Am pus tot DVD-ul cu meciul Steaua-Anderlecht tot acolo Acum sper sa mearga. Va rog sa ma anuntati daca merge Inca nu am facut o lista dar in zilele urmatoare probabil ca am sa-mi fac :biggrin:
sorry dar am auzit de la un stelist infocat ca esti tepar in legatura cu meciurile... asa ca nu risc !!oricum esti necunoscut... si am meciuri de colectie cu Steaua ex: 1989 Steaua-Dinamo 0-3 Steaua-west ham 2-0
