AUDIENȚE. Sporting – FCSB, peste 2,5 milioane de telespectatori.
Partida Sporting Lisabona – FCSB (fosta Steaua) din play-off-ul Champions League a pus Pro TV în poziția de lider detașat, marți seara. Meciul încheiat 0-0 a avut un vârf de audiență de 2,5 milioane de telespectatori din întreaga țară.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de marți, pe intervalul meciului Sporting Lisabona – FCSB:
- NAȚIONAL. 2,2 milioane de români au urmărit în medie, în fiecare minut, partida din play-off-ul Champions League. Pro TV a avut cifre mai mult decât duble față de postul clasat pe locul al doilea, Kanal D. Antena 1 a fost pe patru, depășită de România TV.
Vârful de audiență la nivel național pentru partida Sporting Lisabona – FCSB a fost la 22.20, când pe Pro TV erau 2,5 milioane de privitori.
- URBAN. Pro TV a dominat detașat și pe publicul de la orașe, cu o medie de 1,3 milioane de privitori pe intervalul meciului, 21.45 – 23.40. Locul doi pentru Kanal D, cu 488.000, media, în timp ce Antena 1 a fost pe trei cu cifre de patru ori mai mici decât Pro TV. Antena 1 a avut pe interval ediția a doua a emisiunii Aventură de 4 stele, emisiune filmată în Grecia și produsă de Mona Segall. De la 23.00, Antena 1 a avut un film de comedie, Tipi simpatici. Kanal D a avut marți seara, pe intervalul meciului, serialul Bahar: viață furată, urmat de reluarea emisiunii Vrei să fii milionar.
- COMERCIAL. Sporting – FCSB a avut, pe publicul urban cu vârste între 18 și 49 de ani, o medie de 650.000 de persoane, de trei ori mai mulți față de locul secund, ocupat de Antena 1.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Preluare de pe paginademedia.ro
Nota Redacției:
GSP informează că audiența manșei tur din play-off-ul pentru accederea în grupele Champions League este asemănătoare celei de la partida din semifinalele Campionatului Mondial din 2014, atunci când Germania umilea Brazilia, cu 7-1! Atunci, partida transmisă de postul public de televiziune înregistra aceeași cifră de audiență ca partida Stelei de la Lisabona.
Conform datelor de audiență, în ultimele luni cel mai urmărit eveniment transmis în direct la televizor a fost finala show-ului „Românii au talent„: 2 milioane de telespectatori pe ProTV. Însă „Sporting – Steaua„: 2,5 milioane de telespectatori pe ProTV!!!
4.700.000 de români au urmărit meciul din Cupa UEFA din aprilie 2006, Middlesbrough – Steaua, aceasta fiind cea mai urmărită partidă de fotbal din istoria măsurătorilor de la noi.