Când FCSB câștigă, și Pro TV câștigă. Audiență. Cifrele serii
Meciul Hapoel Beer Sheva – FCSB, de joi seara, a pus Pro TV pe primul loc în audiențe, pe toate cele trei targeturi. Peste 2,2 milioane de persoane au fost în fiecare minut pe Pro TV, în cele două ore de meci.
Vârful de audiență a fost atins aproape de finalul partidei când au fost peste 2,8 milioane de persoane din toată țara pe Pro TV.
Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de miercuri, 19 octombrie, pe intervalul meciului din Europa League dintre Hapoel Beer Sheva – FCSB (20.00 – 22.00):
- NAȚIONAL. Pro TV a avut cifre mai mult decât duble față de Antena 1, pe intervalul meciului din Europa League, încheiat cu victoria FCSB (scor: 1 – 2). Pe intervalul meciului, Antena 1 difuza The Wall – Marele Zid, urmat de emisiunea prezentată de Dan Bittman, Aici eu sunt vedeta.
- URBAN. La orașe, partida de fotbal a obținut o medie de aproape 1,3 milioane de privitori. În același timp, pe Antena 1 erau în jur de 520.000, media pe minut.
- COMERCIAL. Cifre bune pentru Pro TV și pe publicul comercial: din cei 1,3 milioane de orășeni care se uitau la meci, peste 600.000 erau persoane cu vârste între 18 și 49 de ani. Cifrele au fost de peste două ori mai mari decât ale Antenei 1, care ocupa locul secund.
Audienţa posturilor TV joi, 19 octombrie, pe intervalul Hapoel Beer Sheva – FCSB, la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.260.000 | 12.6 | 26.4 |
2 | Antena 1 | 1.041.000 | 5.8 | 12.1 |
3 | Kanal D | 828.000 | 4.6 | 9.7 |
4 | National TV | 453.000 | 2.5 | 5.3 |
5 | Romania TV | 340.000 | 1.9 | 4.0 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 19 octombrie, pe intervalul Hapoel Beer Sheva – FCSB, în mediul URBAN
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.281.000 | 13.2 | 28.9 |
2 | Antena 1 | 524.000 | 5.4 | 11.8 |
3 | Kanal D | 447.000 | 4.6 | 10.1 |
4 | Antena 3 | 204.000 | 2.1 | 4.6 |
5 | National TV | 204.000 | 2.1 | 4.6 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 19 octombrie, pe intervalul Hapoel Beer Sheva – FCSB, pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 606.000 | 13.5 | 36.8 |
2 | Antena 1 | 251.000 | 5.6 | 15.2 |
3 | Kanal D | 120.000 | 2.7 | 7.3 |
4 | Prima TV | 81.000 | 1.8 | 4.9 |
5 | National TV | 69.000 | 1.5 | 4.2 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Sursa: paginademedia.ro
Nota Redacției
Alte câteva audiențe prezentate pe fcsteaua.ro în acest sezon:
-
Unicul Derby FC Steaua-FC Dinamo, peste 1 milion de privitori numai la Digi Sport 1!
-
AUDIENȚE. Steaua face rating oriunde: Digisport, locul doi după Pro TV cu Steaua – Craiova
-
AUDIENȚE. Steaua – Plzeň, un meci cu peste 2 milioane de români în tribunele de acasă
Populaţia rezidentă în România era de 19,760 milioane de persoane la 1 ianuarie 2016. Potrivit INS, în al doilea trimestru al anului 2016, Populația activă a României era de 9,056 milioane de persoane (15-64 de ani).
Cu alte cuvinte, conform măsurătorilor:
- peste 30% din Populația activă a văzut finalul meciului Hapoel Beer Sheva – FCSB.
- peste 10% din Populația activă urmărește constant meciurile echipei FC Steaua (FCSB) și în Liga 1.
Populaţia rezidentă în România era de 19,760 milioane de persoane la 1 ianuarie 2016.
Potrivit INS, în al doilea trimestru al anului 2016, Populația activă a României era de 9,056 milioane de persoane (15-64 de ani).
Cu alte cuvinte, conform măsurătorilor:
– peste 30% din Populația activă a văzut finalul meciului Hapoel Beer Sheva – FCSB.
– peste 10% din Populația activă urmărește constant meciurile echipei FC Steaua ( FCSB) și în Liga 1.
Video: Cifrele Bizonului și ale Stelei lui Dică!
https://www.facebook.com/NetbetSportRO/videos/1477409782376290/
Si peste 50% din drepturile TV ar trebui sa le incasese Steaua.
eu sunt curios sa vad cifrele maine ce cifre va realiza PRO-X, cu meciul Sanatatea Cluj – Steaua, comparat cu diviziile digi, care dau restul de meciuri din cupa…