22-10-13 Steaua - Basel 1 - 1Steaua a terminat la egalitate cu FC Basel, 1-1. Tatu a adus egalarea în minutul 88 şi primul punct al roş-albaştrilor în grupa E a Ligii Campionilor.Steliştii s-au ridicat la nivelul adversarilor, prima repriză fiind una echilibrată, cu un plus pentru elveţieni. Jucătorii lui Reghecampf au avut mare noroc la două ocazii imense ale celor de la Basel. Mai întîi Georgievski a salvat cu capul de pe linia porţii reluarea lui Ivanov, iar pe finalul reprizei, şutul deviat al lui Stocker a lovit bara transversală. Steaua a reacţionat prin şuturile periculoase ale lui Tănase şi Latovlevici. Campioana României a arătat mai rău în partea a doua şi a venit şi momentul dramatic. Latovlevici a pasat direct la Streller, vîrful i-a aşezat mingea lui Diaz, care l-a învins spectaculos pe Tătăruşanu. Roş-albaştrii au riscat şi s-au apropiat de poartă, dar Latovlevici şi Filip n-au nimerit ţinta din poziţii foarte bune. Elveţienii au dat emoţii mari pe contraatac, dar finalul a aprţinut românilor şi diferenţa a fost anulată de reuşita lui Tatu din minutul 88. 1. Chelsea 6p 8-2 2. Schalke 6p 4-2 3. FC Basel 4p 3-3 4. Steaua 1p 1-8 La tineret acelasi rezultat (1-1). Echipa antrenată de Ion Toma a fost condusă după golul lui Ajeti (38), dar a reuşit să revină prin reuşita lui Tîrnovan (53). Gazeta Sporturilor FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3
wallpapers- lm-a |
asprilia ieri la 23:23
SteauaToronto ieri la 23:28
cred ca la orice rezultat sa fi pierdut cu 6-0 sau sa batem cu 6-0 sigur il pomeneai pe nea Jiji.
strezahuzum ieri la 23:35
Empyro astazi la 00:03
Parca ar fi prima oara. In 20 de ani de Champions League.
TenDy astazi la 03:39
mountytoma astazi la 06:08
am reusit un gol, cu asta am luat un punct. cand vom marca doua goluri, fara insa sa mai facem cadou adversarilor goluri gratuite, poate vom reusi si prima victorie. dupa cum era de asteptat, epoca rusinii la Steaua continua. din fericire in momentul asta principalul vinovat e la racoare pe post de arcul de triumf, cracanat de cocalari :-)
ENDer astazi la 07:07
Parca ar fi prima oara. In 20 de ani de Champions League.
pai voi astia "elvetienii" vorbeati de performante si-l preamariti pe Reghe. unde-s performantele???? cand v-o da Adrian pe fata, va suparati. *****
Marius Mihet astazi la 07:25
Culcat!!!
Cine esti tu si cine e Adrian ala? Cine sunteti voi si din ce natie proveniti?
Ah, da...din aia obsedati de teorii conspirationiste, nascuti critici si pregatiti sa demonteze orice idee doar de dragul unei superioritati false.
Stii cati sunt ca voi? Multi bah....da degeaba, iesiti in p..a mea si faceti revolutie ca tara asta o duce rau, nu MM si reghe sau jucatorii.
Asta daca tot va tineti lupi moralisti...insa doar din gura, atat, ca in rest PA....
puyol astazi la 08:14
GRYG astazi la 08:30
Culcat!!!
Cine esti tu si cine e Adrian ala? Cine sunteti voi si din ce natie proveniti?
Ah, da...din aia obsedati de teorii conspirationiste, nascuti critici si pregatiti sa demonteze orice idee doar de dragul unei superioritati false.
Stii cati sunt ca voi? Multi bah....da degeaba, iesiti in p..a mea si faceti revolutie ca tara asta o duce rau, nu MM si reghe sau jucatorii.
Asta daca tot va tineti lupi moralisti...insa doar din gura, atat, ca in rest PA....
Mariuse ai lovit unde era nevoie,,, stau se uita la TV mananca floricele si se amuza ori critica pe cei din strada
ADRIAN0808 astazi la 08:48
ce suferinta si pe tatu asta... dupa ani de meciuri proaste a dat un gol si gata, a inchis gura tuturor. Bai da ce simplu e sportul asta numti fotbal. Ca jucator ofensiv, dai un gol la 2-3 ani, deci sa zicem, maxim 6-7 in toata cariera si gata, ai inchis gura tuturor )
Pai e cel mai important gol al carierei lui ...
