14-08-12
Urlă drogu-n ei...Știam cu cel puțin două saptamani inainte că mă voi duce la Steaua versus Universitatea Cluj.Bineințeles că am avut ceva emoții avand in vedere seceta prezențelor trecute in cont in ultimii ani. Cel mai bun prieten al meu ține cu FC Argeș, taica-sau e stelist de decenii, dar nu vazuse Arena niciodată și pe Steaua de ani buni. Al meu batran este dinamovist de decenii ( vă dați seama ce haos era in casă pe vremuri ). Ambii nu vazuseră Arena și ne-am propus să-i ducem la meci, chiar dacă eu il urasc pe Becali iar prietenul meu n-are treabă cu Steaua. O să pară amuzant, dar din reflex am luat bilete la peluza a 2 a, imi imaginam deja că o să-i aud cantand pe baieții de la -SUD-. Am uitat că pe Arena peluzele sunt inversate, astfel că m-am trezit exact unde nu-mi doream. Iată-ne trecuți de turnicheți, trecuți de șeful galeriei de la Nord care imparțea niște impresii și se fotografia cu diverși suporteri, așteptand ca lumea să-și facă intrarea in peluza Am realizat că media de varstă era destul de scazută p-acolo și am ramas surprins de cat de multă lume venise la meci. Stau și mă gandesc dacă or fi mulți care vin pe același sistem in care m-am prezentat eu. Cred că pe masură ce echipa va fi mutată tot mai des pe Arena, cu atat va fi mai greu de controlat calitatea suporterului de peluza vorbesc aici despre Nord, iar pentru SUD, dacă ați vazut, pe Arena sunt și par doar un palc (raportat la marimea stadionului), cu mențiunea că-s organizati și destul de zgomotoși. Am bagat de seamă că este inutil să mai incercam via Internet să revoluțIonam gandirea oamenilor. Poate că totuși uneori e mai bine să fii egoist, să fii acolo cu prietenii și să te bucuri de acele momente fiindca adevarul e adevar, o viață avem! Duceți-vă la meci, umpleți Ghencea, umpleți Arena, luați cu voi mesaje de susținere pentru jucatori, luați cu voi mesaje impotriva factorilor care nu vă convin din Conducere, pe aceștia din urma de ce nu, macar pană la intrarea in stadion! Eu unul așa am facut. Clubul este condus cu dese momente de amatorism, de ani buni să fie clar, și este bine să vă gandiți c-ar fi indicat ca amatorismul să nu se fixeze și-n tribune. M-a enervat la culme cand, in timp ce in peluza cealalta baieții de la -SUD- cantau din toată puterea, un nenică din spatele meu a ținut să remarce prostesc un singur lucru, pe un ton disprețuitor: ''uite, băăăi, cum urlă drogu-n ei!'' Viitorul nu sună bine, iar un eventual titlu pentru mine n-ar insemna mai nimic. Totuși, un lucru mi-a devenit clar: neprezentarea la meci nu este o opțiune pentru ca pur și simplu, nu ai pentru cine să-ți sacrifici ceea ce iubești. Peste ani o să tragem linie și o să vedem care a greșit, dar dacă lasam anii să treacă și alegem să ne zbatem in pasivitate și să lasam dezbinarea să distrugă societatea stelista s-ar putea să regretam! blindius FCSTEAUA.RO este un site deschis, facut de suporteri, pentru suporteri. Asteptam articolele scrise de voi, daca aveti ceva de spus si credeti ca o puteti face intr-un articol, nu ezitati!
|
10 ani de la 18-08-2002 Prima aparitie NucleoMeciul din prima etapa a campionatului Romaniei editia 2002-2003 a coincis cu prima aparitie a grupului Nucleo.Pentru alte melodii, cantece ale galeriei, imnuri etc, vitiati pagina cu player-ul mp3
Veriga lipsa dintre TITLU si NOIMAAm împlinit, pe 18 mai, şase (6) ani consecutivi fără titlu câştigat. Pentru acele persoane care prezintă “ce-a fost înainte” (Istorica Steaua) ca o Vârstă de Aur a clubului, fărăUn junior stelist are tumoare pe creierDenis Penciu (18 ani) era, pînă acum o lună, un puşti care iubea fotbalul mai mult ca orice pe lume şi îşi trăia visul: juca pentru echipa sa favorită, Steaua. Clubul a decis, în urmă cu unFCSTEAUA.RO - imagini de arhiva- AzzidoSteaua-U Cluj, 5-1- OMbun |
blindius 15.08.2012@23:03
Iei acum vorba recalcitrantului ''mlf'' drept propaganda din asta revolutionara. Ca si GRYG, ai luat ultimul comentariu si ai tras tu o concluzie dorind sa si ai ultimul cuvant si dreptatea absoluta.
