AUDIENȚĂ FCSB: Peste 2,8 milioane de români pe Pro TV la meciul Hapoel Beer Sheva – FCSB! 

de | octombrie 24, 2017

Când FCSB câștigă, și Pro TV câștigă. Audiență. Cifrele serii

Meciul Hapoel Beer Sheva – FCSB, de joi seara, a pus Pro TV pe primul loc în audiențe, pe toate cele trei targeturi. Peste 2,2 milioane de persoane au fost în fiecare minut pe Pro TV, în cele două ore de meci.

Vârful de audiență a fost atins aproape de finalul partidei când au fost peste 2,8 milioane de persoane din toată țara pe Pro TV. 

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de miercuri, 19 octombrie, pe intervalul meciului din Europa League dintre Hapoel Beer Sheva – FCSB (20.00 – 22.00):

  • NAȚIONAL. Pro TV a avut cifre mai mult decât duble față de Antena 1, pe intervalul meciului din Europa League, încheiat cu victoria FCSB (scor: 1 – 2). Pe intervalul meciului, Antena 1 difuza The Wall – Marele Zid, urmat de emisiunea prezentată de Dan Bittman, Aici eu sunt vedeta.
  • URBAN. La orașe, partida de fotbal a obținut o medie de aproape 1,3 milioane de privitori. În același timp, pe Antena 1 erau în jur de 520.000, media pe minut.
  • COMERCIAL. Cifre bune pentru Pro TV și pe publicul comercial: din cei 1,3 milioane de orășeni care se uitau la meci, peste 600.000 erau persoane cu vârste între 18 și 49 de ani. Cifrele au fost de peste două ori mai mari decât ale Antenei 1, care ocupa locul secund.

Audienţa posturilor TV joi, 19 octombrie, pe intervalul Hapoel Beer Sheva – FCSB, la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.260.000 12.6 26.4
2 Antena 1 1.041.000 5.8 12.1
3 Kanal D 828.000 4.6 9.7
4 National TV 453.000 2.5 5.3
5 Romania TV 340.000 1.9 4.0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 19 octombrie, pe intervalul Hapoel Beer Sheva – FCSB, în mediul URBAN

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.281.000 13.2 28.9
2 Antena 1 524.000 5.4 11.8
3 Kanal D 447.000 4.6 10.1
4 Antena 3 204.000 2.1 4.6
5 National TV 204.000 2.1 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 19 octombrie, pe intervalul Hapoel Beer Sheva – FCSB, pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 606.000 13.5 36.8
2 Antena 1 251.000 5.6 15.2
3 Kanal D 120.000 2.7 7.3
4 Prima TV 81.000 1.8 4.9
5 National TV 69.000 1.5 4.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Sursa: paginademedia.ro

Nota Redacției

Alte câteva audiențe prezentate pe fcsteaua.ro în acest sezon:

Populaţia rezidentă în România era de 19,760 milioane de persoane la 1 ianuarie 2016. Potrivit INS, în al doilea trimestru al anului 2016, Populația activă a României era de 9,056 milioane de persoane (15-64 de ani).

Cu alte cuvinte, conform măsurătorilor:

  • peste 30% din Populația activă a văzut finalul meciului Hapoel Beer Sheva – FCSB.
  • peste 10% din Populația activă urmărește constant meciurile echipei FC Steaua (FCSB) și în Liga 1.

4 comentarii la „AUDIENȚĂ FCSB: Peste 2,8 milioane de români pe Pro TV la meciul Hapoel Beer Sheva – FCSB! 

  1. xray Autor articol

    Populaţia rezidentă în România era de 19,760 milioane de persoane la 1 ianuarie 2016. 
    Potrivit INS, în al doilea trimestru al anului 2016, Populația activă a României era de 9,056 milioane de persoane (15-64 de ani).

    Cu alte cuvinte, conform măsurătorilor:
    – peste 30% din Populația activă a văzut finalul meciului Hapoel Beer Sheva – FCSB.
    – peste 10% din Populația activă urmărește constant meciurile echipei FC Steaua ( FCSB) și în Liga 1.

Lasă un răspuns