De unde atâția bani și ce înseamnă o marcă valoroasă pentru că produce venituri? Conform Forbes, „marca Nike” este cel mai valoros brand din „sports businesses„, marca fiind evaluată la 10,7 miliarde dolari. Efectul mărcii este impresionant. Creșterea și rentabilitatea generată de activele necorporale Nike, cum ar fi logo-ul „swoosh” recunoscut la nivel mondial și sloganul „Just do it” sunt reflectate în „price-to-book ratio” de 3.4, care este cu 50% mai bună decât pe piața globală. Peste 90% din venitul anual al concernului Nike, de 27.799 de miliarde de dolari, a fost atribuit marfurilor inscripționate cu logo Nike. Compania are distincția de a fi singurul producător de îmbrăcăminte sport a căror cotă de piață la nivel mondial a crescut continuu de la începutul anului 2008, în conformitate cu monitorizarea făcută de Sporting Goods Intelligence. Datele din Raportul anual al Nike pe 2014 sunt elocvente:
Echipamentul de antrenament – verde, negru și gri
În acest sezon, roș-albastrii sunt imbracați în verde și negru la antrenamente. Echipamentele sunt furnizate de același producător tehnic ca și tricourile de joc și echipamentele de anul trecut, când Steaua s-a antrenat în albastru deschis.
Echipamentul de prezentare – alb, negru și roșu
Nike a schimbat și echipamentele de prezentare pentru noul sezon. Sunt echipamentele pe care stelistii le vor purta și în grupele Champions League/Europa League. Jucătorii Stelei vor purtat treninguri, tricouri si tenesi noi, care nu sunt in culorile traditionale ale clubului, ci în alb, negru și roșu. Staff-ul va purta tricouri negre, spre deosebire de cele albe ale jucătorilor.
Echipamentul de bază – roșu, albastru și negru
Echipamentul de bază (de joc acasă) a fost și va fi în continuare roșu, albastru și negru. Stelistii isi pot schimba echipamentul de rezervă (de joc în deplasare). Acesta a fost galben deschis in acest sezon. Evident, cu sigla nouă.
XRay