Imi spui mie despre principii... Eu i-am sprijinit si ii sprijin pe ''cei 7-8'' si poate am facut sau fac parte dintre ei, dar tristetea aceasta de PROTEST online nu mai este benefica si nu stiu daca a fost.
Daca ai fi citit cum se cuvine, ai fi inteles ce imi doresc eu de fapt.
Vezi ca ''INCULTURA'' nu este o solutie pentru ca, da, asta inseamna ''IGNORANTA''
Ronnie 15.08.2012@23:41
Din aia 40-50 de mii de cetateni, becalisti sau cum le spuneti voi
Voi? Acum e "voi"? ... Barbati adevarati.
N-am lasat niciodata pe cineva sa creada despre mine ca as fi ca voi, un mare revolutionist. Indiferent ca protestul e virtual sau real, eu n-am facut parte din el. Si nici nu cred ca am numit pe cineva becalist (poate mi-a mai scapat si mie cuvantul, dar foarte rar).
In conceptia mea un barbat demonsteaza ca este adevarat in alta parte, nicidecum pe internet.
Salut si din partea mea, dar respectul de la mine pleaca foarte greu, mai ales daca-s treaz.
Alex 15.08.2012@23:41
In ultimii ani de zile aia de cand trebuia sa ii "traiesc" pe stadion fiind incadrat in nivelul ala al tau de varsta am ales sa continuu un protest si sa urmez un principiu. Faptul ca unii sunt mai tineri sau mai batrani e irelevant. Cei de dupa 25 de ani nu mor, ba dimpotriva s-ar fi putut lauda cu o realizare mareata, recapturarea Stelei. Pana una alta realizarea mareata e luptatul cu furci si topoare cu taranii pe langa Sibiu
@blindius
Faptul ca am lipsit sau sunt aici nu e cu siguranta treaba ta. La fel si discursul tau cu care pot sa fiu sau nu familiar. Ce iti doresti tu de fapt este un c.u.r in 2 luntri, asa cum isi doresc foarte multi de fapt.
Asa cum decizia ta este sa mergi stadion sa "coabitezi", asa decizia mea e sa stau acasa pentru ca intr-adevar o viata am si imi doresc ca acea viata sa fie condusa pe cat posibil de niste principii.
Ca de la un "incult" la un "pacificator",
Alex
Ronnie 15.08.2012@23:44
blindius 15.08.2012@23:49
Atentie MARE, MARE! Eu nu am zis ca ma voi duce eu la stadion, am povestit, totusi, aceasta intamplare care a facut ca eu sa ma duc si ce-am constatat, anume ca ar cam trebui mers pentru ca, incet-incet, spiritul anti sa revina, pentru ca n-are cum sa nu revina avand in vedere managementul.
Stai dumneata acasa in adormire si vezi ce schimbari in mentalitate vei reusi!
Vezi ca eu nu te-am facut incult, am precizat ce inseamna cuvantul pe care l-ai folosit eronat.
Adrian 15.08.2012@23:50
Din aia 40-50 de mii de cetateni, becalisti sau cum le spuneti voi
Voi? Acum e "voi"? ... Barbati adevarati.
N-am lasat niciodata pe cineva sa creada despre mine ca as fi ca voi, un mare revolutionist. Indiferent ca protestul e virtual sau real, eu n-am facut parte din el. Si nici nu cred ca am numit pe cineva becalist (poate mi-a mai scapat si mie cuvantul, dar foarte rar).
In conceptia mea un barbat demonsteaza ca este adevarat in alta parte, nicidecum pe internet.
Salut si din partea mea, dar respectul de la mine pleaca foarte greu, mai ales daca-s treaz.
Eh, las-o-asa. Ca iti pot da citate din tine, daca vrei, in care foloseai destul expresia "becalist" pentru a face referire la altii.
Cat despre faza cu barbatia demonstrata altundeva, nu pe internet, aici ai dreptate. Sunt complet de acord. De fapt eu nici nu am zis ca trebuie barbatia demonstrata pe internet. Eu intotdeauna am cerut actiuni, nu vorbe. Din pacate poporul stelist, in marea sa parte, e repetent la actiuni si campion la vorbe.