Asta este ... pacat ca nu a fost cu Barsana sau Botosani ... ci primul gol in UCL-grupe dupa 'nspe ani pentru Steaua si primul punct ...
Cat despre Chelsea.... numai de bine .
2_close astazi la 09:46
cand se afla ca Raul, Chiri si probabil altii, nu si-au primit bonusurile meritate prin sacrificiu, munca, transpiratie fiindca s-au transferat, cand se afla ca Bourceanu nu primeste banii meritati, si cand vad ca jucatorii incep sa trateze totul cu lehamite si la mishto.... ajung la concluzia ca ciobanul nu vrea barbati pe teren ci sclavi sau prosti ca la el la stana... si din pacate, chiar nu vad cum ar putea pleca de la Steaua... si iar am ajuns sa nu ma mai uit cu bucurie la meciurile Stelei...
PACE TUTUROR
2_close astazi la 09:54
Lorimer astazi la 10:02
Fotbalul este subordonat realitatilor din societate...asta e, nu poti sa treci peste. Nu poti invoca la nesfarsit problema juniorilor ca nici astia nu sunt ca niste robotei pe care sa-i cresti ca in comunism. N-ai cum. Cine e de vina ca Iancu a decis sa fuga din cantonamentul nationalei mici la 1 noaptea? Cine? El singur! Sau mizeria din societatea noastra care ofera un anumit tip de educatie acum. Poti tu creste cum doresti si cat de bine poti o generatie de tineri, dar daca le-a intrat in cap ca pot avea si ei gagici si masini superbe la 20 de ani (deh, si varsta) nu mai ai cum sa-i tii in frau.
Daca ai solutii concrete, te rog sa le oferi, ca asa de dat din gura e foarte usor. Si eu vreau sa avem strazi ca in Elvetia, si eu platesc mai mult pt. benzina din cauza gropilor, si eu eu schimb piese la masina mult mai des tot din cauza drumurilor groaznice si cate si mai cate...si nu castig nici macar 10% din cat castiga pe luna un elvetian...si cu cine sa ma cert? Spune-mi tu.
Nici mie nu-mi place comportamentul de cocalar al lui MM, nici ca Reghecampf spune la o coferinta de presa (Tase, Tata etc)..., nici ca poarta tricou inscriptionat cu "Talent" etc... dar ma tem, ca fotbalistic astea nu conteaza....ca imagine a clubului, cel mult.
PS Sa apari si tu si Adrian cu un program realistic, concret, si eu unul nu fug de discutie....dar pt. moment, ai aruncat-o si ai fugit...si tu si altul mai sus.
ADRIAN0808 astazi la 10:42
Ai dreptate ... 100% .
Am mai spus-o si o repet : "PESTELE DE LA CAP SE-MPUTE DAR SE CURATA DE LA COADA"
Pana cand societatea nu va elimina, cartitorii, huliganii, marlanii, prostii, hotii ( care populeaza orice colt al societatii inclusiv o arena sportiva si suporterii adunati acolo) nu putem sa scapam de indivizi ca Cioban, MM si apucaturile lor ...
Empyro astazi la 11:16
Chiar nimeni nu vede ca ne invartim in aceeasi zona valorica si ca performantele Urziceniului, respectiv CFR-ului au fost pur circumstantiale ?
O problema exista, intr-adevar. Intrebarea corecta este cea pusa de anumiti suporteri : "MM unde sunt banii ?"
Intrebare care nu vine degeaba, ci in momentul in care conducerea declara public ca obiectivul este locul 2.
Sapte participari in grupele UCL are Sahtior Donetk, participari in care s-a clasat de trei ori pe locul 3, de doua ori pe locul 4, si cate o singura data pe locul 1 (sezon 10-11), respectiv 2 (sezon 12-13).
matador astazi la 11:57
asta e situatia mai mult nu s-a putut, si eu as vrea sa castigam UCL an de an dar nu e posibil
unii din voi nu stiti cum sa aruncati seminte in capu' lu Reghe sau Meme, daca echipa era pe 2 in grupa acu erau cel mai tare antrenor si manager?! sau poate nu
ma uit la unii ca inca zic de cioban! jenant ..
lasa ca era bine ca n-am luat ani de zile un campionat! acu ca l-am luat e slab vai mortii lui campionatu..sg echipa care s-a desc onorabil in UCL a fost CFR- tot respectu' tb sa dam cezarului ce-i al lui! in rest mucles....
