in ProSportArticolul in cauza, tendentios de la bun inceput, este scris dupa binecunoscutul scenariu romanesc "daca cineva a facut un lucru bun, hai sa ii dam in cap, pentru ca nu cumva sa repete aceeasiMuzeul clubului nostru este in incinta stadionului pe care evolueaza echipa, asa cum se intampla la toate marile cluburi ale Europei. Bayern Munchen, Olympique Lyon, PSG, FC Barcelona, pentru a da doar cateva exemple, au muzeele oficiale la "periferie", asa cum se exprima domnisoara Corina Mladinoiu, pentru ca marile stadioane se construiesc mai greu in centrele oraselor. Comparatia cu FC Barcelona ca numar de vizitatori din finalul articolului nu-si are rostul. Traim in Romania si corect si logic ar fi sa ne raportam la ce se intampla in Romania. O comparatie obiectiva este Steaua vs orice echipa din Romania... Normal ca ne dorim sa ne apropiem de marile cluburi europene atat din punct de vedere al rezultatelor cat si al marketingului, insa acest lucru nu se poate realiza de azi pe maine, ci depinde de intreg mediul socio-economic in care ne desfasuram activitatea. Daca tot s-a folosit de comparatia cu FC Barcelona, autoarea articolului ar fi trebuit sa stie ca la clubul catalan nu se efectueaza vizita stadionului a doua zi dupa un meci desfasurat pe teren propriu, tocmai pentru a se face curatenie. Domnisoara Corina Mladinoiu a dorit sa efectueze turul stadionului - desigur, absolut intamplator - imediat dupa meciul Unirea Urziceni - Liverpool, partida la care au asistat peste 20.000 de spectatori. E bine de stiut ca pe un stadion de dimensiunile celui din Complexul Steaua curatenia dureaza una-doua zile, in functie de numarul de spectatori. Speram ca autoarei articolului i-a placut muzeul propriu zis, care este gindit si inaugurat de actuala echipa de marketing. Singurul de acest gen din tara, asa cum, bine informata de aceasta data, afirma chiar domnia sa. Speram ca i-au placut magazinele oficiale de la stadion si din Unirea Shopping Center, acesta din urma fiind, de departe, cel mai modern de acest gen din tara. Speram, deasemenea, ca a beneficiat de performantele celui mai complex si performant sistem de ticketing din tara (cu ajutorul caruia se pot procura si bilete online in sistem propriu, unicat pentru cluburile de fotbal din Romania), ca stie si apreciaza cea mai moderna revista oficiala a unui club romanesc, ca a auzit de cartea Steaua – Legenda unei echipe de fotbal, de Kids Zone, Player Escort, mascota oficiala a echipei, site interactiv pentru suporteri, toate proiecte realizate de departamentul de marketing cu sprijinul actualei conduceri a clubului. Nu in ultimul rand, speram ca autoarea articolului a fost multumita de comentariile si amabilitatea domnisoarei care a insotit-o si care, apropo, este special angajata si pregatita pentru acest post, nu si-a "asumat" rolul de ghid. Pentru orice detalii sau pentru eventuale nelamuriri, persoane abilitate din cadrul FC Steaua ii stau oricand la dispozitie tinerei jurnaliste care a dat dovada de un "profesionalism" deosebit la redactarea acestui material. FC STEAUA BUCURESTI FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
8 ani de la 02-03-2002 Prima aparitie UltrasReturul campionatului editia 2001-2002 a fost prefatat de Supercupa Romaniei, care a coincis cu prima aparitie a grupului Ultras.
nu cedam!
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
Felicitari
Tricouri
Cantece
Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3 https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/
https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/https://fcsteaua.ro:/
wallpapers- lm-aSteaua Rangers - SC Miercurea Ciuc 2-4- Pirotehnis tu'Steaua-SC M.Ciuc atmosfera- OMbun |
shack3r astazi@16:20
Dragos_G astazi@16:31
stelistu23 astazi@17:53
narcis_n astazi@17:55
Bine nea Vali ))
))))
armanovici astazi@18:05
Le reseau pansant astazi@19:12
Vad ca multi cad in capcana comparatiilor cu marile echipe ale Europei, noi nu am fost si nici nu suntem o echipa continentala, chiar daca ne place sa credem asta, nu suntem nici o echipa medie. Avem din cand in cand sclipiri dar in rest frizam mediocritatea.
Pe de alta parte, comparatia cu FC Barcelona e deplasata din multe puncte de vedre, in primul rand Barcelona e un brand planetar, produsele cu aceasta marca se adreseaza unei piete de cel putin 2,3 miliarde de oameni. Produsele cu Steaua abia daca atrag 3,4 milioane de clienti in Romania.
Meciurile barcelonei sunt transmise saptamanal in sute de tari, urmarite de milioane de oameni in timp ce Steaua abia daca este vazuta de 1 milion de telespectatori, de aici decurgand multe lucruri-bani, publicitate, etc.
Nu trebuie sa uitam si alte aspecte, spania are o populatie de 40 de milioane, deci din start o piata mult mai mare ca in Romania, tot aici trebuie sa includem si faptul ca anual spania este vizitata de peste 70 milioane de turisiti, iar Barcelona de aproximativ 15 milioane, de aici si un potential comercial infinit mai mare decat Steaua.
La toate acestea se adauga si puterea economica a suporterilor, sa nu uitam ca pentru un stelist achizitionarea unui tricou e un sarificiu financiar in timp ce pentru un spaniol e doar consumatia de la Mecu' din colt.
Asa ca nu vad de ce atata ura pentru acest articol, inteleg ca nu e bine cu maimuta, dar hai sa fim realisti, sa judecam rational, sa nu lasam si noi ca ciobanu ca ura, prostia, frustrarea sa vorbeasca.
oarece astazi@20:20
Andreea 02.03.2010@20:50