Alex joi la 00:00
Tu tocmai ai povestit CUM ai fost pe stadion, nu cum ar FI FOST DACA ai fi fost pe stadion, asa ca putem sa sarim peste partea cu "Eu nu sunt din ala". Daca vroia tatal tau/prietenul tau sa vada National Arena, acolo au loc meciuri ale echipei nationale, aveai cand sa te duci sa le-o prezinti.
Sunt suficient de informat, cat sa observ ca am trecut prin urmatoarele stari:
1. Protest Anti-Gigi
2. Protest Radical Anti-Gigi
3. Protest tacit, sustinere echipa
4. Sustinere echipa
5. Sustinere echipa, consens si coabitare
Punctul 6 este cumva :
Alergat impreuna cu Gigi prin piata dupa jucatori sa ii blatuim sa mai luam un titlu?
Stau acasa si cand am posibilitatea, imi prezint punctul de vedere ca si ceilalti "7-8". Din pacate sunt din ce in ce mai putini cei care mai fac asta, pentru simplul motiv ca restul au ales "pacea" , "linistea" si "binele echipei".
Cat priveste schimbarea de mentalitate, punem un pariu ca daca maine peluzele decid sa nu mai sustina echipa, sa nu se mai prezinte la meciuri acasa ci eventual doar in deplasare unde sa protesteze, in 6 luni vom avea din nou suflu in protest? Dar e greu, lumea a obosit si a ales calea usoara si nu ii judec pentru asta. In acelasi timp nu accept sa fiu judecat eu pentru forma mea de protest.
Am mai spus-o, o repet: Eu iubesc doar Steaua, unii se iubesc doar pe ei si se folosesc de Steaua sa aiba un motiv in a isi alina orgoliul si narcisismul.
blindius joi la 00:11
Auzi, asta cu meciurile echipei nationale nu mi-o spune mie, ca acum s-a nimerit sa pot, este cu totul alta treaba. Ce faceam cu ''batranii'' la meciu` cu Uruguay, ii luam sa-i alerge Jandarmeria prin Peluza sau sa vada stadionul?
Ce, nu-mi spune ca la Steaua nu mergi pe stadion, in schimb sprijini nationala lui Piti, Sandu, Mitica si a impresarilor?!?!
Omule, este vorba de un consens pe site, iar protestul sa revina in mod natural pe stadion, cu oameni prezenti.
Asta cu pariul e valabila si in propunerea mea, si eu pot sa spun acelasi lucru.
Cred ca te contrazici cu cine nu trebuie, nu pe mine tre` sa ma convingi de raul binecunoscut.
Stii ca eu de la meciul cu Fenerbahce n-am mai fost decat la 2 meciuri ale Stelei? Unul anul trecut si cel cu ''U'' de acum. Si cu Fenerbahce ma dusesem tocmai in speranta ca se va umple peluza si vom canta impotriva aluia.
Eram prea putini si d-atunci am renuntat si s-a tot prelungit pretextul acesta cu statul acasa ca solutie, ca sa ascundem esecul sub pres.
red&blue_boy joi la 06:41
Exact asta ne-a omorat de-a lungul timpului, "coabitarea" si "consensul". Ca poate daca am fi fost mai radicali, daca nu am fi dorit "coabitare" si "consens" poate astazi am fi vorbit de cum reconstruim o echipa facuta varza de un cretin, dar pe care acum avem sansa sa o luam de jos si sa o remodelam.
Din pacate nu am fost, asa ca acum discutam despre cum sa "coabitam"si sa ne aflam in "consens" cu aceeasi situatie de ani de zile. S-au facut 3 ani de cand nu am mai calcat pe stadion. Sper din tot sufletul sa se termine perioada asta, dar daca mai trebuie sa astept inca 3,10,30 de ani pentru a imi respecta principiile o voi face. Asta ma diferentiaza pe mine si pe cei "7-8" de restul celor care doresc "coabitare" si "consens". Asta ne face pe noi speciali, asta ne da noua puterea de a continua sa speram si sa nu ne resemnam, asta ne obliga pe noi sa ne calcam mandria si dragostea in picioare.
Si nu, nu ma astept ca lumea sa ma inteleaga, sa ma respecte sau sa adere la parerea mea, dar as dori pe cat se poate sa nu se mai erijeze lumea in cunoscatorii fenomenului si a ce se intampla in sufletele noastre pentru ca nu au nici cea mai mica idee.
Mult succes in tentativa de a "coabita" cu situatia curenta si ne vedem pe stadion cand veti ajunge la concluzia ca nu "coabitarea" este solutia ci IGNORANTA sau PROTESTUL.
Respect Alex pentru cele spuse.