Sikander astazi la 13:10
rezultatul a fost cat de cat echitabil, pentru ca ambele echipe au jucat foarte prost! cu un plus pentru elvetieni...
la cum s-a prezentat basel aseara, Steaua ar fi trebuit sa faca scor! dar s-a dovedit inca o data ca jucatorii sunt indolenti! in afara de fundasii centrali si bourceanu si filip cat de cat, restul nu s-au ridicat la asteptarile meciului.
determinarea, mandria si spiritul de invingator lipsesc cu desavarsire din mentalitatea unor persoane, carora li s-a urcat celebritatea la cap. aici sunt inclusi si antrenorul si automat cartonul! de mult n-am mai vazut un jucator al Stelei sa urle de ciuda din cauza punctelor pierdute in fata unei echipe ca adversarul de aseara.
tatu nu stiu daca a inscris 10 goluri pentru Steaua si avea tupeul sa faca liniste pe stadion - s-o fi crezut si el vreun romario...
inteleg acum de ce latovlevici e vazut drept mascarici de Piturca - aseara a fost petarda petardelor, dar tot avea tupeul sa se uite indignat in tribune cand era fluierat.
tanase se indreapta cu pasi repezi spre rangul de dodel!
si restul...
chiar daca am scapat de el la TV, diavolul are aceeasi putere si influenta la club si asta se reflecta in jocul echipei. cred ca sunt mari bube in club, chiar daca nu se vorbeste despre asta. faptul ca unii jucatori refuza prelungirea contractelor da de gandit. asta plus marginalizarea lui Iancu...
pe scurt - meci foarte prost. punct chinuit. mentalitate 0. strategie 0. cocalaristica maxima!
steaua7iunie1947 astazi la 13:13
1. Cand am avut ocazia sa protestam, ne-am strans 1000 (o singura zi) si gata, a fost destul.
2. Acum, cand gibonul e acolo unde e, in loc sa protestam si sa il facem sa vanda - sa dea ordin verilor si cui mai e la Steaua in acte - (ca acum e disperat dupa bani), noi stam si comentam pe net si ne luam de cei care merg la meciuri.
3. In loc sa fim uniti si sa luptam pentru aceeasi cauza, facem intotdeauna comparatiile Nord-Sud, cetateni-ultrasi. Fratilor, Armata inseamna UNITATE, nu bisericute.
4. De ce nu il punem cu adevarat la respect pe Meme Cutie de Carton Stoica? Il lasam sa terfeleasca numele Stelei cum vrea? Il lasam sa vorbeasca cum vrea de nea Imi, de nea Puiu, de Tudorel Stoica etc? Il lasam sa isi asume el merite pentru ce a obtinut Steaua?
5. De ce nu vede si nu spune nimeni nimic legat de faptul ca Tatu joaca abuziv - nu ma intereseaza ca a dat si el un gol acum -, ca Iancu e scos din lot pentru ca asa vor unii, ca Popa nu joaca nimic si totusi nu se ia nicio masura, ca nu au fost adusi jucatori?
6. Ca o paranteza, cum dracu aduci la Steaua un alde Varela sau un alde Kapetanos sau un alde Cristea si le dai salarii mai mari decat celor care ti-au castigat campionatul?
..............................
Mai sunt foarte multe de spus, dar nu mi-ar ajunge o zi sa le spun pe toate.
Cel mai important - trebuie sa luam atitudine si sa fim uniti. Daca nu facem asta, inseamna ca ne convine situatia si ca ne meritam soarta....
Empyro astazi la 13:17
White_R astazi la 14:08
puyol astazi la 14:36
ce suferinta si pe tatu asta... dupa ani de meciuri proaste a dat un gol si gata, a inchis gura tuturor. Bai da ce simplu e sportul asta numti fotbal. Ca jucator ofensiv, dai un gol la 2-3 ani, deci sa zicem, maxim 6-7 in toata cariera si gata, ai inchis gura tuturor )
Pai e cel mai important gol al carierei lui ...