In alte conditii, cuvintele acestea ar fi meritat puse pe prima pagina a site-ului. Dar de ce sa facem atmosfera negativa, de ce sa comentam astia "7-8", mai ales acum cand suntem ca niste zmei inspre al 24-lea titlu....
Cum am mai spus, cel putin din punctul meu de vedere, protestul prin neprezentare ar trebui sa se refere in primul rand la peluze, la absenta acestora. Ar avea impact in timp lucrul asta, sa joci acasa meci de meci cu peluzele goale. In timp vor disparea multi si dintre cetatenii de la tribune. Poate apoi vom putea vorbi despre un nou protest in adevaratul sens.
Un exemplu in acest sens, Legia Varsovia, in urma cu cativa ani. Acasa peluze goale, in deplasare proteste in alt sector decat cel rezervat oaspetilor, galeria isi cumpara bilete in alta zona. Si asta doar pentru ca actionarii de-atunci ai echipei i-au jignit pe ultrasi, ulterior punandu-le si niste preturi mari la bilete. Pai sa fi fost unul ca Becali acolo...
Harald joi la 09:22
uite aici este un exemplu de boicot:
https://www.fcsteaua.ro/index/section/articles/article/17714/
danimarcu joi la 13:44
Nu incurajez pe nimeni sa mearga la meci,dar nici sa fiu caraghios nu am de gand!
Raman alaturi de aia 7-8 la crezul meu,dar fara sa ma mai implic in discutiile pe aceasta tema,care deja devin ridicole si a caror urmari nu fac bine nimanui...
gio_stgloria joi la 16:13
Eram prea putini si d-atunci am renuntat si s-a tot prelungit pretextul acesta cu statul acasa ca solutie, ca sa ascundem esecul sub pres.
De-ar fi fost protestele mereu ca la meciul cu fenerbahce ar fi fost bine , iti zic eu .
blindius joi la 17:09
Va multumesc pentru comentarii tuturor celor care v-ati rapit din timp!
LDS joi la 22:58
Din lumea celor care nu se indoaie catre lumea celor care nu cuvanta, va saluta cu mult mult respect, Alex.
Da' de ce "va saluta" si mai ales, de ce "cu mult mult respect" ?
Daca te duci la zoo si vezi maimutele scobindu-se in diverse orificii, le saluti, cel mult, in gluma. Cat despre "respect", hai sa-l inlocuim cu sictirul nostru traditional, care in cazul de fata chiar isi are rostul.
Chriz joi la 23:28
Lays ieri la 00:58
Steaua insa...
Na, ca tot m-am bagat in seama.
Interesant articol blindius, desi prea sunt de acord cu tine ( sunt de acord cu reluarea protestelor, oricare ar fi forma lor, insa NU pe stadion ).
La partea cu revolutionatul gandirii oamenilor pe internet, iti dau oarecum dreptate, si eu m-am cam saturat sa ma pis spre morile de vant. Dar cateodata nu te poti abtine, desi stii foarte bine ca vorbesti cu peretii. D-asta ii si inteleg pe Adrian si pe Tupac cand se agita pe aici, chiar daca ma enerveaza cateodata.
coma1947 ieri la 01:02
copii din nord intra cu bilete free from mustata si punkaru... stiu baietii care au fost la Steaua-ucluj ce a spus mustata despre sud... i-au tavalit 6 tarani cu cazmale si lopeti
Alex ieri la 12:11
Din lumea celor care nu se indoaie catre lumea celor care nu cuvanta, va saluta cu mult mult respect, Alex.
Da' de ce "va saluta" si mai ales, de ce "cu mult mult respect" ?
Daca te duci la zoo si vezi maimutele scobindu-se in diverse orificii, le saluti, cel mult, in gluma. Cat despre "respect", hai sa-l inlocuim cu sictirul nostru traditional, care in cazul de fata chiar isi are rostul.
Eram relativ sarcastic.
vevebr ieri la 19:18
uite aici este un exemplu de boicot:
https://www.fcsteaua.ro/index/section/articles/article/17714/
Incearca sa le explici treaba asta lu' mustata si gastii lui de spalati pe creiere
Ivanski astazi la 17:22
uite aici este un exemplu de boicot:
https://www.fcsteaua.ro/index/section/articles/article/17714/
Incearca sa le explici treaba asta lu' mustata si gastii lui de spalati pe creiere
Articolul asta din comentariul lui "Herald", ar trebui sa stea pe prima pagina, pana intelege toata lumea, ca singura solutie este sa le urmam exemplul.
Andreea 18.08.2012@18:22