Asta este ... pacat ca nu a fost cu Barsana sau Botosani ... ci primul gol in UCL-grupe dupa 'nspe ani pentru Steaua si primul punct ...
Cat despre Chelsea.... numai de bine .
daca ar fi jucat asa toti atacantii echipei lui Gigi, de mult ar fi fost in B. )
Asta imi aduce aminte de o situatie tragicomica. acum cativa ani, cand echipa asta abia prindea cupele europene, tin minte ca era mai pe final de campionat si tot pierdea meciuri si facea egal. La un moment dat, a venit si o victorie (repet, vorbesc doar de campionat). Pfoaaaa, ce a fost ))) Nebunia de pe lume. Si au iesit toti zicand ca Steaua a inchis gura tuturor. Si nu numai, dar a fost prima si SINGURA iesire in public a lui Argaseala in care condamna faptul ca al vostru sef tot critica jucatorii dupa meciuri si schimba antrenorii ca pe sosete. Moment in care el, ciobanoidul, a avut o reactie de genul: "aaaa, ia uite la eeeel, ce draguuuut, Vali are dreptate in felul lui, blabla" ))
PENAL !
SteauaToronto astazi la 14:44
hai ca esti tare...ti-ai facut si tricou cu free Adrian ?
sa fiu ontopic rezultat ok, suporterii de la tribuna inca o data penibili...ma intreb daca suporterii lui Austria Viena au reactionat la fel aseara chiar daca ei au pierdut cu 0-3...
Arsenal1886Steaua1947 astazi la 15:20
Din punctul meu de vedere principala problema nu o reprezinta neaparat rezultatele slabe ci atitudinea unor personaje care se presupune ca reprezinta clubul Steaua. Vin cu un tupeu absolut nesimtit si sfidator, se umfla in pene si se bat cu pumnul in piept ca ne calificam in primavara CL si ne bat astia la curu' gol.
Nu pot sa zic ca sunt foarte surprins de rezultate pentru ca sa fim realisti nu avem jucatori de o valoare mare. In tot fotbalul romanesc nu prea gasesti asa ceva nu numai la Steaua. De investit nu s-a investit. Banii s-au dus la buzunarul stim noi cui ca deh... sa dai 3-4 milioane de euro pe un atacant bun si >500k euro salariul nu e convenabil financiar. Era clar ca asta o sa se intample cand aduci jucatori de cateva sute de mii de euro.
Cea mai mare problema este atitudinea unora ca MM si mai noi si Reghecampf si jucatorii (!!!). Nu arata nici un pic de respect pentru suporteri, oameni care poate si-au dedicat viata clubului Steaua si au facut istorie si presei ( care de multe ori merita sa ia cate un capac ca si ei au multe scursuri).
Din pacate situtatia nu pare sa aiba o solutie. Probabil ca detinutul Becali o sa ramana mult si bine la club si Steaua o sa se afunde din ce in ce mai mult in mediocritate. O mediocritate dureroasa la care isi aduc aportul din pacate si fanii intr-un fel sau altul.
Sikander astazi la 15:35
echipa mult laudata de toata lumea ar fi trebuit sa lase laudele in vestiar macar si sa joace la un nivel cat mai aproape de forma pe care a aratat-o. cu toata experienta acumulata in cupele europene in spate, jucatorii s-au prezentat de parca ar fi fost primtre primele meciuri pe care le joaca impreuna.
pana si rapid 2 a jucat mai bine in 2006 in cupa, ca Steaua aseara. si asta pentru ca puradeii au intrat cu tupeu atunci pe teren, iar Steaua s-a prezentat la plezneala aseara.
loviturile mortale de care spui tu au fost tot din cauza jucatorilor si stafului! in primul meci relatiile de joc ale stelistilor pe faza de atac au fost inexistente, pasele reusite fiind nefolositoare pentru a pune in pericol poarta adversa. la fel ca si aseara, apararea nemtilor s-a clatinat, dar nimeni nu a stiut sa profite de asta. Steaua s-a dus in germania ca sa se ia la tranta cu aia si nu era cazul. la cum au jucat nemtii pana la 1-0, o echipa cu mentalitate normala ar fi inscris de 1-2ori, daca nu mai mult.
la meciul cu Chelsea reamintesc aceeasi stare de molusca in duelurile 1 la 1 cu jucatorii adversi. domnisorismele nu-si aveau locul atunci si Steaua a mai primit o "lovitura mortala" din cauza pregatirii proaste a meciului si a atitudinii din teren.
SUNT PERFECT DE ACORD CU ARSENAL.Steaua
SuperstaR18 astazi la 15:50
2) Referitor la ce intamplat in tribune: jenant. Asta descrie tot: jenant[b/]. 200 de oameni (cu indulgenta, poate eram mai putini) care cantam la SUD, si alte cateva sute la NORD. Dar sporadic. Elvetienii au cantat 70 de minute din 90, cel putin. Iar ce era in tribune era dezgustator. Era un sector intreg la tribuna a 2a de fete colorate, care isi petreceau timpul fluierandu-i pe Tatu, Adi Popa, Latovlevici, etc.
[b]Steaua nu are suporteri, Steaua are fani care vin pentru rezultate.
Empyro astazi la 16:29
Nu avem de ce sa facem o tragedie din ceea ce s-a intamplat aseara, bag de seama ca mereu uitam din ce urna am venit si cu ce statut am plecat la drum. Nu e o rusine ca te-a batut Chelsea cu 0-4, ca nici Schalke nu i-a facut fata aseara. Nu e o rusine ca in duelurile unu la unu (doi, trei, patru), Schurrle sau Mata castigau.
Cupa UEFA / Europa League si Champions League sunt doua competitii distincte care rareori se intersecteaza, asa cum a spus si predatorpulse7 in alt comentariu.
Uitati-va la Atletico ca abia acum incepe sa se ridice la nivelul acestei competitii (dupa ce a luat de doua ori Europa League), uitati-va ce au reusit alte detinatoare ale trofeului Europa League (Sahtior, CSKA Moscova, Sevilla) in Champions League.
Faptul ca suntem aici inseamna obiectiv indeplinit, chiar daca pentru moralul echipei, respectiv al nostru ca suporteri nu deloc un fapt incantator. Orice rezultat pozitiv inregistrat in grupe, pentru o echipa de nivelul Stelei este un bonus.
Deziluziile pleaca de la faptul ca multi s-au uitat in gura lui MM, iar Reghecampf si jucatorii - neexperimentati in aceasta competitie - si-au insusit partial comportamentul managerului.
Degeaba dati in jucatori si antrenor, fiindca nu au nici cea mai mica vina. Managementul banilor si proprietatea clublui apartin altora.
AndyQ astazi la 16:38
Nu se doreste cunoasterea adevarului, ci indobitocirea la maxim. Ciocu' mic si sustinut echipa, asta-i directia, nu te-ai prins pana acum!?
Sikander astazi la 17:02
Steaua din 2000 a facut 2-2 acasa cu dnm0, egaland fix prin luca in min 82 parca, dupa ce dnm0 a condus si a dominat total meciul. sa nu uitam ce echipa aveau atunci la aia...
si au facut astea pentru ca desi jocul echipei era slab, determinarea era la maxim in meciurile importante!
Steaua de azi la cum a jucat aseara, nu trecea de turul 1 de Cupa UEFA in 1999-2000
SteauaToronto astazi la 17:18
Steaua din 2000 a facut 2-2 acasa cu dnm0, egaland fix prin luca in min 82 parca, dupa ce dnm0 a condus si a dominat total meciul. sa nu uitam ce echipa aveau atunci la aia...
hahahahaha de unde apareti fratilor...
Empyro astazi la 17:28
Meciul ala a fost la tvr1 in primavara lui 2002 (goluri Cl. Raducanu si Luca), in sezonul 01-02 cand Dinamo castiga controversatul meci cu Ceahlaul. Dar nu asta conteaza, ti-am inteles punctul de vedere.
Steaua de azi la cum a jucat aseara, nu trecea de turul 1 de Cupa UEFA in 1999-2000
Aici ai dreptate de cele mai multe ori totul a fost bazat pe determinare, campionatul fiind la fel de slab. Dupa meciul cu West Ham, ne-a eliminat Slavia Praga..
Pe de alta parte la ce determinare sa te astepti dupa ce ai incasat 7 goluri in primele 2 meciuri, conteaza si lucrurile astea.
Andreea 23.10.2013@19:11